Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Tym bardziej że ciśnienie na listwie się nie podnosi Dokładnie bo skoro autor podmieniał podzespoły na inne auto i zadziałało no to ten błąd z tematu wskazuje na padniętą pompę wysokiego ciśnienia .
problemem był regulator ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia w trakcie pierwszego rozruchu.
Pompa olejowa Tuleja łożyska wału korbowego wał rozrządczy elektrozawór pompy olejowej?????
Podaję sposób z innej marki - nie wiem, jak to zadziała w Citroenie ale nie szkodzi spróbować. Jak problem wystąpi, to polej pompę porządnie zimną wodą (np z węża ogrodowego) żeby ją schłodzić. Jak auto odpali, to problem jest mechaniczny wewnątrz pompy - traci ciśnienie przy wysokiej temperaturze.
uszkodzona instalacja elektrozaworu na pompie wysokiego ciśnienia.
Kończy sie pompa wysokiego ciśnienia.
Dzień dobry, ELM 327 wskazał mi takie błędy P0092 i P0402. Przed wymianą rozrządu i uszczelnieniem pompy było wszytko ok (praca równa silnika) Możliwe, że przy montażu uszkodził się regulator ciśnienia lub coś jeszcze w pompie. dzięki za info
Nie pytam o silnik tylko o osprzęt. Do pompy paliwo dociera ? Jeśli układ paliwowy szczelny i odpowietrzony uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia.
Wydaje się, że komunikat jest czytelny i koresponduje z objawami. Zatem należy wysupłać kilkadziesiąt PLN, zakupić filtr i wymienić. Jeszcze trochę poeksperymentujesz i dowiesz się ile kosztuje wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Pompa paliwa , za małe ciśnienie rozruchowe. Przy niskim ciśnieniu w czasie rozruchu sterownik nie otworzy wtryskiwaczy na listwie.
Czujnik lub zawór na pompie cr.
Pompa wtryskowa? A jest tam taka? Ja myślę że jest to CR i siedzi tam pompa wysokiego ciśnienia
Auto podpinałem pod tester. Nie ma żadnych błędów, od strony sterowania jest wszystko w porządku. Silnik pompy załącza się. Wysterowywałem zawory w pompie (testerem), słychać że pracują. W zbiorniku mam zalany płyt - czyli jaikieś minimalne ciśnienie jest. Mimo iż pompa załącza się ciśnienie nie wytwarza się. Odpinałem przewody (wysokiego ciśnienia)...
Mówiąc o pomiarze ciśnienia nie miałem na myśli wpinania manometru tylko podpięcie testera sterownika silnika. W wartościach rzeczywistych widać jakie ciśnienie panuje w railu. Jeżeli chodzi o zawór to jest to zawór regulujący ciśnienie, umieszczony w pompie (przykręcony na dwa torksy).
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
Witam wszystkich.Mam problem z citroenemC4 1.4 benzyna,Przy wysokich temperaturach na dworze pojawia mi się komunikat o niskim ciśnieniu oleju.Wymieniony filtr oleju ,czujnik ciśnienia oleju,pompa olejowa i olej.Komunikat pokazuje się ZAWSZE przy hamowaniu.Proszę o pomoc.
gościu powiedział, że jest zbyt niskie ciśnienie na pompie paliwowej. a może tu się rozchodzi o strone wysokiego ciśnienia ?
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
witam . jakie powinno byc cisnienie robocze paliwa ,pomiedzy pompką zasilająca ze zbiornika paliwa a pompą wysokiego cisnienia w silniku 2.0 HDI?
Witam, Wykręć korek tam pewnie będzie uszczelka typu o-ring, dobierz pasujący. Po wymianie należy odpowietrzyć pompę i przewody wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam.
Cewki zamienione miejscami, wszystkie sprawne. Nie pali tylko na czwartym cylindrze. Ciśnienia jeszcze nie sprawdzałem (nie mam czym), ale podejrzanym numerem jeden jest w tym momencie nagar od strony kolektora dolotowego. Wczoraj myślałem o pompie wysokiego ciśnienia, ale patrząc na komputer, pokazuje, że ciśnienie na listwie jest wyższe od referencyjnego......
