Pompka do wymiany.
W zbiorniku paliwa.
A kto to wie?Może mechanizm padł może regulator na lince a może pompka jak jest.
Tak E6 2015r ,ręczna pompka paliwa .
Ciśnienie paliwa powinno mieć 3,0 bar. Czy pompka pracuje póżniej też?
Witam Pod maską - są pięknie opisane pozdrawiam
Należy wymienić w przypadku uszkodzenia. Najszybciej byłoby cały samochód. Nazwy błędów nie muszą wskazywać przyczyny jak w drukarce Brother. Była zacięta pompka podciśnieniowa.
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
Do sprawdzenia wiązka pompek.
Nie ma osobnego bezpiecznika zasilania do pompki paliwa. Jeśli urządzenie reaguje na załączenie a nie uruchamia pompki to zacząć od sprawdzenie bezpiecznika termicznego znajdującego się na końcu wymiennika.
Proponuje sprawdzić uszczelnienia pompowtryskiwaczy , zdemontuj pokrywę zaworów a druga osoba niech pompuje pompką ręczną. Możliwe że wypatrzysz nieszczelność.
Już naprawiłem .Kawałek kamienia z wody zablokował wirnik ,który przez delikatne pokręcanie za ośkę w lewo i prawo udało mi się obrócić dookoła . Samą pompkę wyciąga się do góry ze zbiorniczka . Jest ona wciśnięta w gumową uszczelkę (ostrożnie ,końcówka wirnika jest plastikowa). Demontaż pompki, ułatwi zsunięcie pojemnika płynu wyrównawczego chłodnicy....
A tak z banki i ręcznej pompki przed filtrem 😏
Właśnie chcę uniknąć w ciemno wymiany pompki bo trochę kosztuje. Pisze tutaj z nadzieją że może ktoś miał taką sytuację i okazało się że np. Jakiś moduł padł czy inna usterka, która objawia się odłączeniem raz na jakiś czas pompki w baku.
Czy Udało się Panu znaleźć usterkę? Mam ten sam problem pompa wymieniona ,na Plaku pali.Jak odpali chodzi równo nie ma spadku mocy.Zapala się kontrola błędu silnika jak przekracza się 40km/h. Mierzymy ciśnienie zasilania paliwem. (pompka)
Prawdopodobnie padla ci pompka paliwowa
Witam, czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej do Volvo S60 II 2017r. 2.0 diesel ? Nie dochodzi zasilanie do sterownika pompki paliwowej w zbiorniku.
Myślę że któraś pompka ma zwarcie do masy i wyłącza całą 1 sekcję
Witam ponownie Problem powrócił a mianowicie śruby się luzują po przejechaniu ok 4000 tys. km Co może być powodem ? Ostatnio dokręcone do oporu ok 180 * nawet 360* obrotu , i dziś to samo . Przy montażu nowej dokręcona według instrukcji . Według mnie to należy zastosować nowe śruby głowicy, jak w przypadku 1.9 TDI na pompkach, bądź masz problem z gwintami.
temat zamknięty, wszystko ok tak jak pisałem śmieci w pompce ele. Pozdrawiam
Trzeba wymienić mebranki w zaworze kierunkowym oraz pompce
odpaliłem auto i następnie uruchomiłem webasto żeby dogrzało silnik Tak się nie robi. Najpierw włączasz webasto a jak już nagrzeje to je wyłączasz i po całkowitym zatrzymaniu dopiero uruchamiasz silnik. Zależy też jak jest podłączone do instalacji chłodzenia silnika. Bywały wersje gdzie grzały tylko płyn w nagrzewnicy jak również takie gdzie grzany...
Przyczyną była zawieszająca się pompka paliwa.Zamykam temat.
Nie znam się na budowie tej skrzyni ale: -jeśli zgrzyta to albo wyrobiony synchronizator -lub jego brak (niesynchronizowane biegi 1 i R) Co do pedału to jeśli sprzęgło nowe to zostaje kwesta wysprzęglika, płynu, wężyka, pompki sprzęgła...
Biały - elektrozawór Biało-brązowy - zasilanie Szaro-czarny - masa elektrozawór+zasilanie do PLUSA szaro-czarny do MINUSA I mamy pompkę :) Pozdrawiam kszczepanex
Ten błąd podobno tak naprawdę nie jest błędem. Jest to tylko informacja, która pojawia się w trakcie pracy pompki i separatora. Nic strasznego, chociaż czy separator naprawdę działa okaże się zimą.
