Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
za niskie ciśnienie na rurze. Wygląda to na pompę wysokiego ciśnienia.
Nie ma błędów w szafie. Auto nabiegało 300000km i nie zapala. Jak bardzo długo pokrecisz to czasami złapie. Wygląda na to że jest za małe ciśnienie na listwie a co za tym idzie podejżewam Pompę wysokiego ciśnienia. Miał ktoś coś takiego?
a jeszcze pytanie do osób co mają ten sam problem z odpaleniem na zimnym, czy mierzył ktoś z was ciśnienie jaką daje pompa elektryczna? to jest pompa co znajduje się w zbiorniku paliwa, ona bije ciśnienie do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia i wraca spowrotem do zbiornika, ciśnienie w tym układzie powinno wynosić 1,5 bara
Mechaniczna ,obok pompy wysokiego ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona? Nowa, używka, po regeneracji? Napisałeś, że raz jest 40, a raz 300. Ciśnienie jest jakąś analogią do tego, w którym momencie zaraz po starcie im dłużej kręcisz?
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
max a powiedz ten zawór to jeste wkręcany w pompe wysokiego ciśnienia???????? bo u mnie jest zawór w tej pompie wysokiego ciśnienia z prawej strony ale jak zdejme wtyczke z niego to wywala mi błąd zaworu pompy wysokiego ciśnienia
Dlaczego ma nie być ogrzewania, jak to na małym obiegu działa? Pompa wody sprawna? Chłodnica drożna? Ściągnij opaski, górnego i dolnego przewodu, nagrzewaj silnik i patrz co się dzieje. Tylko się nie poparz!
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
KOMPA PODŁĄCZAŁ PRACOWNIK NIEAUTORYZOWANEGO SERWISU TOYOTY W ŁODZI.CZYSTO BYŁO.I JAK NA ZŁOŚĆ PRZY NIM ZAPALIŁ SAMOCHÓD NORMALNIE.W MERCEDESIE 2,2 CDI GDY MIAŁEM COS TAKIEGO TO WINA BYŁA ZAWORU TRZYMAJĄCEGO CIŚNIENIE NA LISTWIE . ALE CHCIAŁBYM MIEĆ PEWNOŚĆ GDZIE JEST BŁĄD BO WYKRĘCENIE POMPY WYSOKIEGO CIŚNIENIA WIĄŻE SIĘ CHYBA Z ROZEBRANIEM ROZRZĄDU...
Witam jaka moze być przyczyną dużego cisnienia oleju . Pompa oleju nowa delphi . Zawory sterujące wymienione na oryginalne nowe proszę o pomoc + Odgrzewam kotleta bo mam podobny problem , tyle że u mnie cisnienie skacze od 3 do 7 bar falowo . Ktos rozwiazał problem tego zbyt wysokiego ciśnienia oleju ????
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
Nie ma szans żeby bez pracującej pompy było tak wysokie ciśnienie. Pewnie czujnik ciśnienia Ci się sypnął. Jak nie wiesz do kogo się zwrócić, to napisz, podpowiem. Powodzenia
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Jeżeli na wolnych obrotach skacze ciśnienie to może niedomagać sekcja tłocząca w pompie wysokiego ciśnienia. Tych sekcji jest trzy w pompie i brak tłoczenia przez jedną z nich może powodować powyższe objawy.
witam ale czy można ten zawór przełożyć z drugiej pompy to nie zrozumiałem
Podajesz tak mało szczegółów.Pompa wysokiego ciśnienia./To jest odpowiedż/
mechanik wykrył za małe ciśnienie na trzecim wtrysku Przecież w systemie CDI na wszystkich wtryskach jest takie samo ciśnienie! Cos pomyliłeś... (albo mechanik) Zrób taka próbę - jak nie będzie chciał zapalić, to dobrze zlej zimna woda pompę wysokiego ciśnienia (żeby ja schłodzić) a potem spróbuj zastartować.
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
Miałem kiedyś coś takiego może wymiana auta pomoże????? Brawo, prucie katalizatora to był super pomysł idealny na mechanika bez pojęcia. Sprawdził ktoś ciśnienie paliwa? wydajność pompy? podłączył pod SD? Wartości rzeczywiste?
Saron22, sprawdź wałek rozrządu tzn. pomiary wychylenia krzywek zaworowych i pod pompą. Od tego zacznij, ale błąd może generować niedostateczne ciśnienie paliwa, niedostateczny stopień sprężania, wybita panewka korbowodu, czy uszkodzony wtryskiwacz albo króciec wysokiego ciśnienia do wtryskiwacza. Ciśnienie paliwa, kompresja, krzywki rozrządu, to na...
