Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
Prawdopodobnie pompka centralnego zamka.
Witam.Niedawno kupiłem Passata B3 i mam z nim mały problem;/ Jest w nim centralny zamek pneumatyczny lecz nie ma pompki która by sterowała zamkiem i na dodatek sa urwane dwa przewody;/ (widoczne nizej na zdjęciu od lewej strony kostki) i na dodatek przy jednym styku kostka jest przepalona;/ gdy sprawdzałem napięcie to na każdym przewodzie jest napięcie...
Wymień cały moduł,silnika raczej osobno nie dostaniesz.Używane przyzwoicie chodzą i nie sa zbyt drogie.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Dla zainteresowanych moduł pilota podczerwieni jest razem zespolony z pompką centralnego zamka
oki dzieki za linka ale juz udalo mi sie wymyslic podobny uklad na przekazniczkach. Zamontowalem sterownik centralnego w bagażniku tuż przy pompce. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz i zainteresowanie
Sprawdź czy na czerwonym z białym paskiem masz zasilanie / przy pompce /.
Witam ponownie, dostałem się dzisiaj do pompki, i jest tak po pomiarach i po róznych prubach 3 siłowniki po zamknięciu ręcznie nie dają sygnału zamknięcia dopiero po dość mocnym docisnięciu słychać przeskok (tak jakby przekaźnika w siłowniku, tylko jeden w drzwiach słychać że przeskakuje jak należy, dalej jest tak po docisnięciu od strony kierowcy guzika...
Dzięki za poradę. Podpiąłem jednak przy pompce w bagażniku. Bardzo prosto i szybko. Działa super.
Prawdopodobnie masz nieszczelnosc w układzie zamka centralnego . dlatego pompka chodziła cały czas i się spaliła. krańcówki masz w samych mieszkach w zamku centralnym, jesli nie osiągną danej pozycji pompka bedzie pompowała około 2 min.
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Gdzie znajduje się pompka centralnego zamka w B3
Pompka którą nabyłeś jest od passata powinna pasować do twojego golfa,w etce nr się zamieniają.
Problem polega na tym, że nie działa otwieranie i zamykanie auta z pilota. Czyli otwieranie/zamykanie auta kluczem w zamku kierowcy i pasażera oraz domykanie szyb - działa prawidłowo ? W module błąd o źle zakodowanym kluczyku. Jaki dokładnie kod błędu ? Moduł miał wilgotności, został wysuszony, kable sprawdzone, niby są okej. Cały czas mówimy o centralnym...
Witam, Problem tkwi w centralnym zamku. Otóż przy zamknięciu kluczykiem drzwi, pompka znajdująca się pod podłogą w bagażniku pompuje i pompuje powietrze przez ok. 30sek. po czym się wyłącza. Wcześniej trwało to jakieś 2 sekundy. Gdzie szukać usterki?
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Ja bym sprawdził szczelność przewodów podciśnieniowych . Najczęstsza przyczyna palenia się pompek to nieszczelność instalacji ciśnieniowej. Ja sprawdzam to ręczną pompką podciśnieniową. Pozdr.
Witam ! Dziwna awaria pneumatycznego centralnego zamka w VW passat b3. Po otwarciu drzwi kluczem pompka nie przestaje pracować przez około 30 sek. Takiego problemu nie ma przy zamykaniu, wszystko przebiega poprawnie. Mam wymienioną klamkę od strony kierowcy, ale po rozłączeniu kostki klamki od sieci dzieje sie tak samo. Prawdopodobnie jest to awaria...
Zobacz czy nie zamarzła lub nie pekla rurka poprzez ktorą idzie powietrze z pompki otwierajacej zamki centralki.
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
Przewody ok. Jak mogę sprawdzić "na sucho" pompkę.
Mam problem z centralnym zamkiem.otwiera się tylko lewa strona auta. slychac jak głośno chodzi, dosc dlugo pompka w bagazniku.co moze byc przyczyna?
koelgo napewno masz pneumatyczny zamek wiec kabli szukaj w kufrze kolo pompki powietrza
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
inna klamka zaczęła działać tylko czasem nie domyka zamka pompka zaciąga ale nie zamyka do końca
august_ gdzie tam pompkę widziałeś, centralny elektryczny prawdopodobnie uszkodzony moduł komfortu.
Prawdopodobnie sterownik znajduje się pod tylną kanapą a pompka w lewym tylnym błotniku /obok tylnej lampy/. W samochodach Audi sterownik jest w jednej obudowie z pompką, być może i u Ciebie też tak jest.
A konkretniej ta woda pewnie jest w bagażniku jak się nie mylę to z lewej strony znajduje się pompka i sterownik centralnego sprawdź co się tam dzieje
Wyciągnij pompkę centralnego i umyj płytkę. W golfie pomogło. Sprawdz krańcówki w zamkach drzwi i klapy tylnej.
