Poskładałem sobie w końcu Hs-11 na silniku 1 fazowym nie wiem jakiej mocy i obroty (muszę sprawdzić), wydajność jest nie ważna ma być to kompresor do napompowania koła itp. Założenia musi być na 230 V dość lekki i w miarę mobilny. Wszystko jest ok ale gdy kompresor trochę postoi silnik nie może wystartować, co dziwne nie jest to spowodowane mocą silnika...
Za szczególną postać silnika pneumatycznego napędzanego materiałem miotającym/spalającym się - można uznać silnik rakietowy.
Aha,to zmienia postać rzeczy :D
To jest prosty regulator, narysuj schemat, coś doradzimy, zaznacz, gdzie jest podłączone zasilanie i gdzie jest podłączone obciążenie w postaci silnika, a w Twoim przypadku żarówka. Ten mikrowyłącznik działa, sprawdziłeś go?
Bo ogniwo nie było naładowane jeszcze, i cały prąd obciążył układ. Tak myśle. Przy rozruchu jest to tak szybkie i może miernik tego nie wskazać.
Jeżeli wytworzy się takie ciśnienie, żeby chodził to pewnie możnaby. Gorzej z ochroną przed korozją. Postałby silnik kilka dni i ciężko byłoby go potem ruszyć. Tłok i cylinder są stalowe, tylko korbowód i "blok" silnika jest z aluminium.
Czujnik niby ok, sprawny, szuflada dojdzie do końca chwilę postoi, silnik nie pracuje po czym wciąga ją s powrotem i dzieje się to co widać na filmie
No i to zasadniczo zmienia postać rzeczy. Interesuje Cię błąd E22. Generalnie silnik pracuje poza kontrolą układu tacho. Na forum znajdziesz tonę informacji o tym problemie. Aha, i ten kondensator zostaw w świętym spokoju.
Witam, ja tez mam ten sam problem, tylko u mnie jest tak gdy samochod dlugo postoi na włączonym silniku to tem pokaze sie kolo 90, tylko rusze to opadnie do 60, termostat i czujnik sprawne. Ktoś rozwiązał ten problem?
A więc to zmienia postać rzeczy. Silniki gwiazdowe wolę łagodniejsze traktowanie.
Witam Panowie mam to samo. Wymieniłem pompę paliwa i to nie pomogło. Na kompie był błąd sondy lambda -(praca na bogato). Problem jest tylko jak auto postoi długo. Silnik sprawdzony po pracy czujników i parametrów (wszystko niby ok). Brak mi już pomysłów. Pozdrawiam Może wam się to udało naprawić ?
Silnik: 22kW, cosfi = 0,82, napięcie 400V. Termik ustawiony na 28,5A. Zgodnie z wzorem P= U * I * pierw z 3 * cos fi, prąd znamionowy silnika to 38,72A. Według mnie termik powinien być na 38,72 A, ale on ma zakres od 23 - 32A. Pominąłeś sprawność, wzór ma mieć postać P= U * I * pierw z 3 * cos fi*η w tym przypadku η ≈ 0.9. Czy dobór...
Nie zapomnij o odpalonym silniku (praca alternatora) bo gdy postoisz na parkingu i bedziesz tak pare dni przy zgaszonym silniku korzystał po 15min. to będziesz ładować akumulator co pare dni nie mówiąc o tym że jak ci się rozładuje daleko od domu to pozostaje dzwonić po kolege :D albo pchać samochód. Ja proponuję żebyś zastosował stereo ale na 4 głośnikach...
Jechałem w korku, więc praktyczne jak na postoju To zmienia postać sytuacji.
Czy autor tematu sprawdzał agregat z obciążeniem w postaci silnika np 1,5-2,5kW? Bo wg opisu widzę same obciążenia czystą rezystancją. Jestem ciekaw jak się sprawdzi pod obciążeniem indukcyjnym. Jak reaguje na przeciążenie?
