Cześć, Mam taką octavie 1.9 tdi 110 KM z 1999 r. Problem jest taki że na zimnym ciężko pali. Wiem że te TDI-ki mają to do siebie że do pompy wchodzi powietrze z baku. Sprawdziłem rozrząd wszystko ok - znaki się pokrywają Sprawdziłem statyczny kąt wtrysku - oscyluje od 47-51 Wymieniłem końcowe przewody paliwowe + nowy filtr + zaworek zwrotny na filtrze...
Witam serdecznie, mam problem z moim carem i to już dość długo. Po oddaniu samochodu przed wakacjami na oleje filtry samochód przestał odpalać na zimnym. W przewodzie paliwowym bąbelki powietrza. Wymienione już chyba z 3 razy filtry, założony zaworek zwrotny, wymieniona pompa elektryczna i nadal to samo. Proszę pomóżcie bo mi ręce i cycki opadają. Samochód...
Mam pytanie jak skutecznie pozbyć się powietrza w przewodzie paliwowym ,za filtrem który idzie do pompy wc objawy to nierówna praca silnika i podczas jazdy poszarpywanie szczególnie przy niskich obrotach ktoś zmagał się już z tym
Wszystko jest już w porządku:D powietrze brało sie z minimalnie przetartego wężyka pod autem,nie wyciekało poliwo:D a drugą przyczyną była uszczelka pod filtem paliwa.kiedy wymieniłem przewód od baku do filtru to powietrza nie było już w tym wężyku,no ale dalej szło z filtra do pompy,więc zaczołem rozkręcać cały uchwyt filtra i wyczyściłem wszystko...
Cześć wszystkim, Zauważyłem ostatnio, że w przewodach paliwowych ,za filtrem paliwa pojawiają się małe bąbelki powietrza. Silnik pracuje równo, ale chciałbym wyeliminować ten problem. Wymieniłem filtr paliwa, jednak to nie pomogło powietrze dalej się pojawia. Wczoraj zauważyłem, że z dwupinowej wtyczki w obudowie filtra kapie paliwo. Podejrzewam, że...
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
sprawdż czy po odpaleniu wciąga ci sztangę od turbiny, jeżeli chodzi o zapowietrzanie to ja zawsze podaje ciśnienie powietrzem pod zasilanie pompy tam gdzie zasysa z filtra wtedy wykluczysz wszystkie nieszczelności pompy i przewodów, jeżeli paliwowy będzie się robiło czarne to gumki pod trawersami do wymiany
Powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu paliwowego. Najczęściej problem jest z filtrem paliwa, zaworkiem lub samymi przewodami.
Pytanie czy jest iskra. Potem sam fakt że jest to też nie wszystko. Żeby podzielić problem na pół, wykluczyć zapłon i niskie sprężanie można psikać plak w dolot z wyjętym filtrem powietrza na czas kręcenia. W ten sposób "paliwo" dostarczamy wraz z powietrzem. Jeśli zagada choćby na chwilę, wiadomo że chodzi o dopływ paliwa / gaźnik.
Witam posiadam od niedawna Peugeota 307 Silnik 2.0 HDi 90KM Mam dość spory i uciążliwy kłopot, mianowicie zapowietrzający się układ paliwowy. Auto rano odpali jak nie za pierwszym to za drugim razem, jednak jak już go zgaszę narasta problem. Samochodu nie da się odpalić, przez przewody idące z obudowy filtra paliwa idzie powietrze. Gruszka do "pompowania"...
Tylko zastanawiam się czy zbiorniczki np. od płynu hamulcowego by się nadawały. Jeśli odpowiada Tobie taka pojemność to możesz. że dołożyć pompkę paliwa i filtr. Potrzebny by był taki zbiornik co by miał wlot i wylot. Jeśli chcesz użyć pompki paliwa wystarczy sam wlot wiercisz w nakrętce od banki otwór na wężyk i wkładasz do dna. Pamiętaj że układ...
Moim zdaniem to poprostu w którymś miejscu łapie lewe powietrze. Posprawdzaj dobrze połączenia przewodów.
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Dla upewnienia się muszę zadać to pytanie: Pompa paliwowa znajduję się w baku? a wtryskowa pod maskę- na rozrządzie? Jeżeli tak to wydaje mi się że ja nie mam pompy paliwowej w baku, a paliwo jest pompowane do filtra na zasadzie różnicy ciśnień. Dodano po 21 Musze jeszcze jedną rzecz dodać: Dzwonił do mnie mechanik u którego samochód stoi teraz. Stwierdził...