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Chodziło mi o przelewy . Synchronizacja między czujnikami jak widzi komp. i kalkulatory sprawdź. Zamknij powroty jak dalej niema ciśnienia to .... . POMPA !!! W benzynie przelewy? Kolego pompa wysokiego ciśnienia do regeneracji.5bar na rampie to ciśnienie pompy elektrycznej.Odpala jak ma coś koło 50bar.(nie pamiętam dokładnie -dawno takiego robiłem)
W elektronice nie wykazuje błędów mam jeszcze 2 przypuszczenia co do niego: albo pompa była źle zregenerowana, albo pompka zasilająca podaje zbyt małe ciśnienie (podaje do 1,5atm. a powinna 2). Bardziej uczepiłbym się jednak wtryskowej, tym bardziej że nie ja ją zakładałem a okres 3 miesięcznej gwarancji minął.(Auto przyszło do mnie od innego fachowca...
Moim zdaniem uszkodzony jest termostat i należy go wymienić. Do testów możesz go wyjąć i sprawdzić chłodzenie bez niego. Sprawdź też pompę wody, może w ogóle nie ma cyrkulacji płynu.
Na wtryskach i pompie wysokiego ciśnienia pisze BOSCH.
Ok zmieniłem świece i może jest trochę lepiej ale ciągle muszę długo kręcić rozrusznikiem. Mam do porównania audi 2.5 TDI które pali "za raz" a tu muszę chwilę pokręcić. Czy to normalne w HDi W HDi potrzebne jest dużo wyższe ciśnienie (200-1200) niż w zwykłych TDi, nim nie osiągnie się dolnej granicy ciśnienia nie dostaniesz impulsu na wtryskiwacze...
polecam sprawdzić wtryski (ustawić ciśnienie) i ustawić pompę wtryskową, co jakiś czas powinno się to robić
Wczoraj auto znów było u mechanika sprawdzone wtryski na przelewach, ciśnienie pompy tej ze zbiornika, teoretycznie wszystko jest ok. Dzisiaj sprawdze jak auto odpali po podłączeniu drugiego akumulatora. Ponoć za słabo może nabijać pompa wysokiego ciśnienia ale czy faktcznie to jest przyczyną?
ale nie w C5 No jak nie? Przecież były....
Czy komuś udało się rozwiązać problem z powracającym błędem P20F6 00 bez konieczności wymiany zbiornika? Posiadam Citroena DS4 1.6 blueHdi 120km DV6FC z przebiegiem 65tyś z 2015roku. Po trasie około 400km pod domem zapalił się check engine - z błędem P20F6 , który wskazuje na wyciek czynnika adblue oraz P3053, który oznacza za wysokie ciśnienie w układzie...
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
nie ma co się przyglądać... wężyki doprowadzające to pół metrowe odcinki o przekroju 3mm a te "mierzące" to 25cm kawałki o przekroju 6mm. Szkoda, że te moje męczarnie wyszły na darmo. Nie wiedziałem że trzeba aż tak silnik rozbrykać... no nic. Będę w kraju, będę robił; póki co.. podgłoszę radio i będę jeździł z jedną ręką na kluczykach. Jak będę już...
silnik 2.0 benzyna 2004 rok pompa wymieniona ,podstawa filtra też a dalej ciśnienie na wolnych ponad 8 bar a wcześniej wywaliło olej bagnetem silnik ma przejechane 250tyś co można jeszcze zrobić dzięki za każdą rade
Rozrząd panowie jest OK. CZujnik wału działa bo przy kręceniu pokazuje obroty silnika na testerze. Czujnik wałka sprawdzałem tylko opornosćiowo. Chyba że jest inna metoda na to. Poza tym skad sterownik wie czy synchronizacja jest okna wyłączonym silniku. Powinno dopiero chyba wskoczyć na tak jeśli zapali lub przy rozruchu. W przelewach jets takie ciśnienie...
Ok, to juz cos, Cos dziwnie ze napięcie spada na czujniku, 0,48V na czujniku to jakby 0 bar na listwie, ze spada w trakcie kręcenia to jakby sie podciśnienie robiło na listwie zamiast ciśnienie :)) O odpaleniu można mówić dopiero gdy na pin sygnał czujnika ciśnienia paliwa masz powyżej 1V (1,1 -1,2) rożnie dla rożnych układów czyli ponad 180 Bar. Zobacz...
Dla ścisłości Pompa Wysokiego Ciśnienia :) Co było z pompą i ile koszt naprawy?