Jasna sprawa Co zauważyłem też ostatnio, że czasami po trasie, jak auto chwilę postoi (ostygnie) i uruchomię silnik, to wpada w wibracje na wolnych obrotach. Nie wiem, czy to coś z dwumasą, czy może regulator ciśnienia paliwa, bo gdzieś też wyczytałem, że to może być powodem.
Otóż rano na zimnym silniku auto odpala bez ssania właściwie z półobrotu, jednakże gdy silnik się rozgrzeje, i auto postoi kilkanaście minut, to odpali z wielką biedą po kilkunastu sekundach, i to z pedałem gazu wciśniętym do podłogi. A jak się czuje filtr powietrza?
Na kompie 3 błędy 1 przepływomierz 2 EGR te dwa to po odpieciach przeze mnie. 3 P0113 - wskazuje na czujnik temp powietrza w dolocie , ale po wykasowaniu postał ,znów silnik ostygł i objawy jak wyżej z tym ze po ponownym podpięciu brak jakichkolwiek błędów . Jakies pomysły ?
To tak bezproblemowo się nie da . Jeśli układ jest zaprojektowany na potencjometr 100 omowy to zamiana na wartość kilkaset razy większą może spowodować że regulator przestanie działać. Poza tym włącznik powinien mieć postać kluczyka żeby postronna osoba łatwo pojazdu nie uruchomiła.
Zanim sprawdzę czy też wgl nabije klimę, taka ciekawostka, zauważyłem teraz , chłodzi bardzo fajnie, do czasu aż silnik złapie temp 90. Jak się zagrzeje klima się wyłącza i nawet pompa się nie włącza. Postoi trochę temp silnika spadnie i działa. Po dogrzaniu na 90 przestaje chłodzić
Pompa paliwa była uszkodzona oczywiście wymiana. Auto u mechanika zapalilo także po odbiorze gdy bylo ciepłe . Później auto postało na zimnym silniku auto odpalilo i po chwili zgasło i sytuacja sie powtarza auta nie idzie odpalić. Podejrzany jest czujnik położenia wału ale na komputerze nie ma jego usterki
A to zmienia postać rzeczy, próbowałeś rozłączyć sterownik klimatronika od sterownika silnika?
Ja bym zrobił tak samo. Nie warto rozbierać silnika bo i tak nie usuniesz tego w całości. Tylko częsta wymiana olej pomoże. Silnik postał trochę w wodzie. Dobrze że korbowodów nie pokrzywiło.
pewnie ciecz się dostała stąd ten zaciek na silniku. Piszę o tym złączu 3pin na pcb co dyskiem kręci. Spróbuj. Nie wprowadzaj w błąd. Jest to klej służący między innymi do unieruchomienia, a czasami doszczelnienia łożyska silnika. Może mieć różną postać, częściową jak tutaj, całościową, punktową na około i tak dalej. Utlenienie padów również jest normalnym...
Tylko tak jak piszę to zdjęcie było zrobione jakieś 30 minut po zatrzymaniu silnika, jeszcze był ciepły. Jeśli samochód postoi do rana w tym miejscu (płaskim) to wskazanie oleju zakryje wszystkie te wyżłobienia a nawet chyba z milimetr więcej. Nie bardzo rozumiem dlaczego w twojej Astrze olej tak długo spływa. Sprawdź jaki masz poziom po 1h od zgaszenia...
Tak, były próby uruchomienia, po ok pół godzinie oraz następnego dnia. Silnik włączał się na ok 3 sek i zaraz się wyłączał. Kolejna próba zaraz potem: głucho. Czyli jak sobie postoi, to nawet silnik usiłuje coś zadziałać, ale na sekundy.
Niestety, postała dobę i szarpanie silnikiem pompy spustowej przy ruszaniu wróciło. Czy wiecie, który z przekaźników na płytce sterującej odpowiada za załączenie pompki spustowej?
po doładowaniu auto z bólem ale odpaliło. jak silnik ciepły to pali normalnie. Postoi trochę to kaplica. Alternator na pewno sprawny.
