Czy ktoś może wymieniał uszczelnienie szybkozłączek na filtrze paliwa?
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
I tak właśnie się stało :D rozebrałem obudowy poduszki itd..zablokowałem wał i wałek, pompę na znaki i CUD TUSKA po złożeniu, pali jak palił przez 200000km. Powietrze w przewodzie powrotnym paliwa jest i było - w niczym to nie przeszkadza.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
To nie zmieniaj filtra .problem będzie z regulatorem na pompie CR,powietrze nie idzie w przewodzie paliwa ?Masz Siemensa z pompką do odpowietrzania?
Nabyłem Mercedes C220 D problem z obrotami silnika,poprzedni właściciel powiedział że pompa.Na wolnych obrotach lekkie szarpania i niezbyt równa praca silnika.Dzisiaj zaobserwowałem powietrze w przewodzie paliwowym od filtra paliwa do pompy,jak idzie powietrze to szarpnięcie i na wyższych obrotach to samo,poza tym od czasu do czasu zapali się EPS i...
Częstym problemem tych silników jest powietrze w układzie paliwa. Odpal i sprawdź czy masz bąbelki powietrza w przewodzie koło filtra paliwa. Rano sprawdzę. A jak będą to jak temu zapobiec??
zauważyłem że w przewodzie paliwa jest dużo bąbli powietrza, więc problem jest chyba w nieszczelności gdzieś na przewodzie i pobiera powietrze?? dlatego po zgaszeniu silnika nie ma ciśnienia w przewodzie i paliwo cofa się do baku czy pompy... o ile mam rację
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Jeśli to TDI stawiam na układ paliwowy. Powietrze w systemie, źle założony filtr paliwa, luźna opaska na przewodzie itp. Słabe zasilanie palwem, Brudne sitko w zbiorniku. To do spr.
Na pierwszym filmie masz wszystko podłączone tak jak ma być i dalej coś syczy. Nie jestem debilem wiem że jak coś jest rozpięte to bedzie ciągło lewe powietrze. Zmieniłem wszystkie oringi na przewodzie odmy i par paliwa ale syczenie się nie zmniejszyło. Sprawdziłem też sam zawór EVAP czy się nie zaciął w pozycji otwartej ale jest wszystko ok poprawnie...
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Mialem podobny przypadek, a mianowicie ktos przede mna wyrzucil separator paliwa i polaczyl przewody na zlaczki i jedna sie rozszczelnila, a ze byla na przewodzie ssacym to zasysalo paliwo z powietrzem i chwilami brakowalo paliwa. Dzialo sie tak raz na jakis czas ale nie dawalo mi to spokoju i przejrzalem przewody i znalazlem te wadliwe zlaczki. Daj...
No to poluzuj śrubę na przewodzie wychodzącym z filtra i popompuj pompką ręczną, jak ujdzie powietrze to powinno być ok.
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
dzis doszedłem ze powietrze juz leci w przewodzie od baku do filtra, tyko tam po drodze jest smok w baku, pompka paliwa i jeden filtr jeszcze
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Świece nówki ngk tamtej zimy zmieniałem bo też właśnie myślałem że to przez świece, a jednak nie. Ale jeśli widze że jest powietrze w przewodzie to chyba tak nie może być i może przez to tak odpala
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Witam... Problem wygląda następująco.. Gdy podłączony jest przewód zasilania paliwem ze zbiornika poprzez filtr i ręczną pompkę zapowietrza się. Pompa była rozbierana i uszczelniana. Nic to nie dało. Podłączony ze zwykłego zbiornika (bańki z krótkim przewodem) problem znika. Gdy założę przewód np 5 metrów i filtr po drodze, pompa zamiast paliwa zaciąga...
Kolego zobaczy czy w tym cienkim przewodzie który łączy ze sobą smoki nie ma przypadkiem ON . Jeśli jest wez go wydmuchaj powietrzem . Powinno pomóc .
Sprawdź jeszcze poziom paliwa w gaźniku pompe paliwa i czy nie ma bąbli powietrza w przewodzie paliwowym (lewe powietrze na ssaniu pompy).
