Zanim zaczniesz wymieniać pompkę, sprawdź jej napęd. Najczęściej to właśnie pada w pilarkach spalinowych, czy elektrycznych.
W Serwisowce masz opisane jak wejsc w tryb serwisowy. Potem wchodzisz np w zakładkę 1 i szukasz kodu 930 (czyli kod 1-930 od pompowania oleju)
Witam! spotkał się ktoś może z zastosowaniem takiej typowej ULKI do wody, że pompowane nią był olej? Chciałbym w pewnej maszynie przerobić smarowanie jednego łożyska ze smarowania na smar stały na smarowanie olejowe i akurat taka pompka wpadła mi w ręce :D Wiem że pompki podobnej konstrukcji są stosowane np do zasilania webasto w ropkę, no ale nie wiem...
Myślę, że o biegunowości zasilania silnika nie muszę wspominać, bo mam nadzieję, że podłączyłeś prawidłowo. Więc zostaje zacięty elektrozawór opuszczania lub zawór przelewowy (ten z kontrnakrętką za elektrozaworem). Wtedy olej spływa do zbiornika. Odłącz siłownik i wkręć manometr, zobaczysz jakie masz ciśnienie na wyjściu. W razie problemów rozbierz...
Wez strzykawke 500ml i wtlocz olej przez filtr do magistrali zanim zatrzesz silnik.
Wg mnie może być tak, że to te rowki mogą służyć do pompowania oleju. Rzeczywiście jest on podawany na rurkę z dziurkami i pewnie ma tylko kapać na tryby. T Jak to w tego typu maszynach, kanały i otwory smarowe. Muszą być drożne, wtedy olej się dostaje pomiędzy wszystkie elementy mechanizmu i maszyna cicho pracuje.
Ale nawet jak są te co były to nie są idealnie w pozycji i muszą się dotrzeć. Honowanie powoduje że materiał cylindra w postaci rys minimalnie wystaje z gładzi cylindra. Przyspiesza to proces dopasowywania się pierścieni do cylindra. W efekcie przy pierwszym odpaleniu mniej bierze oleju i szybciej zużycie oleju spada w miarę układania się pierścieni...
Zostaje brudny patent ale działa i wielokrotnie pokazywał gdzie jest problem. Micha w dół i teraz albo napędzenie pompy oleju wkretarką z zanurzonym smokiem w oleju. Albo pompowanie oleju po ciśnieniem w miejsce czujnika. Wanna pod silnik i pięknie widać gdzie jest problem z uciekającym olejem no chyba że jest problem z napędem pompy.
Syfol to badziewie , bardziej mi sie rozchodzi o olej po frytkach z barow , palinik ma miec 25-30kw i ciagle nie wiem jaka dysza ma byc , a ta zintegrowana pompka moze zostac uzyta chociaz by do pompowania oleju do zbiorniczka itd.
Testowałem pompkę 15 barów z expresu na oleju smarowania ale robiła tylko pianę i nie pompowała oleju.
Jak używka zawsze można rozebrać i wizualnie sprawdzić elementy czy nie ma rys czy przytarć. Jak jest możliwość napędzić ją np wkrętarką można zdławić ją na końcu i sprawdzić czy stawia opór przy pompowaniu oleju. Jak się ma manometr to nawet sprawdzić ciśnienie przy konkretnych obrotach. Ale to już przerost formy nad treścią. Typowo rozkręca się starą...
Koszt 50zł więc jak za nową to nie ma co wybrzydzać, z silnikiem 0.75kW powinna bezproblemowo pompować i chyba zamieni miejsce wysłużonej pompki od kamaza która pompuje więcej oleju niż powietrza :D
Otóż zawsze na zużycie oleju przez silnik o dużym przebiegu ma wpływ lepkość oleju smarowego. Zwiększając lepkość oleju zmniejszasz zużycie oleju, czyli to ile bierze ten silnik. zamiast stosować lepkość 30 należy stosować 40, a w niektórych silnikach 50. Dlatego dobrym pomysłem byłoby zastosowanie oleju 5W40 albo 10W40 (lepkość 40), może nawet lepkość...
