:arrow: Błąd E22-resztki wody w zbiorniku, a tu reszta na przyszłość: E01 - Awaria zasilania. Wszystkie kody E01, E02, E03, E04 i E05 wskazywać na problem z modułu zasilacza. E06 - Problemy z stycznikiem drzwiowym. Należy sprawdzić przełącznik drzwi. E07 - Uszkodzony wentylator suszenia. E08 - Niski poziom wody w zbiorniku. E09 - Błąd elementu grzejnego...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Poziom podnoszenia nie ma znaczenia jak wysoki jest budynek i gdzie w tym budynku znajdują się grzejniki czy podłogówki, a gdzie pompa. Budynek może być nawet 10-piętrowy czyli mieć np. 30m wysokości, a wystarczy pompa o podnoszeniu np. 4m, aby znajdujące się w tym budynku grzejniki grzały. Odpowiednie podnoszenie pompy jest natomiast ściśle związane...
Zakres pytania taki więcej hydrauliczny, więc zbyt wielkich wodotrysków intelektu się nie spodziewaj... Typowym problemem jest brak danych; jakie ciśnienie, jaki przepływ, czy ciśnienie/przepływ stabilizowane, czy może pracować "cyklicznie". Widzę cztery metody, wszystko zależy od wymagań zastosowania i od dostępnego warsztatu mechanicznego. 1. Pompa...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Mało kto zastanawia się, w jaki sposób funkcjonuje globalna sieć telekomunikacyjna i jak informacje przemieszczają się między kontynentami. Biorąc pod uwagę fakt, że 70% powierzchni Ziemi pokrywa woda, okazuje się, że tradycyjne naziemne oraz satelitarne rozwiązania nie zawsze są wystarczające. Dlatego powstały podwodne linie komunikacyjne, które umożliwiają...
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
To jest zwykły simering. Filmów na temat wymiany jest sporo. np. ten: https://www.youtube.com/watch?v=qBQe0Fsc... Najgorszy jest demontaż starego uszczelniacza. Ważne, żebyś nie uszkodził wałka i łoża pod uszczelniacz. Sposobów jest wiele. Wpisz sobie w wyszukiwarce simering wymiana i będzie tego sporo.
Wczoraj robilem ten rozrzad w Focusie 11r 1.6 70kw, wiec koło od wałka blokowane kołkiem, wał ustawiony tak, ze otwór w flanszy od bieżni magnetycznej czujnika na godz 12 ma wejsc wiertlo 5mm a kolo od pompy posiada flansze ktora kreci sie razem z nim, ustawiasz na godzinę 3. Otwór na blokade pompy jest na 6mm ale oryg blokada (niestety tej nie posiadam)...
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Nie nie trzeba. Wał i wałki do blokowania.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Witam. Jestem nowym na tym forum zamierzam samodzielnie zbudować pompę ciepła związku z czym mam parę pytań do szanownych forumowiczów . Zamierzam zastosować sprężarkę COPELAND ZR28K3-TFD o mocy 5.12KW i mam pytanie czy ktoś z państwa stosował inną sprężarkę tańszą bo koszt tej jest dość wysoki około 3200zł netto interesują mnie nowe sprężarki...
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
ale nie w C5 No jak nie? Przecież były....
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Nie tak samo - bez sygnału daje na wyjściu stan niski, z sygnałem pojawiają się impulsy stanu wysokiego, z wypełnieniem dochodzącym do 50%, gdy sygnał będzie nieco silniejszy. Ta cała kombinacja z dodatkowymi elementami jest po to, by dla wykrycia sygnału nie trzeba było sprawdzać stanu (niski/wysoki) ponad 100x na sekundę. Prawie zdublowane komponenty,...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Spróbuj zrobic diagnozę,jak masz czym.Jeżeli tester nie będzie się mógł połaczyć z tym EDC15C2,to znaczy że jest zablokowany. Brak synchro z immo uniemożliwia zdiagnozowania elektroniki silnika. najczęstszą usterką w tych truchłach jest uszkodzony sam czytnik klucza,leci megamos. No chyba że rozbierając kokpit wypiął wtyczkę z czytnika... Centralny...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Jak może nie być ciśnienia w railu. Jak by go tam nie było to wogóle auto by nie odpaliło. samochód odpala dopiero przy około 130 barach. Na biegu jałowym ciśnienie powinno stać jak drut - 250 barów (o ile dobrze pamiętam w HDi). Zbyt wysokie ciśnienie objawia się twardą pracą silnika. Czyszczenie zaworu może pomóc na trochę, albo wcale (wymiana). Ale...
