Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Zimy powrot obniza temp. spalin, a mimo ze wiecej ciepla bedzie odbierane ze spalin to spaliny zaczynaja sie skraplac juz w kotle co powoduje jego szybsze rdzewienie i w pewnym stopniu izoluje przekazywanie ciepla. Jak wczesniej pisalem, zmien pare razy nadmuch na nieco mniejszy i sprawdzaj czas miedzy praca a podtrzymaniem. Jesli czas pracy bedzie...
Nie brnalbym dalej w powrot paliwa ktory opisales , cisnienie paliwa ktore powraca do zbiornika bedzie zawsze wyzsze niz atmosferyczne a zadnego zaworu zwrotnego na powrocie do zbiornika nie ma . A logicznie rzecz biorac jak na powrocie z wtryskiwaczy i listwy wzrosnie cisnienie to wartosci m-prop takze powinny zmalec a w Twoim przypadku zawor otwiera...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
mała podpowiedź było troche błędów w Twoim programie i przeczytaj co dopisałem wyżej odnośnie pull up [syntax=basic4gl]'----------------------... '--------------------KONFIGURACJA-------... $regfile = "m8def.dat" 'informuje kompilator o procesorze $crystal = 8000000...
Regulator cisnienia zmieniony razem z pompa, powrot paliwa tez sprawdzony.
Jest wiele silnikow na szrotach ktore w takim agregacie popracuja pare lat, wiec dla wiekszosci mechanikow to koszt samego alternatora. Nadmiar energii wcale nie musi byc oddawany do sieci, (nie ma takiego wymogu) wiec nie ma kosztow przylacza sieci i zadnych specjalnych odbiorow. Odpowiednia moc alternatora i w zimowym okresie grzewczym mozna nadmiar...
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Czesc wszystkim. Mam volvo V40 Turbo Benzyna+ gaz i z listwy wychodzi taki zawor u dolu metalowy u gory plastikowy. Idzie przez niego powrot paliwa jest on wciskany w listwe. Prosze napiszcie jak to dziadostwo sie nazywa, gdzie to mozna dostac i jaka w przyblizeniu cena.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Nie ma takiej opcji, do filtra paliwa dochodzą tylko dwa przewody a przewód od par paliwa idzie do góry do zbiornika, Dodano po 5 Jeden to napowietrzanie a drugi to co pisałem Zawór napowietrzania zbiornika to numer 5, pary paliwa to numer 12 a co z zaworem o numerze 15? Zawor 15 i 12 to jest to samo tylko tak przestawiono na rysunku że jest cześć...
Gdzie się znajduja te oringi??? Wszystkie przewody sa sprawdzone także taka możliwość wykluczam. Zamierzalem Powrot paliwa z wtryskiwaczy poscic bezpośrednio do zbiornika bo ewidentnie przez wtryski dostaje się powietrze jesli to już nie pomoze to się poddaje.
no to i ja dodam swoje trzy grosze jezdze fabia 1,4MPI z iinstalacja gazowa stosuje taki uklad :pompa paliwa stale pracujaca /nieprawda jest ze instalacja nie ma przelewu do zbiornika-powrot to niebieski wezyk/ Informacje podalem za grupa skoda na autokacik.pl, jeden czlowiek przerabia fabie 1.4/60KM wstawiajac turbo sprezarke i pisal, ze musi dorobic...
Chrysler Vision 3.5 V6 24 V 94r. automat. Wysokie obroty 2000 na biegu jałowym. Po wymianie pomy paliwa w zbiorniku, filtra paliwa auto pali ok za pierwszym kreceniu. Problem mam taki ,ze od poczatku trzyma wysokie obroty 1800 na poczatku jak sie rozgrzeje 2000 rowno non stop. Sprawdzalem silniczek krokowy, dziala -wysuwa sie, chowa, oczyscilem go lekko...
