No to podaj jakie miałeś ustawienia!
Paliwo cieknie z pompki gaźnika
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
A gdzie w gaźniku ten olej jest? To do mnie? Sam autor napisał. zauważyłem że w pompce paliwa , gaźniku i układzie dolotu powietrza od gaźnika do filtra jest dużo oleju Pewnie cała gardziel rozpylacza ufajdana.
Moim zdaniem wina leży między pompką a gaźnikiem,ponieważ paliwo już będące w komorze gaźnika nie powinno się cofnąć przy nowej pompce paliwowej .
Dlaczego niby miałby nie działać w innej pozycji ?, to nie 4 suw z miską olejową. Problem jest tylko taki, że ten otwór sterujący pompką w gaźniku musi być połączony ze skrzynią korbową silnika z pominięciem membrany (nadciśnienie i podciśnienie)
Gaźnik może być lekko przytkany przez osady które pozostają po odparowaniu paliwa. Poza tym gaźnik Walbro WT-891 w tym modelu ma pompkę przyśpieszającą. Oring na tłoczku potrafi się zużyć lub stwardnieć, przez co gaźnik łapie lewe powietrze i nie chce pracować po dodaniu gazu lub gaśnie na wolnych obrotach. Chyba że masz Partnera z literką „s”, albo...
Brudny gaźnik.
Przy pompowaniu zasilaniem wyrzuca powietrze Czyli zawieszony zawór po stronie ssącej pompki.
Mechaniczna pompka paliwa do gaźnika, jak tą dziurką leci olej to znaczy, że puścił uszczelniacz na trzpieniu popychacza.
Przepona zaworu wzbogacania mieszanki i/lub pompki przyspieszającej w gaźniku(Pierburg 2E3). Chciałeś wróżby to masz.
Widzę na zdjęciu, że ten gaźnik posiada pompkę przyśpieszającą pod osią przepustnicy. Częstym problemem w gaźnikach wyposażonych w tą pompkę jest zużycie oringu na tłoczku i ew. także wytarcie otworu w korpusie gaźnika. Silnik wówczas ma problemy z pracą na wolnych obrotach, ponieważ lewe powietrze powoduje odcinanie dopływu paliwa na rozpylacz. Zauważalny...
Też chciałem dopytać, czy w pilarce w której jest gaźnik bez pompki da się wstawić gaźnik z pompką? Trzeba by było coś przerobić?
Jeżeli silnik pracuje prawidłowo tylko podczas bezpośredniego zastrzyku paliwa (naciśnięcia pompki), to czyszczenie gaźnika "przedmuchanie" nic nie da, należy wymienić membrany gaźnika ale w tych "chińczykach" niestety nie zawsze to pomaga, więc pozostaje zakup nowego gaźnika.
Naciągnięta membrana pompująca może powodować zalewanie świecy. Pierścienie do wymiany na sto procent, przerwa na zamku powinna być grubości żyletki. Wymień wyreguluj gaźnik i będzie działać. Wężyk, o który pytasz, to sterowanie pompki paliwa w gaźniku.
Mnie to wygląda na problem z zapłonem... O ile pamiętam, to w poczciwym 'Kaszlaku' masz pompkę paliwa przy silniku, możesz się wpiąć przed nią z butelką świeżej benzyny. Do tego przezroczysty wężyk od pompki do gaźnika, przeprowadzony NAD hm, no, tą rurą od dolotu, jak tak można to określić. Dwie sprawy będą załatwione: cofanie się paliwa, będziesz...
Pompa jest przy wale korbowym albo rozrządzie.
Witam. Piła Partner 351 i pochodne. Pompując pompką paliwa w przewodach od gaźnika do pompki i od pompki do zbiornika są bąbelki powietrza. Po zakręceniu dyszy H pompka pompuje prawidłowo. Membrany wymienione, ale bez zmian. Gaźnik Walbro WT-662A.
Jeśli to gaźnik, to pompka paliwa. Pomiaru ciśnienia dokonujesz na rozgrzanym silniku z wciśniętym pedałem gazu do oporu.