Witam, mam mercedesa w163 ML 270 CDI i ten sam problem... Męczę go od grudnia ! w tym czasie: wtryski sprawdzone 2x pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji, czujniki na listwie CR NOWE wymienione, sitko w zbiorniku sprawdzone- czysciutko, filtr paliwa 2x mann-filtr a tera kneht, Komputer silnika zmieniony z innego 100% sprawny, instalacja do czujnikow...
Klocki i ciśnienie ok, pompa zresztą też. No ale jakby nie było c klasa paliła dużo mniej. Rozmawiałem ze znajomym który miał taki sam model z tym samym silnikiem to mu palił około 6, cały czas podkreślam, że przy spokojnej jeździe. To znowu inny znajomy ma 3.0CDI to mu pali tyle co mój a do tego jest w automacie i ma prawie 70koni wiecej. No właśnie...
Zrób zdjęcie kodu usterek. Zdjęcie kodu poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/2755792400_... W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna...
Jeśli ciśnienie paliwa spada zanadto to zawór na listwie się zamyka i dzieje sie tak jak piszesz. Bez komputera można tylko pogdybać ale to strata czasu. Wiele rzeczy może być powodem, od powietrza zasysanego do linii już w baku po filtr paliwa, pompę wysokiego ciśnienia albo któryś czujnik. Sprawdzałeś czy to samo sie dzieje przy nieobciążonym silniku?
Ten błąd może być wygenerowany przez inne przyczyny. Zatkany lub lejący wtryskiwacz, za niskie ciśnienie paliwa, przedmuch pod uszczelką głowicy do sąsiedniego cylindra, uszkodzona rolka pompy... Zrób tak jak Ci Gerri radzi, zamień pompy i sprawdź czy zmieni kod błędu. Sprawdź ciśnienie paliwa w kanale wysokiego ciśnienia, rolkę pompy. Przy przekładaniu...
Nie wiem jak bmw ale w mercedesie wtryskiwacz w oryginale kosztuje 1400-1800 zł poza siecią można kupić nowy za ok 600 zł. Pompa wysokiego ciśnienia oryginał nowy 5 - 7 tys używki o wiele tańsze. W serwisie można do niej kupić zestaw naprawczy za 200 zł ale to tylko uszczelnienie jeśli się zatrze niestety trzeba ją wymienić. Zawór regulujący ciśnienie...
Może coś więcej informacji na temat auta. Jaki to Mercedes? Dodano po 2 MR 6720 - Ciśnienie AdBlue jest zbyt wysokie. MR 6721 - Ciśnienie AdBlue jest za niskie. MR 6770 - Zbyt mały spadek ciśnienia AdBlue przy pracy pompy.
Na rozgrzanym trzyma tak samo ciśnienie na jałowych. Na pełnych obrotach dobrze zamknęło 6barowy zegar (orientacyjnie ok 8 bar) Dodam, że po odpowietrzaniu cały dzień palił jak chciał, raz od kopa, raz kilka obrotów, raz kilka sekund kręcenia. No loteria poprostu... Dalsza walka w poniedziałek, a we wtorek prawdopodobnie zaczyna sezon... Magiczny układ...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
hi "niskie ciśnienie" paliwa te 5 b - mierzone za filtrem przed pompą wysokiego ciśnienia. W zbiorniku paliwa jej niema jest pod samochodem w okolicy tylnego siedzenia lewa strona - ładnie zabudowana plastikową osłoną. pozdrawiam kris
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Posiadam mercedesa w 210 2.2 cdi 1996r Już coś jest nie tak, bo silniki CDI weszły dopiero w roku '97 i do stacyjki był kluczyk "rybka" Wg tego linku było to nawet później: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... Załóżmy jednak, że to rzeczywiście CDI. Bo na mój głupi chłopski rozum pompą wstępną jest dobra skoro jest ominieta na krótko...
To podaj wyniki z mechanicznego testu sprężania w cylindrach, ciśnienia i podciśnienia paliwa, wyniki pomiarów szczelności układu paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia w bloku silnika. Wyniki z pomiarów ilości przepływu paliwa w układzie silnika. Dane z testów dawkowania na wolnych obrotach i czasów otwarcia zaworów w pompach wtryskowych. Wyniki testów...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Trapi mnie nadal te 12v czy 5v ??? Oto obrazek z CD producenta dla motoru 4M42: http://obrazki.elektroda.pl/5310084900_1... .Nie znam żadnego sprzętu diagnostycznego poza Star Diagnose ( sprzęt fabryczny ) który powiedziałby prawdę Jest. Oryginalny tester Mitsubishi. występuje kilka różnych usterek , najczęstsze to : - listwa wysokiego ciśnienia...
