pompa wyzej

Znaleziono około 280 wyników dla: pompa wyzej
  • Regulacja pompy wtryskowej w Mercedes 220D typ 123

    Aź mnie ciarki przechodzę jak ktoś pisze że tego się nie da zrobić w amatatorskich warunklach. Da się , da się, kochani. tylko trzeba chcieć. JESZCZE RAZ ? 1. Odkręcasz rurkę wysokiego cisnienia z pompy wtrysk. tą która idzie na pierwszy cylinder. 2. Oczyszczasz np, czystą szmatką niepotrzebne...

    Samochody Elektryka i elektronika Stefanek1   14 Sty 2010 21:06 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 20589
  • Działanie pompy podłączonej do UPSa

    Wszystko fajnie, ale wątek zaczyna dość mocno odstawać od tematu, czyli pracy pompy na UPS-ie. Goła prawda jest taka, że będzie niezwykle ciężko znaleźć kogoś, kto dysponuje takimi informacjami. Dodam - popartymi jakimiś badaniami, testami, a nie na zasadzie " wydajemisię ". Zrobienie takich testów...

    Systemy Grzewcze Serwis andrzej_w_k   19 Lut 2011 00:37 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 8456
  • Naczynie wzbiorcze a pompa cyrkulacyjna.

    hello, jako ze mnie temat zainteresowal w zwiazku z mpimi problemami z instalacja, wrzyce ponizej paer ciekawych i waznych uwag ktore nie zostaly wczesniej zbyt przejrzyscie rozpisane ;) O CZYM MOWA ? Ogólna zasada montażu pomp Można umieszczać je zarówno na zasilaniu (rurze, którą płynie...

    Systemy Grzewcze Serwis superdragonsmok   15 Paź 2012 07:28 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 27694
  • Sprinter 906 2007 - Brak wspomagania, glosna pompa

    Witam Kupilem auto w ktorym bylo lub tez nie bylo wcale oleju do wspomagania, zbiorniczek byl pusty, kupilem olej do wspomagania w najblizszym sklepie motoryzacyjnym czerwony bo akurat bylem w trasie i nie mialem innego dostepnego, gosc zapewnial mnie ze bedzie chodzic, wiem ze do mercedesa powinien...

    Samochody Mechanika Zbyniu123   08 Mar 2014 16:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5106
  • LPG a pompa paliwa

    Mam 3-ci szmochód na gazie 1.Primera 2,0 16V monowstrysk 130.000 km na gazie inst. Lovato -zero problemów pompka podpompowała do odcięcia, zapalenie na benzynie, przejście na gaz ręczne. zero problemów 2. espero ( przepraszam za markę) instalacja j/w chociaż 2,0 8V na multipoincie wszystko jak wyzej...

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   15 Paź 2004 10:18 Odpowiedzi: 85    Wyświetleń: 52849
  • Pompa z C.O. chłodzeniu wodnym

    na wyzej wspomnianym serwisie w artykułach jest pokazana i opisana gotowa konstrukcja - na pompie c.o i nagrzewnicy od samochodu. pompy c.w.u są wdłg mnie bardzo drogie :/ najgorzej będzie z redukcją do pompy ;] Poprawiłem "epitet" ;). Proszę używać słów cenzuralnych. Pozdrawiam, Holcer

    Komputery Modding & OC jawa350rzondzi1   22 Lip 2008 23:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1552
  • Seat Cordoba 1.4 16v 2001r. instalacja pompy paliwa

    Witam , problem jest dosc skomplikowany , wyzej wymieniony seat przestal palic , postawilem na pompe i okazalo sie ze nie dziala , wiec wymienilem na nowa , niestety pompa nadal nie chce pracowac, sprawdzilem takze przekaznik od pompy i na nozkach od zalaczenia przekaznika jest niecale 8V i zastanawiam...

    Samochody Początkujący Hoody_89   10 Lut 2013 19:41 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5217
  • ford transit 99 r 2.5td po wymianie pompy epic na mechaniczna nie zalacz sie tur

    W serwisie powiedziano mi ze zaden warsztat na terenie Polski nie zregeneruje mi epica tak zebym mogl spokojnie jezdzic . . W Polsce jest kilkanaście ASO Delphi Jeszcze napisz ile chca za ta naprawe,zapewniam ze nikt niebedzie zadowolony z ceny. Ja wiem bo juz pytałem kilka razy z racji ze...

    Samochody Początkujący transit1984   13 Lis 2013 21:39 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7011
  • Peugeot Partner, pompa hamulco - odpowietrzanie pompy hamulcowej

    zdjecia robilismy przy rozkrecaniu i wszystko bylo jak wczesniej zlozone. poza tym problem dotyczy wlasciwie polowy ukladu. sa 4 wyjscia z pompy po 2 z kazdej strony, z tym ze jedna strona jest nieco nizej, a 2-ga wyzej i to wlasnie z ta 2-ga polowa mamy problem

    Samochody Mechanika Kuba1825   26 Paź 2014 10:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2994
  • Pompa samozasysająca SKA włącza się i wyłącza

    link do tej pompy : tak po mojemu to nie silnik jest tu problemem ale cisnienie przyznam sie ze tez to byla pierwsz moja diagnoza czyli sterownik cisnieniowy. Tylko ze ja go odlaczylem i wlozylem rury do zbiornika ktory stal blizej zeby zobaczyc czy zassie wode i tak bylo pompa pompuje tylko...

    Elektro Maszyny i Urządzenia Chris_snk   13 Cze 2009 19:37 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 12633
  • Odpowietrzenie pompy HDI CR Siemens

    dla pewnosci podaj paliwo do pompy z wyzej polozonego naczynia bezposrednio do krócca ktorym zasysa paliwo niech zasila pompe grawitacyjnie ,poluzuj którys z przewodow wysokiego cisnienia i sprawdz czy leci paliwo podczas krecenia jesli leci to znaczy ze pompa podaje i nie jest zapowietrzona

    Samochody Mechanika przemas13   30 Maj 2009 16:16 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 22982
  • Opel Omega 2.2 cd dti 2003 rok - pompa wtryskowa

    Witam, mam problem z moim Oplem Omega 2.2 cd dti z 2003 roku. Po nagrzaniu sie silnika (85-90 stopni) zapala sie pomaranczowa kontrolka od silnika, obrotomierz spada do zera, samochod traci moc a silnik zaczyna nierowno pracowac ale nie gasnie. Po wylaczeniu samochod odpala bez problemy ale opisana wyzej...

