Zobacz napięcie na TPS między 2 i 3 pin http://obrazki.elektroda.net/13_12115690...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... masz opis.
Poszukuje potencjometru przepustnicy VW Passat 1.8 na jednopunktowym wtrysku.Wtyczka na 4 bolce.
Czy ważne jest aby po przeczyszczeniu potencjometra przepustnicy przykręcić go dokładnie tak samo. Czy niewielkie przesunięcie może wpłynąć na poprawną pracę silnika ?
Witam.Panowie w jaki sposób prawidłowo ustawić potencjometr przepustnicy.Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.Pozdrawiam
Kod błędu i jego opis jest dość klarowny ( to wina czujnika przepustnicy) Jeżeli sterownik na wyjściu potencjometru zobaczy +zasilania czujnika, to ograniczy wtrysk, aby zapobiec zniszczeniu silnika itp.
Ale ten błąd wystąpił tylko raz i było to 6 lat temu... Skasuj ten błąd i zobacz co się będzie działo, pewnie lampka się zapali ponownie ale tego błędu już nie będzie. Jak podasz kod silnika to może ktoś coś doradzi.
Witam wszystkich czy ktoś wie jakie kolory mają przewody potencjometru od przepustnicy w passacie?Przy kostce są też jeszcze przewody od silnika krokowego a ja nie pamiętam które to od potencjometru.
Witam! Podłącze się bo mam problem ze złączem potencjometru przepustnicy w passacie b3 2.0 2E. Ktoś jak zakładam nieumyślnie powyrywał przewody z wtyczki. Nigdzie nie moge znaleźć sposobu ich podłączenia.. A mam problem z obrotami, falują lub utrzymują się znacznie za wysokie. Pilnie proszę o pomoc! Z góry wielkie dzieki;]
Witam !!! Mam problem nie zależnie na czym jade 'Bęzyna Gaz' Silnik zmienia obroty "wolne obroty " przy skręcie w prawo rosną a jak skręzam w lewo maleją. różnica od 500-2000 . Proszę o pomoc !!!!!!!!!! wszystkie rurki powietrza wymienione , potencjometr przepustnicy ok :(
Jak zachowuje się potencjometr przy uchylaniu przepustnicy między 1(at)5 ma być ok, 5V A jakieś błędy były?
czujnik polozenia przepustnicy jest przy kolektorze dolotowym w miejscu łączenia sie kolektora z gumowa rurą od przepływomierza i filtra powietrza.Znajduje sie na tej samej osi co os sterowania przepustnica ale u dolu.Jezeli to jest automat to powinny byc do niego wpiete 2 kostki po 3 przewody. Jedna kostka troche krótsza od silnika ma 3 piny druga...
a może to potencjometr obrotów przy przepustnicy (brudny, zwiera lub padnięty)
mam problem ze skaczącymi obrotami potrafie kilka dni jeżdzić bez problemu a następnych kilka zaczyna skakać na obrotach wymieniłem już wtryski silniczek kroczkowy potencjometr przepustnicy jest to model PASSAT pojemność 1.6 z jedno punktowym wtryskiem proszę o pomoc próbowałem już wszystkiego jestem bezradny z góry dziękuję
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
Zamykam temat, jak pisałem: "Uszkodzony okazał się potencjometr przepustnicy autko chodzi jak nowe" Pozdrawiam wszystkich.
Wracajac do tematu to samochod juz na benzynie nie szarpie, przyczyna byl zle ustawiony potencjometr przepustnicy:) Dzieki za wszelka pomoc i pozdrawiam
To nie tak. W dieslu nie ma przepustnicy i nie trzeba nic adaptować. Musisz obejrzeć pedał gazu, czy pracuje w pełnym zakresie, możesz go wyciąganie na stół i obmierzyc odporności. W razie co napisze ci jakie i gdzie powinno być. Wydaje mi się jednak że masz problem z jego skokiem bo są tam dwa nie zależne potencjometry więc wywalil by błąd jednego...
