Kolego zobacz czy przypadkiem nie masz układu z dwoma poziomami jazdy. Niektóre naczepy (bardzo rzadko) mają zawór poziomowania (ten z prętem pod naczepą) z drugim poziomem jazdy (wtedy przy porcie oznaczonym 4 jest podłączony wąż pneumatyczny). Chodzi o to wtedy, że jak oś 1 idzie do góry, to cała naczepa też podnosi się (drugi poziom jazdy ) żeby...
W WABCO możesz programować poziomami jak sdp bądź wpisać wartość poziomu jazdy z klawiatury. 90 % kalibracji zawieszenia tak robię.
Piszecie o dwóch różnych systemach panowie. ECAS Wabco ( bo to ich nazwa) miał od zawsze czujniki indukcyjne i ELC Knorr ma czujnik potencjometryczne. Volvo pod koniec lat 90 przeszło z poziomowania całkowicie pneumatycznego na elektroniczne ELC. W systemach nie elektronicznych pilot i elektrozawory były stosowane do manewrowania zawieszeniem pod rampą...
Witam i dziękuję Wam za odpowiedzi. Pozwolicie, że jeszcze pociągnę temat. Jak człowiek z Texy z Włoch zdalnie przez pulpit ustawił swój profil (z pliku *.xml_) oraz uruchomił odpowiedniki plik .exe z parametrem /manual to po połączeniu się ze sterownikiem ECAS (symbole i parametry typu sterownika wpisywał ręcznie) w opcji "regulacje" obok pozycji do...
Kalibrację robię na dwa sposoby. Mechaniczna - poziom jazdy, poziom górny, poziom dolny lub tylko poziom normalny i odległości do góry i dołu. Dla Wabco, programem Wabco bez klocków. Texą z klockami dystansowymi ( zależnie od auta). " Z klawiatury- programem Wabco" przez wpisanie wartości klawiaturą i zapamiętanie. W przypadku uszkodzonego programu,...
Po pierwsze Volvo nie ma systemu ECAS bo to produkt Wabco A volvo jest na układzie Knorr. Z Ecasem Wabco nie ma tematu - przyjmuje wszystko. Knorr niestety nie. Wartości wskazań z czujników poziomu muszą być blisko standardu. Jeśli przód miał zły poziom to podmień czujnik, ustaw na poziom i kalibruj. To są czujniki potencjometryczne więc złe styki w...
Mam pytanie czy możesz określi system ecasu czy jest to Wabco czy Knorr. Jakie masz czujniki poziomu, możesz podać numer z czujnika poziomu to sam go zidentyfikuję. Jeśli nadal masz problemy z naprawą to mogę ci pomóc w diagnostyce przez " teamviewer". telefon do mnie mogę ci podać na skrzynkę.
Witam, posiadam Mercedesa 814 cały na poduszkach. Sterowaniem zajmuje się pilot wabco, podobny jak tutaj: http://www.sklepy24.pl/sklep/samcar_pl/p... Problem w tym, że auto stoi za wysoko. Teoretycznie jest możliwość jego obniżenia za pomocą odpowiednich klawiszy, jednak zawsze po tej operacji pojawia się na desce kontrolka...
To do tego "auta" na zdjęciu? Daj sobie spokój z kombinowaniem elektroniką. Zawory mechaniczne poziomowania wabco, coś z serii SV1390 chyba, jeden z wajchą na podnoszenie i opuszczanie w kabinie, zbiornik 15-20 litrów i sprężarka akumulatorowa do 5 barów. Zamkniesz się w tysiącu złotych. Po co Ci opóźnienie reakcji na zakrętach 1 sekunda? Zadziała jak...
chwile po zakończeniu jazdy i zgaszeniu auta (ok 2 minut) powietrze zaczyna uchodzić. Jeżeli podniosę troszkę na poduszkach a następnie ustawie na poziomowanie to po powrocie do wysokości do jazdy zaczyna uchodzić. Czy ktoś naprawia tego typu zawory? Jaki może być koszt nowego lub regenerowanego? Uchodzi dopiero po wyłączeniu zapłonu? Zawór osi podnoszonej...
Tak dociekliwy jestem, ponieważ autobus podczas jazdy samoczynnie lubi sie z jednej strony podnieść raz lewa , a innm prawa strona. Po wciśnięciu klawisza poziomującego wraca wszystko do normy. Dodam, że kontrolka od błędów w tym momencie się nie zapala i w układzie nie występują żadne błędy
wabco błąd wabco sterownik osuszacz wabco
audio adapter nokia volvo silnika speaker workshop pomiary
Integracja CS5460 z ESPEasy: Jak to zrobić? DJI Battery Killer download: master-club.org, GitHub, Telegram, Google Drive mirrors, CP2112 driver info