Ja nie mam pompki paliwa ten gaźnik ma
Paliwo z przewodu od pompki do gaźnika cofa się dosyć szybko. Wiem, że zaworek nie trzyma, lecz czy ma to wpływ na to, że silnik nie chce odpalić?
Dodam jeszcze od siebie, że tamten problem nie skończył się na wymianie membran w gaźniku. Znajomy oddał kosę do innego specjalisty. Okazało się że pompka paliwa (primer) była nieszczelna, przez co gaźnik dostawał paliwo z powietrzem. Wymiana pompki na inną - używaną i nieoryginalną pomogła. Nowa oryginalna pompka kosztowała 30 zł.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Co tutaj nie zagrało ? Kuzyn poprosił aby uruchomić poldka który stał dwa lata .Ok . Na pierwszy rzut poszła pompka paliwa . Obsypała się przepona i farfocle dostały się pod zaworki . Płytki ebonitowe wypracowane więc wymiana głowiczki . Dobra wymieniamy . Wymieniamy również gażnik bo zatarta przepustnica drugiego stopnia . Po wymianach i regulacji...
pytanie zasadnicze to czy jest to silnik na gaźniku czy na wtrysku, bo były takie i takie 900tki w Cieniasach do gaźnika masz właściwą pompkę, do wtrysku się ona nie nadaje, musi być taka w baku, z dowolnego samochodu
Do silnika b&s wszystkie cześci jak pompka, gaźnik, filtr powietrza, itp,itd są dostępne, A jeśli chodzi o resztę, to sprawdź poniżej. Chyba to będzie model podobny do twojego. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Jakaś nieszczelność, przewody paliwowe, zaworek w pompce lub membrany w gaźniku. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca jest sucha czy zalana?
Pompka powinna pompować paliwo przez gaźnik i podawać je z powrotem do zbiornika. Tak jak napisał kolega Heinzek http://obrazki.elektroda.pl/4695219200_1...
Jak nastąpiła po wizycie u niego to niech poprawia co spartolił.
Twoja kosa to starszy model FS80AVE, z gaźnikiem, który ma przepustnicę w postaci tłoczka i pompką z boku obudowy, czy nowszy z pompka na gaźniku?
Najlepszy z pompka na gaźniku ale nie wiem czy są, ale lepsze na lince.
To, że napisałem o pompie ma, wbrew pozorom, związek z Twoim problemem. W gaźniku jest pompka paliwa a ten wężyk to tak jak kabel służący do jej podłączenia Bez tego pompka nie działa i silnik nie dostaje paliwa.
Panowie, nie mam już siły, kupiłem zestaw do regeneracji gaźników (membrany zaworek iglicowy uszczelki). Rozebrałem jeszcze raz przedmuchałem gaźnik, wymieniłem części i dalej to samo, jak odpala to za każdym razem, da się podregulować czasami odpali na krótko że nie da się włożyć śrubokręta bo zgaśnie jak zgaśnie to jest takie charakterystyczne kliknięcie....
przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
jest dokładnie tak jak pisze carrot: przy aparacie zapłonowym, z tyłu głowicy https://obrazki.elektroda.pl/5962892100_... nie jest taka jak w DFie/maluchu, chociaż może pasować, nigdy nie wymieniałem jej w swoim Unie, wymieniłem cały zespół napędowy na 900i i w końcu to normalnie działało a nie wciąż było coś nie tak ale zamiast tej...
po prostu przełączaj podczas jazdy zawsze to szybciej dobije ta benzynę.ale zobacz jak masz usytuowany zawór od odcięcia benzyny.chodzi mi oto jaka jest kolejność zawór ,pompka,gaźnik czy też pompka , zawór ,gaźnik?
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Nie robi się tego typu przeróbek. Gaźniki 2T i 4T z zasady działają przy różnej charakterystyce tętnienia podciśnienia w kolektorze ssącym. Po pierwsze różnią się rozpylaczem. Z kolei gaźniki 4T posiadają dodatkowe układy które nie są potrzebne, a nawet szkodliwe dla silnika 2T. Są to m.in. pompka przyśpieszająca, zawór cut-off (hamowania silnikiem)....