Witam. Mam Passata B5 1.8 APT i przepustnice elektryczna 06b133062e i pedał gazu na potencjometr i niestety brak dostępu kupna takiej przepustnicy tylko używka. I tak się zastanawiam czy można przerobić to na linkę pedał gazu i przepustnice np od ADR bo nowe są dostępne ? I czy ktoś tak zrobił może lub próbował ?
ja mam passata b4 1994 rok z silnikiem 1.8 na jednopunktowym wtrysku kod silnika to ABS. mam w aucie linke od gazu i we wtrysku jest silniczek krokowy (potencjometr przepustnicy). to w moim aucie jest problem z tempomatem czy wystarczy tylko zmienic dzwignie od kierunkowskazu i odblokować taką funkcje w komputerze?
Sonda musi chodzić od 0,0 do 0,9 nie może stać,silnik krokowy styk biegu jałowego ,potencjometr przepustnicy,uszkodzony zawór taktujący odpowietrzenie zbiornika paliwa,odpowietrzenie zbiornika paliwa żle podłączone.
witam,cos jest z "dawka" powietrza , moze przeplywomierz lub potencjometr lub czujnik przepustnicy, /jezeli jest turbina to moze byc ona/,pozdrawiam Zdzislaw
Nie przez nią samą , ale przez potencjometr przepustnicy , zawór regulacyjny biegu jałowego i też sondę. Sonda znajduje się przed katalizatorem , na rurze wydechowej.
Witam! O ile dobrze pamiętam w tym silniku jest stycznik z trzema pinami: masa. styk zamkniętej przepustnicy i styk pełnego otwarcia. Za pomocą omomierza można ustalić jak podłączyć który pin. Piszesz, że był tam podłączony przewód z instalacji gazowej, ale chyba nie do stycznika a do potencjometru przepustnicy (ale te były tylko w autach z automatem).
ja mam 2,0 8zaw u mnie falowaly obroty zwłaszcze na zimnym silniku i okazalo sie ze był urwany kabel od potencjometru położenie przepustnicy. Morze miec na to też wpływ przepływomierz zwłaszcze mechaniczny.
Mam passata kombi 2.0 2e, 1993 rok. Przy wciśnięciu gazu auto zwalnia, przerywa i szarpie, i nie może się rozpędzić, a po chwili ma takiego kopa ze wgniata w fotele. Wymieniłem już świece, kopułkę, palec, filtry, potencjometr przepustnicy i dalej to samo! Nie wiem co to może być, ludzie pomóżcie!!!
Wygląda na złamany jakiś kabel od potencjometru przepustnicy. lub są na niej wytarte ścieżki. Najczęstsza przyczyna wariowania tych rzeczy gdyż sterownik nie otrzymuje prawidłowych informacji lub wogóle.
Wygląda to na potencjometr przepustnicy a jeszcze bardziej na silniczek przepustnicy, czujnik o którym wspominasz nie jest do wtrysku. Zacznij od podstawienia drugiego silniczka wolnych obrotów. Pozdrawiam.
hallem na nie pracującym się nie przejmuj jak zachowuje się nastawnik biegu jałowego ?? spójrz przy pracy silnika na biegu jałowym czy w ogóle chodzi poluzuj też śruby mocujące potencjometr przepustnicy. jest na nim niewielka możliwość korekcji obrotów. zbyt mocne lub nie równe dociągnięcie śrób może powodować falowanie obrotów
Sprawdź podstawę wtrysku, potencjometr przepustnicy i jeśli masz możliwość podmień aparat zapłonowy. Mnie tak szkolił w Passacie z tym samym silnikiem "umierający" czujnik Halla. 11 litrów na trasie to trochę dużo. Mnie Passat palił niecałe 10 na trasie a 12 w mieście, no ale może "masz cięższą nogę" ;). Sprawdzenie, ew dołożenie masy na silnik to też...
