Wymienić korek i sprawdzić.
Co do błędu EBS kolega HADŻI myślę że wyczerpał temat całkowicie. Natomiast wracając do kwestii płynu chłodniczego, to spotkałem Premium dxi gdzie poziom płynu podnosił się w momencie załączenia sprężarki powietrza. Po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia w pneumatyce i rozłączeniu kompresora płyn wracał do normalnego poziomu i tak cyklicznie proces...
Ta kontrolka informuje też o poziomie płynu chłodzącego. Po odkręceniu korka poziom płynu się podnosi i kontrolka gaśnie. Sprawdz poziom płynu.
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
Tym autem przejechałem już ponad 20000 tyś. km i znam je dobrze.I wcześniej na zimnym silniku poziom płynu nie podnosił się wogóle ,więc myślę ,że coś jest nie tak.Nie wiem ,czy to coś ma wspólego z tym ,że silnik nie trzyma swojej normalnej temperatury roboczej,czy nie.Też podejrzewam ,ze może to być termostat ,który się nie domyka.Chciałbym spróbować...
Witam Sprawdź O ile na zimnym silniku nie wywala płynu[ z oznakami pęcherzy powietrza ] ze zbiorniczka , to głowica i uszczelka OK . W miarę rozgrzewania silnika poziom płynu będzie się podnosił [ to normalne ] . Bo w/g opisu masz nieszczelność , co powoduje zapowietrzanie się układu , w skutek czego nie można utrzymać odpowiedniej temperatury . Pozdrawiam
wymieniłem zawór, niestety dalej nie daje ciepłego powietrza. Zauważyłem jedną rzecz, po wymianie płynu chłodniczego nie zakręciłem korka, gdy silnik się nagrzał po pewnym czasie poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym zaczął się podnosić aż płyn zaczął się wylewać czy to normalne? Dodano po 2 czy rzeczywiście pozostaje tylko nagrzewnica do wymiany?
Możesz jeszcze odkręcić korek od zbiornika wyrównawczego i nalać do pełna płynu i nie zakręcając korka odpalić silnik i obserwować co się bedzie działo. silnik ma pracować na wolnych obrotach. Jeżeli poziom płynu będzie się powoli podnosił i wylewać się będzie niewielka ilość płynu jest to normalne bo ze wzrostem temperatury płyn się rozszerza musisz...
Uszczelka pod głowicą to nie będzie bo spaliny by gotowały mu płyn chłodzący, wiem bo tak miałem, Nie wiem co kolega rozumie przez gotowanie płynu chłodzącego. Ja nie miałem przedmuchu do układu chłodzenia, więc osobistych doświadczeń w tej materii nie mam, ale widziałem efekty takiego przedmuchu w samochodzie u kolegi. U niego też płyn znikał z układu...
Ja mam 2.0 TDI o mocy 136 KM i problem polega na tym, że bulgocze w chłodnicy nagrzewnicy. Po przejechaniu 20 km odkręcam korek zbiorniczka i poziom płynu podnosi się, a czasami uwalnia się ciśnienie powietrza. Chłodnica była zapchana, ponieważ nie było ogrzewania. Przepłukałem ją octem. Teraz ogrzewanie nie działa tak, jak powinno, ale działa. Ostatnio...
dlatego, że odpływ jest w formie sterczącej do góry rurki. Jak by kolega zajrzał pod tą przykrywkę to pewnie tam by zobaczył 2 rurkę skierowaną w dół która nakładana jest na tą skierowaną do góry i obie rurki tworzą rodzaj syfonu który po przelaniu ponad poziom zasysa resztę wody czy też płynu tylko kolega pewnie nie zajrzał wszystko działa na zasadzie...
jak to sprawdziłeś, że "po przejechaniu odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek" W biegu otworzyłes maskę ? Zatrzymał auto, wysiadł i otworzył maskę, w czym problem? Dodano po 42 Inną charakterystyczną sprawą jest to, że po odkręceniu korka od płynu złychać syk powietrza i poziom płynu się podnosi Tak ma być
W mojej reno thalia miałem podobnie. Wlałem płyn odpaliłem i zaczął podnosić się poziom w zbiorniczku, potem zagotowało w silniku i wywalało przez wlew. Okazało się że układ po wlaniu płynu nie odpowietrzył się. Dopiero gdy znalazłem na jednym z przewodów śrubkę do odpowietrzania i odpowietrzyłem to problem znikł. Być może u Ciebie jest to samo. Termostat...