Z mojej wiedzy wynika, że ten element to zawór bezpieczeństwa i tłumik ciśnienia. Jeśli ciśnienie wzrośnie powyżej ustalonej wartości, to zawór otworzy się i zrzuci nadmiar przez wąż podłączony do metalowego wyjścia. Tłumik, jak sama nazwa wskazuje, powoduje tłumienie skoków ciśnienia spowodowanych przez pompę. W innych modelach Saeco nie stosuje się...
2,6 + - 0,4 bar.
Tak więc, jeśli wszystko było zblokowane, wał korbowy i wałki rozrządu, jak może się to nie synchronizowac z pompą? Koło wału na które zakładasz pasek nierządu jest 2 razy mniejsze niż koła wałków więc trzeba zdjąć pasek i obrócić raz wałem i wtedy będzie ok.
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
(...) ośniejsze. Wciaglem całkowicie filtr przed pompka. Jaka może być pr,yczyna bo walczę z tym od dwoch dni (at)ElektrodaBot AI: Jaki jest model i marka pieca, którego używasz? Zębiec piec na paliwo stale AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś zmiany lub konserwacje w systemie grzewczym? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji - Kocioł...
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
Moja pomyłka pompę zamiast w stronę silnika przesunac miałem do siebie przesunąc i teraz kąt się zgadza wręcz idealnie lecz ciagnik i tak ma cięzko odpalić dzisiaj gdzie temperatura ponad 5 stopni na plusie... obstawiam ze ustawiłem zbyt wysokie ciśnienie na nowych wtryskach bo 160 bar a pompa nie daje rady bo nie byłą robiona wiec spróbuję na 150 bar...
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Pompa nie ma czujnika ale musi mieć synchronizację z silnikiem . Potrzebna jest specjalna blokada która blokuje pompę . Jeżeli ktoś zdejmie koło od pompy przed zablokowanie go to przed ponownym montażem musi jeszcze złożyć rozrzad
Moim zdaniem to najlepszy sposób na Zabezpieczenie wymiennika przed zamarznięciem. Jak zwykle na YT. "Genialni konstruktorzy", na których lepiej się nie wzorować. Z resztą i tak nie ma na czym się wzorować, bo youtuber skwapliwie opowiada o pierdołach, a omija istotne szczegóły. Facet nie ma pojęcia jak działa klimatyzator. Nie w każdym klimatyzatorze...
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
Witam i proszę o pomoc w tym samym wątku.. W związku z wymianą silnika w Midlum 180 dci 2006 rok przezbrajałem osprzęt silnika w tym pompę wysokiego ciśnienia. Przed demontażem pompy ze starego sprawdziłem ustawienia i wyszło mi, że: kiedy 1 tłok jest w górze (zawory zamknięte) a na czwartym zawory mijają się to znak na kole zębatym pompy zgrywa się...
sygnał warunek w programie ma spełnić 2 warunki temperaturę minimalną i ciśnienie minimalne jeżeli oba zostną spełnione na wyjściu procesora pojawia się stan wysoki sygnał rpm też składa się z 2 rzeczy, obroty minimalne powiedzmy 20obr/min zeby pompa paliwa nie pracowała na włączonym zapłonie plus dodatkowo 2 sekundy po kazdym wlaczeniu zapłonu na dobicie/napełnienie...
Tak patrzę na to zdjęcie to jest pompa wysokiego ciśnienia
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Witam, mam podobny problem. Mam kocioł węglowy, robię remont generalny zmieniam grzejniki, pozostawiam tylko kilka stalowych rur od kotła węglowego bo nie widzę potrzeba przerabiać dobrej instalacji grawitacyjnej na miedź. Zakładam, że: 1. CWU będzie głównie z gazu 2. Ogrzewanie w okresie przejściowym gazem 3. Ogrzewanie od grudnia do lutego węglem...
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Fakt, ja z przyzwyczajenia ze wszytko robię na przetwornikach ciśnienia i przetwornikach różnicy ciśnie, pakowane wszystko w sterownik lub falownik. Jeżeni jest kilka odbiorów to falownik jest wskazany bo na podstawie ciśnienia statycznego można sterować pompą wtedy ciśnienie w instalacji jest zawsze takie samo jak zadane. Skoro sama pompa na styczniku...
też mi się tak wydawało że to common rail i bez znaczenia ale dziś powstała wersja że skoro jest znak na pompie to trzeba ustawić z rozrządem. Tyle że na rysunkach które znalazłem nie ma w ogóle ujęteho polozenia pompy czyli zakładasz jak wejdzie i tyle, może nic nie wybuchnie
Małe rolki: nakrętka i śrubka 20Nm. Duża rolka prowadząca ze śrubą 50Nm + 90°. Nakrętka napinacza 20Nm + 45°. Pompa wody 15Nm. Śruba koła wałka rozrządu 100Nm, plus śrubki fasolek 20Nm + 45°. Pompa wysokiego ciśnienia: nakrętka główna 95Nm, i ''fasolki'' 20Nm. Szpilki 15Nm.
czemu będą jaja? jak to zwykła pompa wysokiego ciśnienia.