Witam Mam passata B3 2.0 16V i u mnie jest uwalony potencjometr przepustnicy - objaw jest taki, że mam wrażenie jakbym na ręcznym jeździł. Sprawdż sobie ten potrencjometr miernikiem czy przewodzi - ma żłą mieszanke i to Twój problem (według kompa (VAG) to jest zła mieszanka)
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
W warunkach amatorskich nie wykonasz potencjometru, który wytrzyma miliony przesunięć ślizgacza podczas pracy zawieszenia na nierównościach drogi. Do tego potrzebny jest potencjometr w specjalnym wykonaniu (taki jak np. w czujnikach pedału gazu albo położenia przepustnicy). Oryginalnie w czujnikach położenia zawieszenia, które udało mi się podpatrzyć,...
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty czy zmniejszyć. Przy odpalaniu ciągle są wysokie obroty, zdjęcie...
Witam. Może warto zobaczayć czy nie jest zatarty mechanizm na potencjometrze przepustnicy. Przy wyłączonym silniku można to sprawdzić odsuwając ręką - czy ładnie, sprężyście powraca na swoje miejsce. Następnie podczas pracy silnika, ręcznie przesunąć mechanizm z potencjometrem przepustnicy i przyjżeć się jak reaguje elektryczny silnik biegu jałowego...
Może tak, może nie.. Na radiatorze masz kość sterująca tym silnikiem, 7 pinów, bodaj TLE1042, aczkolwiek może być pod inną, kodowaną nazwą. Wlutuj ją, wydrzesz z jakiegoś sterownika z passata 1,8. Albo przełóż sam sterownik. Ale sprawdź jeszcze potencjometr. K sie nie świeci?
proste, sciąg wtyczke z potencjometru i zobacz jak zachowa się system. Jak zejdzie z obrotów to wina z TPS ( wytarty\szumi\źle ustawiony), jak nie to sterownik nie widzi położenia krańcowego przepustnicy.
Denerwuje mnie czasami brak mocy i max prędkość 120 km jak wył zapłon wszystko wraca do normy, jest to dość niebezpieczne bo dzieje sie w czasie wyprzedzania , czasami ? takie rzeczy jak przepływomierz ,zawór n75 sprawdziłem błędów na kompie nie ma spr vagiem wsio ok został egr ! w 90 nie ma zmiennej geometrii łopatek na turbinie tak że mam to z głowy...
CZytaj uważnie odpowiedzi - ja nie upieram się że tam jest czujnik położenia przepustnicy w formie potencjometru( podałem to jako jedną z typowych usterek współczesnych samochodów a miałem ich z 10 różnych marek m in VW Passata) - kolega elektrit ma co do tego wątpliwości. Patrzą na jego zasługi w Elektrodzie skłonny jestem poważnie potraktować jego...
Ja stawiam na potencjometr lub czujnik temp(niby wymieniałem na nowy 2 razy ale??) Obroty dochodzą czasem do 3000. Oddałem go dzis do serwisu boscha zobaczymy co wymyslą. 1.PZEPŁYWOMIERZ (OPORNIK) WPŁYWA NA PRACE SILNIKA WRAZ Z PRZEPŁYWAJĄCYM POWIETRZEM ZMIENIA SIE OPÓR I W POŁĄCZENIU (elektycznym) Z POTENCJOMETREM PRZEPUSTNICY WPŁYWAJĄ NA PRACE SILNIKA...
Od niedawna jestem posiadaczem passata combi 2.0 2e,93 rok i nie mogę sobie z nim poradzić. Auto nie wchodzi na obroty, szarpie i strzela. Przy wciśnięciu gazu do dechy z trudem rozpędza się do 3 tys. i powraca do 1 tys. a od czasu do czasu strzeli z rury i zamknie obrotomierz i tak w kółko. Wymieniłem juz prawie wszystko: kable, świece, kopułkę, palec,...
Twój problem przypomina mi sytuację opisywaną chyba nawet tutaj z passatem, też wymieniana przepustnica była tylko okazało się na końcu, że przepustnica nie była konkretnie do AKL (w passacie to inne oznaczenie prawie tego samego silnika 1.6 z SR). sprawdź czy to jest do tego modelu a nie pożyczka z 1.8. Poza tym Sprawdz czy bez filtra powietrza działa...
