Witam, ustawilem dzisiaj pompe z DISem, i samochod chodzi teorerycznie jak nalezy, odpala od strzala, wkreca sie na obroty itp, ale cos kopci. W DISie obie wartosci pompy paliwowej mialem zblizone do siebie +/- 7
W silniku AFN jak i AHU, ALE, 1Z i tym podobne kąt wtrysku ustawia się obracając pompą wtryskową a w silnikach ALH, AGR, AHF, ASV kąt wyprzedzenia wtrysku ustawia się na kole pasowym pompy wtryskowej i pompa przez ten cały czas pozostaje nieruchoma. Oczywiście środkowej śruby koła pasowego nie możesz zluzować bo rozregulujesz całkowicie ustawienie pompy...
Kolego jeśli zajmujesz się naprawami "nie zawodowo" jak również "nie amatorsko" jak piszesz to weż tą pompe i zawież do warsztatu specjalizującego się w naprawach pomp wtryskowych (tylko takiego). Samemu się za to nie zabieraj ,ponieważ nie masz nawet stołu probierczego do ustawiania pomp wtryskowych ,itd. oraz związanego z naprawą tych pomp doświadczenia...
Z tego co rozumiem to chcesz przestawić pompę na kole rozrządu??? Do tego jest specjalny klucz tu masz link http://www.silnikowiec.pl/produkt/zestaw...
pompa wtryskowa sprawdzona daje dobre ciśnienie a jedyny błąd to czujnik temperatury paliwa i czy przez to może nie palić czy coś jeszcze do sprawdzenia a gdy odkrece na listwie wtryskowej przewód z pompy wtryskowej to tak leci siurkem ale jakieś wielkie ciśnienie nie widać żeby dawało
Tak ma być. Oczywiście ustawiasz początek wtrysku na pompie wtryskowej.
Witam Pierwszy cylinder od strony chłodnicy. Ustawienie pompy rozdzielaczowej: na kole zamachowym są dwa znaki widoczne przez okienko w obudowie koła zamachowego [obok filtra paliwa] pierwszy wskazuje punkt ustawienia pompy drugi GZP pierwszego cylindra. W pompie wtryskowej pod boczną pokrywką znajduje się pierścień z oznaczeniem literami od A do H....
Z przodu silnika przed pompą wtryskową jest pokrywka którą trzeba odkręcić, znajduje się tam koło zębate pompy wtryskowej w którym znajduje się otwór do blokowania pompy wtryskowej.
Przecież pompę wtryskowa ustawia się za pomocą blokady. Zresztą tak jak i inne rzeczy w tym silniku.
Pytanie jest jaka ta pompa i jaki uklad wtryskowy. Jezeli common rail to nie ma to wiekszego znaczenia, a jezeli stara pompa rotacyjna/rzedowa to trzeba ja ustawic. Dodano po 19 https://www.slideshare.net/uksjemm/case-...
Pompę wtryskową ustawia się na początek wtrysku, a nie na znak 0 na piaście pompy. W moim C330M silnik i pompa wtryskowa nie była ruszana od wyjazdu ciągnika z fabryki, zdziwił byś się jak koło zębate jest przestawione od punktu „0” prawie do końca fasolek regulacyjnych. W typowym C330 (a nie przejściówce z C328 czy pierwszych C330 które miały inną...
pompę wtryskowa ustawiamy na znaki ,a wał korbowy ustwiamy na 26 stopni przed gmp --silnik 200 a silniki pozostałe na 24 stopnie i wkładamy pompę. wykręcamy pierwszą sekcje wyjmujemy zaworek i skręcamy z powrotem.Teraz nakręcamy rurkę paliwową uciętą zaginamy do dołu.Pompujemy pomka zasada jest taka jedna kropla na sekundę
Co mam zrobić po kupieniu pompy wtryskowej ustawiać coś zawozić do pompiarza
Trzeba kupić zestaw do ustawiania pomp VE. Na all* opisany " Przyrząd do ustawiania pomp wtryskowych" np. GEKO G02652 lub Yato YT-05337 : Jak wygląda ustawianie ? Proszę obejrzeć filmik https://www.youtube.com/watch?v=FTXAm4P6... Można też tradycyjnie za pomocą kapilary zamontowanej zamiast przewodu do wtryskiwacza nr 1
Tak przyspieszacz to ten element termiczny z linką, linka powinna być zamocowana do dźwigienki w pompie wtryskowej. Kąt początku wtrysku ustawia się na wałku pompy wtryskowej to tyknięcie które słyszysz to otwarcie zaworu stop w pompie wtryskowej.
