Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Niestety, to tak nie działa. Pompa wtryskiwaczy jest sterowana bezpośrednio z komputera. Nie ma żadnych przełączników, przekaźników, tylko wiadro tranzystorów w komputerze które podają napięcia na osobne piny. Jeżeli pompa jest sprawna a nie działa, to są 2 możliwości - zamarzł Ci płyn w pompie, komputer wykrył duży pobór prądu przez pompę i ją permanentnie...
Powrót to ten niżej na pierwszym zdjęciu. Pompa wstępna jest mechaniczna, w pompie CR, w zbiorniku nie ma
Kolego williams 105 chyba się z tobą nie zgodze. Zwłaszcza że na zimnym silnik pracuje dobrze, przy uszkodzeniu głowicy (jednej lub więcej) silnik i na zimnym by się chwiał. Widziałem przypadek że żeuszczelka była wydmuchana na pierwszym cyl. w strone chłodnicy tak że po przyłożeniu ręki było czuć jak ucieka kompresja. Czyli dosyć znaczna róznica ciśnień...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Pompa wtryskowa ?? końcówki wtryskiwaczy to prawdopodobnie przyczyna
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Ale problemów co, ilu urzytkowników tyle opini, pompa nie chodzi chodzi też zle. Problem leży Panowie po stronie paliwa a nie tego czy pompka chodzi czy nie. Jeśli z auta pracującego tylko na benzynie z szyny wtryskiwaczy wylewamy wode i to pomimo filtra jakie to dziwne substancje trafiają do naszych zbiorników. To z tego"cudownego paliwa" biorą się...
Pompa przy rozruchu nie robi odpowiedniego ciśnienia i sterownik nie otworzy wtryskiwaczy.
Wtrysk pośredni kontra bezpośredni. Jeśli już by pasowało (z tłokami) to wtryskiwaczy stara pompa nie otworzy. Napraw starą głowice najlepsze rozwiązanie.
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
czy ta pompka ma mieć stałe zasilanie po kluczyku i nić nie powinna się spalić? - będzie pracować cały czas tak jak pisałem jedyny powrót jest z nadmiaru wtryskiwaczy a ta pompka podaje ciśnienie na filtr paliwa i pompę wtryskową. Zasilenie po kluczyku, powrót najprościej zrobić kupując na szrocie odpowiednią obudowę filtra (np. z samochodu). co sądzisz...
Ta omega powinna odpalić z dwóch czujników lub z trudnościami z któregokolwiek górnego lub dolnego Trzeba sprawdzić czy jest iskra, czy przy kręceniu jest "potrzymanie" pompy paliwowej, to coś będzie wiadomo. Dalej kluczowanie wtryskiwaczy itp itd. Oczywiście pompa sprawdzona? - ciśnienie i wydatek.........
kooperator napisał : Kolego sq8luu nie wiem czy dokładnie przeczytałeś pierwszy post. Koega szefunio ma niedogrzany silnik (70°C) i termostat do wymiany a ty go straszysz polewającymi wtryskami a co gorsza rozklekotaną pompą wtryskową. Nie wiem czy się orientujesz ale wtryski z 1,9 td VW spokojnie pobiegają jakieś 400000 km a pompa Samochód sie rozleci...
Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Każdy wtryskiwacz przelewa, nawet najlepszy, ale jeżeli zaczyna przelewać za bardzo (a najczęściej wtedy także pompa ma już przebieg i zmniejszony wydatek maksymalny)...
Witam Temat wydaje się dosyć sensowny ponieważ z tego co widziałem na znanym portalu akcyjnym, skrzyneczki do testów wtryskiwaczy bodajże dwóch typów bagatelka 5000pln a żadnych rewelacji nie było tam Czyli opłacać się opłaca. Ale właściwe co ma mierzyć kolegi zestaw bo jak widziałem zestaw do badania wtryskiwaczy to była pompa listwa i odpowiednie...
