Przekaznik we wnęce na nogi pasażera , sterowny przez ECU /masą / z pinu A10.
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
Ten otwór powinien być połączony wężem z pokrywą zaworów, lub zatkany. To coś zaznaczone X wygląda mi na EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Zawór i klapka, to tak robili ? Jak sprawdziłeś linkę i czy klapka się domyka ? Masz to wszystko rozebrane, że wiesz że wymieniony grzejnik jest gorący ? W "moim" oplopodobnym modelu, grzejnik podtrzymuje i dociska plastykowy klips, jak pęknie, grzejnik opada i powietrze zamiast przepływać przez żeberka grzejnika, omija je lecąc obok grzejnika, nie...
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
Pomiędzy filtrem powietrza a przepustnica.
Bo żeby prawidłowo wywalić klapy trzeba mapę powietrza i zapłonu zmodyfikować, w mt35e lepiej kolektor wymienić.
W rurze dolotowej pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą
Zawór termiczny sterowania dopływem powietrza
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Plak, można jeszcze fajką. Kumpel twierdzi że odświeżacz powietrza też dobry.
bezpiecznik i przekaźnik pompy dodatkowego powietrza znaleziony-lewe nadkole, zamykam temat
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Zacznij od wymycia przepustnicy może jest tak brudna że brakuje powietrza ...
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Pętla otwarta bo sterownik przeszedł w tryb awaryjny. Wówczas sonda nie jest uwzględniana przez sterownik. Odpal silnik ponownie i wówczas sterownik będzie próbował przejść w tryb zamknięty. Wartość przepływomierza 10,4 kg/h powietrza dla wolnych obr i nagrzanego silnika jest prawie wzorcowa. Wzorcowa jest 11 kg.
szefie zacznij od fałszywego powietrza gdyż ono z reguły powoduje problemy
Zawór dodmuchu powietrza sterowany pneumatycznie. Auto bez niego jeździ normalnie. Na zimnym gdy odpalisz pompa powietrza tzw. odkurzacz dodmuchuje powietrze w wydech przyspieszając nagrzewanie katalizatora i oczyszczanie spalin. Wymysł ekoterrorystów
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Olej wycieka dokładnie w tym miejscu, które wskazuje strzałka. Spływa koło wlewu oleju. Wycieka i dodatkowo w czasie pracy silnika widać pęcherzyki powietrza w tym wycieku.
:D:D a jednak dałeś się przekonać :D a teraz do autora sprawdź wydech czy czasem nie przytkało tam któregoś tłumika lub katalizatora... sprawdź przewody WN i swiece... i czy czasem jakiegoś lewego powietrza nie ciągnie.... Pozdrawiam
Jest pod filltrem powietrza od dmuchawy , pod szybą przednią , dojście z komory silnika.
Przyczyna tkwi w module chŁodzacym silnika,a znajduje sie pod zderzakiem z lewej strony.
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
Akurat na ciepłym przy pobieraniu powietrza z otoczenia, to nie ta przyczyna.
Regulacja jak wyżej gazu ale napewno odwrócenie dolotu w stronę przeciwną do kierunku jazdy na to pomoże lub/ewentualnie podniesienie dawki gazu na niskich obrotach. Standardowy problem z wlotem powietrza skierowanym do kierunku jazdy i wtedy przy hamowaniu jest za dużo powietrza a mało gazu i stąd trzeba przegazowywać.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Wlot powietrza do filtra powietrza należy przesłonić bądź skierować go do tyłu, żeby nie "łapał" powietrza z pędem. Podbierz dziewczynie podkolanówkę albo kawałek rajstopy, i nałóż na wlot powietrza do filtra, jak problem ustąpi to "alleluja" jak nie to do gazownika niech nastroi reduktor jak trzeba.
[quote="sigi"]Szukaj w okolicy silniczka. to racja, a dokładnie jest wpuszczony na kanale powietrza od wentylatora, na 99% padł termik zabezpieczający, który jest podobny do diody prostowniczej, albo wymienisz całą opornice za kilkadziesiąt pln, albo go poprostu zewrzesz i też będzie ok.