A czy stale pompowanie oleju mozna przypisac temu czujnikowi jak go sprawdzic czy prawidlowo dziala
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
W plastikowej części pompki, obok zębatki jest jeszcze nacięcie, które powoduje że pompka podczas obrotu wykonuje także ruch posuwisto zwrotny. Same obroty pompki nie wystarczą do pompowania oleju, ten ruch osiowy trzpienia jest bardzo ważny.
Jak w każdej sprężarce potrzebna szczelność w układzie tłok-pierścienie-cylinder i szczelne zawory. Ściągniesz głowicę i cylinder i zobaczysz co jest zużyte. Jak wyrzuca olej to minimum pierścienie, a może i cylinder już wytarty z tłokiem. Części raczej dostępne.
Właśnie ten kształt beczki i brak honowania, powoduje przycieranie się silnika po wymianie pierścieni. A to twoje "pompowanie oleju" przez pierścienie z honowaniem nie ma nic wspólnego. Kolejny raz pokazujesz że brak ci wiedzy z budowy silnika i współpracy elementów w nim zawartych. A teraz zgaduje, że to pompowanie oleju to pewnie jakiś YouTuber walnął,...
Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
Wałek pompki, podczas obrotu, musi też wykonywać ruch posuwisto zwrotny. Odpowiedzialny jest za to skośny rowek na obwodzie plastikowej zębatki i bolec w obudowie pompki, który wchodzi w ten rowek. Jeżeli, ten rowek, będzie wytarty to wałek będzie się tylko obracał a pompka nie będzie pompowała oleju.
Weź elektryczno-hydrauliczną pompę wspomagania z A-klasy starej, podłącz sam silnik (bez elektroniki sterującej) pod akumulator 12V. Co jakiś czas doładujesz akumulator i jest urządzenie mobilne. Inne rozwiązanie to elektryczno-hydrauliczne wspomaganie z Peugota/Citroena, demontujesz oryginalny silnik BDLC i przez sprzęgło kłowe napędzasz to z silnika...
Trudno skoro trzeba wymienić to trzeba. Przed wymianą sprawdz czy sprężarka nie pompuje oleju do układu bo jeśli tak to wyrzucisz pieniądze .Zawór używkę możesz kupić w Koninie , niestety namiarów nie mam, szukaj w necie.
Nie bierze dużo oleju? Ciśnienie wzrasta jak się doszczelnia pompowanym olejem.
Nie pamiętam dokładnie ile to pisałem a problem miałem z pompowaniem oleju ale chyba poprawione. (at)ZIBIES starczy ci przekaźników? Może kolega SAWEK101 podpowie coś?
Tłok pompki oprócz obracania się, musi wykonywać też ruch posuwisto- zwrotny. Inaczej nie będzie pompował oleju. Na swoim rysunku zaznaczyłeś "bolec który spina całość' właśnie on jest odpowiedzialny za ruchy tłoka. Rowek na obwodzie tłoczka, w którym jest zamocowany ten bolec , to rodzaj mimośrodu. Sprawdź filtr oleju.
To nie olej, wystarczy w tym momencie wyłączyć zapłon, więc to na pewno nie przez pompowanie oleju przez turbo do dolotu, dolot jest czysty.
za dużo mi nie pomogłeś ale no i tak będę musiał go zdjac drugi raz i zobaczyć gdzie jest ten luz na czym podnośnika nie rozerwie bo ja nie podnosze do góry na max tylko na tryle aby nie wyła pompa i nie pompowała oleju dalej albo uzywam regulacji pozycyjnej na której pompa nie wyje i jest dobrze . Dodano po 1 drążek był wymieniony na nwoy więc jest...
