uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Regulator cisnienia zmieniony razem z pompa, powrot paliwa tez sprawdzony.
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Czesc wszystkim. Mam volvo V40 Turbo Benzyna+ gaz i z listwy wychodzi taki zawor u dolu metalowy u gory plastikowy. Idzie przez niego powrot paliwa jest on wciskany w listwe. Prosze napiszcie jak to dziadostwo sie nazywa, gdzie to mozna dostac i jaka w przyblizeniu cena.
Ja bym proponowal przelew czyli powrot paliwa do baku wtedy pompa nadmiar odprowadzi a nie bedzie wlewac do gaznika.
Gdzie się znajduja te oringi??? Wszystkie przewody sa sprawdzone także taka możliwość wykluczam. Zamierzalem Powrot paliwa z wtryskiwaczy poscic bezpośrednio do zbiornika bo ewidentnie przez wtryski dostaje się powietrze jesli to już nie pomoze to się poddaje.
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
A co zrobiłeś z powrotem ? Masz dać drugim wężem do tej bańki . Który rok i jaki silnik ?
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
popychacz cały czas wprawia pompke w ruch,ona pracuje cały czas a powrot paliwa idzie nie przez pompke tylko odrazu do zbiornika
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Dzieki. Powrót paliwa jest suchy. pompe slychać. ale na listwie jest tylko zasilanie paliwa a sprawdzałem inne silniki fiata to miały na listwie zasilanie i powrot paliwa. imobilajzer jest ok sprawdzał elektryk na liczniku nic sie nie wyświetla sprawdzałem też ciśnienie na tłokach jest 10. Czarna magia :|
no to i ja dodam swoje trzy grosze jezdze fabia 1,4MPI z iinstalacja gazowa stosuje taki uklad :pompa paliwa stale pracujaca /nieprawda jest ze instalacja nie ma przelewu do zbiornika-powrot to niebieski wezyk/ Informacje podalem za grupa skoda na autokacik.pl, jeden czlowiek przerabia fabie 1.4/60KM wstawiajac turbo sprezarke i pisal, ze musi dorobic...
sprawdz cisnienie pompy wpinajac manometr w uklad jezeli bedzi przytkany powrot paliwa lub nie bedzi odpowitrzania zbiornika paliwa cisnienie w ukladzi wzrosnie i bedzie zalewalo swiece
Problem rozwiazany. Przy rozbieraniu baku rozbieralem rowniez pompe paliwa. Gdy ja skladalem nie zwrocilem uwagi na gumowy oring na wyjsciu paliwa z pompy. Zagniotlo go co przelozylo sie na powrot paliwa do baku i zmniejszenie cisnienia tloczenia pompy. Temat do zamkniecia.
Wraca ponownie na zasilanie pompy, juz za filtrem paliwa. I cisnienie jakie jest w przewodzie (od pompy z zbiornika) tloczy go do gory z powrotem :/
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Witam Auto jak w temacie odpala dobrze na wolnych też bez problemu ale podczas dodawania gazu głośno pracuje i się dławi. Na wyższych obrotach mocno dymi . Objawy jakby lały wtryskiwacze . Po odłączeniu powrotów z wtryskiwaczy objawy giną . Wymienione wtryskiwacze , przewód powrotny paliwa oraz regulator na pompie -bez zmian. W sterowniku brak błędów...
Motyla noga ... Czy objaw jest identyczny ...tzn silnik pracuje przez ok 10 sekund i gasnie ..a cisnienie szybuje w kosmos ? zasiegne dzis jezyka u znajomego kolegi mechnika, moze cos podpowie, mnie na razie skonczyly sie pomysly.. Jesli jeszcze mozesz, to sprawdz powrot paliwa z pompy ..czyli taki jakby przelew tylko z pompy, moze on jest zapchany,...
Witam ,mam problem z odpalaniem autka ktore kupilem, mianowicie jak jest zimny jak juz odpali i pochodzi to juz ladnie odpala, ale zastanawiam sie to czy przyczyna tego moglo byc ,ze spaloną jedna swiece zarową mialem,czy tez paliwo schodzi z wezy i musialbym jakis zawor odcinajacy powrot paliwa zalozyc, jezeli tak to jaki ?
Jezeli jezdzisz na gazie i moze zapalasz na gazie, to moze nie masz benzyny w baku,musisz miec przynajmniej 5 litrow.Ja tak mialem ze bez benzyny zatarlem pompke,a z nie odlaczona pompka i benzyna w baku mozna jezdzic wtedy paliwo wraca przez powrot paliwa do baku i nic sie nie stanie,a pompka sie smaruje-najlepiej paliwo z dobrej stacji.