Spróbuj zmierzyć cisnienie paliwa w momencie jak masz korekty na plus. Niestety, problem pojawia sie raz na okolo dwa dni i czesto na chwile - wylaczenie/wlaczenie silnika, czy nawet kilkukrotne przegazowanie powoduje powrot do normy. W takich warunkach nie da sie nic testowac (chwilowo) i mierzyc - tylko 2 dni normalnej eksploatacji wywoluje blad...
własnie zgadza sie i wszystko wytrzyma , przeliczmy: paliwo z powrotu = paliwo z wejscia -paliwo spalone. czyli jesli podamy powrot na wejscie to nic sie nie stanie bo pompa bedzie ciagla paliwo z powrotu + kawałek paliwa na spalenie Dodano po 1 no widze ze rurke ładnie masz nawinietą , a ty gdzie rurke kupowałes i jaka gruba ma scianke
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Dzieki. Powrót paliwa jest suchy. pompe slychać. ale na listwie jest tylko zasilanie paliwa a sprawdzałem inne silniki fiata to miały na listwie zasilanie i powrot paliwa. imobilajzer jest ok sprawdzał elektryk na liczniku nic sie nie wyświetla sprawdzałem też ciśnienie na tłokach jest 10. Czarna magia :|
Ja bym proponowal przelew czyli powrot paliwa do baku wtedy pompa nadmiar odprowadzi a nie bedzie wlewac do gaznika.
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
witam, czy zamieniales cos w tych przewodach? niby nie ma mozliwosci sa tak ustwine ze nie powinno sie to zdarzyc, ale jezeli zaminiles powrot z zasilaniem moze tak sie dziac, zainstalowane sa tam kulki blokujace cofanie sie paliwa.-lub z powrotu kulka wypadla, mozna sprawdzic cisnienie paliwa jakie sie utrzymuje w filtrze za pomoca komputera d. oczywiscie.
Witam, Mam klopot z ukladem paliwowym, objaw trudno zapalic auto, zachowuje sie jakby byl uklad paliwowy zapowietrzony, jakby pompa nie miala sily podac paliwa, jak zapali to czasem pracuje normalnie czasem , aby w ogole dalej pracowal gaz musi byc wcisniety do konca a i tak jest maks 1000 pbr/min. Dodatkowo pojawil sie wyciek z pompy wtryskowej - nie...
popychacz cały czas wprawia pompke w ruch,ona pracuje cały czas a powrot paliwa idzie nie przez pompke tylko odrazu do zbiornika
Motyla noga ... Czy objaw jest identyczny ...tzn silnik pracuje przez ok 10 sekund i gasnie ..a cisnienie szybuje w kosmos ? zasiegne dzis jezyka u znajomego kolegi mechnika, moze cos podpowie, mnie na razie skonczyly sie pomysly.. Jesli jeszcze mozesz, to sprawdz powrot paliwa z pompy ..czyli taki jakby przelew tylko z pompy, moze on jest zapchany,...
Problem rozwiazany. Przy rozbieraniu baku rozbieralem rowniez pompe paliwa. Gdy ja skladalem nie zwrocilem uwagi na gumowy oring na wyjsciu paliwa z pompy. Zagniotlo go co przelozylo sie na powrot paliwa do baku i zmniejszenie cisnienia tloczenia pompy. Temat do zamkniecia.
A co zrobiłeś z powrotem ? Masz dać drugim wężem do tej bańki . Który rok i jaki silnik ?
