Możesz w danej chwili przeprowadzić reset z pokładu bez komputera.
Okazało się, że problem tkwił w zasilaniu wentylatora a dokładnie było zwarcie na wiązce za bezpiecznikami.
Panowie jakie powinno być ciśnienie na wlocie do modulatora tył Reno Midlum 220 i czemu przy 12 bar pokazuje postój awaryjny Podaj cały kod błędu z menu diagnostyka, sam postój awaryjny na pulpicie czy ciśnienie na wejściu do modulatora na postoju to za mało informacji.
poza tym takie rozwiązania ma Audi np. a6 i te samochody normalnie poruszają się po drodze Audi ma a twój nie ma. Gdyby miał takie samo rozwiązanie to pomoc nie byłaby konieczna. Oczywiście na wystawę homologacji nie potrzebujesz. teraz rozwiń założenie projektu - czy przełączenie pomiędzy białą a pomarańczową migającą ma się odbywać ręcznie - przez...
witam mam problem z dxi 2012 bład na panelu MID 185,PSID21,FMI 0 wymieniony kompresor , apm i dalej to samo: postój awaryjny (air) komputer nie pokazuje żadnego błędu co się dzieje już nie mam pomysłu
Witam mam problem z moją Premium 420 dci w czasie jazdy zapala się STOP i postój awaryjny i obroty silnika są 1400 i nic więcej, po chwili stop gaśnie i można dalej normalnie jechać/bez resetu kluczyka/ i ciężko odpala na ciepłym silniku. Dodam, że wtryski sprawdzone na stole, pompa ręczna i wstępna zębata nowa oraz wymieniony zawór na listwie pomóżcie...
Witam. Posiadam midlum 180.12 dci z 2001r. Podczas jazdy w deszcze, wyskoczył defekt 92 i awaryjny postój. Brakło reakcji na gaz, zgasł licznik. Samochód pracował na wolnych obrotach normalnie. Po 3 sekundach wróciło wszystko do normy. Ujechaliby dalej 20km sytuacja się powtórzyła, jednak zgasiłem auto i już nie odpali. Czasami po włączeniu zapłonu...
mam problem z magnumką nie odpala a na kompie wyskakuje błąd linia can gdzie w magnumkach lubi się ona przecierać a na wyświetlaczu kod 200 i postój awaryjny
Witam, proszę o rozkodowanie błędu i ewentualnie jakieś rady. Jestem w trasie i już 3 raz w ciągu 2 dni pojawił mi się błąd Air APM Mid 185 Sid 246 Fmi 2. Od razu pojawia się info POSTÓJ AWARYJNY, ZJAZD DO BAZY. Bardzo proszę o pomoc.
Czy lodówkę można używać z niesprawnym czujnikiem? Można. Lodówka wchodzi w tryb awaryjny, tzn. pół godziny praca, pół godziny postój.
Kod usterek: MID 140 - SID 250 - FMI 11 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny SID250 Szyna informacyjna SAE J1587 FMI-11 Usterka niezidentyfikowana Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz główny Warunek(i) zarejestrowania kodu usterki: Szyna komunikacji SAE J1587 uległa usterce. Urządzenie...
Coś takiego na ten temat znalazłem: Kod usterek: MID 140 - SID 250 - FMI 11 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny SID250 Szyna informacyjna SAE J1587 FMI-11 Usterka niezidentyfikowana Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz główny Warunek(i) zarejestrowania kodu usterki: Szyna komunikacji...
Masy wszystkie są ok. Nic się nie dzieje nawet dodatkowo dołożyłem i nic to samo. Jak odpalę auto ( bo zaznaczam że te komunikaty pojawiają się po odpaleniu auta) i włączę awaryjne to komunikat nie wyskakuje ale tylko pyknę prawy kierunek i wskakuje błąd. Na zgaszonym silniku nic ani postój ani kierunek nie wyskakuje
objawy są następujące kiedy jest zimny silnik skrzynia chodzi bez zarzutów, kiedy trochę pojeżdzę i oleje się rozgrzeją gwałtownie dodam gazu samochód szarpnie i mam wchodzi w tryb awaryjny, również wchodzi w tryb awaryjny kiedy rozgrzany podejżdzam do skrzyżowania i zahamuję do zatrzymania, ponadto kiedy jadę np po autostradzie lub innym odcinku prostej...
Witam ubytki powietrza zlikwidowane.obwody pneumatyki są szczelne, Nadal wyświetla się postój awaryjny.Po odblokowaniu ręcznego hamulca wyświetla przekreślony znaczek hamulca postojowego.W diagnostyce z deski rozdzielczej wyświetla się błąd PSID 021 00 126 APM.
