Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Z tego co ja wiem to w tym aucie nie ma pompy paliwa (elektrycznej)...
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Witam. Może padła pompa paliwa.
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
A może brak obrotów silnika ? tester pokazuje jakieś błędy ? COS OD SIEBIE.....!!!! Czego oczekujesz po tak mizernym opisie ? Brak reakcji podczas rozruchu ? , bo po włączeniu zapłonu nie będzie pracować... Zasilanie na pompę jest podczas rozruchu...mierzone na wtyczce do zbiornika.? Coś więcej ?? Sorry , ale na razie nic więcej nie jestem w stanie...
Pompa pracuje tzn zasysa czy po prostu ją słychać? Pompa paliwa pracująca na sucho lubi ulec uszkodzeniu.
Weź żarówkę 21W i podłącz do grubszych przewodów we wtyczce pompy. Może to nas początek?
tak właśnie się domyślam, że to może być ECU ale nie jestem jeszcze do końca przekonany, słyszałem że w podszybiu są jeszcze jakieś wiązki kabli które czasami się smażą i to też może być przyczyną braku masy na przekaźniku, ale sprawdzę to jutro i dam znać :)
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Temat rozwiązany winna pompa paliwa
zasilanie pompy paliwa Vectra A 1993r. 1,8 pojmn.
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Nie kręci i nie słychać pompy paliwa
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
Usterka wskazująca w 90% na pompę paliwa.
Pompa VP44, cała litania po internecie jest. Wnioskuję zimne luty w elektronice pompy paliwa - VP44 Bosch.
Odetnij kabel od pompy podaj na krótko i zobaczy czy odpali, skoro mówisz że pompa nie podaje paliwa...
Według opisu jest to przekaźnik 13 o oznaczeniu K44 http://obrazki.elektroda.net/83_12341188...
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Chyba mam gdzieś taki w poniedziałek sprawdzę.
chałasy z pompy paliwa oznaczają zwykle jej zużycie, prace pompy wywołuje cpu w wyniku sygnału o włączeniu rozrusznika a nie zapłonu. Możesz spróbować wymienić filtr paliwa bo jego zatkanie powoduje zwiększenie obciążenia pompy, samodzielną ingerencje w pompe odradzam poza tym nie spotkałem do tej pory części zamiennych,rozejżyj się lepiej za inną pompą
Dokladnie tak i sprawdzać próbówką Dodano po 3 Z reguły zaczynamy od bezpiecznikow ale jak z doswiadczenia wiemy w tym przypadku to w 90% leżą pompy.
powinien być oznaczony jako FI
Niektóre Ople mają tak że napięcie na pompę paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Vectra1.6 16 V na pewno.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Wskazałbym raczej na pompę paliwa.
z opisu na allegro wynika że jest to 0 580 314 097 czyli nontowana w zbiorniku
Gdzie masz umiejscowiony przekaźnik pompy paliwa?
Też bym się chętnie dowiedział.... Autor ma pewnie na myśli przekaźnik odcinający zasilanie na wtryski lub pompę paliwa ;)
Być może przestawiony kąt zapłonu - za bardzo przyspieszony - na gazie będzie lepiej wtedy chodził. Do sprawdzenia też filtr i pompa paliwa.
Vectra c 2,2 DTI 2002r. Nie odpala. Zdjąłem przewody paliwowe z filtra paliwa i włożyłem do bańki z paliwem. Po około 10 s silnik odpalił . Pomyślałem , że padł filtr paliwa. Wymieniłem na nowy ale silnik nie odpala. Co mogę jeszcze sprawdzić. I mam pytanie , czy w.w Vectra ma też pompę w zbiorniku paliwa.
Do sprawdzenia pompa paliwa. Pozdrawiam.
Na przewodzie do serwa sprawdż czy nie ma dziury/ułamany króciec,przewód do EGR,podstawa zespołu wtryskowego,czujnik temp. cieczy,masy obok akumulatora,przekażnik pompy paliwa.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Kierowałem się właśnie miejscami :) 2 grube, zielone przewody to nóżki 87a i 30. Żółty to 85, a biały 86. Na 87a wchodzi kabel od rozrusznika, na 30 wychodzi kabel do rozrusznika. 85 +12v po zapłonie, a 86 wchodzi z centralki alarmu. Przekaźnik raz cyknie po włączeniu zapłonu. Właśnie nie jestem pewny co do 85 i 86. Czy ich nie zamieniłem. Mogło by...
Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
Wężyki przelewowe do wymiany, przelew tam zwraca paliwo właśnie w stronę zasysająca.
W Vektrze 2.0 TDI mojego ojca działo sie to samo w wyniku czego trzeba bylo wymienić pompe paliwa. Koszt pompy po regeneracji to bagatela 2000zł nowa koło 5tys. Warto pojechać(jeśli jest taka możliwość) do serwisu na komputer a oni stwierdza czy to akurat to. Niestety żywotność tych pomp to około 250 tys km
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
pompa paliwa
Może to pomoże?
