Witam. Założyłem wspomaganie do ursusa c-360 i problem polega na tym że jak odpalę ciągnik i próbuje skręcić to rozwala uszczelniacz na pompie od wspomagania co może być przyczyną?
Witam wszystkich! Koledzy mam taki mały problem!! Mianowicie nie dawno kupiłem LT-ka który miał uszkodzoną pompę wspomagania,właściciel przy sprzedaży dał mi nową pompę wymieniłem ją i odpowietrzyłem układ wszystko działało. Dzisiaj zauważyłem wyciek z tej nowej pompy i okazało się że nie trzyma uszczelniacz pompy na pełnym skręcie leje się jak z kranu....
A ja mam pytanie na jakiej zasadzie regeneruje się pompy wspomagania ? Co tam się wymienia ? Zapewne łożysko na wale oraz uszczelniacze czy coś jeszcze ?
Sprawdź czy masz pasek osprzętu alternatora, a dokładniej to czy nie ma go pod osłoną rozrządu. Jeśli wyciek plynu z pompy wspomagania nastąpił przez uszczelniacz wałka pompy, to może być kiepsko.
Witam, czy może ktoś z szanownych kolegów zna typ i wymiar uszczelniacza oleju pompy wspomagania układu kierowniczego (pompa mechaniczna) silnik 8zaworowy.
chcę zregenerować pompę wspomagania układu kierowniczego w passacie b4 ,ale nigdzie niemogę znaleśc numeru łożyska i uszczelniacza a zforum wiem ze miżna ja naprawić
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Witam, założyłem do zmoty układ kierowniczy na orbitrolu 100 i pompie nsz10, i jest problem przy skręcie na maksa. Wywala uszczelniacz na pompie, ale wspomaganie nie działa poprawnie, wolno i ciężko. Zamontowałem inną pompę, pz 18, identyczna sytuacja. Dałem orbitrol do sprawdzenia, myślałem że może zawór się zaciął ale wszystko jest ok. Co może być...
Rozbierałem kiedyś z ciekawoęci pompę wspomagania od Opla Omegi (robiłem sekcję zwłok) bo klient przywiózł inną. Aby napisać najprościej wewnątrz konstrukcja przypomina turbinę od pneumatycznej zakrętarki do kół tylko zamiast listków z tekstolitu są stalowe.Wirnik podparty na łożyskach ślizgowych.Od strony koła pasowego znajduje się uszczelniacz.Ponadto...
Mi też przybywa w misce, ale obstawiam, że to ropa przez uszczelniacz w pompie paliwa. Wykluczyłem już obie pompy od hydrauliki.
Podpiąłem się do tego tematu, by nie tworzyć nowego. Może miałby ktoś namiar na jakąś stronkę, gdzie były by rozmiary łożysk oraz uszczelniaczy do najczęściej stosowanych pomp wspomagania? Sam zamierzam wymienić łożysko oraz uszczelniacz w mojej pompie wspomagania (VW polo 6N), ale wolałbym mając jeszcze auto podjechać i kupić je, zamiast po wyjęciu...
Dodam jeszcze że wlałem do zbiorniczka płyn do wspomagania PRESTON wraz z uszczelniaczem. Może on zadziałał?.
Aha a jeśli chodzi o smarowanie to z tego co wyczytałem trzeba wziąć pompę od wspomagania, zawór aby zredukować cisnienie, zbiornik na olej i manometr, wiem ze trzeba obudowę dorobić z tej strony co nie ma uszczelniacza, to chyba wszystko,tak?
Witam mam problem. W moim golfie 3 1.6 cieknie płyn, od wspomagania jakby z pompy, ale dokładnie nie wiem na pompie są ślady płyny. Jeszcze na postoju jak skręcam kierownicą auto gaśnie. Myślałem żeby zalać uszczelniacz do pompy, jak myślicie zadziała?
Niekiedy winny jest uszczelniacz na wałku napędu pompy . Płyn nie wycieka ale powietrze zasysa .
Jeżeli jest ciemny jak miód miód tym wypadku spadziowy a nie lipowy to możliwe ze jak pisał kolega wyżej uszkodzony uszczelniacz w pompie pompa do wymiany - to nie duży koszt oraz prostą sprawa. Ogólnie nawet po zmiesAniu olejów wspomaganie kierownicy pracuje bez o bjawowo dopiero prZy obsludze można to stwierdzić.