Kolego wojtek250590 gdzie w tym modelu Fiata masz metalowe przewody paliwowe? Miałeś już z nim do czynienia? Do autora tematu: musisz kolego ten przewód jeśli jest uszkodzony połączyć złączką plastikową+opaski zaciskowe. Aby go trochę "uelastycznić (jego "końcówki") musisz go "moczyć" w wrzątku (woda)! Tylko żadnego podgrzewania "gorącym" powietrzem...
Ten przewód to faktycznie paliwowy.Wychodzi na to ,że mam sprawną tylko jedną grzałkę i niewłaściwy połączenie przy tej grzałce sprawiło zapalenie się koszulki ochronnej na kablu i później przepalenie przewodu paliwowego co w efekcie doprowadziło dostania się powietrza do układu paliwowego i w efekcie zatrzymania silnika(szczęście w nieszczęściu) jechał...
W związku z zatarciem pompy wysokiego ciśnienia, opiłki załatwiły wtryski i Accord 8 została unieruchomiona. Pompa, wtryski zamontowane po uprzednim sprawdzeniu w serwisie Boscha. Pompa w zbiorniku również wymieniona. W zbiorniku widać metalowy pył. Mam dylemat co do sposobu jego wyczyszczenia. Demontować czy po spuszczeniu paliwa wycierać tkaniną ile...
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Dzięki za zainteresowanie po wymianie rozrządu palił dobrze ale temperatura była minimum 13°C teraz spada koło 2°C, świece grzeją bo są nowe kable sprawdziłem dochodzi napięcie do przewodów, jeśli chodzi o przewód paliwowy to nie był aż tak przetarty żeby go wymieniać na nowy sprawdzałem go wymieniłem w nim o ringi na nowe ciśnienia nie sprawdzałem...
Problem dawno rozwiązany lecz teraz zobaczyłem że nie odpowiedziałem. Przyczyną był stary <oryginalny> przewód paliwowy < wężyk> Który szedł od okolic filtra paliwa do pompy od wtryskiwaczy. Był on delikatnie "przełamany" uszkodził się prawdopodobnie przy wymianie filtra , i tym przewodem dostawało się powietrze do układu paliwowego. Wymiana...
Witam Niedawno nabyłem drogą kupna skuter używany HAOTIAN ARROW 50 4t (4 suw), chyba są odpowiedniki identyczne (tj. nalepki inne) firm Kingway i Keeway identyczny jak na aukcji nr: 1091609396 1076123181 znanego portalu aukcyjnego (nie wiem czy mogę podawać adresy do aukcji). Starsza jeździ nim do pracy aż do dziś, po pracy próbując go odpalić w jakikolwiek...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Widoczne bąbelki w przewodzie paliwowym z pewnością nie ułatwiają rozruchu silnika- układ się zapowietrza, czy jest to bezpośrednio przyczyną nie odpalania przy mrozie nie wiadomo, wiadomo, że trzeba znaleźć przyczynę pojawiania się pęcherzyków powietrza i usunąć ją, posprawdzaj przewody paliwowe, obudowę filtra paliwa, czy paliwo się nie cofa. Sprawdź...
Witam, po dłuższym postoju moje auto nie może zapalić. Łapie powietrze gdyż widać w przewodach paliwowych brak paliwa i przy kręceniu nie może zaskoczyć. Wymieniony został filtr paliwa wraz z zaworkiem zwrotnym oraz założyłem nowe zaciski na samych przewodach i jest niby trochę lepiej ale chwile dłużej postoi i problem się powtarza. Czy pozostaje już...
Smok sprawdzony Ominąłem go nowym przewodem paliwowym do pompki ręcznej Dodano po 5 Smok sprawdzony Ominołem go nowym przewodem paliwowym do pompki ręcznej
A jakie objawy miałeś gdy to powietrze się pojawiało takie jak w moim przypadku pytam bo nie wiem czy to tylko wina tego powietrza że auto tak się zachowuje i nie wiem czy tą gruszka jest ok bo mówią że powinna być twarda u mnie nie jest taka twarda a wymienić ja można tylko chyba z całym przewodem paliwowym
Siemanko Jechalem sobie autem w dieslu dostał dużych obrotów prawie max nagle zgasło i nie mogłem juz zapalić kręci ale nie łapie ,poleciał olej z lewej strony silnika co mogło pójść ?Do tego jeszcze dziwne powietrze i piana w przewodach paliwowych za filtrem powietrza , wydaje mi się ze ropa dostaje się do oleju . Paliwo jest ,olej w silniku tez Błagam...