Jeśli byłaby to pompa, to prawdopodobnie przy zimnym silniku byłoby to samo. Proponowałbym sprawdzić czy silnik nie pompuje oleju do kolektora ssącego.
kompresji raczej na razie bym się nie czepiał. Ale sprawdził czy pompuje rury intercoolera.
myślę że nie może.. daj ją do pompowania oleju, a zębatą jako silnik to powinno zadziałać tak mi się wydaje ale głowy nie dam
końcówka tego druta ma wejść do wycięcia w bębnie sprzęgła, możliwe ze jest złamana i za krótka, wtedy nie będzie pompowało oleju. http://obrazki.elektroda.pl/3355873200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4284085300_1...
Tą moc można na oko oszacować. Do układu dostarczone zostanie 11kW. Trochę strat przy pompowaniu oleju, trochę na przekładni. Myślę że jak na wale wyjściowym otrzymamy 8kW to będzie niezły wynik. Tylko po co to komu jak na samym silniku otrzymamy od razu odpowiednie obroty i stosowną moc...
To w tym momencie masz uszkodzone uszczelniacze na siłowniku lub wypracowany rozdzielacz. Po wciśnięciu sprzęgła pompa nie pompuje oleju, ale mimo to podnośnik powinien trzymać ramiona w górze.
Powodem może być zabrudzony filtr oleju, uszkodzona pompka lub zanieczyszczony wężyk .Rysunek przedstawia pompkę oleju, sprawdź rowek oznaczony 1. Musi on byś wykonany skośnie, aby wałek pompki był wprawiany w ruch posuwisto zwrotny, podczas obrotu. Jeżeli będzie wytarty lub bolec prowadzący, który wchodzi w ten rowek będzie uszkodzony wtedy pompk mimo...
Można pompę z jakiegoś silnika, tylko musiała by na dnie siedzieć. Ja używałem pompę z VW zamocowaną w małym metalowym wiaderku do pompowania oleju do skrzyń biegów. :D
Zatem nie bardzo nadają się do układu otwartego, jak przy DIY z tego wątku. Zgadza się. Najlepiej po prostu zrobić kilkukrotnie "płukankę" (po wylaniu ori oleju) z użyciem dobrego oleju mineralnego. Osobiście docelowo stosowałem olej ATF dedykowany do przekładni automatycznych i/lub kierowniczych (w ciężarówkach stosowany także jako hydrauliczny w...
Z tymi wymiarami pierścieni dałem tylko taki przykład. Chodzi o to że jak pierścień ma luz w rowku tłoka to też będzie gubił kompresję. Po prostu rowki tłoka są rozbite i pierścień podczas ruchu tłoka chodzi w rowku góra dół. W 4t przez taki luz pierścieni w rowkach tłoka dochodzi do tak zwanego pompowania oleju co się wiąże z jego spalaniem czyli braniem...
Nabitym powietrzem w przewód . Po spadku ciśnienia ruszy bez problemu . Podobnie jak w lodówce , Pod czas pracy spróbuj ją wyłączyć i włączyć . Na pewno zadziała termik , a ona nie ruszy . Co do plucia olejem , to każda będzie go wyrzucać w mniejszym stopniu lub większym . Tak są zbudowane pompy do smarowania obiegowego w układzie chłodniczym . Musisz...
A czy może być tak że jak kręcę kierownicą wolno to pompa wytwarza za małe ciśnienie i stąd pojawia się to syczenie? Bo to akurat sprawdziłem i jest prawdą. Pompa pompuje tyle oleju w zależności od obrotów silnika. Małe ciśnienie jest dlatego że do powolnego skrętu kół przy normalnym obciążeniu przodka nie trzeba więcej. Gdy kręcisz powoli, to np 20%...
Wewnątrz zbiornika jest ciśnienie takie samo jak na wlocie. jeśli chcesz tą sprężarką "robić próżnię" to ten wskaźnik oleju może Ci zassać.
