na moje oko to zaciąga powietrze na filtrze paliwa-sprawdź oring .
na to wychodzi że brakuje mu paliwa i zaciąga powietrze gdzieś spróbuj wymienić filtr paliwa koszt niedrogi a morze dać efekt
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
Witam Zobacz poziom paliwa w filtrze, ja miałem jakieś mikropęknięcie w dekielku filtra i zamiast paliwa zaciągał powietrze. Po wielu badaniach przez magików i dziesiątkach nietrafionych diagnoz kupiłem dekielek na szrocie i problem ustąpił. Pozdrawiam
Witam wszystkich Przeczytałem wszystkie posty i mogę zalecić z doświadczenia jedno Miałem podobne problemy i rozkopałem w moim dizlu całą instalację zasilająca objawy były następujące trudny rozruch utrata mocy po przejechaniu ok 1km mułowaty silnik Cała sztuka polega na zdiagnozowaniu przyczyny podstawą jest sprawdzenie zaworów zwrotnych bo paliwo...
Według instrukcji Clipa przelewy robione nim to w śilnikach K9K 700 to silniki o mocy 65 KM.norma max to 20ml na wtrysk .W śilnikach powyżej numeru 700 to śilniki o większej mocy norma max to 35 ml .Jak masz filtr paliwa byle jaki za 50 zł to może zaciągać powietrze na jego rurkach co nakładasz przewody .Ja tak miałem filtr założył mechanik .Kupiłem...
Witam.. przy zafirze dti faktycznie potrafi zaciągać powietrze przez filtr. Przy wymianie filtra trzeba szczególnie zwracać uwagę na ułożenie uszczelki i oringu , również wymienić przelewy a paliwa na nieszczelnych przelewach czuć nie będzie (taki układ) , rzadko pompą zaciąga powietrze ale też się zdarza z boku śruba do blokowania tam jest podkładka...
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
Porady na odległość są trudne najwygodniej jest podłączyć kompa i wszystko jasne. Zacznij od tego czy słychać pompę paliwa w zbiorniku, sprawdż paliwo w zbiorniku jeśli będzie słychać bulgotanie w filtrze paliwa to pompa zaciąga powietrze . Jeśli najpierw nie chcesz jechać do mechanika to popytaj może ktoś ma kabel diagnostyczny do fiata . Dla mnie...
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
może ktoś ma pomysł skąd te powietrze w 90 % przypadków powietrze jest zaciągane przez podgrzewacz umieszczony na filtrze paliwa i słabo zaciśnięte opaski na wężykach przy króćcach filtra. Sztomel ma racje z tym zaworkiem, czesto jest tez tak ze gniazdo tego zaworka nie jest okragle tylko owalne zwlaszcza wtanich filtrach, i wtedy tam wlasie lapie...
Witam Miałem podobny problem z silnikiem 1,7 CDTI , po wielu płatnych wizytach w serwisie uparłem się na wymianę pokrywy filtra paliwa. Na pokrywie były mikropęknięcia i po obniżeniu temperatury kurczyła się śruba ją mocująca, przez co mikropęknięcia się poszerzały, zamiast paliwa silnik zaciągał powietrze. Po odpaleniu zasysanie paliwa jest na tyle...
Chodziło mi o przewody filtr - zbiornik paliwa. jeżeli po postoju to filtr -pompa - wtryskiwacze. Podobny przypadek miałem w Kadecie były słabo dociągnięte opaski zaciskowe, wycieków nie było a powietrze zaciągał.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, wymienię ten filtr w piątek czeka mnie 300km więc może uda mi się pozbyć tego paliwa, jeśli odpali :) Sprawdzę też świece czy są ok. Co do wody w ropie to masz rację nie odparuje pewnie. To gaśnięcie tak właśnie wyglądało jakby zaciągał powietrze zamiast paliwa albo jest tak jak piszesz albo filtr jest zapchany. Wczoraj...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
Witam Miałem podobny ale nie identyczny problem. Auto czasami odpalało i pracowało kilka sekund, potem był problem z odpaleniem. Na holu zapalał po kilku metrach. Pierwszy ruch to założenie zaworu zwrotnego, prawie bez zmian. Uparłem się na wymianę dekla filtru paliwa, okazało się że było jakieś niewidoczne mikropęknięcie i zamiast paliwa silnik zaciągał...
