Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Zimy powrot obniza temp. spalin, a mimo ze wiecej ciepla bedzie odbierane ze spalin to spaliny zaczynaja sie skraplac juz w kotle co powoduje jego szybsze rdzewienie i w pewnym stopniu izoluje przekazywanie ciepla. Jak wczesniej pisalem, zmien pare razy nadmuch na nieco mniejszy i sprawdzaj czas miedzy praca a podtrzymaniem. Jesli czas pracy bedzie...
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
mała podpowiedź było troche błędów w Twoim programie i przeczytaj co dopisałem wyżej odnośnie pull up [syntax=basic4gl]'----------------------... '--------------------KONFIGURACJA-------... $regfile = "m8def.dat" 'informuje kompilator o procesorze $crystal = 8000000...
Regulator cisnienia zmieniony razem z pompa, powrot paliwa tez sprawdzony.
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Jest wiele silnikow na szrotach ktore w takim agregacie popracuja pare lat, wiec dla wiekszosci mechanikow to koszt samego alternatora. Nadmiar energii wcale nie musi byc oddawany do sieci, (nie ma takiego wymogu) wiec nie ma kosztow przylacza sieci i zadnych specjalnych odbiorow. Odpowiednia moc alternatora i w zimowym okresie grzewczym mozna nadmiar...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Czesc wszystkim. Mam volvo V40 Turbo Benzyna+ gaz i z listwy wychodzi taki zawor u dolu metalowy u gory plastikowy. Idzie przez niego powrot paliwa jest on wciskany w listwe. Prosze napiszcie jak to dziadostwo sie nazywa, gdzie to mozna dostac i jaka w przyblizeniu cena.
Nie ma takiej opcji, do filtra paliwa dochodzą tylko dwa przewody a przewód od par paliwa idzie do góry do zbiornika, Dodano po 5 Jeden to napowietrzanie a drugi to co pisałem Zawór napowietrzania zbiornika to numer 5, pary paliwa to numer 12 a co z zaworem o numerze 15? Zawor 15 i 12 to jest to samo tylko tak przestawiono na rysunku że jest cześć...
Gdzie się znajduja te oringi??? Wszystkie przewody sa sprawdzone także taka możliwość wykluczam. Zamierzalem Powrot paliwa z wtryskiwaczy poscic bezpośrednio do zbiornika bo ewidentnie przez wtryski dostaje się powietrze jesli to już nie pomoze to się poddaje.
no to i ja dodam swoje trzy grosze jezdze fabia 1,4MPI z iinstalacja gazowa stosuje taki uklad :pompa paliwa stale pracujaca /nieprawda jest ze instalacja nie ma przelewu do zbiornika-powrot to niebieski wezyk/ Informacje podalem za grupa skoda na autokacik.pl, jeden czlowiek przerabia fabie 1.4/60KM wstawiajac turbo sprezarke i pisal, ze musi dorobic...
Chrysler Vision 3.5 V6 24 V 94r. automat. Wysokie obroty 2000 na biegu jałowym. Po wymianie pomy paliwa w zbiorniku, filtra paliwa auto pali ok za pierwszym kreceniu. Problem mam taki ,ze od poczatku trzyma wysokie obroty 1800 na poczatku jak sie rozgrzeje 2000 rowno non stop. Sprawdzalem silniczek krokowy, dziala -wysuwa sie, chowa, oczyscilem go lekko...
Spróbuj zmierzyć cisnienie paliwa w momencie jak masz korekty na plus. Niestety, problem pojawia sie raz na okolo dwa dni i czesto na chwile - wylaczenie/wlaczenie silnika, czy nawet kilkukrotne przegazowanie powoduje powrot do normy. W takich warunkach nie da sie nic testowac (chwilowo) i mierzyc - tylko 2 dni normalnej eksploatacji wywoluje blad...
