mialem ten sam problem z tym samochodem ,wymieniono mi w serwisie elektrozawor na pompie wtryskowej
Objawy zacierania się tłoka przestawiacza kąta w pompie wtryskowej.
Ok z rana zrobię i podam:) Pytanie tylko: - czy takie objawy moga dawać walki rozrzadu? - pompa paliwa tj wtryskowa?
Mam problem z pompą wtryskową. Jak się silnik nagrzeje to traci moc i nawet staje. Gdy pompę poleje się zimną wodą i ochłodzi to jedzie dalej. Co zrobić.
może to powodować takie objawy, pamiętaj żeby tłok ustawić wysunięty,najlepiej czujnik zegarowy nawet suwmiarką można sprawdzić przez tą śrube na środku głowicyw jakim połozeniu jest tłok i nie trzeba wtedy paska ściągać, delikatnie dokręcaj głowice tłok jest kruchy lubi pęknąć przy krzywym dokręcaniu
Jest jakaś różnica w odpalaniu w zależności od ilości paliwa? Rozłącz przewody te nad filtrem paliwa i podłącz się ze swoim paliwem. Jaki rok auta? Gdzieś tam czytałem ,że te starsze roczniki dawały takie objawy jak już pompa wtryskowa była słaba, ale ile w tym prawdy? Miałem podobne objawy z odpalaniem ale u mnie było dużo bąbelków powietrza w przewodach.
Witam.jeżeli przepływomierz jest ok i pompa paliwa to zostały tylko trzy rzeczy do sprawdzenia: zawór ciśnieniowy na listwie wtryskowej sprawdzić wtryski i listwe wtryskowa czy nie są zanieczyszczone przekażnik 208 jest odpowiedzialny za układ paliwowy po roku niejeżdzenia miałem podobne objawy i czysczenie układu paliwowego pomogło.pozdrawiam
Witam jakie objawy może powodowac uszkodzony wtrysk sterujący w sposób mechaniczny czyli obwód cewki jest vag błędu nie wyrzuca,a objaw jest taki że nie można ustawić wymaganego kąta wtrysku przy sprawnej pompie wtryskowej.
Sprawdzić czy pompa wtryskowa dobrze dokręcona do silnika - czy się czasem nie rusza. Sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu - być może przeskoczył. Sprawdzić i z pewnością skorygować kąt wtrysku. Jeżeli w/w są ok a ew. prawidłowe ustawienia kąta wtrysku nie przyniosły żadnych widocznych zmian to lecimy dalej: Jaki olej zalany w silnik ? Kiedy zmieniany...
Sprawa chyba zalatwiona.Samochod odpalił.Caly szczegół tkwi w stacyjce i tym kabelku 2 pin.Najwyrazniej jest to czytnik kodu z kluczyka.Niestety stacyjka ma kołnierz i trochę się różni od mojej ale po obróbce będzie pasować do bebna.Blad z immo znikł.zostal tylko od kiery wielofunkcyjnej.Ale to już mi nie przeszkadza.W późniejszym czasie skazuje.Teraz...
Witam forumowiczów to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem po wymianie silnika w audi a4 b5 2.5tdi silnik nie odpala. Dodam że układ wtryskowy został odpowietrzony i jak przekręcam kluczyk to nie świeci kontrolka immobilizera. Objawy są następujące: Jak kręcę silnikiem to pojawia się napis FUSE. Po jakimś czasie kręcenia silnikiem...
jednak stawiam na immo. Puszka z immo powinna być zamontowana w obrębie kolumny kierowniczej. Rozbierz stacyjkę i sprawdz czy pętla jest ok może coś nie kontaktuje w dalszej częsci po kabelku do puszki immo. Sprawdz tam czy nie ma zimnych lutów, np ja miałem. Miałem takie same objawy jak u Ciebie, gasł mi silnik po 4sek, sprubuj stuknąć w kierownice...