Oczywiście że powrotem powinno lecieć paliwo, jak jest sucho to pompa nie wyrabia i nie jest w stanie otworzyć regulatora ciśnienia
Witam. Mam prośbę, czy może mi ktoś pomóc? Gdzie mogę dostać część przedstawioną na zdjęciach? Dokładniej jest to "króciec" ( nie znam fachowej nazwy ) powrotu paliwa, pompy wtryskowej LUCAS CAV. Dokładnego numeru nie mam, ponieważ nie ma tabliczki.
przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Z tego co pamiętam to dochodziło do pęknięcia głowicy w miejscu który opisujesz ale w tedy płyn chłodniczy przez powrót paliwa dostawał się do zbiornika paliwa i po pewnym czasie unieruchamiał silnik.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
MAM TEZ OLEJ DO SPREDANIA ZA 600L 2ZL/1L . Kontakt: bauman(at)o2.pl
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
morze walnięta świeca i zatkany powrót paliwa do zbiornika
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza kata wtrysku. To wszystko wymaga dosc sporego...
Zaślepka na imbus 6 wykręć i w jej miejsce wkrecamy manometr. W tandempompie nie daleko króćca powrotu paliwa.
Witam Problem wyglada nastepujaco: Przy energicznym nacisnieciu gruszki przy filtrze paliwa(Mann) w przewodzie powrotu do bak pokazuje sie powietrze i to w nie malej ilosci ,rowniez zbiera sie w filtrze. PO oczyszczeniu gornej czesci filtra po pewnym czasie robi sie wilgotno przy zaciskach wezy. Czy moze to byc wina filtra czy tez samch zacisków mocujących...
witam,z twojego opisu kolego stawialbym na niewlasciwe ustawienie zaplonu,dlatego kicha w gaznik,a to bulgotanie w zbiorniku paliwa to tylko powrot nadmiernej ilosci paliwa do zbiornika,tak zwany przelew.pozdrawiam
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty.
Witam, Mam klopot z ukladem paliwowym, objaw trudno zapalic auto, zachowuje sie jakby byl uklad paliwowy zapowietrzony, jakby pompa nie miala sily podac paliwa, jak zapali to czasem pracuje normalnie czasem , aby w ogole dalej pracowal gaz musi byc wcisniety do konca a i tak jest maks 1000 pbr/min. Dodatkowo pojawil sie wyciek z pompy wtryskowej - nie...
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Witam, Chce zamontować Webasto BW50, z własnym zbiornikiem paliwa, zasilanym z powrotu paliwa do baku. Problem jest w tym, że moje listwa wtryskowa nie ma przewodu powrotnego, tylko zasilający, bezpośrednio z pompy paliwa umieszczonej w baku. Macie jakieś propozycje jak mozna rozwiązać ten problem? Myślałem o: - Sprzedaż BW50 i kupno piecyka z pompą...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
(at)robokop "Panowie, przy membranowej pompce nie musi być powrotu w ogóle - PF125p, 126p itp konstrukcje - nie miały. " A to ciekawostka... W czym masz problem?
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
Nieszczelność dolotu lub powrotu paliwa
Tutaj masz sposób na wymianę uszczelniaczy. http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...
Hank chyba bym nie pytał jakbym wiedział że pompka w webasto tego nie wytrzyma. dodatkowa rurka i dodatkowa pompa a wyjście paliwa z webasta zaślepić ?
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
wyjmij zaworek z pompy wtryskowej koszt ok 40zł nowy mialem tak w omedze b 2.5 tds raz palil raz nie czasem jak by chcial ale niestety teraz chodzi juz 3 miesiace bez problemu zobacz czy ten zaworek nie jest przytopiony od gury jak jest to sie nawet nie zastanawiaj a jak nie to wkladka w stacyjce zobvaczjeszcze czy niemasz jakiegos odciecia zaplony...
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Moje główne spostrzeżenie jak przytrzymam powrót paliwa i zgaszę, poczekam z zaślepionym powrotem to auto odpala od razu. O który powrót ci dokładnie chodzi?
Niestety. Nawet jak wymieniłem pompę tandemową na nówkę z Borsehunga, problem jest nadal ten sam. Z nowych rzeczy to na kanale 13 Cylinder nr 2 - podbija do około 3 mg/h Cylinder nr 4 opada do około -3 mg/h Jeszcze spróbowałem zacisnąć powrót paliwa i się okazuje, że szybciej odpalił, ale już za drugim razem. Ale odpalenie było znacznie szybsze. Dodatkowo...