To pompa Lucas? Nie ustawisz tego prosto, potrzebny przyrząd specjalny. EDIT: A nie, to pompa Bosch. Trzeba wkręcić czujnik zegarowy z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/1704194200_...
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Chciałbym zaznaczyć że jeden mechanik wymieniał mi szklanki i pasek, nastepny ustawiał zapłon jak sie przestawił i tylko stwierdził że luzny był pasek , i trzeci wymienił koło srube i napinacz . ten 1 to był najlepszy w okolicy :))nastepny zajmuje sie pompami wtryskowymi ustawiał mi zapłon lampom. a ostatni mysle żetelny . ale musi mi poprawić jeszcze...
Problem rozwiązał się sam jak tylko ściagnąłem z google fotki
Przed GMP Są 3 kreski i tam ma być wtrysk. Ogólnie to powinien palić bez ustawiania. Samą pompą jest mała możliwość regulacji.
Jeśli nie zależy Ci na gwarancji. To odkręci boczny dekielek i zwiększ trochę dawkę. Jak to zrobić było opisane tu na forum. Co Ci dadzą jakiekolwiek dane jeśli nie będziesz ustawiał pompy na stole?
Wał korobowy na blokadzie ustawiasz (nr 3 na zdjęciach)
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Niestety, ale po każdym zdjęciu głowicy trzeba sprawdzić i ew. ustawić luz zaworowy. Natomiast, jeżeli nie był ruszany rozrząd lub pompa wtryskowa, to nie ma potrzeby ponownego ustawiania kąta wtrysku. Oczywiście, jeżeli przed remontem silnik pracował poprawnie.
Z nowszego silnika chcesz przerzucić pompę ? Teoretycznie można, obie mają taki sam wydatek ale trzeba przerobić wspornik żeby przeszła piasta, przerobić kostkę el. z 10-pinowej na 7-pinową. I raczej jak nie masz mocnego pojęcia o takiej robocie to się za to nie zabieraj bo pompa AHF ma piastę bez klina i jak ją zdejmiesz to musisz ją ustawiać u pompiarza.
Czy po wyciągnięciu pompy wtryskowej, trzeba ustawiać rozrząd? Czy jest jakieś zabezpieczenie na pompie wtryskowej do rozrządu? Kia Sorento 2.5 CRDI 140KM. Czy ktoś mógł by opisać, krok po kroku, jak ją wymontować i co jest potrzebne do demontażu pompy wtryskowej?
Mam pytanie czy pompę wtryskową powinno ustawiać się w znaki i ewentualnie proszę o wyjąśnienie przy ustawianiu rozrządu ?
Witam, Mam pytanie odnośnie ustawienie pompy wtryskowej w samochodzie Ford Focus TDDi (chyba Bosch VP30). Ogólnie muszę rozkręcić koło zębate łańcucha z kołem pasowym pompy wtryskowej. Czy przy montażu tego łańcucha wystarczy zablokować wał korbowy blokadą i koło pompy wiertłem o rozmiarze nr 6mm tak jak podaje instrukcja? Czy jednak przy tej operacji...
Podaj kod silnika,moc(KW,lub KM) rok produkcji,może coś przyjdzie do głowy. Pompę wtryskową ustawia się na 1,1mm z tolerancją +/- 0,02mm,uprzednio blokując kółko mapędowe trzpieniem do obudowy,wał korbowy jest również blokowany specjalnym trzpieniem. Przy niewłaściwie ustawionym początku tłoczenia pompy będziesz miał problemy z odpaleniem,lub mocne...
Ja z swojej strony spróbowałbym jeszcze podmienić głowice na inne, a nawet spróbować wstawić nowe. Z tego co pamiętam oryginalna głowica do c360 kosztuję 250zł więc 1000zł za wszystkie. Zdobądź jeszcze przyrząd do mierzenia kompresji w silnikach diesla i zmierz mu kompresję na wszystkich cylindrach - to też wiele powinno wyjaśnić. Czy filtr powietrza...