Możesz też na próbę zmienić rozmiar dyszy głównej A "turbodziura" nie jest do końca do wyeliminowania, ponieważ te gaźniki nie miały pompki przyspieszającej, więc....
Mogły być tylko dwie przyczyny, nieszczelny gaźnik lub pompka i od początku było o tym mówione.
z ostatniego zdjęcia widać, że nie czyściłeś gaźnika więc odkręć zbiornik wraz z gaźnikiem kup membrany, wyczyść porządnie gaźnik dodatkowo możesz wymienić primer(pompkę) gaźnika ze starości pewno w środku już się rozpada. Pozdrawiam
Jeżeli po wymianie filtra paliwa nic się nie zmienia, gaźnik do przeglądu oraz pompka paliwa do sprawdzenia, może być przytkany filtr siatkowy w gaźniku.
Witam jak podleje paliwo w gaźnik to kosiarka zapali i chodzi normalnie. Denerwuje mnie odkręcanie pokrywy filtra żeby, ją odpalić:cry: Gaźnik nie ma ssania więc bez pompki są problemy z odpaleniem. Sprawdź uszczelkę pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra, gumkę pompki czy nie jest gdzieś pęknięta, spróbuj docisnąć ten pierścień mocujący gumkę w obudowie....
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
Cześć Wszystkim. Kupiłam karczownicę AS Motor AS 21 silnik dwusuw. Mam problem, pompka gaźnika wyskakuje. Ta czarna główka razem ze sprężynką, jak to się zabezpiecza? Jak trochę przekręcę to się trzyma, ale boję się, że wyskoczy przy wibracjach w trakcie koszenia i się zgubi.
Wbrew pozorom, pompka nie pompuje paliwa do gaźnika. Jej zadaniem jest napełnienie go paliwem przez zasysanie paliwa przez gaźnik i pompowanie do zbiornika. Albo masz zamienione miejscami wężyki, (gdy pompka jest oddzielnie) albo trzeba wyczyścić gaźnik lub filtr paliwa. Pompka ma zaworek, niezależnie czy jest bezpośrednio w gaźniku czy oddzielnie.
Filtr powietrza jest trochę brudny ale bez przesady, co do benzyny to ma ona ok miesiąca więc chyba nie taka stara i zwietrzała, wężyk są dobrze założone bo pompka od gaźnika pąpuje paliwo , cylinder jest w stanie idealnym ma kompresję a co do sprzegla to mam je nowe i działa przy 6000tys obr ,,jeszcze wymienię paliwo i wyczyszczę filtr ,bo już nie...
http://obrazki.elektroda.pl/2933983300_1... http://obrazki.elektroda.pl/2933983300_1...
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Dzień dobry, Odebrałem motocykl od mechanika z niepodłączonymi gaźnikami i pompką paliwa typu vakuum. Pod zbiornikiem jest dodatkowe przyłącze na wężyk paliwa, mniej więcej na środku zbiornika. Pytanie: czy tam podłączyć nadmiar z komory pływakowej? Drugie pytanie: czy wentylacja skrzyni powinna być przy filtrze powietrza, czy z tyłu luźno zwisać nad...
Wężyk z filtrem do gaźnika, drugi wężyk z gaźnika do pompki (krótszy króciec), a drugi z pompki to przelew do zbiornika (dłuższy króciec). http://obrazki.elektroda.pl/7176422200_1...
no rozumiem sprawdze to jeszcze dzis i odpisze choc wszystko jest raczej oki ... a za co odpowiada ten mały simmering z kulka i srezynką od strony pompki ?? ;)
Witam,jeżeli tam jest plastikowa obudowa z wbudowaną pompką,na pewno jest tam problem ze szczelnośćią pomiędzy obudową filtra powietrza na którym umiejscowiony jest primer,te plastikowe odbudowy się odkształcają jak,orginalne uszczelki b&s są grubsze i lepiej uszczelniają ,w zamienniku są cieńkie i twarde, jak masz możliwość to załóż dwie, po założeniu...
