Rura wydechowa webasta (dogrzewacza)
Paliwo nie pójdzie dopóki klapa przeplywomierza nie zostanie nacisnieta przez przeplywajace powietrze.
Musi zdrowo walnąć żeby rozerwało podstawę. Na 100% przesunięta klapa spiętrzająca i wywalony wąż od nastawnika wolnych obrotów pod wtryskiem. Wyleciał napewno taki plastikowy łącznik o tego węża. Mozesz sobie go poszukac na silniku i osłonie. Nie odpali za cholerę bo jest za małe podcisnienie żeby wychylic klapę spiętrzającą(przez lewe powietrze).
to jak zmieniałeś miechy na nowe czy używki ? bo opcja jest tylko jedna -gdzieś ucieka powietrze
a wysprzęglik? http://obrazki.elektroda.pl/3912875700_1... Trzeba rozbebeszyć i sprawdzić. Wysprzęglik, łożysko. Także pompa sprzęgła do sprawdzenia: http://obrazki.elektroda.pl/6649843800_1... Docisk ślizga? A nie tarcza? No i przydało by się dopisać: rocznik, silnik
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
U mnie tez były wyciągane wtryski ja ten problem mam w w221 Dodano po 4 Oringi to gdyby były winowajca to bardziej chyba wg mnie by wypychało paliwo z listwy tam spore ciśnienie a nie ciągną powietrze
Jaki Actros wypadało podać. :) W nowszych 11 barów to normalka. Zawór czterodrożny reguluje ciśnienie w zbiornikach. Górne kolumny to I i II układ, dolne to pomocnicze. Sprzęgło blokuje jeśli masz za niskie ciśnienie w układzie pomocniczym. Może masz gdzieś ubytek i nie dobija do wymaganego ustawienia, to i nie spuści głównym zaworem na osuszaczu. Zmierz...
Sprawdź czy we wszystkich butlach masz powietrze.
A jaka jest sytuacja, jak odłączysz sterowanie zaworami? Jest ogrzewanie czy leci zimne powietrze?
Zdejmujesz samo siedzisko i masz dostęp do całej skrzyni pod fotelem. Przewód z trójnika zasilania poprowadź do podstawy fotela i w podstawie umocuj na stałe szybkozłączkę do pistoletu. Należy tylko pamiętać, że fotel pracuje i nic nie może ocierać o mechanizmy. Można też wyprowadzić końcówkę z zasilania dźwigni hamulca postojowego. Niektórzy wolą takie...
Zawór zabezpieczający jeśli manetka ręcznego niema powietrza. Dodano po 2 Nie doczytałem Sprawdź następny zawór za manetkom powinien być zawór przekaźnikowy przepuszcza na sterowaniu i cofa do manetki.
Ja mogę napisać to co wiem na temat zakładania nie fabrycznego alternatora w A klasie. Odpuść bo ostatnio przerabiałem temat w VIANO to to samo co A klasa i ktoś tam założył alternator od benzyny do ropniaka. Ile tam było w...nia żeby to ustawić. Co jakiś czas nie wiadomo z jakiej przyczyny pasek spada wpada w kolo pasowe i jest do wyrzucenia. Założenie...
Sprężarka jest nowa. Ciśnienie wchodzi do podstawy osuszacza i na tym koniec. Na zegarach w kabinie nie pokazuje żadnego ciśnienia nawet jak podłącze inne źródło ciśnienia. Z tłumika pod podstawą osuszacza w czasie pracy silnika słychać uciekające powietrze.
Ogrzewanie jest tylko podczas jazdy, natomiast na postoju wentylator podaje tylko zimne powietrze.
Załóż zaworek na węzu pod maską https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3... plus nypel 1/2 cala z drugiej i masz prawie klimatronik.
Da się zrobić. Zdemontuj osłonę plastikową , osusz pompę ( nie myj wodą!) odpal auto i obserwuj skąd leci.
Witam Wszystkich... Wczoraj uporalem sie z identycznym problemem... i to nie jest elektrozaworek... trzeba wyjac i rozebrac ten modul z pokretlami i poprawic luty przy gniezdzie wtyczki...... bedzie dzialal jak nowy...
Gdzieś będzie nieszczelność i przy odpuszczaniu hamulca zaciąga do środka układu powietrze.
Spróbuj wyciągnąć EGR z dolotu, być może się zablokował i dusi silnik spalinami, albo przepustnica przed zaworem EGR się zacięła i nie ma dopływu powietrza do kolektorów. W każdym razie jak wyciągniesz EGR to się wyjaśni bo będzie miał skąd zaciągnąć powietrze.