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
Wyłonił sie następny problem mianowicie pompka centralnego pompuje ale cały czas otwiera zamek a wogóle go nie zamyka, aż do momentu wyłączenia.
A nie masz przypadkiem pneumatyka? Jeśli tak to sterowanie masz na jednym przewodzie (nie pamiętam koloru) na który raz idzie + a raz -. Stosujesz wtedy przekaźniki, które to zmieniaj po podaniu impulsu z centralki. Trzeba tylko je wpiąć tak aby impuls szedł do pompki a nie na drzwi. pozdrawiam.
Kolego oddaj lepiej do warsztatu bedzie taniej . Co sprawdzales ???? Moze bezpiecznik , moze pompka a moze wiazka ??? Te auto nie jest skomplikowane .
Cześć, piszę z zapytaniem odnośnie centralnego zamka w VW Polo III 1997 rok. Jest zamek centralny z kluczyka sterowany przez pompkę i był dołożony jakiś z pilota, ale średnio działał, więc go wyrzuciłem. Zakupiłem uniwersalny centralny ze scyzorykiemm. Podłączam tak jak na schemacie na rys F. Po podłączeniu według schematu i zakodowaniu pilota działa...
Witam. Wewnątrz zamka jest przełącznik,który uruchamia pompkę w zależności czy otwierasz czy zamykasz drzwi.Prawdopodobnie urwał Ci się jeden kabelek,lub sam przełącznik uszkodził się.
Możliwe, że jest jakaś nieszczelność w wężykach. Ostatecznie to pompka. Nie wiem jak jest w tym modelu auta ale na przykład w passacie b4 variant pompka znajduje się w bagażniku w schowku po stronie wlewu paliwa.
Panowie, jeśli szyby w Pasku nie chcą razem iść do góry, tylko idą jedna po drugiej, to radzę zprawdzić masę modulu ( pompki ) centralnego zamka. Jest w bagażniku na lewym podciągu błotnika. rannyy data
Witam. W pasku tym klijent skarżył się ze włanczała mu się po jakimś czasie sama pompka natomiast zastanawia mnie czy ustrka już nie tkwi w samym module sterującym pompką ponieważ po zamknięciu drzwi za każdym razem po około 5-10 sekundach słychać że pompka jeszcze chwile dopompowuje.proszę o pomoc i dziekuje.
Problem najprawdopodobniej z pompką centralnego zamka te 15mA poboru jest w normie ja tak samo walczę z centralnym, od czasu do czasu dopompuje powietrza i pobiera prawie 5A.
Dzień dobry, prosiłbym o pomoc ponieważ w moim A3 8L licznik jaeger powoli umiera zdecydowałem się na wymianę. Miałem licznik jeager 8L0920900L 1/2 FIS, podmieniłem go na passat b5 VDO 3B0920827 1/2Fis. Zmieniłem wsad na golfa 1J0920826A i zmodyfikowałem dane VIn i Immo. Auto odpala, ale brakuje info o zapaleniu pozycyjnych oraz otwarciu drzwi. Prawdopodobnie...
witam.stałem się posiadaczem passata z 1996r[tzw. uśmiecha] i mam problem z centralnym zamkiem.kiedy przekręcam kluczyk w pozycję otwórz drzwi kierowcy otwierają się ,reszta drzwi do połowy lub nie a pompka działa cały czas i nie chce się wyłączyć i muszę ją rozłączać ręcznie wypinając przewody.przy zamykaniu jest ten sam problem ,drzwi w których jest...
Centralnym steruje pompka,w niej jest sterownik.A co do szyb to nie wiem ale w Seacie Toledo jest po tylną kanapą.Może przy nim masz zamieniony przewód.Choć to bardzo mało prawdopodobne.
Witam, Czy ktokolwiek spotkał się z następującą usterką pneumatycznego zamka centralnego ? Samochód zamknięty, podchodzimy, próbujemy otwierać auto kluczykiem a tu nagle podczas otwierania uruchamia się pompka zamka centralnego (niby normalne) ale zamiast otwierania pozostałych drzwi zamyka nam zamek, który otwieramy !!! Finał jest taki, że żadne z...
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
postanowiłem zainstalowć sobie alarm w samochodzie, kupiłem go(TX320T) i wszystko szło dobrze do pewnego momentu kiedy trzeba było podlączyć centralny zamek.W alarmie mam dwa przewody podające krutki impuls przez 1 lub 3 sek(0,5V nie więcej niż 100mA, wedłóg instrukcji). iniewiem gdzie je podłączyć ponieważ centralny w samochodzie jest pneumatyczny...
