jak masz gruszke to raczej nie masz pompki w baku, nie chce ci zapalic czy co chcesz osiągnąc, pompuj gruszka i wtedy naciśnij ten odpowietrznik
Makita? Weź nie żartuj :P Chyba Mann? Makita robi elektronarzędzia :P A jak pomogłem to możesz kliknąć magiczny przycisk "pomógł" :) A to może ja kliknę co trzeba? 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Jak przewody są OK, to być może oberwany smok, lub pęknięta gumowa harmonijka przy smoku, częsta usterka VW, wymontuj smok i sprawdź.
Nie. Natomiast czesta usterka było lewe powietrze układu paliwowego, czego nastepstwem była padajaca pompa wtryskowa. Mozesz uszczelnic układ na poczatek i zobaczysz czy bedzie dobrze. Jak nie pomorze to pompa do roboty plus uszczelnienie.
Dmuchnij sprężone powietrze do zbiornika ,podejrzewam że gdzieś ciągnie ci powietrze do układu paliwowego. Zobaczysz gdzie wylatują bąble paliwa.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
A jakie objawy miałeś gdy to powietrze się pojawiało takie jak w moim przypadku pytam bo nie wiem czy to tylko wina tego powietrza że auto tak się zachowuje i nie wiem czy tą gruszka jest ok bo mówią że powinna być twarda u mnie nie jest taka twarda a wymienić ja można tylko chyba z całym przewodem paliwowym
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
TAK PRZEKAZNIKI PRZELUTOWAŁEM FILTR WYMIENIŁEM
Po frezowaniu gniazda resztki wyciągam odkurzaczem mam dorobioną końcówkę. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką). Sprawdź gruszkę może jest gdzieś nieszczelna(połączenia).
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Renault Laguna 3 2007 rok 1.5 DCi. Powietrze w układzie paliwowym. Błąd czujnika ciśnienia paliwa. Słabe ciśnienie na listwie. Błąd walka rozrządu. Auto pali dobrze, jednak jest bardzo słabe.
problem rozwiązany :) powodem pojawiających się bąbelków na wężyku między filtrem a pompą był zacięty zaworek na pompie wtryskowej a dokładniej ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy Zaworek został zmieniony i jest wszystko oki
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Co do silnika to najpierw trzeba sczytać błędy z komputera, możliwe, że układ paliwowy łapie lewe powietrze i na jałowym Ci gaśnie.
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Powietrze skąd idzie? co mam zrobić Uszczelnij układ paliwowy. co mam zrobić
Witam zamontowałem filtr paliwa od golfa 2 i jest ok zero bombli.Pozdrawiam
Grube kable do zasilania pieca to podstawa bo jak spadnie napięcie to się piec blokuje. Innym problem przy startach zakupionego pieca to jest powietrze w układzie paliwowym. Bąbelki powietrza potrafią przyblokować piec z komunikatem o problemie ze świecą. Można kupić taniej piece z C8/807 ale wszystkie (chyba) pracowały jako dogrzewacze i w większości...
Wygląda jakby wracało do zbiornika po odpaleniu co jakiś czas pojawia się bąbelek powietrza
Ja już tu przez elektroda-bota prowadzę ten temat w 2 wątkach równolegle... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Jeśli (at)gulson ma taką moc sprawczą to ewentualnie prosiłbym o scalenie wątków w jakiś tam sposób, bądź przeniesienie postów od stycznia 2025 do jednego wątku, a zostawienie tych z 2024 w innym. Wyjaśnienie: użytkownik...
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
Linkę sprawdź, może się zacinać i musisz mieć pewność jej działania. Jeśli nie linka, to silnik może dostawać tzw. "lewe powietrze", więc sprawdź szczelność połączenia w układzie paliwowo-powietrznym.
Ja miałem bardzo podobne objawy i dzięki interfejsowi z allegro i pomocy kolegów z tej stronki wyleczyłem puncinkę.U mnie P0252 powodowało powietrze w układzie paliwowy,a żeby to sprawdzić wystarczy kupić 1 metr przewodu paliwowego przeciąć na pół i jedne końce podpiąć do pompy,a drugie razem wsadzić do butelki z ropą ,jak zapali bez problemu to przyczyna...