Temat dość długi wiem mi się samemu nie che własnych postów czytać bo są przydługawe, hehe.? No ,nawet za długi ,czytając takie coś trzeba podkręcić mózg. Nie wiem o jakie węże ci chodzi bo jeden pokazujesz wodny a drugi od turbo. Jeszcze raz, jak gruszka zaciągnie do końca, to po dodaniu gazu węże od dolotu mają "puchnąć " i będzie to wyraźnie czuć...
Tłoczek pompki oprócz obracania się musi wykonywać ruch posuwisto zwrotny. Odpowiedzialny jest za to mimośrodowy rowek na zębatce, w który wchodzi specjalny bolec. Jeżeli jest on wytarty to nie pompowania oleju. Na tych zdjęciach nic praktycznie nie widać, ani w jakim stanie jest zębatka tłoczka, ani jak wygląda ten bolec.
Z używanymi zawsze jest ryzyko, a nowego nie kupisz. Dodano po 2 Z boku są takie dwie maleńkie śrubki, wykręć je i przeczyść otworki aż do kanału, w którym obraca się tłoczek. Czasami zatykają się i wtedy tłoczek nie może pompować oleju.
Wałek, oprócz uchu obrotowego powinien wykonywać też ruch osiowy inaczej nie będzie pompował. Ma taki rowek, w który wchodzi bolec znajdujący się w obudowie pompki, powoduje on ruch osiowy wałka. http://obrazki.elektroda.pl/8282974900_1... Wyjmij całą pompkę i obracaj wałkiem palcem, powinien on minimalnie się przesuwać tam i z powrotem,...
No tak właśnie zrobie jutro' złożę pompę i zakręce bez całej przystawki bo i tak mam ją zdjętą' chciałbym jeszcze tylko wiedzieć czy zalanie oleju do pompy od strony filtra oleju może pomóc? Bo czytałe że gość miał taki przypadek tylko że po wymianie oleju po zmontowaniu taż nie pompowało oleju zalał tam właśnie i po problemie niby było...
Spotkałem zamontowane fabrycznie w całej masie skrzyń biegów w różnych samochodach łożyska 2rs i nic im się nie działo Ja widziałem i były to łożyska które się rozsypały. W ETZ 250 wymyślono taki patent z zakrywaniem łożysk przed smarowaniem mieszankowym i to dziwne że jeździło to od remontu do remontu. W Simsonie zrobiono podobny patent, ale tylko...
Blaszka uszczelniająca pokrywy jest OK. Powodem wycieku nadmiaru oleju jest konstrukcja pompki. Napędzana bezpośrednio z wału, więc pompuje olej nawet na biegu jałowym. Łańcuch stoi i nie rozprowadza oleju po prowadnicy, więc jego nadmiar spływa w dół. W pilarkach, które mają napęd pompki ze sprzęgła takiego problemu niema.
Pisałem tylko o jednej z alternatyw, w którym wykorzystałbym łatwe w zdobyciu urządzenie. Nie wiem jak jest z pompowaniem oleju, ale myślę, że raczej pompka by dała radę. Poza tym myślę, że dla zastosowań domowych (może się mylę) wystarczy chłodzenie wodne, w którym czynnikiem chłodzącym jest zwykły płyn do chłodnic. Wydaje mi się, że to wystarczy (chyba).
Tamten agregat, to była stara konstrukcja, na mocno przewymiarowanym silniku - dlatego tyle żarł. Co do pompowania oleju - pompa skrzydełkowa i ładnych parę minut machania, żeby ciśnienie uzyskać. A sam rozruch - orgiastyczny - przeskakujące kompresje i ta wyczuwalna potęga wielkiego diesla :)
Czy turbina nie pompuje ci oleju.? Czy podlaczales vcds? Pozniej ci pokaże jak wyglada w tym silniku przeplywka po zaslepieniu egr w skanerze
Problem narazie jest roziwiązany okazało się, że było oleju ponad stan bo pękła pompka zasilająca i pompowało ropę do oleju.