Regulator obrotów wchodzi w tzw. dawkę rozruchową? Po odkręceniu górnego korka w obudowie regulatora obrotów jest wgląd do dźwigni połączonej z listwą zębatą. Przy delikatnym ruchu, od położenia STOP do ok. 1/3 ruchu dźwigni sterującej, realizowana jest dawka maksymalna ok. połowy pełnego skoku listwy. Przy pełnym ruchu dźwigni sterującej listwa zębata...
Ok dzięki. Jeszcze jedno skoro przed demątażem pompy ładnie palił to nie muszę na nowo ustawiać zapłonu.
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
PO firmie VW można spodziewać się wszystkiego, a głupotą dla mnie jest po wymianie paska na pompie wtryskowej ponowne ustawianie początku wtrysku. Ale dzięki za podpowiedź, że jest od wewnątrz dojście.
Powodem problemów okazała się rozkalibrowana pompa wtryskowa, po ustawiania pompy okazało się, że silnik się zapowietrza, z pod 1 wtrysku (na prawo od wtrysku sterującego) wydobywa się paliwo. To powodowało problemy. Zagadka rozwikłana, dziękuję wszystkim za pomoc, temat zamykam:).
Kolego nie ma potrzeby adaptacji wstawiasz tak jak powinna być ustawiasz zapłon kasujesz ewentualne błędy i po temacie
Witam, Volkswagen T4 2.5 TDI 1998 r. kilka lat temu przestał palić, ale ktoś postanowił go ożywić. Niestety, napinacz paska na pompie się rozpadł, a pasek przeskoczył. Po zamontowaniu nowego zestawu i ustawieniu na znaki, nadal cisza i nie odpala, ale na placku odpala. Definitywnie problem z paliwem. W sterowniku nie ma błędów, wykluczam immo. Z tego,...
Początek tłoczenia dla silnika D0824LFG01 wynosi 3°+1° przed GMP. Na kołnierzu pompy szukasz oznaczenia 4-4 i w tej pozycji ustawiasz koło zębate pompy. Wkładasz pompę do silnika, mocujesz czujnik zegarowy i na fasolkach ustawiasz pompę tak aby przy 3° przed GMP czujnik pokazywał dokładnie 1mm. I po sprawie.
przypuszczam, że rozrząd ustawiłeś poprawnie ale znaczącym dopełnieniem wszystkiego w TDI VP jest ustawienie kąta wyprzedzenia początku tłoczenia (kąta wtrysku), w silniku AGR nie ustawia się tego poprzez ruszanie od i w stronę silnika pompą wtryskową tylko jej kołem pasowym gdzie luzuje się 3 śruby i ustawia się koło pasowe pompy na tzw. fasolkach...
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
Czy bosch czy Lucas jak pompa sprawna, to ustawia się bajecznie łatwo.
JEST TO POMPA WTRYSKOWA 1.9 DIESEL USTAWIANA ELEKTRONICZNIE.PONOĆ TYLKO TRZY FIRMY W POLSCE NAPRAWIAJĄ TE POMPY.MOGĘ EWENTUALNIE PODAĆ NR.TEJ POMPY Nie krzycz , nie używaj caps lock, regulamin pkt 10.9
rzemyk90 Jeszcze raz sprawdziłem dokładność pomiaru konta wtrysku, tym razem jak napisałeś o małym przekroju węża (Podobnym do przekroju w rurce). Okazało się ,że wychodzą mi na maksymalnym dosunięciu pompy do bloku 21 st. a nie jak wcześniej wychodziło mi od 19-24st. (próba powtórzona kilkukrotnie). Kiedyś gdzieś na forum wyczytałem że zetory z nowszą...
Pompę wtryskową też tak się ustawia w tym silniku?
A czy jest możliwość ustawienia zapłonu w silniku z "pompą wtryskową od obcego napędu "? chyba nie .Ustawia sie tylko GłĘBOKOŚĆ obsadzenia pompy w silniku - wartośc powinna być podana na pompie ,do regulacji służa metalowe podkładki zakładane pod pompe
zakładasz pompe z anglika i jedziesz nic nie ustawiasz
To nie ma znaczenia czy ustawiasz początek wtrysku obracając obudowę pompy wtryskowej, czy przestawiając jej napęd. Początek wtrysku musi być dokładnie w momencie, gdy kołek wskoczy w pierwszy otwór w kole zamachowym. Do tego właśnie służy kapilara wkęcona w króciec wysokiego ciśnienia pierwszego cylindra w pompie wtryskowej. Jeżeli ustawiałeś znaki...