Wymiana turbiny na używaną z allegro bardzo znacząco poprawiła przyspieszenie, ciśnienie identyczne z zadanym w całym zakresie. Pompa wysokiego ciśnienia również używka z allegro. Na 2 biegu 1200bar i 4900obrotów do odcięcia nie ma problemu. Zmiana na 3 i przerwało przy 3000rpm. Mimo przerywania udało mi się rozbujać auto do 160km/h.
Witam czy ktoś rozgryzł ten temat z nie odpalającym c5 po lift 2.0 hdi konkretny błąd do p1164 i tu jest zagadka do czego konkretnie odnosi się ten błąd czy do czujnika ciśnienia paliwa ciśnienie zbyt wysokie a aktualne ciśnienie raz 140 bar i spada do 80 bar pompa w 100% ok czy to wina czujnika czy regulatora paliwa ? czy jest ktoś na tym forum kto...
Tylko, że jest to przekaźnik świec żarowych, o ile mnie pamięć nie myli tam nie ma pompy paliwa w zbiorniku tylko samozasysająca mechaniczna pompa wysokiego ciśnienia - ktoś tu kłamie......
Jak czuć spaliny to nie jest źle, zdarza się, ale benzyna mówi sama za siebie. Albo autko ma za bogatą mieszankę i nie daje rady dopalać benzyny, dlatego czuć ją w spalinach, albo benzyna gdzieś Ci ucieka bokiem a opary dostają się do systemu nawiewu i dalej do kabiny. Obejrzyj dobrze przewody paliwowe, czy nie mają jakiś pęknięć, to może być lekko...
Na ciepłym silniku nie ma ciśnienia paliwa dlatego pali na polski. Wtryski sprawdź na przelew jak ok to zajmie się pompa wysokiego ciśnienia.
Cześć, C4 Picasso 1gen z silnikiem 1,6 HDi na rezerwie po przejechaniu kilku kilometrów od odpalenia nagle zaczęło klekotać, jakby samo przyśpieszać a po wrzuceniu na luz zgasło. Myślałem że to przyśpieszanie mogło wynikać z uszkodzonego turbo, ale nie, to wykluczyłem. Paliwo zatankowałem, podpompowałem gruszką (jest w układzie), i probowałem odpalić...
Witam Mam problem z Citroenem silnik 1.6 BlueHdi rocznik 2015 silnik BHY. Auto odpala i zaraz gaśnie. Auto po dzwonie przodem. Układ airbag wymieniony. Błędy które powracają po próbie odpalenia U3FFF Fuel high pressure circuit. Fuel pressure lover than the reference value. P1631 engine management Ecu internal fault. Pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza...
pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
kolego, w pompie wysokiego ciśnienia jest zawór regulujący ciśnienie w magistrali, jeżeli jest uszkodzony, to auto za żadne skarby nie zapali. Konieczne jest sprawdzenie "mądrym" diagnoskopem ciśnienie podczas rozruchu, lucik już o tym wspominał pozdrawiam
Dzięki wielkie za podpowiedź. Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i wszystko hula. Pozdrowienia
Sprawdź ciśnienie zasilania, tak jak pisze Georges ma być koło 5 bar. Jeżeli dobre to na 99% pompa wysokiego do wymiany. Typowy objaw dla uszk. pompy to "ty mu w gaz a on zgasł" - po wciśnięciu pedału gazu ciśnienie leci na w dół (pompa nie potrafi utrzymać ciśnienia na większym wydatku).
Odświeżam ! W renomowanym zakładzie auto sprawdzone pod kątem deasla wykluczona awaria pompy wysokiego ciśnienia, pompa sprawdzona na stole , auto trafiło do renomowanego elektronika diagnostyka komputerowa wskazuje na pompę wysokiego ciśnienia, auto ma bardzo wysokie ciśnienie na listwie gdy się popuści śrubę na wtrysku wycieka paliwo, auto odpala...
Błąd może pojawiać się wtedy gdy ciśnienie na listwie wtryskowej rózni się od ciśnienia zadanego regulatorem ciśnienia poza dopuszczalny zakres. Jeżeli wymieniony został regulator ciśnienia to jest duże prawdopodobieństwo że stary był zapchany opiłkami z pompy wysokiego ciśnienia,to samo mogło się stać z nowym zaworem regulacyjnym .
Problem rozwiązany. Przyczyną był zawór pompy wysokiego ciśnienia (CR) znajdujący się przy pompie wysokiego ciśnienia. Wtyczka na 2 piny. Dziękuję panowie za odpowiedzi.
