Cześć. Gaśnięcie zniknęło po uszczelnieniu układu pod maską , wymianie gruchy ,w której uszkodzony był zawór zwrotny i uszczelki pod filtrem paliwa.Czkawka czyli falowanie ,także się zminimalizowały (900-980 ). Podobnie ,jak Ty ominąłem przezroczystą rurką ,część układu ,który już uszczelniłem. Wyszło ,to co przypuszczałem. W rurce pojawiały się mikroskopijne...
A co kolega chce zrobić z całą tą elektroniką która po zamontowaniu pompy mechanicznej nie będzie już potrzebna ? Przecież ten samochód nie jest na całe życie. Te pompy też swoje wytrzymują, nawet miałem przypadek gdzie samochód miał nalatane ponad pół bańki. A i regeneracja takiej pompy to nie są już jakieś wielkie koszta. Podejrzewam że więcej by...
Witam. Stawiam sterowanie radiowe pewnej maszyny prasującej i tnącej karoserie samochodowe. Problem polega na tym że maszyna ma już parę lat i silnik który napędza główną pompę hydrauliczną ma sterowanie mechaniczne ,,na linkę". Będzie tam realizowana funkcja automatyki, sterownik plc będzie sterował funkcjami i potrzebne jest w tym momencie podniesienie...
Ja bym w takie antyki się nie pchał. Coś co jest jeszcze na mechanicznym wtrysku ale już np bez komory wirowej (poprawia to moment obrotowy i ogólnie sprawność). Dlatego wybrałem 1.9 F8QT, z Renault. W teorii 95KM. Spalanie jest bardzo przyzwoite. Konstrukcja jest prosta jak cep (przedcepie, śródcepie i zacepie xD) Pompa wtryskowa jest mechaniczna ale...
Tam jest mechaniczna pompa wtryskowa
Pompa wtryskowa jest mechaniczna. Pompa jest sterowana komputerem. Mechaniczna ma linkę gazu doprowadzoną do pompy.
1. Zadna mechaniczna pompa wtryskowa nie potrzebuje pompy zasilajacej, czy to elektrycznej, czy mechanicznej. Przewody zasilajace i filtr paliwa "pracuja" przy podcisnieniu. Zacznij wiec od szukania nieszczelnosci powodujacej zasysanie powietrza (bialy dym). 2. DPA jest wrazliwa na "bezrobotnosc". Jesli byla dlugo przechowywana po wymontowaniu, moze...
Warunek jest że elektronikę musi mieć, bo jak ma starego diesla z lat 80 gdzie jest mechaniczna pompa wtryskowa i nic więcej to nic mu się nie stanie. Natomiast auto z elektroniką najczęściej uszkadzają się właśnie podczas kręcenie słychać wyraźnie że słabnie już akumulator coraz wolniej kręci a za to z rozruchu jest podawane nie do końca wyprostowane...
Jest pompa wtryskowa mechaniczna oraz elektryczna w baku no chyba że to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
Słyszałem coś, że przekaźnik od golf 1 ma taką funkcję . Silnik nie jest sterowany zupełnie niczym. Pompa wtryskowa mechaniczna jak do tej pory dawala sobie rade, pomimo ze pompka załączałą się dopiero po kilku ruchach wału (mam już tam zrobiony jakiś przekaźnik z renault) ale nie po włączeniu zapłonu . Jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę o info...
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
Jeśli to 2.0DI (Y20DTL) to w zbiorniku nie ma pompy (jest tylko pływak od wskaźnika poziomu paliwa), jedyną pompą w układzie jest mechaniczna pompa wtryskowa VP-44. W ASO mają specjalną pompkę do odpowietrzania tego układu (włączaną przy filtrze paliwa). Wyjechanie paliwa do 0 lub rozpięcie trawersów przy wtryskach = zapowietrzenie układu. Pompa wtryskowa...
Tak, pompa wtryskowa mechaniczna z elektrozaworem - podejrzewamy elektrozawór - teoretycznie otwiera się po wykręceniu i przyłożeniu do niego 12V. Tylko być może on pracuje na jakimś wyższym napięciu i podczas próby odpalenia się zamyka - co o tym sądzisz? Pompka w baku elektryczna raczej sprawna, podaje paliwo podczas uruchamiania. Dodano po 10 Odpalił...
Mam problem Nam też jest bardzo miło ciebie powitać! To wystarczy? Tylko że to jest schemat na wersję zboczoną - z EGR-em, turbiną, regulacją biegu jałowego. Podstawowa wersja spotykana w Polsce to "golec" - rzędowa, mechaniczna pompa wtryskowa bez turba, sterownika i EGR-u. Silnik działa całkowicie bez prądu. Jak by kolega pytający podał troszkę więcej...
Witam, chcialem zalozyc wtrysk jednopunktowy do skody na gazniku, mam pompke i wtryskiwacz, jak uda sie? Wiem mniej wiecej jak powinien wygladac komputer i nawet mam jeden ktory by mogl do tego posluzyc.. Co o tym myslicie?