Nie powrot tylko EVAP. Jak nie rozumiesz to wytłumacze. Jest to recyrkulacja par paliwa ze zbiornika, opary tworzą wzrost cisnienia w zbiorniku i nalezy cisnienie to upuscic, w starych padłach jak np 126p szlo do powietrza i zawsze smierdzialo paliwem obok auta, w nowych tego zakazali i zrobili system przez który te pary trafiaha do kolektora ssacego,...
sprawdz cisnienie pompy wpinajac manometr w uklad jezeli bedzi przytkany powrot paliwa lub nie bedzi odpowitrzania zbiornika paliwa cisnienie w ukladzi wzrosnie i bedzie zalewalo swiece
Witam ,mam problem z odpalaniem autka ktore kupilem, mianowicie jak jest zimny jak juz odpali i pochodzi to juz ladnie odpala, ale zastanawiam sie to czy przyczyna tego moglo byc ,ze spaloną jedna swiece zarową mialem,czy tez paliwo schodzi z wezy i musialbym jakis zawor odcinajacy powrot paliwa zalozyc, jezeli tak to jaki ?
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
Jezeli jezdzisz na gazie i moze zapalasz na gazie, to moze nie masz benzyny w baku,musisz miec przynajmniej 5 litrow.Ja tak mialem ze bez benzyny zatarlem pompke,a z nie odlaczona pompka i benzyna w baku mozna jezdzic wtedy paliwo wraca przez powrot paliwa do baku i nic sie nie stanie,a pompka sie smaruje-najlepiej paliwo z dobrej stacji.
do odpalenia wystarczy okolo 160 bar - to jest graniczne cisnienie przy ktorym aktywuje sie elektronika. jak nie chce sie odpowietrzyc to zrob talk , odlacz przewod od filtra paliwa ten ktorym zasysa paliwo ze zbiornika w to miejsce dopasuj jakis przewod ktorym podasz paliwo z np butelki , oczywiscie butelke trzeba umiescic powyzej silnika wtedy wstepnie...
Pompka chodzi jakąś sekunde po przekreceniu zaplonu. W zasadzie oprocz chlodzenia paliwa to moze jej nie byc. Zdejmij powrot z tandema kup duzą strzykawkę i zassij aż poleci paliwo. Potem kręć do zapalenia kontrolki oleju. Jak za piątym razem nie zacznie łapać to trzeba będzie szukać dalej.
Po odkreceniu przewodu(metalowego) doprowadzajacego paliwo cisn paliwa wydaje sie byc dobre. Pytanie czy paliwo podawane jest tylko przez te pare sekund gdy pracuje pompka? No i wiadomo ze jak odpali... Ale czy w momencie krecenia rozrusznikiem tez powinno podawac paliwo? Powrot zaslepilem i tez nic...
W N16 K9K padały wtryski paliwa i pompa ale pierwsze sprawdz wtryski czy ktorys nie jest zatkany i paliwo wraca sie przez powrot
Oczywiście że powrotem powinno lecieć paliwo, jak jest sucho to pompa nie wyrabia i nie jest w stanie otworzyć regulatora ciśnienia
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Kolego BizU, obawiam sie, ze jednak sie mylisz i w twoim silniku jest powrot paliwa z pompy do zbiornika (jak zreszta w kazdym silniku diesla). Prosze, obejrzyj dokladnie ten uklad. Paliwo w pompie ITCI 20 smaruje, chlodzi i wykonuje prace uruchamiajac wewnetrzne elementy pompy w rodzaju np. przestawiacza kata wtrysku. To wszystko wymaga dosc sporego...
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
witam,z twojego opisu kolego stawialbym na niewlasciwe ustawienie zaplonu,dlatego kicha w gaznik,a to bulgotanie w zbiorniku paliwa to tylko powrot nadmiernej ilosci paliwa do zbiornika,tak zwany przelew.pozdrawiam
Skoro slychac bulgotanie w baku to pompka moze byc ok,poniewaz ten bulgot to prawdopodobnie powrot paliwa do baku.Jak wnioskuje w baku masz okolo 10 litrow paliwa.Ale skoro slychac przekazniki to znaczy ze instalacja jest sprawna.Teraz,zeby sprawdzic pompke paliwa,czy pompuje paliwo,musisz zrobic takwyjac przewod paliwowy z urzadzenia wtryskowego i...
