Miałem niedawno przypadek z takimi objawami . zamienione przewody paliwowe na silnik Niebieski z Białym . Podawał zasilanie paliwa na powrót pompy tandemowej .
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Moze przewody gdzies pekly i lapie powietrze. Jaki filtr wymieniles paliwa czy powietrza?
Bardzo ważne w moim meganie2 mk1 1,9dci te pęcherzyki powietrza powodują koszmarne drgania silnika .Rozebrałem wymieniłem filtr, oczyściłem koszyk przez tydzień było dobrze.Ale zaczyna się od nowa i nie mam pojęcia jak to uszczelnić.
na moje oko to zaciąga powietrze na filtrze paliwa-sprawdź oring .
Problem rozwiązany. Potrzebna odpowiednia procedura i sprzęt do odpowietrzania, bo zbyt dużo powietrza zostaje w filtrze.
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Problemy z klimą to tylko jeden problem, pewnie gdybyś podpiął się z jakimś czytnikiem kodów znalazłbyś inne usterki... A może układ paliwowy zasysa gdzieś powietrze? Filtr paliwa? Czy te objawy występują tylko na zimnym silniku?
Jeśli na dnie zbiornika z paliwem jest syf i nie chce puścić paliwa, tzn pompa bierze paliwo ale za mało, to skąd zbiera się powietrze w filtrze paliwa? Może pytanie jest głupie, ale chciałbym wiedzieć skąd się tam zbiera powietrze
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Rozumiem, a mam wrazenia jakby samochod mial spadek mocy. Co moze byc tego powodem? Dodem ze filtr powietrze wymienialem.
Problem rozwiazany okazało się że lapal lewe powietrze na filtrze paliwa na podgrzewaczu wymiana filtra na zwykły rozwiązał problem
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Niebiesko biały dym tzn. że do układu przedostaje się powietrze, sprawdź filtr paliwa.
Pierwsze co Ci doradzę to omiń oryginalny filtr paliwa z pompką która zapewne pociąga powietrze, zamontuj zewnętrzny filtr paliwa np. od Golfa II (Filtron PP838) - unikniesz problemów z zapowietrzaniem
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Ja się spotkałem.Nieraz. Ale powodów było mnóstwo: -wybita wstrząsówka -nie szło napięcie na zawór kodowy -ciągła powietrze na filtrze paliwa -spadł pasek rozrządu Ciężko popuścić rurki do wtryskiwaczy i zobaczyc czy coś tam strzyka?
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Pozwolę się dołączyć do tematu.Scenic 1.9 dti F9Q 734.Objawy nie chciał palić po dłuższym postoju.Trzeba było go męczyć kilka razy. Usterki: glówną przyczyną była pęknięta sprężynka na zaworku zwrotnym jak na foto kilka postów wyżej-wymiana na nowy, układ zasilania paliwem łapał powietrze na filtrze paliwa-wymiana oringów na złączkach filtra (widoczne...
No to albo brak paliwa albo powietrze w paliwie. A filtr paliwa sprawdzaliście? Może tam sie zapowietrza i dla tego trzeba go pomęczyć jak postoi?
Filtr paliwa.
kolego ja mam taki sam przypadek posiadam opla vivaro 1.9 cdti. U mnie zbiera się powietrze w filtrze paliwa i nie wiem skąd się tam bierze. Jutro autko idzie do serwisu bo już nie daje rady. Jak coś będe wiedział to się odezwe.
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Czyli masz euro 2. W pompie boscha też jest pompka wstępna (wbudowana, zasilająca). Tak zachowuje się silnik np.po wymianie filtra paliwa , gdy w filtrze paliwa jest powietrze ( pompa ma paliwo i odpali ale zassie powietrze z filtra i wtedy gaśnie ). Czasami w tym modelu zapowietrza się na pompce ręcznej na obudowie filtra paliwa i objawy są podobnie...
