a wysprzęglik? http://obrazki.elektroda.pl/3912875700_1... Trzeba rozbebeszyć i sprawdzić. Wysprzęglik, łożysko. Także pompa sprzęgła do sprawdzenia: http://obrazki.elektroda.pl/6649843800_1... Docisk ślizga? A nie tarcza? No i przydało by się dopisać: rocznik, silnik
Zawór zabezpieczający jeśli manetka ręcznego niema powietrza. Dodano po 2 Nie doczytałem Sprawdź następny zawór za manetkom powinien być zawór przekaźnikowy przepuszcza na sterowaniu i cofa do manetki.
Jaki Actros wypadało podać. :) W nowszych 11 barów to normalka. Zawór czterodrożny reguluje ciśnienie w zbiornikach. Górne kolumny to I i II układ, dolne to pomocnicze. Sprzęgło blokuje jeśli masz za niskie ciśnienie w układzie pomocniczym. Może masz gdzieś ubytek i nie dobija do wymaganego ustawienia, to i nie spuści głównym zaworem na osuszaczu. Zmierz...
Da się zrobić. Zdemontuj osłonę plastikową , osusz pompę ( nie myj wodą!) odpal auto i obserwuj skąd leci.
Nie tak jak mówisz. Wpada Ci powietrze prosto z dworu do kabiny. Jest specjalna klapa, która przekierowuje je na nagrzewnice gdzie się nagrzewa. Mieliśmy podobny przypadek. U nas leżała nagrzewnica. Grzało tylko 10% powierzchni nagrzewnicy.
Tylko czy ta pompka chodzi? Bardzo często kruszą się przewody które w tym miejscu robią się twarde i nie dochodzi napięcie.
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
Koledzy ćwiczyłem to na kilku firmowych sprinterach CDI "nowa decha". Zapchana i zamulona nagrzewnica daje taki efekt. Należy także sprawdzić "chory zawór" miałem na myśli konstrukcje zamykająca obieg przez nagrzewnice i otwierając za razem obieg płynu z powrotem.Często w pozycji na MAX płyn nie przepływa przez nagrzewnicę całkowicie tylko wraca częściowo...
Jeżeli nie masz klimy ani webasta to zawor zamykany jest mechanicznie linka. Pancerz linki jest natomiast mocowany takimi byle jakimi blaszkami sprezystymi. Trzeba najpierw wyjąć panel ogrzewania i zobaczyć czy pokretlo prawdlowo operuje linka. Jeżeli tak - to pozostaje ten drugi koniec (przy zaworze) ale dostep do niego jest prze....
Spróbujmy trochę uporządkować temat, bo mam wrażenie, że się rozwadnia, a potem jest ciężko dojść co jest uszkodzone. 1. Ściąganie auta w lewo prawdopodobnie jest wynikiem słabego hamulca na prawym przednim kole. W mojej opinii należy: a) Sprawdzić ciśnienie przy nabitym układzie na siłownikach za pomocą złączy kontrolnych. Jeżeli jest różnica, to na...
Witam kolego. Mam ten sam problem ale już się dowiedziałem są to elektrozawory na podszybiu trzeba je na początek wyjąć wyczyścić i przesmarować jeżeli nie pomoże to wymienić na nowe. Pozdrawiam i napisz czy coś pomogło.
Prawdopodobnie masz wodę wzbiorniku pow.lub uszkodzony czujnik tego zbiornika
TAK PRZEKAZNIKI PRZELUTOWAŁEM FILTR WYMIENIŁEM
Zdejmujesz samo siedzisko i masz dostęp do całej skrzyni pod fotelem. Przewód z trójnika zasilania poprowadź do podstawy fotela i w podstawie umocuj na stałe szybkozłączkę do pistoletu. Należy tylko pamiętać, że fotel pracuje i nic nie może ocierać o mechanizmy. Można też wyprowadzić końcówkę z zasilania dźwigni hamulca postojowego. Niektórzy wolą takie...
Witam wczoraj wymieniłem filtr paliwa na ten stary i jak by ręką odioł teraz nie lata powietrze czyli by była aż taka różnica w filtrze. Jutro chcę jeszcze wyjąć zbiornik paliwa i czy czasami tam nie jest sitko zapchane, a może jet jakaś możliwość żeby nie zdejmować zbiornika tylko z góry dostać sie do środka. Pozdrawiam.