Witam. Pacjent to Ducato 2003r. Autolaweta. Problem polega na przygasanie świateł. Włączam światła postojowe. Naciskam hamulec i postój jak i obrys przygasa. Jeżeli włączę awaryjne również robi się efekt przygasania. Objawy na zgaszonym i odpalonym silniku. Sprawdzałem masy w tylnych lampach. Niby wszystko ok. Dołożyłem masę do lampy bez zmian. Co może...
Witam mam problem że jak włączę awaryjne to przerywacz pyka szybko i niema nic ale kierunki sa ale nie pokazuje mi ich na kokpicie ale niema kierunkowskazòw we wtyczce na przyczepę jest tylko postój i stop druga sprawa mruga mi cały czas kontrolka od postoju i słychać ten sam przerywacz od kierunkowskazyòw prosze o pomoc
To przeczytaj teraz postój mój post numer 2 jakiej pomocy oczekujesz. Jeżeli nie masz pojęcia o samochodach. Nie wiesz jaki ma gaz, z czego, co to jest awaryjne odpalanie podejrzewam że na gazie, ale jaka instalacja jakieś brzęczki buzerki ale z czego. Co piszczałkę dla dziecka umieściłeś w bagażniku czy na tylnym fotelu i ci piszczy, nie wiesz jak...
W trakcie automatycznego wypalania chmura jasnoniebieskiego dymu jak z parowozu To akurat o niczym nie świadczy, chemia która została użyta zostanie usunięta po kilku procedurach dopiero. Tam jest suchy filtr cząstek? B5 miały mokry. Trzeba zdiagnozować dokładnie czy to czujnik, może być też wiązka. Czy ma inne błędy? 12,75mb różnicy ciśnień. Po 700...
Możesz także zrobić to w tani sposób bezprzewodowo. Zależnie na jakiej odległości model miałby latać. Biorąc pod uwagę że jest to np. awaryjne lądowanie szybowca, albo coś z tego rodzaju, można użyć nadajników/odbiorników podczerwieni. ( Nie mówimy tutaj o zdalnym sterowaniu modelu, tylko o czymś w postaci awaryjnego przestawienia lotek itp.) Gdyby...
Oczywiście mialem podobny przypadek. Otóż mam pewną hipotezę na ten temat. Ciężko będzie to udowodnić, bo np już nie posiadam tego samochodu. Gdzieś kiedyś wyczytałem ze w tych silnikach jest pompa wc z odłączanym oidp 3 tloczkiem. Jednym z kryteriów jest miedzy innymi temperatura paliwa. Uważam że w pewnych warunkach, szybka jazda, cieplo, malo paliwa...
Trochę czasu minęło ale ten dziś w samochodzie żony zaobserwowałem to samo: Zawiozłem dziecko na zajęcia i po 5 minutach wróciłem do auta. - silnik rozgrzany - auto jechało 30 min - postój 5min Objawy: - nie uruchamia się - radio/nadmuch się włącza - przy wciśnięciu START gasną kontrolki - tak jak przy rozładowanym akumulatorze nie uruchamia się silnik...
mam podobną sytuację do opisywanej powyżej, tzn. instalacja 3,6 kW na mikroinwerterach założona przez poprzedniego właściciela budynku (nie rozumiem sensu takiej inwestycji, ale to osobna sprawa) Przy racjonalnym użytkowaniu urządzeń AGD w godzinach produkcji energii elektrycznej z instalacji PV zawsze ograniczą rachunki za prąd. Auto konsumpcja, grzanie...
Przy tak dużych powierzchniach 100V niekoniecznie jest najlepsze. Jeśli zależy wam na jakości, to można podłaczyć kilka stref składających się z szeregowych połączeń np 4-6 głosników. Np 4x8ohm/40W w szeregu daje strefę o mocy 160W/16ohm. Mozna takie 4ry strefy podłaczyc do jednego kanału wzmacniacza o mocy 600-700W/4ohm. Przy dobrym rozplanowaniu przestrzeni...
ale i awaryjnego ogrzewania w postaci pieców i kuchni kaflowych, z których można by korzystać w sytuacjach awaryjnych. Widzisz, ja akurat takim piecem kaflowym się ogrzewam. Roboty co prawda jest trochę przy przygotowaniu opału ale to w porównaniu do wody jest znacznie mniejszym problemem. Nie chcę wyjść na "czarnowidza" czy mitomana, ale wszystkie...
Jedyne co próbowałem to taki manewr, że z płytki mocy, wychodzi kabelek na zewnątrz obudowy z taką białą wtyczką, na którym jest na stałe 24V DC i próbowałem podłączać pod ten kabelek. Podłączając tak, silnik nawet nie drgał. Cooooo https://obrazki.elektroda.pl/3088662400_... Z tego co pamiętam to jest wtyczka służąca do podłączenia...