Czytaj forum to nic nie boli Nie odpowiadaj w ten sposób, bo sam byłem niedawno w takiej sytuacji i jak gdzieś pytałem to głównie słyszałem obelgi od takich jak ty. Odpowiadając koledze... Taki palnik nie nadaje się do oleju przepracowanego, zużytego gdyż nie można pompować takiego oleju pompką jaka jest w tych palnikach. Palnik na olej przepracowany...
Miałem to auto z tym silnikiem. To normalne że tyle chla. Dużo pali i mało jedzie. Na zimnym silniku potrafiła w mieście owalić 12l/100km a do 140km/h ją rozbujać to... :-( Pomyłka na dzisiejsze czasy! Wszystkie fabie mają elektrohydraulicze wspomaganie. Po zadziałaniu airagu wysyłany jest sygnał "crash data" do sterownika wspomagania, który je wyłącza,...
nie mogę sobie dać rady z diagnostyką auta, koledzy pomóżcie kobicie. Silnik TDI ALH 90 KM, turbina z regulowaną kierownicą, cały odcinek wlotowy zabrudzony olejem, to wyszło jak pękło elastyczne kolano, zawór za tym odcinkiem, na forum wyczytałam że to GTR bardzo brudny, koledzy sprawdzili turbinę i są pewni że turbina nie pompuje oleju. Miałam troche...
Weź pod uwagę fakt ze koła dobrze było by pompować bez oleju. A jednocześnie powietrzem odwodnionym.
...2 silniki hydrauliczne jeden działa jako silnik 2 jako pompa , silniki połączyć osiami. Skrzynia napędza silnik a on napędza pompę masz in i out na tym samym poziomie. Straty energii oleju do napędzania silnika + straty sprawności na pompowaniu oleju świeżego... - układ musiałaby być przewymiarowany na 130÷150%?! Nie mniej jednak urządzenie oparte...
Nie pompuj basenu sprężarką od lodówki. Pluje olejem, który reaguje z gumą.
Czujnik masz u góry głowicy, Pomierz ciśnienie bo możliwe że masło ci przymarzło i pompuje olej a nie spływa. Patrzyłeś w ogóle czy jest poziom oleju?
Podaj adres email to poślę Ci całą instrukcję serwisową. Sprawdź, czy ten plastik ma skrzydełka na tyle długie aby po złożeniu sprzęgła wchodziły w wycięcia w bębnie. Jeżeli sprzęgło w tej pile zostanie mocno nagrzane to ulegają zniszczeniu końce skrzydełek wchodzące w wycięcia bębna i pompa nie pompuje oleju, jest to najczęstszą przyczyną braku smarowania...
Nic dziwnego. Znajomego 330 na biegu tez odpalił w lewo. Dźwięk pracy nie do zapomnienia. Kat wtrysku jest za wczesny prawdopodobnie. Paliwo się zapala i odbija tłok z powrotem w dół zanim przekroczy GMP. Pompa oleju teoretycznie wyssała by olej z magistrali. W końcu zamieni się kierunek pompowania oleju. Znów np. filtry PP mają zawór jednokierunkowy...
Na 5 biegu pracuje na za wysokich obrotach, takich że przekracza i to znacznie jej nominalne obroty i to chyba dwukrotnie. Nawet na niskich obrotach silnika osiąga już swoje maksymalne obroty. Na wstecznym kręci się po prostu do tyłu, a w tedy nie pompuje oleju-nie wytwarza ciśnienia. Jest w tedy bezużyteczna na dłuższą metę zapewne zużyje się z powodu...
