Sprzęgielko na alternatorze.
Daj znać jak ci poszło. Pozdrawiam.
Wszystko zależy od Ciebie,ale ja wolał bym ściągnąć alternator,pompę i sprężarkę na bok,niż ręce podrapać.Tylko kolego pomyśl,jak Ci się urwie śrubka w obudowie,to i tak będziesz musiał odkręcać obudowę,ale to tylko mój mały czarny scenariusz,który przytrafił mi się 4 razy.
Witaj! Oryginalnie przewody hamulcowe nie są łączone zwykłymi złączkami nigdzie. No chyba, że ktoś już coś grzebał. Poprowadzone są od pompy do tylnego korektora siły hamowania, i od niego do elastycznych przewodów hamulcowych. Masz możliwość pożyczyć od kogoś zarabiarke do przewodów? Jeśli tak to kupujesz przewód hamulcowy, końcówki, dwa złącza, zarabiasz,...
Więc wykręć z obudową zmień na wierzchu i wkręc z powrotem lub musisz zdjąć rozrząd i koło napędu pompy oleju żeby wymienić to co chcesz bez demontażu całości
czyli jednak przyczyną nie będzie tandem pompa... pompa wstępna (ta która jest w baku) zasilana jest tak jak piszesz przez przekaźnik, po drodze jest jeszcze bezpiecznik... na tą chwilę musisz się skupić, aby otrzymać prawidłowe zasilanie pompy wstępnej... bezpiecznik, przekaźnik jak i same przewody... pomiar samym mulimetrem nie jest miarodajny, najlepiej...
znak jest na kole zamachowym np 0 lub kreska i musi sie pokrywac ze znakiem obudowy skrzyni, znak widac przez nieduzy otwirej ktory moze masz zaslepiony plastikowa zaslepka, walek rozrzadu ustaw tak zeby krzywki 1 cylindra byly w gorze i wtedy wsadz linial, a znak na kole pompy musi nie pokrywac ze znakiem na pompie i wtedy blokujesz specjalnym kolkiem...
A wcześniej pompka działała? Jeśli tak, można zastosować taką samą na dwóch kablach. Pompka od Webasto, to konstrukcyjnie niemiecki chłam. Lepiej zastosować pompkę od Audi - nieporównywalnie lepsza.
Właśnie, trzeba było tak od razu pisać. Najprawdopodobniej musisz zainwestować w wymianę pompy wody. Obluzowane wirniki to dość częsty przypadek w VW.
w silnikach vw pęka plastikowy wirnik pompy wodnej.Wtedy nie grzeje ale silnik łapie wysokiej temperatury.Mialem taki przypadek w 1,9 na pompowtryskach,i to był sharan
Sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym silniku, pewnie zakończy się wymianą pompy oleju.
Co do powietrze nie powinno być i ma duży wpływ na palenie. A po zmianie pompy był ustawiany kąt wtrysku?
i jak sprawa rozwiązana??
Klin koła pompy do sprawdzenia, zobacz czy średnica otworu na blokadę i w mocowaniu pompy jest taka sama. Przyspiesz pompę o ząbek na pasku i wtedy reguluj. Co do kontroli vagiem, to różnie to wychodzi w czasie rozruchu. Niestety czujnik jest niezastąpiony.
Ok dziękuję za pomoc pozdrawiam Co do dymu to sprawdź czy taki masz ecu VW Passat 1.9 tdi 0281010305, 038906019BK AJM 115 km bo wychodzi że jest od Passata bo tam były montowane pompy chłodzenia a sharan nie miały pompy, silniki 115 km w tym roczniku sharan miał typ silnika raczej AUY nigdy w tym roczniku nie wyszedł w sharan silnik AJM Prawdopodobnie...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Jak według schematu tak wychodzi to ok.Podaj prąd na próbę.ALe jak to jest twoje widzi mi się to uważaj byś nie skopcił auta.Nie zawsze na styku 30 przekaźnika jest stałe +12v.To zależy od konfiguracji.Być może wiązka zgnita lub przegrzany któryś pin.
Skoro tak to zainteresuj sie klapami mieszacza.
Powiem ci tak, to jest druga pompa ABS, co sprawdzam i dupa. Dzwoniłem w sprawie regeneracji fabrycznej pompy, nie robią takich... Znasz kogoś, co regeneruje pompy ???
Trzeba sprawdzić, czy do pompki dochodzi napięcie. Jeżeli tak, to wina pompki.
Witam mam pytanie. Czy da się założyć pompę wtryskową z 1.9 TD do VW Sharana 1.9 TDI 110 KM AFN? Jak podpiąć sterowanie turbiną? Gościu od pomp powiedział, że jest to możliwe.
No niestety przy wymianie pompy trzeba ją zalać/odpowietrzyć. Zwykłe pompowanie pedałem nie ma szans. Najlepiej to komputer diagnostyczny i wywołanie procedury odpowietrzania.
Przyczyna prozaiczna - zatkany dławik na przewodzi odpowietrzającym przed zbiorniczkiem wyrównawczym. Nagrzewnica po prostu była zapowietrzona. Warto dodać, że grzeją obie nagrzewnice pomimo nie działającego pieca.
Dla kolegów którzy prosili co cos wiecej -przedstawiam obrazek tego zaworka znajdującego sie w pompie wtryskowej. http://obrazki.elektroda.net/27_12320112...
to zalezy czy masz typowe webasto czy tylko jest dogrzewacz sprawdz to moze cos ci podpowiem
A pompa ustawiona na "markera" czy inny sposób?