Odcięcie paliwa jest sensowne wtedy gdy masz mało paliwa w baku. Wiem z doświadczenia, że w baku musi być ok. 1/4 paliwa, żeby jej się nic nie stało, nawet gdy się nie świeci kontrolka rezerwy, to pompka, często ciągnie i powietrze, a raczej opary z baku. Jak spuszczałem kiedyś paliwo z baku odkręcając przewód paliwowy przy silniku i robiąc mostek w...
Witam wszystkich jak w temacie nie mam pojęcia jak odpowietrzyć układ paliwowy w przewodach przy pompie widzę krążące powietrze i nie wiem czy to jest prawidłowe czy nie w każdym razie silnik zachowuje sie prawidłowo proszę o pomoc .
Witam ! Sprawa wyglada tak: rozrusznik kreci, pompa ciagnie powietrze z nielicznymi bombelkami paliwa. Ominalem filtr paliwa i to samo, zupelnie jak by w baku byly pustki. Wskaznik paliwa pokazuje pol zbiornika i tyle moim zdaniem powinien pokazywac, poza tym jak "potelepie" troche autem to chlupocze wiec zamarniete tez nie jest :| O co chodzi ?? 1....
te silniki z reguły odpowietrzają się same i to bardzo szybko , troche się kręciło i zawsze poszedł Dokładnie tak jak kolega sugeruje !!! Tylko najpierw trzeba mieć wszystko sprawne i sprawdzone ;) przyczyna moich kłopotów to zesztywniałe przewody nadmiarów na wtryskach !!! sam w to nie mogę uwierzyć !!! konstrukcja trochę nietypowa w tym silniku,...
Kolego miałem podobny problem. Nie musi to być koniecznie filtr. Posprawdzaj bardzo dokładnie wszystkie połączenia na szczelność. Czasem oryginalny przewód paliwowy może zaciągać powietrze, Miałem sam taki przypadek. Kupiłem przewód o takiej samej średnicy wewnętrznej, lecz innej firmy i po problemie. Czasem jednak można się spotkać z nieszczelnością...
Cześć. Zarzucam temat nie jednokrotnie wałkowany , ale zastanawia mnie co jeszcze mnie zdziwi w mojej viki z 1999r 2,0 DTI 16V( 101 KM ). Gdy tylko zaczęły się mrozy, wiadomo jak macie opla z silnikiem diesla to się zaczynają schody i to właśnie jest i u mnie. Świece nowe, przelewy wymieniałem w marcu br. No i tak, podczas dłuższego postoju nocnego,...
miałem przypadki uszkodzenia smoka paliwa polegało to na tym że wytwarzał się luz na łączeniu 'rurek" w podstawie i tą drogą dostawało sie powietrze, swojego czasu opisywałem też problem związany z zapowietrzaniem się układu zasilania przy małej ilości paliwa w zbiornikach a wtedy winna była pompka paliwa elektryczna (była zabrudzona) jeśli chesz odpowietrzyć...
I Jak? Udalo Ci sie z tym uporac? Mam podobny problem... Sprobuj zrobic cos takiego... Jezeli widzisz wizualnie, ze powietrze wraca dosyc ostro ze wtryskiwaczow, sprobuj docisnac wtyczke paliwa ta przy pompie (tego przewodu od filtra do pompy).. Jezeli powietrze wraca w takim samym tempie jak wczesniej, a powietrza dochodzacego do pompy wysokiego cisnienia...
Nieważne. Przewód do gazu = pomarańczowy lub żółty. Przewód do gazu to przewód do gazu. Widelca do zupy nie bierzesz. Po coś się to produkuje. Później trąbią w telewizji że chałupa jedna czy druga w powietrze poszła. Kończę debatę bo widzę że na skróty po taniości lepiej. Gęstość materiału z którego wykonany jest przewód gazowy musi być odpowiednia....