Witam... Problem wygląda następująco.. Gdy podłączony jest przewód zasilania paliwem ze zbiornika poprzez filtr i ręczną pompkę zapowietrza się. Pompa była rozbierana i uszczelniana. Nic to nie dało. Podłączony ze zwykłego zbiornika (bańki z krótkim przewodem) problem znika. Gdy założę przewód np 5 metrów i filtr po drodze, pompa zamiast paliwa zaciąga...
Ja już tu przez elektroda-bota prowadzę ten temat w 2 wątkach równolegle... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Jeśli (at)gulson ma taką moc sprawczą to ewentualnie prosiłbym o scalenie wątków w jakiś tam sposób, bądź przeniesienie postów od stycznia 2025 do jednego wątku, a zostawienie tych z 2024 w innym. Wyjaśnienie: użytkownik...
Oj może, już miałem 3 przypadki że auto po np 2 godzinach postoju paliło z trudem albo wcale a po nocy nie było szansy odpalić bez plaka. Właśnie w tych filtrach ta mała wysoka uszczelka pod śrubą siadała i zaciągało powietrze, po wymianie filtra i obu uszczelek problem znikał. Można by było założyć przeźroczysty wężyk na zasilaniu paliwa i będzie widać...
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
BIP-y poza skalą plus kod 6 na wtryskach. Pierwsze ciśnienie paliwa na pompie tandem ( wygląda na brak paliwa ). Szarpanie pojawia się od razu przy 2000 RPM i wyżej czy chwilę ciągnie i dopiero dostaje czkawki. Bo podejrzane są pompa w baku (sitko na niej jak i sama pompa - ale wtedy chwilę by szedł chyba że poziom paliwa jest zawsze niski w filtrze)....
Dzięki. Ale zastanawia mnie czy przypadkiem coś z wtryskiem jest nie ok. – bo sprawdzałem sondę sposobem jak w linku i reaguje tak jak powinna – ale napięcie ustala się na biegu jałowym na 750mV (mieszanka zbyt bogata). Najlepiej byłoby skoczyć na kompiuter, ale mam jesczze jedno pytanie – czy jeśli wtrysk zaciąga sobie bokiem powietrze...
Zawór powrtony sprawny jednak samochód ciągle nie odpala. Do odpowietrzania zakupiłem pompkę podciśnienia. Odpowietrzając przelałem ok. 3,5 l paliwa i jeśli odpowietrzam podciśnieniem -0,5 bar to bąble przestały lecieć, przy zwiększeniu podciśnienia podczas odpowietrzania do -0,7 bar zaczyna zaciągać paliwo z powietrzem. W przewodzie przed filtrem wogóle...
Wita. Ktoś nasypał mi cukru do mojego VW .Zmieniłem filtr paliwa ,wymontowałem zbiornik paliwa , wymyłem go przepłukałem przewody paliwowe od zbiornika do filtra , od filtra do pompy.Zbiornik zalany nowym paliwem. Mimo to auto za nic nie chce odpalić. Próbowałem odpowietrzyć pompę , po przez poluzowanie przewodów na wtryskiwaczach .Zauważyłem że nie...
hejka all, niestety nie ma filtra w tym sprzęcie Jak to? Nie w zbiorniku Czegoś podobnego do tego co pokazywałem na fotkach? To się całkowicie kłóci z zasadą działania tego urządzenia. A wężyk "ciągnący" paliwo jest w zbiorniku? Ten filterek, tzw, ssawka, pokazany na moich fotkach raczej jest konieczny do prawidłowego działania gaźnika i przy okazji...
No właśnie. Pod obciążeniem regulator obrotów zwiększa dawkę paliwa by utrzymać obroty silnika jakie ustawiłeś pedałem gazu. Z jakiegoś powodu po prostu zaczęło go brakować. Profilaktycznie wymień filtry paliwa, sprawdź jak kolega wcześniej wspomniał bak a szczególnie drożność kranika. W 30-ce lubi się przytkać a konstrukcja ma taką że zaciąga koło...
