Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
2,6 + - 0,4 bar.
Nie. Odpowietrz pompę.
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
To jest zwykły simering. Filmów na temat wymiany jest sporo. np. ten: https://www.youtube.com/watch?v=qBQe0Fsc... Najgorszy jest demontaż starego uszczelniacza. Ważne, żebyś nie uszkodził wałka i łoża pod uszczelniacz. Sposobów jest wiele. Wpisz sobie w wyszukiwarce simering wymiana i będzie tego sporo.
Wczoraj robilem ten rozrzad w Focusie 11r 1.6 70kw, wiec koło od wałka blokowane kołkiem, wał ustawiony tak, ze otwór w flanszy od bieżni magnetycznej czujnika na godz 12 ma wejsc wiertlo 5mm a kolo od pompy posiada flansze ktora kreci sie razem z nim, ustawiasz na godzinę 3. Otwór na blokade pompy jest na 6mm ale oryg blokada (niestety tej nie posiadam)...
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Nie nie trzeba. Wał i wałki do blokowania.
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
ale nie w C5 No jak nie? Przecież były....
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Myjka wysokociśnieniowa nie używa kompresora. Jest tam specjalna pompa tłoczkowa wysokiego ciśnienia. A ciśnienie robocze zależy również od zastosowanej dyszy. Z kompresora to można np. piaskarkę zrobić.
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
No to masz pociechę ze szwagra, zrobił drobne zwarcie i coś się upaliło. Sprawdź dokładnie bezpieczniki. BSI niestety padają w tych autach. Co do anteny to niestety ty masz rację (ach ci fachowcy z serwisu). Jeżeli immo jest zablokowane to powinna ci migać kontrolka na desce. Żarówki w desce są do podświetlenia wyświetlacza.
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Tak więc, jeśli wszystko było zblokowane, wał korbowy i wałki rozrządu, jak może się to nie synchronizowac z pompą? Koło wału na które zakładasz pasek nierządu jest 2 razy mniejsze niż koła wałków więc trzeba zdjąć pasek i obrócić raz wałem i wtedy będzie ok.
Fakt, ja z przyzwyczajenia ze wszytko robię na przetwornikach ciśnienia i przetwornikach różnicy ciśnie, pakowane wszystko w sterownik lub falownik. Jeżeni jest kilka odbiorów to falownik jest wskazany bo na podstawie ciśnienia statycznego można sterować pompą wtedy ciśnienie w instalacji jest zawsze takie samo jak zadane. Skoro sama pompa na styczniku...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
a jeszcze pytanie do osób co mają ten sam problem z odpaleniem na zimnym, czy mierzył ktoś z was ciśnienie jaką daje pompa elektryczna? to jest pompa co znajduje się w zbiorniku paliwa, ona bije ciśnienie do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia i wraca spowrotem do zbiornika, ciśnienie w tym układzie powinno wynosić 1,5 bara
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia mogę zmierzyć ale czym zmierzyć ciśnienie za pompa wysokiego ciśnienia bo nie mogę znaleźć takiego manometru do tej skali
Jakie masz ciśnienie pomiędzy pompą wstępna a wysokiego ciśnienia ??
Nadal to samo Renia ciężko odpala . Jakie powinno być ciśnienie na listwie?
Wykręciłem pompę wysokiego ciśnienia i zacięła się jedna sekcja. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie się pojawiło lecz samochód dalej nie odpala. Co może być z nim jeszcze nie tak ? Stoją wtryski zabite opiłkami. Cały układ paliwowy do wymiany. Lub porządne czyszczenie.
Pompa nie ma czujnika ale musi mieć synchronizację z silnikiem . Potrzebna jest specjalna blokada która blokuje pompę . Jeżeli ktoś zdejmie koło od pompy przed zablokowanie go to przed ponownym montażem musi jeszcze złożyć rozrzad
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Jaki jest procent wypełnienia dla zaworu i jakie ciśnienie widzi ECM?