Dzisiaj podszedłem jeszcze raz do sprawy w pełnym słowa znaczeniu jak książka pisze. Od początku, ściągnąłem węża od dołu potem tego drugiego od wejścia do nagrzewnicy i tego krótkiego co na obrazku zaznaczyłem, http://obrazki.elektroda.pl/3844728600_1... następnie pozakładałem węże tam gdzie były zalałem powoli płynem zakręciłem korek...
Właśnie miałem ten sam problem w takim samym aucie . Ciągle ubywał płyn chłodniczy a podnosił się poziom oleju. Najpierw wymieniono chłodniczkę oleju, ale to nie pomogło. Po regeneracji głowicy i wymianie uszczelki na razie jest ok
Prawdopodobnie przedmuch do układu. Na szybko, potwierdzeniem tego, byłby wynik tego eksperymentu. Rano poluzować nakrętkę na zbiorniczku wyrównawczym, odpalić silnik, niech się nagrzewa na wolnych obrotach i jednocześnie obserwować zachowanie się poziomu płynu w zbiorniczku. Jeżeli poziom zacznie szybko się podnosić zaraz po odpaleniu silnika, to wskazywałoby...
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
jak samochód stoi a nie jedzie to się nie chłodzi pędem powietrza a w związku z tym nawet bez termostatu na postoju będzie się grzał aż włączy się wentylator i co znaczy "za wysoka temp"? przecież na postoju za wysoka jest wtedy kiedy przekracza temp załączenia wentylatora a to przecież nie zaszło druga sprawa to że jak silnik pracuje na wyższych obr...
Witam. Mam dosyć dziwny temat układu chłodzenia. Znika płyn chłodniczy tj. ok 1 litr na 400 km. Test co2. Zrobiony i negatywny. Korek zbiornika nowy . Rozrząd z pompą wody zmieniony. Węże po rozgrzaniu twarde ale płynu nie wywala że zbiorniczka. Wycieku nigdzie nie widać. W aucie nie czuć płynu. Po otwarciu zbiornika poziom płynu podnosi się do stanu...
Witaj. Przy jakiej temperaturze to się dzieje? Sprawdż kiedy poziom płynu się podnosi jaka jest temperatura chłodnicy u góry. Może termostat się zacina.
Przedmuchy przez uszczelkę pod głowicą łatwo zidentyfikować, na zimnym silniku, odkrecić korek na zbiorniku wyrównawczym i odpalić silnik. Jeżeli będzie przedmuch, to po odpaleniu silnika poziom w zbiorniku wyrównawczym zacznie się zaraz podnosić, bo płyn będzie tam wypychany przez gazy dostające się do układu przez uszkodzoną uszczelkę. A jaka jest...
poziom płynu podnosi sie bo wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia,moja sienka tez dymi na biało,ale mam gaz wiec pewnie dlatego,jedz to mechanika niech podłacza auto pod komputer,duze spalanie moze byc spowodowane uszkodzona sonda lambda,miałem tak w uno 1.4 (ten sam silnik)
Witam, proszę o pomoc: nie mam ogrzewania w skodzie favorit 91 r. benzyna z gazem 90 000 przebiegu oryginalny.( na gazie przejechane ok. 45 tyś) - płynu chłodzącego nie ubywa - nie przybywa oleju i odwrotnie - sprawdziłem nagrzewnicę przelot jest idealny - cięgno działa i zawór w nagrzewnicy też otwiera - termostat wymieniony na nowy - układ teoretycznie...
Witam, zakładałem do Fabii Lovato RG92, zmieniałem węże od wody plus gazowy, poprawiłem umiejscowienie reduktora i oddzielnie zamontowałem filtr. Wyczyściłem też zbiorniczek płynu wyrównawczego. Pojawił się problem. Nie podłączałem jeszcze cewek ani nie odkręcałem gazu w butli. Zalałem układ płynem (coś podejrzanie mi mało weszło), uruchomiłem i czekałem...
Dziękuję koledze Mam jeszcze jedno pytanie. Czy poziom płynu w zbiorniku powinien być zawsze taki sam. Np. silnik jest zimny, poziom płynu jest 2cm. poniżej kreski max. Jak się silnik rozgrzeje poziom płynu się podnosi do kreski max. Czy powinienem jeździć z odkręconym korkiem zbiornika, kiedy te wahania poziomu płynu ustana?
Silnik pracuje już ładnie i hamulce naprawione :). Teraz pojawia się kolejny problem : gdy silnik pracuje dłużej to z dołu chłodnicy zaczyna się delikatnie wydobywać para. Wiatrak przy chłodnicy się włącza wiec termostat chyba działa. Dodatkowo gdy silnik jest zimny to poziom płynu w zbiorniczku wyrownawczym jest idealnie między min a max. Natomiast...