    Samochody Początkujący jawiczka   03 Kwi 2011 07:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5195
  • sterownik pompy obiegowej CO ST-21 Tech

    ...dokładnie jak pisze wyzej kolega, lecz tego nie można wyłączyć gdy pompa pracuje i (u mnie) się to dzieje raz dziennie i nie ma wpływu na pracę pompy. Aczkolwiek producent kazał to wysłać do serwisu w celu zmiany softu/oprogramowania.

    Systemy Grzewcze Serwis shuzzly   12 Lut 2012 11:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5053
  • A6C5 Audi 2.5 - wymiana sterownika w pompie wtryskowej

    Witam - jesli chodzi o wtryski to one nie padły na 99% bo auto przed awaria normalnie odpalało , a co miałes na mysli kolego zeby nie błądzic , bo wywala błąd 00550 i to jest od regulacji kata wtrysku , chciałbym o porade czy mam szukac drugiej pompy z jak najmłodszego samochodu(1997-2003) i włozyć swój...

    Samochody Mechanika naprawa-pomp.com   06 Sty 2014 18:23 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7026
  • Honda Civic - Pompa paliwowa

    Honda Civic EG5 1992 D16A9. NIe napisalem wyzej ze nie ma prądu na przewodzie który prowadzi do pompy wymieniłem bezpiecznik który był spalony ale to też nie pomogło wiec obstawiam przekaźnik, niby po przekręceniu cos pstrykło ale nic wiecej sie nie dzieje a powinna sie uruchomić pompa. Sprawdziłem również...

    Samochody Początkujący qlimax20   05 Wrz 2014 20:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1557
  • trw pompa vw - jak rozebrać tą pompę?

    W jaki laminat ,on jest nizej a ta blaszka wyzej

    Samochody Początkujący adamkowalski431   03 Lis 2017 16:54 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 744
  • Fiat Punto 1.1 kat 98r - Punto kreci, ale nie odpala, pompa sprawna!

    Witam, jak wyzej mam punto 1.1 98r, auto z instalacja gazowa, niestety nie wiem jaka, moge sie dowiedziec jesli bedzie potrzeba, mianowicie moj problem polega na tym, ze auto do pewnego momentu jezdzilo, prawdopodobnie tylko na gazie, wskaznik paliwa pokazywal mi 3/4 baku, ale za chiny ludowe na tej...

    Samochody Początkujący jaroslaw.cichopek   22 Mar 2018 10:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 477
  • VW PASSAT GLX 2.8 VR6 nie wchodzi na obroty po wyzej 3000 sam gasnie

    Po 1, podpiąć sondę. Pompa paliwa do sprawdzenia, może za mało daje i braknie mu paliwa.

    Samochody Początkujący barto125   20 Mar 2014 11:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 996
  • Sterowanie pompa paliwa w Golfie III.

    zalezy od systemu!!jezeli wczesniej bylo cos takiego jak "dopompowanie" to ok-trzeba moim zdaniem sprawdzic instalacjie,oczywiscie nie wykluczam tu rowniesz uszkodzenia samego sterownika ale podkreslam ze nie w kazdym aucie jest to dobijanie cisnienia po zaplonie(w ktoryms tam fiacie nie ma napewno)napewno...

    Samochody Elektryka i elektronika KAR26   03 Lis 2004 22:35 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3309
  • PILNE wibracje spowodowane pompa (chłodzenie) PILNE

    no przeciez to właśnie pompa działa na wyzej wymienioną karte , skutkiem tego jest falowanie obrazu

    Komputery Hardware jankolo   18 Lut 2006 19:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 831
  • Jaki olej ?? 1.9 TDI przebieg 200tys na zwykłej pompie wtry

    jak wyzej audi a6 99 rok 1,9 tdi 110koni zwykla pompa wtryskowa jaki olej ?? auto przyjechalo z belgi i niewiadomo jaki byl olej prawdopodobnie esso ale tego nie jestem pewien a szczegolnie nie wiem czy byl syntetyk polsyntetyk czy mineral ... ;/ jaki wlac ?? silnik nie bierze oleju wlac...

    Samochody Mechanika MichaelR   21 Lut 2008 22:11 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 76942
  • dwa sterowniki i ich podłonczenie do pomp c.o i c.w.u

    Wiam. ''Marksrz'' miałes racje co do mojego rysunku mało czytelny i zrozumiały, ale rysowałem go bardzo szybko i szczeze mówiąc nie przykładałem sie zbytnio do niego chodziło mi głównie o jakis moze prostszy i tanszy sposób podłonczenia ów sterowników z pompami. Kolego Mirosławie dziekuje za sprostowanie...

    Elektro Maszyny i Urządzenia tomaszek999   11 Gru 2008 22:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1424
  • Zmywarka Amica ZZA 4615 - ciągła praca pompy spustowej

    Witam, mam problem z wyzej wymieniona zmywarka, po wlaczeniu zasilania i zatrzasnieciu drzwiczek wlacza sie na stale pompa spustu wody, zmywarka nie podejmuje normalnej pracy. Sterownik optycznie wyglada ok. Gdzie moge zaczac szukac przyczyny? Czytalem na forum iz w innej zmywarce (bodajze Ardo, podobne...

    AGD Początkujący szymek191   25 Lis 2009 23:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5582
  • skoda felicja - problem z odpaleniem - nie odpala sie pompa

    Na poczatek podmien przekazniki tzn wez od swiatel mijania : rzad najnizszy 1 z lewej i podmien z tym od pompy : rzad wyzej 2 od lewej ,lub jesli masz halogeny to ten z dolnego rzedu tylko 2 od lewej.

    Samochody Elektryka i elektronika szuiram78   22 Wrz 2013 09:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 22982
  • brak sygnalu na pompie paliwa Golf III

    elektrit ten lut jest wporzadku kiedys go poprawialem i tak wsyzlo na zdjeciu ze jest tam zimny lut. na zdjęciu wyzej zaznaczylem piny ktore jak sie zmostkuje to pompa zaczyna normlanie dzialac. Zaznaczony tez jest przekaznik do ktorego dochodza sciezki z pinow.