Jak fabryczne Volvo to wyjście na pompkę jest na złączu X6 ( 18 pinowe główne ), może ( ale spotkałem że nie było ) być też zdublowane na X4. W uniwersalnych dublowanie jest standardem, w wersji dla Volva spotkałem kilka w których w gnieździe X4 nie było pinów.
panowie muszę takie urządzenie podłączyć jako ogrzewanie silnika ciężarowe VOLVO z 74r odpalanie za pomocą ogniska schemat mam mam pompkę do wody ale czy potrzebna jest pompka do paliwa czy można to podłączyć opadowo czy nie zadziała ?
Pompka wymieniona, olej wymieniony i filtr OEM. Moduł haldex pójdzie do diagnozy.
Z tego co wiem to większość osób w Volvie zaślepiało zaworek powrotny, niby pomagało w przypadku zmęczonej pompki zasilającej. Dodano po 10 Podaj jaki to model silnika D12D może f lub c ?
"Pompka paliwa przelewa góra i robi sie twarda"-nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś ale ja miałem na myśli pompkę mechaniczną ,a ty chyba miałeś na myśli ręczna(podawczą) Dodano po 7 Taką pompę miałem na myśli:
Sprawdź pod maską w konsoli z bezpiecznikami czy bezpiecznik nr 11(20 zółty)jest dobry. On odpowiada za pompkę do mycia reflektorów.
Pompki są te same byle 24V i diesel Sprawdź przewód paliwowy i w okolicach zbiornika paliwa volvo montowalo przed pompka filterek zerknij też na niego. Dodano po 1 Postaram się poszukać manuala dla Twojego volva. Który to jest rocznik auta?
Sprawdź sitko, świecę okablowanie i co najważniejsze pompkę paliwa.
1.Kierowca(ruszanie ze żle dobranego biegu) 2.zacierające się łożysko na tulei 3.Uszkodzona pompka pod pedałem sprzęgła
czyszczenie nie pomogło jestem umówiony z elektrykiem po nowym roku jak będę wiedział jaka była przyczyna dam znać . Dodałem jeszcze fotkę z kompa jakie mam kody błędów. Może jeszcze komuś coś wpadnie do głowy puki auto jeszcze pod domem .
Układ nie jest zapowietrzony, oleju nie brakuje. Dolewam co kilkanaście ruchów drążkiem oleju Jak nie jest zapowietrzony, to po co dolewasz? Zapowietrzenie skutkuje właśnie "sprężynowaniem" dźwigni. Ciecz jest niesprężliwa, a gazy ( w tym powietrze ) tak. Pompki do wymiany.
A pompka spryskiwaczy sprawdzona, przewody do niej dochodzące podają prąd?
Pompka ręczna zmieniana, czy zasilająca? Bo nie sprecyzowałeś.
Witam. mam podobny problem z napieciem do pompki paliwa, oraz cewki zapłonowej. Nie ma wogóle pradu na cewce, pompce i centralce gazowej. mam równiez volvo 460 1.7 B+G na wtrysku. ale wracajac do twojego tematu do jezeli masz elektryke zrobiona tak jak u mnie to sprawdz czy masz napiecie na cewke, sprawdz tez bezpieczniki, u mnie bezpiecznik od pompki...
Witam, z rana jak odpalę Volvo FH12 z 1998 r. motor "A" nierówno chodzi po rozgrzaniu do około 70 stopni. Trochę pracuje jakby miał się zapowietrzyć i później jest wszystko ok. Na kompie nie pokazuje żadnych błędów, jest to już przez dłuższy czas. Co to może być?? Dodano po 2 Dodam jeszcze, że nie dymi bardzo, a spalanie jest w normie, pusto/ pełno...
Skoro jest komunikacja ze sterownikiem silnika to zobaczyć czy ten widzi obroty wału. Bez tego nie wysteruje wtryskiwaczy i nie będzie iskry. Czy na tą chwile steruje wtryskiwaczami? Czy podczas kręcenia rozrusznikiem przekaźnik pompki paliwa jest wysterowany?