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Wiadomość powiązana z https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Witam Cie serdecznie. Widzę że masz dużą wiedzę na temat CVT. Mam problem jak kolega o dodatkowo błędy 0894 0896 0730 auto rusza na wysokich obrotach z piskiem opon tak samo do przodu i do tyłu. Na zimnym oleju jest lepiej ale tylko przez jakieś 15 minut potem...
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Problem rozwiązałem sam bez Fachowego wsparcia Wielkie Dzięki!!! Wsparcie by nigdy nie dotarło Pozdrawiam
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu. Opiszę swój...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Ponieważ sam się na walczyłem z moja Vectrą (i nie zrobiłem ;) ) to poopowiadam jak było. Ja miałem tak że jak przytrzymasz wciśnięty to sobie schodził powoli. Samochód ogólnie hamował, i na rolkach i na drodze. Nie było wycieków, więc wymieniłem pompę na nową. Przy okazji musiałem wymienić serwo na używane, bo nie dało się odkręcić. Nie pomogło. Wymieniłem...
na 90% wtrysk (lub wtryski) przelewa, podczas kręcenia rozrusznikiem są za małe obroty i przez to wydajność pompy wysokiego ciśnienia jest zbyt niska aby uzyskać ciśnienie zapłonu, często przy tej usterce występuje błąd EDC. Dla pewności można spróbować też odpalić na zaciąg na drugim lub trzecim biegu, powinny wystąpić wystarczające obroty silnika...
Po prawej stronie od tego przewodu masz tekelan z nadmiaru na listwie niskiego ciśnienia, ta wysoka jakby "przedłużka" to zawód utrzymujący ciśnienie na listwie. Przytrzymaj kluczem główkę tekelanu i poluzuj śrubę mocującą, powinno wylecieć powietrze. Podejrzewam, że szyna jest zapowietrzona, a że 3 pompa jest najbliżej to łapie te powietrze. Koniecznie...
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Jak nie będzie chciał odpalić, to zlej pompę wysokiego ciśnienia zimną wodą. Jak odpali to znaczy, że winna pompa. Ale to oczywiście jedna z możliwych przyczyn - łatwa do sprawdzenia.
Dwa razy wpinany komputer wychodziło ze czujnik wysokiego ciśnienia wymieniony i to samo,moze jednak pompa wtryskowa
Kiedyś walczyłem z tym autem bo nie chciało palić jak było zimno, w końcu odstawiłem samochód do mechanika. Tak jak wcześniej pisałem wymienił pompę wstępną, wymienione zostały końcówki wtrysków, a teraz okazało się, że na powrocie wstawił jakiś inny zaworek zwrotny. Wyjąłem ten zaworek i ciśnienie na wolnych - ok 5, na wysokich koło 6,5bar. Wcześniej...
Czujnik temperatury w modelach z tradycyjną pompą wtryskową znajduje się w pompie wtryskowej pod pokrywą przyłącza.W cdi będzie najprawdopodobniej na listwie wysokiego ciśnienia.
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Bardzo dziękuje za odpowiedzi ;) Dodano po 5 I jeszcze jedno zapytanie. Jeżeli chodzi o zastosowanie pompy elektrycznej to czy do silnika z zasilaniem gaźnikowym można zastosować pompę o wysokim ciśnieniu stosowaną przy silnikach z wtryskiem paliwa?
witam mam mercedesa w168 1,6 benzyna rok 2000 i mam problem z abs-em po podłączeniu pod kompa wykazało pompa wysokiego ciśnienia czyli pompa abs tak po ( magnetti marelli teście ) pompa wymieniona i dalej to samo albo słaby ten mechanik z tym kompem czujniki abs sprawne proszę o pomoc
Witam po długim czasie auto wreszcie wyjechało od mechanika. wymieniłem: świece, przewody paliwowe z aso, filtry oleje, uszczelke pod glowicą, termostat , czujnik temperatury , i dalej nie chciało odpalac , wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i też nie pali już mi ręce opadają.
Mieliśmy kiedyś takie Vito i pomogło mu rozebranie pompy wysokiego ciśnienia i wyczyszczenie jej. sprawdź jeszcze wtryskiwacze. Nie jestem pewien ale jescze powinna być pompa paliwa wstępna ona też może mieć wine.
Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia...
Wymieniłem świece, trzy cewki bo pęknięte były, przewód podciśnienia, bo też był pęknięty, samochód nadal nie odpala. Raz mi zapalił i wtedy włączyła się pompa vaccum, chodził przez chwilę nawet normalnie tylko na wyższych obrotach, jak pompa się wyłączyła znowu umarł. Ona ma chodzić cały czas? Czy tylko dopompowuje ciśnienie?
