Tam nie ma ani pompy ani gruszki, trzeba wpinać się przed filtrem paliwa pod maską. Sprawa druga, odpowietrzenie tego sprzęta nie jest takie proste, oddaj lepiej do warsztatu.
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Nie ma pompy i nigdy jej nie było, ba nawet gruszki do pompowania paliwa jak w identyczych autach z tym silnikiem w citroen/peugoet
Witam -jest to zawór egr (gruszka egr) ale radził bym sprawdzić tę gruszkę przed zakupem drugiej,przyłączył bym bezpośrednio do wakum pompy elastycznym wężykiem odpalić silnik jak wciągnie zawór to zgiąć wężyk(załamać)zawór nie powinien się cofnąć,jeżeli cofnie się całkiem to do wymiany.Jeżeli pompa zaworu nie wciągnie to:gdzieś jest rozszczelnienie...
Jest gruszka do podpompowania ?
No tak, ale pompa gruszka, która mogła by to zrobić, to koszt ponad 2x tyle. A podejrzewam, że można zrobić to równie dobrze w normalnych pieniądzach.
To pompa od 1.6 diesla ,nie pasuje ,brak gruszki od turbo ,inne mocowanie.
A przewody od filtra gdzie Cię prowadzą? :D Jeśli brak gruszki to pompa jest na dole ściany grodziowej, tuż za rozrządem. Czasem umierają te pompki.
Nie; Ford nie montował ani pomp ani gruszek (jak identyczne silniki w PSA)
Master 3 nie ma wstępnej pompy, jest gruszka przed filtrem.
Pompa jest za prawym kołem nad ławą silnika. To nie scenic :) Jeśli jest gruszka przed filtrem to nie ma pompy elektrycznej. Tylko chwila, co to za espace? III czy IV?
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
w masterze III wystepowala wersja z gruszka bez pompy i bez gruszki z pompa w baku. Po faceliftingu mogly byc juz tylko elektryczne, ale to nie nowa generacja a lift
Dziękuję za wszystkie sugestie odnośnie rozwiązania problemu. Niestety wszystkie te rzeczy sprawdzałem. Założony jest filtr paliwa metalowy z końcówkami na opaski ,zaślepiony jest przelew z wtryskiwaczy do pompy, gruszka na przewodzie zasilającym i nic. Odpala tylko na dwa sposoby : z plaka albo jeden kręci rozrusznikiem drugi pompuje paliwo gruszką.Jak...
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
Rysunek jest zły. Jeszcze jedno pytanie. Jaką masz pompę? Oryginalną "gruszkę" czy już od trzydziestki?
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Jeśli wszystko dokładnie sprawdziłeś to wychodzi ze coś nie tak z pompą Gruszkę do paliwa masz masz A w polonezie działało jak należy ?
No i tu jest problem. Jestem laikiem w tych sprawach. Pompa/gruszka gumowa/ jest przy filtrze paliwa. Nie wiem jak jest u Ciebie ale powinna być pod osłoną zbiorniczka oleju do wspomagania/obok płynu do spryskiwacza/. Dolej paliwa może wskaźnik coś pokaże. Samochód ma kartę czy kluczyk?
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Jak masz gruszkę to nie szukaj dźwięku pompy. Sprawdzić czy podczas kręcenia pompa CR buduje ciśnienie w listwie
Oba są w zasadzie tak samo dobre/złe. Na koło bym nie stawiał, raczej albo zapowietrza się pompa albo problem jest w nastawniku kąta wtrysku, ewentualnie w samej pompie.
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Ile masz kabli we wtyczce na zbiorniku? Tam chyba nie ma pompy elektrycznej,jest tylko gruszka.
nie dymi właśnie wogóle, rano troszke tylko na biało jak jest chłodno ale to normalne chyba.W serwisie sprawdzałem kąt wyprzedzania wtrysku - wskazał 4(nie wiem czego).Powiedzieli mi ogólnie wszystkie parametry pompy są ok.Wydaje mi się że troche mu brakuje mocy, strasznie jest mulasty,nie jeżdziłem wcześniej takim autem więc nie wiem jaką to ma moc...