Sprawdź czy wogóle turbo pompuje, niech ktoś przygazuje a ty trzymaj przewód od turbo, powinien puchnąć już przed 5 tys. obrotów W Audi A3 1.9Tdi 90km :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: Ty czytasz co ty piszesz ? Pokaż mi 1.9 TDI który się kręci do tych obrotów :spoko: :spoko: A tak na poważnie to już kolega wyżej napisał co jest potrzebne. Dodano...
Czesto bywam na serwisach w niemczech - różnych audi opel itd... Miałem ostatnio do czynienia z jednym gosciem-niemcem miał taka samą audi. Opowiadał, ze świece w tej temperatuze nie grzeja bo nie muszą jest za ciepło!!! Z tego co zrozumiałem (gość narysował mi i tłumaczył elegancko po niemiecku), ze problem nie tkwi w pompie lecz problemem sa nieszczelne...
Cześć, posiadam auto jak w tytule 100 C3 2.5 TDI auto użytkuję od wielu lat i już jakiś czas borykam się z problemem z nastawnikiem. Podejrzewam, że jest on już zużyty i ścieżki w niektórych miejscach są wytarte. Czy ktoś coś wie na temat regeneracji tego typu nastawników? Jakie koszty i gwarancja, że będzie to chodzić kolejne kilkanaście lat? Jaki...
Witam:) Mam kilka problemów dotyczących Audi A4 B5. Silnik: 1.9 TDI 90 KM(1Z). Problem 1: Około 1,5 roku temu została wymieniona skrzynia biegów na inną używaną ponieważ w tej pierwszej przestały wchodzić biegi. Wszystko byłoby dobrze lecz gdy chciałem odjechać od mechanika zauważyłem, że na biegu jałowym coś dziwnie chrobocze, szeleści ze zmienną siłą,...
Mam taki sam silnik w Audi. Jeżeli u mnie były by takie objawy to zacząłbym od najprostszych rzeczy: 1) Sprawdź czy nie pomylono wtrysków, może poprostu zamieniłeś kolejność wtrysków i stąd cały ambaras, chociaż kształt rurek paliwowych powinien nie pozwolić na to 2) sprawdź ustawienie rozrządu( być może pasek przeskoczył albo źle ustawiony-zsynchronizowany)...
Witam W momencie gdy dodaje gazu bardzo delikatnie a samochód jeszcze nie ciągnie silnik wpada w wibrację, podczas jazdy w korku gdy ujmuję gazu jest podobna sytuacja. Na luzie w zakresie obrotów 940 - 1000 również jest taka sama sytuacja. Wymieniłem nastawnik, później pompę wtryskową, na vagu brak błędów. Nie ma problemów z brakiem mocy, podejżewałem...
Witam . Mjałem również poszarpywanie na srednich obrotach.-VW Vento 1.9TD Końcówki wtryskiwaczy zaczynały lać .Końcówka DNOSD 308 były założone w obudowach dwustopniowych. Obecnie mam załozone DNOSD 297 w obudowach ,,zwykłych,,-z golfa 2 . Objawy mineły . Może bedzie silnik troszke głośniejszy ale nie zachowuje się jakbym jechał po poprzecznych muldach....
Witam - w czym lezy problem , orginalny sterownik z koncowym numerem 106A i rok pompy 98 a dawca to numer sterownika 106B i rok pompy 2002 , po podmianie samych sterowników samochód wchodzi w trym awaryjny(max 2,5 tys obrotów) , na starym było to samo i dawca tez to miał , mam watpliwosci : 1, czy po podmianie sterowników to jest objaw standardowy i...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
pompa wtryskowa objawy lublin pompa wtryskowa ducato pompa wtryskowa
pilot 19khz polskie znaki komputer lm393 wyjście
antena cybertech odtwarzacz internetowy
Brak obrazu z DVD Pioneer przez eurozłącze Pralka Candy Alise piszczy, migają kontrolki, brak wirowania