Albo zapchany DPF albo czujnik ciśnienia do wymiany.
no i raczej nie powinien. powinien dochodzić w momencie wtrysniecia plynu do ropy. Odbywa się to zawsze po zatankowaniu paliwa, w zaleznosci ile paliwa wlejesz to odpowiednio tyle plynu zostaje wtrysniete do zbiornika. Przypuszczam , że sam uzupełniłeś plyn i dla tego piszesz że zbiornik prawie pełny, ale nadal wywala informacje o niskim stanie plynu....
No właśnie też bym tu sugerował zapełnienie filtra cząstek stałych.
Ja mam C4 grand picasso 1.6 HDI 110km 2007r. Mi pokazało "particle filter additive level too low" czyli "zbyt niski poziom dodatku filtra cząstek stałych" Pod siedzeniem kierowcy znalazłem rurkę pod zaślepką. Prawdopodobnie do tankowania płynu eolys (prawdopodobnie ten zielony nie biały). Czy ma ktoś pomysł jak sprawdzić ile tego płynu tam naprawdę...
Wygląda na kabel albo od czujnika poziomu albo zaworu dozującego (pompki) płynu eolys
Są dwa rodzaje dodatku EOLYS, zmiana nastąpiła w 2003 roku. Do OPR 0941 jest Eolys DPX42, a od OPR 0942 Eolys 176. Nie wolno ich mieszać ani stosować zamiennie.
Problem nie jest związany z adblue tylko z dodatkiem do paliwa urea, czy też eolys. Tam jest drugi zbiornik dodatku koło lewego tylnego koła. Trzeba sprawdzić komputerem diagnostycznym czy jest komunikacja z pompą w zbiorniku i jaki jest obliczony poziom płynu, jak jest za mały to kupuje się butelkę ze specjalnym adapterem i napełnia zbiornik, później...
Zdaję sobie sprawę że istnieje 1-wire i wiem jak działa :) Bardziej mnie interesuje ten konkretny przypadek, a przede wszystkim 1. po co w ogóle istnieją niepodłączone ale opisane i udokumentowane piny pod czujnik poziomu - zmiana konstrukcyjna? Optymalizacja kosztów? 2. jakiego napięcia spodziewać się od strony sterownika na pinie VREF? Czy w takim...
W tym roczniku powinien być EOLYS 176. Na zbiorniku dodatku powinien być czarno-zielony korek. Czarno-biały korek jest dla dodatku DPX 42. Jeśli chodzi o błąd to powinien to powinien sygnalizować zbyt niski poziom dodatku. Uzupełnij poziom dodatku, zatankuj ON (przynajmniej 20l) i błąd powinien zniknąć.
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Na komputerze wyskoczyły następujące błędy: P2584 oraz P2585, wskazujące na coś z FAPem (dokładnie, na poziom płynu). Samochód ma przejechane 65K km, klient ma go od nowości, a instrukcja z tego co wyczytałem na i-necie sugeruje by płyn wymieniać co 60K km. Moje pytania: - Gdzie szukać zbiorniczka z płynem do...
Witam Mam problem z dozowaniem dodatku w Volvie V50 2.0d 136KM. Pomimo uzupełnienia i zresetowania poziomu płynu dalej krzyczy że niski poziom. Z tego co się zorientowałem padł czujnik w zbiorniczku . Da się ominąć ten czujnik czy szukać innego zbiorniczka czy wymienić razem z modułem ADM pod kanapą ? Jak stwierdzić przy zakupie czy czujnik w zbiorniczku...
To zalezy jaki masz typ fap i ile przewodów do wtyczki do zbiornika z eolysem. Czujnik poziomu dodatku w starszych wersjach do 11.2002 był w zbiorniku i wtedy tylko wymiana zbiornika wchodzi w grę a w nowszych wpisuje sie ilość dodatku lexią i komputer oblicza kiedy zostanie osiągnięty minimalny poziom. Ja kupiłem zbiornik od nowszego modelu (wtyczka...
Witam Auto jak w temacie. Uszkodzony został zbiornik i zalało sterownik: http://obrazki.elektroda.pl/4593355600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2145925100_1... Wymieniłem całą bańkę zalałem nowym płynem. Na pewno trzeba wyzerować liczniki to już wiem. Nie mam LEXI(jeszcze) a niestety mój mega macs nie poradzi sobie z...
Czołgiem! Być może temat który poruszam był omawiany gdzieś a ja go nie odnalazłem ale proszę uwierzyć od 2 dni szukam rozwiązania w internecie (jasno rozwiązanego problemu) i nie mogę znaleźć. Są to zazwyczaj rozpoczęte wątki bez rozwiązań Od kilku dni "zaświeca mnie" czerwony trójkąt i komunikuje konieczność pilnego serwisu silnika. Standard. Kontrola...
Po dolaniu do pełna dodatku Eolys 176 do zbiornika, podłączyłem komputer (Peugeot Planet 2000) i wykonałem resetowanie obydwóch liczników w kalkulatorze dodatku oleju napędowego. Błąd tego kalkulatora został skasowany. Natomiast kalkulator silnika pokazuje stały błąd: "minimalny poziom dodatku został osiągnięty". Żółta kontrolka na tablicy zgasła natomiast...