Masz cos nieszczelnego w ukladzie paliwowym i zaciaga powietrze proponuje sprawdzic ten filtr paliwa czy jest odpowiedni i dobrze zamontowany
na to wychodzi że brakuje mu paliwa i zaciąga powietrze gdzieś spróbuj wymienić filtr paliwa koszt niedrogi a morze dać efekt
Świece trzeba sprawdzić ale wykręcić to na pewno się nie uda.Zafira jest specyficznym autem co do szczelności układu,musi mieć idealny.Ja też mam zafirę i te kłopoty!!!!!!!!!.Myślę że filtr paliwa został zalany ropą.Spróbuj pchnąć kompresorem powietrze do baku i odkręcaj każdą nakrętkę wtrysku po kolei.Plakiem na pewno załapie bo to mój najlepszy przyjaciel...
Miałem ten sam problem pomogła wymiana filtru paliwa i filtru powietrze koszt 100 zł
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Czy ktoś może wymieniał uszczelnienie szybkozłączek na filtrze paliwa?
dokładnie kolega miał ten sam problem w fieście 1,8 D rozszczelnił się podgrzewacz i ciągło powietrze
Cześć rafik. Założyłem wężyki i po odpaleniu auta po kilku minutach widać powietrze które generuje filtr paliwa, przed nim nie ma a za nim mnóstwo. I teraz co wymienię go albo jakiś uszczelniacz w kopułce?
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Witam Kiedyś miałem z moją brawą podobny problem, po włączeniu rannym chwilkę chodziła i koniec, za drugim rozruchem już było ok... jak się okazało przyczyną było powietrze w filtrze paliwa. Po rozruchu zasysał powietrze z filtra i gasł. Pamiętam, że zawsze za pierwszym uruchomiewniem słuszałem jakgdyby sichy szum "morza" w okolicach siedzenia pasażera......
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Sprawdzałeś czy jest wtedy iskra, czy świeca jest sucha a może zalana? Filtr paliwa czysty? Czyszczenie gaźnika, sprawdzenie membran.
Jeśli jest to filtr z plastikowym trójnikiem, przez który przechodzi wąż powrotny paliwa, to sprawdź czy przez znajdujące się tam o-ringi nie dostaje się powietrze. Jeśli to filtr Filtrona, to wymień na identyczny, tylko Mann-a lub Knecht-a, cała partia miała kiedyś źle wykonaną część, na którą zakłada się ten plastikowy trójnik i powodowała zapowietrzanie...
A moze filtr paliwa ...powietrze ciągnie.
Witam wczoraj wymieniłem filtr paliwa na ten stary i jak by ręką odioł teraz nie lata powietrze czyli by była aż taka różnica w filtrze. Jutro chcę jeszcze wyjąć zbiornik paliwa i czy czasami tam nie jest sitko zapchane, a może jet jakaś możliwość żeby nie zdejmować zbiornika tylko z góry dostać sie do środka. Pozdrawiam.
wymień uszczelniacze wtryskiwaczy - ciągnie olej/powietrze do paliwa, obadaj filtr paliwa
Po co niszczyć auto ? Robiąc to, nie wyczyścisz dobrze zbiornika paliwa.
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Źle dokręcony filtr paliwa, zasysa powietrze lub podwinęła się uszczelka
Wymiana filtru paliwa i jest ok. Powietrze się dostawało tak jak kolega napisał raz jeszcze cały układ spawdzony i jest ok. Wina filtra paliwa.
W zwykłych TDI jak filtr nieszczelny to pociągnie powietrze, w PD pocieknie.
Oring wymieniony, nie cieknie, auto po długim chechłaniu odpaliło, musiałem odpowietrzyć na wtryskach, niestety chodzi mocno, czuć spalonym olejem, także sadzę że coś z dawkami się zrobiło, nigdzie indziej niż ta uszczelka nie było grzebane, trochę mnie denerwuje jeszcze powietrze w tym wężyku jak auto chodzi, filtr paliwa zalany był na maksa, filtr...
