Woda w zbiornikach powietrza.
Dolot do sprawdzenia, pod kątem fałszywego powietrza.
Sprawdzić co widzi sterownik ale stawiał bym na przepływomierz lub nieszczelny dolot powietrza.
Panowie nie każdy ma możliwość uczenia się na profesjonalnych szkoleniach , ale jeżeli dla kogoś ta robota jest pasją to we własnym zakresie może uczyć się z opisów technicznych które można pobrać z internetu. Takie nauczanie na pewno zajmuje dwa razy więcej czasu . ale dla chcącego nic trudnego. To forum jest miedzy innymi po to, aby dać możliwość...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
jeśli nie znajdziesz to szybkim i tanim rozwiązaniem jest zastosowanie ''sportowego''filtra powietrza wtedy obudowa jest zbędna
jeżeli ogrzewanie jest dokładane to musi być gdzieś przekaźnik który włącza wentylator przy odpaleniu pieca jakie to ogrzewanie czy dogrzewacz web. eber ? powinien być gdzieś na podszybiu poszukaj koło wlotu powietrza
Cześć, wie ktoś może, gdzie znajduje się czujnik jakości powietrza w Mercedesie W212 E500 2010?
Ja mam to samo i walnięty jest przepływomierz, c 200 cdi, kupilem zamiennik ale gosciu zly model mi sprzedal i przerywa, jade wymienic i powinno by GUT. Ja stawiam na 90 procent przepływomierz możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Pogięta metalowa membrana tarczy spiętrzającej lub spadły gumowe węże między zaworem wolnych obrotów a obudową rozdzielacza paliwa, albo obie przyczyny jednocześnie. Wąż ten znajdujue się pod rozdzielaczem paliwa. Do membrany tarczy musisz zdjąć pokrywę filtra powietrza.
Ten przy przepustnicy to czujnik ciśnienia doładowania. Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest na obudowie lewego filtra powietrza.
Tego typu kompresory mają wewnątrz osuszacz powietrza który do prawidłowej pracy potrzebuje impulsu powietrza w przeciwnym kierunku.
Witam, gdzie znajduje się silnik nawiewu powietrza w Mercedesie Atego 1218?
Nie otwiera się klapa ciepłego powietrza.
Komp widzi poprawną temp powietrza zasysanego?
Pewnie już auta nie masz, ale napiszę przy okazji i ku pamięci dla innych: przy pokrętle środkowego nawiewu, jak się zajrzy latareczką pomiędzy kratki jest wkręt na imbus „3” - wystarczy go lekko dokręcić i dokuczliwa szczelina zostanie zlikwidowana.
Przyczyn może być wiele, np. czujnik masowego przepływu powietrza.
Z czego masz ten opis ? "Zawór przełączający sprężonego powietrza SCR" - bo jest zewnętrzny i wewnętrzny zawór redukcji ciśnienia.
Czasem tak się dzieje, kiedy jest nawiew na szybę, bo wtedy cyklicznie załącza się sprężarka klimy. Inny powód może być zabrudzony czujnik MAF albo nieszczelny dolot powietrza.
ma bardzo dużo miałem taki przypadek właśnie w sprinterze . jeżeli się oblodzi zablokuje dopływ powietrza
Sprawdz jaką po nocy widzi ecu temperaturę silnika. Ma być taka jak powietrza.
A wymieniałeś może wcześniej filtr powietrza albo coś innego ?
Zaglądałeś do filtra powietrza??
FR lub MR w actrosie informuje o ciśnieniu i temperaturze powietrza
https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/b...
a czemu było pełno oleju i brudu w zbiornikach powietrza
Ten błąd nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Informuje o braku informacji o stanie czujnika skroplin. Jak na wtryskach sucho (cokolwiek to znaczy), to popuść przewody do wtryskiwaczy i pompuj ręczną pompką aż będzie paliwo bez powietrza.
Dwa główne problemy w168 to przepływomierz powietrza lub pompa paliwa 5-6bar musi podać.
Znakiem tego gdzieś na zbiorniku powietrza?
Raczej oryginalnie Dodano po 2 A elektrozawór jeszcze sprawdzę bo wydaje mi się że nie puszcza powietrza
Błędów nie sprawdzałeś, logów nie masz, na jakiej podstawie twierdzisz, że ma za mało powietrza zatem?
W212 nie ma zaworu na podszybiu i żadnych czujników Jest kilka czujników ..... 1. Czujnik temperatury wnętrza pojazdu 2. Czujnik temperatury parownika 3. Czujnik temperatury lewy nawiew 4. Czujnik temperatury prawy nawiew 5. Czujnik temperatury przód lewy na nogi 6. Czujnik temperatury przód prawy na nogi W Twoim przypadku raczej spadło plastikowe...