Spróbuj zapalać inaczej niż dawka na maksa od razu. Kręć rozrusznikiem i pomału dodawaj gazu. Ja zrobiłem totalny remont w swojej 40-ce i to samo się działo... ale tylko wtedy jak zapalało się silnik na maksymalnej dawce paliwa. Pompa nie kręć na oko, usta na znaki tak jak ma być. To że nie ma podgrzewacza czy bezpośredni wtrysk nie znaczy że ma kiepsko...
Rozpiąłem przewód na obudowie rozrządu ten co idzie ze zbiornika i wpiąłem swój z butelki i paliwo szło przez fabryczny filtr i go ubywało w butelce więc musiało wracać powrotem do zbiornika ale nic to nie pomogło.We wtorek zacznę rozbierać i zobaczę czy idzie paliwo na wtryski sprawdzę rozrząd i świece źarowe a może jest jakiś zaworek w pompie co odcina...
kazek111 podnioslem tylna kanape i nic tam nie znalazlem, odsuwalem rowniez oparcie i probowalem od strony bagaznika ... czy moglbys dokladniej sprecyzowac gdzie mam szukac tego wlazu i jak on wyglada ? moze musze posciagac boczne oslony plastikowe ? Poszukaj dobrze pod wykładziną znajdziesz czarną klapkę pod nia wszystko jest ukryte,spróbuj zrobić...
Ty w ogóle wiedziałeś ten układ na oczy na żywo? Schemat od CR możesz sobie darować. Chłodnica jest podłączona na stałe pod filtr i ciągle przez nią płynie paliwo... Po co mam mierzyć wydajność pompki w baku jak to kompletnie nic nie ma znaczenia :D Co Ty w ogóle piszesz ja Ci napisałem że paliwo się cofa bo filtr jest pusty po czasie a Ty że to nie...
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Witam mam problem z Vivaro 1.9 cdti z roku2006, a mianowicie Odpalił, przejechał jakieś 0,5 km i zgasł,doszłem już do tego że nie dostaje paliwa.Odpalił na "autostartcie". Na ropie pracuje jedynie jak druga osoba przy pracy silnika jednocześnie pompuje pompką do odpowietrzania przy filtrze paliwa.Obstawiam nieszczelność na przewodach-ciągnie lewe powietrze,ewentualnie...
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Witam, autko to oczywiście Laguna II ph I, silnik 1.9 dCi 120KM z 2002 roku, problemem nie jest na pewno filtr paliwowy, bo jak napisałem wyżej, podłączając przewód paliwowy zaraz za "gruszką"(przed filtrem paliwa) laguna zaciągała paliwo i odpalała. Na innych forach przeczytałem, że w tej wersji laguny nie ma pompy paliwa w baku. Niemniej jednak rozłożyłem...
Kolego miałem podobny problem. Nie musi to być koniecznie filtr. Posprawdzaj bardzo dokładnie wszystkie połączenia na szczelność. Czasem oryginalny przewód paliwowy może zaciągać powietrze, Miałem sam taki przypadek. Kupiłem przewód o takiej samej średnicy wewnętrznej, lecz innej firmy i po problemie. Czasem jednak można się spotkać z nieszczelnością...
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
Jest jeszcze możliwa sytuacja ze jest zanieczyszczony filtr paliwa (przy okazji sprawdź i powietrza ) a może być tez nieszczelny układ i przy większych obrotach pojawia się nieszczelność (z powodu wzrostu podciśnienia) w układzie zasilania paliwem i zaciąga powietrze?
Witam. Tak jak wspomniałem w temacie mam problem z brakiem napięcia w przewodach na świecach żarowych i pompka paliwa nie zaciąga ropy. Problem nr 1. BRAK NAPIĘCIA NA PRZEWODACH ŚWIEC: Zakupiłem nowy przekaźnik świec żarowych gdyż w obecnym przepaliły się kondensatory, ponieważ podczas gdy zakręciłem kilka razy kluczykiem poszedł prąd zwrotny. Przed...
Po wymianie podstawy filtrów paliwa i zaworka zwrotnego w głowicy auto prawie normalnie pali od rozrusznika (kręcenie 5 sekund). Niestety ujawniło się to czego się spodziewałem -uszkodzony pompowtrysk. Silnik kuleje i kopci. Pech chciał że zaworek był uszkodzony a podstawa(pompka ręczna) zaciągała powietrze prawdopodobnie od jakiegoś czasu. Jak padł...