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Witam. Mam piec Webasto BW50. Ma on wbudowany zbiornik na paliwo i powinno go się zakładać na przewodzie powrotnym z silnika do zbiornika. Problem polega na tym, że mam Hondę cr-v '05 i nie ma ona przewodu powrotnego. Jest tylko zasilający. Z tego co znalazłem to panuje tam ciśnienie ok 3,5 bar, a na tabliczce znamionowej webasto jest napisane max ciśnienie...
Witam ,borykam sie z podobnym problemem w Golfie 4 1.9TDI 90KM ,wszystko do tej pory było ok z układem paliwowym (prócz regeneracji pompy wtryskowej która była naprawiana półtorej roku temu),odpalając rano auto było w porządku lecz po przejechaniu 30 km zgasiłem auto wychodząc do sklepu nie było mnie z 2 minuty przy probie odpalenia auta pojawił się...
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Witam, Problem dotyczy Audi A6 C5 2.5 tdi 150 km z 1998 roku. Początkowo był problem z zapowietrzaniem sie, wymieniłem filtr paliwa, zamontowałem nową gruszkę, wymiana oleju plus filtra. 1/2 baku , Audi po odpowietrzeniu odpaliła, delikatnie było widać na wężu który idzie z filtra paliwa do pompy wtryskowej, powietrze które idzie razem z ropą. Odpalała...
koledzy dzięki bardzo. Popuściłem wczoraj przewody wtryskowe, zassałem z powrotu i paliwo leciało dokręcałem pokoleij zgodnie z tym gdzie się pojawiło paliwo, zrobiłem to dwa razy i dupa. Możliwe żeby się aż tak bardzo zachłysna powietrzem? Dodano po 3 damdam- nie strasz mnie nawet. :cry: :cry:
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
Obejrzyj dokładnie w trakcie kręcenia w których przewodach jest paliwo a w których nie. Tam gdzie jest powietrze uszczelnij połączenia i powinno byc ok.
Moim zdaniem jest przypchany uklad paliwowy od zbiornika do filtra z powodu duzej gestosci ropy a powietrze lapie z pod filtra bo sie wytwarza pod cisnienie a w momecie zgaszenia auta ropa sie wraca do filtra z powodu tego wlasnie podcisnienia. Mam ten sam problem z audi 1.9d. Omin filter przy odpalaniu auta i zdejmij przewod od nadmiaru a nadmiar lap...
Dzięki za rade rozkręciłem wszystkie przewody i jednak podkładka miedziana była już tak dobita i przepuszczała powietrze po wymianie już śmiga jak należy.
czasami łapie tylko częściowo powietrze tak, że zaczyna się od błedu niskie ciśnienie paliwa i spadek mocy, potem zaczyna mieć problemy z odpalaniem, ale jak nawet łożysko jest skrajnie rozsypane, to jak już zapali, to nie zgaśnie.Pompa zasilająca ma bardzo duży wydatek, który na wolnych obrotach przekracza parokrotnie zapotrzebowanie silnika na paliwo....
A po drodze, pod progiem, jest jeszcze trójnik na przewodzie paliwowym i podłączona jest pompka paliwa dla dogrzewacza. Sprawdź czy tam wszystko jest szczelne, czy nie ciągnie fałszywego powietrza.
Focus 1.8 tdci 100ps problemy z paleniem zaczeły się od zimy po długim postoju silnik palił i zaraz gasł... po kilku kręceniach załapywał... czasem puścił białą chmurkę z wydechu... Wymienione filtry świece przewody paliwowe (wszystkie łącznie z przelewowymi wtryskiwaczy) zamontowany zawór zwrotny na zasilaniu pompy. Nic to nie dało.... A teraz już...
Może to być również problem zacierania pompy(miałem taki przypadek, tłok prawie stał a na dodatek zasysała powietrze od strony rozrządu jakimś cudem.., czego nie da się zobaczyć na aucie) Druga sprawa w zasadzie pierwsza to trzeba sprawdzić czy się nie zapowietrza przez trawersy, przewody przelewowe, lub obudowę filtra itd.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Witam wszystkich, Problem tak jak w opisie Podczas jazdy obroty spadają do 2500 zapala się kontrolka silnika i po chwili auto gaśnie Po oględzinach auta okazało się, ze pewien mechanik probowal coś zrobić z pompa w zbiorniku i tak ja założył, ze podczas jazdy paliwo było w środku wiec uszczelnilem ale problem nadal jest wiec oddałem do mechanika, który...
system siemens - ciągnie powietrze , aż słychać - są do tego zestawy dedykowane ? czy raczej całe przewody ?
zdarzył się raz dziwny efekt - silnik pracował mimo zdjęcia kabla ze świecy, zgasł dopiero po odcięciu dopływu paliwa. Było to na zasadzie samozapłonu, czyli świeca (najprawdopodobniej o niewłaściwych parametrach do typu silnika) tak się zagrzała (no i przy okazji cały silnik), że "zapalała" mieszankę paliwową "bez iskry", no i silnik niby pracował....
