Siema. Samochód to Jaguar XJS z 1988 roku. Long story short, chcę zmienić położenie modułu zapłonowego w komorze silnika, żeby się nie grzał. Potrzebuję w tym celu przedłużyć kable, z 40 cm do prawie 1,5 m. Do modułu wchodzą dwa kable, którymi leci sygnał z czujnika w aparacie zapłonowym. Wszystko mieści się w pobliżu rozdzielacza zapłonu z wieloma...
(at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/6897289800_... AI: Czy oprócz mrugania tej kontrolki pojawiają się inne objawy, np. kod błędu, brak grzania, dziwne dźwięki? Brak grzania Bezpośrednia odpowiedź Brak grzania przy migającej kontrolce i brak czerwonego „lockout” na zdjęciu zwykle oznacza: kocioł widzi żądanie grzania, ale nie dochodzi...
Witam Potrzebuję waszej pomocy Do przerobienia mam stary silnik V8 ze stykowym rozdzielaczem zapłonu. Chcę przerobić go na elektroniczny zapłon bezstykowy z wzmacniaczem zapłonu Co do samego wzmacniacza zapłonu (modułu) zastosowałem jeden z prostszych Niestety wyzwalanie iskry w tym module realizowane jest za pomocą prostokątnego sygnału z hallotrona...
Aktualizacja: Pilota odblokowałem, winny był akumulator i jeden bezpiecznik. JEST ZAPŁON, Samochód kręci nie odpala (podmieniony ECU) Po przetrzepaniu doszedłem, że podmieniono: 03L906022MJ - ECU, z silnika 2.0 i manualem (sil. CAGA) 8K0920900C - Zegary, niestety nie wiem jakie być powinny, ale te wyglądają na sprawnę tylko czy będą obsługiwać asystenta...
Witam. VW Golf III 1996r. 1.8b 55kW, nie odpala, prawdopodobnie uszkodzony jest sterownik silnika, potrzebuję potwierdzenia mojej diagnozy. A więc tak, po podpięciu komputera widnieje błąd 00515-czujnik halla brak sygnału i tu już pojawia się pierwszy problem, bo przy próbie wykasowania komputer traci połączenie ze sterownikiem i już się z nim nie połączy...
Witam Od ponad tygodnia mam problem z odpaleniem - brak iskry na cewce zapłonowej . Co wymieniłem : cewke - moduł zapłonowy - komputer Czujnik halla daje sygnał do kompa Problem jest chyba z zwarciem na kablach bo po włączeniu zapłonu po chwili płytka od modułu zapłonowego cała nagrzewa się aż prawie parzy. Moduł dostaje zasilanie +12V na PIN 3, lecz...
Witam, chciałbym zaprojektować układ sterujący wysokoprężną lampą sodową. Trochę mało znalazłem na ten temat informacji w sieci, dla tego chciałbym zapytać tutaj, wśród ekspertów. Zaznaczam, że temat zaklasyfikowałem do tego działu, bo może być ciekawy dla osób początkujących, a sam nie jestem mocny z analogówki, więc w tym kontekście jestem "przedszkolakiem"...
"fiatowskie" 3-pinowe? Z tego co do tej pory wyczytałem na forum i co widziałem w aucie to tak. Na wszystkich schematach które widziałem na forum to na złączu diagnostycznym jest 12V, masa i linia K. Potrzebuję oprogramowanie do Polonez Caro Plus, 98 Bosch Mono motronik.bere dużo benzyny (20 litrów na 100 km), nie może znaleźć przyczyny. Na Ukrainie...
Nawet jeśli z zakłóceń zbierze się kod to musi równocześnie trafić na komendę. Dwa to przycisk zazbrojenia. Z tego co widzę używasz ARM jako przejścia w tryb gotowości i do tego potrzeba jeszcze kolejnej komendy, więc jeśli jakimś cudem uda się zazbroić odbiornik to do detonacji jeszcze kawałek. Dokładna procedura wygląda tak: -Wpisz OPS 101 (tryb...
Sterownik jest wyposażony w procesor Motorola, z niego są sygnały do wyjścia zapłonu. Sygnały z procesora Motorola bezpośrednio przechodzą przez oporniki oznaczone 101. Potrzebujesz lutowania wszystkich rezystorów z takimi oznaczeniami. Jest to typowy problem z tym sterownikiem
Po długim boju, doszedłem do wniosku, żeby podglądać kamerę w Systemie, to musi być ona zasilona na stałe po włączeniu zapłonu. Także, nie potrzebuje sygnału z biegu wstecznego, gdyż jest zasilona cały czas po włączeniu zapłonu i można ją podglądać z poziomu SYS.