Witam. Odgrzeję ten temat ponieważ mam podobny problem z sinikiem aey w cordobie. Dwa tygodnie po czyszczeniu nastawnika wskoczył błąd 1268 3500 i nie można go skasować. Jeżeli uda się wykasować to po rozgrzaniu silnika do około 80 st. wskakuje ponownie. Czy przyczyną może być czujnik temp. paliwa w pompie wtryskowej? Próbowałem ustawiać różne parametry...
Witam. Co prawda minęło dużo czasu od ostatniego postu, ale postanowiłem napisać o efektach napraw(y). Przez długi czas szukałem warsztatu, który mógłby ustawić kąt wtrysku czujnikiem zegarowym. Praktycznie nie udało mi znaleźć do tej pory, bo każdy słysząc o pompie Lucasa nie chciał się za to brać. Niedawno został sprawdzony jeszcze raz rozrząd i okazało...
a jak była ustawiana pompa wtryskowa na oko
To jest bardzo prosty silnik. Nie mam pod ręką schematu ale ale są trzy punkty do ustawiania rozrządu: 1. Na kole zamachowym i lej skrzyni jest otwór i znacznik ustawiasz na "0" 2. Koło pompy wtryskowej ma otwór do blokowania aby sie nie przestawiło. 3. Wałek rozrządu po przeciwnej stronie co rozrząd ma wycięcie w które wkładasz blokadę (idealnie pasuje...
załuż pasek tak jak ci napiszę zdejmujesz pokrywę zaworów i bierzesz obracasz wałek rozrządu tak aby krzywki wałka rozrządu na pierwszym tłoku były do góry wtedy na końcu wałka rozrządu blokujesz go płaskownikiem 4,5mm pompę wtryskową blokujesz trzpieniem fi 16mma wał korbowy ustawiasz w okienku w skrzyni biegów będziesz tam miał trzy kreski dwie małe...
chlopie zakladaj pompe od c 330 tylko nie ustawiaj na ten orginalny otworek tylko na punkt w którym najlepiej odpali ci traktorek ja tak mam i jest silniejsza od orginałyu
kąt wtrysku w S18 ustawia się podkładkami pod pompę wtryskową, poczytaj sobie w instrukcji do tego silnika, jest tu na forum
Witam, mam pytanie czy dobrze ustawiłem rozrząd? walki mam na blokadach, wal zablokowany GMP1, na pompie wtryskowej mam krótsza kreske ustawiona w otworze czujnika. Auto odpala ale tylko na plaka
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Witam. Wymieniam pasek rozrządu koła zablokowałem blokadami. Jak ustawić pompę wtryskową? Niektórzy piszą, że się nie ustawia a w autodacie piszą, że się ustawia? Czy ktoś z Was zmieniał pasek rozrządu?
Powiadasz, że przeczyściłeś sitko w pompie wtryskowej. Więc masz już przyczynę. Pompa do wyciągnięcia i ustawienia. Tam ustawia się ciśnienie przetłaczania pompy, więc na oko tego raczej nie zrobisz.
ja ustawiam na 120 i śmiga
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
Kolego kowal, to jest to samo co strobo, jeno bardziej kontrolujesz co się dzieje. Strobo może mieć już w sobie zaszyte opóźnienia, bądź na plus i tak naprawdę nie wiesz co ustawiasz.
Koroligor szacun wiesz co w trawie piszczy... swoją drogą shrek to moim zdaniem daj sobie spokój robiłem tę czynność z 50 razy i zawsze jest walka z ustawieniem dawki ale jak juz mam się wymądrzać to nie tylko dawką się ustawia nastawnikiem....
Daj do zakładu gdzie ustawiają wtryskiwacze i pompy wtryskowe. Taka ilość otworków może powodować że dawka będzie za duża.
Pompe ustawiasz jak na obrazku a koło zamachowe na znaki i masz ustawienie wstępne dokładnie mozesz wyregulować czujnikiem zegarowym albo sprawdzić przez nastawy podstawowe
w tej tulei jest przesuwny tłoczek to tym tłoczkiem do dołu. tak wiem , chodzi mi o to że położenie tych 3 małych otworów w tulejce ma znaczenie ?