Witam. Panowie problem dotyczy auta w które niechcący się wpakowałem. Citroen 1.4 HDI 68km 2003r. Auto zgasło i nie odpala, dwie osoby już niby grzebały, wymieniały wtryski, pompę ale bez rezultatów. Podłączony do lexi brak błędów, sterownik nie jest zablokowany, synchronizacja rozrządu jest, obroty przy kręceniu >200, wszystkie temperatury poprawne,...
Dziękuję za odpowiedzi. Tak sobie przypomniałem wykład u siebie na uczelni i spojrzałem na oznaczenie oleju. Moim zdaniem, ten olej poprostu się nie nadaje na wysokie temperatury... zakres stosowania takiego oleju jest ok 20 st C temp. otoczenia. W naszej strefie klimatycznej powinny być stosowane oleje np 5w40. Podejrzewam, że problem się pojawił wraz...
Pompa wysokiego ciśnienia nie jest kodowana, Owszem, nie jest, ale jak nie będzie napięcia na zaworze ( a była przekładka, więc nie wiadomo, czy podłączony) to nie będzie ciśnienia na rampie i nie odpali. Wyjmij jeden wtrysk i zobacz, czy psika paliwem, albo sprawdź ciśnienie na rampie w parametrach.
A jest możliwe że zawiesza się czujnik wysokiego ciśnienia na pompie?
nie za bardzo zrozumiałem , za małe ciśnienie na szynie i dlatego sprawdzać wtryski ?a może pompę wysokiego ciśnienia lepiej ?zużycie mam w normie , silnik po odpaleniu pracuje stabilnie , także przy przyśpieszaniu , żadnych czkawek , wchodzi na obroty do maxa ,
na razie babeczka jeździ zadowolona. Mam pytanie: czym - praktycznie - podczas delikatnej jazdy objawiało się to przeładowanie? Zapalał kontrolkę, odcinał turbo i silnik nie wkręcał się więcej jak 2 tys obrotów. Dodano po 4 problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem...
Mam taki problem, samochód nie widzi klucza i się nie odpala. Starter się kręci, ciśnienie w rampie jest, czujniki wału karbowego wszystko dobrze odczytują, co widzę w Lexii, gdzie także widzę że problem jest z transponderem immobilizera. Jest takie pytanie, jak można "ominąć" immobilizer? Wiem, że na wcześniejszej generacji Citroenów dało się wyciąć...
Nie jestem pewin bo trochę dziwne te kolory ale obstawiam kolor zielony .po odpaleniu silnika i mierzeniu napięcia na tym przewodzie powinno sie zmieniac w zakresie 0- 1 V tak samo na wolnych obrotach i na wysokich jezeli bedzie czly czas bliskie zera to cos z sandą nie tak . Na próbę sprubuj odpiac wtyczkę z czujnika temperatury i odpalic czy coś sie...
Witam, problem jak w tytule. Od czego się zaczęły problemy kolega już nie pamięta. Samochód odwiedził już parę warsztatów i d...a. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, nowy zawór regulujący ciśnienie, drugi komplet wtrysków. Auto zapaliło i nawet jeździło trochę. Mam możliwość korzystania z KTSa 650 więc sprawdziłem i tester pokazał błędy: czujnik...
Bingo doszedłem Sam do tego !!!! i o to są Sprawcy całego zamieszania Biały przewód przerwany wtyczka czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej i zabrudzony zawór wysokiego ciśnienia(choć został podmieniony) wymiana wtyczki i Myjka ultradzwiękowa !! i umyjcie porządnie kilka razy!! zawór wysokiego ciśnienia bo dmuchanie pomaga tylko na chwilę czasami...
Witam, trafił do mnie citroen który na zimno ciężko odpala, za ok 5 razem pali przy wciśniętym gazie w podłogę, chmura dymu, potem chodzi nie równo przez ok 3 sek i jest ok. Na ciepło pali na dotyk. Wtryski sprawdzone 2 krotnie (wcześniej 1 uszkodzony); niewielka ilość opiłków w obudowie filtra paliwa; świece żarowe oraz sterowanie; brak kodów błędów;...
Na chwilę obecną problem rozwiązany - samochód jeździ, silnik pracuje równo, na biegu jałowym nie ma szarpania. Co się okazało? Jak rozebrali pompę drugi raz, to znaleźli ten sam plastik w jej zaworkach na sekcjach wysokiego ciśnienia... Oczywiście znacznie mniejsze niż te, które wyciągałem z regulatora VCV, ale o takim samym kolorze i strukturze. Sprawdzony...