Miałem magnetyzer w Lagunie I na przewodzie podającym gaz LPG do silnika oraz na przewodzie doprowadzajacym powietrze do filtra i nie zauważyłem żadnej różnicy. Ani w zużyciu paliwa ani w dynamice jazdy. Myślę, że wynalazek działa raczej na psychikę niż na technikę, ale to moja opinia.
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
a jak się cofa to co.. ? Paliwo nie może się cofać, bo inaczej przy rozruchu silnik nie dostaje tego paliwa (tylko powietrze które jest w przewodzie paliwowym), dopiero po pewnej chwili "kręcenia" pompka paliwa podpompuje na tyle że wypełni wężyk i paliwo dojdzie do silnika i wtedy odpala. Jak zgasisz auto to paliwo w wężyku nie cofa się od razu (zazwyczaj...
Miałem podobny problem. W przewodzie do pompy było dużo powietrza. Wymieniłem filtr paliwa (mam taki jak na zdjęciu) i jest ok.
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
(at)spinacz odpala bez problemu, nic nie cieknie (at)daro31ie Po zgaszeniu silnika ewidentnie słychać to z okolic filtra paliwa. Przed wymianą tego nie było. Zaraz po wymianie miałem pęcherze paliwa w tym przeźroczystym przewodzie, jednak zmieniłem oryginalne opaski na takie skręcane i powietrze w przewodzie znikło. A to kapanie nie ustało. kapie w...
Odkopie Dodam coś od siebie bo ja szukając też nic nie znalazłem dopiero gdzieś na ruskich forach. Błąd ten odpowiada za ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym A wiec jeśli takowy błąd komuś wyskoczy to jest bardzo prawdopodobne że w paliwie macie powietrze gdzie widać na przewodzie paliwowym (unieść maskę i z lewej strony przy błotniku widać na przewodzi...
Sprawdź przewody paliwowe oraz pompkę zasilającą. Co z filtrami paliwowymi?? Efekt taki odrobina paliwa zostaje w przewodzie samochoód odpala ale dalej w przewodzie znajduje się powietrze mobil gaśnie i później ciężko pali ponieważ musi podpompować paliwko.
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
A po co kupowałeś przecież jest w samochodzie seryjnie montowana obok filtra paliwa. Napisałem, że nie mam tego w aucie, ktoś to wyciągnął juz dawno zanim ja kupiłem ten samochód. To mogę prosić o instrukcje jak to zamontować? edit. Zamontowałem tą gruche, podpompowałem, układ zapowietrzony, odkręcam korek od filtra paliwa zeby odpowietrzyć, wyleciało...
sprawdż odpowietrzenie zbiornika paliwa w przewodzie wlewowym rurki /wyglądają jak peszel/mniejszej średnicy muszą być drożne jest też zawór do wyrównywania ciśnienia pomiędzy zbiornikiem a otoczeniem/powietrze wchodzi do zbiornika paliwa niwelując tym samym podciśnienie panujące podczas pracy pompy paliwa .rada sprawdz jak seicento śmiga bez korka...
Przeciek jest czasem bardzo trudno znalesc bo tak naprawdę to nie przeciek tylko lewe powietrze u mnie w 1.6 hdi część przewodów jest schowana za silnikiem poddałem się i założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym filtr paliwa sytuacja się poprawiła mam nadzieję że tak zostanie już.
sorro w serwisie maszynka diagnostyczna nazywa się clip, co do programu innego na compa to nie wiem. bąbelki w przewodzie to niekoniecznie powietrze,. sprawdź czy w filtrze paliwa nie masz opiłków. jeszcze jedno, dlaczego nie chcesz sprawdzić przelewów na wtryskiwaczach, i ciśnienia przy rozruchu. pisałem tobie jakie powinno być, przelewy na wtryskach...
Tak sprawdzam po kolei przewody podciśnienia, czy na każdym odłączonym przewodzie będzie wciągać powietrze ? Ponieważ odłączyłem jeden przewód i wgl. nie wciąga powietrza, ani nie wyrzuca. Potem załączę zdjęcie sterownika co mam podejrzenie. Czy objaw grania może też objawiać się tym, że będzie brakować odpowiednio powietrza względem paliwa ?