Witam. Jak silnik jest uruchomiony z odkręconym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego to czy poziom płynu się podnosi od razu po uruchomieniu? być może pękła któraś tuleja cylindra miałem kiedyś taki przypadek...
Wyłączony silnik - bez różnicy czy ciepły czy zimny. Czasem jest samo syknięcie, a czasami po odkręceniu poziom płynu się podnosi do prawidłowego. Auto normalnie nagrzewa sie do 90C i taka temperature utrzymuje
Witam, Problem z fiesta 97 1,3 i. Ostatnio zauwazyłem znaczne ubytki płynu chłodzącego, srednio 150 ml na tydzien. Wszystkie połączenia szczelne (suche). Kiedy silnik pracuje na wolnych , przy otwartym korku zbiorniczka wyrównawczego poziom jest powiedzmy miedzy min a max, auto pracuje do pełnego rozgrzania, mniejwiecej w połowie temperatury na wskażniku...
Ale jak odpalisz auto, to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto, to czasami nie podnosi się poziom płynu? Strumienia nie widać, a płyn z otwartym korkiem się nie podnosi. Podnosi się tylko przy odkręceniu korka. no i płynu nie ubywa
Witam. Mam problem z zaweszeniem w Citroenie C5 III 2.0 HDI z 2008 roku. Chciałem sprawdzic poziom płynu LDS, posiadam Lexie węc dokonałem dekompresji, po czym samochód nie chce się podnieść. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok. Brakuje mi tego menu z poziomu samochodu którym podnosimy i opuszczamy samochód, ale zamiast tego mam kontrolke serwis i...
testu na co2 nie zrobię, bo nikt w okolicy takich rzeczy nie robi a nie będę ryzykował jazdy kilkadziesiąt km. termostat jest dobry. Gdy silnik osiągnie właściwą temp chłodnica nagrzewa się od góry do dołu stopniowo. Silnik nie przegrzewa się, temp silnika stabilna i prawidłowa. Silnik pracuje równo, przeszedł nawet test z monetą ;p. Natomiast na niskich...
Podnosiłem, czy wycieku płynu do silnika niema sprawdziłem i poziom oleju :D drugi samochód który kupowałem w życiu, więc dziękuję za wyrozumiałość. To co ja mam teraz zrobić? Może skoczę na dół, zrobię zdjęcie i wstawię, a wtedy jak szanowny Pan kolega będzie uprzejmy się do tego ustosunkować to będę bardzo wdzięczny :)
Gdy zgaszę gorący silnik i spróbuję odkręcić korek to przez kilka sekund słychać pssssssssss.... a po chwili poziom płynu się podnosi, w wężach słychać bulgotanie i gdybym nie zakręcił korka to by wyrzuciło płyn Wszystko prawidłowo.
Jakiś czas temu opisywałem problem w moim golfie w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Po wymianie filtra i reduktora autko było odpalone klika minut i chodziło bez zarzutu. Ciepłe powietrze z dmuchawy, temp w normie, nie wyrzucało płynu, wszystko po staremu. Po chwili czar prysł i znowu: poziom w zbiorniczku...
Chciałem dodać że gdy silnik wystygnął i przekręciłem stacyjkę, wskaźnik od AdBlue wskazywał 0 i przez okres 4 min wskazówka stopniowo zaczęła się podnosić do góry, aż wskazywała prawidłowy poziom płynu jaki był w zbiorniku. Na chwilę obecną sprawdziłem miernikiem linie CAM splotka czerwono-żółta od akumulatorów do wtyczki pod atrapą. Przejścia są na...
Aha, czy jest 100% pewność, że to spaliny? Mam. Potwierdziłeś to testerem? W tym przypadku nie musiałem. Bo może tylko się gotuje - niesprawna pompa + zapowietrzony układ? Niemożliwe jest gotowanie się silnika po 10 sekundach od uruchomienia silnika. A opisane przeze mnie objawy mają miejsce nawet po uruchomieniu zimnego silnika. Po prostu od razu...
Nie, ale zawór ma 3 węże, przełącza między nimi obieg cieczy. Przy zdechłym zaworze, ten "mój" stał z syfem w środku, jeden grzybek już odpadł, w więcej nie wnikałem... Przy jakimś tam przelocie w zaworze, pompa wody przy 600obr pcha sobie w niego na luzie, od niechcenia, pcha tyle ile może, a dziurka może być niewielka - nagrzewnica to duży opór dla...
Ten VAS raczej był oryginalny (ASO Audi).A jest mi to po to, że dwie godziny przed awarią podnosiłem maskę i sprawdzałem poziom oleju i płynu chłodzącego. Było ciut poniżej górnych kresek. Natomiast ASO w której kupiłem te używane zwłoki, chce zrobić ze mnie osiołka, który jeździ przy świecących się czerwonych kontrolkach poziomu oleju i temperatury...