W tym gó....e co wsypałeś jest piasek więc cienko to widze. Te płukania i żywot pompy.
U mnie ok 280 £ + VAT ( 3 godz. ) + 4.5 L oleju ATF 90 at 13.89 £ / L Cena zawiera ustawienie zbieżności przedniej i tylnej osi, ustawienie przekładni i kontrola ciśnienia pompy wspomagania. Pozdrowienia.
witam . mam problem ze wspomaganiem po wymianie magla nie dało się odpowietrzyć układu do tego stopnia ze wywinęło uszczelniacz w pompie wymieniłem pompę to samo wymieniłem magiel i pompę i znów to samo. czy ktoś może pomóc.!!
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. Nawet uszczelniacza nie kupisz właściwego. Oddaj do zakładu albo kup używkę pompę. To jest mega precyzyjny uszczelniacz. Nawet nie wprasujesz bo nie masz czym. Pewnych rzeczy się samemu nie da zrobić. Podobne uszczelniacze są np. na kolumnach kierowniczych wspomagania w Dafie. Trzena pompę rozebrać...
Wyciąganie pompy to niewielki kłopot. Pompa jest na wierzchu. Uszczelniacze - oczywista sprawa. Nie cieknie, ale ma luz poprzeczny i spadło trochę wspomaganie. Może przez nieprostopadłe ustawienie osi i łopatek do bieżni spowodowane luzem poprzecznym. Pompy różnią się króćcami. Nie tak łatwo kupić odpowiednią. Te, co miałem w ręku na szrocie były zużyte....
Brałem pod uwagę fakt, że sworzeń może być osłabiony, jednak płaszczyzna przylegania dźwigni się nie zmienia względem wielowypustu. Masz rację, nie zmieniła się tylko problem jest właśnie w tym podtoczeniu. Koło wpada w bruzdę, a siłownik pcha na siłę za wąs. Po X razach ukręca sworzeń zwrotnicy w wąsie albo zaraz pod nim. Tak przynajmniej było przy...
Czy nowa pompa wspomagania pracuje zgodnie z kierunkiem? To może być dobry trop, jeśli pompa kręci się w drugą stronę to możliwe że wypchnęło uszczelniacz.
A nie lepiej naprawić pompe, czyli wymienić uszczelniacz i po kłopocie
(nie wiem czy dobrze to opisałem, ale chodzi o to, że czuć na kierownicy jakby się kręciło jakimś trybem). Tak ma być, chociaż nie powinno być to zauważalnie słyszalne. Sprawdziłbym w twoim przypadku stan oleju, dwa jaki to jest olej? To, że w jedną stronę idzie więcej obrotów kierownicą niż w drugą to jest to rzecz normalna wynikająca między innymi...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Witam Cześć.... jak w zbiorniczku widać tylko pracę płynu , jest wszystko ok. gdy w zbiorniczku jest coś w rodzaju gotującej się wody oznacza to że pytki pompy nie pracują. Co do wymiany płynu. zdejmij przewód od zbiorniczka do pompy zlej ten co masz, pokręć kierownicą by wylać płyn z maglownicy (wiadomo nie uruchamiaj silnika by nie uszkodzić pompy)...
Sitko filtra może być za gęste bo jest od samochodowej pompy o mniejszym wydatku. Jarzabek666, jak zaczniesz kręcić pompą w przeciwną stronę to olej wypcha uszczelniacz.
No musisz miec odpowiedni sciągacz.Ale czasami można uszczelniacz popsuć.Szlifierką sobie pomóż wytnij co przeszkadza i po robocie
Witam. Mam problem z Oplem Movano a dokładnie z paskiem osprzętu, który wytrzymuje ok. 30tys km po czym się urywa uszkadzając uszczelniacz wału oraz pompę wspomagania. Wszędzie podają długość 1115 ale jest za krótki taki, który pasuje to około 1135. Czy coś tam jest pomieszane? Opel Movano 2005r 2.5 CDTI bez klimatyzacji.