Padająca pompa paliwa.
Zapewne chodzi o główny przekaźnik, przekaźnik pompy paliwa.
widocznie pompa ma opory
W tym sęk,że świece są nowe,cewka nowa(nie mam przewodówwysokiego napięcia)będe musiał sprawdzic wtryski i pompę paliwa.
Z tego co kojarzę to różnica była w montażu. Po założeniu altka z małego bloku(1.6) do dużego(2.0) pasek był krzywo. Nigdy nie kombinowałem w tym kierunku, opieram się na tym co widziałem na forach jak chłopaki kombinowali Pompa paliwa zapewne jest taka sama. Oba to wielopunkty więc w obu będzie pompa 3barowa.
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
zgnita wiązka od przekaźnika do pompy paliwa zobacz pod tylnym siedzeniem jak wygladaja przewody
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Witam Chcę zrobić sobie wyłącznik rozrusznika Taki mały tajny wyłącznik w oplu vectra B i mam następujące pytanie czy jest od rozrusznika jakiś bezpiecznik Jezeli tak to gdzie go znajdę .Czy jest wogóle taka możliwosć aby odciąc rozrusznik.lub pompę paliwa Pozdrawiam
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
mozliwe ze od tego nie swieci kontrolka check i nie moge sie polaczyc z ECU? PS a ktory to przekaznik pompy paliwa? autodata podaje ze w kabinie nie ma przekaznika pompy paliwa
po kilku dniach nieobecności w domu dzisiaj spróbowałem odpalić auto samostartem jak wyczytałem z neta i poszło czy przyczyną mogą być wtryski ? Po włączeniu zapłonu słychać pompe i przekaźnik pompy paliwa.
proponuję zmierzyć ciśnienie pompy paliwa a szczególnie wymienić filtr
dziekuję za te poradę Wypięłem wtyczkę z pompy i podłaczyłem bezpośrednio zasilanie z akumulatora i pompa nie ruszyła. Czy to oznacza uszkodzenie pompy?
Oscyloskop i jaki idzie przebieg? Czujnik położenia wałku rozrządu sprawdź też czy sygnały są. Pompa paliwa pracuje?
ja miałem taki problem okazało się że sterownik pompy siadł a na OBD pokazywało mi niestworzone rzeczy. to tylko przypuszczenie że u ciebie jest to samo, ale warto sprawdzić. w tych autach wiem że najbardziej wadliwą częścią jest pompa paliwa
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
Prędzej wiązka elektryczna silnika, niż rozrząd... Okazało se że miała w sobie kanały zapchane jakąś zawiesiną. I co pozbyłeś się tej zawiesiny, układ paliwowy dokładnie wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony?
Witam. Mam problem z alarmem firmy dog15. Po dłuższym czasie bez podłączonego akumulatora alarm się zablokował i odciął pompę paliwa. Nie posiadam do niego żadnego pilota ani kluczyka, Auto to Opel vectra B 99r. Zamyka również sam drzwi.
Witam Samochod Opel Vectra 1.8 benzyna C18NZ. Problem z wysterowniem przekaznika pompy paliwa. Otoz po przekreceniu zaplonu zalacza sie na chwile. Podczas krecenia silnikiem przekaznik nie laczy. I teraz co ciekawe, w momencie kiedy naciskam pedal gazu zaczyna nim rzucac. sprawdzilem okablowanie i wszystko wyglada OK. Czy ktos spotkal sie juz z podobnym...
Musze wymienic przekaznik pompy paliwa .. który to w skrzynce przekazników .. ??? z góry dziękuje..
Sprawdzi pompę paliwa i wtryskiwacz
Co się stało z uszkodzoną pompą? Zatarła się ?
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
Pompa paliwa do sprawdzenia.
Skoro z butelki pali, to chyba nie takie trudne znaleźć czemu? No ale tu by trza troszkę popracować, lepiej kliknąć a nóż samo przejdzie. Wszystko od pompy wtryskowej aż po zbiornika paliwa do sprawdzenia!
Nie mam schematu pod ręką, ale to nie ta pompa.Rezystor wstawiało się do VP37 nie VP44.Tu rezystor nic nie da. Można próbować kombinować z przepływomierzem, ale też szału nie będzie. Wyjściem, poza chipem, jest box cyfrowy wpinany między wiązkę a pompę lub dopinany bezpośrednio do elektrozaworu dawki. Czemu pompa daje za mało paliwa ?
czy w trakcie pracy pompy styki przekaźnika są w spoczynku? (cewka prekaźnika nie jest zasilana)
Przed wymianą pompy co się działo? ,uszkodzenie nastawnika paliwa w pompie lub sterownik padł
Coś tutaj nie pasuje w tym opisie. Pompa CR nie zasysa paliwa ze zbiornika tylko wstępna. A po drugie możesz mieć problem z zaworem na pompie, wiązką ,ECM itd. A czujnik ciśnienia paliwa jest jeden.
nie zauważyłem nic takiego...