Początkowo myślełem że ma to związek z przeładowaniem turbo, ale chyba sie myliłem i to były 2 niezależne usterki, jedna to przeładowywanie turbo, a druga to uszkodzone BSM - podobno coś z przekaźnikiem pompy paliwowej. Błędy które wyskakiwały przy nagłym zatrzymaniu silnika podczas jazdy to zbyt małe ciśnienie pompa paliwa wysokiego ciśnienia. Samochód...
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Witam Auto po zimie, nie da się odpalić, na wyświetlaczu komunikat ARRANGE SERVICE, żadnych komunikatów o IMMO. Zasilania na komp na pinie 1, jest masy na pinach 33.49,51,53 też są Widać rezystancje czujnika położenia wału między pinami 14, 41, jakieś 500Ω. Przewody do czujnika wałka rozrządu na pinach 12,18,40 sprawdzone. Przewody do czujnika...
Witam, mam problem C5 Hpi auto zapala i gaśnie po 2-3 sekundach. Wymieniłem już pompę wysokiego ciśnienia paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa i czujnik ciśnienia paliwa. Usterka dalej występuje, auto było testowane testerem LAUNCH i zanim silnik zgaśnie tester pokazuje za duże ciśnienie paliwa 140-150 bar , gdy ciśnienie wymagane jest około 50-80...
(...) nic to nie pomoglo(moze na chwile). Przy tym takze wlacza sie odrazu wentylator chlodnicy niewazne czy silnik zimny czy cieply. Teraz moje pytanie czy ktos mial podobny problem? Lub gdzie zaczac szukac usterki. Rozrzad pokrywa sie ze znakami tj blokakady wchodza na swoje miejsce. Dodano po 1 1. Tryb awaryjny: Twój Citroën C3 wchodzi w tryb awaryjny,...
Ja w swoim usunąłem, narazie działa. Faktycznie mogłem go wydmuchać z brudu- przecież tam po to jest , ale od momentu wywalenia tego sitka jest ok. Ssilnik nie wariuje na wolnych obrotach , trzyma równe obroty i nie gaśnie. Pisałem co zrobiłem ale każdy ma wybór co zrobić. Nie do końca zgazam się z konecznością zamawiania pompy WC- ten regulator już...
Witam, od pewnego czasu walczę ze swoją cytryną czyli C2 1,4 HDI 2006 r. wtryski SIEMENS Wszystko zaczęło się od tego, że po wymianie przewodu od płynu chłodzącego (ten czarny przewód harmonijka z tyłu) był uszkodzony i był wyciek płynu. Wracam z miasta i samochód przechodził w tryb awaryjny. Następnie po postoju 5-10 min tak jakby zapowietrzał się...
Czujnik wymieniony , na listwę. Dało się skasować błąd 1250 ( regeneracja FAP niedokończona). Auto dalej nie zapala, na ciepło. Pojawiły się nowe błędy. 0091(sygnał regulacji ciśnienia paliwa, stały) ciśnienie za wysokie. 0092( sygnał regulacji ćiśnienia paliwa, przejściowy) ćiśnienie za wysokie. Czyli zamawiamy, regulatora ciśnienia , na pompę . Jeszcze...
Kolego, u mnie błąd P0230 opisywany był błędem "błąd pierwotnego obwodu pompy paliwa" Okazało się ze w paliwie były opiłki. Do regeneracji poszła pompa wysokiego Ciśnienia (ta na rozrządzie) + nowa pompa w zbiorniku i płukanie całego układu.
W tym miejscu umieszczę wszystkie informacje jakie udało mi się zdobyć na temat płytki SCR UNIT, podzespołów użytych do jej budowy itp. https://obrazki.elektroda.pl/2283783800_... Schemat blokowy: https://obrazki.elektroda.pl/4827650100_... Selective Catalytic Reduction (SCR) Jak działa blok SCR Blok SCR steruje pompą,...