To może pompa , te 140 na max obrotach to trochę mało . Sprawdź czy maksymalny dopuszczalny ładunek podnosi na wolnych obrotach .
Np zajechanie pompy. Tak, powielam legendy proponując jednocześnie podmianę uszczelniaczy nawet na używane jeśli regeneracja jest dla Ciebie zbyt droga :D
Widziałem kiedyś efekty takiej pomyłki, normalny uszczelniacz tłoczka w pompie hamulcowej ma ok 18mm średnicy, potraktowany ATF-em spuchł tak do 5cm, i wyglądał jak stary, pofałdowany grzyb
Witam Wszystkich !!! Posiadam problem w VW T5 2.5tdi ze wspomaganiem. jak ostygnie płyn tzn , postoi z godzinkę jest i można paluszkiem kręcić, lecz po nagrzaniu zanika i dopiero po kręceniu na obroty powraca. Klient przywiózł mi to auto na ogolny brak wspomagania ( w układzie znajdował się olej silnikowy gdyż w pompie puścił uszczelniacz ), wymieniłem...
Ok dzięki za odpowiedź, sprawdziłem dzisiaj i okazało się że tego oleju jest mało, nic nie wyciekało po odkręceniu korka, musiałem palec głębiej wsadzić i dopiero poczułem olej. A mam jeszcze jedno pytanie, chciałem zregenerować pompę wspomagania, zamówiłem już łożysko, ale nie mam pojęcia jaki ma być rozmiar simeringa (uszczelniacza). Czy ktoś wie...
Maiałem podobne objawy. Najpierw wymieniłem płyn, a póżniej pompę. Czasem jak luzy na pompie nie są duże i wystarczy wymiana na płyn zółty z uszczelniaczem. Zimową porą jednak należy się liczyć z tym, że jak jest poniżej minus 20-25 to po odpaleniu jest bardzo słabe wspomaganie. Oryginalnie pompy cariny zalewane były płynem czerwonym.
Raczej uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy. Podciśnienie w pompie powoduje że zaciąga tamtędy powietrze. Nie musi cieknąc olej.
Dobry ściągacz i pójdzie, bez grzania bo uszczelniacze na mur beton szlag trafi. Ten gwint w środku jest właśnie do wciskania koła, wkręcasz śrubę, a nakrętką na śrubie wciskasz koło (tak obrazowo).
Nie wiem czy to jest tylko przyczyną. Nie widzę wycieku. Może być walnięty uszczelniacz wałka. Miałem przypadek tylko że w 1.4 nieszczelny był czujnik ciśnienia oleju. Silnik był zarzygany cały olejem.
Ja mam założone wspomaganie nowe z rozrządu i miało być pięknie i lekko a po pół roku płyn ucieka do silnika wymieniłem uszczelniacz i nic nie pomogło.Dzwoniłem do producenta pomp a on stwierdził że wina jest w orbitrolu bo daje za duże cisnienie, po żniwach wszystko wysyłam do reklamacji i zakładam starą niestety kolumnę na miesiąc
Może nie na temat, ale miałem uszkodzony przewód od pompy wspomagania niskie cisnienie. Ciągły wyciek. Nic nie pomagało. Odtłusciłem benzyną ekstarkcyjną. Nałozyłem uszczelniacz odporny na olej, owinąłem kawałkiem węża i założyłem zaciski ślimakowe z dwóch stron i na razie mam spokój. Te na razie trwa ponad pół roku. Ale jak Ci cieknie spod miski to...
Pompe i tak musisz zdemontować - możesz swoją uszczelnić jezeli zależy Ci na pieniądzach i masz możliwości - piszczy przez zapowietrzenie i teraz musisz zapamiętać jak wchodzi zaworek do otworu. Otworzyć pompę przeważnie sklada się z dwóch części w środku uważaj na uszczelkę pewnie jest z folii jeżeli miałbyś gdzieś cienką gumę mógłbyś dociac kształt...
No dobra, jak jesteśmy już przy tym temacie, to może tu na forum jest ktoś, kto wie, co potrzebne jest (jakie części zamienne), by to zregenerować (uszczelniacze, łożyska). W końcu wymienić łożysko, tuleję to nie jest problem, jeśli ktoś ma pojęcie o tych rzeczach.