Z uwagi na to, że przerobiłem kilka takich przypadków. Także w dla silników 2.0 i 2.2 DI, DTI. 1. Wymontowuje fabryczny filtr paliwa z obudową. 2. Montuję filtr przepływowy np: PP 838, miedzy przewód zasilający ze zbiornika wstawiam pompkę ręczną do paliwa (tzw. gruszkę). 3. Między filtrem paliwa a zasilaniem na pompę montuje kawałek przewodu igelitowego...
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
WDB2200262A264611 podaje Vin swojego auta i pytam czy moj samochod posiada pompke paliwa w zbiorniku ? Dodano po 7 Zdejmując osłonę silnika, sprawdź czy rano przy małej ilości paliwa masz powietrze w przewodach. Paliwo może się też cofać do zbiornika. ja mam tylko powietrze :( Rzuć okiem od dołu na zbiornik paliwa - czy nie jest wgnieciony. jak mam...
W przewodzie paliwowym miedzy pompką paliwa( prosta ściskana gruszka) a filtrem pojawia sie powietrze. Sama pompka jest miękka, trzeba nią trochę podpompować aby samochód od razu zapalił. Wymieniłem ja jakis czas temu ale to nic nie pomogło. Ciągle więc nie wiem w czym tkwi problem..
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Sprawdż wężyki przelewowe na wtryskiwaczach - szczelność. Dwa, czy masz pompkę do ręcznego podpompowania paliwa? Jeśli tak to podpompuj aż będzie stawiać duży opór i spróbuj odpalić. Jeśli odpali to w ten sposób wykluczymy świece żarowe. Opisz jak posprawdzasz co i jak. Czy usterka pojawiła się sama (cofające się paliwo), czy może jakaś wymiana filtra...
12 litrowy silnik z elektryczna pompka wersja elektryki2 z 2002r najczesciej spotykane usterki to "zuzyta sprezynka" w zaworku zwrotnym --- na schemacie w poprzednim poscie oznaczona jako 2 odkrecasz wyjmujesz rozciagasz sprezynke najlepiej 2x kontrolujesz plastikowy grzybek czy nie ma uszkodzen i skladasz spowrotem (JAK WYMIENIALES KOMPLETNA POMPE...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Witam kolego sprawdź przewody paliwowe pod względem obecności bąbelków powietrza, szczególnie przy większych obrotach. Przerobiłem identyczny problem. Podczas przyspieszenia powyżej 120 zdarzało mu się przerywać tak jakby brakowało paliwa. Do tego wyskakiwał błąd nastawnika. Problem związany jest ze smokiem w zbiorniku. Czasami pomaga wymiana oringa,...
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
być może puszcza zawór zwrotny w pompie wtryskowej, możesz założyć dodatkowy zaworek na przewodzie między pompą a filtrem paliwa. Wcześniej sprawdź czy nie rozszczelnił się któryś z przewodów powrotu z wtryskiwaczy, spróbuj zaobserwować gdzie zbiera się powietrze i skąd podchodzą tam pęcherzyki powietrza.
Wymieniłem filtr paliwa na purflux'a i zobaczymy. Co ciekawe wczoraj kiedy była odwilż nic nie działo się z samochodem. Kiedy było -10 stopni szarpał i podawał powietrze z paliwem, ogólnie nie dało sie jechać. A wczoraj przy +4 jak ręką odjął. Zobaczymy co będzie po wymianie filtra, chociaż po krótkiej obserwacji w przewodzie paliwowym przez chwilę...
Mercedes C220. Kupiłem filtr paliwa z dwiema uszczelkami w komplecie jak na zdjęciu. Wymieniłem uszczelkę numer 1. I teraz pytanie: do czego jest uszczelka numer 2? Nie widzę tu żadnego miejsca gdzie mam ja niby wetknąć. Problem jest dla mnie istotny bo mam powietrze w przewodzie pomiędzy filtrem a pompą... może to brak tej uszczelki jest powodem....
Potrzebna próba drogowa z komputerem i podejrzenie parametrów bierzących, ciśnień paliwa etc. Być może pompa się kończy, lub zaworki. Dodano po 12 Kolego... Posprawdzaj szczelność na całym układzie paliwowym, możliwe że bierze gdzieś powietrze! Miałem podobnie i też każdy mówił że pompa lub wtryski?! Odpowietrzyć układ. Koniecznie załóż przezroczysty...