Ja już mam mechaniczną pompę, a może inaczej inną pompę Lucas-a, działającą jako mechaniczna (z rejonu jednego z elektrozaworów wychodzi przewód, niestety z oberwaną wtyczką, nie wiem czy spod drugiego też coś wychodzi - ciężko dojrzeć). Chodzi jednak o to, że w tej chwili auto co prawda zachowuje się ogólnie "normalnie" (odpala. nie kopci), ale jest...
Trudno się kolego powstrzymać od uszczypliwości jeżeli na forum specjalistycznym widzi się diagnozę "walnięty przekaźnik na komputer" lub radę "spróbuj na fleka". Tak w ogóle to widzę, że poziom merytoryczny tej dyskusji szybko zaczyna zmierzać w dół - począwszy już od pytania z którego trudno się początkowo zorientować czy chodzi o diesla czy benzynę....
P1224. Mechaniczna usterka pompy.... Powrót do naprawiacza i niech zrobi dobrze...
A mi się wydaje, że potrzebujesz zakresu 400-2250rpm. Przy ponad 3000rpm, zadna seryjna mechaniczna pompa wtryskowa (bo o takiej chyba mowa) nie poda nawet grama paliwa...
To pompa bez sterownika, wyłącznie część mechaniczna z czujnikami i nastawnikiem. Kupujesz z takim samym numerem na pompie, zakładasz, ustawiasz, odpowietrzasz i jedziesz.
, w Xantii dieslu miałem dwa na zasilaniu i powrocie bo też się zapowietrzała i też nic nie dało, te zaworki są zresztą gówniane i się ciągle przywieszają i popuszczają i tak Bo to nie wina zaworków, mogłeś tam dać i z 10 a i tak by nic nie pomogło, miałeś poprostu gdzieś małą nieszczelność i zasysało powietrze, w takich dieslach bez pompki w baku...
zaworek sprawny nawet na krótko dawałem napięcie a jak sterownik będzie uszkodzony to czy pompa będzie zaciągała paliwo ale nie zapali czy jeżeli pompa nie ciągnie to jest usterka mechaniczna nie elektryczna był podpięty komputer ale nic nie stwierdzono
Moim zdaniem to usterka mechaniczna nie elektryczna ,bo diagnostyka by wykazała.
Witam posiadam forda transita 2.5td 99r 67 kw . Poniewaz pompa wtryskowa epic lucas ulegla uszkodzeniu , wymienilem ja na pompe mechaniczna Bosch . Obecnie silnik jest bardzo slaby mysle ze stracil ok 30% mocy . Nie zalacza sie turbina , czy jest ktos na forum kto moglby mi pomóc w rozwiazaniu tego problemu .. pozdrawiam .
Jeśli wyskoczyły ci te dwa kody usterek P0149 i P1564 to usterka dotyczy złego konta wtrysku i może to być sama pompa usterka mechaniczna lub może być uszkodzony zawór kąta wtrysku jest od spodu pompy przykręcony dwoma torxami a jeśli do tego będzie jeszcze głośno pracował to na pewno będzie to wina zaworu ,sporadycznie może być to wina źle ustawionego...
Witam Mam świerzy problem z LT35 jak w temacie. Wrocilem do domu po całym dniu pracy auto jezdzilo jak trzeba. Rano nastepnego dnia próbuje zapalic, rozrusznik kręci jak trzeba a silnik nie zapala. Sprawdzilem i okazało sie ze paliwo nie idzie na wtryski. Odpiolem główny przewód paliwa którym paliwo dostaje sie do pompy wtryskowej i tez nic nie leci....
Witam wszystkich. Mam problem z moim dieslem. Golf 3 silnik 1.9 D rok prod 1997. Mechaniczna pompa wtryskowa z immobiliser'em. Cięgno przyspieszania na linkę. Do pompy podłączone są dwa czy trzy czujniki, elektrozawór z immo oraz elektroniczne ssanie. - auto ma stosunkowo słaby akumulator - długo kręci żeby zapalić na ciepłym - świece OK - rano pali...
Witam Mam taki problem ze moja laguna 1.9 dci 2003 gasnie podczas jazdy. Nie ma znaczenia czy jezdze dynamicznie czy spokojnie, czasem gasnie jak stoje a czasem jak jade szybko. Gdy zgasnie nie ma problemu z odpaleniem i zadne kontrolki nie wskazuja awarii. Czasami caly dzien jezdzi normalnie a bywaja dni ze na odcinku 20 km gasnie kilka razy. czesto...
Witam forumowiczów. Mam problem z wózkiem widłowym Balkankar dv1792 z silnikiem perkins 4 cyl. Wózek w normalnych warunkach odpala bardzo sprawnie lecz po dłuższym postoju np. nocnym ,zapowietrza się układ paliwowy lecz nie za każdym razem.Przewody sprawdzone pompka mechaniczna nowa, głowiczka filtra nowa, przewody dobrze podłączone. W momencie problemów...
Jedyne skuteczne lekarstwo to swap na mechaniczną rotacyjną pompę wtryskową.
Jeśli to lucas EPIC to poczytaj trochę na temat tego ustrojstwa. Najtańsza wersja naprawy tego jest wymiana pompy wtryskowej na całkowicie mechaniczną z viciaka bodajże.