Troszkę sytuacja się zmieniła tzn. pali dobrze jak grzeją świece. Jak postoi dłużej i silnik jest już letni a nawet zimny a świece się nie załączają to pojawia się problem. Jak odłącze czujnik i świece się podgrzeją pali od kopa. Czujnik nowy.
Czy w audi A4 1.9TDI 2005rok jest możliwość zmiany obrotów jałowych i dawki rozruchowej VCDSem. Czy zachodzi tam tam takowe zjawisko jak dawka startowa?. Jaki jest login do tego silnika do adaptacji czy 12233. Jakoś dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem gdy postoi na gorącym silniku.
Tak? Czy nie? Nie, bo zdjęcie koła wymaga ingerencję w instalacje silnika. Chyba, że silnik jest w przednim kole, to zmienia postać rzeczy.
Klapa się nie przycina w nagrzanej obudowie? Miałem tak kiedyś, ale w silniku 2l 16V. Okazało się że na upałach, jak auto postało dłużej klapa się delikatnie przycinała na początku. Jak odpalałem bez gazu był taki efekt. Z naciśniętym pedałem gazu był większy przepływ powietrza i klapa się podnosiła. Na gorącym silniku odpalał normalnie. Na klapie był...
Wszystko się zgadza tylko silnik po 3 minutach pracuje normalnie. Efekt spadania odrotów i gaśnięcia występuje tylko na zimnym silniku i podczas jazdy. Dodam że gdy odpalę i auto postoi na zapalonum silniku 3-4 minut problemu nie ma. Bardzo mnie to intryguje.
Zasięg jest liczony w oparciu o spalanie chwilowe (potrafi się bardzo szybko zmienić), więc te 8,6 l/100km jest bardzo możliwe, wystarczy że chwilę postałeś z włączonym silnikiem.
Porozmawiaj z motorowodniakami, kiedyś były robione motorowki z silnikiem Wartburga, woda która chłodziła silnik była odprowadzana zaraz za kolektorem wydechowym tak że wydostawała się razem ze spalinami i dodatkowo chłodziła wydech. Jak taki silnik dłużej postał to najbardziej korodowały gładzie cylindrowe przez co niszczyły się pierścienie.
Moze ci przepuszcza reduktor i zalewa silnik gazem jak dluzej postoi i dlatego niemozesz odpalic.Sprawdz reduktor panie.
Jeśli nie ruszałeś paska to coś jest nie tak. Do sprawdzenia w takim razie zasilanie elektrozaworu pompy wtryskowej podczas próby rozruchu, zasilanie świec żarowych, działanie świec żarowych, rozrząd też sprawdź oczywiście. Jeśli to wszystko bedzie ok to jedna osoba za kierownicę a Ty weź samostart i delikatnie do kolektora pryskaj, powinien zaskoczyć,...
Mam problem z moim VW Bora, ciężko odpala gdy jest polowa baku paliwa, gdy już odpali to chodzi równo i za każdym razem pali od kopa, a gdy wyłączę silnik i postoi do rana to znów ciężko zapala, jakby paliwo się cofało do baku (jest założony zawór zwrotny) proszę o radę.
Ta się prawdopodobnie ustawia CO2 na wolnych obrotach. O samych wolnych obrotach decyduje nastawnik tutaj w postaci silnika krokowego. Być może jest zacięty? Warto jeszcze sprawdzić szczelność czy nie zasysa gdzieś powietrza.
Witam Kolegow. Niedawno kupilem Mazde 323 1996r. silnik 1,5 16V. Problem jest tego typu:silnik ciepły- nie ma problemu z włączeniem silnika. Postoi przez noc- nie da rady jej odpalić. Rozrusznik działa, nie chce tylko załapać silnik. Muszę "na popych". Wtedy odpala bez problemu. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wydaje mi się, że albo pompa nie podaje paliwa, albo ono się cofa. Poluzował bym wtrysk i zaczął kręcić rozrusznikiem ( jak silnik długo postoi). Będziesz wiedział czy tryska czy nie
Witam, Mam problem z moją astrą II z 98 roku. Chodzi o stacyjkę. Od czasu do czasu auto miewa problemy z odpaleniem jak dłużej postoi a silnik jest jeszcze ciepły, mianowicie kręci długo i odpala. Auto jest po regeneracji sterownika silnika. Dziś zauważyłem taką przypadłość, że jak przekręce kluczyć do oporu to auto kręci i nie zapala, ale jak przy...