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Olej wymieniany byl miesiąc temu i znowu to samo.Ja sam wymienilbym sekcje tylko nie wiem czy trzeba coś ustawiać bo wymiana oleju to tylko chwilowa pomoc.Gromadzi się olej napędowy i musi gdzieś uciekać.Tylko czy wymiana pomoże.
własnie zgadza sie i wszystko wytrzyma , przeliczmy: paliwo z powrotu = paliwo z wejscia -paliwo spalone. czyli jesli podamy powrot na wejscie to nic sie nie stanie bo pompa bedzie ciagla paliwo z powrotu + kawałek paliwa na spalenie Dodano po 1 no widze ze rurke ładnie masz nawinietą , a ty gdzie rurke kupowałes i jaka gruba ma scianke
Dzieki. Powrót paliwa jest suchy. pompe slychać. ale na listwie jest tylko zasilanie paliwa a sprawdzałem inne silniki fiata to miały na listwie zasilanie i powrot paliwa. imobilajzer jest ok sprawdzał elektryk na liczniku nic sie nie wyświetla sprawdzałem też ciśnienie na tłokach jest 10. Czarna magia :|
Ja bym proponowal przelew czyli powrot paliwa do baku wtedy pompa nadmiar odprowadzi a nie bedzie wlewac do gaznika.
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
Witam, Mam klopot z ukladem paliwowym, objaw trudno zapalic auto, zachowuje sie jakby byl uklad paliwowy zapowietrzony, jakby pompa nie miala sily podac paliwa, jak zapali to czasem pracuje normalnie czasem , aby w ogole dalej pracowal gaz musi byc wcisniety do konca a i tak jest maks 1000 pbr/min. Dodatkowo pojawil sie wyciek z pompy wtryskowej - nie...
witam, czy zamieniales cos w tych przewodach? niby nie ma mozliwosci sa tak ustwine ze nie powinno sie to zdarzyc, ale jezeli zaminiles powrot z zasilaniem moze tak sie dziac, zainstalowane sa tam kulki blokujace cofanie sie paliwa.-lub z powrotu kulka wypadla, mozna sprawdzic cisnienie paliwa jakie sie utrzymuje w filtrze za pomoca komputera d. oczywiscie.
popychacz cały czas wprawia pompke w ruch,ona pracuje cały czas a powrot paliwa idzie nie przez pompke tylko odrazu do zbiornika
Motyla noga ... Czy objaw jest identyczny ...tzn silnik pracuje przez ok 10 sekund i gasnie ..a cisnienie szybuje w kosmos ? zasiegne dzis jezyka u znajomego kolegi mechnika, moze cos podpowie, mnie na razie skonczyly sie pomysly.. Jesli jeszcze mozesz, to sprawdz powrot paliwa z pompy ..czyli taki jakby przelew tylko z pompy, moze on jest zapchany,...
Problem rozwiazany. Przy rozbieraniu baku rozbieralem rowniez pompe paliwa. Gdy ja skladalem nie zwrocilem uwagi na gumowy oring na wyjsciu paliwa z pompy. Zagniotlo go co przelozylo sie na powrot paliwa do baku i zmniejszenie cisnienia tloczenia pompy. Temat do zamkniecia.
sprawdz cisnienie pompy wpinajac manometr w uklad jezeli bedzi przytkany powrot paliwa lub nie bedzi odpowitrzania zbiornika paliwa cisnienie w ukladzi wzrosnie i bedzie zalewalo swiece
A co zrobiłeś z powrotem ? Masz dać drugim wężem do tej bańki . Który rok i jaki silnik ?
Witam ,mam problem z odpalaniem autka ktore kupilem, mianowicie jak jest zimny jak juz odpali i pochodzi to juz ladnie odpala, ale zastanawiam sie to czy przyczyna tego moglo byc ,ze spaloną jedna swiece zarową mialem,czy tez paliwo schodzi z wezy i musialbym jakis zawor odcinajacy powrot paliwa zalozyc, jezeli tak to jaki ?
Nie powrot tylko EVAP. Jak nie rozumiesz to wytłumacze. Jest to recyrkulacja par paliwa ze zbiornika, opary tworzą wzrost cisnienia w zbiorniku i nalezy cisnienie to upuscic, w starych padłach jak np 126p szlo do powietrza i zawsze smierdzialo paliwem obok auta, w nowych tego zakazali i zrobili system przez który te pary trafiaha do kolektora ssacego,...
Jezeli jezdzisz na gazie i moze zapalasz na gazie, to moze nie masz benzyny w baku,musisz miec przynajmniej 5 litrow.Ja tak mialem ze bez benzyny zatarlem pompke,a z nie odlaczona pompka i benzyna w baku mozna jezdzic wtedy paliwo wraca przez powrot paliwa do baku i nic sie nie stanie,a pompka sie smaruje-najlepiej paliwo z dobrej stacji.