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Zrób zdjęcie pompy, to wszystko będzie jasne. Jeśli to mechaniczna pompa wtryskowo rozdzielaczowa to jest szansa, ale jesli z nastawnikiem elektromagnetycznym to nie warto. Nie sądzę żeby komuś się chciało rozkminiać stary 8 bitowy Keihi albo Hitachi w normalnych pieniądzach. Albo odłączyłeś nie ten sterownik, albo on steruje tylko egr-em i masz mechaniczny...
Nie uważam aby dalej można ciągnąć ten temat na tym forum ze względu na charakter usterki- typowo mechaniczna -pompa wtryskowa Reszta na PW
Nie do końca się z Tobą zgodzę, zwłaszcza w przypadku silnikó Isuzu. Sterowniki przeważnie padają nie od pompy (uszkodzeń mechanicnych) tylko ze względów na ich zamocowanie miejsce i drgania. Powinieneś wiedziec że pękają w środku, a to według mnie nie ma nic wspólnego z awarią pompy. No chyba że uszkodzenie polega na awari elektroniki w wyniku zacierania...
Pompa Lucas? elektroniczna czy na linke?
Sprawdź czy z pompy wtryskowej, w czasie pracy, idzie paliwo na powrót. Czy silnik ma mechaniczną czy elektryczną pompkę, która podaje paliwo do pompy wtryskowej ??
No nie 40 bo jeszcze z lat 90 jest sporo na pompie wtryskowej mechanicznej. A listwa czy tam regulator biegu jałowego nie odcina paliwa na "0" cos tam podaje wiąże się to z ochroną przeciwzatarciu. Mowimy o pompach mechanicznych bez elektronicznego nastawnika...
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
To nie wyjdzie jak byś nie próbował. Po odłączeniu zasilania z dawcy zanim podepniesz akumulator biorcy silnik zgaśnie. Jedyna opcja żeby to się udało to biorca ze starym dieslem na mechanicznej pompie wtryskowej bez jakiejkolwiek elektryki.
Mam problem z sam. j.w. jest to auto z1968 roku wtrysk benzyna na pompie wtryskowej mechanicznej, takiej jak mają diesle.Potrzebny jest mi schemat ustawienia rozrządu i opisu jak to ustawić wał korbowy, wałek rozrządu, pompa wtryskowa,aparat zapłonowy będę wdzięczny za pomoc.
Po swapie pompy wtryskowej na mechaniczną mam sterowanie wentylatora z nowego czujnika temperatury. Może tą drogą pójdziesz?
Chyba lekarstwem na tą chorobę będzie np Palio 1.7 td. Problem to wyszukać sztukę z dobrym silnikiem i całymi progami a pozatym same plusy, jest kombi, jak się nie depcze to może piątkę ropy spali a sam silhik to prostota, zwykłe wtryskiwacze i pompa wtryskowa mechaniczna. Okresowo luzy zaworowe zrobić i gra.
Tam powinna być zwykła mechaniczna pompa wtryskowa. Jeżeli tak to wystarczy podać 12v na elektrozawór stopu.
Mylisz się kolego.W obydwóch pojazdach są te same silniki np.G9U 720,Opel stosuje oznakowanie DTI,a Renault DCI do 2003r,póżniej CDTI,generalnie w oplu wszystko z renaulta. Kolego zasadnicza różnica w tych oznaczeniach to nie te same silniki a: - DTI to tradycyjna pompa wtryskowa z jednostką wykonawcza i mechaniczne wtryskiwacze, - DCI to już pompa...
morze być winna pompa wtryskowa uszkodzenie mechaniczne polej głowiczkie pompy zimną wodą i wtedy spróbuj odpalić
witam w końcu mogę zamknąć temat założyłem pompę wtryskową od pajero 2,5 mechaniczną wszystko działa autko jeździ dzięki wszystkim.
Jeżeli masz turbo, to jest to układ wtryskowy Lucas Epic (chyba że ktoś zamienił pompę na mechanicznego Boscha). Jeżeli jest to Epic, zacząłbym od sprawdzenia zaworu start-stop w pompie. Wymienia się sam twornik z gumką. Jesteś z Warszawy, jest tu bardzo dobry zakład, który robi tylko Transity, podaję namiary na pv.
Może ktoś źle pompę wtryskową ustawił skoro podaje do wtrysków a nie pali ( źle ustawiony kąt wtrysku?) bo zakładam że jest tam mechaniczna albo może coś z komputerem jeżeli ma wtryski elektryczne.
mechaniczna pompa wtryskowa mechaniczna pompa wtryskowa bosch mechaniczna pompka wtryskowa
przyspieszenie obrazu łączenie głośników wzmacniacza podsłuch telefonu nokia
samsung matryca panel lancia voyager
Winbond 25Q64FVSIG Programmed SPI Firmware Chip for JVC LT-39HG48U TV – Sourcing & Flashing Guide Agregat Honda, Yamaha nie uruchamia pralki – brak czystej sinusoidy, zbyt mała moc, uziemienie