Kolego czy piszesz o zaworze przekaźnikowym na moście. Po odkręceniu przewodu z nr.4 nie powinno syczeć powietrze z zaworu.
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Króćce serwisowe szukaj koło osuszacza lub zaworu czteroobwodowego.
barubar nie musisz mnie publicznie przepraszać - nie zależy mi na tym to co napisałem jest tylko jedną z możliwych przyczyn usterki a i to nie w każdym przypadku (chodzi o model parownika) - po prostu się już z tym spotkałem jak najbardziej jest to do sprawdzenia metodą jaką zaproponowałeś szczepto zapach gazu w aucie może być również spowodowany tym...
Niekoniecznie ponieważ uszczelka jak już pisałem wcześniej mogła ulec uszkodzeniu w sposób niewidoczny nawet z zewnątrz mogła po prostu ugnić gdzieś przy kanaliku pod głowicą i też będzie lipa .Możesz jeszcze sprawdzić czy po odkręceniu korka w zbiorniczku czy jest duże ciśnienie jak auto zagrzane prawidłowo może troszkę syknąć jak długo syczy to idą...
Jak lata to pewnie uszczelki nie ma. Przez co silnik możliwe że łapie lewe powietrze i stąd faluje.
Sterowanie klapami to coś innego niż nagrzewnica.
Witam góra tylko klima , dół tylko ogrzewanie , webasto ze sterownikiem w kabinie czy bez?
Sprawdź jaką temperaturę mają rurki doprowadzające płyn chłodniczy do nagrzewnicy.
A ciepłe powietrze gdzieś leci? dół albo kratki?
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
Zauważyłem, że jest sporo powietrza w przewodach. To jest przyczyna. Jest nieszczelność gdzieś na przewodach przy filtrze, lub przy pompie. Spocone tam będzie.
Przecież masz ciśnienie w układzie chłodzenia i nie możesz go odpowietrzyć. Wniosek jest jeden do układu dostaje się powietrze z komór spalania. Niekoniecznie miesza się olej, jest majonez itp.
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Wychodzi na to, że nie reguluje silniczek. Zakładam że masz klimatronika ??? Te silniczki można rozruszać baterią 9V. Poszukam i podeślę na PW jak to zrobić. Jeśli to nie pomoże to jest opcja, że silniczek jest uszkodzony lub klapa się urwała (raczej rzadko się zdarza).
zawór sterowania naczepom uszkodzony lub brak sterowania ręcznego do zaworu i jeszcze jedno zwarcie na przewodach odepnij wtyczkę od zaworu sprawdź czy ustało powietrze po spuszczeniu z ręcznego
Witam, mam problem ponieważ jechałem 140km/h i po chwili słyszę dźwięk powietrza wlatującego z szyberdachu i jak sprawdziłem, to połowa szyberdachu wychodzi. Co może być przyczyną?
Iskra jest, paliwo jest, to sprawdź czy jest powietrze i czy spaliny mają gdzie uciekać. Rozrząd sprawdzić wypada.
Wciśnij hamulec i puść sprawdź powietrze na czerwonej słuchawce jeśli niema zawór APM się zacina. Wpuść powietrze do czerwonej słuchawki i powinno odblokować ale problem powróci
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
A może przyczyną jest zły skład mieszanki paliwo powietrze
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
zdejmij powroty wtrysku, jednakowe pojemniki i test menzurkowy od tego bym zaczął jeśli wszystko ok to sprawdzić czy układ nie zapowietrzony. Jeśli ON brak to cała droga dostarczania ON do silnika + immo i zawór gaszący do sprawdzenia. Piana na powrotach oznacza powietrze które trzeba wyelminować.
Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
(at)ElektrodaBot Przepraszam, źle się wytłumaczyłem. Chodziło mi o to, że kupiłem kompletne urządzenie, a nie MOSFET Dzięki za info. Dla porównania znalazłem również ten film, który pokazuje dokładnie, gdzie umieścić kontroler prędkości w kanale. Czekam na komentarze końcowe i zamykam wątek. Jeszcze raz dzięki! Krótkie podsumowanie tego, co ustaliliśmy...
witaj sprawdz czujnik temp podstawe gumowa pod mono wtryskkiem lewe powietrze itp ostatecznie krokowy ma dosc 4 lub 5 przewodowy .
prawdopodobnie dostaje lewe powietrze sprawdz tez swiece odstep musi byc 0,7mm
Przewody paliwowe są przezroczyste . Do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody paliwowe . Czy w tych przewodach widzisz bąbelki powietrza :?: Czy w czasie pracy silnika jesteś wstanie za pomocą pompowania gruszka odpowietrzającą pozbyć się pęcherzyków powietrza z przewodów :?: Czy po zaprzestaniu pompowania bąbelki pojawiają się ponownie :?: w przewodach...