    Samochody Elektryka i elektronika szato   21 Mar 2009 11:38 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6915
  • Problem z automatyką do zasilania awaryjnego pompy c.o.

    Pomijam fakty wyzej, ale tą przetwornica raczej nie zasilisz pompy c.o. , musiala by miec sinus na wyjsciu a takie kosztują pare stówek, twoja to pewnie zabawka made in china do zasilania telewizora pod namiotem.....

    Projektowanie Układów kielass   25 Mar 2009 19:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3121
  • VW PASSAT B6 2007-2008r. Kodowanie pompy ABS ESP

    Na szczęście nie musiałem płacic za sterownik bo mam swoje graty... Niestety problem pojawil sie tez na 'nowej' pompie, bawiłem sie nawigacja na włączonym zapłonie ( a raczej probowałem odkryc kombinacje aby ja zresetować) i nagle slysze znany dźwięk i widze migajace kontrolki abs,esp,epb... Nie wiem...

    Samochody Elektryka i elektronika fuelinyourblood   08 Maj 2018 20:44 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 56541
  • Pompa paliwa w Citroen Berlingo 1,9D nie działa

    Przeczytaj jeszcze raz to, co napisalem wyzej. Tam nie ma pompy elektrycznej!

    Samochody Początkujący Michal123_la   08 Mar 2010 10:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 12121
  • Mondeo mk 4 2.0 tdci nie odpala po wymianie pompy

    Witam.Szukalem na forum jednak nie znalazlem rozwiazania mojego problemu.Problem jak wyzej,w innym warsztacie stwierdzono ze pompa nie daje cisnienia i wymieniono ja na nowa,jednak auto dalej nie odpala.Jedyny blad jaki pokazal kts to zablokowanie sterownika silnika,dal sie bez problemu usunac i nie...

    Samochody Mechanika cordoba_2004   13 Sie 2010 21:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3206
  • hydrofor - powietrze strzela z kranu, pompa nie załącza się

    Witam. Mam identyczny problem jak wyzej, od jakichs 3 miesiecy strzela powietrzem z kranu i wlasnie zaczelo sie to w czasie jak woda w gruncie mocno opadla. Mieszkam pod warszawa 2km od wisly w ktorej jest rekordowo niski poziom, jednak... Jak kopali mi studnie ok 10lat temu, byla przy tym tylko dziewczyna,...

    Elektro Maszyny i Urządzenia kobert4   06 Paź 2015 15:56 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 15099
  • System nawadniania na RPI - przekaźnik - pompa - czujniki

    Przekaźniki raczej takiego typu powinne być RMB851-2021-35-1003, czujnik ujdzie, ale "sonda" szybko będzie do wymiany. Podłączenie nie jest trudne, program banalnie prosty, jeśli przeczytasz co napisał tobie wyzej TMF. Do tego projektu wystarczy Attiny13, choć taki system podlewania można wykonać...

    Raspberry Pi i inne SBC romeok01   19 Wrz 2016 08:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2676
  • Kogeneracja paneli fotowoltaicznych z pompą ciepła.

    I jak idzie projekt? Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, to co pisalem wyzej. Czy przy 20C ciepla puszczonego przez mieszalnik do PC pompa da rade odebrac te np 18 stopni? Bo jak nie da rady to energia z bufora pojdzie w ziemie. Przeprawszam za brak polskich znaków.

    Energia Odnawialna idepopizze   15 Cze 2019 09:56 Odpowiedzi: 194    Wyświetleń: 21960
  • pompa ciśnienia ciepłej wody przy ogrzewaniu grawitacyjnym

    w chwili obecnej działa ogrzewanie grawitacyjne Co to oznacza ? czyli jakie, w/g Ciebie ? Zwracam się z prośba w doborze pompy ciśnienia. Ma ona służyć do zwiększenia ciśnienia w kranach. Wydaje m się, że pomieszałeś dwa pojęcia: ogrzewanie grawitacyjne, a ciśnienie wody w instalacji wody tzw....

    Technika domowa jalop   26 Sty 2018 00:04 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 657
  • pompa wodna

    Halo SZYMON.Co do ogrzewania cieple powietrze zawsze nie leci,a woda w zbiorniczku musi bulgotac (tak w poscie pisze Tinny1 zobacz pare postow wyzej).

    Samochody Elektryka i elektronika giento   24 Cze 2003 21:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3201
  • Automat. wył. pompy paliwowej do LPG

    Czlowieku,mowilem juz: POMKA NIE JEST CHLODZONA BENZYNA!! To,ze jest zanurzona w baku wynika pewnie z jej konstrukcji i tyle. Nawet jesli pompka znajduje sie wewnatrz baku,to musi byc jakos zasilana.Odszukaj zasilanie pompk i postepuj tak jak napisalem wyzej i bedzie dobrze.

    Samochody Archiwum grzegorzdr   02 Wrz 2005 10:21 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4940
  • Pralka pdn885 nie wiruje, słychać pompę, silnik nie pracuje.

    panowie jak napisałem wyzej to nie hydrostat problem z wodą miałem kiedys czyściłem rurke ale pewnego dnia czyszczenie nie pomogło musiałem wymienic hydrostat i po wymianie hydrostatu jak ręką odjoł ,problem zapewne tkwi w czymś innym ,ostatnio robiłem ,no żona robiła 3prania jedno po drugim i 2 wywirowało...

    AGD Pralki, Suszarki eeban   10 Kwi 2006 20:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2880
  • Pompa wody zanurzeniowa w WC (jak najniższym kosztem)

    JEśli jak koledzy piszący wyzej trafisz na tego athlona to kupisz sobie mały piekarnik - mam takiego i na dużym radiatorze + szybki wentyla temperatura żadko spada poniżej 45 st a w stresie potrafi dochodzić do 70 st

    Komputery Eksploatacja skaktus   07 Sie 2007 18:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2005
  • zrobienie pompy paliwa..

    wysokosc podnoszenia nie musi byc duza góra 1 metr wystarczy, te 4 - 5 litrów interesuje mnie zeby w ciagu min przepompowała. Cisnienie nie musi byc duze bo chodzi o spuszczenie paliwa ze zbiornika do bańki, a weżykiem kiepsko idzie poniewaz wlew jest wyzej od zbiornika o ok 40cm. Dodano po 2 ...