Czy jak odpowietrzasz ręcznie to masz włączony zapłon ? Pamiętam eskorta diesla który zapalił dopiero po wymianie tej pompki do odpowietrzania - zaciągał przez nią powietrze.
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
No witam wczoraj podłączyłem pompę do bańki z ropą na noc i jest dobrze pompa trzyma nie zeszła ropa ani troszkę auto zapaliło na dotyk. Przewody i filtr w komorze silnika przejrzałem i jest ok wszystko został mi zbiornik i właśnie go przejrzałem a tam raz że przewody co idą do smoka są łączone takimi zaciskowymi złączkami i są one w stanie tragicznym...
Wykluczyl bym ze brakuje paliwa poniewaz tankowane jest caly czas na orlenie na ten samej stacji, chyba ze sprobowac zalac 98 bo leje 95 albo sprobowac wymienic filtr paliwa jesli to moze miec cos z tym wspolnego(dodam ze jak kupilem auto latem 2017 to nie wymienialem)???? Powietrze raczej tez bym wykluczyl bo to sie stalo po wymianie palca oraz kopulki...
Dziś też odpalił na strzał, tak jak zawsze. Można powiedzieć, że chociaż raz program informacyjny w jedynej słusznej telewizji powiedział prawdę. Pamiętam jak dziś, gdy ustami naczelnej prowadzącej odradzali tankować wyborczą ropkę na zapas, bo nie jest jeszcze zimowa. Mój JTD ogólnie chodzi jak traktor, czegokolwiek bym mu nie zalał. Nawet dodatek...
Witam wszystkich .Mam Mastera 2.5dci 2007r 100ps pół roku temu zaczął zapalać kontrolkę świec żarowych i servisową żółtą (silnik słabnie tryb servisowy) Na początku zdarzało się to raz w miesiącu ,wystarczyło zresetować kluczykiem i jechał dalej .Po jakimś czasie coraz częściej i częściej aż nie dało się jeździć (kontrolka czerwona i stop silnik gaśnie)...
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Pomyliłeś kierunki przepływu wężyków paliwa. Z prawej strony pilarki masz wężyk ssący na którym musi być filtr paliwa (smoczek). Z lewej strony pilarki masz wężyk przelewowy połączony z "komorą pływakową" gaźnika (króciec od strony membrany pomiarowej). Wężyk ten jest połączony z primerem który zasysa paliwo z gaźnika i tłoczy na przelew do zbiornika...
Jak dla mnie to jakby zbyt niskie obroty były - kto wyhamowuje auto na 3 biegu? Co prawda mi sie udawało na 2 biuegu ruszyć, ale to raczje test sprzęgla czy sie nei ślizga? Tzn nie rozumiem. taki sposób jazdy jest normalny, każdy tak jeździ. Jeśli jedziesz 40-50 km/h i chcesz zwolnic to puszczasz gaz, samochód nieznacznie zwalnia. Następnie jesli juz...
Witam. Mam problem który pojawił się już w moim poprzednim mondeo. Kiedy temperatura spada poniżej -10 C auto nie odpala. Kiedy sprawdzałem po odwilży czy coś się zmieniło. Silnik prawdopodobnie nie dostaje paliwa (pompa słyszę że działa) jednak nie czuć woni nawet przy długim kręceniu i ciśnięciu pedału gazu. Wstawiłem auto do garażu ustawiłem z tylu...
Wydaje się że mam identyczną sytuację. Byłem już u 3 mechaników i kazdy rozkłada ręce może komuś z Was przyjdzie do glowy co może być... Panda 1.1 2005 rok od 1,5 msc załozony gaz STAG Wszystko było ok jak tankowałem paliwo równo z gazem tak by był pełny bak. Od pewnego czasu nie tankowałem paliwa ubywało go wraz z jazdą samochodem na odpały. W tym...
wszystko co opisałeś i sprawdziłeś nasuwa tylko jeden wniosek - sterownik silnika pracuje na podstawie programu zastępczego czyli trybu awaryjnego. Dziwi Cię całkowity brak dymienia - jeśli stosunek masy powietrza jest niewielki, ilości wtryskiwanego paliwa są ograniczone w stopniu wystarczającym, aby uniknąć dymienia na czarno z wydechu a zapobiegające...