Udrożnij otwór ściekowy za uszczelniaczem to przestanie wypadać.
Nie ma diagnozy z ABS oraz ze sterownikiem silnika? Jeżeli tak to odłącz pompę ABS i zobacz czy będzie diagnoza - może kupiłeś uszkodzoną pompę.
bezpiecznik bezpiecznikiem sprawdź na przewodach czy jest napięcie jak jest to raczej pompka do wymiany
Sprawdź wężyki wychodzące ze zbiornika [czy nie są zamienione miejscami] lub wyjmij ze zbiornika cały smok wraz z czujnikiem paliwa. może jest pęknięty. Obejrzyj też zbiornik od spodu czy nie jest wgnieciony.
Odświeżę temat, czy da się dostać do pompy w sharanie VR6 bez opuszczania zbiornika?
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
mnie kolego nie gra tylko jedno w twoim opisie - wydaje mi się że pompa powinna tłoczyć płyn chłodniczy w drugą stronę tzn płyn powinien być tłoczony dolną rurką do przodu samochodu. w ori pompa jest chyba założona przed webastem czyli z tyłu webasta na zasilaniu a płyn idzie od silnika przez tylną nagrzewnicę, następnie webasto i dalej do przodu. Jak...
Jest w pompie ABS, niestety w sharanie bez wyciągnięcia akumulatora i jego podstawy, pompy nie zobaczysz.
Witam posiadam Volkswagena Sharana z 96 roku zaczął kopcić i nie palił na jeden gar po analizę doszedłem do wniosku że przerwane są kable do świec żarowych więc kupiłem nowy mostek i wymieniłem całość a teraz po wymianie w ogóle nie chce odpalić To zrobiłeś złą analizę. Bo powodem nie palenia jednego gara nie są na pewno świece. Tym bardziej nie wpłyną...
Czy oprócz tej pompy tandemowej może być coś jeszcze?
Witaj Hawerek. Co to za przekaźnik? Było nawet w tym wątku - programator czasowy (Vorwahluhr) ma b. niskoprądowe wyjście, stąd w nim tranzystor. Bez niego mógłbyś nie wysterować wystarczająco cewki. Powinieneś sobie poradzić dostawiając tranzystor do zwykłego przekaźnika. Dodano po 16 I jeszcze drugie twoje pytanie Hawerek. S2 to bezpiecznik, który...
Witam. Padł mi sterownik pompy ABS w VW Sharan 1.9 AUY 2003r. który nigdzie nie jest dostępny nr . sterownika 7M3907379F czy jest możliwość że inny sterownik będzie pasował do tej pompy lub cała pompa z innym sterownikiem. Jak tak to jaka? Pozdrawiam
Tak, tloczy w dobra strone. Producent oznaczyl kierunek przeplywy strzalka na korpusie, polaryzacje sprawdzilem przed montazem. Powodow montazu jest kilka, chocby ogrzewanie postojowe, wychladzanie turbiny po zgaszeniu silnika itp, ale nie to jest przedmiotem sprawy. Zastanawia mnie czy tego typu pompy wytwarzaja podcisnienie dzieki czemu potrafia 'zaciagnac'...
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Sprawdź co z przekaźnikiem od pompy paliwa .
Witam Posiadam VW Passata b8 2.0 bitdi 240km , kod silnika CUAA, błąd na desce - usterka adblue i info o unieruchomieniu silnika za 1000km. Błąd z VCDS 29630 ( P218F00 w załączniku) - wg serwisu usterka pompy adblue. Pompa została wymieniona a check nadal widnieje na wyświetlaczu , błąd w VCDS nie powraca. Proszę o pomoc w temacie https://obrazki.elektroda.pl/5342392200_...
Sharan 115KM, silnik najprawdopodobniej AUY. Nie ma pompy wtryskowej.
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Witajcie. Auto ogolnie kosmos. Przyjechał na lince. Palil bezpiecznik od przekaznika 109 - zamiast przekaznika wstawiony reczny przełącznik z C360🤣 zwarcie było we wtyczce MAF. Bezpiecznik już nie pali, wstawiłem przekaźnik jak w serii. Błędy jakie pozostały to kąt wtrysku poza zakresem (pali od strzała) i błąd obwodu zaworu N109. Kąt nie zmienia się...
głowiczka pompy wtryskowej jest do wymiany.
Zapraszam na www.audiklub.org . Zaloguj się na forum ,zadaj pytanie na technicznym.Od tych silników mamy tam magików:D .Wg mojego rozeznania przyczyną może być uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej.
W niektórych dogrzewaczach również występują pompy obiegowe.
Z dieslami mam tyle doświadczenia co jak naprawiałem taty samochód, silnik ten sam i te same objawy dlatego podałem rzeczy które były sprawdzane i jednocześnie naprawiane, do tego usunięty egr i ominiety jeden zawór (chyba sterujący egr, żółtej wężyk od pompy paliwa prosto do n75 i dalej na gruszkę), dlatego nawet w logi nie zaglądałem bo mi kompletnie...
przekaźnik pompy sharan numer pompy sharan przekaźnik pompy paliwa sharan
skontaktuj usługodawca tulei wachacza bezpieczna temperatura baterii
pompa ciepła midea zmywarka whirpool adg6240
Brak pary w żelazku Philips Azur Pro GC4887/00 Ustawienia kotła Kostrzewa Pellets Fuzzy Logic 25kW na ekogroszku