Czy poziom płynu chłodzącego podnosi się po odkręceniu kurka ? - na nagrzanym silniku normalnym jest lekki wzrost ciśnienia (płyn zwiększa objętość w końcu), sprawdź czy sie nie pieni i jak mocno rośnie wtedy poziom. Czy silnik grzeje sie tak mocno w spoczynku czy przy obciążeniu ? Wstępnie uszczelka pod głowicą.
Niestety nie wymienili czujnika skretu bo komputer nie wskazal usterki (wylaczenia) wpomagania. .. zagwozdka ... Niktóre błędy te mniej ważne są kasowane po wyciągnięciu kluczyka. Być może bład był na tyle błahy, że został skasowany (może wiechałeś na jakąś przeszkodę i na chwilę poziom płynu w zbiorniczku wspomagania był mniejszy od minimum i ECU...
Korek ma zawór ciśnieniowy chyba 1 czy 1,2 atm. Płyn podczas nagrzewania zwiększa objętość i ciśnienie. Pod większym ciśnieniem później-przy większej temp. zaczyna się gotować-puszczać parę-bąble. To tak jak w wysokich górach woda "gotuje się" nie osiągając 100C bo tam w zależności od wysokości maleje ciśnienie atmosferyczne. Odkręcając korek na mocno...
A może to czujnik robi nam lipę , który jest odpowiedzialny za wskaźnik na desce i zawyża temperaturę. Ale skoro piszesz że poziom płynu się podnosi to wygląda to na zapowietrzony układ, po prostu może gdzieś ci ucieka Dodano po 5 Ale prędzej to będzie uszczelka.
więc najlepiej jeżeli silnik jest zimny, odkręcić korek i oberwować, czy płyn się podnosi w zbiorniczku? Tu jest to dokładnie napisane jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym korkiem na zbiorniku wyrównawczym, poziom w zbiorniku od razu powinien zacząć się podnosić, wypychany przez...
Podnosi się poziom płynu i bombluje Sprawdzić należy układ na zawartość spalin w płynie chłodniczym.
Witam Najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod głowicą , powietrze które wydostaje się z pod uszczelki zapowietrza układ , robiąc korek a przy tym brak krążenia płynu , jeżeli po uruchomieniu silnika [ zimnego ] robi sie ciśnienie w układzie ,podnosi płyn , to pewniak że uszczelka , przy dłuższym nagrzewaniu jest normą iż poziom płyny się podnosi...
przypadkow jest wiecej niz u pana ktory mial taki przypadek.... to cytat nie moje !!!......Taka podpowiedz dla potomnych mających TGA z silnikiem rodziny D28 i podobnych d2... Jeśli ubywa wam płyn chłodzący i nie widać wycieków oraz kompresji w układzie chłodzącym a wyeliminowaliście nieszczęsny EGR który też często i gęsto cieknie oraz widać wylatującą...
Ja widzę takie możliwości: 1. Uszkodzenie agregatu ABS polegające na nieszczelności elektrozaworów, ciśnienie z obwodów cofa się do akumulatora ciśnienia. Na postoju pedał będzie twardy, ale po odpaleniu serwo powoduje znaczące zwiększenie ciśnienia w układzie i ten wewnętrzny przeciek jest bardziej zauważalny. Jeśli problem występuje we wszystkich...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Ciśnienie jest przy odkręcaniu korka ale wydaje mi się ,że jest w normie ( jak się silnik zagrzeje to podnosi się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym ale nie jakoś mega dużo ) Wychodzi , że mam pompę wody z taka wiskozą ze sprzęgłem , może rzeczywiście ta pampa siadła mimo , że widać , że była wcześniej wymieniana na nową ( zasugerował to bardzo...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Hej, Mam problem w moim 1.6tdi 105km CLHA 2014. Ubywa mi płyny chłodniczego - jakieś 100ml na 1500km. Trochę poczytałem i najczęstszymi przyczynami są: 1. Wodny schładzacz powietrza doładowanego zabudowany w aluminiowym kolektorze dolotowym. 2. Chłodnica/nagrzewnica EGR. 3. Wyciek przy pompie wody. 4. Uszczelka pod głowicą. Chciałbym sobie to zdiagnozować,...
reduktor jest gorący raczej nie zapowietrzony, wpięty za pomocą trójników, pompa była wymieniona przy okazji rozrządu, co pierwsze raczej pompa (auto żony więc po czasie to zauważyłem) jadąc z określona prędkością wrzucam luz i idzie w górę załącza się wentylator i spada chyba ze wcześniej znowu bieg wrzucę to też spada. Może to ten czujnik wariuje...