Jeśli to TDI stawiam na układ paliwowy. Powietrze w systemie, źle założony filtr paliwa, luźna opaska na przewodzie itp. Słabe zasilanie palwem, Brudne sitko w zbiorniku. To do spr.
Wielkie dzięki, już znalazłem.Łapał powietrze przez pompę ręczną przy filtrze paliwa.
Pewnie dodatek rozpuścił gdzieś uszczelki (oringi) i łapie powietrze do przewodów, ja osobiście bym w pierwszej kolejności sprawdził filtr paliwa (zazwyczaj tutaj łapie powietrze).
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
witam serdeczne dzięki za wskazówki,dzisiaj po południu to zdemontuje,ale co myślisz że to sitko może być zawalone syfem i z tąd to powietrze przed pompą wtryskową.Wymienię też filtr paliwa ,założę z golfa II,usunę ten zaworek co jest na filtrze bo też mi podpowiadano że przez ten nadmiar może ciągnąć powietrze.
...czy jest możliwośc samemu tą pompe odpowietrzyc... Tak, ja to robię sam. Zaciskiem blokuję wąż powrotny przy filtrze paliwa, podciśnienie podłączam pod przelew wychodzący z pompy i albo uruchamiam pompkę wstępnego zasilania albo sprężone powietrze we wlew paliwa (w zależności czy pompka wstępna jest na wyposażeniu danego pojazdu). Około 1.5L wyssanego(przez...
Mam takie wrażenie jakby pompka przy filtrze przepuszczala powietrze bo nawet nie pompuje paliwa
A czy jak dmuchnę do przewodu z baku, tego gdzie podpina się filtr paliwa, to powietrze powinno wlecieć do baku. Ja mam całkowity opór, powietrze wcale się tam nie dostale. Czy tak powinno być?
Może problem leży w pękniętej obudowie filtru paliwa?
Sprawdzić przewody to jedno, a filtr paliwa kiedy był wymieniamy?
źle założony filtr i ciągnie "lewe" powietrze.
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Czy w wężyku pojawia się powietrze- nie wiem, bo wężyki w filtrze paliwa są grube, czarne i nic nie widać. Jeżeli chodzi o akumulator, to nawet po całkowitym naładowaniu prostownikiem problem nie znika. Świece żarowe sprawdzałem na akumulatorze i są dobre- grzeją, gdyby nawet był problem ze świecami wyszło by to na komputerze.
W moim scenicu 1.5 zasysał powietrze poprzez uszkodzony o-ring na podgrzewaczu paliwa we filtrze paliwa.
Zmień filtr paliwa mieliśmy podobny problem nowy filtr był dziurawy i ciągną powietrze z przelewu
Jaki masz filtr paliwa? Ma zaworek?
Powietrze do układu paliwowego dostawało sie przez filtr paliwa a właściwie jego obudowę . Flitr został wymieniony na stały nierozbieralny aluminiowy i teraz zamarza mi paliwo przy dużych ujemnych temperaturach
Witam wszystkich! Samochod odpala idealnie jesli reczna pompka paliwa (mala gumowa gruszka gruszka) przez kilka chwil 'przegonie' powietrze z filtra paliwa. Po krotkiej jezdzie (10min) mam to samo - zapowietrzony filtr paliwa i trudnosci z normalnym odpaleniem (trzeba dosyc dlugo krecic albo znowu reczna pompka...) Sprawdzilem: - przed filtrem paliwa...
W Subaru z 1981r miałem pompę paliwa elektryczną przeponową. Nie wiem czy można jeszcze takową kupić. Cykała tylko w celu uzupełnienia ciśnienia do gażnika. Widziałem pompki elektryczne uniwersalne do gażników 0,6bar. Niezrozumiałem jednak po co jakiś zbiornik? Przewody gumowe zasilające zrównoważą tętnienia. Zamontuj duży filtr paliwa poziomo. Jak...