W nastawniku (regulatorze przy wlewie) oleju jest śrubka pod zaślepką do ustawiania max mocy strona 68,69 Różnica temperatur między cylindrami nie powinna przekraczać 15 ° C Napisz jak Ci poszło
Jeśli są to logi w 000 BS to nie ma żadnego problemu. Jeśli zaś są to logi grupy 000 w trybie Meas. Blocks to może być właśnie problem z wartością kąta wtrysku. W takich temperaturach to normalne zachowanie się silnika, że wchodzi na wyższe obroty - kąt wtrysku jest mechanicznie przyspieszany za pomocą wskazań z G62 co powoduje, że sterownik silnika...
Koledzy kupiłem ten przyrząd do ustawiania pompy wtryskowej. Teraz pytanie w jaki sposób mam ustawić GMP żeby być pewny że faktycznie jest on w górnym położeniu?
Zapłon ustawia się przez obrót pompy wtryskowej,ale trzeba do głowicy pompy wkręcic czujnik zegarowy i według niego ustawiac.Wartośc 0,55mm w GMP.
kupuje drugą pompę. ponieważ w mojej już nastawnik poszedł i nie opłaca mi się tamtej naprawiać. niech mi koledzy powiedzą jak ustawia się tą dawkę??
No niestety zmartwie Cie , bo jezeli wolne obroty tak jak opisujesz plywaja , a po dodaniu na chwile gazu sie uspokajaja , lecz po chwili zaczynaja znow plywac , to niestety jest na 100 % pompa wtryskowa ! Chyba ze bawiles sie sam w ustawianie mechaniczne dawki poprzez zmiane polozenia glowiczki pompy wzgledem jej korpusu ! Wtedy mogles ja zepsuc ....
Regulator znajduje sie w pompie wtryskowej, jezeli nie bylo nic grzebane z ustawianiem zaplonu to albo przewody ze sterownika EDC do pompy .....lub sama pompa jest uszkodzona .
Nie nie ma tego terkotania. Słychać tylko przekaźnik. Czy można ten regulator przekręcić bezproblemowo od mojej starej pompy czy trzeba coś tam ustawiać?
Trzpień zakładasz u pompiarza który ustawia to przyrządem.
Poszukaj na necie książki napraw do C-360. Zasada ustawiania idento a i temat na elektrodzie był. I popraw nie zapłon tylko kąt początku tłoczenia paliwa.
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Ale czy pompa wtryskowa dla 90KM a dla75KM jest z takim samym ciśnieniem.Czy ciśnienie wtrysku ma znaczenie. Dodano po 2 Kompresja musi być ponieważ przy ustawianiu rozrządu i pompy wtryskowej odczuwałem opór.
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Jak zmieniałaś obie, to ciekawi mnie jak ustawiłeś dawkę? Poczytaj w googlach jak się ustawia dawkę, tutaj problem tyczy się wycieku z pompy. A próbowałeś gdzieś z tym do zakładu? Co by coś zaradzili?
Tak jak napisałem, wyciek jest z pod pokrywki nastawnika, nie samego nastawnika, który jest niżej. Dodano po 16 Czy mogę zdjąć samą pokrywkę beż zdejmowania nastawnika żeby później nic nie ustawiać?
Na tej samej zasadzie zrobiłem ongiś przyrząd do ustawiania pomp wtryskowych. Od strony tłoka otwór o średnicy jakiegoś tam gwoździa który był popychaczem dla czujnika. Do polskich czujników pasuje gwint ze szprychy rowerowej.
Nic nie trzeba ustawiać.
Witam Proszę o informacje na temat ilości stopni na ustawianie pompy wtryskowej dla silnika D0826 LF08 (Man 15-232). Przy wymianie zimeringu na kołnierzu pompy mechanik ustawił na 18 stopni,bez czujnika . Z tego co kojarzę było w granicach 13stopni przed jego grzebaniem.Zgodziłem się na przestawienie ze względu na mułowatość silnika. Przy przewozówce...