Które kontrolki? A nie ma czasem sytuacji, że zupełnie bez sensu zapala się kontrolka świateł długich (granatowa), podnosi się i opada wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, poziomu paliwa?
Silnik odpalił na samostart, jednak nie odpala tak jak przed awarią. Pewnie jak ostygnie problem wróci i czeka pomiar kompresji i uszczelka pod głowicą. W wodzie spalin nie ma, poziom oleju się nie podnosi, płynu nie ubywa.
Zrób test na zawartość CO2 w płynie chłodzącym Dzisiaj po kilkakrotnym odpowietrzaniu udało sie chyba odpowetrzyć, z odpowietrznika poleciał sam płyn. A gdy narzewam silnik z otwartym korkiem płynu chłodzącego , gdy silnik osiąga temperature pracy, podnosi się poziom płynu aż zaczuna sie przelewać , czy to normalne?
3.Jest jakaś inna przyczyna podnoszenia się poziomu oleju po za przedostaniem się płynu chłodniczego do silnika? Przedostawanie się paliwa do oleju.
Mam pytanie do was. Wymieniłem uszczelkę, złożyłem wszystko, auto startuje i jeździ. Zniknęły różne objawy np. nie dymi już na biało, w zbiorniczku na płyn chłodniczny nie ma już bąbelków przy dodawaniu gazu, a pod korkiem na wlew oleju nie ma masła. Zauważyłem też że po dłuższej jeździe poziom płunu chłodniczego w zbiorniczku pozostaje taki sam, a...
W Fabii 1 z 2001r. z silnikiem ATZ 1,4 MPI - rozrząd na łańcuchu, mokre czy też pływające tuleje - jak zwał tak zwał, problemy zaczęły się rok temu, ubywał płyn w zbiorniczku wyrównawczym, pomagało dolewanie po 100ml raz na miesiąc, w maju tego roku zaczęło się to częściej dziać, raz na tydzień trzeba było dolewać. Po miesiącu takiej zabawy dolewać...
Wprawdzie ja u siebie nie miałem nigdy przedmuchanej uszczelki pod głowicą (chociaż przez jakiś czas myślałem, że w megance mam niewielki przedmuch do układu, ale nie z powodu uszczelki pod głowicą), ale mam pewne spostrzeżenia w tej materii, którymi się podzielę. 1. Poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym, w celu stwierdzenia czy są ubytki, należy sprawdzać...
Dzień Dobry W spalinowym wózku widłowym Zremb GPW 3200 z silnikiem Perkins po rozładowaniu 4 palet nagle przestał podnosić i jeździć. Był niski poziom oleju hydraulicznego. Pomimo uzupełnienia około 5,6 litrów i uruchomieniu wózka na na pół godziny jest bez zmian. Mechanik od ciągników stwierdził, że prawdopodobnie to wina jakiejś wewnętrznej pompy...
Wpadłem na pomysł, że na tych grzejnikach znajdujących się na poddaszu wymienię odpowietrzniki w kaloryferach na automatyczne, To załatwi sprawę, jeżeli przyczyną jest pojawiające się w rurach powietrze (pytanie o jego pochodzenie), ale jeżeli przyczyna tkwi w za niskim ciśnieniu w instalacji, to efekt będzie tylko w momentach wzrostu ciśnienia w sieci....
Witam, Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu polegającego na braku nawiewu ciepłego powierza. Sytuacja dotyczy Seata Cordoby 6L2, 1.4 benzyna, 75KM. Sytuacja wygląda następująco, po uruchomieniu auta stojącego na dworze na mrozie -10 silnik nagrzewa się bardzo szybko, temperaturę 90 stopni łapie po przejechaniu ok. 1 km, natomiast po ustawieniu...
Witam serdecznie. Mam odwieczny problem z moim Matrixem. Mianowicie nie grzeje. Miałem wymieniony termostat, płyn. Przy odkręconym korku i dodaniu gazu poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym podnosi się aż się wylewa. Czy być może jest zapowietrzony układ?? Co o ty sądzicie koledzy. Potrzebuję pomocy bo zamarzam tej zimy :D:D:D Czekam na jakąś radę....
Jeżeli tył jest twardy to pierwsze co bym radził sprawdzić to ilość azotu w tylnych sferach oraz poziom płynu lhm... sprawdzamy to podnosząc samochód na maxa do góry i patrzymy gdzie jest pływak na zbiorniczku lhm. Ma się zmieścić między tymi dwoma bodajże pomarańczowymi kreskami.