Zależy w jakich pompach były termostaty lub gruszki. Na zdjęciu u autora widać ze gruszkę ma oberwaną.
a jak odpala w ogóle? normalnie? pracuje równo na wolnych obrotach? czy nim telepie? dymi na szaro-biało? bo mi to wygląda na zapowietrzoną pompę wtryskową, ja bym wziął bańkę 5l ropy, wziął 3 wężyki, powrót do bańki, zasilanie do gruszki i z gruszki do bańki i napompował porządnie gruszką i odpalił. jak nie masz gruszki to kup, kosztuje grosze
Rozbierz tą gruszkę i wymyj zaworki w niej [można je delikatnie rozebrać].
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym?
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
Były z pompa i bez Jeśli nie ma pompy to jest gruszka obok filtra
W tej pompie jest gruszka co nabija ciśnienie w układzie hamulcowym i niby ona jest uszkodzona. A z tego co wyczytałem to tego się nie regeneruje. Szukałem takiej pompy, ale z tymi numerami co ja mam to nie ma
Czasami jest i gruszka i pompa w zbiorniku. Warto sprawdzić.
Po prawej stronie komory, pod plastikową osłoną powinna być gruszka do ręcznego pompowania paliwa.
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
Masz dziwne podejście, z jednej strony piszesz Wg sprawzalem,uchyla się ale przy dość dużym ciśnieniu 0,8 0,9b. gdzie w AGU doładowanie jest na poziomie 0,5b a dalej szukasz problemu gdzieś zupełnie indziej... Odepnij wężyk od gruszki z połączenia z N75 na chwilę i zobacz jak auto jedzie. Ogólnie ten przedmuch przy turbinie też bym uszczelnił, żeby...
dzięki za odp ale auto już odpaliło, po dłuższym postoju musiałem doprowadzic paliwo z baku do pompy ręcznie (czyli tzw.gruszką )
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
W pierwszej kolejności pneumatyka do sprawdzenia. Do zaworka idą 3 wężyki: podciśnienie z pompy, gruszka turbiny i odpowietrzenie zaworka. Ten trzeci lubi się zapchać i wtedy turbo przeładowuje okrutnie. W okolicach pokrywy zaworów jest sitko od tego wężyka. Trzeba sprawdzić drożność. Jak masz zgrany wsad z ECU to wrzuć bo trzeba sprawdzić czy ktoś...
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
Jak jest gruszka to nie ma pompy w baku. Odłacz wąż od pompy i pompuj gruszka. Dowiesz sie chociaż czy paliwo leci swobodnie. Jak tak to problem jest prawdopodobnie na wysokim ciśnieniu. To znaczy pompa,zawór regulacji ciśnienia ,wtryski, albo czujnik w zasobniku. Nie wiele zdziałasz bez testera Choć możesz odkręcić zawór na pompie i sprawdzić czy nie...
Na jednym styku 12v po zapłonie na drugim masa 0-12v. I wyższe napięcie masy tym bardziej otwiera lub zamyka się gruszka.
Podpompuj gruszką tak, aby paliwo szło powrotem. Jak nie pomoże to pompa paliwa elektryczka zewnętszna 0,5bara w miejsce gruszki i będzie śmiagać.
jak był wykręcany i wymieniany jeszcze filtr paliwa no to nic dziwnego że nie pali jak zapowietrzony, teraz najlepiej gruszkę kupić i wpiąć przed pompę i tą gruszką porządnie napompować aż twarda będzie a nawet i pompować podczas judłania rozrusznikiem i mieć nadzieję, że zaworek w pompie wtryskowej jeszcze się od tego powietrza nie zatarł i nie ubił...
pompo grzalka pompo grzałka regulacja pompo
cewka klimatyzacja peugeot krups opróżnij pojemniki komunikat dacia schemat
Citroën C2 1.4 HDi – jak wyłączyć kontrolkę ABS, typowe usterki, diagnostyka Bosch 8.0 Myjka ciśnieniowa Kärcher, Nilfisk, MacAllister – jak uruchomić podawanie detergentu z pojemnika?