Podmieniłeś pompę wtryskową na inną czy miejscami zamienione. Co z pozostałymi rzeczami które wymieniłeś. 4 cylinder najbliżej pompki paliwa.
w moim samochodzie jest tylko pompka, nie widzę czujnika
Na obroty wchodzi normalnie, jedzie bez problemu, ma moc, ale przebiera na wolnych obrotach i przydymia na siwo. Dodano po 3 Jedyny błąd, jaki pokazuje, to niskie ciśnienie. Wszystkie filtry wymienione, pompa po regeneracji, pompka wstępna elektryczna wymieniona.
Witam, Mam problem z Volvem FL6 rocznik '97 silnik 5,5 litra 180 KM. Nie działa wspomaganie, w związku z tym am pytanie do fachowców, jakie powinno być ciśnienie na przekładni kierowniczej (jest tam złączka do mierzenia ciśnienia), muszę to sprawdzić bo nie wiadomo czy pompka czy przekładnia siadła. Pozdrawiam.
Może zaworek zwrotny w pompce jest uszkodzony, albo go po prostu jest brak.
wszystkie wiązki sprawdzone i wszystko ok stacyjka bezpieczniki też i nic. nie wiem czy to nie kaseta, pompka ręczna pompuje. samochód rocznik 96
A może pompka słabo daje? Sprawdź ciśnienie pompki paliwa ewentualnie szczelność przewodów paliwowych i podciśnieniowych.
W 13 litrowym silniku niema zaworków w popie paliwa. Może jeszcze uszkodzona być podstawa filtrów. A pompkę palia od odpowietrzania masz zamknięta ??
zobaczyli delikatny wyciek z jakiejś kwadratowej skrzyneczki zamontowej w ramie od strony kierowcy. Przed przednim lewym kołem. Najprawdopodobniej jest to pompka podnoszenia kabiny i takie zapocenie jest normalne. Nie spotkałem nigdy pompki od strony kierowcy. Który rocznik tego wehikułu?
Witam poszukuję schematu elektryki do volvo s60 rocznik 2006, a konkretnie do spryskiwaczy przedniej szyby, gdyż nie dochodzi prąd do kostki gdzie wpina się pompkę spryskiwaczy. Samochód posiada xenony. Jeśli ktoś posiada będę bardzo wdzięczny. volvos80(małpka)onet.eu Z góry dziękuje za pomoc.
Witam zacznij od spradzenia ewentualnych usterek w edc na panelu deski rozdzielczej, jeśli nie ma błędów załącz czterokrotnie (4 cykle) pompkę paliwa i wtedy zobacz jak reaguje, Volvo tak ma ze jak wymienia się filtry lub coś się robi przy układzie paliwowym to potem jeden cykl pompki nie wystarcza (choć to tylko moja sugestia gdyż piszesz ze pracuje...
Masz pompkę zasilającą w baku. Przed odpaleniem przekręć stacyjkę i czekaj aż pompka pod pompuje paliwo, zrób tak kilka razy i dopiero zapalaj.
Szukasz pomocy na forum, a nie zrobiłeś praktycznie nic, żeby problem rozwiązać. Ale rozumiem że oczekujesz fachowej pomocy, więc: - Sprawdź oscyloskopem czujnik położenia wału i wałka wraz z wiązkami, pod obciążeniem i pod.kątem zwarcia - sprawdzić zasilanie sterownika silnika, stałe i po przekaźnik głównym - sprawdzić przekaźnik pompki paliwa oraz...
W silniku D11 koszt wymiany obsad jakieś 3 lata temu ok 1500 zł. D13 wydaje mi się, że podobny koszt. Więc nie ma co się szczypać i uderzać na serwis. U nas było tak (skrzynia manual), że jak silnik zgaszony z kluczyka nie chciał odpalić, natomiast zgaszony wysokim biegiem odpalał przez jakiś czas normalnie. Czy masz jakieś błędy? To też może być pompka...
Witam. Ja rozebrałem pompkę paliwa która znajduje się w zbiorniku pod tylnym siedzeniem. Sprawdź sobie jak ją wyciągniesz, dmuchając w oba wężyki odprowadzające, czy zawór powrotny działa. U mnie był jakiś paproch i obyło się bez wymiany pompki. Jak coś to pisz
Witam, problem z ogrzewanie w volvo fm9 2006 rok webasto thermo 90. Ogrzewanie rusza , pompka cyka, coś troche zakopci i po chwili rozłącza się i zaczyna mrugać przycisk około 8-10 razy i cisza. W czym może być problem?
