Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Nie nie trzeba. Wał i wałki do blokowania.
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Wczoraj robilem ten rozrzad w Focusie 11r 1.6 70kw, wiec koło od wałka blokowane kołkiem, wał ustawiony tak, ze otwór w flanszy od bieżni magnetycznej czujnika na godz 12 ma wejsc wiertlo 5mm a kolo od pompy posiada flansze ktora kreci sie razem z nim, ustawiasz na godzinę 3. Otwór na blokade pompy jest na 6mm ale oryg blokada (niestety tej nie posiadam)...
Pompa nie ma czujnika ale musi mieć synchronizację z silnikiem . Potrzebna jest specjalna blokada która blokuje pompę . Jeżeli ktoś zdejmie koło od pompy przed zablokowanie go to przed ponownym montażem musi jeszcze złożyć rozrzad
jesli masz uszczelniacz jak z obrazka montuje sie go na sucho i ma odstac minimum 8h do odpalenia ps nie wyciagaj zimeringa w ten sposob co ktos pokazal na filmiku z yt bo opilki ktore podczas wiercenia dostana sie do pompy moga uszkodzic uklad paliwowy najlepiej wkretem do drewna sie wkrecic ale uwazja zeby nie uszkodzic powieszchni walka ani korpusu
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Zobacz [url=https://injectionpumps.co.uk/intera...
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Witam. Mam podobny problem. Udało się rozwiązać ?
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
czemu będą jaja? jak to zwykła pompa wysokiego ciśnienia.
Witam prosze o rade mam mercedesa 1.7 cdi a klasa 2001 rok 3 miesiące temu autko zaczęło mieć problemy przy odpalaniu na ciepłym silniku. Silnik mieli a nie może zaskoczyć po kilku próbach odpala. Na komputerze pokazało błąd czujnik położenia wału. czujnik został wymieniony 3 miesiące temu na nowy a błąd skasowany. I nagle po tym czasie problem wrócił...
Pierwsze są błędy (brak ciśnienia = błąd). Dwa jaka wartość ciśnienia przy odpalaniu (znowu komp i obserwacja może nawet log z próby odpalenia). Ilość paliwa bez ciśnienia jest niemiarodajna bo wtrysk to mg. Liczy się ciśnienia i czy nie siada za bardzo po otwarciu wtryskiwaczy. Trzy na nabłyszczaczu do plastiku odzywa się (tzn mechanicznie sprawny...
Jestem posiadaczem MF5455. Mam problem z odpaleniem . Zgasł mi i nie mogę go odpalić. Pompka elektryczna podaje, a pompa wtryskowa nie chce podawać na wtryski. Czy siadła pompa ,czy może być inna przyczyna? Wcześniej zdarzało się,że się zapowietrzał.
Pierwszy raz korzystam z takiej pomocy, więc proszę o wyrozumiałość. Padła mi pompa wysokiego ciśnienia w Tiguanie 1 2010 rok 2 litrowym dizlu 140 konny. Pytanie moje: czy zamiennik, czy po regeneracji, czy drogi oryginał? Proszę o pomoc, co z tym zrobić. Dziękuję.
Pomiar ciśnienia na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia dużo wyjaśni.
Po jakis 2-3 sekundach od wyłączenia zapłonu.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Oddałem do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia Bosh CR/CP1H3/L70/10-789S. Niestety pompa opiłkowała, została zregenerowana. Z regeneracji wróciła ale z odkręconym kołem zembatym i teraz głowie się jak je dokręcić, żeby niczego nie uszkodzić. Moment tam to 90 Nm, więc trochę jest. Instrukcja serwisowa mówi o blokadzie, niestety nigdzie nie widzę takich...
Można bez rozbierania rozrządu, trzeba zdjąć pokrywę (4sruby) rozrządu zakrywającą koło rozrządu pompy wysokiego ciśnienia, ustawiasz silnik tak wycięcie w kole było na samej górze (foto strzałka numer 1) blokujesz koło, wysuwasz pompę, wsuwasz następną, tylko musisz zwrócić uwagę na wieloklin napędu pompy (foto strzałka numer 2) Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/5173583800_...