Nic nie zrobisz, oryginalne radio sterowane jest siecią CAN a chińczyk potrzebuje tradycyjnych sygnałów (wyjście to zastosowanie emulatora CAN, który poda analogowe ACC lub podpięcie 10ACC pod zapłon). I rozłącz połączenie 10ACC z CAN,em jak chcesz jeszcze pojeździć autem.
Ma problem z utrzymaniem obrotów biegu jałowego - do tego ECU potrzebuje sygnały o temperaturach i reguluje dawką paliwa oraz zapłon. Obstawiam czujniki i moze jeszcze przepustnica - warto by może wyczyścić.
Wtyczka doprowadzająca napięcie do świetlówki nie powinna dawąć żadnych sygnałów na mierniku chyba że jest wpięta do inwertera a na nim uszkodzony jest kondensator wysokonapięciowy łączący lampę z wyjściem trafa WN (około 20pf na 3kv) świetlówka potrzebuje około 600v do zapłonu,czy nie prościej poszukać postów na ten temat wpisać: inwerter i szukaj.
Czarny to "plus" przechodzący przez stacyjkę. Możesz sprawdzić czy pojawia się na nim napięcie 12V z akumulatora jak włączysz zapłon. Żółte to wyjścia z alternatora/prądnicy. Zielony to masa. Gruby zielony to też masa, przykręcana do ramy. Czerwony to ładowanie akumulatora. Bez czarnego też powinno działać. Widocznie ten regulator nie potrzebuje tego...
Starsze typy działają samodzielnie, potrzebujesz masę, plus stały, ewentualnie plus po zapłonie i sygnał podświetlenia.
Wbrew pozorom tobie nie jest potrzebne urządzenie do przyśpieszenia zapłonu,a wręc odwrotnie. Ty potrzebujesz urządzenie do opóźnienia zapłonu. Nie da się uzyskać zapłonu przed sygnałem inicjującym,chyba że pierwszy sygnał bedzie tracony,ale przechowywany w pamięci jako znacznik. Urządzenia te działają tak,że bazowy punkt zapłonu jest mocno wyprzedzony,grubo...
Witam. W tym radyjku dedykowanym do gamy VW masz wejście analogowe od podświetlenia. A w Twoim aucie wszystkie informacje masz cyfrowe czyli tak jak kolega wyżej się wypowiedział Can L i Can H. Ty potrzebujesz z tej informacji cyfrowej wyciągnąć dwa sygnały "zapłon" jak i "podświetlenie" dlatego potrzebujesz konwerter CAN-Analog. Pozdrawiam.
Załóż AWS i po rozruchu wysterujesz sobie plus czy minus co tam potrzebujesz.
Witam, silnik Deutz chłodzony powietrzem, 24V, ma napinacz paska wentylatora z czujnikiem, który ROZWIERA połączenie z masą w chwili gdy pasek się urwie. Potrzebuję schemat jak ten czujnik połączyć z alarmem dźwiękowym, który ma dodatkowo dać sygnał przez np. 3 sekundy, po włączeniu zapłonu, że układ jest sprawny.
Jak widać na schemacie, załączeniem przekaźnika pompki steruje ecu podając masę z 17. Może potrzebuje jeszcze sygnału (napięcia) z modułu zapłonu by włączyć przekaźnik. Jest iskra - to i sygnał na ecu powinien być. Czy obrotomierz się podnosi przy kręceniu?
Witam, masz objaw jakby jedna z krańcówek sygnalizowała otwarcie, sprawdż czy nie ma połączenia z masą mogła sie rozpaść, jak masz zapłon włączony to nie potrzebuje sygnału od krańcówek, powodzenia
Nie znam tego oscyloskopu, napiszę na co musisz zwracać uwagę . Czas zapisu przebiegu ,potrzebujesz mieć możliwość zapisu przebiegu sygnału w zależności od tego jaki okres będziesz badać. Co do pasma to te 20MHz powinno wystarczyć bez problemu ale oscyloskop może przydać też do innych celów. Dobrze by była możliwość wykonywać pomiary wysokich napięć...
Czy są układy które przepuszczałyby tylko co dziesiąty sygnał (impuls) bez zmiany długości jego czasu trwania? Wystarczy, że zrobisz zwykły licznik johnsona. Schemat i tabela prawdy układu 4017 Symetrycznie na całym obwodzie koła znajduje się 10 prostokątnych wypustek (zębów) Układ zapłonowy w Twoim motorze wyglądałby mniej-więcej tak: czujnik > dzielnik...
Automatyka kotła potrzebuje sygnał wzrostu ciśnienia o około 0,2 bara aby nastąpił zapłon. Gdy brak jest sygnału to wyświetla błąd. Kocioł dwufunkcyjny Saunier Duval jest przeznaczony do pracy w układach zamkniętych.
