Przekaznik we wnęce na nogi pasażera , sterowny przez ECU /masą / z pinu A10.
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
Ten otwór powinien być połączony wężem z pokrywą zaworów, lub zatkany. To coś zaznaczone X wygląda mi na EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Zawór i klapka, to tak robili ? Jak sprawdziłeś linkę i czy klapka się domyka ? Masz to wszystko rozebrane, że wiesz że wymieniony grzejnik jest gorący ? W "moim" oplopodobnym modelu, grzejnik podtrzymuje i dociska plastykowy klips, jak pęknie, grzejnik opada i powietrze zamiast przepływać przez żeberka grzejnika, omija je lecąc obok grzejnika, nie...
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
Pomiędzy filtrem powietrza a przepustnica.
Bo żeby prawidłowo wywalić klapy trzeba mapę powietrza i zapłonu zmodyfikować, w mt35e lepiej kolektor wymienić.
W rurze dolotowej pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Plak, można jeszcze fajką. Kumpel twierdzi że odświeżacz powietrza też dobry.
bezpiecznik i przekaźnik pompy dodatkowego powietrza znaleziony-lewe nadkole, zamykam temat
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Pętla otwarta bo sterownik przeszedł w tryb awaryjny. Wówczas sonda nie jest uwzględniana przez sterownik. Odpal silnik ponownie i wówczas sterownik będzie próbował przejść w tryb zamknięty. Wartość przepływomierza 10,4 kg/h powietrza dla wolnych obr i nagrzanego silnika jest prawie wzorcowa. Wzorcowa jest 11 kg.
Zacznij od wymycia przepustnicy może jest tak brudna że brakuje powietrza ...
szefie zacznij od fałszywego powietrza gdyż ono z reguły powoduje problemy
Zawór dodmuchu powietrza sterowany pneumatycznie. Auto bez niego jeździ normalnie. Na zimnym gdy odpalisz pompa powietrza tzw. odkurzacz dodmuchuje powietrze w wydech przyspieszając nagrzewanie katalizatora i oczyszczanie spalin. Wymysł ekoterrorystów
:D:D a jednak dałeś się przekonać :D a teraz do autora sprawdź wydech czy czasem nie przytkało tam któregoś tłumika lub katalizatora... sprawdź przewody WN i swiece... i czy czasem jakiegoś lewego powietrza nie ciągnie.... Pozdrawiam
Olej wycieka dokładnie w tym miejscu, które wskazuje strzałka. Spływa koło wlewu oleju. Wycieka i dodatkowo w czasie pracy silnika widać pęcherzyki powietrza w tym wycieku.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Jest pod filltrem powietrza od dmuchawy , pod szybą przednią , dojście z komory silnika.
Przyczyna tkwi w module chŁodzacym silnika,a znajduje sie pod zderzakiem z lewej strony.
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
Akurat na ciepłym przy pobieraniu powietrza z otoczenia, to nie ta przyczyna.
Regulacja jak wyżej gazu ale napewno odwrócenie dolotu w stronę przeciwną do kierunku jazdy na to pomoże lub/ewentualnie podniesienie dawki gazu na niskich obrotach. Standardowy problem z wlotem powietrza skierowanym do kierunku jazdy i wtedy przy hamowaniu jest za dużo powietrza a mało gazu i stąd trzeba przegazowywać.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Wlot powietrza do filtra powietrza należy przesłonić bądź skierować go do tyłu, żeby nie "łapał" powietrza z pędem. Podbierz dziewczynie podkolanówkę albo kawałek rajstopy, i nałóż na wlot powietrza do filtra, jak problem ustąpi to "alleluja" jak nie to do gazownika niech nastroi reduktor jak trzeba.
[quote="sigi"]Szukaj w okolicy silniczka. to racja, a dokładnie jest wpuszczony na kanale powietrza od wentylatora, na 99% padł termik zabezpieczający, który jest podobny do diody prostowniczej, albo wymienisz całą opornice za kilkadziesiąt pln, albo go poprostu zewrzesz i też będzie ok.
Tam nie masz przedpływomierza tylko MAP.
Lewego powietrza nie łapie. Sądzę że jednak tak. Prawidlowa liczba kroków to 24
nieszczelna nagrzewnica ,było o tym kilka razy ,poszukaj.
Witam. Spalil mi sie ostatnio opornik dmuchawy, ale razem z przewodami i kostka. Tak jakby bezpiecznik nie zadzialal. Kupilem uzywany z ta kostka, po podlaczeniu zauwazylem ze po kilku sekundach nagrzewa sie do czerwonosci czy to normalne zachowanie? Aktualnie uzywam tylko 4 bo boje sie ze znowu pojdzie dymek. https://obrazki.elektroda.pl/5176959400_...
no dobra rurkę można zdjąć, a co się stanie gdy odłączę ten cienki przewodzik, który dochodzi od termostatu do obudowy wtrysku, bo to chyba wężyk podcisnieniowy? czy wogóle da się naprawić jakoś ten termostat żeby odcinał ciepłe powietrze po rozgrzaniu? ile może kosztować nowy?
witam!!! wszystkich widzę że problem jest bardzo poważny . A więc należy dostać się do klapki wymienić ją na drugom lub ratując ją sklejamy jeżeli mamy wszystkie kawałki .-Jeżeli skleimy to sklejonom częściom nie dajemy do silnika tylko na przeciwnom stronę wtedy zapobiegniemy ponownemu wyłamaniu .Gdy wykonamy tom czynność musimy zastosować dwa przekazińki...
