Odległość przy tych przekrojach i przepływach nie ma znaczenia. Różnice wysokości tez żadne. Pozostają dwa pytania. O syf w zbiorniku lub przewodach oraz skład paliwa tj czy nie ma tam ekstra dodatku kwasu itp. Z doświadczenia podpowiadam i w ekstra czystość nie wierzę.
A ja mam rónież działo na pyry (i nie tylko) :D Z początku myślałem o kompresorze, ale ostatecznie zrezygnowałem z niego na cześć ręczno-nożnej pompki (daje max. 10atm). Nie polecam strzelania w domu jeżeli ktoś mieszka w bloku - bardzo głośny huk uderzenia pocisku o cel (aż uszy bolą). Generalnie kompresor jest stacjonarny (no chyba, że mamy samochód),...
Tak większość pilarek nie ma ręcznej pompki paliwa.
Proponuje sprawdzić uszczelnienia pompowtryskiwaczy , zdemontuj pokrywę zaworów a druga osoba niech pompuje pompką ręczną. Możliwe że wypatrzysz nieszczelność.
Najlepiej pompką ręczną, a potem trzeba kręcić.
Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa. Jeżeli wtedy cycek pompki nie odskoczy to przytkane jest między zbiornikiem, a tą pompką ręczną. Dlatego ją podciśnienie pompki mechanicznej wsysa.
1.4 d4d pompa jest pod maską. To filtr paliwa z pompką ręczną a kable zasilają grzałkę podgrzewacza paliwa. Nie ma tam żadnej pompy elektrycznej
W obudowie ręcznej pompki są dwa zaworki które robią za zawór zwrotny. Obejrzyj ich działanie.
Nie ma tam ręcznej pompki.
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Jak zgaśnie to ciężko go zapalić chyba że po zgaśnięciu napompuje Ręczno pompko I zapala wtedy.
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
U góry na łapach zakładałem uszczelki od filtra oleju - pasują idealnie. Odnośnie dołu to zrób zdjęcie i wrzuć tutaj (podejrzewam, że leci z pompy). Ciężkie odpalanie to wina pompy, jednak próbowałeś podpompować pompką ręczna i odpalać? Filtry czyste?
Tak, chodzi o taką ręczną pompkę, primer, dzięki.
Jakaś nieszczelność w filtrach
Lepiej dla zdrowia kup pompkę ręczną lub nożną.
Guma olejoodporna.
Pytanie czy to napewno cofające się paliwo. W jakim stanie są świece, przewody, filtr paliwa, powietrza? Nie mam żadnego schematu, myślę że najlepiej byłoby wstawić między filtrem paliwa a pompą, ewentualnie między zbiornikiem a filtrem. Trzeba sprawdzić czy nie masz fabrycznego takiego zaworu. A pompka ręczna wsytępuje? Jaki silnik dokładnie?
Witam serdecznie. Układ z którym mam problem składa się z siłownika dwustronnego działania, ręcznej pompy dwustronnego działania i zaworu zwrotnego bliźniaczego sterowanego zamontowanego przy siłowniku. Układ działa jako podnosnik ciężaru przy pomocy liny zawieszonej na rolkach. Z założenia ma działać tak, że podnosimy cieżar, przełączamy zawór na pompce...
Pompkę ręczną tylko, pompka zasilająca, którą kupiłem, różniła się trochę i nie wymieniłem całości.
Uszczelka jest założona oryginalna kupiłem nową , pompka jest z tą dziurką na środku, gaźnik czyściłem cały sprężonym powietrzem i preparatem do gaźników, wszystkie kanaliki są drożne może i za mocno dokręciłem podstawę filtra zobaczę jutro i napiszę Kosiarka odpala jak jej się podleje paliwo w dolot powietrza i chodzi normalnie tylko żeby ją odpalić...
Nieszczelna ręczna pompka paliwa ewentualnie wężyk paliwowy do wymiany. Filtr paliwa do sprawdzenia.
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Masz zatarty tłoczek pompki zasilającej jest w tym korpusie gdzie jest wkręcona pompka ręczna są też tam zaworki które lubią się zawiesić ale wygląda że są dobre bo ręczan pompka działa odkręć korek pod ręczną pompką tam będzie sprężyna i tłoczek który powinien dać się lekko przesuwać a jak jest zatary to sprężyna nie ma siły go cofać. dołączam uproszczony...