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
Tak, w czerocylindrowym sprawa prosta-co pół obrotu wału tłok u góry, tłok na dole.. Jeżeli by miał klasyczny rozdzielacz zapłonu nie potrzebował by sygnału z wałka. Możesz mieć problem z synchro, np ECU oczekuje sygnału z wałka po piatym ząbku koła fonicznego a dostaje po siódmym...
z tego co wyczytałem dwa piny na sterowniku plus i minus oraz po zapłonie. Tylko czy potrzebny jest czujnik kąta skrętu ten na maglu ? czy magiel może zostać oryginalny ? Bez czujnika pozycji wału na maglu wspomaganie nie ruszy więc magiel musi być odpowiedni. Oprócz zasilania sterownik wspomagania potrzebuje jeszcze sygnału pracującego silnika, i...
Witam. Podepnę się pod temat. Mam passata B7 1,4 TSI z 2012 roku silnik CAXA. Chciałbym zablokować go elektrycznie . Wyczytałem tu, że w Borentz złącze G pin 11 można odciąć a czy przypadkiem to nie jest sterowanie rozrusznikiem? Napisał ktoś też o przekaźniku systemowym. Gdzie on się znajduje? bo to byłaby prosta sprawa Założyłbym urządzenie typu Multiblock...
Błąd zużycia klocków nie ma nic do systemu ABS i jest wygenerowany przez sterownik VIC. Jak tylko VIC "widzi" ciągłość obwodu zużycia klocków i masę na końcu obwodu to nie wyświetla komunikatu.System nie wyświetla komunikatu, jeżeli obwód jest połaczony do masy.Jego przerwanie uaktywnia ostrzeżenie na desce. Nie jest potrzebny do jego zresetowania komputer.Jedyne...
Witam Czego potrzebuję oprócz sygnału z czujnika położenia wału i zasilania aby uruchomić zapłon w takim typie sterownika. Bo już wymiękam a układ nie chce mi błyskać świecami. Mam komplet z fiata punto wszystko podpięte a nie chce działać.
Witam, posiadam przekaźnik sterownia elektrycznymi szybami, który najprawdopodobniej potrzebuje informacji o uruchomionym silniku. Ten sygnał idzie od alternatora. Pytanie z jakim się zwracam, czy po podłączeniu do tego przewodu żarówki i włączeniu zapłonu, żarówka miga słabym światłem. Po uruchomieniu silnika świeci mocnym, ciągłym światłem. Czy takie...
Dziękuję za odpowiedź. Są na tej stronce schematy, ale tego, którego poszukuję akurat nie ma. Potrzebuję 16163409 (AXZJ).
Potrzebowałbyś programowalny licznik impulsów ale większość tańszych konstrukcji ma ograniczenie częstotliwości do 100Hz
Witam, potrzebuję porady, czy w komorze silnika łatwo znajdę odpowiednie punkty przyłączeniowe do świateł dziennych. Potrzebny jest sygnał "plus po zapłonie" i "światła pozycyjne". To ostatnie można dopiąć do reflektora, ale wolałbym dopiąć się do jakiejś wiązki/wtyku. Przepychanie kabli do kabiny i dobieranie się pod deskę rozdzielczą to ostateczność....
Da radę podłączyć go do każdego auta, wystarczy trochę pomyśleć. Perfect potrzebuje do prawidłowej pracy sygnałów: zam,otw,blokowanie(wkładki, przycisk itp), zapłon i krańcówki, to wszystko jest w Twoim aucie
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Witam potrzebuję pilnie schematu kostki licznika Peugeot 407, wiem gdzie jest + i - ale nie wiem pod którym pinem jest +12 sygnał zapłonu, wymieniłem tarcze na indiglo i muszę je podłączyć żeby się zaświecały po uruchomieniu zapłonu, z góry dziękuję
Witam kolegów montuję do Mondeo III 2001r 2.0 benzyna sedan blokadę zapłonu i mam pytanie bardziej doświadczonych w temacie a mianowicie ; co odciąć mogę przy kierownicy by moduł GEM się nie gryzł oraz czy mogę wciąć się w kierunki przy kierownicy czy dopiero za schowkiem . Znalazłem rozpiskę od Challengera i prawie wszystkie sygnały są w lewym progu...
podgrzewacz eberspacher d5wz. część pinów podłąłczyłem wg opisu ze strony eberspachera i piec się uruchomił ale zostały mi jeszcze z 2 kable które nie wiem do czego są. podłączyłem pompę paliwa, plus i minus zasilania, sygnał zapłonu i alternatora został przewód diagnostyki i jeszcze dwa kable - nie wiem od czego mogą być. zostały przewody nr 3 i 8...
