Witam Nie nie trzeba tylko z tego co się orientuje były dwa rodzaje sterowników i czasami nie chciało to hulać ale osobiście nie miałem nigdy takiego problemu.Nieźle styrana ta ze zdjęcia...
Pomysłów jeszcze trochę zostało, pierwszy to manometr wkręcony w miejsce czujnika lub podłączony poprzez adapter. 2 jakie ciśnienia? 3 pomijając że wirówka, 2 zawory regulacji ciśnienia na obudowie chłodnicy oleju, wałek rozrządu już sprawdzone to pozostaje smarowanie sprężarki i te sławne "patyczki do lodów"
Wymień uszczelnienie cewek jak wyżej pisali,zestawy naprawcze dostępne w intercarsie,musisz załatwić sobie klucz nasadowy ośmiokątny do odkręcenia pokrywek cewek.Ja odkręcałem kluczem dwunastokątnym bodajże 38 ale pasuje on tak na sztukę.
wolę się upewnić z czym mam do czynienia jeśli nie widzę maszyny fizycznie.To powinno rozwiązać problem
Trzymaj schemat pompy
Kąt ustawienia pompy seria3
(at)szaman108 da się to zrobić bez ściągania kapturka z pompy?
rozwiązałeś problem ?
Regulacji dokonujesz pomiędzy dzwigienką a mostkiem zaworowym,to co pokazano na rysunku to sprawdzenie luzu zużycia mostka. Co do pompy wysokiego ciśnienia to tak jak z kompresorem zakładasz i działa :D nie trzeba się bawić w ustawienia.
A co Pan zrobil przy tym scr ? Żeby wszystko było dobrze
Mam ten sam problem z ciągnikiem siodłowym Scania G440 PDE z 2013 roku, przebieg około 550tyś. km, skrzynia biegów GRS895R. Automat nie włącza biegu kiedy najbardziej tego potrzeba, tzn. na światłach, na skrzyżowaniu, przy podjeżdżaniu podczas załadunku. Tak jak napisał kolega, trzeba wcisnąć jeszcze raz sprzęgło, czasami kilkakrotnie, ale wtedy światła...
Jeśli aż tak przeszkadza gaśnięcie to może zmodyfikować układ hydrauliczny i zastosować zamiast EHAB ELAB z pompy Mercedesa EDC z regulatorem RE33
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
opis pompy wysokiego ciśnienia
Darady to wymienić bez wyciągania chłodnicy i intercollera? Dodano po 11 A czy w tamtym miejscu jest olej pod ciśnieniem? Jasne że da radę. Zawsze robię to bez wyciągania chłodnic. W tym miejscu jest kanał który zasila dysze chłodzenia denko tłoka jak również kanał przez który olej z pompy trafia do filtra oleju tak więc jest to główna magistrala olejowa....
Witam. Pod dużym obciążeniem pojawia się problem wycieku paliwa przy jednej ze śrub na głowiczce pompy wysokiego ciśnienia. Na komputerzre aktywny błąd EMS 449 5. Proszę o porady czy to kwestia jakichś oringów, czy pompa do regeneracji.
To zakładając, że wszystko jest dobrze podłączone, pompa nowa, siłownik nowy... pozostaje tylko zapowietrzenie siłownika, które blokuje zawór bezpieczeństwa w siłowniku. Kilka razy mi się coś takiego przytrafiło. Trzeba było na zmianę przerzucać kierunek pompowania. Po wyczuwalnym twardym oporze przerzucić zawór pompy na opuszczanie, raz machnąć pompą...
Witam Przy padniętej plecionce rozrusznik kręci tylko brak mu mocy i obraca silnikiem mozolnie do tego z przewodu ciśnieniowego wspomagania tego zbrojonego który wychodzi z pompy zaczyna po kilku sekundach wydobywa się dymek a gdy kierowca jest naprawdę uparty w końcowej fazie pęka przewód i zapal się. Sprawdz może stacyjkę a dokladnie ten dolny element...
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
W głowicy są broki na pewno. Ale co mogłeś uszkodzić przy wymianie pompy wody? to prosta czynność.