Zobacz [url=https://injectionpumps.co.uk/intera...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Znajdziesz go na pompie wysokiego ciśnienia . Po wymianie konieczna jest kalibracja.
Mógłby ktoś podrzucić z jakim momentem dokręca się śruby mocujące wtryskiwacze?
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
Już spieszę z wyjaśnieniem, w tej chwili dysponuję dużym silnikiem o chłonności 800 cm3 + przekładnia planetarna, której za chiny nie jestem w stanie określić przełożenia, wygląda to tak jak w załączniku. Cała hydraulika napędzana jest 21 konnym, ok 15,5 KW silnikiem diesla, Lombardinii LD-475 2, o pojemności ~ 1l oraz pompa hydrauliczną zębatą o wydajności...
No i tutaj dokładnie tak jest, na dole wał korbowy, na górze rozrządu, z prawej duże pompa wysokiego ciśnienia, WP to pompa wody, pozostałe to rolka i napinacz. pozdr
Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa? Szukaj szarej wtyczki z dwoma przewodami nad pompą wysokiego ciśnienia.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Elo, czy spotkał się ktoś z syczeniem na pompie wysokiego ciśnienia? Na zgaszonym silniku, ale na zapłonie, pompka paliwa w zbiorniku zaczyna podawać paliwo i podczas jej pracy słychać na pompie wysokiego ciśnienia syczenie (prawdopodobnie z górnego króćca lub szybkozłączki). Nie chodzi mi już o lokalizację, bo na forum nikt tego nie znajdzie, lecz...
Regulacji dokonujesz pomiędzy dzwigienką a mostkiem zaworowym,to co pokazano na rysunku to sprawdzenie luzu zużycia mostka. Co do pompy wysokiego ciśnienia to tak jak z kompresorem zakładasz i działa :D nie trzeba się bawić w ustawienia.
Ja moją pompę kupiłem okazyjnie, ponieważ poprzednia bardzo podobna już się wysłużyła i wymiana odbyła się bez większych przeróbek (o to mi chodziło). Porównując ją do dwóch poprzednich to: Pierwsza też Andrychów, ale 3-stopniowa była najlepsza - pompowała szybko, dobre ciśnienie i pracowała ok. 20 lat! Druga pompa zamontowana awaryjnie po tej pierwszej...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
Nie zrozumiałeś mnie. System mieszany był sprzedawany przez dewelopera w standardzie i zgodnie z projektem. Może jest to najdroższe w realizacji ale tak było zaplanowane. Nie miałem na to wpływu. Zmiana na pełna podłogówkę kosztowała 9500 (12500 z jakimiś dodatkami i ekstra pętlami). Tyle trzeba było wyłożyć. A rezygnacja z systemu mieszanego i kładzenie...
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
Pompa podłączona jest bez zbiornika i rzeczywiście to również może być powód jej częstszego załączania (poza nieszczelnościami w systemie nawadniania). Czy ciśnienie jest zbyt duże? Nie wiem. W najbliższych dniach będę wymieniał wyłącznik ciśnieniowy na nowy (obecny padł, już czwarty w okresie dwóch lat) i ustawię ciśnienie na 6 bar - zobaczymy, czy...
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
53253; za niskie ciśnienie zasilania w różnych warunkach roboczych.Jeden z zaworów przelewowych otwiera się za wcześnie lub zamknięty zawór odcinania paliwa, zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa podająca,wyciek z układu.Kod wyświetli sie w tedy gdy spadek ciśnienia będzie w czasie nie mniejszym niż 7s, w tedy sterownik ograniczy moc tak długo jak...
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy... podmieniłem kopułkę na "pełny przelot" ale pompa nie jest w stanie osiągnąć 5atm, wytwarza tylko ok. 0,5 atm i utrzymuje takie ciśnienie - co dla mnie jest raczej zrozumiałe, brak reduktora przepływu a pompa pewnie nie jest na tyle wydajna żeby wytworzyć takie cieniścienie, na pełnym przelocie. zdjęcie kopułki...
Co znaczy padła, zatarła się, sypnęła opiłkami?