O tym już myślałem. Jednak na włączonym silniku poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym się podnosi, po ostygnięciu opada. Więc wydaje mi się że tutaj jest wszystko ok. Kwestia jeszcze tego, że na starej pompie było wszystko ok. Była oryginalna z pierwszego montażu i przejechała około 270tys km.
Przed montarzem gazu ( sekfencja ) było całkiem inaczej , nie grzał się tak szybko i nie podnosił się płyn tak wysoko. Mam jeszcze jedno pytanie : jak powinien chodzic wentylator? u mnie włancza się jak temperatura ma ok 97 , schładza do 90 i przestaje pracowac . Gdy wyłącze silnik wentylator zaczyna pracowac tak długo aż schłodzi silnik do ok 80 stopni....
Guzik, to jest bardzo odporne na odpowietrzanie i trochę z tym jest zabawy. 1. Podjedź tak żeby przód był wyżej niż tył, zgaś silnik, włącz zapłon ale silnik niech nie pracuje. 2. Uruchom ogrzewanie. Nie wiem jak w E36 ale w E46 jak ogrzewanie nie działa to i nagrzewnica jest zamknięta (odcięta od obiegu). Przypuszczalnie tam też masz elektrozawory....
sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty Znowu się narażam z moimi wywodami. Tak duże podnoszenie się poziomu płynu w otwartym zbiorniku wyrównawczym świadczy ni mniej ni więcej, tylko o jednym - o obecności w objętości układu chłodzącego pęcherzy...
Jeżeli wlewamy płyn to lustro się podnosi, coś musi ten poziom przekazać. W środku powinien być krążek,pływak z magnesem który działa na ten szklany czujnik.
Witam! Mam pytanie gdy rozgrzeje silnik to podnosi się poziom płynu w naczynku a gdy jest zimny opada czy coś jest nie tak czy to po prostu tak ma być? I jeszcze jedno pytanie, po przejechaniu 3 km silnik szybko się nagrzewa do 80 stopni i ani trochę więcej. Czy to tak ma być czy jednak coś jest nie tak? Silnik 1.6 benzyna Golf 2!
czytając pytając oglądając każdy mówi że upg głowica Nie przerabiałem tego osobiście. Wg mnie, pisałem o tym wcześniej, że przy przedmuchu na uszczelce głowicy, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym lub odkręconym korku na chłodnicy, po odpaleniu zimnego silnika (zamknięty termostat) poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym lub w chłodnicy pojedzie od...
Witam Z uwagi na to, że pierwszy raz mi się to przytrafiło zwracam się do was o poradę. Zapowietrza mi się układ chłodzący silnik (i najprawdopodobniej jeździłem na zapowietrzonym układzie chłodzenia). Objaw jest taki że po odpowietrzeniu poziom płynu się podnosi w naczyniu uzupełniającym. Po odkręceniu korka powietrze wywala mi płyn na zewnątrz. Po...
Witam. Mam taki problem, mianowicie ciekła mi chłodnica więc wlałem uszczelniacz w płynie i od tego czasu zaczęły się większe problemy bo chłodnica dalej ciekła ale teraz doszło to, że cieknie także korek od zbiorniczka wyrównawczego. Chłodnice już wymieniłem i wlałem nowy płyn, żeby tego uszczelniacza się pozbyć bo zamienił się w taką gęstą maź która...
Czytałem od początku. UPG to w skrajnych przypadkach olej w płynie czy płyn w oleju. Najczęściej kompresja idzie do płynu a płyn do cylindra jakoś nie chce, chociaż w moim "wspaniałym" golfie II 1.3 po roku jeżdżenia z przedmuchem jak rano zapalał na 3 garki a 4-ty zaskakiwał po 100 - 200m to oznaczało że jednak nadszedł czas na wymianę. Do tego momentu...
Ten korek da się sprawdzić tylko przez te twarde węże czy jest jeszcze jakiś inny sposób? Bo jak trochę pojeżdżę to tworzy się ciśnienie takie, że płynu jest poniżej minimum a jak odkręcę korek to płyn się unosi między min a max. No i jak sprawdzić te przedmuchy, zwłaszcza gazu? Jak już pisałem to przy gazowaniu płynu mi nie wyrzuca więc to raczej...
Witam Gotuje mi płyn chłodniczy. Na początku sprawdziłem czy chodzi pompa wody działa, gdy silnik osiągnie 95c(odczyt na zegarze) napinacz zaczyna przenosić napęd na pompę wody temperatura spada do 70c ale podnosi się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, dolny wąż od chłodnicy jest zimny i chłodnica też jest zimna. Czy może ktoś potwierdzić ze napinacz...