Witam ponownie. Nareszcie udało się zrobić autko. Tak układ paliwowy był słaby. 5 końcówek do wymiany i jeden cały pompowtrysk. Dodatkowo tam jeszcze pompka od adblu i czujnik temp oleju. Ale już widać różnicę bo ok. 4l spalanie spadło
Witam wszystkich. Mam problem z Volvo FH 4 E5, mianowicie od jakiegoś czasu na wysokich biegach zaczyna telepać kabiną, tak jakby brakowało paliwa. Wymieniłem podstawę filtrów, pompkę paliwa, zaworek ciśnienia, filtry, czyściłem smok i dalej to samo, dzień jest ok, a następny już nie. Nie wiem, czego jeszcze można byłoby się czepnąć, może miał ktoś...
Kolego stawiałbym na webasto, jesłi załacza wentylator na chwile i i przestaje to znaczy, że ma jakieś niedomaganie. Jeśli jest z 2004 roku i nic nie było robione, proponuję aby wymienić filtry i uszczelnienia. Sprawdzić świecę i czujnik przegrzania.
Witam. Czyściłam nagrzewnicę lecz nie przyniosło to wyczekiwanego efektu. W sobotę ponownie będę czyścił nagrzewnicę lecz z inną chemią i w inny sposób, może pomoże. Przepływ przez nią jest minimalny nie taki jak być powinien. Odłączając przewody od nagrzewnicy i robiąc mostek przewody się nagrzewają więc obieg jest. U mnie jest ogrzewanie postojowe...
Witam, mam trochę dziwny problem z systemem adblue w volvo fh13. Pompka i moduł pracują prawidłowo, jednak nie wytwarza się ciśnienie, gdyż cały strumień wraca prosto do zbiornika. Pierwszy raz spotykam się z instalacją, gdzie nie jest wykorzystywany zawór zamykający w pompie adblue (występuje, ale ma założone zaślepki) Z poprzednimi instalacjami czy...
Jeżeli pompa cr pompuje "pianę" to jej dobrze nie robi. Jak już koledzy pisali trzeba znaleźć nieszczelność w układzie i ją usunąć. Jeżeli wymieniany był filtr to zacząć od tego elementu. Hmm w volvo z tym silnikiem nie ma pompek ręcznych. Tam jeżeli raz się komuś zapowietrzy i nie zapali to będzie szukał do skutku żeby się tak już nie stało, bo sam...
próbowałem pompką ale nie dało rady,słyszałem ze w tym modelu volvo nie ma zaworu w baku do spuszczenia paliwa
Pompki nowe? Diagnozował to ktos zanim wymieniłes? Skad jestes ?
Mam problem z samochodem. Podczas jazdy szarpie, już nie mówiąc co się dzieje pod załadunkiem. Odpala sprawnie, wymienione filtry, płyny, nowy zaworek zwrotny. Czy może to być pompka, czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Ustawione zawory? Dolot 0,20 wydech 0.50 pompki wkręcone do zniwelowania luzu i dokręcone o 3,5 płaskiej strony nakrętki
w ogrzewaniach webasto pompka nie posiada regulacji ,a w przypadku twoim może być założona pompka od ogrzewania wodnego i posiadać większą wydajność
Ostatnim razem zamontowałem z Volvo v40 1,9td do Atleona 3515. Grzałka, termistor i pompka jest. Termistor załącza poniżej -5. Wymagany przekaźnik. Przepływ wystarczający.
Czy ktoś miał już do czynienia z takim błędem? Kod usterki MID128 PID97 FMI14 Indykator wody w paliwie usterka nieznana. Błąd pojawia się w momencie naciśnięcia guzika odpowiedzialnego za spuszczanie wody w paliwie (VOLVO FH12 2003 r.). Separator wymieniony na nowy. Słychać jak pompka chodzi jednak wodę czasem spuszcza a czasem nie. Będę wdzięczna za...
W moim przypadku po zapowietrzeniu urządzenie nie grzało, ale pompka i wentylator pracowały poprawnie. Może warto spróbować rozłączyć sterownik na chwilę.
A jest jakiś zawór gaszący na pompie pośredniej? Bo właściciel wydzwania że tam jest i mam przyjechać i sprawdzić. Ręczną pompką podaje paliwo na górnym odpowietrzniuku w głowicy.