Tam nie masz przedpływomierza tylko MAP.
Lewego powietrza nie łapie. Sądzę że jednak tak. Prawidlowa liczba kroków to 24
nieszczelna nagrzewnica ,było o tym kilka razy ,poszukaj.
no dobra rurkę można zdjąć, a co się stanie gdy odłączę ten cienki przewodzik, który dochodzi od termostatu do obudowy wtrysku, bo to chyba wężyk podcisnieniowy? czy wogóle da się naprawić jakoś ten termostat żeby odcinał ciepłe powietrze po rozgrzaniu? ile może kosztować nowy?
witam!!! wszystkich widzę że problem jest bardzo poważny . A więc należy dostać się do klapki wymienić ją na drugom lub ratując ją sklejamy jeżeli mamy wszystkie kawałki .-Jeżeli skleimy to sklejonom częściom nie dajemy do silnika tylko na przeciwnom stronę wtedy zapobiegniemy ponownemu wyłamaniu .Gdy wykonamy tom czynność musimy zastosować dwa przekazińki...
Podejrzyj parametry czujników podczas złej pracy silnika kiedy gaśnie,jaką temperaturę pokazują czujniki płyny chłodzącego i powietrza zasysanego no i tak jak kolega napisał co się dzieje z czasami wtrysków.
Witam 1-brąz 2brąz-ziel 3czerw-nieb 4nieb-ziel Pzdr
dobra zamykam temat podłączyłem do tej "gruszki" i wszystko ok dzięki
Przy odkręcaniu korka baku masz ostatnimi czasy wzmożone charakterystyczne syczenie, zasysanie powietrza ?
Grzybek czyli główka od krokowca - różnie są zakończone (ta metalowa końcówka) co byś nie zakładał jakiś innych bo pewnie coś nie bedzię działać poprawnie. Niektóre są do stożka a nie które są ścięte. Taki grzybek też w egr jest oczywiście bo to on zamyka/otwiera przepuszczanie spalin tak jak przy krokowcu ilośc powietrza. Może stożki się gdzieś sprawdzają...
Jeśli auto było na warsztacie i fachowiec stwierdził, że czynnika jest tyle ile być powinno to oznacza, że układ pracuje. Pomiar ciśnienia i ew. dobicie odbywa się na pracującym układzie. Oczywiście zakładając, że fachowiec faktycznie coś sprawdził i zrobił. A dlaczego są wątpliwości, że nie pracuje? Jaka jest różnica temperatur nadmuchiwanego powietrza...
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
mała poprawka silnik Y 20DTL i różni się od Y 20DTH tym że posiada chłodnice powietrza doładowującego ( intercooler) no i oczywiście softem w sterowniku. pozdrawiam jarek
Źle to sprawdzasz. Musisz mieć podłączony jakiś siłownik podciśnieniowy pod wyjście. Pod VAC podłączasz źródło podciśnienia, w tym celu dobrze spełnia zadanie sprężarka wyjęta z lodówki. Pod tak działającą instalację podłączasz 12V do cewki elektrozaworu i wówczas obserwujesz czy siłownik się wciąga i puszcza. Elektrozawór jest tak zbudowany że między...
Co do mikrostyku , to jest on integralną częścią zamka. Co do terkotania , to prawdopodobnie silnik krokowy klapy rozdziału powietrza przeskakuje wewnątrz siebie , dochodząc do skrajnego położenia (też integralna część silnika ) Więc pozostaje Ci żyć z tym lub wymienić obie części...:cry: :cry: :cry: Dodano po 1 "HAPPY NEW YEAR ":D :D
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Alternator w tym przypadku ma mało do problemu o jakim piszesz lecz alternator pasowało by prze serwisować bo jak padnie to nici z jazdy i koszty duże bo akumulator na tym ucierpi.strzelać może jeszcze w kopułce od przewodów zapłonowych,odepnij ją i sprawdź czy styki nie są okopcone lub zaśniedziałe.Jeżeli coś tam się upaliło to bardzo możliwe że przez...