Daf xf 106, brak ciśnienia paliwa. Wersja silnika na dwie pompy wysokiego ciśnienia. Ciśnienie na filtrze dochodzi do 0,5 bara przy kręceniu. Przy ręcznym pompowaniu 1 bar. Bez kręcenia rozrusznikiem. Zawór na listwie podmieniony. Wyjęta wtyczka. Nadal brak przyrostu na filtrze. Ma ktoś na to pomysł. Niestety w tym silniku zdiagnozować układ paliwa...
Orginalnie u góry zawsze wybije może pompa ma za wysokie ciśnienie.
Witam i proszę o pomoc w tym samym wątku.. W związku z wymianą silnika w Midlum 180 dci 2006 rok przezbrajałem osprzęt silnika w tym pompę wysokiego ciśnienia. Przed demontażem pompy ze starego sprawdziłem ustawienia i wyszło mi, że: kiedy 1 tłok jest w górze (zawory zamknięte) a na czwartym zawory mijają się to znak na kole zębatym pompy zgrywa się...
Może zawór regulacyjny na pompie wysokiego ciśnienia.
Diagnostyka czymkolwiek tam siedzi edc16 protokół kpw2000. Zarówno po K i L jak i CAN. Ale tak jak pisałem pompa wysokiego ciśnienia.
Opcom - wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Różne dziwne dźwięki z pompy wysokiego ciśnienia to w sumie norma. Jeżeli krzywka wałka pod pompą i zabierak pompy są ok, to raczej nie ma się czym przejmować.
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Witam Już nie mam pomysłu co może być nie tak z układem zasilania common rail pompa wysokiego ciśnienia nie daje ciśnienia chyba że zdejmę przewód nadmiarowy z wtrysku wtedy poda jakieś ciśnienie, komputer nie posiada żadnych błędów
też mi się tak wydawało że to common rail i bez znaczenia ale dziś powstała wersja że skoro jest znak na pompie to trzeba ustawić z rozrządem. Tyle że na rysunkach które znalazłem nie ma w ogóle ujęteho polozenia pompy czyli zakładasz jak wejdzie i tyle, może nic nie wybuchnie
Pompa oleju do wymiany.
Filtr paliwa wymieniony z 3 razy przy wymianie pompy i wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia ustawiona na blokadę nawet próbowałem ją specjalnie przestawić ale nie dawało to efektu.
Pompę wymieniłeś na nową czy używaną? Te jednostki miały problem z pompami cr.
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
czemu będą jaja? jak to zwykła pompa wysokiego ciśnienia.
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia w trakcie pierwszego rozruchu.
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały.
Tak patrzę na to zdjęcie to jest pompa wysokiego ciśnienia
A sprawdzałeś szklanki na pompach wysokiego ciśnienia ? Jak odpali to ma ciśnienie niskie mniej więcej 7 bar tak ? Można tez sprawdzić VTG czy się rusza cięgno lekko. A wyciągnij kulkę z podstawy dla testu czy będzie coś lepiej.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
A jakie ciśnienie daje pompa wysokiego ciśnienia ?
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
będzie tylko mielić wodę Podobna sytuacja będzie jak w trakcie pompowania zamkniesz zawór tłoczny (przed hydroforem, zaraz za pompą) - prąd pompy spadnie prawie do biegu jałowego mimo, że na pompie będzie wysokie ciśnienie i pompa będzie "mielić" wodę. W Twoim zakładanym przypadku prąd też spadnie prawie do biegu jałowego.
Elo, czy spotkał się ktoś z syczeniem na pompie wysokiego ciśnienia? Na zgaszonym silniku, ale na zapłonie, pompka paliwa w zbiorniku zaczyna podawać paliwo i podczas jej pracy słychać na pompie wysokiego ciśnienia syczenie (prawdopodobnie z górnego króćca lub szybkozłączki). Nie chodzi mi już o lokalizację, bo na forum nikt tego nie znajdzie, lecz...
Panowie czyściłem pompę bosh cp1 wysokiego ciśnienia i rozleciał mi się zaworek, którym wchodzi paliwo na pompę (długi mosiężny króciec). Ma ktoś może schemat owego króćca albo pod jaką nazwą go szukać, bo nie mogę nic znaleźć. W króćcu została tulejka(od strony środkowej pompy ją widać). Znalazłem sprężynkę i podkładkę ale chyba jeszcze coś było np,...