Zawór założony na samym początku między filtrem a pompą.Dodam że nie zawsze tak jest,że ciężko pali bo czasami po nocy uda mu się odpalić ale kuleć.Co dziwne jak się nagrzeje to obroty troszkę wolniej spadają.
Po wymianie filtra paliwa (Bosch) pojawiło się powietrze między filtrem powietrza a pompą wtryskową. Sprawdziłem przewody, są szczelne. Proszę o poradę co można zrobić w takim przypadku.
witam, problem z renault scenic II 1.5 dci 2005 rok. Otóż pojawiło się powietrze w układzie paliwowym. Do gruszki powietrza nie ma, a od gruszki do komory już dochodzi, jakie mogą być tego przyczyny. Podejrzewam uszkodzoną gruszkę, albo walniętą uszczelkę na filtrze paliwa, a w ostateczności pompa paliwa,co o tym sądzicie.????
Może powietrze w układzie paliwowym.
Masz kolego powietrze w układzie paliwowym i wszystko w temacie. Wsadź przewód zasilający do butelki i zobaczysz jak będzie bomblowało. Albo źle założona pompa w koszu albo sama pompa tani uszkodzony zamiennik.
Czujnik temperatury trzeba wymienić na oryginalny. Jeżeli tam siedzi Chińczyk to on robi te anomalia. Sprawdź także korekty paliwowe, czy nie dostaje się do układu dolotowego lewe powietrze, najlepiej dymem.
Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
Jak to sprawdzic..
Powietrze w układzie paliwowym.
Sprawdzałeś pompe paliwa ? Wygląda to tak jakby układ paliwowy łapał lewe powietrze lub ładował paliwo z kropelkami wody. Sprawdź przede wszystkim: - jeżeli chodzi o pływak w gaźniku to czy nie jest dziurawy - aparat zapłonowy - luzy na zaworach - stan głowicy (szczególnie pod kątem szpilek ) Co do regulacji pływaka masz wszystko opisane w załączniku...
Dużo czytałem o problemach przewodów paliwowych które wpadają Podobno w jakiś rezonans Pomijam już to powietrze w układzie paliwowym wentylatory były wyłączone nie mają związku z tym buczeniem...
Powietrze do układu paliwowego dostawało sie przez filtr paliwa a właściwie jego obudowę . Flitr został wymieniony na stały nierozbieralny aluminiowy i teraz zamarza mi paliwo przy dużych ujemnych temperaturach
Masz powietrze w układzie paliwowym, zamontuj przeźroczyste wężyki i zobacz czy nie widać bąbelków powietrza. Jeśli takie zobaczysz to masz winnego.
Podepnij pod kompa, powinno coś pokazać.. Możliwe ze masz uszkodzony sterownik pompy.. Powietrze w układzie paliwowym będzie robił takie jaja.. Ja bym najpierw podpiął pod kompa..
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Powietrze w układzie paliwowym bądź woda
Ciągmie powietrze na układzie paliwowym.
A jaki kolor ma ta "chmura"? Powietrze w układzie paliwowym też powoduje trudności z porannym odpaleniem i jasną "chmurę".
Prawdopodobnie gdzieś dostaje się powietrze do układu paliwowego. Sprawdź wszystko raz jeszcze, czy jest szczelne. Uszczelka pokrywy filtra jest prawidłowa? Nie zawinęła się?
Nic poza tym nie rozkręcałeś ? Objaw nieszczelności w układzie paliwowym ( lewe powietrze ) .
Może minimalnie gdzieś łapie powietrze w układzie paliwowym.
Powietrze w układzie paliwowym może powodować powyższe objawy.
To pierwszy rocznik montażu systemu Siemens,soft sterownika podobno do kitu,choć racej tylko w partner/berlingo bo 206/307 jest ok Skoro jest powietrze w układzie paliwowym to musie być nieszczelność.
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
powiatr przewód paliwowy układ paliwowy deutz układ paliwowy układ paliwowy uklad paliwowy
defro optimum komfort moduł klimatyzacji poprawne odpowietrzenie układu
naprawa udaru makita naprawa udaru makita
Jak zwiększyć czułość urządzeń elektronicznych? Zwiększenie czułości odbiornika Radmor 5422