Płyn spryskiwacza nie leci na tylną szybę. Płyn dolatuje tylko do przednich drzwi. Waz gumowy jest zatkany lub zgięty. Odłączyłem go od "tylnej szyby" i próbowałem pompką dmuchnąć , nie ma przejścia do łączenia (do przednich drzwi ) Gdzie można szukać zgięcia?
dzięki za odpowiedz autko już hula zmieniłem filtr na zwykły bez pompki i do tego gruszkę do pompowania i autko śmiga
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Rano podnieś kabinę i podpompuj paliwo pompkom jeśli zapali normalnie pewniak że schodzi paliwo i układ jest nieszczelny
Pomiń całą armature i podłacz przewód od pompki do baku bezpośrednio. Najlepiej przezroczysty, zobaczysz jaki jest stan paliwa i czy kręcąc silnikiem pompka przy pompie ma siłę zassać paliwo. Filtry tez pewnie wymieniłes?
Zapewne z ciężarówki? Podaj dokładny model. Były różne wersje (AT2000S, AT2000S/D, AT2000ST i najnowsze AT2000STC). Ogólnie, potrzebujesz pompki paliwa (oryginalnej), prostego regulatora z potencjometrem, włącznika i paru przewodów. Ewentualnie jakiejś diody led w roli kontrolki.
Żeby przerobić V50 z powershifta na manual potrzeba: -wiadomo skrzynią połosie linki biegów pedały pompka sprzęgła itp -sterownik silnika SID803A (bo taki w był w manualu tylko automat ma SID206) -wiązka silnika od manuala -trzeba przeprogramować modul CEM (zmiana konfiguracji)
A nie ma tam przypadkiem wstępnej pompy paliwa w zbiorniku? Jak jest, to przyczyną może być przełamany przewód łączący pompkę z króćcem wyjściowym paliwa. Jeżeli nie ma pompy to i tak sprawdziłbym bebechy w zbiorniku.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam, Chciałbym podłączyć interfejs do Webasta Air Top 2000ST w Volvo FH. Tester posiada dwa wyjścia na zasilanie, oraz biały (K-diagnoza) Ogrzewanie jest podłączone do instalacji samochodu kostką jak na zdjęciu. Namierzyłem w niej zasilanie i masę grubszymi przewodami oraz dwa do zasilenia pompki. Pozostaje jeszcze 5 przewodów. Dodatkowo odchodzą...
Volvo fh 4 500 2016 comonrail faluje na obrotach żaden błąd w komputerze się nie pojawią. Zgasilem go i już nie chciał odpalić, pompowałem pompka ale to nic nie pomogło dopiero plaka wstrzyknalem i załapał. Gaszę odpalam i teraz za każdym razem łapie. Tyle że widzę że cały czas obroty falują wcześniej występowało to zadko a teraz non stop tak się dzieje
Masz blachę. Bez jej zdjęcia nie dostaniesz się do pompki. Musisz wyjąć całą pompę z auta. I na stole rozwiercać urwane śruby.
miałem podobny problem to na obudowie filtra paliwa koło pompki jest plastikowa zaślepka na imbus tamtędy się dostawało chyba powietrze a wycieku nie było przez przypadek jak za czołem pompować paliwo pompka ręczną za czoło powietrze syczeć dokręciłem i na razie pali bez problemu spróbuj pod pompować jak nie będzie chciał złapać
rok 1998 2.0 16v turbo 160 km jeszcze dodam ze pompka paliwa pobiera straszne ilosci prądu sam prostownik po 10-15 sek. sie rozłącza
Dzięki amm212, faktycznie pompa była w baku i okazało się że nie pracuje, więc jest głównym podejrzanym w sprawie. Jestem teraz w trakcie poszukiwania nowej pompki. I tu moje pytanie: znalazłem pompę paliwa do Volvo 850 tyle tylko że jest wymontowana z auta z silnikiem 2.0 20V. Czy orientujecie się czy będzie to pasować do mojego Volvo 2.5 20V ? Na...
Jak wróci to pompki wyciągam.Jeszcze tak zapytam,bo mam obsady dostępne od ręki firm Diesel Technik(2.91280) i Febi(FE39127). Które lepsze?
Oddaj tego Autocoma i nie dotykaj go więcej. Albo zgniła instalacja i w trakcie kręcenia rozrusznikiem pompka dostaje za mało prądu do nabicia ciśnienia, albo masz zużytą stacyjkę i rozłącza zasilanie elektryki silnika w trakcie kręcenia.