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Zawór powrtony sprawny jednak samochód ciągle nie odpala. Do odpowietrzania zakupiłem pompkę podciśnienia. Odpowietrzając przelałem ok. 3,5 l paliwa i jeśli odpowietrzam podciśnieniem -0,5 bar to bąble przestały lecieć, przy zwiększeniu podciśnienia podczas odpowietrzania do -0,7 bar zaczyna zaciągać paliwo z powietrzem. W przewodzie przed filtrem wogóle...
Witam serdecznie Mam taki dziwny przypadek ze swoją Zafirą 2.0 DTL - mianowicie jak jest paliwa więcej niż 1/2 baku to odpala bez problemu. Ostatnio auto stało 5 dni na płaskim i odpaliło z pół obrotu... przez kolejne 3 dni też, aż do momentu jak wskazówka paliwa spadła poniżej połowy. Wtedy auto nie odpaliło. Odpaliłem je na plaka i pojechałem zatankować...
Sprawdz całe tekalany od filtra do zbiornika miałem kiedyś taki problem w innym aucie wina była na łączeniu przewodu, przez nieszczelność dostawało się powietrze i paliwo z przewodu po jakimś czasie wracało do zbiornika.
Problem rozwiązany. Podobno gdzieś łapało lewe powietrze i przewody od paliwa były do wymiany.
Przewody w zbiorniku są ok, natomiast gorzej z tymi w silniku. Doprowadzające do pompy są przeźroczyste i tam nie ma paliwa, tylko powietrze. Tak sobie myślę,że może to być też zaworek przy pierwszej pompie, który ma trzymać ciśnienie w przewodzie po wyłączeniu silnika. Pompa wtryskowa jest sprawna, auto nigdy nie szaprało, mocy nigdy nie brakuje, idzie...
Witam. Na dzień dzisiejszy silnik odpala ale z trudem, trzeba trochę pokręcić żeby zapalił. W wezu od zasilania pompy widać jak leci sporo paliwa z powietrzem. Silnik nie ma mocy tak jakby turbo nie wstawało a wszystkie podciśnienia itp są podpięte, jest słaba reakcja na pedał gazu, słabo się wkręca na obroty i przy wyższych obrotach daje taki szary...
chyba jednak będę musiał sam sobie doradzić w tej sprawie :D Dodano po 4 w przewodzie paliwowym idą pęcherzyki powietrza. w pewnym momencie tego robi się tak dużo, że silnik gaśnie. drożność przewodów jest dobra - sprawdzałem, filtr paliwa wymieniłem, gdzieś dostaje się lewe powietrze - ale gdzie, którędy ?
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
No to w tym wypadku mamy brak kompresji. Lejące paliwo - problem z zaworem w komorze pływakowej czy innym ograniczającym dopływ paliwa. Powietrze - sprawdzić możesz tylko dolot do gaźnika czy cylindra, czy filtr czysty, czy się osy nie zalęgły albo inne owady. Albo czy ktoś nie zrobił kawału zapychając dolot szmatą. Sprawdzasz poziom paliwa, czy paliwo...
W przewodach pęcherzyki powietrza widzieć będziesz, nawet na oryginalnym filtrze, i nic z tym nie zrobisz więc to zostaw. Jeśli przewody robią się puste to jest już problem. Zidentyfikuj w którym przewodzie jest pusto, sprawdź czy któryś gdzieś nie jest przetarty, wymień filtr, bo w nim jest właśnie zawór zwrotny, jak będziesz mieć nowego to usłyszysz...
Po pierwsze paliwo w przewodzie ma się cały czas znajdować na zasadzie lewara hydraulicznego (pomińmy kwestię pierwszego napełnienia :D). według mnie ten odwrócony syfon ma za zadanie zbierać powietrze z nieszczelności np: pompy, przewodów, łączeń, długiego nieużytkowania. https://obrazki.elektroda.pl/3633452500_... I pytanie do was...
W przewodzie ssącym panuje podciśnienie więc w trakcie pracy silnika może zasysać powietrze, co prawdopodobnie wpływałoby na brak mocy w trakcie jazdy pod obciążeniem. W Twoim przypadku jak opisałeś pojawiły się problemy z rozruchem. Opisz co do obecnego momentu sprawdziłeś, jakie wyniki pomiarów ciśnienia, balans cylindrów itp. Darfur5 trafnie napisał...