Jak zgaśnie to zlej pompę wysokiego ciśnienia zimną wodą - tylko tak porządnie, żeby się schłodziła. Jak silnik odpali no to wiesz już co ...
(at)wielecki tak po zakupie chodził dobrze, po wymianie wszystkiego też, po chyba 3 przejażdżce autostradą zaczął chodzić jak traktorek. Po 1 naprawie chodził jeszcze gorzej, po drugiej w ogóle. (at)darfur5 No mam mieć zwrot wszystkich kosztów po ekspertyzie, jeżeli okaże się, że wtryski zostały uszkodzone przez majstra... No i oczywiście następną (mam...
Jest na pompie wysokiego ciśnienia, czasami go nie było a była montowana opornosć symulująca. Więcej info-GG
Mercedes Sprinter 2004r 2.2 zgasł podczas jazdy, odpalił i znów zgasł chwyta i nie chce odpalić wtryskiwacze sprawdzone, wymieniona pompa wysokiego i niskiego ciśnienia oraz zawór na listwie od tylnej strony silnika, po podpięciu komputera nie wskazał uszkodzeń.
Patrząc na schemat pompy przypuszczam że "STOP" jest to zawór poziomy, ten dalej od silnika. Uszczelki 607 i 690, widać tam tłoczek i to jest chyba to. Jak zdejmiesz plastikową pokrywkę z pompy to masz przewody na wierzchu, być może te same kolory dochodzą do kostki. Ewentualnie możesz nakłuć przewody i sprawdzisz cewkę elektrozaworu. Ja odkręciłem...
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Posiadam Mercedesa B 200 2.0 CDI. Po wymianie wtrysków, pompy paliwa, czujników ciśnienia paliwa, czyszczeniu układu paliwowego, wypalonym DPF. Na wysokich obrotach silnik wchodzi w stan awaryjny i pojawia się błąd ciśnienia paliwa. Po ponownym odpaleniu wszystko ok, ale przy dodaniu gazu jest powtórka. Co może być przyczyną?
Co mial ostatnio robione: Wymiana regulatora ciśnienia pompy wtryskowej(uszkodzony,powodował blad i tryb serwisowy- Za małe ciśnienie na listwie wtryskowej) jeżeli przed wymianą wszystkie opisane przez ciebie problemy nie występowały - wiesz gdzie szukać przyczyny. -Dziwnie pali,praktycznie od strzała ale jakoś tak kwadratowo, jakby nim żucało. potrzebny...
ECU, pompa wstepna, pompa wysokiego, wtryski, silnik, regulator ciśnienia, instalacja, zabezpieczenia przeciwzwarciowe, czujniki silnika zrób podstawową diagnostyke i powiedz jakie są jej wyniki
Hei Znalazłeś błąd w 400CDI? Obecnie mam ten sam problem, ale niestety nie ma rozwiązania. Ciśnienia paliwa do pompy wysokiego ciśnienia jest ok i zasilania do jednostki sterującej jest prawidłowe. błąd jest nazywany P2001-002 sprawdzić N3 / 9 (kontroler CDI) napięcia odniesienia Jestem wdzięczny za wszelkie informacje. Andreas
A co ze zbiornikiem ciśnienia? To chyba jasne że się wymienia. Są jakieś objawy jego zużycia? Tak, są, jak SBC wywala błąd ciśnienia i przestaje działać. Dlatego wymienia się go profilaktycznie. I to nie jest zbiornik, tylko akumulator ciśnienia. Tworzy sprężynę gazową, zapewniającą zasób nieściśliwego płynu hydraulicznego pod stałym, wysokim ciśnieniem....
Mercedes E-211 2.2cdi 2003r silnik 646.951 90 kw. Po wymianie filtra paliwa, pompy paliwa, pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków samochód zapala na 2-3 sek. sam wchodzi na około 2000 obrotów i gaśnie, bardzo dymi na biało (dosłownie nie widać nic za samochodem). Pompy i resztę wymieniałem po zatankowaniu jakiegoś syfu. Co może być przyczyną ?
A niestety to winne paliwo.Ja pracuje dobrych kilka lat i nie spodkałem się z awarią pompowtrysku lub wtryskiwacza nie wspominając o pompie wtryskowej starej generacji . Silniki mają czasami i po 200 000km.Czasami się zdarzy pompa wysokiego ciśnienia ale to rzadkość.Co do świec to wychodzą wszystkie.Paliwo ma kolor prawie jak woda.