No teraz to bardzo prawdopodobne ze turbina puszcza olej. A jak wirnik turbiny? Siedzi sztywno czy ma luzy? Łopatki całe? Ja stosuję taki sposób na sprawdzenie szczelności turbiny. Stary osuszacz do klimtyzacji nadaje się do tego idealnie, napelniam olejem, podłączam jedna stronę do sprężarki, druga pod smarowanie turbiny a na wylot turbiny tzn spływ...
Ja mam zbiornik 3 komorowy, z Jelcza bodajże. Poprzewiercałem przez ścianki komór, jedna dziura fi 12 w każdej, działa to jako dodatkowy filtr, do odseparowania wody i oleju z powietrza, w dnie każdej komory zawór do spuszczania skroplin. Pierwotnie pompowała to sprężarka ze Stara , napędzana silnikiem 1,5 kW, teraz niestety stoi nieużywana, kompresorek...
Witam.Mam problem z koreczkiem w pile łańcuchowej.Od pewnego czasu nie mogę pompować oleju na tzw.Szybkie i mocne oliwienie łańcucha. Mo zdjęciu korka zauważyłem pęknięcie. Widać że to zmęczenie materiału.Bo pękniecie biegnie po zgrzewie. Wsadziłem w pękniecie specjalnie zapałkę aby pokazać gdzie jest. Jak i poszukuje uszczelki do głowicy Teraz tylko...
Witam założyłem ten zbiorniczek za odma i nic oleju się w nim nie zbiera...Teraz zagadka czy ten olej się poprostu spala z mieszanka paliwa ? Zauważyłem że auto jest strasznie słabe tak jak by turbina nic nie pompowała. Czy problem jest w tym separatorze oleju i go teraz ,,dusi" ?
Suwak nie może być w pozycji stop, w ogóle suwk to tylko część mechaniczna wykonawcza. Podnośnik stoi, suwak jest w pozycji neutralnej. Jego przesunięcie w górę, dół to pompowanie oleju na podnośnik do góry lub do dołu. Sprzężony jest z silnikiem krokowym. Silnik kręci w w jedną stronę suwak idzie w dół. Silnik kręci w drugą stronę, suwak idzie w górę....
Dzięki za pomoc. Kosiarka odżyła po odlaniu setki oleju, pompowałem paliwo i ciągnąłem, paliła i gasła. Ciągnąłem też bez manetki aż w końcu po kilku kaszlnięciach odpaliła i wszystko działa.
Wytłumaczeniem może być prostota konstrukcji (w maluchu) zastosowano dwie podpory wału zamiast trzech. Zmniejsza to ilość panewek, nieco obniża masę silnika. Wady: cykliczne zmiany objętości w bloku silnika, powodują pulsacje ciśnienia gazów i pompowanie oleju do pokrywy zaworów poprzez osłony popychaczy, dalej przewodem gumowym do układu dolotowego....
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. W wielu konstrukcjach nawet nie da się zapadki sięgnąć, bo nie ma z zewnątrz dostępu. Co do bębenków, to sprawa ta sama, delikatne sprężynki mogą sobie nie poradzić i zapadki zostaną w tym...
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Może mieć zupełnie inną budowę i większe obroty lub więcej oleju pompować, może ty lepiej nie myśl a zacznij czytać i się uczyć, bo widać że jeszcze niczego się nie nauczyłeś.
Witam, mam pytanie odnośnie gotowych kompletów mini CPN z allegro, czy miał ktoś z nimi do czynienia? Byłby on używany do pompowania oleju napędowego ze zbiorników typu SCHUTZ. Nasuwa mi się pytanie czy te zestawy za około 400pln nadają się do bezpiecznego użytkowania, tzn czy silniki nie zagrażają wybuchem, oraz czy pompy są tak wydajne jak piszą o...
U mnie śruba wlewowa jest na dole z boku. Wymiane przeprowadziłem w ten sposó, że opuściłem tłok, zakręciłem śrubę od opuszczania tłoka, wlałem olej i niestety podczas pompowania tłok w ogóle się nie unosił;/.