Ale wydaje mi się, że podstawowe parametry powinny być takie same, żeby komputer nie głupiał. Akurat w Mercedesie za pomocą SD jest możliwość zaprogramowania różnych czujników lub innych elementów do konkretnego auta. Pierwsze z brzegu dla Atego to czujnik ciśnienia i temperatury oleju jako dwa osobne czujniki lub jeden zespolony czujnik ciśnienia...
Auto normalnie odpaliło Nam jest również miło nowego na forum Kolegę powitać! Przekaźnik kR i bezpiecznik nr 61 o wartości 40A to elementy odpowiadające za uruchamianie pompy powietrza wtórnego w silniku 112
nad silnikiem dmuchawy, do wymiany filtr pyłkowy i naprawy układ sterowania klapą
1. Wykonać reset wartości adaptacyjnych przeplywomierza 2. Zrobić próbę cisnieniowa chlodnicy powietrza, sprawdzić węże doprowadzajace 3. Podmienic przeplywomierz
Może tylny sensor przekłamuje wysokości i po jednej stronie nie było powietrza.
Podłącz pod kompa gdy się to dzieje i zobacz jak zachowuje się ciśnienie paliwa i przepływ powietrza.
Jarek 14 z tym ins0901 to niekoniecznie padła deska. Często na tym przewodzie "wisi" jeszcze sterownik siedzenia, i najczęściej to właśnie on powoduje zwarcie. Wtedy wystarczy odłączyć na czas diagnostyki moduł siedzenia. Dotyczy to siedzeń ISRI ze sterowaniem elektronicznym (z boku siedzenia dwa klawisze: czerwony i pomarańczowy) Błąd 3030 to coś...
Ciężko powiedzieć bo nie odpalałem go więcej bo strasznie walił i szedł silny dym z filtra powietrza
Dociąganie jest z innej pompki, a central z innej. Na początek wejdź do bagażnika, zamknij klapę (w asyście drugiej osoby oczywiście) i posłuchaj czy w czasie zamykania centralnego nie słychać syku powietrza.
sprawdz czy nie lapie lewego powietrza
Masz zabity brudem filtr powietrza.
Błąd pojawia się w układzie powietrza
Może być też problem z przepływomierzem powietrza.
W okresie zimowym zamyka się wylot centralny powietrza.
Prawdopodobnie zapchany jakiś filtr(obstawiam powietrza)
Witam Mam problem z poziomowaniem tylnej osi oraz nie mogę dojść dla czego prawa poduszka ma mniej powietrza
Spróbuj zmniejszyć wlot powietrza.
Sprawdź czterodrożny i zawór sterujący /tzw. szybkiego odhamowania/. Zmierz ciśnienie w układzie pomocniczym i szczelność siłowników w obwodzie postojowego. Nie sugeruj się wskazaniem zegarów. Na wyświetlaczu nie masz podglądu ciśnienia powietrza w układzie pomocniczym.
EC klimatyzacja wyłączona. Dolny przycisk Recyrkulacja czyli obieg powietrza wewnętrzny.
Obudowę musisz wypchnąć w lewą stronę (patrząc pod maskę). [youtube]https://youtu.be/mGxytIHX7no?t=...
Niestety to nie cewki. Cewki przemierzone, a nawet zamieniłem miejscami z tymi co nie wyskakuje zaplon. Skasowalem błąd. Po przejechaniu kawałka przekraczajac 3200 obrotów znowu wyskoczyl blad wypadania zaplonu cylinder 3,5,6 Dodano po 3 Czy może to być przepływomierz powietrza ?
sprawdz podcisnienia na zaworach i czy zawory sa szczelne od wdmuchiwania powietrza
kiedy zmienialeś filtr powietrza? z opisu wynika że masz problem bo brak jest dopływu powietrza do silnika (jesli odpala dopiero po odsłonieciu - czyli łapie "lewe" powietrze) sprawdz dopływ, wymień filtr powietrza ;-)
Filtr powietrza wymień bo może turbina dostawać za mało powietrza,a potem sprawdź przepływomierz-każdy mechanik od "niemców" wie co to i gdzie to. (Zamontowany gdzieś na obudowie filtra powietrza-różnie w różnych autach)
Witam tak jak kolega pisał wcześniej gdzieś się rozszczelnił układ ,przeważnie na tych łączkach gumowych tzw trójnikach oraz zobacz przy reflektorach bo podnoszenie też nasz pneumatyczne lub uszkodził się sam "gaśnik zamontowany w pompie wtryskowej"
Też to sprawdziłem a dodatkowo zaślepiłem wszystkie podcisnienia aby przez przypadek gdzieś nie łapał fałszywego powietrza
ja miałem podobny przypadek w atego 1228 okazało sie że oring na filtrze paliwa był zbyt cienki i łapał powietrza
Clip to jest do Renault, pisałeś o Autocomie. Jak masz ściągniętą i za zapalonym ją złożysz to zgaśnie? Może nie ma dopływu powietrza.