Rozumiem, że dwa pierwsze okienka to wyniki odczytane dla obu potencjometrów (silniczka od obrotów jałowych, linki gazu)? Z tego co pamiętam w starszych sterownikach podawane były tam dwa napięcia. Wynikało by z tego, że sterownik widzi oba potencjometry. Nie mam już pomysłów, nie wiem czy podejrzewać przepustnicę czy sterownik. Może dla silnika AQY...
AHL ma wolne obroty regulowane silniczkiem ( ale nie krokowym) obracającym przepustnicę, zespół przepustnicy ma też dwa potencjometry - jeden z nich przekazuję zwrotną do sterowniku , na podstawie której reguluje uchylenie przepustnicy , drugi sprawdza kąt wychylenia tejże dla celów określenia ilości wstrzyknięcia paliwa - oraz stycznik biegu jałowego....
Witam ! Zobacz też czujik położenia przepustnicy( potencjimetr ). jego działanie do gazu nie ma znaczenia- gaz steruje podciśnienie.Napięcie zasilania potencjometru 5V, napięcie wyjściowe 0÷5 V, rezystancja 400÷510 omów(pomiędzy + a - ). Dolej też do paliwa formuły do wtryskiwaczy. Pozdrawiam
Ten system nie ma silnika krokowego tylko regulator biegu jałowego różnice są zasadnicze. Obroty b.jał. mogą bujać bo ; -potencjometr przepustnicy uszkodzony,przerwa na przewodach do potencjometru. -uszkodzona ,słaba sonda lambda. -stan techniczny silnika niedostateczny np:bierze olej i zakłóca w ten sposób pracę sondy lambda/cząsteczki oleju/ sonda...
No faktycznie, bardzo dobry pomysł. Ciekaw jestem jaki prąd, pewnie nie duży(to żaden problem poradzę sobie). Wiem że ten czujnik odłącza się przy sprawdzaniu różnych rzeczy. Wiem że jest coś takiego jak adaptacja potencjometru przepustnicy. Może po odpięciu przechodzi w tryb awaryjny. Przez to wszystko może ten czujnik nie mieć nic wspólnego z tym...
Witam jak ktoś ma passata takiego bardzo bym prosił o podanie mi kolorów przewodów na czarnej wtyczce od spodu nie tej co wychodzi na przewodzie z przepustnicy ona jest umieszczona z boku. Pod przepustnicą w czarnej obudowie potencjometru jest gniazdo gdzie wchodzi czarna wtyczka . Do niej dochodzą trzy przewody /środkowy to zielono coś tam/ a dwa są...
Właśnie dzisiaj wymieniłem ten czujnik ^^ i ustawiłem czujnik tzn. potencjometr przepustnicy, wymieniłem też membrany w parowniku i te małe gumki. Także, świece, kable, kopułka, palec, parownik, czujnik powietrza, potencjometr przepustnicy, czujniki w króćcu wody odpadają, a i z filtra gazu na razie wysypałem tylko ten piach/syf co się nazbierał, filtr...
Witam ponownie. Problem jest następujący: wymieniałem akumlator i zaczęły się problemy których wcześniej niebyło . Najpierw immo gasiło samochód-uporałem się z tym-wyczyściłem wtyczkę od ECU. Jak zaczął chodzić to zapala tylko z wcisniętym gazem, lata po obrotach, przy dodaniu gazu zadławia się, jest kupa dymu, zalewa świece. Vagiem odczytuję błąd 01165-...
Nie jest do konca prawda że można zresetować komputer odłaczajac napiecie.A problemów może być kilka.Miedzy innymi potencjometr przepustnicy.Pracuje w serwisie VW.Jak chcesz wiecej wiadomości to napisz.Robert
Chyba nie dowiem się jak sprawdzić ten " krokowiec" Dzis zajechałem tak po prostu zapytać i facet ( wydaje się być w porządku) powiedział, że może potencjometr przepustnicy( Tps) jest źle skalibrowany i daje złe dane do ecu lub może łapie lewe powietrze. Zapytałem czy jechać "na kompa" to odparł, że facet sprawdzi, skasuje mnie a i tak prawdopodobnie...