Czarne przewody służą do napowietrzania instalacji podciśnieniowej - nie są podłączone do niczego. W modelu 124 były wyprowadzone pod deskę rozdzielczą (tam jest czyste powietrze)
EGR też wywaliłem w swoim. I faktycznie jest poprawa, silnik ssie tylko czyste powietrze.
Witam kolego. Mam ten sam problem ale już się dowiedziałem są to elektrozawory na podszybiu trzeba je na początek wyjąć wyczyścić i przesmarować jeżeli nie pomoże to wymienić na nowe. Pozdrawiam i napisz czy coś pomogło.
Może od świec żarowych zacznij. Bo żeby zapalił to musi mieć ciepło, mokro i świeże powietrze.
Jak w temacie problem ze sprzęgłem raz się ślizga za chwilę ciągnie normalnie na skrzyni jest odpowietrznik jak się ślizga to na odpowietrzniku jest powietrze sprzęgło pół roku temu wymieniane wraz z wysprzęglikiem pompka przy pedale jest nowa biegi wchodzą normalnie i sprzęgło też bierze normalnie jest jeszcze coś w ramie tą jak gdyby wspomaganie sprzęgła...
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
Diagnoza uszkodzonego turbo się sprawdziła. Po wymianie na nówkę sztukę nie spalił nic oleju na 1000km(poprzednio nawet 3 L) Wracając do hamulca górskiego to po załączeniu dźwigni nie podaje prądu na sterowanie powietrzem.Bezpieczniki sprawdzone wszystkie ok gdzieś indziej coś będzie ze nie podaje prądu aby załączyło powietrze.
Nie usłyszysz, bo zawór proporcjonalny jest blisko retardera, a to daleko od kierowcy, zaś wysterowany tylko w czasie jazdy i pewnej prędkości minimalnej- śądze że tam ucieka powietrze.
hmmm ale w takim wypadku nie rozładowywało by akumulatora po dłuższym czasie? wydaje mi sie ze to nie jest normalne... A, jest tak ze czy pokrętło dam na max gorące czy na max zimne to jest te 14v na wtyczce, co za tym idzie ciągle leci zimne powietrze...
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Wymontuj wtryskiwacz i wypłucz go w ciepłej a najlepiej gorącej wodzie i przedmuchaj sprężonym powietrzem.
Niestety nie znam się na tym ale jak załoczyłem klime to tak po 15 minutach leciało trochę chłodniejsze powietrze niewiem czy moze po paru godzinach zacznie działać
Koledzy ćwiczyłem to na kilku firmowych sprinterach CDI "nowa decha". Zapchana i zamulona nagrzewnica daje taki efekt. Należy także sprawdzić "chory zawór" miałem na myśli konstrukcje zamykająca obieg przez nagrzewnice i otwierając za razem obieg płynu z powrotem.Często w pozycji na MAX płyn nie przepływa przez nagrzewnicę całkowicie tylko wraca częściowo...
Mruga czerwona kontrolka na panelu. A na diagnozie powiedział żeby wymienić czujnik temperatury parowania. Był wymieniany ze trzy razy i to samo. Dodam że jak były upały to chłodne powietrze leciało po przejechaniu paru km.
mógłbyś podpowiedzieć która klapa za to odpowiada?
tematów było sporo na konkretnie ten temat , tylko zawsze problem polegał na tym ,że wszystkim cały czas dmucha ciepłym powietrzem , i jest tego dużo na forum Czyli jednak coś czytałeś - to dobrze Elektrozawory sie nie zawieszają bo reagują na ściąganie wtyczki. Czy nie ma ciepłego powietrza również w pozycji "max" na panelu? Jeżeli tak, to na 90%...
Jeżeli nie masz klimy ani webasta to zawor zamykany jest mechanicznie linka. Pancerz linki jest natomiast mocowany takimi byle jakimi blaszkami sprezystymi. Trzeba najpierw wyjąć panel ogrzewania i zobaczyć czy pokretlo prawdlowo operuje linka. Jeżeli tak - to pozostaje ten drugi koniec (przy zaworze) ale dostep do niego jest prze....
powietrze nigdzie nie ucieka
Powietrze w systemie paliwa.
Ok. Jutro to zrobię ale raczej to nie to. Bo teraz kompresor nie jest używany i problem cały czas występuje. Usterka jest nietypowa. Bo nagrzewnica grzeje a nie leci powietrze. Wentylator działa .