Witam, przeczytałem całe forum i ja mam taki problem, że wyskakuje mi błąd od zbyt bogatej mieszanki i czuć, jakby na wolnych obrotach co jakiś czas wypadał zapłon. Wcześniej miałem dużo błędów i brak mocy, co było spowodowane uszkodzoną pompą wysokiego ciśnienia, którą oddałem do regeneracji. Po regeneracji moc wróciła, ale są objawy takie jak wyżej....
rozumiem , że wymieniłeś pompę paliwa w zbiorniku , czy wysokiego ciśnienia razem z zaworem regulacji ciśnienia. Jaki czas się to objawia.
Witam wszystkich serdecznie, Piszę w imieniu mojego taty, który ze względu na swój wiek i liczne próby oraz wizyty u różnych mechaników rozłożył ręce z niemocy. Jest właścicielem Citroena C5. Od 2 tygodni ma problem z osiągnięciem mocy i jazdą. Był u wielu mechaników. Wymieniono mu rozrząd, świece, przeczyszczono wtryski i zero poprawy. W serwisie Citroena...
witam, mój bład żle spojrzał w autodate :D , jasne ze niema pompy niskiego,a czujka na listwei wysokiego? sprawdziłeś, jak wypniesz jakie ma odczyt i sprawdż w bezpiekach w komorze moze tam jest zonk, a jeszcze jedno masz wsie wtyki od innych systemów CAN powpinane np. ABS jak brak komunikacji po CANie tyz moze nie odpalic, powodzenia
Na razie obyło się bez oddawania pompy fachowcom. Kupiłem pompę od Citroena AX 1,4 D. Przełożyłem głowicę wysokiego ciśnienia wraz z tłoko rozdzielaczem i krzywką. Silnik odpalił, ale chyba jest zbyt późny kąt wtrysku bo ma kopa ale dymi na jasno biało, Pompa od Ax miała regulację na fasolkach, moja ma inne koło z 3 śrubami takie jak na zdjęciu poniżej...
Witam, Mam problem z C5 2.0HDI 136KM co około 600-800km zaczyna szarpać silnik, leci czarny dym z rury wydechowej, nie reaguje na pedał gazu nie chce wejść na obroty trwa to około 10-15 minut jazdy w trasie. Jak podczas tego szarpania zgaszę silnik i odpalę go jak ostygnie, nie szarpie dopóki się nie rozgrzeje. Widocznie musi "dokończyć" swój proces....
Było tak: http://obrazki.elektroda.pl/8830857400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3650660700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4670299300_1... zrobiłem tak: http://obrazki.elektroda.pl/1356306200_1... wszystko wyczyściłem, uszczelka nowa autko śmiga zobaczymy w pn jak wleje nowy olej bo...
Samochód nie był podłączany jeszcze do komputera, sitko w starym regulatorze było bardzo zabrudzone opiłkami, więc wymieniłem na nowy, teraz gdy grzebałem przy samochodzie zauważyłem nowy objaw, samochód gaśnie dopiero po 2-3 sekundach gdy kluczykiem się go wyłączy. A i jeszcze zrobiłem eksperyment odłączając czujnik na listwie CR zapaliłem i samochód...
Witam! Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego odgrzewam kotleta. Citroen Berlingo 2.0 HDi 90KM (bosch) - zgasł w czasie jazdy. Po chwili odpalił ale po 2km powtórka z rozrywki i tak 3 razy. Na drugi dzień odpalił bez problemu i po ok 1 km zgasł i już się nie odezwał. Na zapłonie paliwo z filtra leci średnicą rurki, z pompy wysokiego ciśnienia strzyka...
Bledy ktore wystapuja na stale to: P0266 - Cylinder 2 - błąd udziału /zrównoważenia P0269 - Cylinder 3 - błąd udziału /zrównoważenia P0272 - Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia P0098 - Sygnal temperatury na kolektorze (-) No i oczywiscie sprawdze EGR chociaz jego uszkodzenie tutaj by zostalo wykryte oraz...mozliwe uszkodzenie wiazki. Czy silnik...
Bo nie napisałeś że to hdi -pisaliśmy o zwykłym 1,9 Dodano po 2 Jeśli to pompa bosch to nadmiar jest z tyłu pompu obok przewodu wysokiego ciśnienia
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Jeszcze nie widziałem zepsutego czujnika wysokiego ciśnienia w tym samochodzie, za to regulatory na pompie wymieniałem wiadrami. Skad pomysł z czujnikiem?