Witam słabo dopala i jest powietrze w przewodzie paliwowym, jak dmuchnę w zbiornik to lepiej chodzi i ma lepszego kopa,ale do czasu i po chwili dalej tak samo co co to może być a może zbiornik brak wyjąć i go przeczyścić. Samochód jest od niedawna w Polsce do tej pory już się zepsuł raz zapaliła się kontrolka EPC i zgasł i ani na zapych też nie odpalił....
Witam Mam następujący problem z iveco odpala ciężko, jak już pracuje to obroty lekko skaczą, w przewodzie paliwowym dochodzącym, od filtra do pompy, pojawiają się banki powietrza. Auto ma wymienione 2 filtry paliwa, oryginały, test na kompie nie wykazał żadnych błędów, szyna i wtryski ok, co jeszcze mam wymienić, bo chyba został tylko smok w baku i...
Jak wymieniłeś wadliwy wężyk od filtra do pompy to teraz wymień w drugą stronę bo tam masz uszkodzony przewód paliwowy. Także czeka cię wyjęcie zbiornika spod samochodu.:D
3 dni temu wymieniłam uszczelkę pod klawiaturą (podczas tej wymiany musiałam odkręcić 3 wtryskiwacz) od tamtej pory mam problem z odpaleniem autka, a jak już odpali to strasznie go szarpie i kopci javascript:emoticon'Sad'. Zauważyłam również niewielkie ilości powietrza w przewodach paliwowych, czy odkręcenie tego 3 wtryskiwacza mogło być przyczyną dostania...
Witam. W czasie jazdy coś nagle zaczęło stukać w silniku i z wydechu zaczął lecieć biały dym. Auto było w dwóch warsztatach ale nic nie zrobili. Zacząłem szukać sam przyczyny. Jedną z odpowiedzi na forum było pęknięcie sprężyny zaworowej. Ściągnąłem pokrywę zaworów. Nie znalazłem nic podejrzanego przy sprężynach zaworowych i zacząłem przepychać auto...
Na zapowietrzający sie układ paliwowy, skuteczna (z reguły) metodą jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacącym filtr paliwa-powinien on wyeliminować cofanie sie paliwa, i zapowietrzanie układu (Oczywiście najlepiej znależc przyczyne zapowietrzenia i usunąć) . Jeśli chodzi o świece żarowe to przekażnik dostaje impuls z komputera BSI, który z kolei...
Witam. Często jest tak, że w filtrze oleju opałowego jest gaz, a poziom oleju w filtrze opada, podczas pracy palnika, po czym ponownie się podnosi po wyłączeniu się palnika, i to jest naturalne zjawisko. Wynika to z tego, że podczas gdy pompa paliwa ssie olej z filtru, to wytwarza w nim podciśnienie, i gaz w filtrze się rozpręża. Tak duża zmiana poziomu...
Witam, trafilem ciekawy przypadek ( jak zwykle ja xD) Samochod trafil na warsztat z cofajacym sie paliwem, zawor w gruszce ulegl uszkodzeniu zrobione, powietrze z przewodow paliwowych wyeliminowane do konca, nie ma grama powietrza. Paliwo nie cofa sie nawet milimetr. Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. Kiedy podczas...
Cześć, wychodzę z założenia, skoro było majstrowane przy sercu, być może któryś wężyk m zluzowaną obejmę i zasysa powietrze. To nic, że są nowe. Sprawdź na postoju czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Napisz również coś więcej, po nocy też kiepsko pali? Ile czasu musisz kręcić...
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
Coś innego - powietrze w przewodach paliwowych.