Jeśli nie pojawiała się żółta kontrolka od silnika to diagnostyka programem może nic nie podpowiedzieć, tak przynajmniej było u mnie tylko przy 8v. Kontrolka "Check Engine" nie zawsze się zapala gdy w silniku są jakieś błędy. Niektóre błędy wyzwalają zapalenie się kontrolki, inne nie. Ja bym podłączył pod komputer i sprawdził parametry sondy lambda...
Obstawiałbym, że po prostu coś tam wpadło... albo jakaś uszczelka odpadła i przy otwartej klapie ciepłego powietrza "się tłucze". Szukaj przy wentylatorze i/lub nagrzewnicy. Do wentylatora i nagrzewnicy dojście jest w miarę dobre, kratki nawiewów też dość łatwo wyjąć.
Z tego co kojarzę to błędy w tym silniku da się wymigać. Filtry kiedy były wymieniane? Ostatnio podobny problem spotkałem w starszym silniku(2.0 8V,) tylko przy większej prędkości. Powodem był filtr powietrza który nie dawał rady(silnik w corsie i ze stożkiem, bo na seryjną puchę nie było miejsca)
Witam ... Częsta usterka i sprawdz to u siebie ... mianowicie nieszczelności na dolocie za przepływomierzem . Sprawdz rury gumowe na dolocie ich sczelność , intercooler , połączenia ... Sterownik widzi fałszywy przepływ powietrza i źle dopasowuje dawkę wtrysku ... Miałem to już w kilku Vectrach C z silnikiem 2.2dtr ... Pozdrawiam MikeC ..
Witam.Silniczkiem krokowym steruje komputer.Nie mozna go odlaczyc,poniewaz urzadzenie to,kontroluje i dostarcza odpowiednia ilosc powietrza do silnika w czasie rozruchu i podczas pracy na biegu jalowym.Spelnia on podobna role we wtrysku jak elektrozawor w gazniku.Wiec niestety nie mozna go wykrecic,bo autko bedzie ci wariowalo jak szalone.Poprostu bedzie...
Ewidentnie problem leży w spalaniu mieszanki (charakterystyczne "pyrkanie" w wydechu, to dopalanie niespalonych części w układzie wydechowym. Sprawdź cewki zapłonowe. Być może któraś sekcja "pada" i stąd problem. Ponadto należy sprawdzić uszczelki kolektora dolotowego, czy przypadkiem nie ma uszkodzeń/ubytków i nie zasysa "lewego" powietrza (choć w...
Czy wtórne to trudno powiedzieć. Zawór odpowietrzania ma zaraz koło filtra powietrza i może na szybkiego sprawdzić, czy wtyczka nie spadła. Na rurze ssącej ma czujnik temperatury powietrza. Usterka powstaje najczęściej jak ktoś musi zdemontowac rurę ssącą z puszką filtra powietrza (np żeby się dostać do paska rozrządu albo alternatora) i włączy w tym...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
EGR jest to zawór między kolektorem wydechowym i dolotowym. O zasadę działania zapytaj Google.
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Ponieważ jest inny wlot powietrza z przodu, ja bynajmniej nie spotkałem się z autem, w którym jest stała temperatura bez rozróżnienia na zima czy lato. (Czy to opel astra czy audi a3, skoda octavia, citroen berlingo). Jedyne co to możesz kupić osłonę zimową na przód zderzaka ponieważ są takie uznane przez producentów. Wszystko jest sprawne w Twoim autku...