Dziękuje za zainteresowanie.Znalazłem te informacje trochę wcześniej.Rysunki i opis różnią się trochę od modelu,który ja posiadam.Na wałku mam oznaczenia: 1E3 ,TDC,5E6,3E2,6E4,2E1,4E5.Pierwsze cyfry dotyczą zaworów ssących i pompek drugie wydechu,proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Wałek jak i klawiature mam jak na filmiku z You Tube "Video VEB Plus".
Wszystkie spryskiwacze jakie znam działają na zasadzie podania ciśnienia przez pompkę i wypchnięciu ich do góry i spryskaniu, a potem wracają w dół za pomocą wewnętrznej sprężyny
mariusz_e napisał: Ciśnienie zasilania paliwem jest chyba dobre, komputer pokazuje około 4 bar przy 1400 obrotów, 2,5 bar na biegu jałowym. To sprawdź jeszcze pod obciążeniem - odczyt ciśnienia w czasie jazdy z pełnym ładunkiem. Na biegu jałowym pompy przeważnie się wyrabiają z wydatkiem paliwa i trzymają ciśnienie, problem jest pod obciążeniem. Zresztą...
Cześć. Prosze o poradę. Silnik sie zapowietrza gdy zbiornik osiągnie połowę. Paliwo z jednej komory schodzi do zera. Druga połowa jest maksymalnie pełna a silnik sie w tym momencie zapowietrza. Pompka była wymieniana dwa razy (na inną zakupiona na allegro). Ostatni raz wymieniali ją w ASO Volvo. Z allegro dgyz czas dostawy nowej był 8dni. Niestety po...
Przy wylocie ze sprężarki to nie są zawory zwrotne tylko śrubunki,zawór zwrotny jest jeden i jest wkręcony w butlę.Pod sprężarkami jest chłodnica z rury miedzianej około 3m,która skutecznie schładza powietrze.Rura miedziana 22mm z zaworkiem ma za zadanie wyłapywać skropliny.Chłodzenie wodne jak najbardziej będzie w tej chwili jeszcze nie jest skoniczone.Chłodnica...
kazało się że pompka sprzęgła (ta w kabinie przy pedale) była słaba To już było wysondowane w pytaniu, czy wsteczny wchodzi bez problemu.
Podmieniony został sterownik na "serwisowy" z serwisu volvo, czyli taki ich testowy, który ma wycięte IMMO i takie tam bajery aby sprawdzać poszczególne podzespoły przez podmianę sterownika. Wówczas dało się połączyć z modułem ADM, pompka dodatku FAP zaczęła pracować. Zatem problem tkwi w moim sterowniku... Nie mam sterownika jeszcze wyjętego aby wiedzieć...
Witam, potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do Volvo FH12 98 rok. Pali mi bezpiecznik jak załącze swiatła i nie działa pompka do spryskiwaczy szyby. Jeśli ma ktos może chociaż fragment , jakis scan , który by mi pomógł to bardzo proszę . Mogę też nawet podjechać po xero serwisówki ( o ile to możliwe) jak pisze Lukas666. Pozdrawiam
Ogrzewanie się wyłącza ponieważ zostaje przekroczona temperatura i załącza ponownie po ostygnięciu. Objaw jaknajbardziej normalny. Przyczyna musi tkwić w niedrożności przewodów wodnych na połączeniu z silnikiem i nagrzewnicą. Przyczyny moga być dwie: zalamany przewód np przy opuszczaniu kabiny, lub korek lodowy w skutek zbyt słabego stężenia glikolu...
Przy pompce jest mały korek plastikowy jak dwa złote wymień pod nim oring. Dodano po 2 Przy pompce odpowietrzającej ręcznej nie elektrycznej. Jeśli puszcza białego dyma przy odpaleniu to gumki na pompowtryskach .
Jest kod 01 który oznacza Brak startu. Należy sprawdzić dopływ paliwa (drożność przewodów lub uszkodzona pompka paliwa-za mała wydajność)lub może już być wypalona włóknina w palniku.
volvo pompka volvo pompka elektryczna pompka paliwa volvo
tda2030 tranzystory podtrzymać sekunda aktualne klucze windows
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Mikrofalówka Samsung, Panasonic – pisk z płyty sterującej, coil-whine, kondensatory MLCC Audi A4 B8 2.7 TDI – niskie ciśnienie paliwa, błąd P0087, diagnostyka CP4, SCV, ZME