Ja tym sprzetem "bawiłem" sie ok 10 lat temu i pamiętam że problem zawsze tkwił w zapowietrzającym się układzie paliwowym. Po wymianie pompki wstępnej i ominięciu tego odstojnika przeszło. Pompka wstępna jest (na 90%) połączona z pompką ręczną tak więc masz ułatwione zadanie. Zwróć uwagę czy w przewodach paliwowych dochodzących do pompy wtryskowej nie...
Napełnisz nawet ręczną pompką Hewalexa. Ważne żeby przegonić cały układ i dobrze odpowietrzyć a na koniec zrobić ciśnienie.
Chodzi mi o pompkę ręczna z manometrem widoczną na filmie.
Kolego jest ręczna pompka paliwa to trochę popracuj a nie narzekaj.
Zaworek zwrotny w pompce ręcznej nie trzyma.
Jak zrobic w układzie z glikolem cisnienie 2 bary. Pompką ręczną da radę? I co z tą czarną farbą do tablic szkolnych? Może być ?
Jakie cisnienie na pompie wstepnej na jałowym? sitko w pompce ręcznej zweryfikowane?
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
czy chodzi o membranę w pompce ręcznej? Bo mam podobny problem. Z góry dzięki za odpowiedź.
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
Takie skoki ciśnienia mogą świadczyć o braku powietrza w naczyniu przeponowym lub o zbyt małym naczyniu dla tej instalacji lub też o jego uszkodzeniu. Aby to sprawdzić i dopompować trzeba dysponować w pompką (ręczną, nożną lub elektryczną) do pompowania kół samochodowych/rowerowych) lub kompresorem z pistoletem do pompowania kół oraz manometrem do mierzenia...
Proszę o to system paliwa poniżej. Jeśli masz pompkę ręczną paliwa to jest ona również zaworem zwrotnym.
Witam Mam problem z pompą paliwa, która znajduje się w zbiorniku. Prawdopodobnie się spaliła i niestety nie dobija paliwa do filtra, co skutkuje brakiem możliwości uruchomienia silnika. Pomyślałem, aby na razie zamontować pompkę ręczną - gruszkę, ale nie wiem, czy da to pożądany skutek i silnik odpali. Proszę o opinie bardziej zorientowanych.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Witam. Należy zastosować olej hydrauliczny ,ponieważ jest tam ręczna pompka odpowiedzialna za podnoszenie.
Otwierała się samoczynnie pompka ręczna paliwa i się zapowietrzała przy niskim poziomie paliwa.
nie przewody są dobrze podłączone. Tak jak wspomniałem silnik odpala (rozebranie w niczym nie pomogło a stworzyło nowy problem) pompka ręczna działa przy skręconych dyszach regulacyjnych Może to gaźnik wszystkiemu winny ma gdzieś nieszczelność pompka ciągnie lewe powietrze jak i silnik dlatego się nie wkręca
Problem polega na tym, że załącza się pompa ale nie daje oleju do węża i po około 3 s następuje rozłączenie. ........Jedynie przy użyciu pompki ręcznej, jesteśmy w stanie podnieść kabinę powyżej przystanku. Nie znam się na dźwigach, ale odpowiedź masz w pytaniu. Brak ciśnienia więc pompa, lub jej napęd, skoro ręczna podaje.
W momencie jak nie będzie palił spróbuj na plaka. Daj znać, czy załapie od razu wtedy. Odpalił na plak może nie od razu bo przez filtr powietrza mu dałem ale odpalił i teraz do końca dnia bedzie palił i jeździł..... :/ Zaznaczam że paliwo moge podpompować pompką ręczną oraz jak w filmie widać że ciśnienie na listwie pokrywa się z zadanym podczas nie...
Wymieniłem zaworek przy pompie wtryskowej. A czy zaworki w pompce zasilającej maja też coś do tego bo jak pompuje pompką ręczną to czasami tak mi ją podstawi że nie mogę jej wcisnąć dopiero po chwili puści i mogę pompować.
wcześniej pompką ręczną pompowałem i wyleciała ropa z pompki i chodziła luźno Wyleciała ropa i jest jej brak - pompka nie może chodzić luźno. Pompując masz wytworzyć ciśnienie w pompie wtryskowej. Dolej paliwa do zbiornika.