Regulacji dokonujesz pomiędzy dzwigienką a mostkiem zaworowym,to co pokazano na rysunku to sprawdzenie luzu zużycia mostka. Co do pompy wysokiego ciśnienia to tak jak z kompresorem zakładasz i działa :D nie trzeba się bawić w ustawienia.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Problem rozwiązałem sam bez Fachowego wsparcia Wielkie Dzięki!!! Wsparcie by nigdy nie dotarło Pozdrawiam
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Witam, Mam identyczny problem w swoim C3 Kolega emeryt pisał o pompie paliwa. Masz na myśli pompę wysokiego ciśnienia, tą co na pasku rozrządu chodzi?
Wytłumaczone tak, że chyba nie ma co dodać.
Tylko że są dwa sposoby ustawiania w zależności od tego jaki masz numer pompy ,ten który podałeś jest prosty ale to trzeba wiedzieć i wiedzieć do jakiej pompy go zastosować
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
Pierwsze co zaopatrz się w blokady rozrządu. Potem z górki, auto w górę, koła prawe z wozu, nadkole z wozu, pasek napędu dodatkowego wraz z kołem pasowym z wozu, osłony rozrządu z wozu, rozrząd blokujemy, pasek i wszystkie rolki z wozu, odkręcasz kółko, odkręcasz pompe, odpinasz paliwo, odpinasz kostki, pompa w ręku. Montaż odwrotnie do demontażu, piwko...
Pompa wysokiego ciśnienia znajduje się w przedniej części silnika z prawej strony samochodu.Nie jesteś w stanie sam jej naprawić (jeśli oczywiście wina leży po stronie pompy).Jeśli nie masz doświadczenia w mechanice i nie posiadasz odpowiednich narzędzi to nawet jej nie wymontujesz.W tym aucie demontaż rozrządu i pompy jest trudny.
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
Bez przesady, myślisz że na wszystko są momenty dokręcania? Może serwis by posiadał ale nie zwykły śmiertelnik. Dokręć z siłą ale nie urwij czegoś lub nie zerwij gwintów. Co do wałka to dokręć mocno i tyle, prawdopodobnie i tak jest odwrotny gwing do obrotów pompy więc się nie odkręci.
opis pompy wysokiego ciśnienia
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Czyli to odkręcenie paru obrotów tej tak jakby większej śruby co jest w tym na torxa 20 spowoduje spuszczenie ciśnienia?
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze...
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Dzień dobry, ELM 327 wskazał mi takie błędy P0092 i P0402. Przed wymianą rozrządu i uszczelnieniem pompy było wszytko ok (praca równa silnika) Możliwe, że przy montażu uszkodził się regulator ciśnienia lub coś jeszcze w pompie. dzięki za info
Czujnik jest na kole pompy, ale jak będzie źle ustawiony, to wcale nie odpali.
no i ja w koncu odebralem auto, auto odpala w miare ok tylko mam wrazenie ze cos jeszcze dlugo trzeba krecic, jutro sprawdze jeszcze raz przelewy No i jest ok, przejechalem 400km moc wrocila ;) odpala normalnie, chyba cos tam sie musialo ustawic. Cala "impreza" kosztowala 330PLN diagnostyka SD+zakup uzywanego wtyskiwacza+wymiana+5m rurki
Proszę,chyba o to chodzi. Y134 i Y135
Sprawdź rezystancję wtryskiwaczy i do masy Jeden z wtryskiwacz moze mec rezystancję mniejszą od pozostałych moze byc problema z z przewodami
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam serdecznie. Co do uszczelnień pompy konstrukcja przypomina pompę od ursusa c330 o oznaczeniu pz18at. W deklu pompy musi być 4 uszczelki. Pierwsza to ta największa w kształcie jajka, 2 sztuki na łożyska igiełkowe oraz 1 sztuka na uszczelnienie powrotu nadmiaru oleju z łożysk. W ostatnim miejscu gdzie masz wytoczenie na oring ma go tam nie być,...
Tak wiem ale nie ma dokładnie określonego punktu na pompie wg. którego trzeba ustawić koło. Ustawiałem wcześniej na tą śrubkę na pompie po którą przykręcona jest blaszka od pokrywy silnika. Jest ona na górze pompy tylko tak bardziej od przodu chłodnic
Pompa cr do naprawy.Zawór sterowany jest wypełnieniem impulsu , więc 3v jak najbardziej jest możliwe.