świece, palec rozdzielczy i kopułka wymienione na nowe , przewody tez były nie dawno wymienione nie mają przebicia , po odkręcenu śruby na weżu doprowadzającym gaz samochód nie strzela ale szarpie na gazie czy przyczyną może być zużycie bembran w parowniku ?
rure od wlotu powietrza jak najbardziej do tyłu. i wtedy zobacz jakie sa objawy Jak już piszesz post to czytaj cały temat ze zrozumieniem. Na LPG może i to by miało znaczenie ale benzynie ? Pozatym autor tematu jeździł cały z podłączoną rurą. Objawy mi bardziej pasują na impulsator ale wtedy check engine powinien zantotować kod np. 24. Pojedź do mechanika...
Ja uważam, że to czy sprężyny są takie czy takie to nie ma znaczenia. Nawet po zdjęciu sprężyn i próbie dosunięcia-podniesienia tylnego wachacza na maksimum do góry(oczywiście na warsztacie), koła nie mają prawa trzeć o nadkola. Oczywiście mają być założone odpowiednie odbojniki i amoryzatory, bo te dwa elementy ograniczają skok wachacza. Problem może...
Proponuję: 1. Sprawdzić reakcję z włożoną jakąś szmatą / gąbką do obudowy filtra powietrza - tam gdzie zasysa powietrze - aby wyeliminować zbyt źle dobraną mieszankę. 2. Może filterek gazu nadaje się do wymiany? - groszowe sprawy. 3. A może wystarczy wyregulować pokrętłami dopływ gazu w przewodach gumowych, lub wyregulować wolne obroty - pokrętłem przy...
Znalazłem coś takiego. ECN050074- Czujnik prędkości własnej pojazdu ECN210870-magistrala can brak komunikacji z ABS ECN007071 -Czujnik temperatury powietrza otoczenia dysfunkcji B-024 ECN05007F -czujnik prędkości własnej pojazdu ECN21397F -coś znalazłem i wydaje mi się ze chodzi tu o zawór ERG ECN009056- Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia...
Witam. Jakis czas temu zakupilem Opla Astre 2.0 16V GSI. Jest tam zamontowany stozkowy filtr powietrza w miejscu fabrycznej puszki filtra. Fakt ze filtr wymaga wymiany juz pomijam. Otoz jak nagrzeje sie silnik odczowa sie nieznaczny spadek mocy i dynamiki silnika. Myslalem zeby jakos odizolowac filtr od reszty komory silnika lub jakos doprowadzic zimne...
Jeśli dobrze znasz angielski, to chyba źle rozumiesz przesłanie! O JAKIEJ ODPOWIEDZI TU PISZĄ? Chodzi tu o pojedyńczy impuls sondy, który to impuls JUŻ jest opóźniony w stosunku do spalonej mieszanki, niemówiąc o tym, że ten ZBIÓR impulsów (a nie pojedyńczy) musi być obrobiony i dopiero po czasie na AKTUALNY stan zareaguje attuator komputera gazu!!...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Turbo puszcza ci olej pewnie na łożyskach. W omedze td kumpla dolot jest tak zawalony przez zużyte turbo, że strach pisać...
Z mini lambdą wiele nie zwojujesz- komputer ściema.niby skład mieszanki powinien regulować silniczek krokowy w oparciu o sygnał z sondy lambda,ale to nie działa .Jak by działało to na silniczku krokowym nie byłoby dodatkowej śruby do regulacji.A gaśnie przy wyżuceniu na luz bo dostaje za mało gazu a za dużo powietrza trzeba przerobić wlot by powietrze...
Nie,nie ma. Czy to znaczy ,że temp.powietrza nie ma wpływu na skład mieszanki lub kąt wyprzedzenia zapłonu ?? DZięki
Czujnik zderzeń bocznych zamontowany jest w drzwiach pojazdu. Działa on na zasadzie pomiaru wzrostu ciśnienia komory powietrza w drzwiach podszas zderzenia bocznego. Aby czujnik zadziałał prawidłowo drzwi muszą być uszczelnione folią uszczelniającą. Dodano po 1 Sterownik jest zabezpieczony metalową plombą Podczas wypadku w czasie którego nastąpiła aktywacja...