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
witam . mam problem z moja vectra a rocznik 91 1,6i . wtrysk jednopunktowy nie podaje paliwa na powrot . wcale nie chce odpalic . prpbowalem z plaka i cos tam łapał ale bardzo słabiutko . auto posiada takze instalacje lpg . nie mam pojecia co jest przyczyna tego
Tak jak mowilem, tak i jest odkopuje temat. Otóż moj problem sie nasila, samochod zimny nie chce jechac, rozpedzam sie do 20 km/h dalej nie jedzie, sprawa jest taka ze jak juz sie tocze zgasze go, odpale i jakos jedzie, czasem musze powtorzyc czynnosc, lecz nie zawsze dziala. Odkrylem 2 rzeczy: mam zaslepiony powrot od listwy wtryskiwaczy, kto to zrobil...
czyli piec wpinam w maly obieg na wejsciu do nagrzewnicy dojscie paliwa osobno z baku powrot tez czy nie ??tlumik itp to juz pikus musze najpierw pomyslec gdzie upchac piec. jest artykul o montazu ale skan jest marnej jakosci i nie da sie przyblizyc :(;(
Panowie jak temat rozwiązać? Mam identyczny
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Witam, właśnie walczę z odpalaniem na zimnym silniku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Co do tego zaworu i pytania czy powinno ciec paliwo do podciśnień to: Jezeli paliwo ciekło by z drożnym powrotem to bylo by zle gdyz silnik dostawal by za duzo pb.Jezeli zacisnales powrot po powinno ciec - tak mi sie przynajmniej wydaje i tak jest...
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
No tak tylko to jest normalne ze jak krecisz rozrusznikiem pompa powoli nabija to cisnienie potrzebne do rozruchu silnika - a ma odpalic od strzalu - dlatego proponuje ci bezkosztow wyciagnac czujniki z pompy i sprawdzic stan oringow - mozesz na probe wyciagnac wtyczke z regulatora mprop i zobaczyc czy odpali za 1 razem. Robiac test przelewowy wtryskiwaczy...
Wlasnie czekam na miejsce w garazu kolegi do sprawdzenia przelewow. Zauwazylem jeszcze cos, znajomy ktory dobrze ogarnia diesle doradzil mi abym wywalil stare przewody paliwa powroty spod maski i wstawil zwykle bez tych zapinek bo moze lapie powietrze, wymienilem je na bezbarwne aby zobaczyc jak plynie paliwo i zobaczylem ze prawie wgl nie idzie. Przewod...
Pytanko mam takie,jaki bezpieczny przyrost mocy uzyskam dokładając turbosprezarke lub kompresor?Nie zamierzam wymieniac walków,rozwiercac gniazd zaworow i chipowac-bo brak kasy jedynie splanowanie glowicy choc niekoniecznie,skrzynia standard.Wlasnie o kompa mi chodzi....do jakiego przyrostu poradzi sobie z dawkowaniem paliwa i utzymaniem odpowiedniego...
Filtr paliwa wymienilem sam okolo 2tys km przed wystapieniem awarii. Potem wymienilem znowu, pozniej zablokowal sie regulator na pompie, wymieniony na nowke. Potem sprawdzane wtryski, potem powrot do starego regulatora, potem wymiana pompy na uzywana, pompa teraz jest okay, bo po kilku dniach testow na warsztacie i czyszczenia ukladu wszystko gralo....
Witam no widzialem ten przeplywomierz mam pytanie dlaczego w tamtym co wczesniej pisalem byly 3 wyjscia a w tym co widzialem teraz co mi podales na tej stronie niemieckiej sa dwa wyjscia no ijest roznica ceny, ale powiedz mi jezeli podlacze jeden na zasilanie drugi na powrot przeplywomierz no i w komputerze od starego przeplywomierza mam 3 wyjscia jeden...
morze walnięta świeca i zatkany powrót paliwa do zbiornika
Jutro zrobie zdjecie i wrzuce . Nie urwalem niczego poprostu z pompy do filtra wychodzi jeden waz a za filtrem jest juz dwa jeden co doprowadza paliwo drugi powrot . Polaczylem je trojnikiem paliwowym i skrecilem wszystko na opaskach . Do tej pory bylo wszystko ok . Dodam ze owe szybkozlaczki ktore zaklada sie na filtr sa obciete i zalozone sa same...
z tym sie zgadzam tylko ktory to bedzie wezyk no bo jeden jest jako powrot na ja wezyku oznaczonym ktora strzalka bys to dal ?