Witam. Chcialbym zrobić otwieranie/zamykanie na pilota do passata z zamkiem centralnym sterowanym pompką pneumatyczną '94. Mam centralke ST-2PK z pilotem. Może ktoś Was robil juz takie coś i zaoszczedzi mi przecierania szlakow :) centralka wyglada tak: http://elmax-alarmy.pl/photo/st2pk.jpg nie mam tez instrukcji do tej centralki. Ale chyba nie ma tam...
czesc mam passata b3 kombi z centralnym pneumatycznym zamkiem (seryjnym) i chce do niego sie podpiac z alarmem tak zeby mi ryglowal drzwi na pilot jak to zrobic? w bagazniku siedzi pompka od centralnego i jest podlaczona kostka ta kostka ma z 10 przewodow do ktorych przewodow sie podpiac zeby zamykac/otwierac zamek??? i jak sie zdejmuje listwe progu...
Witam Mam problem w Passacie B3 Combi 1993r. 1,9TD, jest w nim oryginalny centralny zamek na powietrze. Zamek działa dobrze, ale ma jeden feler. Zamek ma automatyczne domykanie drzwi po 30s i czasami, gdy zacznie domykać nie przestaje, domyka non-stop, pompka z centralne robi się gorąca i musowo ją odłączyć od zasilania bo nie przestanie. Zdarza się...
Witam mam problem z zamkiem centralnym pneumatycznym w passat b3 kombi 1993 r. Otóż zamknąłem samochód kluczykiem i slyszalem jak zamyka go pompka, ale już nie otworzyła. Nie działa jak przekręcam kluczykiem z prawych i lewych drzwiach nic nie reaguje. Sprawdziłem pompke i jako sama pompka to dziala bo podłaczyłem napiecie i chodziła ale nie wiem czy...
Dokop się do pompki (w bagażniku) i sprawdź jak działa..ja u siebie w 80 B4 walczyłem z centralnym aż doszedłem że mam włożoną pompkę od Passata, zupełnie inaczej sterowaną... No i najwięcej informacji znajdziesz na stronie audi80.pl - nie jest to reklama, ale tam sami fanatycy tej marki i mają w niektórych momentach większą wiedzę niż elektrodowicze...
Hej Pompka kupiona juz na szrocie! Od Passata , ale pasuje jak talala! Także centralny działa bez zarzutu! Dzieki za wszystkie posty i odpowiedzi Teraz tylko alarm zostaje mi zamontować. Moze ma ktos jakies propozycje?:D
Witam. Posiadam w swoim golfie taką pomkę zamka centralnego. Nie mam alarmu. Czy jest możliwość zamontowania sterownika zamka centralnego do tej pompki, tak aby otwierał się i zamykał na pilota? Czytałem na różnych stronach,że wystarczy to dobrze podłączyć, ale znajomy powiedział,że to jednak bardziej skomplikowane bo trzeba niby zamkni wymienić czy...
Mam problem z centralnym zamkiem w VW Passat '93 1.8 + gaz Problem polega na tym ze jak włączam alarm pilotem zamykają się zamki i uzbraja się alarm...po kilkunastu sekundach centralka zaczyna ciągle pompować...jedyne co można zrobić to wyjąć kostkę z centralki..obecnie mam odłączoną pompkę od alarmu t zamki zamykam tylko kluczykiem... co może być przyczyną...
Jeśli masz przewody jeden "zamknij" drugi "otwórz" (dojdziesz które to po starej centralce) to weź mała żarówkę 12v i jeśli nie wiesz czy sterowanie jest plusem czy minusem to jeden koniec żarówki do masy drugi po kolei do tych przewodów od pompki jak nic się nie będzie działo to jeden koniec żarówki do plusa a drugi do przewodów od pompki. W końcu...
steczow, kolega ma już alarm , skoro jest dobry to po co go wymieniać, wystarczy dołożyć tani sterownik centralnego zamka, z niego wyprowadzone są styki przekaźników i po odpowiednim podłączeniu otrzymujemy jakie tylko przyjdą do głowy sygnały styerujące orginalnym centralnym zamkiem. No chyba że tak!!! Ile ten sterownik ma wyjść??? Jeżeli ma takie...
Witam. Mam vw passat b4 1,9 TDI 110 KM kombi rok 1996. Przestał mi działać centralny zamek tj. nie zamyka ani nie otwiera wszystkich drzwi. Bezpośrednio kluczykiem - zero reakcji a pilotem załączają się kierunkowskazy i tyle. Stwierdziłem ,że silniczek w pompce nie reaguję mimo że zasilanie do niego dochodzi. Dodam, że po otwarciu obudowy całego urządzenie...