Wszystko wskazuje na tą pompę. Dzisiaj zrzuciłem pasek od wspomagania i obejrzałem ją dokładnie. Na samym uszczelniaczu się nie skończy. Jak trzymam za koło pasowe to ma ono ok 1.5mm luzu we wszystkie strony. Przy okazji jak ruszę kołem pasowym pompy tak że jest inaczej niż opadnie grawitacyjnie to stróżką cieknie płyn. Kręcąc ręcznie pompą mam kulturę...
Rozbierz swoją, zobacz co padło, to takie prymitywne. Te z alldrogo zdecydowanie to pompy "regenerowane". Problem w tym, że samochód używany jest codziennie i raczej jest to niemożliwe. Wolałbym kupić inną i wtedy tamtą naprawić. Najprawdopodobniej padły łożyska. Wspomaganie działa bez problemu, nie ma wycieków, ale strasznie hałasuje a momentami nawet...
Oj tak. Nawet jeżeli uklad paliwowy naprawi i jakimś cudem nie będzie sypalo opilkami - to jakość paliwa jeżeli natrafi w swojej okolicy na" gorszy sort " zajedzie mu wtryski. Chociaż pozytywnie można ocenić blok silnika - rzadkie przypadki uszkodzenia. Do autora jezeli mogę dodać - slabe wspomaganiu układu kierowniczego = cieknaca pompa wspomagania...
Prawda to że silniki współpracujące z automatami są w lepszym stanie? To raczej zależy od użytkownika. Zatrzymujesz swoje koło zamachowe i przy okazji upewnij się w jakim stanie masz sprzęgło i ewentualnie uszczelniacz wału korbowego. Napinacz jest zapewne od wersji ze wspomaganiem. Odkręcasz i wyrzucasz, lub inwestujesz mając napinacz w maglownicę,...
Zeby wymienic uszczelniacz wałka pompy, trzeba ściągnąć kolo pasowe od pompy. Trzeba miec przyrzad ew sciagacz 4 ramienny i lapac miedzy otwory jak najblizej oski, niestety te pompy nie maja kolnierza na sciagacz uniwersalny.kolo zaprasowywane na cieplo. Generalnie koła tej budowy ciezko sciagnąć, trzeba naprezyć i pobijac delikatnie w srube sciagacza,...
Dziwne rozwiązanie żeby w układzie przeniesienia napędu było 30 l oleju. Most nie może mieć odpowietrznika bo by się nim ten olej wylał. Na skrzyni musi być korek kontrolny poziomu lub czerwony bagnet i odpowietrznik. Możliwe że pomiędzy skrzynią i mostem jest uszczelniacz i mają być dwa stany i dwa różne oleje. Trzeba odszukać DTR od tego wózka na...
Śmieszą mnie ludzie którzy w czasach gdzie zmiana przebiegu zajmuje 2 minuty patrzą na licznik. Czasem 100000km jest gorsze od 500000km wszystko zależy jak kto tym jeździł i co lał. Mam znajomego który przy 50km/h wbija piątkę, ma szczęście że w 90KM nie ma dwumasy ale ciekawe ile "cm" luzu ma na panewkach i sworzniach. Sam mam 8-śmio letnią "po niemiecką"...
Na zgaszonym silniku sprawdzić, jeśli by były zużyte uszczelniacze to by płyn uciekał nimi i przez osłony, jeśli tego nie ma to maglownica jest ok. Jak odkręcisz korek od płynu i odpalisz auto i skręcisz kołami to poziom płynu się podniesie bo pompa będzie mocniej pracować i wytworzy większe ciśnienie a jak płynu jest za dużo to wyleci korkiem, prosta...
Odkopuje. Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie: 1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym 2. olej motul , kpl filtrów 3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt 4. przegub prawy przód 5. złącze wydechu 6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana 7. termostat 8. świece żarowe 4 szt. Niestety zaraz po odpaleniu samochodu...
Witam. Na postoju gdy silnik pracuje, ciężko kręci się kierownicą, pompa pracuje bardzo cicho (wręcz za cicho)jedynie gdy się kreci kierownicą to lekko szumi. Rok temu wymieniłem uszczelniacz pompy bo puszczał olej, w środku pompa wygląda b. dobrze, żadnych przytarć i innych uszkodzeń, łopatki nie zatarte. Pytanie co może być przyczyną takiego stanu...