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
Jak w temacie problem ze sprzęgłem raz się ślizga za chwilę ciągnie normalnie na skrzyni jest odpowietrznik jak się ślizga to na odpowietrzniku jest powietrze sprzęgło pół roku temu wymieniane wraz z wysprzęglikiem pompka przy pedale jest nowa biegi wchodzą normalnie i sprzęgło też bierze normalnie jest jeszcze coś w ramie tą jak gdyby wspomaganie sprzęgła...
Jest dużo na ten temat na forum. Problem mogą stwarzać zawory nagrzewnicy.
mer.w164. 22st I przestaje grzac Witaj użytkowniku:4343411, Z twojego pytania wynika, że masz problem z grzejnikiem w samochodzie Mercedes w164 (rozumiem, że chodzi o model klasy M), który przestał grzać przy temperaturze na zewnątrz wynoszącej 22 stopnie Celsjusza. Brak ogrzewania w samochodzie może być spowodowany kilkoma problemami. 1. Termostat:...
Nie dziaduj! Kup nowy za 200 zł. Hamulce to nie tylko twoje bezpieczeństwo.
Mercedes Actros mp2 po nacistnieniu pedału hamulca ucieka mi powietrze zaworem ? i blokuje hamulce Czy ma my zgadywać o który zawór chodzi. Zrób zdjęcie lub napisz nr.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Trzeba, bo powietrze musi dostawać każdy silnik. I to nie małej średnicy rurka, tylko porządna rura musi iść a na końcu daszek i ssanie ma być od dołu.
Nie wiem jakie tam masz ogrzewanie czy klimę, ale skoro piszesz o czwartym biegu to chyba jakiś "basic" No więc w W126 można zrobić taki test: ustawiamy kręciołek rozdziału powietrza na "okienka" ustawiamy dmuchawę na "max" i wszystkie okienka zamykamy. Jeżeli wszystkie wyjścia są zamknięte, to powinien być słyszalny wyraźny wzrosty obrotów silnika...
Mruga czerwona kontrolka na panelu. A na diagnozie powiedział żeby wymienić czujnik temperatury parowania. Był wymieniany ze trzy razy i to samo. Dodam że jak były upały to chłodne powietrze leciało po przejechaniu paru km.
Po regeneracji może być problem ciśnienie powietrza za zwężką (diffuser) 5. a przed wtryskiem 3. powinno być około 1.5 bara u ciebie jest zbyt duże. W dodatku cofanie płynu adblu poza czujnik ciśnienia gdzie powstaje krystalizacja daje do myślenia i nasuwa myśl że przez zawór dozujący Y109 cofa się powietrze wypierając adblu poza czujnik ciśnienia B129...
U mnie tez były wyciągane wtryski ja ten problem mam w w221 Dodano po 4 Oringi to gdyby były winowajca to bardziej chyba wg mnie by wypychało paliwo z listwy tam spore ciśnienie a nie ciągną powietrze
Sprawdź zawór na nagrzewnicy,może się nie otwiera do końca.
Witam. Powietrze ucieka z 22 ale to naprawi już nowy właściciel. Auto idzie w rozliczenie za młodszy, który już stoi na placu. Dziękuję za odpowiedzi.
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Aby kompresor się się załączył musi samochód opaść na odpowiednią wysokość, możesz to zrobić upuszczając powietrze z miecha, poluzowując kluczem 10 nakrętki. Najlepiej robić to na podnośniku, gdyż powinny wszystkie koła znajdować się na jednym poziomie (sprawdź bezpiecznik i przekaźnik). https://www.youtube.com/watch?v=wrzBNLnm... https://www.youtube.com/watch?v=R7zRlrLq...
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
Amor oddałem do regeneracji. Po naprawie wszystko ok.
Dopiero jutro jestem umówiony. Zobaczymy co powiedzą na warsztacie. Wiem, że trudno "gdybać" na odległośc, ale dlaczego spustowego wywaliło?
to jak zmieniałeś miechy na nowe czy używki ? bo opcja jest tylko jedna -gdzieś ucieka powietrze
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
Jak już zrobisz ten hamulec, nie dziw się że jego działanie jest symboliczne... Ojciec to męczył u siebie, znajomy mechanik też to ćwiczył i efekt średni. Ogólnie auto jest genialne, wlejesz byle co i pojedzie :) Jak silnik odpali, będzie miał paliwo i powietrze to idzie jak burza, kiedyś w czasie powodzi przy przeprawie przez wodę zrobiło się trochę...