Sprawdź samo uszczelnienie gaźnika,skoro pompka jest nowa. Aby się przekonać skąd schodzi paliwo,załóż przezroczysty wężyk z pompki do gaźnika,po odpaleniu auta ,wężyk musi być zapełniony ,praktycznie bez powietrza w nim,po jakims czasie zauważysz,czyschodzi paliwo z wężyka w strone pompki,jesli tak ,to nie trzyma zaworek w pompce.
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
Jak dobrze pamiętam to 1 to zasilanie czyli tam podłączasz wężyk ze zbiornika ten z filterkiem. 2 do pompki ale nie pamiętam chyba do krótszego króćca, tak żeby pompka zaciągała przez gaźnik i pompowała do zbiornika jako przelew.
A czy gaźnik od "komarka" spasował by do gnoma?? Sam gaźnik ma już pompkę więc jeden problem z głowy a te gaźniki są tanie:-) Jak nie dostanę oryginalnego baku, zamiennik będzie umieszczony nad silnikiem, coś ok kierownicy, lecz możliwe że kupię oryginał:-)
Nie przejmuj się na wyrost , jak dobrze zaślepiłeś to nie bedziesz miał problemu z tym wiecej. Gaźnik i jego budowa jest bardzo prosta, czasem tylko wymienia się membrane z uszczelką przewarznie kiedy zrobi się sztywna, oraz pompkę kiedy sparcieje. Pozdrawiam.
Odświeżam temat zastąpiłem oryginalny gaźnik Ikov na Niemiecki od Simsona. Teraz nie trzeba już wciskać pompki gaźnika tylko normalnie cieszyć się z jazdy. Dodam tylko tyle ,że trzeba samemu dorobić lub przerobić oryginalny króciec ssący.
Jak wyżej wygląda na pompkę paliwa.
Sprawdź też membrany i szczelność gaźnika.
Teraz dopiero zobaczyłem. Na pierwszym zdjęciu "starego" gaźnika zła kolejność membran była. Druga sprawa nowy gaźnik to jakiś zamiennik który dodatkowo jest pod pompkę paliwa. U ciebie nie mam ręcznej pompki paliwa ? Jeśli nie ma pompki, a gaźnik jest pod pompkę tylko zaślepiony to nie będzie to chodziło.
Przerwa pomiędzy kołem 0.2 mm ale z tym luzem na łożyskach może trzeba będzie dać więcej. Szczelina na zamku na "żyletkę". Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać na powrót do zbiornika, Może mieć uszkodzony zaworek. http://obrazki.elektroda.pl/9206378300_1...
Jeszcze kwestia mechanicznej pompki paliwa do gaźnika, której w seicento nie ma i nie da się założyć
Witam. Posiadam kosiarkę (już zabytek :D ) Briggs&Stratton 94908-0619-02 Problemem jest, że nie zapala jak silnik zimny. Wystarczy psiknąć w filtr Plakiem i chodzi. Po pierwszym odpaleniu nie ma później z tym jakichkolwiek problemów - pali na dotyk. Membrana w gaźniku nowa, filtr czysty, oring na króccu ssącym nowy, sam króciec uszczelniony na łączeniu...
Najważniejsze, jest prawidłowe założenie membrany pompki paliwa (24) i podkładki (23). Przy odwrotnym złozeniu, zaworki (klapki) nie będą dolegały do otworów w części gaźnika oznaczonej numerem 25, tym samym nie będzie działała pompka.
Wygląda na to, że chyba zawór był zbyt mocno dociśnięty. Poluzowałem już jest lepiej. No a teraz mam przytkaną pompkę od gaźnika...
A filter paliwa i pompka w porządku???po co zaraz wziąłeś się za rozbieranie gaźnika...a nie stukają zawory jak silnik chodzi?A może łapie gdzieś "lewe" powietrze...
Podczas naciskania pompki ewidentnie widać strumień podobny jak ze strzykawki. Na 100% nie pompuje pompka skoro odpala po podaniu paliwa. Tak jak pisałem do sprawdzenia gaźnik, membrana (jesteś pewien, że prawidłowo zmontowałeś?) ewentualnie sam primer(gumka) pompki. To ostatnie bardzo prawdopodobne skoro po odpaleniu pracuje prawidłowo.
Możliwe, że jest jakaś nieszczelność w pompce lub gaźniku.