Będziesz musiał dodatkową rurkę w zbiornik zamontować. Nic to nie da. mam webasto thermo top t bw 50 Webasto nie ma pompki zewnętrznej. Jest napełniane z powrotu paliwa.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Pytanko mam takie,jaki bezpieczny przyrost mocy uzyskam dokładając turbosprezarke lub kompresor?Nie zamierzam wymieniac walków,rozwiercac gniazd zaworow i chipowac-bo brak kasy jedynie splanowanie glowicy choc niekoniecznie,skrzynia standard.Wlasnie o kompa mi chodzi....do jakiego przyrostu poradzi sobie z dawkowaniem paliwa i utzymaniem odpowiedniego...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Skoro slychac bulgotanie w baku to pompka moze byc ok,poniewaz ten bulgot to prawdopodobnie powrot paliwa do baku.Jak wnioskuje w baku masz okolo 10 litrow paliwa.Ale skoro slychac przekazniki to znaczy ze instalacja jest sprawna.Teraz,zeby sprawdzic pompke paliwa,czy pompuje paliwo,musisz zrobic takwyjac przewod paliwowy z urzadzenia wtryskowego i...
Problem tkwił w pompie paliwa, zatykało czymś powrót paliwa, z czego wynikało gaśnięcie. Pompiarz poprawił i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu.
Na początku przewody powrotu paliwa przy wtryskach a potem się okazało że dwa wtryski przy powrocie puszczają listwa to jakaś 100zł ale wtryski to już inna bajka.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Dokładnie to co napisałeś. Określ ile ciepła potrzebujesz, jekie elementy będzie obejmowała instalacja - grzejniki, ogrzewanie podłogowe, cwu, jakie parametry musi mieś woda grzewcza (temperatura zasilania i powrotu), jakie paliwo, jakie sterowanie?
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Jak dobrze rozumiem to jest ok. myślałem że jak dmuchnę w rurkę powrotną to bez problemu będzie przepływ. Normalne że nie chcę niczego popsuć. Przeczytałem że na powrocie jest jakaś chłodnica i to ona może być zatkana.
Po objawach, zapowietrzona pompa. Sprawdź w czasie kręcenia rozrusznikiem czy z pompy idzie paliwo na powrót. Może być woda w paliwie. Jaki dym idzie z rury w czasie odpalania.
Dziękuję wszystkim za pomoc, okazało się że pomylone zostały przewody przy zbiorniczku wyrównawczym, tzn pary paliwa z powrotem paliwa.
Gdzieś oglądałem Rosjanina który to zdiagnozował. Daj płynu do mycia naczyń na pracującym silniku na wtryskiwacze i będzie się pienił. Niby pomaga zaworek zwrotny na tej listwie powrotu paliwa.
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
witam . mam problem z moja vectra a rocznik 91 1,6i . wtrysk jednopunktowy nie podaje paliwa na powrot . wcale nie chce odpalic . prpbowalem z plaka i cos tam łapał ale bardzo słabiutko . auto posiada takze instalacje lpg . nie mam pojecia co jest przyczyna tego
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
A czy ktoś z problemami odpalania sprawdzał już obwód paliwa niskiego ciśnienia. I ewentualnie szczelność na powrocie paliwa (przelewy)?
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
. Jest zasilanie i powrót paliwa. To wszystko.
Czy pompke paliwa webasto da się wpiąć w powrót paliwa za filtrem żeby nie ciągnąć przewodu aż do baku.
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Jest thermo top T z wewnętrznym zbiornikiem , podłącza się go do powrotu paliwa z silnika, tylko że to już stare sprzęty i ciężko znaleźć w przyzwoitym stanie
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
Pompy elektryczne masz 2, druga obok filtra, na podłodze pod nogami pasażera. Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo.
W motocyklach nie ma powrotu paliwa z listwy, regulator jest w pompie.
Mogą powoli puszczać uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Miałem taki przypadek w toledo, tylko dużo bardziej zaawansowany. Filtr był czarny jak smoła. Po prostu walił spalinami w powrót paliwa.
Witam. Czy to "wozidło" dobrze jeździ? Może to powrót paliwa...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Witam, kupilem ogrzewanie postojowe DW50 i chcialbym podlaczyc zasilanie paliwa. Z tego co wyczytalem nalezy sie wpiac w powrot do baku. Czy trzeba sie wpiac szeregowo, czy rownolegle? Czy jest potrzebny zawor zwrotny?
Witam po krótkiej przerwie. Zauważyłem ze w zakupionym przeze mnie aucie z silnikiem z18xe w zbiorniku siedzi pompka od silnika 1.6 8V nie ma tam żadnego zaworka ciśnienia paliwa bo z tego co wyczytałem w google te silniki nie mają powrotu paliwa tylko posiadają zaworek ciśnienia paliwa.I teraz moja prośba bo muszę wymienić pompkę albo pompkę z całym...
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
Od pompki zasilającej i powrotu paliwa. Zdejmij powrót i patrz czy powrotem leci paliwo. I kiedy zaczyna lecieć.
zawor powrot powrot simlock powrot ustawien fabryczny
amazon assistant ogniwo peltiera zwarcie wentylator chłodnicy scenic
behringer inuke nu6000 emulator sondy lambda
Różnice między wzmacniaczami OP07 a OP07CDR Najlepsze taczki akumulatorowe: Makita, PowerPac, Scheppach, Greenworks