    Ogólny techniczny samuraj997   02 Mar 2009 19:52 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6456
  • Seat Ibiza 1.9 TDI 2006r ,przekaznik pompy paliwa

    To chyba nie wszystkie przekaźniki u Ciebie, przekaźnik 18 jest od zestyku odciążającego X, 109 od zasilania ECU, 53 z pewnością od sygnału klaksonu, 100 od jakiejś innej pierdoły a brakuje Ci poza 167 również przekaźnika 103 od świec żarowych oraz przekaźnika 377 od przerywanej pracy wycieraczek, poszukaj...

    Samochody Początkujący tozuo   10 Lip 2010 10:06 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 8978
  • Laguna II 1,9DCI - schemat zasilenia pompy paliwa

    Podaj wiecej danych do auta, tutaj nikt nie jest wrozka! Wyznacznik silnika (czytaj wyzej). Niektore laguny mialy pompe przy prawej podluznicy - przed komora silnika.

    Samochody Szukam malum   02 Cze 2011 19:59 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 43232
  • Pompa ciepła - działanie, eksploatacja - połączenia z innym

    Witam, pracuje okolo godzinki , nastepnie wylacza sie na kilkanascie minut. Czujnik mam na powrocie przyklejony do rurki pod izolacja, ale woda w rurce sie szybko wychladza. Pompka obiegowa zalacza sie cyklicznie - jest to pewne zaszlosc po modelach PC all in one(taki anty-lod). Posrod calego alfabetu...

    Systemy Grzewcze Użytkowy jack63   05 Lip 2019 07:52 Odpowiedzi: 7125    Wyświetleń: 1418319
  • Pompa wtryskowa Audi A6 2.5TDI

    Jezeli to normalne,to jaki czynnik na to wplywa,skoro dwa kable wyzej w idealnym stanie? Dalem pompe do zrobienia,w poniedzialek bede wiedzial czy byla proba reanimacji elektroniki.

    Samochody Elektryka i elektronika makki24   17 Gru 2010 19:44 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6806
  • Awaryjne zasilanie pompy CO - odnowienie tematu

    Panowie a czy nie dało by rady przerobic zwyklej przetwornicy na taka z linku wyzej? Tzn dolozyc przekaznik tak ze jesli jest napiecie w sieci to styki od akumulatora sa rozwarte Zanika salinanie przekaznik puszcza i chodzi akumulator i na odwrot. Pozostaje tylko kwestia jak rozwiazac problem doladowywania...

    Systemy Grzewcze Użytkowy MARCIN.SLASK   05 Sty 2011 17:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4211
  • Peugeot 107 nie włącza się pompa paliwa

    czujnik zostal wyjety i rozebrany. posiada dwa wejścia - pierwszy do stopu tylnych swiateł (obwód zamkniety) drugie do uruchomienia silnika przy wcisniuęciu pedalu obwod otwarty sprawdzone i tak działa. Jeszcze jedna zagatka błąd wyzej opisany da się tylko wykasować po wciśnięciu pedału hamulca. Przy...

    Samochody Początkujący zbyniuś   08 Maj 2011 19:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4796
  • Podnośnik t25 wladymrec. Pompa została wymieniona, dodano olej.

    dzis zrobione jak wyzej pisze i juz dziala,serdeczne dzieki. Pozdrawiam

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki grzesiek648   24 Kwi 2013 18:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6057
  • zetor 5320 poblem z pompa wtryskowa

    A wiec tak jak wyzej sprawdzilem przeczyscilem i zapalał i gasł . Na drugi dzień Pierwsze odpalenie ciezko pozniej juz ok i sam sie naprawil jedynie wolne obroty jakies niestabilne i lekko przygasal . Profilaktycznie wymienilem pompke i niby ok

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki daniel_lhr   06 Maj 2012 07:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2603
  • Mitsubushi Carisma 1.6 1998 - gdzie znajduje się pompa paliwa

    kilka linijek wyzej miales napisane w pytaniu 'gdzie dokladnie w tym zbiorniku' czyli samo od siebie oznacza ze wewnatrz/w srodku ale dzieki za powtorzenie tego co juz wiadomo, przydatne info, pewnie wykorzystam

    Samochody Mechanika Roni90   03 Mar 2013 21:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5148
  • Jaką wybrać pompę hydrauliczną

    Nacisk to około 1000kg. Mógłby mi ktos odpowiedziec na pytania wyzej?:)

    Automatyka Przemysłowa kazimierzbrejta   29 Wrz 2013 21:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3366
  • VW Caddy 1998r. 1.9 D na pompie bosha,2 emulatory immo nie dały rady

    Po co priv jak panowie wyzej podali jak na tacy to co mialem na mysli. Kilka minut i ten samochod jedzie. Dlatego bylem zdziwiony ze sdi ze zworkiem a to stary pospolity majzel. W tym przypadku teraz jak juz wszystko wiesz wyjdziesz na 0 bo o zarobku niema mowy. Pozdrawiam.Działaj

    Samochody Początkujący Discaper   18 Paź 2013 18:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5157
  • peugeot boxer 2.5d - pompa wtryskowa pytanie

    Wyzej pisales, ze sprawdziles zasilanie. Nie wiesz gdzie? Raz juz ci odpowiedzialem - nie wiesz, jak dziala silnik - oddaj mechanikowi zanim narobisz gorszego bigosu.

    Samochody Mechanika Wojteksend   13 Maj 2014 16:19 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 8436
  • Electtrobar - gastronomiczna, brak pompy odplywu?

    cholibka, to co zrobic....? Dodano po 32 tak inne odplywy sa wyzej.

    Urządzenia przemysłowe dedek57   11 Sty 2014 18:11 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5706
  • Fiat Bravo 1.9 TD100 - Montaz dodadkowej (niskocisnieniowej/zew.) pompy paliwa

    Witam, jak wyzej w temacie, w zwiazku z problemami z odpalaniem i sprawnym poruszaniem sie postanowilem zamontowac pompke 0,2 bara. Dodam ze wymienilem i sprawdzilem wszystko co moglo powodowac usterke mimo to czasami jest problem. Pompka zamontowana kilka dni temu, napedzana od razu po przekreceniu...