Miałem podobny problem z gaźnikiem/pompką przy silniku Brigsa. Powodem była uszkodzona, nie "trzymająca" szczelności uszczelka pomiędzy gaźnikiem i podstawą filtra powietrza w której jest kanalik powietrza od pompki. Uszczelka tego kształtu: http://obrazki.elektroda.pl/4729797100_1...
Nie, poza tym tego typu silniki jednak lepiej "odpalają" z szarpaka, niż z rozrusznika... musi być świeże paliwo (obecnie sprzedawane E10 niezbyt się do kosiarek nadaje, więc pozostaje kupować E5/98), zalany gaźnik (zapewne jest gdzieś przycisk/pompka "PRIME") i odpowiednio energiczne szarpnięcie (trzeba się zaprzeć nogą o tylne koło kosiarki). Dla...
Gaźnik jest ręczną pompką, tak jak pisałem. Przy pompowaniu ręcznie kosiarka pracuje skokami, zależy jak pompuje paliwo.
To jest Stihl80 ale ten stary typ z okrągłym filtrem powietrza i tu mam tylko jeden przewód paliwa od zbiornika do pompki ręcznej i od pompki idzie do gaźnika. I to jest wszystko. W tym typie nie ma innego przewodu (do odpowietrzenia czy coś takiego) Po prostu od zbiornika przez pompkę ręczną do gaźnika.
A w gaźniku pompkę przyspieszenia sprawdziłeś? poziom paliwa w gaźniku? Czy aparat zapłonowy nie ma jakichś większych luzów na wałku? Pokaż mi palcem pompkę przyspieszacza w gaźniku malucha! Jak pokażesz, to cofnę ostrzeżenie, które właśnie otrzymujesz.
A jak ustawić ta przerwę na stykach Dodano po 1 Próbowaliśmy wstrzyknąć paliwo i nic nawet próbowałem wstrzyknąć też bezpośrednio w komorę spalania przez dziury na świece nie mam pojęcia Przez dziury na świece bez sensu, bo do cylindra musi iść mieszanina paliwowo-powietrzna. A po takim wlaniu benzyny do cylindra trzeba porządnie to przewietrzyć kręcąc...
Wszystko sprawdzalem paliwo idzie z pompki do gaźnika, a bez korka też gaśnie
Pompka jest po regeneracji a pręcik nie jest wydarty w przewodzie pomiędzy pompką a gaźnikiem nie ma bąbelków powietrza.
Nie znam dokładnie twojego gaźnika, ale zaworki od pływaków można sprawdzić podając paliwo lejkiem z góry, na wyłączonym silniku. Jak nie trzyma to się przeleje górą :) Gaźniki od pił spalinowych znów się nurza w wodzie i dmucha przez rurkę, ale tam jest śmieszna pompka podciśnieniowa zabudowana w gaźnik. Musisz przeanalizować co tam masz, gaźniki wcale...
Witam. Jeżeli jadąc pod górke tak ci się dzieje to najprawdopodobniej albo masz niewłaściwie ustawiony poziom paliwa w gaźniku albo wyrobił ci się popychacz pompki paliwa. Co do ustawienia powietrza to taka śrubka wkrecana w gaźnik, zakręć najpierw do oporu a potem odkręć srednio 2,5 obr. max 3. tak jest dobże ustawiona miesznka.
sprawdź pompkę paliwa gaźnik do czyszczenia
Może mu brakuje benzyny, jedzie tylko na tym co ma w gaźniku, wyczyść gaźnik, wymień filtr paliwa (jak jest) i została pompka paliwa (membrana lub popychacz).
Przewód zasilający (ten z filtrem) do króćca zasilającego gaźnik do drugiego wyjścia pompka, drugi przewód z pompki do zbiornika. Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je ponownie do zbiornika, nie odwrotnie. Sprawdź, który wężyk z pompki zasysa, i ten podłącz do gaźnika.
Jak otwierasz szybko przepustnice to do gardzieli powinno być wstrzyknięte paliwo,wystarczy zdjąć obudowe z gaznika.Przy wolnym otwieraniu przepustnicy pompka nie powinna podawać paliwa.