Pasek założony. W tym aucie nie ma turbiny ,tylko kompresor ;) Z autkiem już miałem masę przejść więc wiem co robię. To autko to ma wogóle dziwne rozwiązanie. Alternator jest z vakum pompą i ma rolki na pasek z obu stron z tym że bliżej rozrządu jest napędzany tym paskiem co wspomaganie itp. a z tylnej części tym co kompresor. Rozrząd rozebrany. Uszczelniacze...
Witam, mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w skrzyni biegów, co odpowiada za utrzymanie danego ciśnienia w układzie sterowania skrzyni? Czy jest jakiś zawór, czy to orbitrol ma jakieś zawory? Około dwóch lat temu miałem również problem z ciśnieniem oleju, okazało się że w skrzyni były opiłki z tarcz hamulcowych i uszkodziło uszczelniacze na koszach...
Czy mogę jeszcze z tym trochę pojeździć ? Z "krwawiącą" maglownicą możesz "trochę" pojeździć pod warunkiem że będziesz często kontrolował i uzupełniał poziom płynu w układzie wspomagania. No nie do końca tak jest. W którymś momencie ciśnienie płynu przerwie barierę uszczelniacza ostatecznie i w ciągu chwili cały zostanie wyeksportowany na zewnątrz...
juz się wyjaśniło :). Przyczyna to - brak oleju w skrzyni. Zakupiłem polówkę i co się okazało lało przez uszczelniacze półosi, zostały wymienione i do skrzyni został zalany olej. Skrzynia ładnie chodzi i piątka już nie wyskakuje. Ale jest teraz inny problem. Otóż po zapaleniu silnika słychać metaliczny dźwięk tak jakby luźna blaszka obijała się o metal....
Możliwe, źe pompa hamulcowa przyciera sie przy wciskaniu pedału.Odkręć którykolwiek z odpowietrzników i wciśnij hamulec(jak do odpowietrzania hamulca) i sprawdz, jaką siłę urzyjesz do wciśnięcia pedału.Jak odpowietrznik odkręcisz trochę mocniej niż tylko lekko luzując, to zapewnisz duży wypływ płynu z odpowietrznika i nie powinien stanowić oporów wypływającemu...
wyciągać tłoki ?? A po co? Na oko i tak nie zweryfikujesz, ani korbowodu pod kątem krzywizny, ani luzów w pasowaniu tłok/sworzeń czy na panewkach. Jeśli nie widać śladów rozklepania na tłokach to zostaw je tak jak jest. Głowica to albo po regeneracji, albo używka z demontażu, jednak w takim przypadku musisz się liczyć z koniecznością wymiany uszczelniaczy...
Klocki (Tył )pasują od Poloneza Caro. Uszczelniacz półosi LEWEJ (kpl. łożysko + manszeta) od strony skrzyni biegów ( trzeba znać średnicę półośki) pasuje od większości aut francuskich.Najlepiej mieć na wzór stary. Obudowa filtra i filtr kabinowy-Renault Megan .To jest to serduszko z prawej strony pod plastikową osłoną wentylatora. Elektrohydrauliczna...
No u niego tragedia :( U mnie też jeszcze nie zdążyłem zrobić zdjęć tego co gorsze bo na wsporniku też mi powycierało i podgniło (ale nie aż tak) a nie chciałem pokazywać przed oczyszczeniem bo za dużo by nie wniosło. Pęknięcia na pewno przespawam i oszlifuję, ale chyba nałożę na wierzch łatkę z otworem bo to nadal trochę będzie pracowało i jak już...