    Samochody Początkujący natan1985bytom   27 Wrz 2015 20:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 990
  • NISSAN MAXIMA załączanie pompy ABS.

    Witam. Niestety, temat nie bedzie zamkniety. Wszystko posprawdzane po raz kolejny. pan elektryk powiedzial, ze elektronicznie wszystko jest ok, i twierdzi ze to rdzen ukladu kierowniczego. MASAKRA. I nawet nie wie, kto mi moze to zrobic. Ale niema co liczyc ze to dostane w pl. Powieddzcie mi, czy maja...

    Samochody Początkujący e2pl   06 Wrz 2018 13:59 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2355
  • Peugeot 307cc - Nie działa pompa powietrza wtórnego

    Pod warunkiem, ze jest to stara CAN-VAN. Ale to tylko domysly. Jesli pisalem szczegolowiej wyzej, to po to aby przypomniec pytajacym, ze nalezy jednak zaczac od identyfikacji auta. Bez tego to tylko domysly, strata czasu i, czasami, bledne wskazowki.

    Samochody Elektryka i elektronika grala1   12 Lip 2015 15:47 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3435
  • Citroen Xsara 1.9td 90KM - kąt wtrysku pompa lucas

    Przejrzalem twoje schematy. Sterowanie EGR-em i korektorem wyprzedzenia masz na stronie 6 (diagram 5). To samo, co w moim schemacie P206 wyzej.

    Samochody Mechanika pepe150   18 Paź 2016 20:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 13629
  • Wilo pompa - Obieg ciepłej wody w boilerze

    Pompka powinna mieć w osi silnika śrubę z małym otworkiem, luzując ją możesz odpowietrzyć pompkę . Pomyliłeś kolego pompę obiegową z pompą cyrkulacyjną. Mam bojler i piec na strychu więc jest wyzej niz punkt poboru /krany w łazięce/ Więc gdy spuśzczę wode aby wykonac konserwacje , pompka ciepłej...

    Systemy Grzewcze Użytkowy wotel   16 Lis 2015 22:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1683
  • Ustawienie pompy MAN F2000

    ...tak cofnij sie troche wyzej i doczytaj ze ustawic mozna na "0" w dwoch roznych pozycjach walka rozrzadu . Jestes tego pewien ? Cofanie zaplonu od ustawien fabrycznych to raczej profanacja profesji mechanika ;) .

    Samochody Ciężarowe darfur5   16 Gru 2016 18:28 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2340
  • Zawór 4-drożny czy pompa kotłowa? Wasze opinie.

    Z tymi pompami, to kupie wszystkie slabsze. Podobno daja rade wndomu duzo mniejszym od mojego. Jedbak nie mam zielonego pojecia jaki kupic zawor 3 drogowy na ochrone powrotu, oraz czy na grzejniki moge kupic ten ktory wstawilem wyzej?

    Systemy Grzewcze Użytkowy Meon   25 Paź 2017 23:25 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 6318
  • Suszarka kondensacyjna z pompą ciepła czy bez?

    Ok, ale teraz pojawił się inny problem (albo i nie) - mam pralkę, która ma 60cm głębokości. A ten Whirlpool ma 65,9cm, natomiast Electrolux ma 54cm głębokości... czy muszę mieć suszarkę, która ma równe 60 cm czy jak to wygląda... :/ Hej, Jak juz czytasz instrukcje, to jest w niej napisane prawdopodobnie...

    AGD Co kupić? Dorilll   16 Lip 2019 21:28 Odpowiedzi: 427    Wyświetleń: 188712
  • Electrolux ESL74300LO-Błąd-3 sygnały dźwiękowe-pompa ciągle pracuje

    Identycznie jak poprzednik. Wytarlem miske wszystko dzialalo i od nowa. Odkrecilem dolna listwe i namierzylem wyciek. Albo luzy na tym wezyku, albo wyzej z pod uszczelki. Jak. To wyjac, co wymieniac?

    AGD Początkujący Budziol6   16 Maj 2018 21:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 13584
  • Uzdatniacz wody + Pompa ciepła Atlantic + CWU = Śmierdzi i zimna i ciepła woda

    Dziekuje wyzej sluszna uwaga. Sprawdziłem filtr. Nie śmierdzi.... Zatem problem chyba w uzdatniaczu.. jak otworzyłem żeby wsypać sól to proszę powiedzcie jaki powinien być zapach ? Bo jak się wwechuje w te sól z woda to tak dziwnie czuć... trochę podjeżdża mi to pod zapach z kranu... Czy możliwe...

    Systemy Grzewcze Użytkowy jdubowski   29 Sty 2019 07:57 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1020
  • Chłodzenie wodne - dobranie części.

    przeczytalem ten poradnik :), teraz mam kilka pytan. 1.na moj socket (478) musi pasowac blok czy zapinka? 2.jak wydajnosc pompy odpowiada ilosci montowanych blokow 3.moglibyscie podac jakies linki sklepow gdzie mozna kupic elementy wc tanie i dobrej jakosci -------------------------------...

    Komputery Modding & OC holcer   07 Wrz 2008 10:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3401
  • Zmywarka Electrolux ESF 472, staje w trakcie, nie grzeje wody

    witam bardzo ladne fotki i o to codzilo masz juz obraz jak to wszystko ma zpowrotem wyladac bo teraz poodkrecamy troche najpierw trzeba sie upewnic czy do pompy myjacej nic nie wpadlo(szklo,wykalaczka etc) lub czy po prostu szlag nie trafil pompy samej w sobie-szara rurka zasilajaca dolne smiglo...

    AGD Początkujący Paweell   10 Mar 2012 00:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5496
  • Immobiliser Opel Vectra B rok2001 1.8 16V

    A jakie masz obciązenie maksymalne immobilizera, a moze zastanow sie nad odcięciem pompy paliwowej? Dodano po 2 Odcięcie pompy to niebiesko czerwony idacy w wiazce wyzej po progu (wyzej bo tam sa dwie) a stacyjka to bruby czarno czerwony ale tu radze uwazac bo jest bardzo kiepski dostep

    Samochody Zabezpieczenia zbych33   08 Wrz 2007 19:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3825
  • Testy odsłuchowe sprzętu sklepowego

    Kolejna konstrukcja firmowa - tym razem z wielu wzgledow interesujaca. Powiem szczerze, ze dla mnie to konstrukcja, ktora od kiedy siegam pamiecia mnie interesowala (tak, nie jest najnowsza) - pod wzgledem politycznym i konstrukcyjnym. Przedstawiam krotki test subwoofera aktywnego rodzimej produkcji...