Pewnie jest jeden od kierunkow i awaryjnych w postaci tak jakby przekaznik. Kazdy elektryk zlokalizuje ci i stwierdzi czy jest on winien czy nie. Pozdrawiam.
Witam , śledze temat bo to ciekawe rozwiązanie co do przekażników półprzewodnikowych lub jak zwał styczników wiadomo o co chodzi dobrze jest dać i tak przerwę bezpieczną w postaci wyłączenia awaryjnego przegrzania jako zwykły stycznik może mnie kolega moderator poprawi ale sami wiemy co to za przerwa w półprzewodniku zero-zero nic pamiętam jak naprawiałem...
Zastanawiam się czy są jakieś gotowe rozwiązania które po zaniku napięcia włączy pobór na wyjściu z UPS . Tzn. hipotetycznie mam zasilanie awaryjne np. w postaci oświetlenia awaryjnego. Jakieś Paski LED na zasilaczu max 20W Nie potrzebuję podtrzymywać całego domu, mieszkania po zaniku z przyczyn kosztowych. Chcę porostu widzieć po zaniku gdzie chodzę,...
A może Quick 706W Znam, pracowałem na tym i spisuje się zacnie. Nie mniej jednak w tych pieniądzach można by już było szukać czegoś cyfrowego. Lepsza stabilizacja i wygoda w postaci możliwości zapisu predefiniowanych profili temperaturowych.
cytat: Zdziwił mnie fakt, że nie świecą się żadne kontrolki związane z silnikiem, natomiast światła oraz awaryjne kontrolki są. I co z tej informacji wyczytasz?? Jakie swiatła są ? postojowe czy mijania? Bo jak tylko postój jest na pozycji kluczyka zapłon to może stacjka a jak na pozycji zapłon bedą mijania i kierunki wycieraczki czyli wszystko i SILNIK...
Masz podobny problem jak ja, niestety wiem jak to wygląda... Też mam podłączony rejestrator na stałe i owszem po dłuższym postoju już nie odpalę. Wtedy używam jumpstartera. Ale postój przez noc jedynie tego nie spowoduje. Jaki masz akumulator w tym aucie? Wiesz kiedy był wymieniany? Czy postój przez 10 godzin już uniemożliwia odpalenie? I myślałem czy...
A gdyby tak zatosować dwa siłowniki.. Jeden do przesuwania zasuwy (roboczy), drugi awaryjny z cięgnem w postaci linki, naprężonej gdy zaryglowane (siłownik awaryjny cały czas w pozycji wysuniętej) i luzowanej gdy roboczy siłownik otwiera zasuwę. W momencie awarii roboczego siłownika, odryglowujemy przy pomocy drugiego, który ciągnie zasuwę za pomocą...
Mam ciekawy przypadek w swoim w210 w dieslu z 2002r. (125kw) AUTOMAT od jakiegoś czasu przy mocniejszym, a nagłym naciśnięciem gazu, automatyczna skrzynia blokowała się na jakimś biegu (zazwyczaj na 3 lub 4 biegu), ale to wystarczało dojechać do świateł i zrestartować stacyjkę i biegi śmigały normalnie. Dało sie z tym żyć :) Jednak ostatnio na trasie...
Napęd ten ma zasilanie awaryjne w postaci 8 akumulatorków Ni-MH 800 mAh połączonych szeregowo, co daje 9,6 V. Silnik zasilany jest napięciem DC 24 V w związku z tym brama otwiera się bardzo wolno, a energii w tych akumulatorkach wystarcza tylko na kilka razy. Dodatkowo po kilku latach eksploatacji akumulatorki odmówiły współpracy i miałem duży problem...
Mierzę starym sprawdzonym Metexem 3860. Przy włączeniu obciążenia w postaci świateł drogowych, awaryjnych, wentylatora nawiewu i ogrzewania tylnej szyby napięcie spada do 14,4V na biegu jałowym. Na wyższych obrotach wartość zasadniczo się nie zmienia. ECU wyjęte i rozebrane, nie ma widocznych śladów zalania lub innych uszkodzeń. Jutro biorę się za sprawdzanie...
Mam evasiona z najlepszym silnikiem do tej budy- 2,0 16V ( osobiście go zagazowałem) i spalanie na trasie to 10 l LPG, a w mieście z klimą maksymalnie wykręciłem 13 l LPG . średnio 11-12 l w zimę przy mieszanej jeździe, a zawalidrogą nie jestem... Porównywałem- diesel nie da rady z ekonomią, ani z osiągami, a koszty utrzymania też niższe. Auto bardzo...