Witam. Mam pytanie czy w silniku (jak w temacie) znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego? pytam ponieważ ostatnio sprawdzałem parametry (powód - nieco zawyżone spalanie) i odczytałem wartość: temperatura powietrza zasysanego - 31 stopni. Wartość była stała a temp na dworze 24 st. Jaki element silnika podał taką wartość? (reszta parametrów...
Witaj jakiś rok temu bawiłem się kilka razy przy takiej asterce, na 90% podstaw nowy opornik wentylatora i będzie działało, nie wyciągaj panelu z pokrętłami bo i zabawy dużo i sam przełącznik też ci się może rozsypać, wyjmij opornik i zobacz czy nie sa popalone uzwojenia. Ja tak miałem na 1-2 biegu, ale 3 działał:) opornik masz z prawej strony obudowy...
Najpierw podstawy: Filtr powietrza wymieniony/czysty? Filtr paliwa wymieniony? A świece i kable ? Kiedy zmieniane? Jeśli to jest OK, to podejrzany jest silniczek krokowy. Na początek polecam uzbroić się w Carburator Cleaner (ok 10-15zł w Tesco) i śrubokręt. Rozkręcić przepustnicę wyczyścić wszystko i poskładać. Może jakiś nagar czy paproch coś zatyka...
Jaka powinna byc opornosc przeplywomierza powietrza ?
Witam. węże do nagrzewnicy gorące niemożliwe, żeby oba były gorące a nagrzewnica zimna ;)
Mam ten sam silniczek tylko w vectra b i kolego wypada sprawdzic świece żarowe i można ją odpowietrzyć i przy okazji wymienić przewody przelewowe groszowe sprawy razem z trójnikami a ja odpowietrzam tak: potrzebna duza strzykawka i bak zatankowany by było powyżej 30 l po założeniu przewodów przelowowych na wtryski nie wpinamy tego co idzie z pompy na...
Nie, ma w szereg opornik.
Mzesz sprawdzic sam czy mechanik miał racje.Zewrzyj koncówki AiB na wtyczce diagnostycznej i licz błyśnięcia lampki check angin jeżeli kod powturzy sie trzy razy to musisz sprawdzic w książce który to czujnik.Książkę znajdziesz w każdym markecie.
Na 100% znajdziesz tu schemat układu wtryskowego a w nim odpowiedź Dodano po 59 http://obrazki.elektroda.net/43_11956593... Pofatygowałem się za ciebie
A po co?
W Oplach wlot zimnego powietrza do puchy jest zazwyczaj umieszczony za atrapą grilla, przy gwałtownym schodzeniu z obrotów podczas jazdy powietrze może być wtłaczane do układu tym samym zubożając mieszankę do tego stopnia że silnik zgaśnie, ale wtedy można pokombinować ze zmienieniem położenia dolotu lub osłonięciu go przed podmuchem powietrza a nie...
W0L0AHL4845222062 W0L: General Motors 0: Pojazd Nie Specjalny A: Astra Platform H: 2004 Platform Generation L48: 5 Drzwiowy HATCHBACK 4: 2004 5: Antwerp 222062: Serial Number silnik Z18XE nr silnika20DJ2004 typ nadwozia L48 kod modelu 0TS48 Kod GM Drive XXQT REG : WF-SH 457 kod daty 02 07 2004 2H9 = SILNIK BENZYNOWY 1.8 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE...
Witam odgrzewam stare kotlety :) wyskoczył znów błąd tym razem zbyt bogata mieszanka powietrza , czy przyczyną może być przepływomierz powietrza ?
witam,,,,,,, miałem coś takiego kiedyś w silniku 1,4 16v, i jeżeli budowa kolektora ssącego jest podobna do twojego,czyli składa się z 2 części -tak myśłę,bo nie widziałem go,to istnieje prawdopodobieństwo,że to może być to , a mianowicie w kolektorze jest wstawka do zawirowania powietrza i ona jest przynitowana.Okazało się że po prostu nity się poluźniły...
jest możliwość ale czyjniki przy chłodnicy wysyłają sygnał kiedy maja się załaczyć wętylatory pierwszy i drugi bieg więc skoro szczelność jest i z czy bez termostau dzieje sie to samo stawiał bym na te czujniki. ale sprawdz jeszcze czy gdzies nie czągnie powietrza lewego naprzykład przy zbiorniczku. no przy zbiorniczku jak się gotuje to wtedy wywali...