Witam Odkręć dekiel filtru paliwa i wlej paliwa po brzegi filtra. Następnie dokręć dekiel, układ musi być szczelny inaczej będzie ssał powietrze a nie paliwo. Piotr
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Witam. Problem jet tego typu i pojawil sie niedawno: Jak jes zimno to ciezko pali tak jakby palil nie na wszystkie gary ale swiece sa ok. jednak gdy chwile pokrece to odpali ale przez kilka minut słychac cos w filtrze paliwa tak jakby mial tam jakies powietrze. Czy jes mozliwe ze po dluzszym postoju sie zapowietrza???? Jesli tak to gdzie szukac przyczyny???...
witam co do mojej awari z pazdziernika to byl uszkodzony wtryskiwacz (lal ) mam teraz pytanie bo czesto mi sie zapala kontrolka diagnostyki i silnik slabnie w tym czasie . Czy na na filtrze paliwa moze byc powietrze ?? jak napapuje to kontrolka gasnie wiec chyba gdzies zasysa dzieki za odp .
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
chcesz sprawdzić tą gumę to podaje sposób. zapal golfa i niech pracuje na wolnych obrotach. Otwórz maskę i spróbuj poruszać mocno gaznikiem w lewo pożniej w prawo. Jak zgaśnie silnik to masz dziurę w gumie i tedy zasysa lewe powietrze. A ten filtr paliwa jak pisze kolega to też bym zmienił razem z gumą. Powodzenia!!!
Użyłem, użyłem. Jedyny podobny wątek jaki znalazłem skończył się diagnozą o "jakieś nieszczelności w układzie paliwowym i lewym powietrzu". A filtr paliwa mam nowy i oryginalny, więc myślę, że zaworek zwrotny nie puszcza. Ciekawe jest to, że przy pierwszym kręceniu nawet nie zakaszle, a przy drugim pali "na dotyk".
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
To bardzo dużo jak na stary silnik 1,2. Gdybyś stał ciągle w korku to także duże spalanie. Może silnik jest niedogrzany? Termostat i czujniki temperatury sa ok? Świece dobre? Przy słabej iskrze tak może byc, a także filtr powietrze jak zapchany to tez leje więcej paliwa.
Wymień filtr na oryginalny Purfluxa - w większości przypadków on był winien. Po wyłączeniu silnika powietrze w wezyku Zbiormik paliwa - filtr pojawia sie od strony filtra. Odnośnie przewodu - jeśli nie jest mokry to go nie ruszaj (możesz założyć dodatkowo opaskę jeśli już chcesz).
W zasadzie to może być bardzo dużo rzeczy np. przepływomierz, lewe powietrze albo nawet mocno zatkany filtr paliwa lub powietrza. Najlepiej zobaczyć czy są błędy jakieś w sterowniku, bo bez tego można szukać długo i niepotrzebnie wymienić sprawne części. Pozdrawiam
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Odkręć świecę i sprawdź czy jej nie zalewa ma być sucha jak masz szczelinomierz szczelina ma mieć 0.45mm. Z boku przy gaźniku masz filtr powietrza sprawdź czy go też nie zalewa w razie czego możesz go przeczyścić czystym paliwem a potem przedmuchać powietrzem pod ciśnieniem albo wytrzeć w coś aby był suchy. Sprawdź przewód paliwowy i filtr paliwa na...
Tak ja napisał kolega, gaznik do czyszczenia. Pewnie zapchana jakas dysza. Musisz go sciagnac, rozebrać i przemyć. Mozliwe ze bedziesz tez musiał wymienić jedna dysz( jest tam taka długa podłuzna, z dziurkami z bloku - nie pamiętam jak sie nazywa. Przyczym poznej wazne jest dobre jego złozenie. Ogolnie wydaje mi sie ze bardziej opłaca sie popytac znajomych,...