Jeżeli te pokazane na schemacie termostaty służą tylko do sytuacji awaryjnych, to zmienia postać rzeczy. Wycofuję swoje zastrzeżenia co do schematu połączeń :)
Pewnie chcesz rozciąć i połączyć taśmę przewodami pomiędzy kolejnymi punktami np. lampa lewy przód (kierunek i postój) -> lampa prawy przód (kierunek i postój) -> oświetlenie wnętrza -> lampa lewy tył -> STOP -> lampa prawy tył. Zastanawiałeś się co będzie jak padnie komunikacja już gdzieś na początku? Tak, zostaniesz bez świateł stopu lub nawet oświetlenia...
Jeśli masz aż tak zapchany eter to pozostaje ci wyjście awaryjne w postaci sprzętu pracującego na 5 Ghz może tam będzie luźniej
Ale ta bateria jest chyba jednorazowego użytku, bo nie dosyć, że ona nie dostarcza zbyt dużego prądu, to dokładnie 44% dostępnej energii (4V/9V) wydziela się w postaci ciepła na 7805.
Cytat z opracowania "Użytkowanie maszyn minimalne wymagania dotyczące bhp" Włodzimierza Łabanowskiego "...W zależności od specyfiki maszyny możemy stosować różne postacie wyłączników zatrzymania awaryjnego: przyciski, cięgna lub nieosłonięte pedały. Powinny one być rozpoznawalne, widoczne oraz łatwo dostępne. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem są przyciski...
Czy w ten sposob na stałe zamkniety zawór nie zaskutkuje jakimis niespodziankami w postaci bledow i trybu awaryjnego? Nie, ale poszukaj czy nie ma tu powiązanej mapki odnośnie zadanego powietrza. Wiesz ocb. Inaczej przepływka policzy że ssie za dużo i może zonkować.
Tak od kilku lat... Ale czy czas ładowania cewki ma coś wspólnego z błędami sondy? Jakiś dłuższy czas temu była sytuacja że wywalił błąd sondy i silnik pracował w trybie awaryjnym, ale postał z 4 dni w garażu i błędy się wyresetowaly... Czyżby to wszystko wskazywało że konieczna będzie wymiana sterownika silnika?
Cześć wszystkim , potrzebuję informacji tzn: Posiadam audi a3 8p i ucieka mi prąd. Jest to wersja z 54 bezpiecznikami, wiec z tego wynika że owe bezpieczniki odpowiadają za oświetlenie wnętrza. Po zmierzeniu multimetrem wykazuje natężenie na poziomie 0.4A co jest dość wielkim jak na postój. Dodam że to już jest wartośc po ok 10 min. Po wyciągnieciu...
czy w biosie masz włączoną opcję obsługi portu ps/2? jak wygląda sytuacja w menadżerze urządzeń gdy masz podłączoną klawiaturę do ps/2? widzi sprzęt czy nie? sprawdź czy system widzi klawiaturę w trybie awaryjnym
Od jakiegoś czasu jestem nieszczęśliwą właścicielką Daewoo Lanosa. Nie będę może nawet rozwodziła się o tym, co już się w nim zepsuło i co już było naprawiane w ciągu CAŁYCH 2 miesięcy jego posiadania bo mogłabym napisać o tym książkę. Jednak zastanawia mnie najnowsza rewelacja. Jako, że auto ostatnio nie odpaliło, kiedy chcieliśmy jechać na naprawę...
Witam mam problem który już był opisywany ale z regułu po radach wątki się urywały i nikt nie kończył czy przyniosły efekt a te które były chyba mam sprawdzone.A zatem problem wygląda tak: Opel Insignia 2014r 2.0 cdti Zaczęło się od tego że wyświetlił się check silnika auto traciło moc jechało jakby w trybie awaryjnym ale dało się przemieszczać wynik...
Mówisz kolego o przepustnicy ? Ten cały "klocek" z silniczkiem krokowym i kominem który otwiera w kominie dolot powietrza. Czy o komputerze pod podszybiem ? Czy nie stawiać na pedał gazu ? Tam też jest potencjometr. tu jeszcze nie zaglądałem by poczyścić ;-) Szkoda mi trochę tej cordoby złomować bo wymieniłem trochę elementów co prawda nie drogie ale...
Dzień dobry, posiadam w domu instalację fotowoltaiczną do grzania wody z zasilaniem awaryjnym w postaci: akumulator 12v + inverter voice kraft 600w. Coś zaczęło się kasztanić jakiś czas temu, inverter po krótkim czasie włącza sygnał dźwiękowy nawet po otrzymaniu akumulatora wyjetego i w pełni naładowanego poza instalacją. Założyłem że akumulator jest...
Witam. Auto jak w temacie. Zszedł płyn z chłodnicy w trakcie jazdy. Zaczęło się od szarpania na LPG. Przeszedłem na PB. Trochę pojechałem i nagle overheatnig. Zatrzymałem się. Brak płynu i oleju. Uzupelnilem olej, wodę. Dojechałem 5 km do mechanika, na PB. Dolewalem wodę co 1 km, bo płyn uciekał, robiłem postoje.Temperatura max 8 kresek, postój do 6...