Tan wężyk ssący to ten co jest na nim filterek? TAK Pompka ręczna to ta gumka. Pompuj i patrz czy w niej jest samo paliwo. Sprawdź też pompując nadal czy nie pojawia się powietrze gdy pila jest przechylona. Ale w tym modelu nie ma pompki ręcznej Tylko jest włącznik wielofunkcyjny i jest ssanie, pul ssanie,praca i gaszenie Dodano po 1 Tan wężyk ssący...
Ty chyba przy ciągniku jeszcze nie byłeś tylko w internecie siedzisz? Pompka ręczna jest przykręcona do pompki zasilającej. Popatrz się na to przy ciągniku a nie przy monitorze a na pewno będziesz wiedział jak to rozebrać.
Poluzuj na korpusie filtrów przewód który idzie z filtrów na pompę i wtedy pompuj pompką ręczną aż zacznie paliwo lecieć. Wtedy nie zaprzestając pompować dokręć śrubę.
Moim zdaniem ten zaworek w tym miejscu nie ma prawa działać bo jak sam zauważysz paliwo z filtra i tak odpłynie przez ten zaworek. Już bardziej miało to by sen gdybyś założył zaworek między pompką ręczną a filtrem albo przed pompką wtedy paliwo nie ma szans się cofną do zbiornika.
Źle może napisałem bo odkręciłem jeden przewód od wtrysku to jak pompuje pompka ręczna to z pompy wtryskowej się niewydostaje paliwo czy to wina pompy wtryskowej bardziej i czy ewentualnie samemu da się naprawić czy pompę na regenerację oddać?
Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas Jaguar 850 z silnikiem Mercedesa OM457LA E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia, że trzeba było pompować pompką ręczną, bo paliwo się cofało... W pompce ręcznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach....
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Pompować pompką ręczną.
tam nie ma pompki ręcznej chyba że ktoś na przewodzie zainstalował ale poco?,
Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej to znaczy ,że pompka podająca (ręczna) jest niewydajna z powodu jej awarii lub coś blokuje pobór paliwa między nią a zbiornikiem paliwa. Przecież po napompowaniu pompką ręczną ciągnik uruchamia się czyli jest paliwo w pompce ręcznej a tym samym w zasilającej i podane na pompę wtryskową. Wypali i za chwilę gaśnie...
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Witam. Mam problem z gałęziówka (chińska). Na zimnym pali bardzo dobrze. Po rozgrzaniu jak ja zgasze nie chce odpalić. Zauważyłem że w tym momencie jest całkowicie sucha pompka ręczna paliwa. Przy próbie pompowania zasysa paliwo wraz z powietrzem przez zawór zwrotny dyszy głównej paliwa. Jednak po ostygnięciu i odpaleniu i zgaszeniu pompka zasysa samo...
A sprawdzałeś jak szybko łapie cisnienie na niskim po przestoju? Albo czy pompowanie pompką ręczna mu pomaga?
Czesc Jeżeli filtry sa świeże( paliwowe ) to sprawdził bym kranik czy czasem nie jest przymkniety na separze.( Euro 6) Masz jeszcze euro 5tke? Oraz czy pompka ręczna jest dokrecona.
Zobacz na wężach pod maską czy nie ma pompki ręcznej na silniku.Jak tan to nie ma w zbiorniku.
ręczną pompką podciśnieniową możesz go wysterować , a wakuometrem sprawdz czy dochodzi podcisnienie (odpowiednie) do zaworu
Tak to dobre miejsce. Ale sprawdź pompkę ręczną tam też jest zamontowany zaworek zwrotny. Zdarza się że podejdzie tam jakiś paproch.
Mówisz o pompce tej ręcznej plastikowej, tam gdzie jest sitko?