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko.Bezpiecznik świec to blaszka w puszce w komorze silnika,ale twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego...
Dominik, nie strasz chłopa, autem żona jeździ i tak mu się nie przyzna jak będzie się coś dziać. :D Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo Komunikatu nie będzie, przecież nie ma czujników ropa/benzyna. Problem zaczyna się jak dojdzie do pompy CR. Ropa jest tłustsza od benzyny...
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Spokojnie bez nerwów jeżeli odpowietrzałeś pompę z poluźnionymi przewodami wysokiego ciśnienia to niestety ale tak tej pompy nie odpowietrzysz. Weź wszystkie przewody wysokiego ciśnienia po dokręcaj dość mocno chyba ok 60nM i wtedy odpowietrz jak już odpowietrzysz to wtedy próba odpalenia. Mi nawet jak powietrze szło z powrotu przy odpowietrzaniu to...
Normalnie po uruchomieniu pompy na wężu wyjściowym (w nim oczywiście) mamy wysokie ciśnienie które z racji braku ujścia (nie używamy myjki) wysokie pozostaje. Dopiero po naciśnięciu pistoletu ciśnienie spada a myjka się uruchamia. Słowem - silnik włączą czujnik ciśnienia strony wysokiego ciśnienia. Jeżeli co chwilę się włącza to znaczy że woda z wyjścia...
(-) Próbowałem wykręcić pompę ale po odkręceniu 4 śrub pompa nie chce wyjść. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku 2,2 dci jest napędzana dość nietypowo, gdyż poprzez przekładnię zębatą, a nie pasek lub łańcuch rozrządu. Dlatego odkręcenie 4 śrub nie wystarczy, aby pompę uwolnić. Należy przedostać się do czoła pompy WC do nakrętki i śruby mocującej koło...
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Pompa została uszczelniona w firmie która się zajmuje naprawa. Problem rozwiązany przy montowaniu pompy wypadł łącznik pomiędzy pompa a wałkiem rozrządu
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
Problem wydaje mi się bardziej tkwi w doborze pompy i co w sytuacji zbyt wysokiego ciśnienie lub braku. Regulacja pompy z reguły jest ograniczona i zależną od typu pompy (np. 20-50 Hz ). Tu czasem można rozważyć dołożenie drugiej pomocniczej pompy. Co do falownika do rzeczywiście każdy przyzwoity falownik ma regulator PID wiec do tego czujnik ciśnienia...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Trafic 101KM. Fabrycznie była zamontowana pompa o numerach: https://obrazki.elektroda.pl/7521225200_... Nowa jest pompa o numerach: https://obrazki.elektroda.pl/3273278100_... Czy te pompy są zamienne? Sprzedający twierdzi, że są. PS. Wtryski i listwa zostają ze starego. Ewentualnie mogę zostawić wtryski które pracowały...
Witam ponownie problem nadal występuje po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i kolejny raz wtryskiwaczy !!😖 jakieś pomysły ?? Z góry dziękuje Reg. 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk.
a z pompy już nie. Regeneracja pompy sprawę rozwiązała co było powodem?
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Błąd dotyczy za wysokiego ciśnienia w układzie niskociśnieniowym więc albo masz uszkodzoną pompę paliwa w zbiorniku dokładniej to jest zawór przelewowy i dostajesz za wysokie ciśnienie albo zawór zwrotny w pompie wysokiego ciśnienia widać go na twoim zdjęciu.
Można uszczelnić, przy wymianie ewentualnej nie potrzebujesz ustawiać w fazie, czyli nie musisz na żaden znak, kręci się i wytwarza ciśnienie. Cz skomplikowane? To zależy dla kogo, jak nie masz styczności z mechanika pojazdową to odpuść sobie natychmiast
Jeszcze przed snem zapytam ile filtr paliwa "przepuszcza"? Z tego co wiem zatrzymuje wsio co większe niż 0.003mm, a tu w jednym z postów padają wielkości 0.002mm... Każda drobina o twardości równej lub większej niż elementy pompy wysokiego ciśnienia , niszczy. Przez pewien czas , ze względu na programy lojalnościowe milczałem i ignorowałem stosowanie...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Wymiana pompy wysokiego ciśnienia.