Jakie macie informacje, doświadczenia z parkowaniem elektryków w garażach podziemnych pod budynkami wielorodzinnymi oraz ze stacjami ładowania w tychże garażach podziemnych? Z nieoficjalnych informacji wiem, że strażackie lobby pracuje nad tym problemem. Nie mamy, bo nie mamy i przestali my pierdoły czytać, ale ostatnio jak widzieli, to były jakieś...
Żaden problem. Panele mają podawany prąd zwarciowy w danych technicznych. Dlatego można określić skuteczność ochrony przed dotykiem pośrednim. Ten prąd zwarciowy nie jest aż taki wielki. Odchodzicie od tematu. Autor upiera sie na gadżet w postaci RCD. Typowego awaryjnego RCD. Prawdopodobnie nie zrozumiał treści linka z postu Kka12. RCD nie jest środkiem...
Będzie również potrzebne zasilanie awaryjne do tego serwera w postaci UPS`a.
problem ogrniczenia mocy związany z błędnym działaniem EGR to standard we ... i tu dochodzimy do sedna problemu - błędne działanie EGR - spadek mocy nie jest związany z jego zaślepieniem a z uchyleniem wtedy kiedy sterownik silnika tego nie oczekuje - generalnie chodzi o niedomykanie się zaworu EGR a to już powoduje spadek mocy lecz nie jego zaślepienie...
Bezwzględnie wykonałbym awaryjne wejście w postaci nawet małego okienka. Złośliwość przedmiotów martwych jest wielka. Dodano po 35 No chyba że siekiera w pogotowiu.
Wystarczy zainstalować czujnik w postaci księgowego i sprawa rozwiązana.
Przetwornica parametry ma dobre ( jeśli chodzi o lodówkę) więc powinna dać radę, ale akumulator raczej daj większy ( przynajmniej 45Ah). Osobiście używam zestawu awaryjnego w postaci przetwornicy o podobnych parametrach: 1000/2000W MSW-CPI-1000PS ( pełny sinus ) oraz akumulatora OPTI AGM OP-45-12. Zasilam w razie potrzeby zamrażarkę i lodówkę, razem...
Cześć, moja BMW seria 3 E46 w kombi automat z 2003 roku, z silnikiem benzynowym/gazowym o pojemności 2.0 i mocy 143 KM, ma problem. Zaczął się pod koniec marca, gdy zostawiałem go na dłuższy postój, gdy temperatury spadały (głównie w nocy, kiedy była większa różnica temperatur). Po 30 minutach potrafił mieć problemy z odpalaniem - kręcił, kręcił i ledwo...
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
Co do parametrów obwodu jak i większych konkretów to sprawa wygląda tak.Duża maszyna produkcyjna. Przy czym konstrukcja tejże maszyny zajmuje dość dużą powierzchnię.Problem jest tego typu że jak każde urządzenie posiada strefy bezpieczeństwa zabudowania itd Natomiast urzadzenie posiada zabezpieczenia w postaci wyłączników awaryjnych są porozmieszczane...
Witam mam Honde FVR mam problem z kierunkowskazem lewym w każdej postaci to znaczy brak kierunkowskazu i awaryjnych tylko w lewo.Podłączając tester do auta błędu żadnego nie widzi ,żarówki są ok przewody ok ,czy ktoś z kolegów miał taki problem :?:
Witajcie, mam pytanie planuję zamontować siłownik spj mini do otwierania furtki. Siłownik jest na 12v i podane będzie z odpowiedniego zasilacza. Jednak chciałabym awaryjne zasilanie w postaci akumulatora. Poradźcie tylko jak to zrobić aby akumulator był poprawnie wpięty pomiędzy siłownikiem i zasilaniem i żeby najlepiej się doladowywał w razie spadku...
... wynalazek może być komuś potrzebny, więc niech go sobie zamontuje, nie widzę przeszkód. A co się stanie jak układ się zepsuje i auto nie zapali ? A co się ma stać? - to samo jeśli padnie pompa paliwa, alternator, akumulator, moduł zapłonowy itd. Naprawić lub wymienić, lub przewidzieć sytuację i zrobić sobie od razu zworę awaryjną w postaci np....
Ja poszedłem w Intel Atom DN2800MT + 2x WD red 1TB zainstalowałem na nim, debiana, lata wszystko po sftp, więcej mi nie trzeba. Działa kolo 4-5 lat. Żadnych błędów na dyskach. Dorzuciłem jeszcze awaryjne zasilanie w postaci zasilacza buforowego z aku 7Ah. Tak się zastanawiam nad dorzuceniem dysku SUV500MS na system, bo jest na tej płycie złącze mini...