Stań przed samochodem, nad prawym reflektorem masz jeden albo dwa przekaźniki, ten z lewej załącza pompę po uruchomieniu rozrusznika. Rozbierz i napraw, jak się nie da kup na szrocie (bodajże Vectra i Omega 1.8, 2.0 ma ten sam), w serwisie chcą 170 zeta.
Do szprycy idą dwa kabelki: jeden to +12V, na drugi sterownik zapina mase. Sprawdz czego brakuje. Iskra jest? pompa paliwa startuje?
skoro nie ma pompy to co jest pod kanapa i wchodzi do zbiornika zasilane prądem? Smok z pływakiem i czujnikiem poziomu paliwa.
myslalem że może coś pomoga dla czego Przekaźnik pompy paliwa,Nieaktywne 12V ??orientujesz sie jak to ugryść dla czego nie dostaje pradu?
Sprawdź bezpieczniki.
W baku jest wtyczka Ile pinów (kabelków) masz tam w baku? rozumiem że najprościej wymienić całego kompa Zdaje się, że jednak nie bardzo rozumiesz....
To zacznij od sprawdzenia zasilania pompki . Podłącz miernik przy pompce i tym sposobem dowiesz się czy pompka padła czy nie dochodzi napięcie do niej , a wtedy szukasz w drugą stronę .
Jak dobrze pamiętam w układzie to ok 3.5 sama pompa może więcej
zasilanie wtrysków jest, sprawdzone miernikiem i sterownie dioda, jak zdejmę zasilanie z pompy paliwa to auto chodzi jeszcze przez chwile dopóki ciśnienie paliwa nie spadnie, który to bezpiecznik ?
pompa cisnieniowa paliwa po prawej stronie silnika
Skoro silnik 2.0 to pompa paliwa powinna być za tylnym prawym kołem. Złe wskazania poziomu paliwa - uszkodzony stabilizator napięcia 10V, znajdujący się z "tyłu" na zegarach.
Najpierw spróbuj przeczyścić wężyki czy nie są zapchane. Następnie zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem z węzyków leci równo paliwo. Jeśli nie będzie nic leciało po przeczyszczeniu wężyków to masz pompę do sprawdzenia. Możliwe że padł ci zaworek cisnienia paliwa na pompie
Pali mi bezpiecznik F1 od pompy paliwa. Jeżeli odepnę kostki od pompy nie pali, podpinam i znowu po bezpieczniku. Kolego przeczytaj jeszcze raz. Pomyśl.
to gdzie ją odpowietrzać? tym przewodem obok filtra paliwa(powrót) ?
Ale immobiliser z kluczykiem przypisany do sterownika mam. Interesuje mnie tylko czy wystarczy włożyć ECU, podłączyć do niego immo i czy wszystko będzie w takim układzie chodzić i nie generować błędów (bez podłączenia ABS, itp.). Chcę po prostu do wiązki silnikowej Simteca podpiąć immo i podłączyć to wszystko do instalacji po stronie samochodu minimalną...
Nie wiem czy przeoczyłem coś z postów.Ale spróbuj wymienić najpierw filtr paliwa,bo to banał.Powodzenia!
Opel Calibra Vectra A i Omega A(te z pompą paliwa na zewnątrz) - smok paliwa i ten nieszczęsny oring na nim przez który często nierówno pracuje lub wogle nie chce odpalić przy niskim poziomie paliwa w baku bo powietrze ciągnie. Przez taką pierdółkę zbiornik wyciągać...
Przekaznik fioletowy jest dobry Co znaczy że dobry? - Chwyta? Przekaźnik od pompy paliwa zapina też stałe +12V na wtryskiwacze. Jest tam napięcie?
Witam mam problem z odpowietrzeniem i odpaleniem samochodu Opel vectra b 2.0 dti. W aucie był wyjęty nastawnik pompy i oddany do sprawdzenia. Po złożeniu pompa nie chce podać paliwa na wtryski. Całkowicie jest sucho. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc.
okazało się że problem leżał w sterowniku pompy paliwa - 700 zl z robocizną
[url=http://forum.vectra-unlimited.pl/sh... zobacz.
schemat pompy paliwa vectra vectra przekaznik pompy paliwa regeneracja pompy paliwa vectra
blokada zapis pendrive programowanie centrali zawór dwubarowy krups
krups napełnianie krups napełnianie
MeCool KT1 - Pulsująca dioda, twardy reset nie działa Zacinający się pedał jazdy w Husqvarna YTH 24/48