Witam! W Peugeot 307 SW chcę dodać pilot do centralnego zamka. Nie mam pojęcia, czy z salonu wyjechał z pilotem, obecnie jest jeden podstawowy klucz bez pilota. Nie wiem też, czy dany egzemplarz jest przystosowany do pilota (jak to sprawdzić? informacje w bazie danych ASO?). Nie potrzebuję dodawać, kopiować transponder, docinać grotu. Nie posiadam PIN...
Cewkę zamówiłem i czekam na nią, ale potrzebuję się upewnić, czy na pewno to cewka, więc pytam o oporności na wejściach el. do cewki Mogą być także inne problemy, typu komputer albo stary alarm. Zastanawiam się, czy dalej szukać problemu, czy tylko czekać na cewkę Oporności żadne ci nic nie dadzą. Robisz to tak: Bierzesz żarówkę np 21W czy H7 i i przykładasz...
Potrzebuje odciąć zapłon albo coś w tym rodzaju za pomocą przekaźnika tak, aby nie narobić błędów itd. Ponieważ do tego auta nic nie mogę znaleźć i nie ma schematów modułu pod stacyjka proszę o pomoc może wie ktoś. Potrzebuję sygnały: zasilanie +12, +12 po włączeniu stacyjki, oraz informacje co mogę odciąć i gdzie.
Nie wiem jak Twoje radio ma zrealizowane podświetlenie ale jeżeli potrzebujesz dwa poziomy napięć - przy włączonych światłach i przy włączonych to można to bardzo prosto zrobić za pomocą przekaźnika z 5 nóżkami. Styk 30 dajesz do przewodu od podświetlania radia. Styk 87 dajesz do plusa po zapłonie. Styk 87a dajesz na dzielnik napięcia zrobiony z 2 rezystorów...
Niebieska kostka 1pin- kl15(+po zapłonie) 9pin- masa 23pin- kl30(stały +) 24pin- masa 25pin- linia k 11pin- sygnał obotomierza Kolego masz może pełną rozpiskę ? Jak by ktoś potrzebował posiadam schemat i rozpiskę do Audi B3
Witam wszystkich, mam pytanie do osób zajmujących się elektroniką. Potrzebuje w aucie podłączyć urządzenie które ma własne zasilanie i dodatkowo ma sterowanie plusem. Musi to wyglądać tak: Włączam zapłon, urządzenie dostaje sygnał i się uruchamia. Po wyłączeniu zapłonu urządzenie się wyłącza a w tym momencie potrzebne jest mi podtrzymanie tego napięcia...
witam wszystkich mój problem polega na tym ,że nie moge zlokalizować przewodu ,który jest odpowiedzialny za załączanie swiatełka w kabinie i sygnalizacje otwartych drzwi.Wiem ,ze opisywane to było wiele razy ,ale w passatach B5 do 2000r. jest to przewód brązowo-biały i jest na niego podawana masa ,a w moim passacie B5 po liftingu (2001r) nie ma takiego...
Witam. Potrzebuję informacji jakim sygnałem w złączu USB kamerka Viofo A119 V3 przechodzi w tryb parkingowy, może inne kamerki też. Oryginalna przystawka (dodatkowy zakup ) do podłączenia kamerki posiada funkcję zabezpieczenia akumulatora przed rozładowaniem oraz po wyłączeniu zapłonu przełącza bezzwłocznie kamerkę w stan parkingowy. W moim samochodzie...
Witam kolegów, Mam zestaw Vaillant 156(146)+CM470+VR61. Dla potrzeb automatyki domowej potrzebuje wiedzieć kiedy kocioł grzeje. Najlepiej było by wiedzieć czy pracuje w trybie co czy cwu ale to już sprawa drugorzędna. Czy mogę jakoś ustawić przekaźnik wewnętrzny tak aby dawał sygnał działania palnika lub wykorzystać jakieś wyprowadzenia w złączach płyty...
Witam. Jak w temacie . Po włączeniu zapłonu wyrzuca błąd mr8008. Bałaganu narobił rozrusznik. Potrzebowałbym info odnośnie sygnału rozrusznika z PLD. Sterownik mam rozebrany i widać że upalona jest ścieżka tylko nie moge obczajić w które miejsce powinna dotrzeć, ponieważ upalona jest od strony gdzie jest przyklejona do obudowy. Nr mercedesa A 041 446...
sygnału zapłonu generator sygnału zapłonu potrzebuję podnośnika
wyciszy domofon blokada parametrów falownik pionowo drukarka
kamera cofania zrobić napęd bramy garażowej
Lokalizacja modułu 8K5907357A w Audi A4 B8 Zmiana czcionki w bibliotece LCDWIKI_GUI.h