"Błąd poprawy jakości spalin" wskazuje na zapchany filtr cząsteczek stałych. W wypadku Peugeota i Citroena należałoby go zmienić na nowy (tak zaleca producent) lub wyjąć, wpuścić do środka szlauch i zostawić z lejącą się wodą na pół godziny (tak wskazują forumowicze, poszukaj "mycie fap"). Mhm, jako, że jest to filtr "mokry" to mógł się skończyć płyn...
Najprawdopodobniej winowajcą jest moduł pompki dodatku, domyślam się, że tam generowane są impulsy do pompki, jednak nie mam zielonego pojęcia gdzie on się znajduje. Jeżeli ktoś kiedyś coś takiego znajdzie, proszę o kontakt. Aktualnie poruszam się chyba bez eolysu, ale cytrynka nie jest niezadowolona. https://obrazki.elektroda.pl/9121276700_...
A wiesz ze zgodnie z przepisami demontaz filtra to wykroczenie i jesli na przegladzie (albo policja w czasie rutynowej kontroli) diagnosta sie tego dopatrzy to zatrzyma dowod ?I nie ma tu nic do rzeczy to ze mogly byc inne egzemparze tego modelu auta produkowane na inne rynki fabrycznie bez filtra. Drogi 0__0 Twoja troska o przestrzeganie prawa wzbudziła...
Tylko czyszczenie zbiornika wystarczy I pozniej skupic sie na dawkowaniu plynu dodatek FAP...zbyt duza ilosc zakleja szybko ssak zbiornika I filtr paliwa....to dosc popularna przypadlosc...wiem co mowie...dlatego po wymianie filtra jest natychmiatowa poprawa .jesli w aucie jest zapisany sporadyczny blad czujnil poziomu paliwa do bedzie dawkowal zbyt...
Pełny zbiornik tego dodatku wystarcza na jakieś 150-200 tys. km nie wiem więc czy po przejechaniu kilkuset km będzie widać jakąś różnicę. Pojedyncza "dawka" to ok 1 ml. Dodatek jest dodawany do paliwa po tankowaniu! Sterownik musi "zobaczyć" otwarcie wlewu paliwa i być w stanie obliczyć różnicę poziomu paliwa w momencie otwarcia i zamknięcia wlewu paliwa...
Witam ręce opadają jest tyle informacji na mój problem z tą różnicą tylko że u wszystkich jak robią test diagem pompka dozowania działa u mnie w fazie test urządzeń wykonawczych nic nie działa pompki nie słychać błąd połączenia z pompka dodanie niemożliwe. A potrzebuję jedynie schemat elektryczny do tej pompki gdzie są kable do czego podpiete sa. Płyn...
Peugeot 307 HDI 110 KM FAP 2004, przebieg 98500 km. Witam! Również przerobiłem problemy z regeneracją FAP i błędem Antipolution Fault - ustapiły po wymianie filtra paliwa. Po jakimś czasie wystapił znowu, ale z braku płynu Eolys. Obecnie pojawił się taki problem, że w trakcie jazdy nagle spadają obroty do poziomu biegu jałowego (ok. 800/min) i nie ma...
KOlego z taką trucizną chciał byś obcować? Ja nie . W sumie racja, ale już pomysł ze zbiorniczkiem 1-2l przy wlewie napełnianym przez jakiegokolwiek mechanika jużby nie było problemu ;) Dlatego każdemu kto ma mokego filtra uświadamiam żeby wyjeżdzał paliwo i zawsze tankował do pełna. Tyle , banalnie proste. Tak postaram się robić, rozumiem, że potwierdzasz...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Witam. Wziąłem się dzisiaj za wymianę filtra paliwa - auto mam trochę ponad rok a jeszcze nie wymieniałem. Co mnie zmotywowało do wymiany - przy wyprzedzaniu ciężarówki, bez żadnych wcześniejszych ostrzeżeń, obcięło mi dawkę paliwa do minimalnego poziomu i wywaliło check engine na desce. Okazało się, że to błąd P0087 czyli coś z paliwem a najłatwiej...
Od roku walczę z pojawiającym się błędem znanym powszechnie jako Antipollution Fault. Opiszę najpierw co zrobiłem do tej pory. Wymianie uległy: czujnik różnicowy ciśnienia spalin (fap), czujnik ciśnienia doładowania, elektrozawór EGR, przepustnica powietrza, intercooler (rzeczywiscie byl troche nieszczelny), uzupelniono eolys, zresetowano kalkulator...
Witam, mam problem z peugeotem 307 1,6 hdi 110km 2005r. Wyświetla mi sie komunikat iz powinienem uzupełnic płyn w zbiorniczku Fap- wiec sprawdziłem zawartość zbiorniczka na płyn i okazało sie ze płyn jest (prawie cały zbiornik) wymieniłem korek wlewu paliwa, niestety nic to nie dało wiec wymieniłem cały zbiornik FAP bez rezultatów- błąd o niskim poziomie...
peugeot eolys zbiorniczek eolys płyn eolys
pralki blomberg wykorzystanie zasilacza drukarki filtr cząstek stałych
elektromechanik samochodowy elektryk samochodowy
Różnice między tranzystorami FGL40N120AN i FGL40N120AND Schemat prostownika z tyrystorami T25, 12V