    Estrada Co Kupić protone   02 Sty 2012 21:48 Odpowiedzi: 168    Wyświetleń: 206572
  • Audi A4.Rok walki z brakiem mocy

    Witam szanownych forumowiczow.Mam problem z audi A4 1.6 ADP 95 rok.Juz ponad rok walcze z brakiem mocy silnika,,w tej chwili dynamika jest na poziomie holowania innego pojazdu,silnik nie jest elastyczny a i podczas przegazowywania na postoju wskazowka wcale z ochota nie skacze do gory.Wynieniane w aucie...

    Samochody Początkujący Przemo9826   05 Cze 2011 21:10 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 9191
  • Re: Jaka myjkę ciśnieniową kupić?

    Janek, znajomek się w to bawi. Z tego co pamiętam. Wersja exclusive to instalacja z nierdzewki. Ale przeważnie ładuje węże hydrauliczne do 400 bar, pakuje to w korytka od elektroinstalacji i piankuje. Na gniazdach zawory odcinające z inoxa a za nimi szybkozłącza do wpinki węża z pistoletetem. ...

    Inne Co kupić? ssawka   16 Lip 2019 21:49 Odpowiedzi: 2837    Wyświetleń: 896853
  • sterownik CO vitotronic 100 (ogolnie stalotemp.) [dlugie]

    Witam, mam pytanko teoretyczno-techniczne odnosnie dzialania sterownika stalotemperaturowego viessmanna - vitotronic 100, kociol vitogas 100 18kW. Konfiguracja chyba najprostsza - kociol zeliwny z otwara komora, pompa obiegowa, instalacja zamknieta, termostat z zegarem w pokoju, sterownik stalotemperaturowy,...

    Systemy Grzewcze Serwis BrunoJ   08 Lut 2007 10:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4832
  • VW GOLF IV kodowanie ABS i blad 1044

    Witam Serdecznie Na samym poczatku Pragne bardzo mocno podziekowac moderatorowi BŁAŻEJOWI ktory to w 2 minuty po komunikacie ze moj post jest do poprawy usunal go do kosza, a na moje pytanie jak moge edytowac swoj post odpoweidzial juz nie mozesz??? To kiedy moglem go edytowac??? Tak sie nie robi...

    Samochody Elektryka i elektronika tomak135   23 Sie 2011 07:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 17860
  • Ogrzewanie podlogowe w bloku mieszkalnym zle dziala Czy mozna cos z tym zrobic ?

    Na twoim rysunku znaczenie beda mialy przeplywy rur jakie sa zastosowane oraz tzw. kryzowanie poszczegolnych odbiornikow. Jesli zrobisz zbyt duzy przeplyw do jednego z odbiornikow to czesc pozostalych moze nie pracowac prawidlowo. Bledy w stopniowaniu rur lub kryzowaniu, nie maja tu nic wspolnego z...

    Systemy Grzewcze Użytkowy stawekpl   08 Gru 2013 18:29 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 11526
  • Kąt zapłonu 1.6 D AUdi 80 B2 85 r.

    szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje...

    Samochody Mechanika robokop   09 Mar 2009 13:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2177
  • wyrzuca wode przez naczynie wzb

    witam ponownie przerobiłem naczynie wzbiorcze według sugestii z postu powyżej czyli zrobiłem odpowietrzenie naczynia a przelew zrobiłem z boku naczynia i tak jak podejrzewałem nic to nie dało, pompa obiegowa zamontowana jest na powrocie i podejrzewam że problem jest w tym, że naczynie jest za blisko...

    Systemy Grzewcze Serwis arnow79   17 Lut 2014 17:10 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4881
  • Opel Zafira 2.0 DTH PSG16 - nie odpala

    Kolego Witaj . Nie kombinuj z rozrzadem bo tam jest łancuszek i nie przeskakiwaly ,pompa psg 16 ma sterownik na sobie i diagnoza poprzez gniazdo diagnostyczne w samochodzie nie musi byc bezbledna ,jedynie jesli nie do opla udaj sie czymprendzej do boscha ,pracowalem na kts 5 lat , trzeba miec adapter...

    Samochody Elektryka i elektronika darko12   26 Gru 2008 19:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 24752
  • Citroen C5 2.0HDI - ciężko odpala

    Do kol. Georges... czy jakoś tak... Skoro ja piszę głupoty, to może Ty wiesz jak odpowietrzyć pompę. Napisz to wszyscy skorzystają, ale Ty prawdopodobnie nigdy nie miałeś do czynienia z hamulcami w C-5. Co do mechanika masz rację, nie powinien wypuścić auta z niesprawnymi hamulcami. Witam i przepraszam...

    Samochody Mechanika donjarko   03 Sty 2016 23:08 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 37602
  • Jakie różnice międzu silnikami 1.6 D CR 1.6 D JP

    Pompa, zwłaszcza w dieslu starszej generacji, to skomplikowane urzadzenie. Od jej regulacji zalezy poprawna praca silnika. Pompa sama zaciąga paliwo(układ niskiego ciśnienia), nastepnie wtryskuje(układ wysokiego cisnienia), dawkuje paliwo w zalezności od obrotów silniku, przestawia kat wtrysku w zaleznści...

    Samochody Mechanika witek271   09 Sty 2011 13:34 Odpowiedzi: 65    Wyświetleń: 8491
  • MAN F2000, błędy EDC, komputer

    Wstawie kilka zlepek ,ktore opisuja procedury z bledami 3778 3779 "1. Sprawdzic zawor przelewu ( zrobiles ) 2. Sprawdzic przelew paliwa z wtryskow ,kilka razy na rozgrzanym silniku . Przelew/max podaz pompy wysokiego cisnienia. 3.Wymiana m-prop ,jak masz pod reka jakis na podmianke to zrobilbym...