U mnie w vw passacie b5 fl 1.8T potencjometr czasami gubił odczyt, komputer wchodził w tryb awaryjny, najprostszym sposobem jest podłączyć auto pod komputer i cyklicznie wciskać pedał gazu, patrząc czy wartości są prawidłowe (przeważnie jest to % otwarcia przepustnicy) jeżeli węgielek nie jest starty wystarczy psiknąć sprayem do potencjometrów (ja u...
do ociz. komputer ze zdjęcia mam w moim pasku 1.8 na jednopunkcie wcześniej nie wiedziałem że jest on z silnika 2.0 potencjometr przepustnicy jest dobry ścieżki nie są wydarte zaś napięcie na 2 pinie na całkowicie zamkniętej przepustnicy mieści się w waktości, którą podałeś i płynnie rośnie do ok. 1/4 otwarci i wynosi ok. 4,5v. na 4 pinie też jest ok....
Silniczek krokowy od biegu jałowego przykładając 5V a potencjometr od położenia przepustnicy omomierzem lub woltomierzem. Tu masz opisane jak sprawdzić te urzadzenia. wtrysk tykać nie tykał, jak rozebraliśmy wtrysk (dwa piny) tam mam 5V. Zapłon ok. chodzi na gazie
Przepustnica czyszczona z zewnątrz jak i elektronika środkiem do potencjometrów.
Wszystkie wyprowadzenia się zgadzają. Podłączyłem sterownik i działa. Poniżej rozpisałem parametry elektryczne poszczególnych sygnałów. nr wyprowadzeń jak na rysunku powyżej. 1. WE /Temperatura parownika wskazania w zakresie 0V=180 st.C 5V= -55st. C 2. WE /RPM prędkość obrotowa silnika reaguje na narastające zbocze sygnału (H) +5V 3. WE /Rezerwa gazu...
Niepamiętam numerów, ale z tego co wyskoczyło to wszystkie info było poprzedzone takim słowem - sporadyczne. (przy zaworach hydraulicznych),wyswietliła jeszcze Kick-down (niedziala u mnie - linka daje impuls prawidłowy, zaś skrzynie niereaguje), potencjometr przepustnicy - ale działa na na wciśniećia pedału gazu, ale tylko na biegu 3, zaś na 1 i 2 niedziała!!...
To ja się dołączam do postu. Problemy podobne, przeszukałem całą elkę i ten post jest najbardziej zblizony do mojego problemu, a zakładać nowego chyba nie ma sensu. Szukam konkretnej podpowiedzi, ale na wstępie zaznaczam, ze nie bałdzo potrafię się posługiwać miernikami napięcia, więc ewentualne rady o "mierzeniu" przemilczę :-( Mój pasek to B4 1.8...
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komp, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
Witam Proszę pomóżcie. Od 2-3 miesięcy męczę się z moim samochodem, robię go jak mam czas i pieniądze... VW Passat b3 1991r. 1.8RP + instalacja I generacji Lovato. Wymieniłem już kupę części: membrany w reduktorze, filtr powietrza, paliwa, czujniki w króćcu wody obydwa, kompletny wtryskiwacz wraz z czujnikiem powietrza, potencjometrem przepustnicy,...
A jeśli nie zależy mi na pełnosprawnym bypassie a tylko jak mówiłem możliwości odpalenia na benzynie? Sprawdziłem u ojca na tym samym silniku: na benzynie odłączenie przepływki skutkuje natychmiastowym gaśnięciem, natomiast na gazie działa sobie dalej jak by nigdy nic. Klape zakładam dobrze, nie ma możliwości innego jej założenia, co najwyżej do góry...
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komputer, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
No panowie, dzisiaj sprawdziłem sondę na oscyloskopie! Na benzynie dziala bardzo dobrze - tzn. robi sie ładna sinusoida. Na gazie sonda stoi - ale tak podobno ma byc. Potencjometr przepustnicy jest ok, czujniki tez. Komprecha po 13 na każym garze (sam mechanik był zdziwiony, ze przy 330 tyś silnik ma takie sprężanie). Spaliny też są ok - porównywalne...