Witam, Wymieniałem płyn w pompie wspomagania elektryczno - hydraulicznej. Pompa głośniej chodziła, przynajmniej tak mi się wydawało. Jeździłem na minimum płynu, może to było powodem, innych objawów nie było. Stwierdziłem, że wymienię płyn. Po zalaniu i odpowietrzeniu okazało się, że z 1 litr płynu to mało, brakło ok 100ml. Płyn było widać w zbiorniczku...
nie powinno być tak uszczerbione, może przez to być tak małe ciśnienie swoją drogą tyle roboty zamiast założyć dół silnika z Uno 1.0/1.1 który kosztuje tyle co waży i pasuje... Faktycznie raczej nie powinno być tego uszczerbania. Dziś przy świetle słonecznym po wyjęciu małego koła zębatego ukazało się takie wcięcie na głębokość około 3mm zaraz nad...
Witajcie, w fieście zaczęła jęczeć pompa przy skręcaniu. Otworzyłem do zbiorniczka płynu i stan jest ale płyn jest czarny i na zbiorniczku osad. Postanowiłem dać pompie jeszcze jedną szansę, chcę przepłukać układ i zalać nowym płynem i teraz 3 pytania: 1. Producent zaleca oryginalny olej forda WSA-M2C 195-a, czy mogę zastosować jakiś inny który jest...
Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie: 1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym 2. olej motul , kpl filtrów 3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt 4. przegub prawy przód 5. złącze wydechu 6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana 7. termostat 8. świece żarowe 4 szt. Niestety zaraz po odpaleniu samochodu pojawił...
No to jestem po naprawie/regeneracji konwertera i wciśnięciu nad wymiarowej panewki w oryginale, płyta sterująca rozebrana umyta, umyta mimo że było czysto, złożona na nową uszczelką, dwa uszczelniacze wyglądały dziwnie więc też wymieniłem. Skrzynka włożona , poziom oleju oczywiście Mobila wzorcowo wypoziomowany, weszło ok 9,5l ........ jak miłe było...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Cześć, Zmieniłem trochę tytuł tematu. Już mówię czemu. Dziś rozmawiałem ze znajomym mechanikiem. Co prawda naprawia nowsze maszyny ale wspomniałem mu że montowałem wspomaganie do 3p, opowiedziałem mu o swoich przygodach i kazał mi sprawdzić jedną rzecz. Jak pracują zwrotnice ponieważ miał już przypadek że pompa wspomagania chodziła głośno i okazywało...
No ale akurat odpalić 30-kę bez względu na porę roku nie trzeba żadnej filozofii. Wystarczą tylko uczciwe akumulatory. Ma świece które działają bardzo fajnie, odprężnik który się przydaje. 30-ka nawet zajechana pali dobrze. Sama konstrukcja prosta, zrobiona dużo solidniej niż obciążenia jakim jest poddawana. Nawet na kiepskich częściach służy latami....
Piszesz ..... Jaki z tego powinienem wyciągnąć wniosek? .....Specjalnie kolorem czerwonym zaznaczyłem pierwszy bieg "zapinany" z D a niebieskim kolorem zapinany z manuala. Wniosek jest taki że jedynka zapinana z manuala "wspomagana" jest pakietem, który na R jest wstecznym. Jest nieśmiertelna zasada, jeżeli chcemy coś naprawić to dowiedzmy się jak to...
Jakich przygód można spodziewać się przy wymianie sprzęgła i rozrządu w Polo 6n2, 1.4, 16V, 55KW/75KM, 2001.marzec, 3d HB FL, klima manual ?? Nie było, nie ma i nie będzie kasy na warsztat a sala operacyjna to stodoła. Oglądałem już kilka filmików. Niby nie jest to trudne lecz na filmikach niespodziewane niespodzianki na bank są wycięte. Nie mam kanału....
Witam, Mam kilka pytań dotyczących usterek w Oplu Astrze F z 1996 roku, jestem młodym użytkownikiem tego auta i nie znam sie na mechanice moje pierwsze pytanie brzmi Moje auto na wolnych obrotach gasło i miało problem z odpaleniem , po wizycie w warsztacie wymieniono mi czujnik obrotów wału korbowego. w swoim opelku miałem zamontowany oryginalny GM...
A to na pewno calowy gwint, robiłeś pomiary, średnicy, skoku, może być wadliwa partia? Montaż pewnie taki powinien być! https://obrazki.elektroda.pl/8209982000_... Dostałem je jako dodatkowe wyposażenie do bufora, niejako jako komplet i to nie na ...legro ale w sklepie co się zajmuje tylko buforami. Fakt, że uszczelki nie było na tych...