Zrobiłem dziś test z przewodem przeźroczystym, włożyłem go na zasilanie, pomiedzy połączeniem na grodzi a filtrem i w przewodzie zero powietrza, natomiast na przewodzie filtr-pompa jest go w cholere i to na wolnych obrotach. Po wyłączeniu silnika widać jak tworzy się jedna wielka bańka powietrza na przewodzie filtr-pompa(u mnie jakieś 2-3 cm) a potem...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
witam mam problem z mb100d. po uruchomieniu silnika widać że w przewodzie paliwowym zasilającym idzie paliwo z powietrzem. na powrocie dzieje się tak samo co efekcie prowadzi d zapowietrzania się układu. co może byc przyczyną takiej sytuacji? pompa wtryskowa? czy jest tam jakiś zawór odpowiadający za zasysanie paliwa ze zbiornika ? Proszę poprawić pisownię...
Witam, Problem dotyczy Audi A6 C5 2.5 tdi 150 km z 1998 roku. Początkowo był problem z zapowietrzaniem sie, wymieniłem filtr paliwa, zamontowałem nową gruszkę, wymiana oleju plus filtra. 1/2 baku , Audi po odpowietrzeniu odpaliła, delikatnie było widać na wężu który idzie z filtra paliwa do pompy wtryskowej, powietrze które idzie razem z ropą. Odpalała...
Witam, (już zakładałem taki temat Lecz nie otrzymałem podpowiedzi dlatego ponawiam). Peugeot 407 SW 2005 2.0 hdi 136km diesel, zgasł podczas jazdy i już nie odpala, nie będę mówił może o błędach które wyskoczyły bo jest ich multum ale chciałbym otrzymać jakąś podpowiedź czemu się przyjrzeć. Nie ma pompy paliwa w nim ale paliwo jest zasysane, przy kreceniu...
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
Transit zimą. 1.Zawsze na Wszystkich Świętych założyć NOWY filtr paliwa. 2.Drugi NOWY filtr paliwa, jako awaryjny włożyć pod fotel kierowcy na wypadek blokady filtra przez parafinę. 3.Razem z filtrem wozić 1l ropy na zalanie nowego filtra. 4.Od października, a najlepiej, cały rok tankować markowe paliwo. 5.Na przewód zasilający pompę wtryskową założyć...
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
witam mam problem z odpalaniem vw t4 19 td pali za któryms razem i na zimnym i na cieplym a czasami od kopa pól roku temu regenerowalem pompe i wymienialem rozrzad i bylo wszystko oki aku dobry rozrusznik po regeneracji sterownik swiec zarowych wymieniony filtr paliwa wraz z zaworkiem wymieniony uklad paliwowy sprawdzony choc jest powietrze w przewodzie...
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
palnik jest jeszcze w dobrym stanie poskładaj to i odpalaj efekt to jakość paliwa i skład mieszaniny paliwo powietrze upewnij się że przewód którym jest zasysane powietrze jest w pełni drożny nie pozaginany a nawet możesz go wyrzucić uszczelka pod palnikiem musi być cała
Jak pisali wcześniej pompa ręczna do paliwa założyć i przepompować ile się da ile wlezie. Jak się nie da już ściskać pompę ręczna to jest ok i odpowietrzyć układ paliwowy koniecznie nie może być nawet bąbelek malutki widoczne okiem. Niby przesada ale takie jest prawo fizyki silnika diesla układu paliwowego. Ja kiedy widzę że jest bąbelek powietrza to...
Nowy gaźnik wymaga dogłębnego czyszczenia, choćby ze względu na niedociągnięcia w procesie produkcji. Jeśli nie masz dostępu do kompresora, możesz zaopatrzyć się w powietrze w sprey'u które kupisz w hipermarketach czy sklepach z komputerami (ten gaz jest przeznaczony do czyszczenia klawiatur). Kompresor jest lepszy, ale od biedy się nada ;) . Gdzie...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Centralny zamek otwiera i zamyka poprawnie wszystkie drzwi i klapę bagażnika, jednak klapka wlewu paliwa pozostaje otwarta. Wyjąłem dziś zamek wlewu i wygląda to tak, że po zdjęciu przewodu centralka daje ciśnienie i otwiera ten zamek, ale już go nie zamyka. Ustawiłem wyjęty zamek wlewu w pozycji "zamknięty" (rygiel wysunięty), otwieram auto pilotem...