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Tak zrobiłem. Dzisiaj juz stoi w aso. Do tej pory wymiana pompy w baku, czujnika ciśnienia i wgranie nowego softa nie pomogło. Zostało jeszcze pompa wysokiego ciśnienie i listwa z wtryskami. Więcej pomysłów niemam. Ciągle wyskakuje błąd p0087 i co jakiś czas zapala sie kontrolka serwis i traci moc. Po ponownym odpaleniu serwis gaśnie i przez resztę...
Zanurzeniowy buczek, czyli pompa membranowa. Daje wysokie ciśnienie, można używać końcówki i polewać ogród wąskim strumieniem. Można zdjąć tę końcówkę (strażak nazywa ją prądnicą) i lać wodę z węża do konewki. Można dać szybkozłącza z zaworami, wtedy do lania wody w konewkę należy włożyć przejściówkę/złączkę, która otworzy zawór szybkozłącza. Pompy...
A czy przypadkiem te "zbyt niskie ciśnienie" to nie po stronie dolotu do pomy wysokiego ciśnienia? Należałoby sprawdzić filtry oraz pompę wstępnego pompowania o ile taka jest.
Problem jest znany w ASO, jednak ich pomoc kończy się na wymianie przewodu wysokiego ciśnienia. Moim zdaniem problem leży w mocowaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa drga inaczej niż silnik i wibracje powodują rozszczelnienie mocowania rurki na króćcu pompy. U mnie jest to samo. Pojeździ trochę i rurka jest rozszczelniona. Nic nie daje dokręcenie....
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Pompa wody ?
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Mógłby ktoś podrzucić z jakim momentem dokręca się śruby mocujące wtryskiwacze?
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Proszę zwrócić uwagę iż w pompie wysokiego ciśnienia od góry znajduje się zamontowany pionowo króciec i po jego wykręceniu z pompy w pompie znajduje się zamontowany pionowo filterek paliwa.
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Np. w prasach hydraulicznych, szybki "dosuw" i tłoczenie normalnym ruchem, później szybkie wycofanie. Realizuje się to dwoma pompami: jedna duży wydatek niskie ciśnienie, druga wysokie ciśnienie.
Ok. Muszę zamknąć temat. Pompa wysokiego ciśnienia wymieniona i problemy z głowy. Kolega gh serwis miał rację. Najdziwniejsze że pompa wysokiego ciśnienia trzymała parametry. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim.
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia? niema paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia...
Bicie piany. Dyskusja co jest ważniejsze,ciśnienie pompki zasilającej czy ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia. Wypada jeszcze wiedzieć co pokazują wykresy.
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Pompa wysokiego ciśnienia jak i wtryski na pewno nie sprawdzone - tylko tak napisane... Filtr czysty? Gwiezdnego pyłu nie było (czytaj opiłków, wiórków)? Wtryskiwacze wyciągnąć i oddać do sprawdzenia na maszynie.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Jeśli macie na ciepłym Panowie P0002 tobdi wymiany jest pompa wysokiego ciśnienia CR. Przerabiałem temat 3 razy .
Oddałem do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia Bosh CR/CP1H3/L70/10-789S. Niestety pompa opiłkowała, została zregenerowana. Z regeneracji wróciła ale z odkręconym kołem zembatym i teraz głowie się jak je dokręcić, żeby niczego nie uszkodzić. Moment tam to 90 Nm, więc trochę jest. Instrukcja serwisowa mówi o blokadzie, niestety nigdzie nie widzę takich...
ciśnienie pompa wysoki pompa wysoki ciśnienie paliwo pompa wysoki ciśnienie hałas
sonda piekarnika amica cewka pompa pioneer wieża kabel
lutownica arduino lutownica arduino
Jak podłączyć kamerę Panasonic RX-7 do laptopa Ford Transit 2.2 TDCi 2008 - Błędy poduszki pasażera