Witam. Problem polega na tym ze mój Opel daje cieple powietrze ale tylko z wylotów po bokach.Co zrobić aby tez z środkowych leciało cieple powietrze? Czytałem ze ten typ tak ma:) ale mnie to denerwuje bo kiedyś tego nie było.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Witam 1-brąz 2brąz-ziel 3czerw-nieb 4nieb-ziel Pzdr
dobra zamykam temat podłączyłem do tej "gruszki" i wszystko ok dzięki
Grzybek czyli główka od krokowca - różnie są zakończone (ta metalowa końcówka) co byś nie zakładał jakiś innych bo pewnie coś nie bedzię działać poprawnie. Niektóre są do stożka a nie które są ścięte. Taki grzybek też w egr jest oczywiście bo to on zamyka/otwiera przepuszczanie spalin tak jak przy krokowcu ilośc powietrza. Może stożki się gdzieś sprawdzają...
Jeśli auto było na warsztacie i fachowiec stwierdził, że czynnika jest tyle ile być powinno to oznacza, że układ pracuje. Pomiar ciśnienia i ew. dobicie odbywa się na pracującym układzie. Oczywiście zakładając, że fachowiec faktycznie coś sprawdził i zrobił. A dlaczego są wątpliwości, że nie pracuje? Jaka jest różnica temperatur nadmuchiwanego powietrza...
mała poprawka silnik Y 20DTL i różni się od Y 20DTH tym że posiada chłodnice powietrza doładowującego ( intercooler) no i oczywiście softem w sterowniku. pozdrawiam jarek
Źle to sprawdzasz. Musisz mieć podłączony jakiś siłownik podciśnieniowy pod wyjście. Pod VAC podłączasz źródło podciśnienia, w tym celu dobrze spełnia zadanie sprężarka wyjęta z lodówki. Pod tak działającą instalację podłączasz 12V do cewki elektrozaworu i wówczas obserwujesz czy siłownik się wciąga i puszcza. Elektrozawór jest tak zbudowany że między...
Co do mikrostyku , to jest on integralną częścią zamka. Co do terkotania , to prawdopodobnie silnik krokowy klapy rozdziału powietrza przeskakuje wewnątrz siebie , dochodząc do skrajnego położenia (też integralna część silnika ) Więc pozostaje Ci żyć z tym lub wymienić obie części...:cry: :cry: :cry: Dodano po 1 "HAPPY NEW YEAR ":D :D
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Alternator w tym przypadku ma mało do problemu o jakim piszesz lecz alternator pasowało by prze serwisować bo jak padnie to nici z jazdy i koszty duże bo akumulator na tym ucierpi.strzelać może jeszcze w kopułce od przewodów zapłonowych,odepnij ją i sprawdź czy styki nie są okopcone lub zaśniedziałe.Jeżeli coś tam się upaliło to bardzo możliwe że przez...
Przy odkręcaniu korka baku masz ostatnimi czasy wzmożone charakterystyczne syczenie, zasysanie powietrza ?
Obstawiałbym, że po prostu coś tam wpadło... albo jakaś uszczelka odpadła i przy otwartej klapie ciepłego powietrza "się tłucze". Szukaj przy wentylatorze i/lub nagrzewnicy. Do wentylatora i nagrzewnicy dojście jest w miarę dobre, kratki nawiewów też dość łatwo wyjąć.
Jeśli nie pojawiała się żółta kontrolka od silnika to diagnostyka programem może nic nie podpowiedzieć, tak przynajmniej było u mnie tylko przy 8v. Kontrolka "Check Engine" nie zawsze się zapala gdy w silniku są jakieś błędy. Niektóre błędy wyzwalają zapalenie się kontrolki, inne nie. Ja bym podłączył pod komputer i sprawdził parametry sondy lambda...
Z tego co kojarzę to błędy w tym silniku da się wymigać. Filtry kiedy były wymieniane? Ostatnio podobny problem spotkałem w starszym silniku(2.0 8V,) tylko przy większej prędkości. Powodem był filtr powietrza który nie dawał rady(silnik w corsie i ze stożkiem, bo na seryjną puchę nie było miejsca)
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
przepływomierz powietrza astra sonda powietrza astra astra filtr powietrza
bezpieczniki volvo lusterka egzamin pytania spawanie flash player odinstalować
naprawa udaru makita pilot cosmo
Hasło do zdalnych ustawień Growatt 5000ES Koszt wymiany przełącznika i pokrętła w piekarniku Beko