Mam ten sam problem co Wojtuś, mam astre 2.0 dti, gdy stoi w garażu przez noc i rano zapalam to jest ok zapalają się świece żarowe i jest ok (pali szybko) ale gdy postoi z 2 h i silnik nie jest ani ciepły ani zimny (nie włanczają się świece) to jest problem z zapaleniem (musze dość długo kręcic) co to może być, dodadm jeszcze że ogolnie jestem z auta...
Słabe ciśnienie jest na wolnych obrotach i miga kontrolka jak się zagrzeję olej. Panewek jeszcze do nich nie zaglądałem, ale silnik ładnie pracował na wolnych obrotach nawet zagrzany. Silnik nie wiem ile ma bo już był zmieniany słupek ;) buda ma nabite 300tyś . A i jeszcze miałem taki problem, że na ciepłym silniku jak postał z 2 godziny to kontrolka...
BŁĄD P0322 ..... VW 2.0 TDI 140 koni - problem z wchodzeniem w tryb awaryjny po przejechaniu kilku kilkunastu km. Na desce ikona świece żarowej miga i moc drastycznie spada. Kasowanie błędu nic nie daje, gdy silnik jest ciepły. Ostygnie, postoi trochę i po odpaleniu brak migania i pełna moc. Ktoś przerabiał temat?
Ale czemu jak postoi z włączonym pare minut silnikiem to potem normalnie sprzęgło włączam i biegi wchodzą? Może to coś z ciśnieniem oleju w skrzynii?
Z własnej praktyki posiadania 1.6 hdi i takiego samego problemu, u mnie był jeden z 3 przewodów przerwany. Dopóki nie było 30-35 stopni na dworze jeździł jak się pojawiły upały potrafił zdechnąć na trasie, odpalić się dał tylko jak postał, zrobił się zimny silnik lub tylko z plaka. Ale nie jestem jednak na 100% pewien czy liczy obroty po wałku rozrządu...
Niezależnie jakie jest ciśnienie 1 at czy 4 Startuje normalnie, tylko jak postoi trochę 20 - 30 min to nie może ruszyć. Kiedy silnik buczy popuszczam śrubę i startuje zakręcam i jest ok. pomaga nawet popuszczenie śruby i dokręcenie przed włączeniem. Wynika z tego że to ciśnienie trzyma tłok, gdy go nie ma w rurce jest ok. Pisałeś że dzieje się tak...
Taki wynik może wynikać z błędów pomiaru. Inny wynik będzie tego samego akumulatora sprawdzonego w 5 min po zgaszeniu silnika, a inny gdy akumulator postoi w spokoju 24h. Z jakiego powodu robiłeś ten test Jakie objawy cie do tego skłoniły? Czy poprzedniej zimy były jakieś syt awaryjne, jak niemożliwość odpalenia samochodu po mroźnej nocy? Czy obudowa...
Kupię za rozsądną cenę, nowy lub używany amortyzator przedni silnika, stosowany w odkurzaczach zelmer meteor/ admiral. Konkretnie interesuje mnie amortyzator typu 1010-0322. Jest to amortyzator-uszczelka stosowany przy silnikach 308, ma postać kołnierza z czterema bocznymi klinami. Odpowiedzi proszę kierować na maila borys12(at)onet.eu Dziękuję.
Aha , to jak Rudy 102 :D To troche zmienia postać rzeczy.
dobry pomysł, spuszczę odrobinę oleju z miski olejowej do jakiegoś szklanego pojemnika i odstawie na jakiś czas. Mam jeszcze wrażenie ze jak silnik postoi kilka dni bez odpalania to olej na miarce zaczyna przypominać właściwy kolor.