Proponuje udać się do kogoś kto ma pewną wiedze w regulacji tych silników ,ustawienia wałka i pompy wtryskowej muszą być wykonane bardzo dokładnie i dla tego typu silnika.Dodam że są dwie metody mechaniczna i elektroniczna ustawiania pompy wtryskowej . Z reguły regulacja rozwiązuje problem , jeszcze jedno jeśli mierzyłeś ciśninie spr. to jakie wartości...
A JAKBYM CIĘ ZAPYTAŁ??? O BUDOWE I USTAWIANIE POMPY WTRYSKOWEJ DO CIĄGNIKA URSUS C-330,C-360.............. ZAPEWNE BYS TAKIEGO HUMORU NIEMIAŁ !!! NIE KAZY NA WSZYSTKIM ZNA!!!!! NIEMA TAKIEGO CZŁOWIEKA!!!
Mechanik od pomp wtryskowych powiedział, że on nie ufa komputerowi i zawsze ustawia na słuch.
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
Podpowie ktoś jak z tym ustawianiem początku wtrysku?
Rozrząd na znakach.Luzujesz koło na wałku rozrządu(na kole pompy wtryskowej szukasz karbu -od strony pompy)Karb ustawiasz w okolicach znaku (w okolicach śruby od chłodnicy jest kreska -jakby odlew) w tym położeniu koło pompy "ma luz pomiędzy sekcjami" zakładasz i napinasz pasek rozrządu.Teraz łapiesz koło pompy ręką i kręcisz "z obrotami silnika" do...
Po zakupie auta zawsze powinno się zmienić rozrząd kompletny. Jedź do mechanika, który ma jakieś pojęcie, to bez problemu wymieni co trzeba, a przy okazji ustawi kąt wtrysku. Czujnik do ustawiania pomp wtryskowych to podstawa, jak Twój miszczu nie posiada takowego, to trzeba zmienić nie tylko rozrząd, ale i mechanika.
Pompa ma znaki koła też. Na kole zamachowym znaki. Ustawiasz w punk i demontujesz. Tu niczym pompy nie blokujesz.
Jeżeli silnik jest na układzie Common Rail to nie trzeba nic ustawiać tylko dobrze odpowietrzyć układ.
Witam posiadam Opla Vectrę B ,siadła pompa chciałbym ją sam wymienić, i tu moje pytanie czy jest tam coś strasznie trudnego ,czy trzeba tam coś ustawiać oprócz rozrządu?
Witam. Tak jak kolega wyżej napisał korektę kąta wtrysku ustawiasz za pomocą regulacji kółka rozrządu (do przodu do tylu) tego znajdującego się na pompę wtryskowej, poprzez poluzowanie 3 śrub i korektę kółka. Najwygodniej pompę ustawiać na czujnik zegarowy. A jakie porady znalazłeś które u ciebie się nie sprawdzają?
to się dokupuje, docina czy oddać też do serwisu pomp? Jak nie dokupisz to dorób z gambitu AF-OIL. Co prawda będziesz musiał pewnie kupić arkusz ale przyda Ci się na pewno a materiał jest na tyle dobry że spokojnie możesz składać bez doszczelnienia silikonem. Przy okazji - pompę wtryskową jak wyjmowałem to oczywiście zaznaczyłem na korpusie przecinakiem...
Bo taką operację przeprowadza zakład lub serwis zajmujący się pompami wtryskowymi dlatego zawsze dostarczać należy pompę wraz z wtryskiwaczami dla właściwej regulacji. Znam też i takich magików co tego nie robią i ustawiają pompę tylko na wtryskiwaczach wzorcowych .
ja zawsze ustawiam koło zamachowe w punkcie 0 wałek rozrządu blokuje się po zdjęciu pokrywy klawiatyry i robie nacięcie na pompie wtryskowej jeśki takiego nie ma , reszta juz jes nieważna potem zakładam nowy pasek i napinam go napinaczem.Potem robie jeden obrót wałe aby sprawdzić czy wszystko jest ok i to wszystko.Odpalam silnik i pyka sobie prawidłowo.
ustawia pompa wtryskowy ursus pompa wtryskowy pompa ssać pompa zetor pompa wtryskowy
skoda przewody zapłonowe żarówka omnilux czerwona dioda pilot
Troubleshooting CLOUDY BAY Smart WiFi LED Light Installation Issues Konfiguracja alarmu zaniku przepływu YF-S201 z Tasmota