Witam cztery miesiące temu kupiłem niebieskiego WV Golfa 4 z 2000r z uszkodzonym śilnikiem 1.4 16v za małą kasę. Oczywiście nie zamierzałem robić remontu po przeczytaniu opini o tym silniku.Wymieniłem śilnik oczywiście sam bez dużej wiedzy o mechanice jedynie co posiadałem to zawziętość i satysfakcję że zrobię to sam z małą pomocą kolegów przy wyjęciu...
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
Zakładam nowy temat, gdyż na starym nie mogę otrzymać odpowiedzi, może jest już za mało widoczny. A więc po utracie płynu chłodniczego przegrzałem 2.5tdi 180km AKE. Okazało się, że obydwie głowice pękły, tak więc kupiłem używane i oddałem je do regeneracji, tzn. planowanie, szlifowanie gniazd, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem auto zakładając nowe uszczelki...
Witam serdecznie forumowiczów. Mam mały problem z silnikiem po remoncie głowicy,ale po kolei... Autko to Toyota Carina rok.94 z silnikiem benzynowym 1.6 16V GLI 107KM, problem pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie rozrządu. Głowica została oddana do planowania i sprawdzenia szczelności,warsztat który to wykonał poinformował że głowica...
Rozwarstwiony bezpiecznik często powoduje zaniki działającego wspomagania.Raczej nie w tym przypadku.Uszczelniacz jest montowany w korpusie pompy pod łożyskiem.Może być płyn w elektronice,ale prędzej woda przez nieszczelne gniazda.Najlepiej wymienić całą pompę.
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
Witam. Odświeżę trochę ten temat bo kurzu co niemiara :arrow: W odpowiedzi na pytanie Master808 - pewnie Master'owi 808 już nie pomogę bo dawno to pytanie zadał, ale dla tych co odwiedzą to forum może poniższe info będzie przydatne. Łańcuch składa się z ogniw koloru srebrnego (kolor żywego metalu) ale tylko trzy ogniwka rozstawione od siebie w pewnych...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Witam. Dwa miesiące temu wymieniłem komplet uszczelniaczy w ekspresie KrupsEA8080PE. Chwilkę później padła pompa ciśnieniowa ULKA. Objaw był taki, że tłok zaparzacza nie miał siły zejść całkiem w dół, następował autotest i jeżeli wtedy nie zrobiłem wspomagania, grubym elementem dociskając go do pozycji zaparzania, to wyskakiwał błąd. Wymieniłem pompę...
Witam! Mam problem ze swoim MF. Uszczelniany był docisk sprzęgła gdyż oringi były już wygniecione. Nastepnie wymieniona tulejka z pierścieniami na sprzegle przedniegu napędu. Na koniec pompa hydrauliczna (słabe ciśnienie) filtry i olej. Ciągnik złożony, odpalony. Podnosnik działa, wspomaganie oraz wom, blokada, napęd, hamulce również. Problem pojawia...
Przepraszam ale po co od razu straszycie? Też tak miałem że na gorącym silniku kontrolka ciśnienia się zapalała jeszcze wył ten przeklęty brzęczyk i pomyślałem po silniku! Jednak po zdjęciu miski olejowej i odkręceniu stop korbowodów wał okazał się gładki. Wiem to nie jest metoda weryfikacji ale widziałem wiele wałów do szlifu i ten się nie kwalifikował...
Rozmawiałem z paroma znajomymi mechanikami i z ASO. Powiedzieli, że to normalne przy tych temperaturach, że po godzinie czy nocy pedał hamulca jest twardy. Ważne, że w momencie odpalenia silnika od razu zaczyna działać wspomaganie - powiedzieli, że być może jest jakaś mikro nieszczelność ale, żebym się tym nie przejmował. Jeden powiedział, że pompa...
uszczelniacz wspomagać uszczelniacz pompa pompa uszczelniacz
nadajnik niskich częstotliwości pralka bosch instrukcja obsługi protokół obdii
kondensator jamicon kondensator jamicon
Zgrzewarka do tacek - komunikat "error" na wyświetlaczu Zamek klapy tylnej nie działa w Nissan Primera P11 2.0 TDI