Miałem coś takiego w moim maluchu choć to historia. Za małe luzy zaworowe. Po nagrzaniu się silnika nie domykały się całkowicie. Dopuki się kręcił to było ok, ale jak zgasiłem i moment postał, to ok. godzinki nie odpalał. Jak wyregulowałem zawory jak ręką odjął.
Bez zmian auto postoi przez noc odpalam silnik trochę kuleje niebieska chmurka dymu przez 2s i potem nic opadają ręce ??? pomocy
Na początek samo zasilanie serwomechanizmu oraz wszelkie styczniki krańcowe. To można namierzyć i orienatycyjnie pomierzyć nawet bez service manuala. Filtracja tego zasilania, bo od tego też servo może głupieć. Może tam są jakieś krańcówki na zasadzie fotokomórki (jak w magnetowidach) skoro sam napęd lasera też jakiś udziwniony a nie tradycyjny w postaci...
Tak jak w temacie - wentylator chłodnicy jest cały czas załączony na 2gi bieg, nawet przy zimnym silniku. Jednocześnie wyświetla się błąd MR 7109 (Proportioning valve 3 has Open circuit). Czasem błąd znika - wydaje mi się, że wtedy, gdy silnikowi uda się osiągnąć temperaturę, przy której wentylator rzeczywiście powinien się załączyć. Jeśli błąd zniknie...
Jest taki plyn o nazwie "arva" kup ten plyn spryskaj silnik odczekaj jakies 45 min. pozniej umyj ten silnik obojetnie jaka myjka cisnieniowa tylko zeby miala duze cisnienie duzo wieksze niz jest w szlaufie. potem niech ten silnik postoi conajmnije jeden dzien bez uruchamiania go. ja tak myje silniki i i zadna ciepla woda ich nie myje tylko normalna...
Nalej nafty do cylindrów, niech postoi z dzień. Potem pierwsze kręcenie rób z wykręconymi świecami. No i paliwo do wymiany!
Wracam z powrotem, dalej jest to samo. Wymiana reduktora LPG nic nie zmieniła, silnik kompresję ma dobrą.
1. Pompy typu obiegowe wymagają przeważnie minimalnego ciśnienia na ssaniu (to pewnie z powodu kawitacji, albo jakoś tak), pompy samozasysające są budowane tak by wytrzymać kawitację, albo mają taki kształt że kawitacja nie niszczy. 2. Dla przemiennego prądu elektrycznego wzór na moc ma dla jednej fazy postać: P=UxIxcosΦ, a taki silnik dwufazowy...
Widzisz i ten opis zmienia postać rzeczy. Ty się nie zastanawiaj tylko zgadzaj czym prędzej na propozycje warsztatu wymiany silnika oby tylko teraz chcieli. Podstawowy błąd, że się nie zgodziłeś na początku, miałbyś już dawno sprawny samochód i kłopot z głowy.
Jak byś postał chwilę przy tym silniku tzw. pulsacyjnym to by ci się odechciało. Byłem u znajomego na prezentacji takiego cuda i ręce mi opadły - strasznie to to buczy bo pracuje w cyklach 270 Hz. Jedyna zaleta tego kotła to możliwość modulacji mocy od 0 do 100 procent.
W poprzednim poście źle napisałem z pośpiechu. Napisałem, że dzieje się to na zimnym silniku. Nie koniecznie na zimnym wystarczy ze silnik postoi z pół godziny i olej ścieknie - wtedy kontrolka już nie gaśnie po załączonym silniku z 2-4 sekundy. Natomiast jak już auto postoi dłużej np po nocy to pali się 5 sekund po odpaleniu. Byłem jeszcze dziś przed...
A to zmienia postać rzeczy, czyli jednak nie było jej W silniku. Czasem można coś opacznie zrozumieć :| .
Nie wiem bo kupiłem nieskączony projekt ale silnik odpalał normalnie i teraz postał 2 tyg nie ruszany i przy próbie odpalenia sie to stało
A jak świecę wykręcisz to jest mokra czy sucha? Paliwo masz świeże? Niestety obecne paliwa ze względu na biododatki jak dłużej postoi to ulega częściowemu rozkładowi i nie da się odpalić silników 2-suwowych.