Mercedes Actros mp2 po nacistnieniu pedału hamulca ucieka mi powietrze zaworem i blokuje hamulce
Nie dziaduj! Kup nowy za 200 zł. Hamulce to nie tylko twoje bezpieczeństwo.
Zaglądałem do świec i są nowe, tak samo jak przewody do nich.. Na benzynie auto odpala dopiero gdy odsłoni się taką gumę z rurki od filtra powietrza.. Ktoś ma jakiś pomysł ? Na gazie znowu jest tak, że gdy jadę i mam np. 50 km/h to dusi się i nawet jeśli wciskam gaz to nie ma reakcji oprócz tego duszenia się.. Czy może byś tak, że gdzieś nie dochodzi...
A elektrozawór ten który podaje powietrze do przystawki sprawdziłeś ?
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
Witam! Mam problem z mercedesem 190. Ostatnio chyba 3 dni z rzędu jak coś mi strzelało podczas ruszania wydaje mi się że to gaz, ale po tym strzale nie chce odpalić ani na benzynie ani na gazie raz udało mi się go odpalić z " popychu " prawie od razu po tym jak strzelił, pozostałymi razami zostawiłem go na parkingu i paru godzinach jakoś odpalał, ale...
(at)marcos5 że się cofa, czy zasysa powietrze przy okazji, czy oba?
Do zaworów dekompresyjnych w głowicach, sterowane powietrzem.
Witam, taka moja mała teoria: opady deszczu lub bardzo wilgotne powietrze, do tego zasniedziałe wtyczki lub czujnik drzwi albo zamka, np. we wnętrzu drzwi, co powoduje rezystancję, dlatego objawy są nieregularne.
DFM wisi w powietrzu. Zostawiasz nie podłączony.
powietrze w przewodach paliwowych
Amor oddałem do regeneracji. Po naprawie wszystko ok.
Problem raczej po stronie zasilania powietrzem , warto zwrócić uwagę na samą tarczę spiętrzającą
czyli sugerujesz brak kontaktu na jakimś pinie ? rozumiem 1 to pin gdzie na układzie jest kropka. Lutować nie będę - brak lutownicy na ciepłe powietrze + zdolności lutowania kiepskie.
Tylko czy ta pompka chodzi? Bardzo często kruszą się przewody które w tym miejscu robią się twarde i nie dochodzi napięcie.
ale to ten zaworek powietrze zasysał z zewnątrz ???
Jak tylko uszczelniane wycieki były bez odpowietrzania to może być to główną przyczyną. Przy skrętach w jedną stronę wycieka, w drugą wciąga powietrze. Bez VIN to mozemy Ci tylko podpowiedzieć; Szukaj czujnika po przewodach. :)
po dopuszczeniu śrub kochających powietrze No tak... Może byś jednak czytał co wysyłasz zanim naciśniesz Enter? ;) To auto jest z lutego 2014 i ma już Mercedes PowerShift 3 Coś tam na temat znalazłem, ale musisz mi podesłać swojego maila.
wynika ze ssie lewe powietrze trzeba zobaczyc przewody do zbiornika ewentualnie smok w zbiorniku nieszczelny albo zabrudzone sitko na koncu smoka trzeba dmuchnac w niego powietrzem
TAK PRZEKAZNIKI PRZELUTOWAŁEM FILTR WYMIENIŁEM
Ktoś już napisał odpowietrz zgodnie ze sztuką a ty tego nie zrobiłeś, abs ma powietrze i tyle.
pęknięcie bloku silnika obok pompy olejowej szew odlewu zasysało powietrze stąd brak ciśnienia
Dzięki to teraz tylko szukam odpowiedniego IC :D
Poślę schemat instalacji paliwowej z Mercedesa 124/201. W Twoim powinno być podobnie. Poszukaj nieszczelności na przewodach, czy dokręcone itp. Może się zapowietrzać poprzez termostat paliwa jeśli go masz to go ew. omiń. http://obrazki.elektroda.pl/9785896000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3684234800_1... PS MB100D...