poza membranami również dysza ulega zużyciu Dysze generalnie nie zużywają się, większy problem stanowią inne części gaźnika, głównie aluminiowy korpus który w gaźnikach ZAMA jest tragicznej jakości. Powstają luzy na osi przepustnicy oraz zaciągają lewe powietrze na tłoczku przyśpieszającym (o ile występuje). Serwisy marki S, choć mogą naprawiać/regenerować...
witj sprawc czy dobrze jest ustawiony rozrzad i rozbiesz nastawnik w pompie tylko nie rozlutuj przewodow ,wydmuchaj powietrzem wlorz dokladnie w srodku bolczyk , przed rozebraniem zaznacz gorna pokrywe zeby nie przesunac i komputer nie jest potrzebny . Po pierwsze naucz się pisać po polsku, a gdy już się nauczysz, to nie pisz takich bzdur na forum,...
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Witam Kilka rzeczy do sprawdzenia: - Wszystkie wężyki podciśnienia w plecionce. Z biegiem czasu, guma parcieje i nawet na wolnych obrotach jak nic nie syczy, to podczas jazdy może zaciągać powietrze. Jest to bolączka w grupie VAG. Koszt zakupu wężyków jest relatywnie tani i warto je wymienić raz na kilka lat. - Odczyt z czujników: Przepływomierza MAF,...
Oryginalne gaźniki Harder pn4500 są bardzo dobrej jakości. Byle jaki zamiennik nawet podczas regulacji musisz dysze H wykręcić ok 3 obrotów żeby piła chodziła poprawnie. A w oryginalnym gaźniku Hardera piła pracuje przy wykręconej dyszy H o 1 obrót do 1,5 obrotu. Poza tym musisz kupić gaźnik, który będzie pasował do pompki paliwa. Więc jak trafisz...
Może zaciągać powietrze nieszczelnościami gdzieś w okolicach filtra. Jeśli kopci na biało znaczy że paliwo jest podawane ale nie jest spalane.
Dziękuję bardzo za odpowiedz. Zdażyło mi się kilka razy, że na rezerwie paliwa zapaliła się kontrolka check engine. Dzieje się to chwilę przed zapaleniem rezerwy albo chwilę po. Myślałem, że wymiana filtra załatwi temat, może zaciąga bród z baku albo powietrze. Po podłączeniu pod OBD pokazuje błąd P0171, uboga mieszanka.
Sprawdź czy nie ma nadal powietrza w paliwie (po postoju może się pojawia jak tak to będzie zaciągał podczas pracy) Jakby było powietrze to sprawdź oring na filtrze na powrocie i szczelność od spodu filtra na czujniku wody w paliwie
Kumpel miał problem z odpalaniem na zimnym w tym modelu, z takim samym silnikiem. Na zimno po odpaleniu za pierwszym razem potrafił zgasnąć. Później należało długo pokręcić. Jak już odpalił, to działał bez zarzutu, aż znowu do następnego dnia. Winna okazała się pokrywka filtra paliwa, ta w której jest wbudowana grzałka, gdzie zaciągał powietrze
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
Żeby sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze zakładałem przezroczysty wężyk na odpowietrznik filtra paliwa i po odpaleniu odkręcałem i patrzyłem czy w wężyku płynie czyste paliwo czy z pęcherzykami powietrza i wtedy masz pewność czy nie zaciąga paliwa z powietrzem.
Jeśli chodzi o korekty to są w normie. Najczęściej biały dym oznacza powietrze w paliwie. Czyli pompa tandem i przewód od niej do filtra (zaciąga troszkę powietrza). Jak jeszcze po dłuższym postoju trzeba trochę pokrecić zanim odpali zweryfikował bym stan uszczelnień pompowtryskiwaczy przy okazji weryfikacja bolączki tdi pd czyli wałek, szklanki czy...
Silnik na pompowtryskach ma dwie pompy jedna w baku tylko by podać paliwo do filtra i druga tzw tandem pompa czyli pompa vacum i pompa paliwa w jednym zamontowana na kancu wałka. Pompa ta wytwarza cisnienie potrzebne do szybkiego napełnienia pompowtryskiwaczy. Na wolnych cisnienie powinno być ok 2 min 1.5 bara a przy 2000 ok 8 bar. Przyczyn niskiego...