Piła jest na gwarancji więc polecam serwis. A problemem jest długość trzpienia (tłoka) pompy - wydłużyć o 0,2-0,3mm i będzie mniej pompować.
Jaki wchodzi oryginalnie albo jaki można domieszać do tego co zostało? Jeśli pompujesz nim powietrze, to rodzaj fabrycznego oleju nie ma znaczenia. Do pompowania powietrza i tak się nie nadaje ze względu na higroskopijność (Absorbuje/pochłania wilgoć z powietrza), to powoduje korozję. Dobrym zamiennikiem w takim przypadku jest olej ATF (przekładnie...
Witam. potrzebuję precyzyjnej i trwałej (metalowa, uszczelnienia olejoodporne) pompy oleju do pompowania niewielkich ilości oleju do pomiarów. potrzebuję regulować stały wydatek w granicach 30-300ml na minutę przy ciśnieniu maks 0,5bara. myślałem np o elektrycznej pompie wspomagania ale słabo z regulacją obrotów bo tam jest silnik bldc ze zintegrowanym...
W zbiorniku nie było. A seperator rzygal woda olejem wyczyszczone a powietrza nie pompuje
Amatorsko parę lat powinna podziałać, byleby dbać o poziom oleju, z raz na rok wymienić (nawet dumne mechaniory tego nie robią nawet). Nie pompować więcej niż 8-9bar, no i filtr powietrza musi być skuteczny.
A kto powiedział, że nie można - to zwykłe rurki. Wolna woda będzie wrzała w próżni, a zmieszana z olejem - musiałbym pompować do jutra. Żebyś widział ile było oleju w środku. Oczywiście sprężarki nie będe wodował - hehehe
A co z olejem ze sprężarki - ona nie jest cała zanurzona w oleju i po kropelce przy pompowaniu nie wychodzi ?
Dobra wymieniłem pompe olejową, i dalej to samo. Pompa pompuje, przeczyściłem tor oleju po pompie i dalej to samo. Może jakieś sugestie? Pozdrawiam
Witam, mieliście rację, cylinderki na złom. Będzie trzeba rozebrać, ale teraz nie mam czasu. Zapytam tutaj bo nie chcę zakładać nowego tematu. Czy pompka hamulcowa nadawała by się do pompowania np. oleju Superol, czy coś w podobnego? Pytam po prostu z ciekawości. :)
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Witam, czy rurki na wyjściu agregatu nie grzeją się? Mam sprężarkę zbudowaną na elemencie od ciągnika i silniku ok 3kW i przewód wyjściowy gorący po kilku minutach pracy. Mam troszkę inny pomysł na sprężarkę. Podstawą działania lodówki jest podciśnienie wytwarzane przez agregat. Dla tego pompka (ta w agregacie) zasysa powietrze ze środka i wydmuchuje...
Uzupełnij olej, zacznij od podstaw, jak konwerter ma pompować jak brakuje mu oleju? Tak jak byś chciał jechać autem bez paliwa...
Gdzieś tu pisali chyba nawet Sztomel że olej w dolocie nie jest pompowany przez turbo tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej(potocznie odma)
Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas Jaguar 850 z silnikiem Mercedesa OM457LA E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia, że trzeba było pompować pompką ręczną, bo paliwo się cofało... W pompce ręcznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach....
Ciśnienie oleju w separatorze pompuje olej do stopnia.
A co z ciśnieniem oleju ile pompuje? Sprawdzane było czy wał nie ma luzów poprzecznych ?
Ogólnie budowa pistoletów lakierniczych za 100-300PLN jest taka sama, mają te same regulacje, parametry, wyglądają praktycznie identycznie i tak samo działają, nie różnią się szczególnie technicznie od topowych pistoletów Sata itp. Jonnesway jest cały polerowany co jest bardzo pożądane bo jest łatwy w utrzymaniu w stanie czystości i po paru latach może...