Heh, myślałem że tylko ja mam taki problem, ale widzę że nie jestem sam. Mam Passata B4 '95 silnik ADZ i właśnie po zainstalowaniu gazu mam ten sam efekt co ty. Gaziarze oczywiście rozkładają ręce. Wymieniłem lambde bo w międzyczasie padła, ale usterka pozostała. Dodam jeszcze że jak wywaliłem silnik krokowy i wstawiłem zwykłą srubę to jakby efekt...
Witam drogich forumowiczów ;) Mam problem z moim paskiem, jest to Passat z 1991r. silnik 1,8RP. Gaz mam 1 generacji, parownik był regenerowany jakieś 15-20tyś km temu. Od jakiegoś czasu chodzi no tak, że jazda nie przynosi mi żadnej frajdy bo co chwilę się psuje... mianowicie na benzynie nie dało się jechać bo szarpał, tylko dało się odpalać od wczoraj...
Kolego tak wyczytałem natym forum, pisał Emeryt2, ma doświadczenie, był ostatnio temat, że koleś robił adaptacje gdzie miał zepsuty czujnik temp, (na tablicy pokazywal dobrze ale do sterownika źle słał) i po zrobieniu adaptacji zostały mu obroty 1300rpm, adaptacje powtarzał kilka razy i ciągle było to samo, ktoś doradził wymienić czujnik i tak zrobil,...
Słuchajcie, ostatnio zauważyłem że "dławi" mi silnik. O co chodzi z tym dławieniem? Otóż chcąc szybko ruszyć z bocznej uliczki dałem w gaz żeby samochód żwawiej pojechał i co się stało? Nic, ja w gaz a silnik wolne obroty i nie jedzie. W czasie jazdy jest podobnie, jak szybciej wdepnę gaz żeby przyspieszyć to mi dławi silnik. Samochód passat B3 90r...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam wszystkich i prosze o pomoc. Mam Passata b3 2,0 (2e) 91r automat. Nie działa skrzynia biegów- jest w stanie awaryjnym. Zaczeło sie to dzień po wymianie uszczelki pod głowicą. Najpierw zacząl świrtować obrotomierz(albo pokazywał obroty albo leżał albo skakał jak głupi) skrzynia wchodziła w stan awaryjny ale po ponownym odpaleniu było w stanie normalnym....
W sterowniku silnika błędy: 17549 - rejestracja obciążenia, niezrozumiała wartość, 16556 - zespół 1 system pomiaru paliwa ,mieszanka za bogata, 16555 - zespół 1 system pomiaru paliwa ,mieszanka za uboga ( rzadko), 17831 - zespół 1 układ doprowadzania pow. wtórnego przepływ za mały, Błąd pierwszy pociąga za sobą awaryjne działanie ABS+ESP, sugeruje również...
Byłem na to gotowy, w końcu auto po niżej minimalnej krajowej. Podobnie kupiłem kiedyś passata 1.8t ale tam wyciągam filtr, a w nim garść lisci, garść trawy i syfu że jak trzepnołem o ścianę to poleciało jak z pełnego worka z odkurzacza. A ten musiał być zabity dziwnym pyłem, bo się ładnie prezentował. Słowo jeszcze odnośnie czyszczenia przeplywomierza....
Witam! Coś mi zaczął Passat odwalać na benzynie obroty skaczą od 1000 do 1500, a na gazie idą w górę niekiedy do 2500 nieraz nawet do 5000 i tak trzyma. Po wymianie potencjometru przepustnicy jakiś czas chodził dobrze, ze dni jak się rozgrzał to chodził dobrze, a teraz w sumie jak mu pasuje tyle, że rozgrzany częściej chodzi lepiej. Komputer pokazuje...
potencjometr przepustnicy potencjometr przepustnicy bosch potencjometr przepustnicy escort
cewka zapłonowy lampa sterujacy samsung zespół obrazowania
polonez abimex parkside robot koszący
Wymiana przekaźnika JS1-12V AJS1311 na zamiennik Laser Bosch PCL20 - Poszerzanie Wiązki z Odległością