Fałszywe powietrze bierze to wszystko na ten temat
Przekroczenie 2 progu emisji spalin. Za długo bez AdBlue albo sa jeszcze inne nieaktywne usterki wpływające na ta usterkę. Z panelu można odczytać jedynie aktywne. Należy sprawdzic czy cisnienie AdBlue i Powietrze normalnie pracuje, sprawdzic czujnik NOx nastepnie skasować usterki komputerem serwisowym. (VeDoc)
Sorry. Wczoraj był Dzień Ojca :) [url=http://youtu.be/jEWrUbnJCYo]Link do filmu Zapomniałem zmierzyć też ciśnienie na siłownikach. Ale podczas badań różnica oscylowała w granicy 0-2% różnicy. 0.8kN opory max 13kN-13,5kN różnica 7% skuteczność 62% przy nacisku 3,99ton Gdy są nowe opony opory są jeszcze większe. W Twoim przypadku prawdopodobnie to będzie...
witam mam taki problem z klimatronikiem, że przy włączonej klimatyzacji, generalnie chłodzi, układ jest bardzo wydajny ale czasami z nawiewu przy drzwiach po stronie kierowcy leci gorące powietrze podczas gdy z wszystkich innych zimne. Dzieje się tak czasami po uruchomieniu samochodu, i nie da się tego wyłączyć porzez włączanie i wyłączanie klimatyzacji....
u mnie tak migalo przy próbie uruchomienia samochodu ( padl wowczas immobilizer ) i auto nie chcialo zapalic. Przypuszczam ze mruganie sygnalizuje usterke, sprawdz czy zamykaja sie wszystkie drzwi i bagaznik, oraz czy nie slychac popmki pneumatycznej po zamkniecieu bo moze pekl wezyk w zawiasie drzwi i powietrze ucieka
Turbosprężarka to inaczej WIRNIK napędzany spalinami.Po drugiej stronie wirnika tez jest wirnik łapatkowy ktory tłoczy zimne powietrze z zewnątrz auta do komory spalania obnizajac temp tlenu przez co dostaje sie go wiecej do cylindra co zapewnia lepsze i nizzsze spalanie itp. A kompresor to spręzarka powietrza napedzana paskiem klinowym od silnika!W...
I nic wiecej nie było absolutnie robione? Nic mechanik nie zakładał żadnego wężyka ani nic nie zdejmował? nic poza tym co napisałem. w jednym momencie było tylko słychać pstryknięcie jak by coś się rozpięło albo pękło (ja to wiąże z rozpięciem tej plastikowej złączki). ale zobacz tam koło tego łącznika idzie cienki przewód podciśnienia do puszki z...
Witam, mam pytanie odnośnie klap nawiewu w Mercedesie Viano. Gdzie znajduje się silniczek? Po lewej stronie problem jest taki, że po prawej działa klimatyzacja i jest zimne powietrze, a po lewej odwrotnie - jest ciepłe. Czy pomoże mi ktoś zlokalizować, gdzie się znajduje?
auto wydaje swist od strony filtra powietrza Zbadaj co świszczy. Powietrze ci ucieka.
Witam wczoraj wymieniłem filtr paliwa na ten stary i jak by ręką odioł teraz nie lata powietrze czyli by była aż taka różnica w filtrze. Jutro chcę jeszcze wyjąć zbiornik paliwa i czy czasami tam nie jest sitko zapchane, a może jet jakaś możliwość żeby nie zdejmować zbiornika tylko z góry dostać sie do środka. Pozdrawiam.
Jeżeli przewody są przezroczyste, to można wizualnie sprawdzić rano (przed pierwszym uruchomieniem) czy w przewodach jest powietrze.
hmm może sprawdz dolot powietrza . może dostaje gdzies lewe powietrze i się dusi
Zmień po prostu podstawę osuszacza na nową , jest tyle zamienników na rynku szkoda twojego czasu na regenerację . Podejrzewam że oryginalny zestaw naprawczy jest droższy od podstawy zamiennika.
takie skoki ciśnienia miałem na volvie gdy było powietrze w układzie
Jest dużo na ten temat na forum. Problem mogą stwarzać zawory nagrzewnicy.
Kompresor chodzi caly czas to fakt, tylko jak wcisnie sie guzik EC to nic sie nie dzieje, leci cieplejsze powietrze niz na wylaczonej klimie.
W kolektorze jest kilka czujników - jak chcesz choćby puścić powietrze przez przepływomierz jak nie ma kolektora?
Witam, w Mercedesie s W 220 z 2003 stwierdziłem następującą nieprawidłowość. Po załączeniu klimatyzacji i ustawieniu temperatur niskich z wylotów wypływa prawidłowo zimne powietrze. Natomiast z kratki znajdującej się po prawej stronie w narożniku przy drzwiach leci gorące powietrze. Nie zmienia sie to gdy włączam sterowanie ręczne, ani cokolwiek. Z...