W ukladach jednopunktowych odciecie paliwa nastepuje wyzej w stosunku do wtrysku wielopunktowego i powrot do podawania paliwa nastepuje przy wyzszych obrotach. Podyktowane to jest faktem ze w 1 punkcie musi zostac odtworzony film paliwa na sciankach kolektora dolotowego(dluzsza droga wtryskiwach tlok). Ponowne podawanie paliwa odbywa sie w 2 fazach...
witam mam problem z moja meganka, nie chce odpalic.. swieci mi sie pomaranczowa kontrolka od pewnego czasu ale auto normalnie jezdzilo nawet z zapalona kontrolka wymienilem elektrozawor stopu i filtr paliwa, ale samochod dalej nie chce odpalic pompa pompuje ale na powrot i nie daje na wtryski.. ma ktos jakis pomysl?
jakies jaja mysle ze moze byc zatkany powrot lub regulator cisnienia zwariował
Zaślepka na imbus 6 wykręć i w jej miejsce wkrecamy manometr. W tandempompie nie daleko króćca powrotu paliwa.
Hej, stop , stop Panowie, zacznijmy od tego ze krokiem numer jeden jest postawienie celu ktory chcemy uzyskac co w tym wypadku odpowiada max ilosci paliwa zamienionego na prace, nie cieplo czy halas swiatlo itd. Bezposrednim wykladnikiem sa NIUTONOMETRY , i tego sie nalezy trzymac a zmiana na pałe - a moze 4 bar map sensor, koncowki z kombajnu i turbo...
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty.
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Z tego co pamiętam to dochodziło do pęknięcia głowicy w miejscu który opisujesz ale w tedy płyn chłodniczy przez powrót paliwa dostawał się do zbiornika paliwa i po pewnym czasie unieruchamiał silnik.
Pomysl z dwoma przeplywomierzami (a w autach gdzie powrot jest na pomce paliwa nawet z jednym) jest fajny. Niestety coraz mniej jest osob ktore maja auto na gazniku, stad jak sobie sam nie napiszesz tego programu to pewnie nikt nie zrobi. Ja gdybym umial to bym to zrobil dla taty i nie tylko, ale narazie nie umiem... Po otrzymaniu ilosci impulsow przypadajacych...
WItam kolegów na forum. Już pędzę z odpowiedziami: co do przodu to na jedynce podnosi sie przednie koło do metra spokojnie, lecz tak robi sie tylko dwa, trzy razy, po zakupie nowej felgi tego rodzaju zabawa mi przeszła od razu :) Ruszając z dwójki już nie podniesie sie przodu. Sama konstrukcja nie jest cięzka bo waży ok 160kg (waga sie zmienia w zaleznosci...
wczoraj podczas podrozy z polski do niemiec po przejechaniu okolo 700 km samochod co jakis czas tracil moc ,"slabo przyspieszal" ale po chwili jakby dochodzil do siebie , i tak w kolko. paliwo bylo z polski z pewnej stacji. teraz czeka mnie powrot i mam malego pietra czy dojade bo boje sie ze to moze nawala pompa paliwa cz sa to typowe objawy dla siadajacej...
Powrót do zbiornika drożny. Wymieniłem przewód powrotny z pompy paliwa który łączy się z powrotem od wtryskiwaczy. Powrót z pompy idzie bez oporu do zbiornika a z wtryskiwaczy przez zaworek. Na próbę rozwierciłem zaworek żeby nie było oporu i jest dobrze ale to nie jest rozwiązanie. Zaworek ten jest chyba do czegoś potrzebny.