W moim przypadku winę za problemy z ciśnieniem ponosił separator paliwa. Filtr separatora zapchany rdzą (zbiorniki paliwa blaszane), dodatkowo uszkodzone uszczelnienie górnej pokrywy( utlenione aluminium). Ciśnienie na biegu jałowym równo trzyma 4,5 bar, pęcherzyków powietrza w odstojniku pompki ręcznej nie ma. Zastanawia mnie trudny rozruch wystarczy...
To jest Stihl80 ale ten stary typ z okrągłym filtrem powietrza i tu mam tylko jeden przewód paliwa od zbiornika do pompki ręcznej i od pompki idzie do gaźnika. I to jest wszystko. W tym typie nie ma innego przewodu (do odpowietrzenia czy coś takiego) Po prostu od zbiornika przez pompkę ręczną do gaźnika.
Przepompuj go przed odpaleniem ręczną pompką. Zobacz czy tak samo odpala. Do sprawdzenia układ paliwowy, czyszczenie, wymiana filtrów, odpowietrzenie. To jest podstawa w eksploatacji.
To że założyłeś nowe podładki nie oznacza że 100 procent szczelne (mogła sie dostać farba pod podkładkę) . Ja w takich mniejscach okręcam kilka razy grubszą nitką co poprawia szczelność. Powietrze w rurce co idzie do filtra może być (musiał by być duży przepływ żeby poliwo go stamtąd zabrało) . Nalej do pełna paliwa, wtedy sie powinien odpowietrzyć....
mam pompkę ręczną i paliwo jest
Witam! W przewodzie zasilającym który łączy się z pompką ręczną masz zaworek zwrotny. Znajduje się on dokładnie w szybkozłączu. Jeśli zdemontujesz ten przewód to w szybkozłączu zobaczysz 4 pomarańczowe jakby listki które powinny do siebie przylegać. Jeśli pomiędzy nimi znajduje się szczelina to masz przyczynę powracającego paliwa i zapowietrzającego...
Ta pompa sama się nie odpowietrzy. Musisz jej dać paliwo pod małym ciśnieniem. Na przykład dokładając ręczną pompkę lub kompresor do zbiornika.
Wygląda że ma problemy z zaciągnięciem paliwa. 1. Używasz dźwigni ssania? 2. Wymieniłeś filierek na końcu przewodu w zbiorniku paliwa. 3. Jak gaźnik nowy to może dodać pompkę ręczną do niego. (taki przezroczysty bąbel do wstępnego napełnienia gaźnika). PS . Typowe odpalenie na zimnym to ssanie na ON. Kilka szarpnięć aż się odezwie. Potem zdjęcie ssania...
Zapowietrzony układ paliwowy.Dodatkowa pompka ręczna/gruszka/rozwiązała problem przed filtrem za zbiornikiem .Silnik odpalił. Czerwony kluczyk przestał się pokazywać.
Pompki ręcznej nie ma.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Ja bym sprawdził czy nie zapowietrza się przez nieszczelną pompkę ręczną...
Auto kręci ale nie odpala została wymieniona pompka ręczna z przodu pod maską ale to nie pomogło co może być przyczyną takiego zachowania czy może wie który to bezpiecznik jest od pomy paliwowej i przekaznik
Za pomocą pompki ręcznej znajdującej sie na pompie paliwa.
Smok sprawdzony Ominąłem go nowym przewodem paliwowym do pompki ręcznej Dodano po 5 Smok sprawdzony Ominołem go nowym przewodem paliwowym do pompki ręcznej
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
Zaworek na pompie wtryskowej masz sprawny? Gdy pompujesz pompką ręczną słychać charakterystyczne pracę tego zaworku?
Witam, co myślicie gdybym zamiast pompki ręcznej, użył pompy wysokiego ciśnienia podłączonej do silnika elektrycznego ? Ewentualnie + szyna cr, w której umieścił bym zegar ciśnieniowy. w celu sprawdzenia wtrysku.
Pompkę możesz i ręczną kręconą założyć byle tylko wytworzyła odpowiednie ciśnienie do smarowania, nie ma restrykcji od czego pompka ma być
Jakbyś źle tylko ją wstawił to by podawała paliwo, tylko nie w pore, to znaczy jak by były zawory otwarte. Wtedy trzeba by było wyjąć pompe i przekręcić oś pompy o 180st. A jak z odpowietrzeniem?? Ja jak coś u siebie w władziu rusze z układu paliwowego to zawsze musze go dobrze odpowietrzyć. Samo pompowanie pompką ręczną nic nie daje. Mogę pompować...