Czym uszczelniałeś te miejsca gdzie brał lewe powietrze? Odpal ze zdjętym dolotem.
Zrób zdjęcie zaworu albo podaj jego nr. Masz pewnie 5 przyłączy? 11, 12, 21, 22 ... 5 przyłącze wydaje mi się, że powinno być podłączone do kolektora siły hamowania tylnej osi. Odlacz ten przewod na próbę. Nie pamiętam dokładnie jak to jest, jeśli z niego leci powietrze to nasz problem z tym korektorem.
Witam, Actros 1831 99r. Po wymianie podstawy osuszacza i filtra, nabilo mi powietrza do 10bar, gdyż tak normalnie nabijał.Sykneło raz i to wszystko. Teraz nabija powietrze na maxa na zegarze i nie spuszcza. Na zegarach mam jeszcze tylko jedna kreske po 10 (10 kreska na czerwono) Jest to zawór regenerowany. Podobno był ustawiony na 12,5 bar, więc przekręciłem...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych.
One jakoś mocno nie dmuchają ani nie ssają. Weź wciągnij powietrze płucami z tych wężyków i zobacz czy auto się zamknie. Dmuchnij i zobacz czy się otworzą. To już wyeliminujesz przy okazji możliwą nieszczelność.
Trzeba, bo powietrze musi dostawać każdy silnik. I to nie małej średnicy rurka, tylko porządna rura musi iść a na końcu daszek i ssanie ma być od dołu.
Czy jest w ogóle szansa podłączenia bez-pilotówki? Centralny jest na powietrze... Rok 1998 A140 W168
czyli przepustnica byłaby brudna? Nie musi być brudna. Przy hamowaniu z wyciśniętym sprzęgle silnik wchodzi w obroty biegu jałowego. Jeśli nie są wyregulowane lub gdy łapie fałszywe powietrze silnik gaśnie.
kolego amper99 wymieniłem dzwignie recznego i to samo .zauwazyłem ze pomuje powietrze do 12 bar
Koledzy mam podobny problem z fotelem kierowcy w Mercedesie Atego 1217 z 1998r tylko że nie dochodzi mi powietrze do poduszki jak kolega wspomniał wcześniej powietrze dochodzi do elektrozaworu (ta czarna mniejsza puszka) ale już nie wychodzi do poduszki. Czy to też moduł moze być do wymiany czy jak ?
Powietrze musi być zatem zasysane między tym co kolega już powymieniał a bakiem. Jaki jest dostęp do miejsca przyłączenia przewodów do baku? Pod kanapą nie ma wziernika? Jeżeli jest - zajrzeć. Gdzie w instalacji jest filtr? Jeżeli pod autem to też trzeba obadać filtr i przyłącza do niego. Ostatecznie może kolega ma pecha i przytarł gdzieś podwoziem...
Mercedes W212 E200 cdi Z jednego wylotu leci zimne powietrze a z drugiego ciepłe - jaki może być tego powód ? Może przeczyta to kolega (at)MK11 i napisze jak naprawił ogrzewanie w swoim aucie ? Poprawiłem treść postu Mod.
Czy da się to jakoś naprawić ?? Jutro postaram się do tej stacyjki dostać
z tego linku już korzystałem. Sprawdze jeszcze jak układ zareaguje na cisnienie, ale wszedzie jest informacja ze to układ podcisnieniowy i pompka wciaga powietrze a nie pompuje
witam wszystkich ,mam problem z ogrzewaniem w mercedesie z prawej strony leci zimne powietrze ,dodam jeszcze że w elektromagnesach mam wymontowane środki żeby puszczał ciecz na prawą i lewą stronę ,ale on daje zimne powietrze z pawej ,a z lewej leci letnie ,proszę o poradę co zrobic żeby grzał z praej i lewej strony.
witam mam mercedesa z 91roku jakiś czas temu z prawej strony zaóważyłem że pomimo regulowania pokrętłemsiły nadmuchu cały czas leci zimne powietrze kolega wspominał mi o elektrozaworach ale ja ich tam nie widze pomużcie
mercedes powietrze mercedes atego powietrze mercedes słychać powietrze
reset telefon nokia lumia podsłuch telefon analogowy logitech wingman
analizator widma akustycznego urządzenie badania wirników
Traktorek kosiarka Husqvarna nie rusza - przyczyny i rozwiązania Nissan Micra K13 - Błąd P1620: Układ chłodzenia i termostat