A no widzisz. Nie mam danych do twojego auta ale prawdopodobnie masz dysze dławiącą (nie masz zaworu rozpręznego) jak jest "zalepiona" to możesz mieć takie objawy i należy ją wymienić na nową. Nie wiem jak w ciągnikach bo nie robie ale w osobówkach to są grosze. Co do klap w nagrzewnicy to musisz mieć jakaś klapę mieszającą. Co z tego że Ci powietrze...
Witam, w Mercedesie s W 220 z 2003 stwierdziłem następującą nieprawidłowość. Po załączeniu klimatyzacji i ustawieniu temperatur niskich z wylotów wypływa prawidłowo zimne powietrze. Natomiast z kratki znajdującej się po prawej stronie w narożniku przy drzwiach leci gorące powietrze. Nie zmienia sie to gdy włączam sterowanie ręczne, ani cokolwiek. Z...
witam mam taki problem z klimatronikiem, że przy włączonej klimatyzacji, generalnie chłodzi, układ jest bardzo wydajny ale czasami z nawiewu przy drzwiach po stronie kierowcy leci gorące powietrze podczas gdy z wszystkich innych zimne. Dzieje się tak czasami po uruchomieniu samochodu, i nie da się tego wyłączyć porzez włączanie i wyłączanie klimatyzacji....
czyli sugerujesz brak kontaktu na jakimś pinie ? rozumiem 1 to pin gdzie na układzie jest kropka. Lutować nie będę - brak lutownicy na ciepłe powietrze + zdolności lutowania kiepskie.
Najpierw luknij, czy nie zassało Ci zbiornika. Powodem takich sensacji często jest zatkane odpowietrzenie. Jeżeli zbiornik jest odkształcony, to opiera ścianką o pływak. Akurat w sedanie jest dosyć duża odległość od ścianek zbiornika do rury czujnika. Zbiornik musiałby być naprawdę "naleśnik" żeby uszkodzić czujnik. Oczywiście po drodze jeszcze wężyki...
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
witam wszystkich ,mam problem z ogrzewaniem w mercedesie z prawej strony leci zimne powietrze ,dodam jeszcze że w elektromagnesach mam wymontowane środki żeby puszczał ciecz na prawą i lewą stronę ,ale on daje zimne powietrze z pawej ,a z lewej leci letnie ,proszę o poradę co zrobic żeby grzał z praej i lewej strony.
Nie wiem czemu ale miałem dwa mercedesy a teraz mam trzeciego i dwa razy mi się juz trafiło ze gdy cięgłem przyczepkę campingowa Merc się z lekka zagrzał i w tedy mi się załączyło ogrzewanie a gdy temperatura opadła ogrzewanie sie wyłączyło. Tak wiec pisze to co doświadczyłem.
witam mam mercedesa z 91roku jakiś czas temu z prawej strony zaóważyłem że pomimo regulowania pokrętłemsiły nadmuchu cały czas leci zimne powietrze kolega wspominał mi o elektrozaworach ale ja ich tam nie widze pomużcie
Powietrze musi być zatem zasysane między tym co kolega już powymieniał a bakiem. Jaki jest dostęp do miejsca przyłączenia przewodów do baku? Pod kanapą nie ma wziernika? Jeżeli jest - zajrzeć. Gdzie w instalacji jest filtr? Jeżeli pod autem to też trzeba obadać filtr i przyłącza do niego. Ostatecznie może kolega ma pecha i przytarł gdzieś podwoziem...
Witam .Może ktoś podpowie jakie są wartości ciśnień na zaworze wieloobwodowym lub gdzie tego szukać . Na stronie wabko brak informacji.Pęk zawór przekażnikowy i blokowały hamulce. Po ustawieniu ciśnień [na oko] ,po spuszczeniu ręcznego leci powietrze z zaworu głównego pod siodłem do 6.5 atm.Wieloobwodowy sprawny[sprawdzany].Generuje błąd WS 0605 BS...
Miałem podobny problem w actrosie, puszczał zawór przekaźnikowy hamulca ręcznego na moście, a powietrze uciekało pod maską z zaworu głównego, dzwignia ręcznego też może dawać taki objaw.
mercedes powietrze mercedes atego powietrze mercedes gorące powietrze
zdjąć obudowę pieca junkers zapalać kontrolka check engine zacinać papier
interfejs diagbox naprawa udaru makita
Radio JVC RA-431B nie zapisuje stacji - przyczyny i rozwiązania Cewka 100 µH: Jak obliczyć rezystancję w omach?