Witam, chciałbym się dowiedzieć, czy opisywane tutaj sposoby pomogą w odkłóceniu zakresu fal średnich oraz długich. Zakłócenia przy włączonym silniku maja postać na długich 'pierdzenia' oraz specyficznego 'szumu wyjącego' (takiego jakby cyfrowego), a na średnich tylko pierdzenia. Dodam, że na długich ten 'szum' występuje, także po wyłączeniu silnika,...
Witam Możliwa jest też awaria czujnika położenia wału. Ja miałem u siebie podobnie w diesel-u, po nagrzaniu silnika lubił się wyłączyć. Postał chwilę, ostygł i można było jechać dalej ...do następnej awarii.
dziękuje bardzo kolego za tak rozbudowaną odpowiedź:) przy symulacji falą prostokątną właśnie zastanawiał mnie fakt, że sonda "pracuje" cały czas tak samo niezależnie od obciążenia itp, przynajmniej mi się tak wydaje;) a właśnie sądząc po zachowaniu mojego samochodu wydaje mi się że po prostu jest zalewany albo dostaje naraz oba paliwa. tak to jest...
pobus: co do przekładni nie specjalnie chcę je stosować, gdyż chciał bym hamować silnikiem no i wiadomo że dość szybko do wymiany były by wszystkie zębatki bogdan_p: niestety jeden silnik na oś odpada ze względu na specyfikę całego zawieszenia pojazdu w dodatku całość ma być wodo-szczelna zatem jedyna możliwość to 1 silnik 1 koło ale dzięki temu uzyskam...
Pompy paliwowej szukaj po rurce wchodzącej do gaźnika na drugim koncu jest pompa. Pompę idze sprawdzić odłączając rurkę od strony baku jeśli wypłynie z niej paliwo to zaworki są sprawne, rób to gdy silnik postoi taki czas po jakim masz trudności z odpaleniem.
Elektroniczek chcę wymienić czujnik temp ponieważ nie wskazuje mi dobrze ile ma.. nawet teraz w lecie podczas jazdy nie wskazuje mi 90 stopni (no chyba że postoję w korku) a silnik gorący
Napięcie ładowania masz dobre, ale jeśli masz problem z diodami to szybko może rozładować się akumulator jak dłużej postoi. Sprawdź na wyłączonym silniku i wszystkich odbiornikach pobór prądu z akumulatora to może będzie wiadomo coś więcej.
Na zimnym silniku dudni i jak chwilę bez gazu postoi to gaśnie. Przecieka mi jeszcze zaworek od paliwa i poluzowala mi się osłona silnika (nie wiem dokładnie czego bo jeszcze nie sprawdzałem)
Kompresje,szczelność ukł paliwowego, świece ok podgrzewanie również.Rozrusznik chodzi w parzadku bo kręci w rytm, a złe odpalanie jest tylko na zimnym silniku bądź gdy postoi 1-2 dni, jak jest ciepły to pali od strzału.
Witam, uporałem się z problemem. Winny był gaźnik. Zakupiłem drugi, złożyłem wszystko i silnik chodzi bez żadnych wariacji. Tylko jest mały problem. Gdy odpalę piłę, popracuje nią 20 minut i zgaśnę, to hak postoi 2 minuty, dopiero odpala za 6 szarpnięciem. Czyżby zalewało silnik?
(at)asziatko z tego co pamiętam to na zimnym silniku ciężko palił. Wystarczyło że postał chwilę na 20min i silnik nie wystygł i znowu były problemy. Co do przewodów to zobacz od wtrysków do listwy tej czarnej one dostają najwięcej bo są odsłonięte. https://obrazki.elektroda.pl/1834438900_... Ta wiązką biegnie od układu wtryskowego...