Witam bohun 000 W menu - SERWIS/KOCIOŁ/WYDAJNOŚĆ PODAJNIKA - sprawdź ile podajnik podaje paliwa w ciągu 1 min. U mnie fabrycznie ustawione było 0,15kg/min przy ciągłej pracy podajnika - co miało się nijak do rzeczywistości. Współczynnik ten nie ma wpływu na ilość podawanego paliwa (wg moich obserwacji), ale jest potrzebny do obliczenia przez sterownik...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Witam. Mam prośbę, czy może mi ktoś pomóc? Gdzie mogę dostać część przedstawioną na zdjęciach? Dokładniej jest to "króciec" ( nie znam fachowej nazwy ) powrotu paliwa, pompy wtryskowej LUCAS CAV. Dokładnego numeru nie mam, ponieważ nie ma tabliczki.
witam bardziej zastanawialem sie ktore styki w pompie przemierzyc bez jej rozbierania by stwierdzic ze plywak zwiera styk (bo chyba stykowo) zapalenia lampki rezerwy. przy okazji czy te dwa cienkie przewody o ktorych piszesz to + i powrot na lampke - czyli jak zewre je ze soba to - zakladajac ze reszta obwodu jest ok - zaswieci lampka?
witam zaczne od poczatku ford focus 1,6 tdci 2005r po uszkodzeniu turbiny z powodu zbyt tuzego kosztu naprawy zostal wymieniony silnik na dokladnie taki sam jak uszkodzony.... po zainstalowaniu silnika IDS pokazal zawor otwierajacy diesla do wtryskiwaczy.... po wymianie zaworu IDS nie pokazuje zadnych bledow lecz silnik nie ciagle nie odpala.... na...
Witam! Samochod to Volvo V70 2.0 20V 5 cylindrow. Zmienne fazy rozrzadu, 5 cewek osobnych zaplonowych, 5 wtryskiwaczy, zespol sterowania przepustnicy (calosc zamknieta w jeden element z okragla przepustnica, brak typowego silniczka krokowego - bocznika. Dwie sondy. Objawy sa takie: Po odpaleniu po ok 2 sekundach silnik zaczyna wachlowac obrotami od...
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
diodabg napisalem ze wezy nie da sie pomylic bo zasilanie jest grubsze a powrot ciensze z kablami tez raczej nie da sie pomylic bo wszystko jest kolorami albo gruboscia kostki wszystkie te sa idiotoodporne takze nie da sie ich pomylic juz sam nie wem co robic
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
Widze,ze temat sie rozwinal... Nie wiem czy przed napisaniem zwoich postow czytacie wszystkie,czy tylko ten ostatni... Na poczatku rozchodzilo sie o wylaczanie pompki,bo moze sie spalic,gdy w baku jest malo paliwa.Teraz posty dotycza tego,ze pompka moze sie spalic,gdy w ogole w baku jest paliwo... Mysle,ze co do chlodzenia pompki paliwem mozemy sie...
Witam wszystkich Moj problem polega na tym ze moj opel vivaro 1.9 cdti (blizniak Renault Trafic) zgasl rano po przejechaniu okolo 1 km. Mam przejechane 94tys i nigdy nie mialem problemow z tym autem poza wymiana alternatora. Po podpompowaniu paliwa reczna pompka auto zapala na ok 4-5 sekund i gasnie. Nie slychac zeby pracowala pompa paliwa w zbiorniku...
powrot do tematu kupilem nowy akumulator centra futura problemu z kreceniem nie ma ale z odpalaniem nadal to samo, grzanie dwukrotne zaczyna krecic po ok 5 6 sek jakb ychcial zapalic a nie mogl, po ok 10 sek jak dobije paliwa zapala i chodzi rowno, po zgaszeniu ponownie odpala bez problemu i tak co rano
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
hmm ogolnie komputer pokazal blad kolka zarowego za niskie napiecie oraz zanik plomienia .... kolek zarowy - ok ma prawo isc do diabla .... za niskie napiecie - uzywasz go jako postojowe czy jako dogrzewac bo piszesz +12 po stacyjce czyli dogrzewacz ?? nie masz zegarka pilota ? ) zanik plomiena - uszkodzony czujnik plomienia w co watpie zeby tyle rzeczy...