Spróbuj po tym jak odpali na chwilę przytkać ręką otwór dolotowy powietrze w filtrze i zakręcić rozrusznikiem, Ma to na celu wymuszenie zaciągnięcia większej ilości paliwa, albo ściągnąć króciec od filtra powietrza z gaźnika i podać tam niewielką ilość paliwa
Reflektor i zajrzeć do zbiornika - może na dnie jest sporo syfu a niedawny serwis to tylko przypadkowy zbieg okoliczności. Albo... coś sknocili przy montażu nowych filtrów paliwa (podwinęła się jakaś uszczelka, lub też wada materiałowa) i zasysa sobie powietrze sprawiając iż paliwo cofa się z układu do zbiornika - a że ten pusty no to potem długo trwa...
Proponuję zrobić mały eksperyment. Zdjąć główny wężyk przelewowy wtryskiwaczy i zanurzyć go w jakimś pojemniku ( najmniej 0.5 litra) Pozostały po zdjęciu króciec na zwężce Venturiego zatkać na czas eksperymentu jakimś korkiem - zatyczką - tak żeby nie zaciągał powietrza. Odpalić silnik i poczekać około 1- 2 minut ( czas potrzebny na przelanie filtra...
sprawdż czy pompa wogóle chodzi i filtr paliwa czy jest czysty ten w baku Dodano po 43 sprawdż czy pompa wogóle chodzi i filtr paliwa ten w baku Pompa chodzi bo "dmucha" Odpiąłem rurkę od tej pompy (od strony baku) i długo się nie zastanawiając pociągnąłem jak słomkę do drinków, drinka nie było tylko powietrze:) i to dosyć swobodnie dało się zaciągnąć...
Ja zimę lubię, nie lubię mrozów i polskich paliw ;-) Sąsiad nie ciągał, ale za to gasił cytrynkę 1,5d "na biegu", nowy zawór "stop" był zbyt drogi. A na pewno był to zawór stop? Miałem Saxofon 1,5D i przyczyną nie gaśnięcia był zapowietrzony układ - niedokręcony przewód paliwowy dochodzący z gruszki do obudowy filtra. Samochód palił normalnie, ale...
Ten test sprzęgła z ruszania na dwójce na zaciągniętym ręcznym - to raczej test na ślizganie się tarczy sprzęgła - choć dwumasa pewnie też o sobie dałaby znać jakby była wykończona. Nie wiem jak zwykłe sprzęgło ale dwumasa jest znacznie bardziej obciążona jak zwykłe sprzęgło pracuje w obie strony - tzn. - jak dodajesz gazu to sprężyny w niej są poddawane...
Pewnie, że dobry i skuteczny. Filtr najlepiej z golfa mk2, bez podgrzewacza. Ten na foto jest z podgrzewaczem (innego nie mogłem znaleźć), często sa przez niego kłopoty, lubi zaciągac lewe powietrze. Poprostu z filtra maja wystawac tylko dwie rurki. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/5... Grószke o której piszesz, jeżeli to pompka z zaworkiem...
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
Pomocy! W piątek wieczorem rozebrałem kolektor, zasyfiony MEGA, poczyściłem otwory w głowicy, dzisiaj od rana całą listwę z klapkami, pokrywę... Poskładałem "do kupy" i wziąłem się za odpowietrzanie - mała pompeczka na 12v, wykręciłem z pompy z powrotu śrubę z dławikiem, dałem zwykłą i przewód z oczkiem, podpiąłem do pompeczki, wyjście do kanistra i...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Jestem posiadaczem cc 700 z japońskim gażnikiem Aisan i od dłuższego czasu mam wielki problem z odpaleniem przy zimnym silniku . Czytałem tu o podobnym problemie ale to był inny gażnik. Auto zapala na ssaniu i zaraz gaśnie trzeba próbować kilkanaście razy aż zapali i załapie ssanie jak sie rozgrzeje to po problemie. Najpierw załapuje tylko na jeden...
zaciągał powietrze powietrze dmucha przez filtr filtr paliwa łapie powietrze
połączyć telewizor samsung zablokowanie aktualizacji android obliczenia brama
magazyn energii obudowa magazyn energii
Różnice między piłami spalinowymi NAC CTS 45-40-01 i CTS 45-40-02 Niedziałające przyciski 2-9 w pilocie WIWA MAXX H.265