Wymiana pompy pomogła.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Opisz dokadniej to "zacinanie się". Ile cię kosztowała wymiana pompy wspomagania z płynem i robocizną? Pompa nowa czy regenerowana, a może "używka"?
1 cylinder zawory luźne, 2 stopnie za TDC Down pompa na blokadzie dokręcasz korpus pompy i zębatkę i skręcasz wszystko do kupy z powrotem.
Skrzynia to norma z poceniem i nie groźne. Przeważnie uszczelnienie podstawy filtra, lub sam filtr przerdzewiały- ale i bywa, że trzeba skrzynię wymontować, bo poci się spod dekla pompy oleju nic trudnego do naprawy. Ret- to pojęcie względne, trzeba odczytać kody błyskowe, często powodem są czujniki temp na magistrali chłodzącej retarder, ale to żadna...
Mam teraz inny problem. Nie działa ogrzewanie postojowe. Na zegarze-sterowniku po wciśnięciu przycisku >direct start< po krótkiej chwili pojawia się napis E40. Ustaliłem, że ten błąd oznacza zwarcie w obwodzie pompy paliwa. Gdzieś wyczytałem, że należy sprawdzić przewody z przodu kabiny, że obok sterownika hamulców jest jakaś wtyczka lubiąca...
Kolego takich informacji nikt ci nie powie bi nikt nie wie jak to się stało że nie wiesz jak zamontować pompę, jeśli nie przeskoczysz tematu zapraszam
Witam A jak by sterownikowi zapodał sygnał sterujący taki jaki aktywuje odpowiednie ustawienia w momencie korzystania z przystawki odbioru mocy?Można odpowiednio ustawić parametry dla silnika typu moment obrotowy czy max obroty używając DP2.Na sterowniku silnikowym nie będzie dostępna opcja ustawienia minimalnego ciśnienia oleju,która wyłączy silnik...
3 razy go rozbieralem. Czyscilem i dalej to samo.Moze zużyty?
Witam, mam takie pytanie czy pompy olejowe od tzw "scigaczy" nadają się do smarowania ciśnieniowego sprężarki? Gdyż mam dylemat czy wybrać pompę wspomagania bądź pompę olejową wraz z pompą wody. Sprężarkę posiadam Scania 124 o symbolu LP4965. Jeśli macie propozycje odnośnie użycia jakiejś pompy olejowej to proszę sugestie. Pozdrawiam
Spróbuj stuknąć młotkiem w tył pompy może odpuści, tylko uważaj żeby nie uszkodzić pokrywy regulatora. Jeśli nie pomoże to trzeba pompę wyjąć.
Tak była, na serwisie, stwierdzili, że pompa. Sprawdzę. A pytanie czy jak do zbiornika dam powietrze , pokarze mi na przewodach nieszczelnosc ? Mogę któreś szybkozlocze jest złe i dlatego tak się dzieje
Kolego chodzi mi o napięcie które wychodzi ze sterownika adblue na czujnik nox
Witam. Tylko 1 usterka? To chyba nie jest usterka tylko zaprogramowane wolne obroty są za wysokie; pompa była zużyta i żeby nie falowała obroty zostały zwiększone. Gdy jest usterka nr 5 w pamięci to obroty są zwiększone do700 obr/min przez 3 minuty. wykasuj usterkę. Będzie ona się świecić dopóki jej nie skasujesz chyba że jest aktywna (istnieje) to...
A zawory i pompy regulowałeś?
też mi się tak wydawało że to common rail i bez znaczenia ale dziś powstała wersja że skoro jest znak na pompie to trzeba ustawić z rozrządem. Tyle że na rysunkach które znalazłem nie ma w ogóle ujęteho polozenia pompy czyli zakładasz jak wejdzie i tyle, może nic nie wybuchnie
Witam, temat ogarnięty był to pełen automat bez niczego musiałem dołożyć kasetę, nie wiem tylko czy dobrze zrobiłem bo dołożyłem dodatkowy elektrozawór na przystawkę bo nie mogłem się połapać czy w tej obudowie co są cewki od duża mała oraz połówki, czy tam jest gotowy elektrozawór do pompy bo po aktywacji przystawki w aucie cały czas pokazywała błąd...