Witam. Mam taki problem. Dzisiaj trafił do mnie DAF prosto z trasy. Awaria polega na tym, że ciągle palą się światłem ciągłym wszystkie kierunki z prawej strony. Wystarczy tylko przekręcić kluczyk i się zaczynają palić. Nawet jak włączę kierunek prawy to nie ma żadnej reakcji ani nawet cykania a na desce nie mruga kontrolka. Natomiast jak włączę lewy...
Witam. Linka czy zawór odcinający paliwo nie wiele pomoże przy rozbiegnięciu się silnika. W takiej sytuacji jedynym sposobem zatrzymania silnika jest zamknięcie wlotu powietrza. Kolega pomylił pojęcie pomiędzy rozbiegnięciem a utratą regulacji prędkości obrotowej. W agregatach najpewniejszym rozwiązaniem stabilności prędkości obrotowej i utrzymaniem...
Witajcie koledzy, Szukam układu który na wejściu ma 5v lub więcej a na wyjściu ma 3v3. Dodatkowo chciałbym aby układ miał możliwość podtrzymania zasilania awaryjnego w postaci baterii lub kondensatora do kilku sekund, chce swobodnie zapisać stan na flashu. Układ powinien mieć jakiś pin informujący że zasilanie padło tak żebym mógł na kontrolerze swobodnie...
Dopiero teraz zaczynam rozumieć nad czym tak usilnie pracujecie i myślicie, może to nie jest taki głupi pomysł , tak eksperymentować trzeba "...gorzej będzie z żoną bo powiedziała że już ją głowa boli od tych moich eksperymentów ale ja sobie postanowiłem..." Autor: czarny_1963 tak kolego "m2m2" to moje słowa, gdzieś to wygrzebałeś z mojego któregoś...
witam według mnie lepiej połączyć te diody po 6 szeregowo i dać jakiś mały opornik. W układzie równoległym na każdym rezystorze będą straty i układ będzie bardziej prądożerny, co przy zasilaniu z akumulatora ma znaczenie. A co będzie jak pojazd będzie musiał postać jakaś dłuższą chwile na awaryjnych??
Można otwierać wzdłuż dłuższego boku. Mocna oś obrotu i ramka na klapę. Siłownik od strony skosu dachu. Otwarcie awaryjne przez otwór rewizyjny w postaci kratki we tylacyjnej.
Wróć to tempo. Zasilacz zostawmy na boku, ale juz dodatkową wtyczkę nie całkiem, bo ona może być kluczowa od strony sprzętowej. Od systemowej zaś: 1. spróbuj wybrać tryb awaryjny - jeżeli wejdzie to odinstaluj w managerze urządzeń wszystkie komponenty starej konfiguracji. Po tej operacji uruchom komputer ponownie - już w trybie normalnym - i czekaj...
Da się wogóle coś takiego stworzyć? Jakaś podpowiedź? Na razie używam w wypadku głównych przełączników HomeKit bypasu w postaci przełącznika GSM (komendy SMS), jednak ma to duże ograniczenia.
Mam kłopot. Projektuję urządzenie, które ma mieć możliwość pracy z sieci i z zasilania awaryjnego w postaci akumulatora żelowego. Kłopot w tym, że potrzebyję napięcia stabilizowanego 12V w środku. Nie wchodzi w grę użycie 2 aku dających 24V ani aku dających 6V. Innymi słowy z sieci problemu nie ma ale jak najefektywniej przerobić 9-13.5V pochodzące...
W sumie to nie planuje modyfikować płyty głównej centrali, chyba że ktoś zna pewne rozwiązanie przerobienia sekcji zasilania z 18-24V AC na 12V AC Dodam fakt ze jeszcze nie jestem pewien czy ta centralka wymaga "awaryjnego" zasilania w postaci akumulatora żelowego 12V, a mam tylko 1 akumulator samochodowy który ma pełnić funkcje zasilania stałego.
no że oprawy się żonie nie podobają a z obecnym oświetleniem tego nie połączę Właściwie to nadal nie rozumiem. To ma świecić czy się podobać? A poza tym lamp na świecie są dziesiątki i setki. Ja na zaniki napięcia wymyśliłem oświetlenie awaryjne w postaci taśm LED-owych, naklejonych na aluminiowe płaskowniki z "Mrówki". Wszystkim się podoba. I nie...
TELKOM - TELFA UD-20 i przystawka PS1B. W śród wielu urządzeń dyspozytorskich jakie produkowała Telfa było to najbardziej rozpoznawalne cywilne urządzenie opracowane w 1976r. W skład urządzenia wchodził pulpit dyspozytora oraz szafka przekaźnikowa. Układ komutacyjny wykonany był na popularnym przekaźniku C-11. Urządzenie produkowano w trzech wersjach:...