To nie są wtryskiwacze. Wtryskiwacze siedzą w głowicy silnika. Jeżeli paliwo wycieka Ci w miejscach pokazanych na zdjęciu, to czeka Cię wizyta u speca od pomp wtryskowych, sam nie waż się tego tykać. Być może wystarczy dokręcić nakrętki mocowania przewodów wysokiego ciśnienia, w gorszej opcji do wymiany uszczelniacze zaworów zwrotnych. V.
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Kolego w ramach testu proponuje schłodzić pompę wysokiego ciśnienia w momencie gdy silnik jest ciepły i rozruch jest utrudniony. Wystarczy polać pompę zimną wodą. Tak sobie radziłem z diagnozą tych silników, w czasach gdy komputery diagnostyczne nie były tak tanie i ogólnodostępne.
Witam, mam problem z Mercedesem W211, 220CDI, automat, 05', przeb.580.000, sprawa wygląda następująco: podczas jazdy przykładowo 90 km/h, obroty silnika 'falują' tzn. samochód przyspiesza i zwalnia i tak cały czas (np. z 2000 na 1800 obrotów). Skrzynia poprawnie przełącza biegi. Nie ma żadnych błędów, z tego co mi wiadomo to zostało wymienione turbo,...
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Witam Wszystkich Serdecznie, Mam bardzo poważny problem z moim Mercedesem 313 CDI (podwójna turbosprężarka) oznaczenie OM 646. Auto przechodzi w stan awaryjny i traci moc. Wymieniony został cały układ paliwowy: - wtryski; - przepływomierz; - rozdzielacz common rail; - pompa wysokiego ciśnienia; - przepustnica; - czujnik doładowania; - EGR; nie ruszone...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Masz samochód z silnikiem Diesla? Jak masz, to go szanuj,napraw to z czym się ociągałeś,poklep go ,kopnij z czuciem w oponę, bo nowego już nie kupisz.A jak kupisz to popełnisz błąd. ale po kolei ... Słowo Diesel do dzisiaj kojarzy mi się z Panem Mieciem(świeć Panie nad jego duszą) taksówkarzem,co jak nad ranem zjeżdżał z nocnych kursów to klekot jego...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam mam problem bo leje mi się ropa z gumowego kolanka przy pompie wysokiego ciśnienia. Nię wiem czy było tam coś podłączone bo nie ma żadnego luźnego przewodu, czy ktoś wie co to za wężyk? Strach jeździć bo paliwo cienkie po wydechu. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Silnik 5 cylindrów 2007r malutki bo 120 tys km przebieg. Powstało mikropęknięcie na przewodzie wysokiego ciśnienia do listwy rozdzielczej wysokiego ciśnienia common rail . Pęknięcie było pod szeroką podkładką dystansową- przy grzybku , od strony listwy. Rurka srednicy 8mm ma mocowanie do bloku silnika w połowie. Musiałem posiłkować się spawaniem niestety...
napisz konkretnie gdzie szukać przyczyny...pompa? filtr? przewody ,uszczelki? Na filtr paliwa wystarczy zerknąć aby stwierdzić czy pompa wysokiego ciśnienia jest w porządku ,oczywiście po wcześniejszym podłączeniu do kompa i braku jakichkolwiek wskazówek ze strony czujników na listwie. Jeżeli chodzi o przepływke to jednak sprzeczałbym sie,zdejmij wtyk...
Witam prosze o rade mam mercedesa 1.7 cdi a klasa 2001 rok 3 miesiące temu autko zaczęło mieć problemy przy odpalaniu na ciepłym silniku. Silnik mieli a nie może zaskoczyć po kilku próbach odpala. Na komputerze pokazało błąd czujnik położenia wału. czujnik został wymieniony 3 miesiące temu na nowy a błąd skasowany. I nagle po tym czasie problem wrócił...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
przerabiałem ostatnio taki problem. moze to byc zwykłe zapowietrzenie sie układu zasilania. na odcinku zbiornik paliwa - pompa wysokiego ciśnienia. w tym odcinku jest sporo oringów gumowych i na nich łapie powietrze. u mnie akurat byla nieszczelność na wyjsciu ze zbiornika paliwa. sprobuj odkrecic przewod zasilania raila w czasie krecenia i powinien...
ciśnienie pompa wysoki mercedes pompa wysoki ciśnienie pompa wysoki ciśnienie paliwo mercedes
napęd symulacja podłączenie płyta electrolux peugeot przycisk komputera
moduł suszarki elektrolux moduł suszarki elektrolux
Peugeot 406 2.0 HDi schemat instalacji elektrycznej Silnik pralki Amica AW100N nie działa - przyczyny