Honda Jazz III , 2013r Po kilku kilometrach nagle włącza się ikonka od ESP, po zgaszeniu silnika auto postoi z minutę , odpalam jest ok, system działa. Jadę i znowu za parę km włącza się ikonka że ESP został wyłączony. Gdzie szukać przyczyny ?
te silniczki sie dosyc czesto przegzewają sprawdz cisnienie na cylindrach jesli jet oki to pewnie usczelniacze na zaworach zobacz czy przy rozgranym silniku jak postoi troche na wolnych i ruszysz nie dymiA pozatym trzeba pamiatac ze wszystkie te silniki konczom sie prawie tak samo czyli przez zbyt wysokie oboty nie kochaja jazdy z maksymalna szybkoscia...
Uszkodzone jest jedno z uzwojeń.Jeżeli tłok się zablokował to po przez korobwód zablokowało wał .Ponieważ jest to silnik elektryczny klatkowy( uzwojenie wirnika na postać aluminiowej klatki) to silnik elektryczny zachował się jak transformator w stanie zwarcia strony wtórnej.Na wskutek tego w uzwojeniach popłynął bardzo duży prąd, który zanim go automatyka...
Dziękuję za zdjęcie. Jakie powinno być ciśnienie oleju ? Wiesz z tym przyrostem to nie od DPF. Bo oleju nie przybywa tylko tak to wygląda jak by ściekał z miejsc z których nie powinien. Jak odpalę silnik i zgasze to poziom jest minimalny. Jak postoi kilka godzin to oleju jest zbyt dużo. :/ Nie ma w tym silniku żadnego zaworu zwrotnego więc nie wiem...
Witam problem jak w tytule. Auto 2000r . Rano na zimnym silniku odpala dobrze. Na ciepłym silniku pali dobrze. Jak postoi godzinę, dwie godziny odpala ciężko. Co robić
To zmienia postać rzeczy. Po podaniu samego zasilania czuć/słychać jak silnik startuje?
Odpowiadam koledze na pytania, olej staram się wymieniać regularnie albo raz w roku albo po odpowiednim przebiegu auto ma spory przebieg bo około 250000 km, problem pojawił się całkiem niedawno nawet nie tydzień temu teraz jak zaczęły się upały i na domiar złego musiałem postać chwilę w korkach silnik się nagrzał trochę więcej niż zwykle i pojawiło...
Jak silnik się nagrzeje to obroty rosną jeżeli dojadę do świateł lub dłużej postoję z załączonym silnikiem. Jeśli obrotomierz ma poniżej 1500 to nie rosną zawsze ale jeżeli ma ponad to zawsze rosną do 3 tyś i stoją. Jak przyjdzie zima to auto będzie wpadało w poślizg, czy to prawda, bo mogę jeżdzić bez użycia gazu tylko zmieniać biegi bo mam cały czas...
Ok. Tak zrobię bo bo z gazem i tak miałem jechać do serwisu do regulacji. Natomiast jeżeli chodzi o to odłączenie klemy to nie do końca zrozumiałem w którym momencie mam to zrobyć, czy odłączyć klemę jak silnik jest wyłączony po to żeby postał bez podłączonego akumulatora, czy odłączyć klemę jak silnik pracuje i po paru mintach jak się rozgrzeje podłączyć...
Trzeba w takim razie prześwietlić sterownik skrzyni jakimś testerem . Błędy występują często i w różnych postaciach w tych skrzyniach. Sterownik silnika też od razu sprawdzić.
Witam co ile się wymienia rozrząd w passacie B5 1.8t 20V 99r kod silnika apu książka mówi że co 120 tyś km ale coś w to nie wierze.Czy przy tym silniku wymienia się też napinacz hydrauliczny łańcuszka wałków rozrządu ?.Bo mam dziwne odglosy po dodaniu gazu i przyśpieszaniu jak silnik postoi z 10 min jak olej spłynie, później tak po 2 km jest ok. Pozdrawiam...
Masz zapieczone pierścienie olejowe, które nie zbierają oleju i stad olej na świecach. a pierścienie odpowiedzialne za ciśnienie w miarę trzymają choć drugi cylinder ma trochę za mało 9. minimum to 10. Wiec na pewno masz pierścienie do wymiany. a co więcej okaże się po ściągnięciu głowicy. Dodano po 7 możesz spróbować zrobić płukankę choć wątpię ze...