Auto kupiłem miesiąc temu, po kupnie zauważyłem że oleju w silniku jest ponad stan (było ze 3cm powyżej MAX) Wymieniłem więc olej i zacząłem obserwować codziennie stan oleju. Przez 3 tygodnie poziom się nie podnosił a nawet lekko go ubyło więc myślałem, że problem zniknął. Niestety wczoraj poszedłem sprawdzić poziom oleju i przybyło go jakieś 2-3mm....
Mechanik podpinał sharana pod vag-a i wszystko było ok Dodano po 2 Wentylator włącza się prawidłowo, a jak mam sprawdzić te ciśnienie czy jest 1,5 bara??? Dodano po 4 Jak odkręcę korek w zbiorniczku wyrównawczym na zimnym silniku to podnosi mi się poziom płynu z minimum na wysokość pełnego zbiorniczka pod sam korek, czy to normalne? A przy tym coś bulgocze...
Mam mały problem z poziomem płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Rano sprawdzam poziom płynu jest 3/4 zbiorniczka,na chwile odpalę auto(płyn na pewno sie nie nagrzał,a wiec sie nie rozszerzyła objetosc) i mam max.Potem jak dodaje gazu to poziom sie podnosi ponad max i potem samoistnie opada... UPG robione jakies 10000km temu.Objawów teraz brak... Auto...
A więc sprawa wygląda tak że wskaźnik temperatury płynu chłodzącego działa , ale podnosi się góra do poziomu 70 st. , nie wiem czy to wina samego wskaźnika , czy płyn ma faktycznie taką niską temperaturę . :( Jak sobie z tym poradzić ? :)
Witam wszystkich mam następujący problem i nie wiem jak go rozwikłać sąmianowicie nie ma co ukrywać robiłem podświetlenie pod wskazówki i wszystko ładnie pokazuje tylko jest problem z poziomem temperatury płynu chłodzącego. Ładnie się podnosi ale jak wjadę w dziurę bądź większą nierówność to opadnie.. muszę trzepnąć kokpit żeby z powrotem skoczyła aby...
Nie napisałeś, czy węże na zimnym silniku są twarde. pompa wody wyjęta jest cała i mam nadzieję, że została zamontowania ponownie. Sprawdź czy przy otwartym korku na zbiorniku wyrównawczym (nie znam tego silnika i myślę, że na chłodnicy takiego korka nie ma), po odpaleniu zimnego silnika, poziom płynu od razu idzie do góry. Jeszcze nie została założona...
Rano po odpaleniu nie podnosi sie poziom płynu. Odkręciłem zbiornik wyrównawczy dałem go do gory i odpowietrzalem przez kruciec z nagrzewnicy ( niby sie odpowietrzylo bo leciał sam plyn) ale po przejechaniu dalej słyszałem bulgotanie. Jakas godzinę pozniej na włączonym silniku, odkręcony korek, zdjąłem całkowicie waż wylotowy z nagrzewnicy i okazało...
Właśnie kolego sprawdziłem testerem co2 na reakcję płynu.Kolor niebieski pozostał cały czas od zimnego 0stp do rozgrzanego silnika 86stp mimo wkręcania na obroty.Strumień jest idealny.Powietrza po odkręceniu odpowietrznika raczej nie widać tylko sam zielony płyn.Generalnie kłopot jest tylko ze wskaźnikiem płynu.Jeżeli ja odciągnę 300ml wskaźnik opadnie...
Witam, prosiłbym o wskazówki. Auto Citroen Berlingo 2010r. 1.6 HDI. Problem dotyczy braku nawiewu ciepłego powietrza oraz niepodnoszenia się wskazówki temperatury. Zimny nawiew działa bez problemu. Płyn chłodzenia jest w prawidłowym poziomie. Po około 10 minutach wskazówka temperatury nagle podnosi się do 100 stopni i zapala się czerwona kontrolka. Co...
Witam dzisiaj zauważyłem dziwną sytuacje z płynem chłodniczym. Poziom płynu mam zawsze trochę nad minimum. Co parę dni patrzę rano na zimnym silniku stan płynu i zawsze jest nad minimum, ale dzisiaj podniósł się o dobre 2cm. Po przejechaniu 4 km spadł o 1 cm. Co to mogło być? Druga sprawa gdy doleje płynu do połowy miernika to płyn po kilku dniach ubędzie...
Latam sobie po Słowacji. Pod górkę ledwo zipie, z górki retarder i po chwili wskazówka temperatury płynu chłodzącego wskakuje na czerwone pole i wyskakuje czerwony alarm temperatury silnika. Wyłączam retarder i po chwili wskazówka szybko opada. Dlaczego on tak się grzeje? A może się nie grzeje, tylko czujnik temperatury świruje, bo ta wskazówka bardzo...