Witam mam problem z pompą wspomagania kierownicy przy citroenie berlingo 2.0 HDI a mianowicie taki przy skręcie do oporu w prawo lub w lewo wyskakuje mi z tyłu pompy sprężyna zaciskowa (seger) wypycha ją dekielek z tyłu pompy co powoduje wyciek oleju z układu wspomagania i brak wspomagania. Na jeżdzie na wprost i lekkich sakrętach jest wszystko dobrze....
Skoro jest tylko 8 bar to nie działa pompa wysokiego ciśnienia. To że układ jest zapowietrzony sprawiło by że dopiero po kilkunastu sekundach kręcenia odpaliłby. Co innego jeśli w przewodzie znalazła się woda tak jak u mnie. Ja bym na twoim miejscu odkręcił przewód od pompy wysokiego ciśnienia i od baku a następnie sprawdził czy są drożne. Można wstrzyknąć...
Witam, czy w Jumpy 1.5 HDI 2021 jest przekaźnik lub moduł pompy paliwa? AI: Czy możesz opisać objawy lub problemy, które występują z pompą paliwa? Za wysokie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia.
Witaj kolego odczyt z klipa pokazuje ci błąd przepustnicy jak napisałeś prawdopodobnie złe tłumaczenie na polski lub sam klip coś zafiksował bo w tym rozwiązaniu nie ma fizycznie tradycyjnej przepustnicy jest tam natomiast pompa wysokiego ciśnienia jest tam natomiast regulator [zawór] sterujący ciśnieniem, i przy czytaniu tym klipem skupił bym się ma...
Nie miałem c5 (UKŁAD LDS), może układ jest zapowietrzony. W układach hydraulicznych (LHM starszych, czyli przed C5) można było wykręcić kulę z macpersona i jeżeli była OK to nie miała płynu LHM w środku (przy najniższym położeniu, brak ciśnienia w układzie i dobra membrana musiała wypchnąć płyn z kuli), jeżeli była uszkodzona to miała olej w środku...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam. Mam Xsarę z 2001 roku, 2.0 HDi po koni, z osprzętem Bosch. Problem: - auto chodzi w trybie serwisowym - gaśnie po ujechaniu do 2 km, następnie trzeba odczekać odpala i potem znowu gaśnie -na kompie wyszedł błąd dotyczący nieprawidłowego ciśnienia w magistrali, skasowane ( był piątek godzina 16, nic więcej nie zdążyli zrobić), po 10 km znowu serwis...
:) Nie posiadam komputera, osoba która zaczytała mi błędy zasugerowała przepływomierz dlatego wymieniłem, ale po nieudanej probie naprawy odpuściłem sobie tego fachowca. Rzeczywiście wcześniej nie zwróciłem uwagi na wyższe napięcie niż prawidło na zdjęciach, sprawdzę to. Mam podejrzenia że to pompa wysokiego ciśnienia nie podaje wystarczającego ciśnienia...
U mnie okazało się że zamienione zostały wtyczki na pompie wysokiego ciśnienia niby się nie da ale w naszym przypadku weszły w inne miejsca, gdyż ktoś przed nami na siłę wciskał je i prowadzenia pourywał. Przez co dało się je zamienic
Skoro nikt nie podjął tematu teoretyka;) to podam inny przypadek. Często w ramach prowizorek elektrycy podpinają pompę niskiego ciśnienia na krótko. Tak aby działała po włączeniu zapłonu. A w przypadku kiedy silnik nie pracuje pompa nie zawsze będzie "bić" na przelew. Wydaje mi się, że elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia będzie otwarty dopiero w...
Masz elektronikę w pompie? Na początek to pomiar ciśnienia się kłania (uszczelka właściwej grubości?), stan wałka, wtryskiwacze w czasie remontu zaślepione?
Witam! Samochód: Citroen C5 2.0 HDi 2008r. Jestem świeżo po odebraniu auta od mechanika. Objawy przed naprawą: ogromny problem z odpaleniem auta na zimnym silniku (po ok. 6-godzinnej przerwie), większe zużycie paliwa, komunikat "Anti-pollution system faulty", zapalająca się kontrolka wtryskiwaczy, brak możliwości przyspieszenia powyżej mniej więcej...
pompa wysoki ciśnienie ciśnienie pompa wysoki czujnik wysoki ciśnienie citroen
wyważarka wirników spawarka normy różnicowy regulator temperatury
radio mercedes comand radio mercedes comand
Usterka przystawki PTO1 w DAF 206 - diagnostyka i naprawa Uchwyt pliku w Arduino: co to jest i jak działa?