Dziękuje bardzo wszystkim, w szczególności ociz za pomoc. Nie trzeba było się spinać w tym temacie i pisać rzeczy typu "Wystarczy tego lamerzenia" po co to ? chciałem tylko odrobine pomocy. Więc do rzeczy rozwiązany jest problem. Mianowicie powodem było faktycznie zwykle zapowietrzenie układu ORAZ zaśniedziałe styki. Pierwsze co zostały wyczyszczone...
dzis doszedłem ze powietrze juz leci w przewodzie od baku do filtra, tyko tam po drodze jest smok w baku, pompka paliwa i jeden filtr jeszcze
Wiesz co? Jesteś dowcipny, albo udajesz g.... Samochód informuje Ciebie o szeregu usterek, a Ty wymieniasz filtr paliwa, może powietrze w kołach na zimowe jeszcze? Ryzyko zapchania filtru, uszkodzenie układu zasilania, brak płynu eloys. Więc każdy pojechałby i zrobił diagnostykę, a nie wymieniał co mu przyjdzie do głowy.
A filtr paliwa , smok w baku , powietrze z paliwem .
Witam. Sprawdz 2 rzeczy ! mapsensor i jego polaczenie (wezyk od mapa jest podlaczony do krocca gornego z tylu korpusu wtryskowego). Natomiast jesli jeszcze nie to, to sprawdz czy ten drugi wezyk (troche nizej) po zdieciu zasysa powietrze. Wymienilas filtr paliwa a czy sprawdziles cisnienie paliwa ? powinno wynosic ok 0,9 bara. Odnosnie sprawnego ukladu...
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Układ paliwowy. Pompa wysokiego/niskiego cisnienia, filtr paliwa, albo powietrze w układzie. To obstawiam. Bo plak jest tłusty i przez chwilę jest powiedzmy "paliwem obcym" i dlatego tylko odpala... ;)
Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych, usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: -jeden z zaworów przelewowych otwiera się wcześnie. -zawór odcinania paliwa jest zamknięty -filtr paliwa jest zapchany -powietrze w paliwie -uszkodzona pompa podająca -przeciek...
Należy sprawdzić jak wygląda filtr powietrza zabudowany w pompie powietrznej.Dostęp do niego jest po zdemontowaniu na segmenty pompy powietrznej.Jak ww filtr będzie częściowo tylko drożny to nastąpi mniejsza dawka paliwa na palnik gdyż mniejsze będzie podciśnienie.Ten filtr jest w postaci niewielkiej torebki i można go po wyjęciu przedmuchać sprężonym...
czy w zbiorniku paliwa jest jakiś filtr? (smok)
A spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak "zassa" powietrze przy odkręcaniu to masz powód, druga rzecz to filtr paliwa, wymieniany? pozdr
jeśli przed wymianą filtrów było wszystko ok to szukaj przyczyny w zapowietrzającym się układzie być może na uszczelnieniu kielichów filtrów łapie gdzieś powietrze
a czy jest mozliwosc ze ucieka powietrze przez wtryskiwacz?bo tak mi jakos na to wychodzi. wszystkie rurki paliwowe rozkrecone przeczyszczone, sprawdzone sa cale. pompujac znowu idzie powietrze...i wychodzi mi na to ze to moze wtryskiwacz? mozliwe to? pozdrawiam! Dodano po 11 dzis odlaczylem przewod powrotu paliwa, i pompowalem...paliwo powoli zlatywalo...
na początek ustaw synchronizację wałka na -1 do 0 blok4 grupa 4 musisz regulować na fasolkach na kole wałka rozrządu jeźeli będzie brakowało regulacji to niestety musisz rozpinać rozrząd wszystkie bipy na poziomie minus w tych silnikach świadczą powietrze w układzie paliwowym sprawdź zaworek a na filtrze paliwa, tamtędy najczęściej dostaje się powietrze...
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
powietrze filtrze paliwa skuter powietrze filtrze oleju syczenie filtrze paliwa
skoda octavia lusterek podłączyc halogeny niska częstotliwość subwoofera
husar kosiarka zapach telewizora
Objawy uszkodzenia termostatu w kotle Beretta Quadra Wybór agregatu prądotwórczego do domu - porady i rekomendacje