Witam mozemy zamknac temat co bylo /no coz ten zawor jest chyba wrazliwy na zapowietrzenie i zaciera sie .Uszkodzona obodowa filtra lub uszczelki przy szybkozlaczach nie wiem (powietrze w przewodzie paliwowym) (pomogl kolega obsmarowal szbkozlacza smarem )na razie wymieniam (wykluczam jedna z przyczyn)montuje inny typ filtra paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/3139303800_...
Zakładaj nowy filtr paliwa, zalej go, podaj świeże paliwo z bańki, poluzuj wtryskiwacz, odepnij podciśnienie z gaszaka na pompie. Kręć póki nie pojawi się paliwo na przewodzie od wtrysku. Potem dokręć i odpalaj auto. Zerknij jeszcze, czy powietrze bez przeszkód dostaje, wydech czy drożny. Widziałem te wersje z immo na pompie, podobnym jak w Vito 638....
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
Dziękuję za odpowiedź, jednak koło jest dokręcone i ustawione względem rozrządu prawidłowo Przyczyna tkwiła w przewodzie paliwowym od filtra do pompy podtarł się przy rurce wtryskowej na tyle że nie przeciekało lecz przy większym poborze paliwa wężyk był zaworkiem który się otwierał i zasysał powietrze tak skutecznie iż samochód tracił moc Nadmieniam...
Witam.Wiem ze było dużo tematów z tym związanych lecz nie znalazłem podobnego a mianowicie kiedy rano otwieram maskę stoi powietrze w przewodzie paliwowym tym przezroczystym zasilającym.Problem jest taki iż szarpie na biegach miedzy 1500 a 2000 obr. stojąc na wolnych obrotach sporadycznie pojawia się bąbel powietrza silnik pracuje równo lecz przy 1500...
Witam. Często jest tak, że w filtrze oleju opałowego jest gaz, a poziom oleju w filtrze opada, podczas pracy palnika, po czym ponownie się podnosi po wyłączeniu się palnika, i to jest naturalne zjawisko. Wynika to z tego, że podczas gdy pompa paliwa ssie olej z filtru, to wytwarza w nim podciśnienie, i gaz w filtrze się rozpręża. Tak duża zmiana poziomu...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Na zapowietrzający sie układ paliwowy, skuteczna (z reguły) metodą jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacącym filtr paliwa-powinien on wyeliminować cofanie sie paliwa, i zapowietrzanie. A co ma jedno wspólnego z drugim? No chyba tylko zwiększenie zapowietrzania. Zaworek jest poza tym w pompce. Popatrz gdzie jest nieszczelność i ją usuń, zapowietrzać...
W układzie nie ma żadnej dodatkowej pompki ani zaworka odpowietrzającego. Wystarczy na czas odpowietrzania zamontować na przewodzie ręczną pompkę i "przelać" układ świeżym paliwem. To powinno wystarczyć. Jeżeli cały czas leci powietrze, to zastanów się skąd ono może się brać. Gdzieś jest nieszczelność albo zawężony przepływ i można to sobie wykryć sprawdzając...
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Masz zapowietrzony układ. Nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie powietrza blokowało podawanie paliwa do filtra. Może być tak, że przez któryś niesprawny przelew ciśnienie sprężania idzie w powrót do filtra i wypiera paliwo mimo ciśnienia z pompy paliwa. Odejnij przewody od filtra i podaj mu bezposrednio do samej pompy paliwo z bańki. Odserwuj co...
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Moze przewody gdzies pekly i lapie powietrze. Jaki filtr wymieniles paliwa czy powietrza?
powietrze przewodzie powietrze przewodzie paliwowym elektrozawór przewodzie paliwa
tracer glosniki termowłącznik chłodnicy tokarka samoróbka
honda kierunkowskazy honda kierunkowskazy
Jeden pilot do TV i dekodera Cyfrowy Polsat - jak to zrobić? Laptop się nie włącza, dioda świeci - możliwe przyczyny