Zrobić test i sprawdzić ciśnienie przed i po kryzie. Wyniki napisać tutaj.
Czujnik jak był sprawdzany ? Temperatura dobrze wzrastała ? Nie było przerw w sygnale z tego czujnika ? Okablowanie od czujnika dobre do pompy ?
Witam, mam ten sam blad na scani e5 r500 07r. Wymienilem filtr , wyczyscilem sitko na wejsciu do pompy i nic. Mozna cos samemu jeszcze sprawdzic?
Witam, na serwisie zrobiłem diagnostykę, czujnik różnicy ciśnienia niby ok, dobre wartości podaje, niestety już filtr DPF podobno nie za czysty i będzie się zapychać. Zrobiliśmy wypalanie, kody błędu usunięte, zobaczymy na jak długo wystarczy. A jazda różnie, pełno czasem lekko, później znów 24 t non stop trasy i autostrady po wiele godzin i kręte krajówki...
Mialem podobny przypadek, a mianowicie ktos przede mna wyrzucil separator paliwa i polaczyl przewody na zlaczki i jedna sie rozszczelnila, a ze byla na przewodzie ssacym to zasysalo paliwo z powietrzem i chwilami brakowalo paliwa. Dzialo sie tak raz na jakis czas ale nie dawalo mi to spokoju i przejrzalem przewody i znalazlem te wadliwe zlaczki. Daj...
Sprawdź instalację do pompy adblue-zasilania, masy, cany. Jeśli wszystko ok to padła pompa.
Ale po założeniu emulatora system Adblu powinien być widoczny podczas podłączenia. A kolega napisał,że systemu nie ma wygląda jak by ktoś go wyprogramował z samochodu.Sprawdz w pobliżu pompy Adblu czy nie jest coś wpięte w linię can(tam najczęściej się wpinają)W scanii komunikacja pomiędzy pompą Adblu i sterownikiem silnika odbywa się bezpośrednio bez...
Właśnie dwa dni temu zmieniłem cały moduł adblu ( pompę ) na inną używaną i chyba nie zrobiła sobie całego testu bo po wyłączeniu silnika nie słychać bulgotania w zbiorniku adblu jak zawsze było . Błędów od samego adblu nie ma jest tylko błąd nox za katalizatorem chyba 8704 czy ten błąd ma znaczenie przy dokonywaniu pełnego testu pompy adblu? Wiadomo...
Nie wiem czy czytałeś ze zrozumieniem moje posty ;) ? Bo piszesz że obstawiasz dół silnika , a dokładnie co masz na myśli? Bo tuleje cylindryczne są nowe a gdzie tam niżej masz płyn . Bąblowanie jest również na wyłączonym silniku przy napędzaniu pompy wody innym źródłem z zewnątrz:)
hmmm pierwsze co mi przyszło do głowy to głowiczka pompy wysokiego ciśnienia uszkodzona, ale piszesz że jakieś 200tyś. wymieniona cała pompa...no chyba że chodzi o pompę niskiego ciśnienia... osobiście bym zdemontował głowiczkę i ją sprawdził Pozdrawiam WIMM Aktualnie auto pojechało do Francji, jak wróci to będę dalej patrzył, a jak mógł bym sprawdzić...
tak czy siak misa do zdjęcia kontrola panewek pompy oleju czy zasysanie pompy nie jest uszkodzone
W pierwszym poście napisałeś, ze scania jest po wymianie pompy wysokiego ciśnienia. To w nowej pompie wymieniałeś głowicę?
Zrób test SCR za pomocą sdp3, być może moduł pompy uszkodzony lub niedrożność w układzie ale tylko w teście 1-2-3 można potwierdzić.
regulacja pompy scania scania wymiana pompy pompy wtryskowe scania
oporność głośnik flash programatory rozwiązać obwód elektryczny
radio makita interfejs diagbox
Instalacja elektryczna Fiat Ducato 2005 - trasa przewodów Gdzie podłączyć akumulator Li-Ion w latarce z ładowaniem sieciowym – pola B+ B- na płytce głównej