A no widzisz. Nie mam danych do twojego auta ale prawdopodobnie masz dysze dławiącą (nie masz zaworu rozpręznego) jak jest "zalepiona" to możesz mieć takie objawy i należy ją wymienić na nową. Nie wiem jak w ciągnikach bo nie robie ale w osobówkach to są grosze. Co do klap w nagrzewnicy to musisz mieć jakaś klapę mieszającą. Co z tego że Ci powietrze...
Nie napisałes w jakich warunkach zostaje Ci ta "trójka". Jeśli to jest manewrowanie na placu, jazda w korku i hamowanie co kilka metrów, to na bank brakuje powietrza. :)
No tak: Atego. Od prawie dwudziestu lat robione w jednym, niepowtarzalnym modelu. Nie dzieli się na "małe" (do 15 ton) i "duże" (powyżej 15 ton), nie ma żadnej różnicy czy to pierwsza, druga, czy trzecia seria. Każdy z nich ma inny schemat elektryczny. :-/ nie pokazuje ciśnienia powietrza w zbiorniku Niby w jakim zbiorniku? Spryskiwacza? Paliwa? Płynu...
Witam, mam problem z Mercedesem wywrotką 3244 - nie pokazuje paliwa i ciśnienia powietrza na desce
Wymień oringi na filtrze paliwa.Kosztują grosze a może nimi zaciągać powietrza.Jak już zapali sprawdź czy przezroczystymi wężykami z przodu silnika nie krążą z paliwem pęcherzyki powietrza.
Moduł zapłonu nie ma nic wspólnego z czasem wtrysku. Proponuję sprawdzić sygnał z sondy lambda i czy silnik nie ciągnie lewego powietrza.
A odwrotnie nie włożyłeś filtra powietrza ?? Kiedyś znajomy mechanik wymieniał mi olej i filtry i była taka sama sytuacja - odwrotnie włożył filtr powietrza.
Nie ma żadnego filtra kabinowego ani pochłaniacza. Pzdr. Jak już powyżej napisałem w tym aucie NIE MA ŻADNEGO FILTRA "CZYSTEGO POWIETRZA !
Odkrec filtr powietrza i sprawdz czy przepustnica sie nie zablokowala(ten okragly dekielek) powinien lekko sie uchylac. Bo objaw o ktorym piszesz to zalewanie, masz niewlasciwy sklad mieszanki-za malo powietrza
no to trzeba by zacząc od wyczyszczenia przeustnicy , trzyma sie na 4 imbusach i odpiecie wtyczki pod kolektorem ssącym, sprawdzenie też czujnika temperatury silnika a nie powietrza
Na kompie nie pokazuje zadnych bledow, napiecie dochodzi do sterownika cisnienia, to wyglada tak ze nie dostaje zadnego sygnalu sterujacego. Nie wiem czy sygnal idzie z czujnika doladowania czy z przeplywomierza powietrza..
Panowie, nie tędy droga. To jest wtrysk KE-Jetronik, do tego "skażony" gazem, więc tu należy upatrywać problemu w pierwszej kolejności. Pierwszą rzecz mającą wpływ na spadek mocy dostrzeże już po otwarciu filtra powietrza.
Witam mam pytanie bo ogolnie to tego mercedesa kupilem jakies pol roku temu .. I czy przyczyna dosc duzego jego spalanie moze byc popekany i stary filtr powietrza ??
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
w 904 i 906 jest za kompresorem powietrza. Miejsce może wydawać się mało ciekawe, ale nie jest źle.
Nie wiem czy na pewno mam rację ale to auto jest na wtrysku wielopunktowym prawda? Jeśli tak, być może, że źle dozowana jest mieszanka, a to może byś powodowane uszkodzeniem sondy lambda lub przepływomierza powietrza.
Nie wiem jak u Ciebie ale w większości przypadków to czujnik połączony wężykiem z podciśnieniem kol ssącego. inaczej czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. w większości przypadków fiksuje w przypadku nieszczelności. sprawdź jeszcze czy serwo hamulca nie łapie lewego powietrza
Kolego, BS 5343 odnosi się do hamulców, a dokładniej dawid_120990 napisał: BS 1 5343. Nie można zmierzyć sygnału czujnika zużycia okładzin hamulcowych - oś tylna z prawej strony. Tak więc ten błąd na 99% nie ma powiązania z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Ciśnienie się pojawia od razu, dopiero po nabiciu powietrza, czy może jeszcze później?
Za mało danych o pojeździe. Najlepiej podaj nr. VIN.
https://obrazki.elektroda.pl/8389167600_... Na filtrze powietrza/przepustnicy.