Masz powietrze w przewodach paliwowych , obejrzyj dokładnie przewody , złączki - począwszy od zbiornika paliwa , nawet zalecałbym wyjęcie kosza z pływakiem poziomu paliwa i weryfikację zaczął bym od tego . Założyć na odcinku filtr - pompa przeżroczysty odcinek przewodu - będzie w czasie pracy silnika widać czy jest powietrze.
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Witam Miałem wymieniany rozrząd. Przy warsztacie samochód zapalił tak jak zawsze. W domu dopiero zobaczyłem, że karbowany wąż idzie nad przewodami paliwowymi zamiast pod i jest złamany kawałek zielonego elementu widocznego na zdj. Później po 12 godz. zapalił i zgasł, a za drugim razem dodałem gazu, dlatego nie zgasł. W ciągu dnia zapalał już normalnie....
Jak pisali wcześniej pompa ręczna do paliwa założyć i przepompować ile się da ile wlezie. Jak się nie da już ściskać pompę ręczna to jest ok i odpowietrzyć układ paliwowy koniecznie nie może być nawet bąbelek malutki widoczne okiem. Niby przesada ale takie jest prawo fizyki silnika diesla układu paliwowego. Ja kiedy widzę że jest bąbelek powietrza to...
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Łapie ci lewe powietrze, sprawdź przewody paliwowe, filtr paliwowy. Przy odpalaniu na jaki kolor zakopci ?
czy przy odpalaniu nie idzie powietrze w przewodzie paliwowym ?? Czujnik temperatury silnika jest napewno dobry ?? Z dopalaczem uwazaj to raz a dwa nie zapowietrz ukladu paliwowego bo bendzie masakra z odpaleniem . Wada tego silnika Pompa VP 44
Spróbuj wtłoczyć powietrze do przewodu paliwowego w stronę zbiornika paliwa, bo z Twojego opisu wygląda, że masz zatkanego smoka w zbiorniku. Jeśli to coś zmieni, to czeka cię czyszczenie zbiornika paliwa no i wymiana filtra paliwowego.
peugeot ma jeszcze jedną wadę którą odkryłem w 2 egzemplarzach,w odstępie tygodnia:uszczelki przewodów paliwowych zasilanie i powrót.po odpowietrzeniu wystarczyło poruszać przewodami przy pompie i pojawiało się powietrze w przewodzie.
1.wymień akumulator jak też już słabo kręci,,,najlepiej powyżej z jak największą mocą rozruchową 2. sprawdz rozrząd 3.sprawdż początek wtrysku,podjedz do pompiarza i sprawdzi koszt niewielki 4.sprawdzałeś przewody paliwowe czy się pokazuje się powietrze w przewodach Dodano po 5 akumulator bym polecił centra futura 72ah- 720ah banner uni bull 69ah-520ah
Dokładnie takie same objawy miała moja 900. Pomogło: 1. Przedmuchanie powietrzem z kompresowa, przewodu zwrotnego paliwowego. - poprawiło się trochę choć silink na wolnych obrotach falował nadal 2. Wyczyszczenie silniczka krokowego - wszystko wróciło do normy. moj samochód to Fiat seicento 900 98r. 80tys. benzyna bez gazu.
Dajcie spokój z zaworkami zwrotnymi , miałem auta gdzie pozakładano pod rząd dwa zaworki i auto nie paliło , co może jeszcze trzeci ??? . Wolna banka po oleju dwa przezroczyste przewody paliwowe zasilasz bezpośrednio pompę i rano próba . Jak powietrze w przewodach to przelewy lub pompa do uszczelnienia .
Typowe objawy z powietrzem w układzie paliwowym, jakaś dziurka w w przewodach i paliwo przez noc spływa do zbiornika.
mala szansa by byla to sprezarka,wtedy auto nie szarpie ani nie gasnie,brakuje mu "pydy"(przyspieszki :) ),powietrze w przewodach raczej tez nie,predzej czy ozniej uklad sie odpowietrza,chyba ze... masz mokra inst. zasilajaca(paliwowa). moim zdaniem i z mojej praktyki wiem ze to bedzie pasek,przeskoczyl,ewentualnie zacinajacy sie jeden z wtryskiwaczy...