Witam, Mam następujący problem klapką obiegu wewnętrznego w mojej Astrze. Mianowicie, klapka obiegu wewnętrznego nie reaguje na przycisk włączania i wyłączania obiegu wewnętrznego. Z tego co ustaliłem na własną rękę, to wężyk podciśnienia z komory silnika jest poprowadzony do dwóch elektrozaworów przy przednim słupku od pasażera. I wygląda na to że...
chłopaki mam prośbe czy mógłbym ktoś dać mi namiary na jakiś dobry sklep internetowy z częściami do opla bo szukam czujnika temperatury powietrza zasysanego (IAT) do astry F z silnikiem C14SE (82KM)
a pompa powietrza sie wyłancza Niedawno pisałeś co innego.
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
wymień filtr przeciwpyłkowy i sprawdź czy nie masz wody na podłodze
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Może źle się wyraziłem w poprzedniej wiadomości. Do wymiany nagrzewnicy może i rzeczywiście nie trzeba demontować deski rozdzielczej, ale do wymiany obudowy nagrzewnicy, tam gdzie znajduje się klapa sterowania przepływem powietrza (ciepło/zimno), to już chyba tak.
Nikt nie pomoże ?
Już Jureczku, tutaj niech sobie leży.
Witam mam Astre F z silnikiem C14NZ zainstalowaną mam tam instalacje BRC mam dość duże spalanie ok 11litrów, gazownik powiedział że nie działa mi termostat w tej puszcze filtra powietrza, a zarazem leci przez cały czas ciepłe powietrze proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę rurę która leci od kolektora wydechowego to czy zmieni się spalanie??? i według...
Zawór odpowietrzania zbiornika.P
Jak stare turbo to może już tylko tyle wstanie dać. Dwa to wydech DPF czy czasem bie hamuje turbo. Trzy dolot i przeplywomierz. Nie ma powietrza nie ma paliwa a to skutuje brakiem spalin do napędzenia turbo.
wlasnie tak przypuszczem, bo sondy byly obie zdechniete a kat mial wypalona diure na pol piesci xD nwm czy potrzebuje dodatkowej lubryfikacji czy nie, sam jestem przeciwko gazowaniu tymbardziej aut ktorymi sie malo jezdzi i nie utrzmujee sie interwalow. np filtr gazu jest od czasu montazu instalacji... co do jazdy na pb to ostatnie 2kkm bylo tylko na...
Witam. Mam problem z astra... do 3000obr nie ma ducha powyzej idzie juz dobrze. Cdif sie z nia nie połączył ale wybłyskałem 2 błedy:przekaznik pompy powietrza i przekaznik Pompy paliwa. Czy te 2 błedy mają ze sobą cos wspulnego?? i kiedy powinna sie włączac ta pompa powietrza bo w tej chwili nie działa wcale. Przekaznik jest dobry. Prosze o cenne podpowiedzi...
Oprócz tego ciśnienia atmosferycznego, które jest nieprawdopodobne reszta wygląda w miarę normalnie 2 litrowy silnik diesla z zamkniętym egr będzie pobierał bez doładowania 500mg/suw, taki pobór powietrza wynika z jego konstrukcji mechanicznej
przepływomierz powietrza astra sonda powietrza astra astra filtr powietrza
gniazdo karty pcmcia integra pamięć zdarzenie ssące wydechowe
naprawa płyty sharp naprawa płyty sharp
Podłączenie CVBS do S-Video: Czy to możliwe? Moc głośnika w magnetofonie Marta RM-405