Musi być akumulator ciśnienia i silnik sterowany falownikiem, pozatym manometry, filtry wody itp. Ale co dokładnie ma tam robić falownik (to że ma zmieniać prędkość pompy to wiem). Jak falownik ma pozwolić na ustalenie ciśnienia np. 100bar. Bo prymitywny zawór z kulką, sprężyną i śrubą (ostatecznie bez sprężyny - iglicowy) zrobi to idealnie :D A będzie...
Niestety nie wiem i nie bardzo mam jak sprawdzić w najbliższym czasie. A ma to jakiś wpływ? Gdybając, to tak. Ktoś robił coś przy silniku, właściwie w nim. Uszczelniając, lepiąc uszczelki na silikon, dał go za dużo, silikon trochę wypłynął, następnie się urywając zatkał sobą smok olejowy, jego sitko. Pompa nie zasysa przez to wystarczającej ilości...
Pompa oleju pompuje dobre ciśnienie więc powiedzmy że odpada. Co znaczy że tłok był uszczerbiony ? Jak to uszczerbienie wyglądało ? Być może kiedyś urwał się pasek rozrządu i jest zgięty zawór który śię kleszczy lub jest uszkodzony popychacz i dlatego stuka ? Wtedy na nowym oleju na chwilę przestał ci stukać , jaki zalałeś olej ?
Tłok puchnie i się zaciera, pompa olejowa nie pompuje dostatecznej ilości oleju gdyż olej jest rozcieńczony paliwem. Możesz spróbować dolać trochę oleju (1:50) bezpośrednio do zbiornika paliwa. Jeśli to nie pomoże to sprawdź stan tłoka i cylindra.
Sprawdź czy pod wtyczkami nastawników wałków rozrządu nie ma oleju. Przeciekające elektromagnesy i olej pompowany wiązką do sterownika to dosyć powszechny problem tego modelu.
turbina ze szrotu ale bez luzów na wirniku nic się nie moczy olejem. kupiłem nowa odmę i wymieniłem Bez luzów to nie znaczy, że oleju nie pompuje. Tym bardziej, że usterka pojawiła się po wymianie.
Panowie podniosłem kabinę i skończył się olej, pompowałem podnoszenie i opuszczanie, ale brak reakcji. Odkręciłem torxa na dole siłownika i kabina powoli opadła na dół. Wykręciłem pompę, zalałem ją olejem i pompowałem na opuszczeniu i podnoszeniu, aby cały brud z niej wyleciał. Założyłem z powrotem, podłączyłem przewody, ale były odpięte przy siłowniku....
Możesz mi kolego powiedzieć co lejące wtryski mają do ropy w oleju? Otóż mają. Nierozpylone paliwo się nie spala i przedostaje do oleju. Proponuje także sprawdzić świecę płomieniową. Uszkodzona może puszczać paliwo, które także się nie spala, a dostaje do oleju. Wykręcić ja i uruchomić silnik bądź pompować ręczną pompką, będzie widać czy trzyma.
Tak dawka jest zwiększona na ostatniej turbinie org. Tego silnik tylko, E hybrydzie pompował 1.1 cały czas mam podgląd doładowania, temp. Spalin, oleju. Na tej pompuje ponad 1.6 ale dochodzi nawet do 2.2. Bo odwrotnie działa Dodano po 3 Byłbym skłonny kupić coś innego ale co żeby podeszło jako gt2052v bo było sporo roboty przy dopasowaniu jej
Turbina nie "goni" czasem oleju. Tzn. z pompowanym do cylindrów powietrzem ze sprężarki nie idzie olej?
pompa pompować oleju pompować beczki philips pompować
zasilacz anteny televes gaznik zalewa silnik karta zabezpieczona zapisem
Mercedes Sprinter - Nie działa regulacja świateł Demontaż górnych schowków przednich w Fiat Ulysse