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
do odpalenia wystarczy okolo 160 bar - to jest graniczne cisnienie przy ktorym aktywuje sie elektronika. jak nie chce sie odpowietrzyc to zrob talk , odlacz przewod od filtra paliwa ten ktorym zasysa paliwo ze zbiornika w to miejsce dopasuj jakis przewod ktorym podasz paliwo z np butelki , oczywiscie butelke trzeba umiescic powyzej silnika wtedy wstepnie...
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Pompka chodzi jakąś sekunde po przekreceniu zaplonu. W zasadzie oprocz chlodzenia paliwa to moze jej nie byc. Zdejmij powrot z tandema kup duzą strzykawkę i zassij aż poleci paliwo. Potem kręć do zapalenia kontrolki oleju. Jak za piątym razem nie zacznie łapać to trzeba będzie szukać dalej.
W N16 K9K padały wtryski paliwa i pompa ale pierwsze sprawdz wtryski czy ktorys nie jest zatkany i paliwo wraca sie przez powrot
Po odkreceniu przewodu(metalowego) doprowadzajacego paliwo cisn paliwa wydaje sie byc dobre. Pytanie czy paliwo podawane jest tylko przez te pare sekund gdy pracuje pompka? No i wiadomo ze jak odpali... Ale czy w momencie krecenia rozrusznikiem tez powinno podawac paliwo? Powrot zaslepilem i tez nic...
Oczywiście że powrotem powinno lecieć paliwo, jak jest sucho to pompa nie wyrabia i nie jest w stanie otworzyć regulatora ciśnienia
Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza kata wtrysku. To wszystko wymaga dosc sporego...
witam,z twojego opisu kolego stawialbym na niewlasciwe ustawienie zaplonu,dlatego kicha w gaznik,a to bulgotanie w zbiorniku paliwa to tylko powrot nadmiernej ilosci paliwa do zbiornika,tak zwany przelew.pozdrawiam
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Tak jak mowilem, tak i jest odkopuje temat. Otóż moj problem sie nasila, samochod zimny nie chce jechac, rozpedzam sie do 20 km/h dalej nie jedzie, sprawa jest taka ze jak juz sie tocze zgasze go, odpale i jakos jedzie, czasem musze powtorzyc czynnosc, lecz nie zawsze dziala. Odkrylem 2 rzeczy: mam zaslepiony powrot od listwy wtryskiwaczy, kto to zrobil...
witam . mam problem z moja vectra a rocznik 91 1,6i . wtrysk jednopunktowy nie podaje paliwa na powrot . wcale nie chce odpalic . prpbowalem z plaka i cos tam łapał ale bardzo słabiutko . auto posiada takze instalacje lpg . nie mam pojecia co jest przyczyna tego
czyli piec wpinam w maly obieg na wejsciu do nagrzewnicy dojscie paliwa osobno z baku powrot tez czy nie ??tlumik itp to juz pikus musze najpierw pomyslec gdzie upchac piec. jest artykul o montazu ale skan jest marnej jakosci i nie da sie przyblizyc :(;(
Skoro slychac bulgotanie w baku to pompka moze byc ok,poniewaz ten bulgot to prawdopodobnie powrot paliwa do baku.Jak wnioskuje w baku masz okolo 10 litrow paliwa.Ale skoro slychac przekazniki to znaczy ze instalacja jest sprawna.Teraz,zeby sprawdzic pompke paliwa,czy pompuje paliwo,musisz zrobic takwyjac przewod paliwowy z urzadzenia wtryskowego i...
Wlasnie czekam na miejsce w garazu kolegi do sprawdzenia przelewow. Zauwazylem jeszcze cos, znajomy ktory dobrze ogarnia diesle doradzil mi abym wywalil stare przewody paliwa powroty spod maski i wstawil zwykle bez tych zapinek bo moze lapie powietrze, wymienilem je na bezbarwne aby zobaczyc jak plynie paliwo i zobaczylem ze prawie wgl nie idzie. Przewod...
Wraca ponownie na zasilanie pompy, juz za filtrem paliwa. I cisnienie jakie jest w przewodzie (od pompy z zbiornika) tloczy go do gory z powrotem :/
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
powrot simlock powrot ustawien fabryczny powrot programu glownego
canon eprom diagnostyka wtrysków delphi żarnik nagrzewnicy
pralka whirlpool przetwornica pykanie przód
Podłączenie dwóch mostków prostowniczych do jednego uzwojenia wtórnego Ładowanie hulajnogi Joyor S5 przy 40%-50% baterii