Filtr paliwa i przewody paliwowe.Może zostały odwrotnie podłączone do pompki lub gaźnika?
Paliwo z gaźnika paruje. Natomiast jak schodzi z pompki to zaworki nie trzymają. Można wymienić te co są. A są wymienne, jak mnie pamięć nie myli. Cała pompka pewnie taniej, a pasuje od innych fiatów. Czasem trzeba podpiłować. Lub dodatkowy zaworek zwrotny.
Witam! jak zmontuję gaźnik, pompka dobrze pompuje, silnik działa jak zegarek i po kilkunastu minutach pracy zwalnia i gaśnie a wtedy pompka jak ją wcisnę to nie odbija Odpowietrznik zbiornika paliwa. Przeczyść otworek w nakrętce zbiornika.
Ale cuda czytam :) Przepraszam. Tą dyszę która wypadła z gaźnika musisz delikatnie lutownicą zakleszczyć, ona się wysuwa i dawkuje za dużo paliwa. Albo kup w serwisie całą dyszę główną z tym że plastikową bez tej badziewnej metalowej dyszy. I stąd ten czarny dym. Jeśli chodzi o niebieski to albo przechylona była kosiarka (wcale nie musi to być podczas...
Możliwości: 1. Pęknięcie wężyka paliwowego (silnik miałby problemy z prawidłową pracą). 2. Nieszczelność zaworka rozpylacza w gaźniku (niemal zerowy wpływ na pracę silnika). 3. Zużycie tłoczka pompki przyśpieszającej, jeśli występuje w tym gaźniku (powoduje duże problemy z pracą silnika, odpalaniem, gaśnięciem, utrzymywaniem biegu jałowego). 4. Uszkodzenie...
https://obrazki.elektroda.pl/1121281800_... Jeżeli w komorze pływakowej jest paliwo to na ssaniu powinien silnik je zaciągnąć i się odezwać. Podpompuj paliwo gruszką wtedy nawet jak jest uszkodzona pompka gaźnik powinien się napełnić. Może być za niski poziom paliwa. Odkręć śrubkę spustową z komory pływakowej i sprawdź ile wyleci...
Jednak po złożeniu zauważyłem, że po kilkukrotnym wciśnięciu pompki paliwo dostawało się do gaźnika, ale nie było widoczne i zauważalne w ogóle na króćcu powrotnym. Może zaworek jednokierunkowy w pompce się uszkodził?
Silnik 4T na gaźniku bez pompki przyspieszacza, pracując bez obciążenia, będzie gasł po gwałtownym otwarciu manetki, to jest normalne zachowanie.
Jeśli dasz pompkę od gaźnika, to wszystko ok. Problem w tym, że mało aut miało takie cudo i ciężko znaleźć sprawną pompkę na złomie. Zdecydowana większość miała pompę membranową napędzaną mechanicznie od osprzętu silnika.
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Wyczyść dokładnie sitko, na końcu plastikowej rurki w gaźniku. http://obrazki.elektroda.net/65_12768028... Mogą być dwie rurki, zależnie od typu gaźnika.
Bak mam nowy . Ciągnie paliwo do gaźnika .Filter wstawiłem pomiędzy pompką podciśnienia a gażnik .Czyżby gaźnik podawał paliwo jak "chciał" ?
1. tak 2. filierek nowy z całym zbiornikiem 3. pompka jest na gaźniku oczywiście używam. Jeszcze jedno musze sprawdzić - otworek ten przy gardzieli gaźnika. wcześniej dałem uszczelkę gaźnika na silikonie, teraz przy wymianie gaźnika widziałem że ten mały otworek był częściowo zmniejszony przez wyciśnięty silikon..... wyczyściłem , ale nie sprawdziłem...
kosiarka gaźnik pompka gaźnik pompka przyspieszacz gaźnik pompka paliwo briggs stratton
pendrive zniknął oświetlenie przez bluetooth mapowanie portu drukarki
peugeot expert peugeot expert radio
Jak naprawić zalany wodą pilot Hörmann HS5? SCW06 Lite - Instrukcja obsługi sterownika wentylacyjnego