Wiesz co - nie mierzyłem. Natomiast nie sądzę, by chodziło o czujnik, ponieważ z nawiewu nie leci ciepłe powietrze. Natomiast jak postoi chwile na wlączonym silniku to daje rade sie nagrzac i wtedy podaje rowniez cieple powietrze do kabiny.
Paliwa mam niewiele ponad połowę baku, tak bynajmniej pokazuje mój wskaźnik. Faktycznie tyle też zatankowałem ostatnio. Jesli chodzi o filtr, wymieniałem go jakieś 15 tys. km temu. Problem z odpalaniem na benzynie występuje dopiero, gdy przejade kilka kilometrów, wyłaczę silnik i po chwili na ciepłym próbuję po raz kolejny odpalić. Wtedy muszę kręcić...
Po nabraniu wody jest cicho wygląda na to że silnik nie pracuje. Jak dłużej postoi to wypompuje wodę i zapala się kontrolka koniec prania. Może spróbować zrobić reset tylko nie wiem jak.
Witajcie. Chciałbym odświeżyć ten temat ale w moim przypadku to silnik 2.0 TDI w Skoda Superb z 2013 roku. Problem u mnie wygląda bardzo podobnie, a mianowicie: 1. Auto postoi na tyle długo że silnik się wychłodzi całkowicie (np. po nocy najbardziej to widać) 2. Odpala od strzału i pracuje równo 3. Przez pierwsze parę minut (właściwie aż do momentu...
niestety nie tylko wentylator pomaga , a i jeszcze są problemy z uruchomieniem silnika po nocy jak długo postoi
Witam! Zwracam się z prośbą o pomoc. A mianowicie moje auto jak postoi, silnik ostygnie całkowicie to po odpaleniu(bezproblemowo od strzała)obroty wynoszą jakieś 1200 i wszystko gra nic sie nie dzieje do momentu jak wcisne pedał gazu, Wtedy nagle obroty spadają do ok 500 po czym wracają do normalnych wartości. Przy kolejnym dodaniu gazu dzieje sie podobnie....
Problem jest taki że jeżeli autko postoi tak jak teraz przy temp koło 0 i od razu gdzies pojade nawet 10km to prawie wogóle sie nie nagrzewa silnik co za tym idzie ciepło sie nie robi w aucie, po przejechaniu dłuższej trasy jest bardzo podobnie chyba że zatrzymam auto, postoi chwile na zapalonym silniku to nagrzewa i ogrzewanie działa bez problemów,...
witam mam astrę 1.7 DTI ( silnik isuzu ) jak jest silnik ciepły i postoi z 5 - 10 minut nie chce odpalić kręcić trzeba 7 - 10 sekund a zimny odpala też nie od razu ale tak po 2 - 3 sekundach . wie ktoś może jaka jest tego przyczyna ?
Popychacze najlepiej opróżnić z oleju przed montażem , ale jeżeli silnik już trochę postoi to same się opróżnią pod naciskiem sprężyn zaworowych, szkopuł w tym aby wcześniej nie pogiąć zaworów .
Czy filtr paliwa ma wpływ na odpalenie i falowanie obrotów? Tak mam za kazdym razem jak postoi ok 12 h
Witam! Mam problem z "e-ską" z 2000 roku i silnikiem 3.2CDI . Jak postoi 2 dni, niezależnie od temperatury na zewnątrz, to rano muszę chechłać 5 min żeby zapaliła. Jak już odpali to po sekundzie mogę zgasić i odpadli bez problemu, tylko jak postoi ponad 10 godz. to ciężko odpadła. Dzięki za pomoc!
postać wykładnicza tworzyć postać postać słońce
panele dachy płaskim amazon assistant miernik decybeli
kemppi minarc polonez chłodnica
Termet Silver Pro 20 kW - Szacunkowe zużycie gazu Czujniki piezoelektryczne do rejestracji dźwięku z obudowy radia