Czujnik te łapią prawidłowe dane nawet po kilku godzinach . Napompuj koła jednym sprzętem by na manometrze było jednakowe ciśnienie i zaczekaj . Koła mogą być zamienione miejscami więc wszystkie wypada dopompować . Jeżeli nadal będzie to samo to upuść powietrze do ok 0,5 bara i napompuj jeszcze raz . Pomaga - stwierdzone .
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
A JAK WYCIĄGNĄĆ TEN SILNICZEK?
Jakieś błędy? co z odczytem parametrów kiedy faluje.Może lewe powietrze łapie? chociaż dziwne ze nie reaguje na gaz sterownik w parametrach widzi go?
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Zawór EBS do wymiany kolego jeden z obwodów traci "kompresje" Omiń obwód łącząc przy zbiorniczku wyrównawczym ( w narożniku kabiny ) pierwszy przewód z ostatnim i zobacz czy pomogló - jeżeli tak to zawór EBS wymienić i gotowe
Sprawdź czy lamele chłodnic nie są pogięte i czy jest czysto między chłodnicami jak i w lamelach. Jeżeli przez trzy chłodnice powietrze będzie miało utrudniony przepływ to musisz je wymontować i wypłukać lamele najlepiej gorącą wodą z środkiem do grilla.
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Oszukaj czujnik temp by ECU myślało że silnik zimny, albo powietrze zimne, albo oba:D Wzbogaci mieszankę. Odepnij sondę lambda, ECU w trybie awaryjnym będzie lało paliwem aż miło. Ale by to jakoś sensownie wystroić to raczej bez grzebania w mapach ECU się nie da. Chyba że masz gaz 4gen. To dało by się mniejwięcej to ustawić na LPG. Mniej więcej...
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
Jeżeli kolo zapasowe masz fabryczne to też powinno miec czujnik. Przemień i zobaczysz.
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Jeśli na postoju jest dobrze a podczas jazdy obroty spadają może to być zależne od zasysania powietrza. Mam tak w Fordzie Mondeo. Podczas postoju powietrze zasysane jest swobodnie a podczas jazdy na luzie zbyt dużo powietrza dostaje kolektora. Sprawdź ustawienie kolektora ssącego i czy możesz ewentualnie go odwrócić w mniej przewiewne miejsce lub początek...
A czy gaśnie Ci też gdy np wrzucisz na luz przy większej prędkości? Gdyby tak było to kwestia ustawienia dolotu powietrza, najczęściej gazownicy ustawiają dolot tak, aby powietrze nie było wtłaczane pod ciśnieniem w czasie jazdy ale pobierane gdzieś z komory silnika. Co do tego przełączania na gaz, to tutaj nie jestem pewien ale może to być kwestia...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
tak mam filtr kabinowy i jest on umieszczony pomiędzy wentylatorem (dmuchawą), a parownikiem klimatyzacji i nie zauważyłem jakiejś "dziury" przez którą było by pobierane powietrze przez dmuchawę. To wszystko mieści się w podszybiu właśnie.
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
To zaszronienie pochodzi z tego że gaz paruje intensywnie w zbiorniku (butli) i przez to zbiornik się oziębia. Tak czy owak jak napisał kolega kwok, wielozawór trzeba wymontować i sprawdzić. Może się da naprawić to zacinanie pływaka, oraz poszukać nieszczelności - chodzi o nieszczelność wewnętrzną, przy takiej gaz nie ulatnia się na zewnątrz.Tą nieszczelność...
Nie wiem czy dobrze opisałem temat. Nie chodzi mi o zawór znajdujący się w kabinie (dźwignię) tylko zawór znajdujący się na ramie pomiędzy tylnymi kołami.
Sprawdziłem usterke, podłuższej jeździe nie działa prawa strona pomimo nastawy na maksymalne gorąco, leci zimne powietrze zarówno w automacie jaki ręcznej nastawie. Lewa strona działa prawidłowo. Gdzie są klapy sterujące nawiewem ciepło/zimno, czy klapy sterujące są tam gdzie wentylator, czyli pomiędzy przednimi fotelami. Czy też klapy są w kokpicie....
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
renault premium powietrze renault trafic powietrze zimne powietrze renault
kontrolka smarowania silnika podczerwień promiennik komputer telwis
peugeot p1160 suszarka samsung
Bezpiecznik od obrysówek w naczepie Scania 500 LiteVNA-64: pomiar indukcyjności i pojemności, kalibracja OSL, analiza RLC, NanoVNA-Saver