Montowałem u siebie (Passat B4 z '94) taki sterownik. Układ jest bardzo podobny. Czujnik w siłowniku jest do zamykania drzwi guzikiem przez kierowcę - tym samym jest on w pojeździe i uzbrajanie alarmu byłoby bezcelowe. Zamknięcie drzwi z uzbrojeniem alarmu jest realizowane przez czujnik we wkładce zamka (do czego jak mi się zdaje sam już doszedłeś)...
Witam. Kupiłem niedawno ten alarmik i zamontowałem go w VW Passat '96 (przejściówka). Wszystko działa tzn. alarm, czujki lecz mam problem z centralnym zamkiem. Podłączyłem go według załączonego schematu do istniejącego fabrycznego centralnego zamka (czarny i biały z centralki niepodłączone, pomarańczowy i różowy na +12, niebieski i zielony do wiązki...
Witam posiadam pasata 89' kombi i mam problem od paru godzin z jego otworzeniem a mianowicie wkładając kluczyk do zamka i prubójąc go otworzy automatycznie jest zamykany przez pompkę co ja mam teraz zrobi nie mogę wejśc do tej fortecy ( szyby nie będę wybijał ) Pomyślałem że jedynym wyjściem jest rozładowanie aku ale przez pół dnia włączałem alarm żeby...
W passacie b5 i w Audi A4 b5 nie ma modułu 09. Moduł o adresie 09 (central electronics) był dopiero w passacie B6, golfie 5 (i innych nowszych) W Audi A4 b5 nie ma modułu 46. Jest to tkz. modul komfortu (Central convenience), steruje m. in. centralnych zamkiem, szybami. Za te funkcje w audi a4 b5 odpowiada sterownik 35 (jest razem z pompką centralnego...
Witaj, wczoraj miałem ten sam przypadek w Passku B4 ale z tylnimi drzwiami:( W moim przypadku siedząc w środku samochodu, cały czas wciskałem otwieranie z pilota, pompka cały czas pompowała a ja próbopwałem otworzyc od środka. Po kilku cyklach pompki wkońcu zamek sie odblokował i po regulacji pracuje normalnie. Przyczyna że central nie otwiera w moim...
temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka...
Witaj 'Kamil'. ....Jednak po naladowaniu akumulatora centralny nadal nie dziala z pilota ani z kluczyka.jedynie siedziac na siedzeniu kierowcy moge go zamykac przyciskiem w drzwiach i dziala.... 1. Sprawdź, jakie napięcie jest na akumulatorze, zaraz po naładowaniu. W żadnym wypadku nie powinno być niższe niż 12V - powinno być 13,2V. Jeżeli jest mniej...
Witam. Pszeszukałem całe forum i nie znalazłem jeszcze takiej usterki, otóż mam problem z otwieraniem drzwi (centralny zamek z modułem komfortu z domykaniem szyberdachu, drzwi nie mają elektrycznych szyb). Przy zamykaniu z kluczyka przekręcam w prawo i wszystko się ładnie zamyka natomiast żeby otworzyć samochód muszę przekręcić 2 razy kluczyk w pozycję...
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Były dwa błędy w instalacji tylnych drzwi. Ponaprawiałem to i zauważyłem nową zależność. Gdy system jest w pozycji zamkniętej, po chwili gdy wykryje niedomknięte któreś drzwi przez krańcówki w siłownikach domyka puki nie wykryje domknięcia. Po takiej akcji samochód muszę otworzyć kluczykiem cztery razy, nie dwa jak poprzednio. Gdy nie odbywa się dodatkowe...
Witam mam problem z centralnym zamkiem w passacie b4 kombi problem polega na tym że po zamknięciu drzwi centralnym pompka co 10-15 sec włącza się na chwilę i przez to przez noc rozładowało mi aku sprawdzałem szczelność instalacji i nic wymieniłem pompę i to samo przy otwarciu drzwi centralnym pompka nie próbuje powtórzyć otwierania.
Specjalizacji nie mam, ale w moim przypadku pomogło przeczyszczenie styków we wtyczce przy pompce i jej dokładne wetknięcie. Sprawdź, czy masz zabezpieczenie na wtyczce - metalowa spinka. Drugą przyczyną może być nieszczelny układ wężyków, ale sprawdź najpierw przy pompce, może wężyk pękł przy wkładaniu czegoś do bagażnika.
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
pompka centralnego zamka pompka zamka centralnego zamka centralnego passat
zmywarki polar wodomierz magnes prądnica pierścieniowa
Wentylator sufitowy Hunter, Westinghouse – buczenie podczas pracy, cichy na wybiegu, diagnoza i naprawa Iveco Stralis 2006 – brak napięcia na czerwonym przewodzie modulatora tylnej osi EBS