Oddałem do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia Bosh CR/CP1H3/L70/10-789S. Niestety pompa opiłkowała, została zregenerowana. Z regeneracji wróciła ale z odkręconym kołem zembatym i teraz głowie się jak je dokręcić, żeby niczego nie uszkodzić. Moment tam to 90 Nm, więc trochę jest. Instrukcja serwisowa mówi o blokadzie, niestety nigdzie nie widzę takich...
Witam mam pytanko pacjent audi a7 2011 rok 3.0 250 koni chodzi mi o wyjęcie pompy paliwa wysokiego ciśnienia. Po schemacie widzę że napędza ją łańcuch w necie znalazłem różne informacje ale bez konkretów. Czy można wysunąć pompę bez wyjmowania silnika i dobierania się do rozrządu?
Wysoki wskaźnik ciśnienia 19 Bar (co ma przekładać się na jakość kawy). Wypada uściślić, że ciśnienie parzenia wynosi ok. 9 Bar. Pompa może mieć 15, 19 albo i więcej. Ale na jakość naparu to nie wpływa.
Pompa wysokiego ciśnienia - trzeba ustawić prawidłowo.
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Czujnik ciśnienia podstawiony na inną używkę, wtyczka czuć że chwyta za piny czujnika- i nie widać wizualnie uszkodzeń, powrót drożny, regularnie widzi 520 bar na wolnych i dokręca się do 760 bar przy 2800 obr. Co ciekawe zaraz po odpaleniu na zimnym wkręca się normalnie, dopiero po chwili zaczyna kaprysić. Jedyny błąd to: P0193 Uszkodzenie w ukladzie...
Tylko że są dwa sposoby ustawiania w zależności od tego jaki masz numer pompy ,ten który podałeś jest prosty ale to trzeba wiedzieć i wiedzieć do jakiej pompy go zastosować
Wystarczy sprawdzić jakie ciśnienie panuje na listwie w momencie rozruchu.
Przecież to jest pompa wysokiego ciśnienia a nie pompa wtryskowa. Jej ustawienie nie ma znaczenia dla układu wtryskowego. Pasek majątku nie kosztuje więc go wymień i nie dziaduj. Śrubę na kole pasowym wału i tak powinieneś dać nową więc jak już będziesz w sklepie to weź nowy pasek. 18 zębów między wałkiem a pompą a znaczniki są pomiędzy zębami na pasku.
Jestem posiadaczem MF5455. Mam problem z odpaleniem . Zgasł mi i nie mogę go odpalić. Pompka elektryczna podaje, a pompa wtryskowa nie chce podawać na wtryski. Czy siadła pompa ,czy może być inna przyczyna? Wcześniej zdarzało się,że się zapowietrzał.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Witam. Problem wypadania zapłonów związany jest z uszkodzeniem pompy wysokich ciśnień. W pompie wysokich ciśnień uszkadza się uszczelniacz tłoczka pompy paliwa i paliwo przedostaje się do oleju, paliwo z oleju bardzo mocno paruje i przez odmę jak i pierścienie przedostaje się do kolektora ssącego i do komory spalania, dlatego jest zbyt bogata mieszanka,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
W istocie doszedłeś sam pracowicie studiując obwód wtryskowy paliwa, że elementem strategicznym dla komputera wtryskowego jest regulacja ciśnienia paliwa . Jest to po prostu bilansowanie ilości paliwa wytworzonego (przez pompę WC (1 - rys. poniżej), a zużytego przez wtryskiwacze (5). Regulacja jest więc jedną z najważniejszych czynności wykonywanych...
Jakiej pompy?Jakich czujników? Nazwałbym to pompą wysokiego ciśnienia, jak to w każdym CR?? No chyba że nie mówimy o Z17DT?? A mówiąc czujnik miałem na myśli elektrozawór regulacji ciśnienia SCV- moje "przejęzyczenie".[/quote]
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Pompa cyrkulacyjna jest po to, żeby stałe utrzymywać w rurach ciepłą wodę. Stosowanie m. in. w blokach gdzie kilometry rur a wymiennikownia czyli źródło ciepłej wody jest w piwnicy. Inny przypadek to rezydencje, gdzie właściciele chcą mieć ciepłą wodę subito, a koszta cyrkulacji ich nie wzruszają. W zwykłym układzie w przeciętnym domu, wodę z kranu...
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
ciśnienie pompa wysoki pompa wysoki ciśnienie paliwo pompa wysoki ciśnienie hałas
napęd bramy garażu ferro termostatyczny schemat edc16 bosch
najlepszy interfejs diagnostyczny najlepszy interfejs diagnostyczny
Mercury 80 – demontaż dźwigni manetki i rozdzielenie mechanizmu linek w kabinie Buczenie potencjometru przy podgłaszaniu głośności: przyczyny i rozwiązania