Pewnie pompa LUCAS -sprawdz czy nie idzie powietrze w przewodach paliwowych (bedą obroty skakać)Najlepiej lucas pracuje na filtrze paliwa PURFLUX(sprawdzone na swoim prywatnym)
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
Podepnij komputer i zobacz jaka jest dawka rozruchowa (kanał 005) Dodano po 2 Może się zapowietrza i błędu nie pokaże Byłoby widac powietrze w przewodzie paliwowym.
powietrze w przewodach paliwowych
Powietrze w przewodach paliwowych na zimnym silniku nie przeszkadzają a na ciepłym utrudniają rozruch? Akumulator i rozrusznik muszą zapewnić odpowiednie obroty silnika by nastąpił początek tłoczenia.
witam mam problem z odpalaniem vw t4 19 td pali za któryms razem i na zimnym i na cieplym a czasami od kopa pól roku temu regenerowalem pompe i wymienialem rozrzad i bylo wszystko oki aku dobry rozrusznik po regeneracji sterownik swiec zarowych wymieniony filtr paliwa wraz z zaworkiem wymieniony uklad paliwowy sprawdzony choc jest powietrze w przewodzie...
Powietrze w przewodach paliwowych????
Powiem tak: auto od początku, jak kupiłem w sierpniu było mułowate i jak był zimny, to na biegu jałowym telepało silnikiem, ale nie kopcił. Gdzieś w necie wyczytałem, że może to być wina zaworu EGR, więc dwa dni temu zdemontowałem dolot, wyciągnąłem zawór EGR i go poczyściłem, bo był zasyfiony, potem to złożyłem do kupy, chciałem odpalić, ale kicha....
Witam mozemy zamknac temat co bylo /no coz ten zawor jest chyba wrazliwy na zapowietrzenie i zaciera sie .Uszkodzona obodowa filtra lub uszczelki przy szybkozlaczach nie wiem (powietrze w przewodzie paliwowym) (pomogl kolega obsmarowal szbkozlacza smarem )na razie wymieniam (wykluczam jedna z przyczyn)montuje inny typ filtra paliwa. przepraszam ze zawracalem...
Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
W sumie dobrze, że się myliłem co do paliwa. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych do pompy. Mogły się poruszyć i rozszczelniły się. Przez to układ zaciąga powietrze. Pompa przez to się zaciera. Uszczelnij połączenia ponownie. Użyj do uszczelniania nowych materiałów zależnie od systemu zamocowania przewodów paliwowych.
Są specjalne środki do czyszczenia gaźników. Można bez problemu je dostać na popularnym portalu aukcyjnym za max 20 zł. Potem przedmuchaj dysze i małe otwory sprężonym powietrzem. Nie zapomnij też o przedmuchaniu wszelkich przewodów paliwowych.
Witam wszystkich serdecznie. Niestety muszę powrócić do swojego problemu który znów powrócił. Opiszę wszystko od początku, może komuś przyjdzie jakiś pomysł do głowy. Po regeneracji wtryskiwaczy wszystko działało super, silnik palił na dotyk chociaż bałem sie czy pompa sie przebije. Niestety po niedługim czasie pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym...
Witajcie, ma już dość. Od kilku dni walczę z ciągłym zapowietrzaniem układu paliwowego. Sprawa wygląda tak. Ciągnik chodzi jakieś 15 min. Następnie gaśnie i już nie zapala. Po odkręceniu dolnej śrubki na pompie i pompowaniu pompką ręczną idzie powietrze i po chwili leci samo paliwo. Natomiast na śrubce górnej na początku leci samo powietrze a potem...
Sprawdź przewody paliwowe czy są szczelne, czy nie jest nic popękane, może brać na lewo powietrze. A pedał gazu jest miękki? najprawdopodobniej cały układ paliwowy może być zapowietrzony, to możesz nawet plakiem siedzieć i 30 min psikać i wtedy może załapać ale nigdzie nie może być przewód przeszorowany. Sprawdź przewody wchodzące do filtra one chyba...
Sprawdż wszystkie połączenia przewodów paliwowych. Zimna guma robi się mało elastyczna i w miejscach uszczelnień może łapać powietrze. Rano musisz długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Bardzo dziękuję za wszelkie porady,po niedzieli zadziałam.Wczoraj sprawdziłem szczelność przewodów paliwowych-są w porządku.Sprawdziłem szczelność na zbiorniku paliwa/wlot i powrót/W zbiorniku jest pływak ze smokiem,nie ma tam pompy.Szczelność sprawdzałem ciśnieniem.Opiszę zachowanie silnika.Po dodaniu pedałem "gazu"obroty wzrastają do 2000,czasem 2500...