    Samochody Ciężarowe Cobrat   17 Cze 2017 21:00 Odpowiedzi: 67    Wyświetleń: 82163
  • problem z fabrycznym immobiliserem,kangoo 1.9diesel,11.97r

    Najlepiej popatrzyc czy do pompy wtryskowej jest doprowadzona linka gazu czy tylko przewody. Jesli jest linka to tak jak napisalem wyzej (przynajmniej w wiekszosci aut tak sie robi). Jest to moze troszke prymitywny sposob ale najtanszy i dziala. Czesc imobilajzera jest po prostu zakuta balszka w pompie...

    Samochody Zabezpieczenia osa7   15 Lip 2005 16:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6165
  • Daewoo Lanos-Nie ma pradu na wtryskiwaczach paliwa

    -Do goldwingera-iskra jest ale wlsnie przestala pracowac pompa,cos sie stalo z elekrtyka bo jak sam zetkne przekaznik to pompa chodzi daje paliwo az przelewa przez listwe do powrotu.Byl u mnie znajomy i mierzyl napiecie przy pompie i stwierdzil ze nie ma masy. -Do elektrona-ok sprawdze sprawdze...

    Samochody Początkujący kubas10   14 Mar 2013 15:50 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 14055
  • Implementacja komputera spalania własnej produkcji.

    Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza...

    Samochody Elektryka i elektronika BizU   03 Maj 2009 01:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1265
  • audi a4 1.9tdi 110km 1998r Coś piszczy po wymianie paska

    Wszytsko sie panowie zgadzajest duzo przyczyn piszczenia paska,moze to byc jego zuzycie ale jezeli po wymianie dalej to wystepuje to , sprawdzic czy kola pracuja w osi to co kolega wyzej napisal ale tez jest problem w napinaczu paska osprzetu czesto sie one zacieraja i opasek wpada w wibracje i chalasuje...

    Samochody Mechanika agencikkk   02 Sty 2010 22:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11842
  • LDV Silnik 2,4 TDDi taki jak Ford Transit nie odpala 2003r

    Raczej pompa padła (od strony elektronicznej), a jeżeli ten elektryk wymieniał tranzystor w sterowniku a nie jakiś przekaźnik to już tylko raczej regeneracja. Znajdź kogoś kto ma sprzęt do diagnostyki pomp VP44, będziesz miał wtedy pewność czy pompa czy co innego. dokładnie jak kolega wyzej odczytaj...

    Samochody Elektryka i elektronika szyniu   06 Maj 2010 20:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8799
  • Fiat Brava 1.4 12v pali bezpiecznik, nie podaje paliwa.

    Witam, Pytam specjalistów bo sam nie mam pojęcia a google tez nie pomocne :) Fiat Brava 1.4 12v pisałem kiedyś na forum że w Szwecji raczej padła mi pompa :P I okazało się że pisaliści dobrze że to pompa, po 4 dniach (weekend) mogłem jechać dalej, oczywiście po zapłaceniu ok 1000zł :( a wymienił...

    Samochody Elektryka i elektronika Haz1x2   15 Lip 2010 23:39 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 12488
  • zapowietrzony caly uklad co

    To co widac na zdjeciach to, na zdjeciach 2, 5, 8, podlaczenie do grzejnikow ma syfon, idzie od kolanka pionu na scianie, ze wzniosem do grzejnika. Nastepne to, podlaczenie boilera wyglada na rurke 15mm, a napelnianie ukladu odbywa sie poprzez rurke podpieta do powrotu boilera i cale powietrze z...

    Systemy Grzewcze Serwis pyrzu18   13 Sty 2013 12:16 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 4926
  • Instalacja C.O C.W.U nie grzeje bojlera

    panowie nie bardzo rozumiem wasze posty jak mam sprawdzic zawor zwrotny przy pompie CWU jak ta rurka do bojlera podaje goraca wode;/ ktorys z was napisal ze po pol godziny woda w takim bojlerze powinna byc ciepla ja grzalem okolo 1 godziny z wlaczona pompa CWU bez pompy CO. a z tym zaworem za pompa CO...

    Systemy Grzewcze Użytkowy pablowp1   03 Gru 2013 21:33 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 12342
  • Ciepła woda z podkowy kuchennej

    Mozna by to zrobic jak wyzej, ale nie bedzie tanio. Pompa musi miec podlaczenie poprzez termostat, aby wlaczala sie po nagrzaniu podkowy, oraz na tzw. "lewych stykach" przelacznika-czujnika przeplywu, a elektrozawor z "prawych" stykow tegoz przelacznika. Pompa powinna pracowac tylko podczas palenia-grzania...

    Systemy Grzewcze Użytkowy saskia   12 Gru 2013 23:14 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 45886
  • Citroen c3 1.4 hdi 16v 90KM - Nie zapala P0215 P1170 P0500 P1163

    Nie masz elektromagnesu wyłączającego pompy P0215. Trzeba ustalić czy masz pompę wstępną ,jeżeli tak czy działa,kondycja wtryskiwaczy - czy nie przelewają, sprawdzić zawór na listwie cr, podpatrzeć w parametrach live jak zachowuje się ciś. paliwa.Tak ,że widzisz układ cr jest dużo bardziej złożony .Proponuję...

    Samochody Elektryka i elektronika Erbit   01 Gru 2016 15:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8229
  • passat '94 1.9tdi i problem z odpalaniem

    Witam , niestety panowie ci co posiadaja skanery nie potrafia z nich kozystac , ale podpowiem kilka przyczyn zlego odpalania jak sie domyslam jest to silnik 1.Z czy nie wystopil blad .....zly poczatek wtrysku .. jesli ten blad to mozliwe ze zle bedzie odpalal rankiem wystarczy skaner WAG ..wejsc...

    Samochody Elektryka i elektronika gruniu   14 Lis 2005 17:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1691
  • ABS Ford Ećsort

    jak wyzej ...ABS.. jest tam wlaczasz zaplon jazda po wyzej 20 km/h wyzuca bledy . samochod zatrzymujemy w mikejscu wylaczamy zaplon i ponownie wlaczamy sterownik jest ponownie gotowy do zliczania bledy o tyle w fordzie odczyt jest blin/ kodem i kasowanie tez musi tam byc usterka sporadyczna...

    Samochody Elektryka i elektronika Boszax   06 Cze 2005 09:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1418
  • Peugeot 206 identyfikacja w diesel'u kabli

    Przeszukalem forum, ale sa tylko do benzyniakow, ponoc francuzy sa nakopane z tymi instalacjami, w jednym roki potrafili co dekade dawac inne ECMy. nie wiem jak z kablami, potrzebuje koledze zrobic odciecie pompy i rozrusznika/zapolonu w dieselu. mam jeden opis do 206 z 99 i wyzej ze pompa to kolor...