Witam wszystkich serdecznie. Potrzebuję Waszej pomocy, być może ktoś już spotkał się z podobnym problemem. Mianowicie od jakiegoś czasu mam problem w swoim Atego 815 z prędkościomierzem, który potrafi okresowo się wyłączać i włączać w losowych momentach - potrafi w czasie jazdy wskazywać zero lub podskakiwać w irracjonalny sposób, co ciekawe na wyłączonym...
A co , gdyby zastosować zawór powietrza dodatkowego, np. od opla i zrobić na nim obejście przepustnicy? Trzeba by tylko zrobić generator impulsów o zmiennym wypełnieniu i w koszu przyciski "w góre" i "w dół". A co odpalania i gaszenia - czy nie wystarczy dołożyć przekaźnik bocznikujący stacyjkę w pozycji "włącz" i drugi w pozycji " rozruch" i tez sterowane...
Mimo ogromnego postępu i automatyzacji i robotyzacji, komputerów mamy czasu dla siebie coraz mniej lub na odwrót brak pracy , Otóż to. Ja już to słyszałem dawno, dawno temu - > roboty spowodują, że będziemy mieli więcej czasu dla siebie i otrzymamy lepsze produkty. Po latach uważam, że to bzdura stulecia. Czasu więcej nie ma a produkt, owszem otrzymujemy...
Zaproponował bym rozwiązanie w postaci, uruchomienia Magei w trybie awaryjnym i poprzez użycie drakconf , zmienił możliwie karte graficzną. Tryb graficzny powinien działać normalnie, teoretycznie rozdzielczość moze się zmienić, ale nie powinna. Powinno pomóc. - pochwal się jak pomoże. Nie dokładnie słyszałem o Twoim przypadku, ale też słyszałem motyw,...
Witam Czy ktoś z Was jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie o przydzielanie netu po MAC'u? ISP przydziela mi net na MAC karty, którą odbieram sygnał. Zamieniam ten sprzęt na układ DWL-900AP+ (klient) ---- router DI-624+ Który MAC muszę podać dostawcy (tych MAC'ów to tam chyba ze cztery jest ...). Gdzieś wyczytałem, że DWL-900AP+ w trybie klienta...
Po twoim poście mam wątpliwości czy ma to być oświetlenie ewakuacyjne czy zasilanie awaryjne. Jak to pierwsze to są gotowe rozwiązania w postaci świetlówek z wbudowanym akumulatorem (jak dobrze ruszyć głową to można zamontować bez przerabiania instalacji) a jak zasilanie awaryjne to agregat AVR w dieslu i układ SZR (potrzeba pozwolenie ZE)
Witam, Projektuje układ zasilany z 12V. W układzie jest buzzer który dla 9-10V daje zadowalająca głośność. Sterowanie atmega8 zasiana jest z 5V. Układ potrzebuje zasilania awaryjnego w postaci baterii. Był tam pomysł na baterie 9V, ale potrzeba dla atmega8 obniżać to napięcie do 5V więc straty. Teraz plan jest taki aby zasilanie awaryjne było z 3 paluszków,...
A jak obecnie są zasilane? Bo rozumiem, że skoro zasilanie awaryjne, to obecnie są w jakiejś konfiguracji układowej eksploatowane w postaci gotowego urządzenia.
Wykonaj skan za pomocą FRST z pozycji trybu awaryjnego i zamieść logi FRST.txt oraz Addition.txt w postaci załączników.
Witam wszystkich. Mam po raz kolejny problem z wytworem francuskiej myśli technologicznej;) Kupiłem za granicą auto jak w temacie, meganka odpalała tylko na plaka, po zgaszeniu i odpaleniu nadal odpalała jeśli postój nie był dłuższy niż 1min. Po sprawdzeniu wszystkich bezpieczników i przekaźników (obok kolumny kierowniczej, pod maską i obok akumulatora),...
Witam , mam problem z w211 zapala sie w nim ABS i ESP, samochód wchodzi w tryb awaryjny -jazda na jednym biegu. Pierwsza diagnoza pompa SBC wymieniona na nową- nic nie pomogło, podminilem moduł ESP nic nie pomogło nastepnie podmieniłem czujnik kata skrętu i to też nic nie dało. Przed wymianą SBC jechał noramlnie przez około godzine nastepnie zapalało...
Silnik odpala normalnie i pracuje na wolnym biegu.Problem sie zaczyna gdy jedziemy stała prędkością np 50 km/g to zaczyna lekko szarpać ,następnie po rozgrzaniu do 80 stopni traci moc i wyświetla się usterka taki kluczyk. Pedał gazu prawie nie reaguje ale można jechać w trybie awaryjnym . potem gdy postoi 2 godz wszyskowraca do normy Na komputerze pokazało...