Może być czujnik spadku ciśnienia powietrza. To on steruje kiedy sprężarka ma się włączyć.
Ok poszukam wtyczka ma dwa piny więc myślę że podejdzie
Filtr paliwa był wymieniany jakies 2 miesiące temu i sprawdzałem go teraz i wszystko w porządku. Po zagaśnieciu silnika nie ma żadnego zassysania w zbiorniku. Przewody przy filtrze również sprawdzałem i nie zauważyłem żadnych pęcheżyków powietrza...
Co do luzów zaworowych to nie mam pojęcia jak są ustawione. Świece żarowe sprawdzałem, grzeją wszystkie, tylko mam przerobione bezpośrednio, do pełnego nagrzania się świec muszę czekać około 120 s, nie wiem czemu aż tyle.A np teraz w cieplejsze dni to rano 15 s wystarczy. Jak i czym mam wyczyścić dolot powietrza?
Może dawka rozruchowa nieprawidłowa? Są w tym czasie jakieś błędy na kompie? Temperaturę silnika i powietrza komputer widzi widzi prawidłowo?
elektrozawór steruj https://obrazki.elektroda.pl/3244157600_... https://obrazki.elektroda.pl/1317827500_... ący sprężonego powietrza scr adblue
Witam. Czy wie ktoś jakie parametry bieżące będzie pokazywał sprawny przepływomierz powietrza mercedesie a klas 1.4 2000r. Cały czas mam błędy P0101 i P0104. U mnie pokazuje na wolnych obrotach 9,5 kg/h jeśli utrzymuje obroty ok 3000 tys, pokazuje ok 26 kg, ??
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
A silowniki to masz aby napewno sprawne? Dodano po 2 Zobacz czy syczy z zaworu czy puszcza zawor recznego w kabinie bo przewod od puszczania powietrza z zaworu w kabinie idzie do przedniego pod maską. Byc moze puszcza zawor recznego ale slychac bedzie pod maską
Witam jak rozwiązałeś ten problem ponieważ mam to samo a mój mechanik nie bardzo wie za co się zabrać.
Podpieram sie pamięcią - na obudowie dmuchawy w pobliżu silniczka wentylatora powinien być przekaźnik odpowiadający za najszybszy bieg wentylatora. Pewnie się skleił.
Mam starą i nową, mechanik zamieniał już parę razy, ale objawy są identyczne. Dodano po 4 Dodatkowo mechanik podłączał pompę do filtra przeźroczystym wężem i po kilku minutach pracy było widać pęcherze powietrza.
Takich klientów potrzebuje każdy, samochod za przeszło 150tys, a na koła zimowe nie stać... Jesli chcesz uspokoić kontrolkę to do ASO na starkę i w tym roczniku to już kodowanie online.
w trujniku jest pływaczek który nie pozwala sie powietzru cofac sprawdz czy nie jest zatarty lub wymien go na nowy
MR 6821 - ciśnienie sprężonego powietrza w układzie AdBlue jest za niskie
Czy jesteś w stanie określić, czy chodzi o czujnik temp. pow. doładowania czy powietrza zasysanego.
W sumie sprawdzałem czy do zamka w drzwiach od kierowcy jest podłączona jakaś elektronika, lecz nie było widać żadnej, tylko jakiś przewód od powietrza(ciśnieniowy)
Witam orientuje się ktoś może, gdzie znajduje sie czujnik temperatury powietrza dolotowego w mercedesie W205 c220 170km ?
Jeśli przez pomyłkę nie "zatankowałeś" do zbiornika Ad Blue napędu to możesz dyfuzor i czujniki przepłukać wodą destylowaną. Czujniki ciśnienia możesz śmiało odkręcić, nie zmienisz przez to regulacji dyfuzora. Sprawdź też czy przewodem zasilającym dochodzi czynnik. Po wypłukaniu wodą przedmuchaj wszystko i zmontuj. Uwaga! Nie odłączamy nigdy akumulatorów...
Miom zdaniem problem tkwi gdzieś w okolicach elektryki lub powietrze Gumowa podstawa przepływomierza silnika M102 jak na fotce może być nieszczelna bo jest popękana ze starości lub przy jakimś strzale wyskoczyła z obudowy (ramki) przykręcanej śrubami.Przy tym co piszę nie zapalisz silnika na więcej jak 2 s lub wcale.Układ dolotowy musi być poza filtrem...
mercedes zawór powietrza mercedes zawora powietrza przepływomierz powietrza mercedes
wybieranie tonowe impulsowe panasonic skaner microtek passat przeróbka
antena pokojowa pralka amica pb5514
Usuwanie rdzy i malowanie kuchenki mikrofalowej Ustawienie przednich lamp w Range Rover L322 2010