Proszę o pomoc w ustaleniu możliwej przyczyny poniższych objawów w wózku widłowym TOYOTA model 02-8fgf15 pojawianie się pęcherzy powietrza przy włączonym rozgrzanym silniku, przy odkręconym korku wlewu, ponadto podnoszenie się poziomu płynu chłodzącego, pojawianie się losowo kontrolki klucza serwisowego na wyświetlaczu i kontrolki silnika. nie posiadam...
Czy silnik był kiedyś przegrzany, podnosi się minimalnie poziom oleju w silniku?
Masz trzy różne problemy i (myślę) że trzy różne przyczyny. 1. To że silnik się niedogrzewa może być winą termostatu który nie zamyka sie do końca (ma się otwierać książkowo przy temp 81-85 'C). Możesz to sprawdzić w taki sposób: uruchom (na zimnym) silnik i po ok 4-5 min pracy na biegu jałowym zacznij obmacywać przewody chłodnicy ten u góry i u dołu...
Witam . Wygląda to na kontrolkę poziomu płynu ,lub czegoś podobnego.Trochę zdjęcie niezbyt ostre.Czy to wózek spalinowy?.
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Jeśli Twoja auto ogarnia mechanik, powinien doskonale wiedzieć co robić krok po kroku, aby znaleźć przyczynę. Jeśli robisz sam, we własnym zakresie możesz: - założyć termostat (najlepiej nowy) - wyjmowanie go nie pomoże w diagnozie - zajrzeć po uruchomieniu chłodnego silnika do zb. wyrównawczego albo pod korek chłodnicy - jak bulgocze i podnosi się...
hej, sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie, skoro w chłodnicy i nagrzewnicy jest kamień to napewno nie bierze sie on z płynu tylko właściciel leje z premedytacja wode kranówke bo na destylowaną za 3zl/5 litrów mu szkoda nie mówiąc juz o borygo 30zł/5l a pózniej wychodzą takie dziwne rzeczy. dołączyłem sie do tematu z innego wzgledu - mianowicie...
Sprawdź dokładnie okolice zbiorniczka na płyn. Bo jak spaliny dostają się do układu do go zapowietrzają więc nie działa ogrzewanie ,a dwa ciśnienie musi gdzieś ujść bo by coś rozerwało. W korku jest zawór bezpieczeństwa i to on upuszcza ciśnienie. Typowo powinien upuszczasz gazy ,ale jak w układ pójdzie sporo spalin to poziom w zbiorniczku się podnosi...
Reduktor można wykluczyć zakręcając gaz na butli przy pracującym silniku na gazie i później pojeździć parę dni na samej benzynie - czy poziom płynu będzie jeździł w tych samych granicach. Wciąż pozostaje problem tego płynu chłodzącego, przy jeździe na benzynie poziom podnosi się tak samo. Rozumiem że zwiększenie objętości jest normalne ale przed zamknięciem...
Samo zwarcie na stałe czujnika płynu hamulcowego nie załatwia problemu gdyż wymieniony czyjnik nie będzie sygnalizował obniżenia się poziomu płynu w zbiorniczku. Należy znaleźć przyczynę. Najprawdopodobniej zawiesił się na jakimś zanieczyszczeniu pływający pojemnik z gazem powodujący rozwieranie elektrod czujnika w przypadku niskiego poziomu płynu;...
Witam wszystkich, niedawno zauważyłem, że w mojej c-355 zrobił się siwy olej a przy wlewie oleju i pod pokrywami głowicy osadziła się jakaś dziwna biała maź. Co to może być? Co może być tego przyczyną? witam mozliwe ze to plyn w oleju, zobacz czy poziom oleju sie podnosi
Żaluzja jest na przedniej ściance chłodnicy zwinięta na rolce. Podnosisz ją za łańcuszek lub linkę do niej zaczepioną wyprowadzoną obok korka płynu na chłodnicy. Poziomy regulujesz wkładając pręt od żaluzji w rowek na chłodnicy. Lepsze dojście do jej obsługi jest po ściągnięciu "telewizorka" z przodu. Podstawa w zimie to sprawny, szczelny termostat.
podnosić poziom sygnał citroen poziom płyn poziom płyn hamulcowy
ademco express baterie rowerowe połączenie pralka mastercook moduł schemat
naprawa obudowy kolumny głośnikowej swiatlo pozycyjne punto
Pionowe pasy na ekranie TV Samsung - przyczyny i rozwiązania Lokalizacja bezpiecznika w piekarniku Candy R340 TF