Wykręć rurkę od pompy do palnika. 1 Wymontuj z obudowy dmuchawy palnik. 2 rozkręć palnik dostając się do dyszy.3 przedmuchaj dokładnie filterek wkręcany w palnik 4 Sprawdz i przedmuchaj dysze palnika. Przyczyną może być również fotoopornik który nie widzi płomienia.Jak dmuchawa chodziła na oleju napędowym może wymaga korekty składu mieszanki powietrze...
To czy się zacina łatwo sprawdzić. Odkręcić pokrywkę. Wszystko jak na dłoni. Jednak pierwsze odkręcił bym przewody wysokiego ciśnienia i sprawdził czy na max dawce podaje paliwo na wtryskiwacze.
Po pierwsze, jaki przepływomierz? Masz chyba na myśli przepływowy ogrzewacz wody, kocioł przepływowy. Wyjaśnij to proszę. Po drugie, nie rozumiesz komunikatu. Układ chłodniczy to jest obieg gazu chłodniczego (polecam zapoznać się choćby z bardzo ogólnym opisem działania pompy ciepła). W pompie ciepła są dwie strony "transformatora" jedna ma niskie ciśnienie...
Ciekawe jak może się uszkodzić coś czego w tym silniku nie ma? Owszem nie ma jednolitego zespołu pompy wtryskowej funkcjonalnie jest regulator odśrodkowy, wał z krzywkami, sekcje wysokiego ciśnienia i oszczędność producenta w postaci eliminacji korpusu pompy i wbudowanie wszystkiego w blok silnika. Normalnie oddał by pompę na serwis a tak jest lipa....
Ciecz nie ale wąż wysokiego ciśnienia jest elastyczny w pewnym zakresie i to wystarcza.
Pompa wysokiego ciśnienia była źle ustawiona. Ustawienie pompy jakolwiek nie generuje ciśnienia żadnego. W tym silniku jest bardzo istotne i dokładne ustawienie pompy cr. Po ustawieniu silnik pali na strzała.
Tylko takie coś. 1F2, 2F2, 3F2Ochrona termiczna 1K1 / 1, 2K1 / 1, K1 / 1Przekaźnik (ogrzewanie) 1K1 / 6Przekaźnik (sieć) 1N1Elektroniczna platyna 2N1Płyta wyświetlacza 3N1Gramofon sieciowy 4N1Wykrywanie centralnego ramienia myjącego 5N1Wykrywanie dolnych ramion 6N1Jednostka sterująca 8N1Nadajnik sterowania 9N1Wyświetlanie statusu programu 10N1Zmiękczacz...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Czy element zaznaczony strzałką to jest regulator ciśnienia ?? Nie, to tylko złączka. Zawór reducyjny jest w pompce zasilającej. Drugi w koszu pompy w zbiorniku.
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Rachunki są proste. Przykład pompa 2 ma 30,1 cm3 na 1 obrót jeżeli dasz ten olej na siłownik o powierzchni tłoka 30 cm2 to jeden obrót pompy przesunie tłok o 1cm. Tłok może dać siłę 160 bar x 30cm2=4800kG=48000N Przy 2000obr/min masz 66,6 obr/s więc tłok w ciągu sekundy przesunie się 66,6cm wykonując pracę 48000N x 0,666m= 31 968,00J wciągu sekundy...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
http://obrazki.elektroda.pl/5099530100_1... Ja wybrałem małą pompę ale wykorzystałem przetwornik ciśnienia. Zakupiłem dodatkowo rh gleby, wiatromierz i czujnik deszczu będą w najbliższych dniach, Nawadnianie w zeszłym roku pracowało na podstawie harmonogramu oczywiście z dostępem przez WWW. Oczywiście na sterowniku PLC z modułami rozszerzeń...
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Filtr paliwa wymieniony z 3 razy przy wymianie pompy i wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia ustawiona na blokadę nawet próbowałem ją specjalnie przestawić ale nie dawało to efektu.
zawór pompy wysokiego ciśnienia cykanie pompy wysokiego ciśnienia zmiana pompy wysokiego ciśnienia
przetwornik ciśnienie napięcie sterowanie chińskie schemat połączenie gwiazda trójkąt
magnetowid thomson magnetowid thomson
Jak sprawdzić logowania na Messengerze? Peugeot 406 1.8 benzyna – demontaż alternatora krok po kroku, Valeo TG12, napinacz paska