Próbowałem, tyle że tą małą pompką ręczną i paliwo z baku idzie.
Pompka ręczna zmieniana, czy zasilająca? Bo nie sprecyzowałeś.
Więc: Szczelność ok, czujnik ciśnienia ok, ciśnienie nadal za wysokie. Czy pompa ( Widziałem że ma jakiś (sprężynka + tłoczek) zaworek w sobie) może dawać za wysokie ciśnienie? Dodano po 4 A i jedna dziwna rzecz. Wykręcając pompkę ręczną ciśnienie w układzie spada do 4 barów. Jakieś zaworki w pompce ręcznej, w obudowie filtra paliwa???
Jeśli świeca się sucha to szukaj problemu w gaźniku. Próbowałeś przepompować pompką ręczną przed odpaleniem na rozgrzanym silniku? Gaźnik nie ma pompki ręcznej, wygląda jak ten na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/5744332200_1... Próbowałem podlewać paliwo ze strzykawki bezpośrednio do gaźnika i pod świecę ale nie przyniosło to żadnych...
Witam. Mam ten sam problem, wszystko czyszczone, dmuchane i nic. Po podaniu paliwa pompką ręczną kosiarka odpala ale potem nie zasysa paliwa ze zbiornika. Poproszę o jakiś pomysł.
W starych pompach ustawia się kąt wtrysku metodą kropelkową, w kręca się krótką zagietą w dół rurkę w pompę na pierwszym i pompuje się pompką ręczną aż będzie zaczynać kopelkować( pokręcając pompką na znakach na fasolkach), w tym miejscu będziesz miał początek wtrysku . Kąt wyrysku na kole zamachowym znasz ,jest podany na tablice na silniku.
Dałem oddzielny przewód zasilający z zaworem zwrotnym z baku do ręcznej pompki i nie było różnicy, więc wykluczam odcinek od baku do ręcznej pompki. Muszę oddać do warsztatu. Nie umiem sprawdzić FMI, nawet nie wiem, co to jest, nie umiem również sprawdzić ciśnienia, o którym piszesz, więc sam sobie nie poradzę.
Dzięki wszystkim za pomoc. Nie mam już pomysłu, zrobiłem chyba już wszystko co się dało. Nawet odpowietrzałem zgodnie z kolejnością zapłonu. Nie wiem, czekam na pompkę ręczną.
No to poluzuj śrubę na przewodzie wychodzącym z filtra i popompuj pompką ręczną, jak ujdzie powietrze to powinno być ok.
Arduino np. Nano (30 pln allegro) można zaprogramować na PWM 50%. Na na pinie 5 i 6 są wyjścia PWM o napięciu 0-5V 980Hz (idealnie w specyfikacji WILO). Wystarczy zasilić przez USB (ładowarka do telefonu) i podłączyć masę oraz wyjscie z pinu 5 lub 6 (program). Potrzeba dosłownie kilka linijek kodu. Mając potencjometr można dołożyć nawet trochę kodu...
Witam Przecież ta maszyna ma dodatkową małą pompkę ręczną służącą właśnie do odpowietrzania. Wystarczy jej użyć i trochę podpompować. Silnik odpalasz mam nadzieję używając odprężnika?
Co już sam sprawdzałeś? Jak z ciśnieniem sprężania na poszczególnych cylindrach? Czy pompa paliwa daje odpowiednią dawkę? (sprawdzenie sekcji na stanowisku kontrolnym) Czy nie jest przestawiony zapłon? Czy pompka ręczna działa prawidłowo? Czy Po dopompowaniu paliwa ręczną pompką pali normalnie?
Tak E6 2015r ,ręczna pompka paliwa .
pompka ręczno paliwo ręczno pompka paliwowy ręczno pompka paliwo
schemat kuchni mastercook sprężyna siłownika krups stukać skręt prawo
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Parowanie pilota Horizon z telewizorem SHARP 40FH7EA Niegrzejąca stopa żelazka Tefal - przyczyny i rozwiązania