    Samochody Zabezpieczenia rssilver   03 Lip 2007 08:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1482
  • Grzeje albo na I piętrze albo na parterze...

    Zbiornik ten to jest taka mała beczka, jedna rurka wchodzi ta nad pompą, a druga schodzi na dół do studzienki. na górze niego załozyli zaworek do odpowietrzania. Ta nad pompa powinna byc przed pompa , zaraz na wyjsciu z kotla. Reszta tak jak pisalem wyzej. pozdr Jurek

    Systemy Grzewcze Serwis darmaxx   14 Gru 2008 20:30 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3323
  • jaki automat schodowy jeżeli do łącznika jest tylko skrętka?

    Jak zdalnie przez przewód 'telefoniczny' załączac na np. 10 mniut pompę cyrkulacji ciepłej wody (230V, mniej niz 50W) - np. w godzinach nocnych kiedy zwykle programator czasowy wyłącza pompę. Pomiędzy pompą (tam jest 230V i głęboka puszka instalacyjna) a lokalizacją wyłącznika piętro wyzej jest tylko...

    Elektryka Instalacje i Sieci ppoler   05 Paź 2009 11:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2465
  • Pompka C.O. na której rurze ?

    Czyli biorąc wszystkie za i przeciw - naczynie wyzej od najwyższego punktu grzewczego a pompę na powrocie jesli chodzi o zanieczyszczenia na powrocie to i tak zawsze przed pompą jest filterek siatkowy - i jego sie poprostu czyści a teraz ja mam pytanko - pompa za wymiennikiem po stronie grzejników...

    Systemy Grzewcze Użytkowy Watchbuyer   04 Lis 2011 08:26 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 21527
  • Kolektory słoneczne - czy sie opłaca?

    Witam czytam to wszystko i mam jedno pytanie a raczej dwa: 1. Czy warto kupić solary firmy schuco?Oni podobno mają płaskie kolektory 2. Do cwu chciałbym uzywac trzech kolektorów, czy jezeli kupię pięc kolektorów jest szansa dogrzwać kaloryfery? Nasi sasiedzi Niemcy, Czesi, Słowacy, Rosjanie...

    Systemy Grzewcze Użytkowy bachus1   28 Kwi 2015 11:08 Odpowiedzi: 539    Wyświetleń: 228853
  • Jetta, vw ,1.8 GX, podaje paliwo a nie pali silnik

    wszytskie bezpieczniki w skrzynce sa sprawdzone i wszytskie byly dobre, nastepnie piszesz ze przekaznik z pompy paliwowej w skrzynce powinien byc na polu nr 6, ja znalazlem rozpiske z przekaznikami i bezpiecznikami i wynika z niej i z mojego rocznika auta ze przekaznik z pompy to jest w pozycji nr 2...

    Samochody Elektryka i elektronika esio10   07 Kwi 2010 19:49 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 10510
  • Karcher: K 5.700 i K 6.75 Jubilee.

    Witam. Wznawiam ten watek, rowniez rozwazam zakup jednej z wyzej wymienionych myjek. Czy autor moglby sie wypowiedziec ktora z myjek zakupil i jak sie sprawuje? Dzis dzwonilem do punktu Karchera, mily pan rowniez polecal mi K6.75 a odradzal K5700. Mowil ze naprawde malo maja przypadkow K6.75...

    Inne Co kupić? Dowódca baterii   28 Lut 2011 09:03 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 16870
  • Falownik Altivar 71 i regulator PID

    Chodzi o stworzenie cos w rodzaju blokady , przed zasypaniem wyzej wspomnianego odwadniacza kolowego. Wydaje mi sie to logiczne ,choc moge zle rozumiec temat. Pompa pcha wiecej piasku do odwadniacza predkosc wzrasta co powoduje szybsze oproznienie odwadniacza , maleje ilosc piasku obroty spadaja utzrymujac...

    Automatyka Przemysłowa Orson000   05 Wrz 2015 12:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1720
  • Problem z instalacją grzewczą podłogowa - czy instalacja poprawna ?

    Po zimie - to przy prawidłowo ustawionych przepływach powracająca woda nie powinna być cieplejsza od podłogi... Nie staraj się uzyskać więcej na podłodze jak 25-27°C - wyzej robi się duszno. Nadal nie czuję tematu tych pomp. U mnie wypraktykowanie ustawień poszczególnych płyt ( ich zaworami - każda...

    Systemy Grzewcze Serwis 1131673   20 Mar 2012 11:13 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3687
  • Termet Ecocondens - Schemat instalacji - poprawcie

    1) Dodawanie pompy w szereg z pompą kotła to parodia systemu CO ; to co proponujesz? to co narysowałem to moj pomysl, to co zaproponował wykonawca : pompy zamiast elektrozaworów - zauważ tez ze sam termet sprzedaje modół wielostrefowy który dokładnie tak jest skonfigurowany, jedyny problem to koszt...

    Systemy Grzewcze Użytkowy wod-kan   28 Paź 2012 09:59 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 6603
  • sterownik pompki kolektora słonecznego

    Uklad sterowania do wyzej wymienionego ukladu jest banalnie prosty Przedstaw go więc w postaci schematu opisu itp. abyśmy mogli ocenić jego prostotę oraz funkcjonalność. z tym ze w tym ukladzie ktory wymienil zalozyciel tego tematu widze problem z regulacja predkosci silnika pompy od pralki z racji...

    Systemy Grzewcze Użytkowy fulcrum14   23 Paź 2013 14:03 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3780
  • Prośba o sprawdzenie schematu -

    Musisz troche wyjasnic dlaczego chcesz akurat tak zrobic, jakie chcesz osiagac efekty, bo zbyt wiele bedzie domyslow. Np. pompa do obiegu boilera, czy chcesz w ten sposob przyspieszyc jego nagrzewanie, czy chcesz oddzielic jego dzalanie, aby nagrzewal tylko gdy pompa chodzi? Tradycyjnie to ta pompa...

    Systemy Grzewcze Użytkowy damianw3   14 Gru 2013 20:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2175