A ja bym zaczął od kontroli przelewów wtryskiwaczy i zaworu rampy CR + zasilenie opadowe układu z pominięciem filtra paliwa . Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski :?: Tak przynajmniej będzie wiadomo czy leje wtryskiwacz , rampa , czy sprawny jest układ niskiego ciśnienia i czy to czasami nie...
to wszystko sie zgadza mowimy o tym samym.Chodzi mi tylko o to ze gdybys nie odlaczyl wtrysku a pompa dy stala to mozesz uszkodzic wtrysk:}Widzialem juz takich magikow gaziarzy ktorzy tak wlasnie robili-podlaczali sam wtrysk przy stojacej pompie zamiast symulatora i o to mi wlasnie chodzi mam nadzieje ze tym razem sie dogadalismy:)
Pompa wtryskowa Denso nie przebija wtryskiwaczy. Jednak gdy pomożemy plakiem to odpali i silnik chodzi normalnie. Wymieniłem zawór elektromagnetyczny przestawiacza wtrysku, ponieważ przeciekał i pompował paliwo w wiązkę elektryczną zalewając wszystkie złącza - sterownika silnika też. Wymieniłem zawór nadciśnieniowy - nic nie dało. Może ktoś miał podobny...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
4 leje , 3 i 6 też do wymiany,buja obrotami bo 4 upuszcza całe ciśnienie, powinien kopcić , 7 wychodzi z normy szczególnie przy ostatnim którymś teście .Zwróć uwagę na -. Pozdrawiam Dodano po 24 wyjmij zawór regulacji ciśnienia narmpe i zobacz czy nie ma opiłków na oringu, jak są to pompa do wymiany
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
mechanik przy okazji wykręcania wtryskiwaczy regulował zawory na ciepło i coś tam poprawiał Zawory regulujemy na zimno! A co do twojego problemu to jak dobrze pamiętam to w LE2000 jest pompa VP więc to ona w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Tylko w jakimś (!)porządnym(!) diesel serwisie!
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
jeśli wszystko składałeś "na olej" to nie ma problemu - pompa olejowa zassie olej z miski i poda go dalej faktem jest że musi uzupełnić całą magistralę olejową i w związku z tym kontrolka zgaśnie później niż przy normalnym uruchomieniu silnika ale 15-20s bez ciśnienia nie powinno stanowić problemu - oczywiście jak silnik się odezwie nie możesz deptać...
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Została zregenerowana pompa wtryskowa oraz wtryskiwacze i po założeniu ciężej pali, można powiedzieć że wolno łapie przy rozruchu. A przy dodawaniu gazu słychać bardzo stukot prawdopodobnie wtryskiwaczy i jest mułowaty...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
To nie wina sterownika LPG. Odłącz bezpiecznik od niego lub od klemy przewód od sterownika i wróci na PB. A, że nie robi na PB to coś padło i najczęściej pompa paliwa. Nowy przełącznik masz np tu: http://www.phjacus.pl/54-Oryginalny-prze... Na alledrogo też znajdziesz. Częstą usterką w AL 700 jest : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
Pompa źle ustawiona względem rozrządu i przez to wtryskiwacze by grały?
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Witam . Chevrolet Captiva 2.0 Auto zgasło i nie odpala. Pompa wtryskiwaczy po regeneracji (na pewno dobra) nie wytwarza ciśnienia Auto kręci, pompka w baku na pewno działa. Mechanicy bezradni . Z rurek przed listwa ropa się sączy, brak ciśnienia.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Bledy ktore wystapuja na stale to: P0266 - Cylinder 2 - błąd udziału /zrównoważenia P0269 - Cylinder 3 - błąd udziału /zrównoważenia P0272 - Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia P0098 - Sygnal temperatury na kolektorze (-) No i oczywiscie sprawdze EGR chociaz jego uszkodzenie tutaj by zostalo wykryte oraz...mozliwe uszkodzenie wiazki. Czy silnik...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Witam Ponownie Jak pisałem pompa wymieniona wcześniej, nic nie zdziałała i się nie dziwie, wysłałem wtryski do pomiarów i okazało się ze: sprawdzenie wtryskiwaczy wykazało przekroczone parametry techniczne we wszystkich 4szt wtryskiwach co oznacza że wszystkie wtryskiwacze są niesprawne technicznie. Więc kupiłem wtryski, założyłem i po krótkim kręceniu...
kolejność wtryskiwaczy korekty wtryskiwaczy korekta wtryskiwaczy
ustawienia toshiba kontrolka cordoba berlingo radio fabryczne
bateria parkside styki makita migają diody
Tryb serwisowy pralki Electrolux EWS11054SDU - jak włączyć? Linsar 55LED900F TP.MS3458.PC757 – kod serwisowy, jak wejść w Factory Menu