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
ocieplanie rur nic nie da jak instalacja jest zle wykonana sprawdz najpierw czy bojler jest wpiety na to samo zasilanie i powrot co kaloryfery czy ma choc jedno niezalezne, od tego pktu wszystko bedzie szlo jak z platka a problem z nagrzewaniem wody byc moze rozwiarzesz dodaniem 5 metrow rury, pompy i dwoch zaworow. Oczywiscie wszystko mozna zmechanizowac...
Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
Hmm sliska sprawa bo to wymaga ingerowania w instalacje paliwowa samochodu. .raz ze nieszczelnosci moga spowodowac pozar a dwa ze mozesz miec problemy z przegladem rejestracyjnym jak diagnosta zapyta co to za ustrojstwo i gdzie masz na to homologacje. Jesli jednak skupiamy sie na technicznej stronie zagadnienia to moze daloby sie pokombinowac z rozwiazaniem...
witam,niemam pojęcia ile ma doładowania,nikt mnie o tym nie poinformował ale warto to sprawdzic. Jak silnik jest zimny nie kopci nic,wraz ze wzrostem temperatury dymek robi sie gęściejszy i duzo wiekszy. Jak wskazówka temp.stoi na bacznosc jest na wolnych obrotach lekki dymek. Co do ERG to jest zaślepione tak mi stwierdzono,nieznam sie na tym i to mnie...
Po pierwsze primo witam wszystkich forumowiczow.Po drugie primo jestem tu nowy,wiec z gory sorki za ewentualne bledy. Jestem posiadaczem angielskiej wersji Lagi 1.8 RT 95/96 rok na benzynie,mam ja jakies 2 latka i od kiedy kupilem byly problemy z obrotami tzn : *czasem oborty ``plywaja`` w zakresie 900/1300 i czesto gasnie podczas tej dyskoteki *podczas...
Witam Problem wyglada nastepujaco: Przy energicznym nacisnieciu gruszki przy filtrze paliwa(Mann) w przewodzie powrotu do bak pokazuje sie powietrze i to w nie malej ilosci ,rowniez zbiera sie w filtrze. PO oczyszczeniu gornej czesci filtra po pewnym czasie robi sie wilgotno przy zaciskach wezy. Czy moze to byc wina filtra czy tez samch zacisków mocujących...
Albo nie ma powrotu paliwa do zbiornika, albo oszukuje czujnik ciśnienia paliwa - czasem trzeba zrobić mu adaptację.
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
mozna inaczej . ponizej opis doboru rezystorow do przerobienia wskaznika WPG4 dostepnego na rynku w cenie ok 37-40 pln + przesylka . na poczatek ustalamy jakie parametry ma nasz czujnik pb na pustym i pelnym zbiorniku aby wyznaczyc przedzial dzialania wskaznika i w-g tych ustalen dobieramy odpowiedni potenjometr . Podaje kolejność postepowania i ustalania...
Dodatkowy zbiornik, lub wymiana na inny model.
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
powrot simlock zawor powrot powrot ustawien fabryczny
officejet czyścić głowica podlaczyc unifon domofonu zabezpieczenie wzmacniacza kenwood
unitra wymiana tranzystorów niskoszumne ładowarka makita dc18rc schemat
Jak odzyskać kod radia Hyundai Santa Fe 2007 Projektor wyłącza się po wymianie lampy - co robić?