Centra Plus "padła" po 2 latach z winy alternatora (albo nie doładowywał albo przeładowywał, w zależności od humoru), ale teraz znakomicie sprawdza się w postaci akumulatora do UPS'a, wkrętarki, czy awaryjnego oświetlenia. Od, trochę ponad, pól roku mam Centrę Futurę i póki co problemów brak (wiem, zbyt krótki okres aby chwalić do końca).
A może najprościej, tak jak w rozwiązaniach fabrycznych - osobny zasilacz do separatora? Owszem pomysł prosty i tani, ale całość ma zasilanie awaryjne w postaci akumulatorów (zarówno po jednej jak i drugiej stronie). Pasowałoby aby po zaniku zasilania całość nadal funkcjonowała. zastosowanie stosownych zabezpieczeń przeciwprzepięciowych to jedyne co...
Wydaje mi się że prędzej niż urmet, którego wrażliwości pod tym względem sam doświadczyłem. Ponad to posiada dodatkowe wyjście 12V stałego, co może się przydać ( niby nic ale dla niedoświadczonego użytkownika i nie mającego różnego rodzaju "przydasi" pozyskanie takowego z urmeta może być kłopotliwe). Cały czas będę wyjście awaryjne z tematu w postaci...
(at)michals to byłoby najłatwiejsze w montażu, ale dochodzi problem zabezpieczenia, ew. spuszczania wody na zimę. Tego chciałbym uniknąć - za dużo innych tematów na głowie, żeby jeszcze o tym myśleć. Raczej wolałbym instalację na glikolu w pompką. Co do zasilania, mam prądnicę 16 kW, którą wykorzystuję przy braku prądu. Obecnie mam bojler o pojemności...
Witam. Na początek opiszę problem od początku, bowiem nieraz szczegóły są najważniejsze :) Jadąc z pracy zrobiłem pierwsze 5 km i zawróciłem na budowę bo zapomniałem czegoś wziąć, zrobiłem drugie 5 km (jazda w ten czas nie była za bardzo dynamiczna na tym odcinku 10 km, ograniczenia 30-50), wróciłem i zostawiłem odpalony silnik. Gdy wracałem po chwili...
To już wnikanie w szczegółowe zastosowanie i cele projektowe bez znajomości szczegółów projektu autora, o którym wiemy jedynie: Cel jest taki: do samochodu dać sterowanie czasowe zasilaniem urządzeń/urządzenia i tylko tyle. Zawsze można projektowo zastosować typowy reset i ustawienie wszystkich przekaźników do pozycji wymaganej, co nie jest tak trudne....
Usterka występuje od dłuższego czasu.Wymieniłem filtr paliwa,świece,kopułkę palec,zregenerowałem parownik.Kable raczej nie mają przebicia,zmierzona oporność od 6 do 8 ohm oraz 13 ohm od cewki do aparatu.Gdy ustawię gaz w tryb awaryjny pali na nim zdecydowanie lepiej ,jak postoi chwilę nie ma problemu.Zauważyłem że na benzynie wchodzi w tryb awaryjny...
Czołem Szanowne Grono. Buduję sobie domek, w którym chciałbym mieć zasilanie awaryjne w postaci agregatu prądotwórczego. Agregat będzie stał w budynku gospodarczym (ok. 20 metrów od mieszkalnego) a zasilane nim miałyby być: 1. Automatyka, poma pieca CO (piec również w budynku gosp.) 2. Oświetlenie w budynku mieszkalnym (nie musi być 100% ale newralgiczne...
Witam, problem z Toyotą mam od czasu kiedy ją kupiłem, czyli ok 4 mies. temu, generalnie mam z nią tylko 2 problemy,........ i zakupiłem oryginalne świece żarowe Denso, zamontowane były NGK które były dość mocno zwęglone. Michał. A czy sprawdziłeś przy tej okazji funkcjonowanie i stan techniczny przekaźnika załączającego te świece? Nazywa się to "GLOW...
motoblok firmy corral jest niezly,tnie 2 obwody,rozbrajanie za pomoca karty lub identyfikatora,czytnik w postaci petli ktorą mozna schowac gdzies pod plastikami,wylacznik awaryjny. Zalozylem kilka sztuk,i na przestrzeni ok poltora roku z ero problemow.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
postój przedłużony postój silnika postój lodówki
trzeszczenie kolumny tonsil odkurzacz gwint wirnik kupić tranzystory 2sc2166
Problem z Wi-Fi w Samsung Galaxy G350 - Rozwiązania Parametry głośnika B&C 15PS100 4 Ohm z 2017