Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
Wymienić korek i sprawdzić.
wymieniłem zawór, niestety dalej nie daje ciepłego powietrza. Zauważyłem jedną rzecz, po wymianie płynu chłodniczego nie zakręciłem korka, gdy silnik się nagrzał po pewnym czasie poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym zaczął się podnosić aż płyn zaczął się wylewać czy to normalne? Dodano po 2 czy rzeczywiście pozostaje tylko nagrzewnica do wymiany?
Ta kontrolka informuje też o poziomie płynu chłodzącego. Po odkręceniu korka poziom płynu się podnosi i kontrolka gaśnie. Sprawdz poziom płynu.
W mojej reno thalia miałem podobnie. Wlałem płyn odpaliłem i zaczął podnosić się poziom w zbiorniczku, potem zagotowało w silniku i wywalało przez wlew. Okazało się że układ po wlaniu płynu nie odpowietrzył się. Dopiero gdy znalazłem na jednym z przewodów śrubkę do odpowietrzania i odpowietrzyłem to problem znikł. Być może u Ciebie jest to samo. Termostat...
Nie, ale zawór ma 3 węże, przełącza między nimi obieg cieczy. Przy zdechłym zaworze, ten "mój" stał z syfem w środku, jeden grzybek już odpadł, w więcej nie wnikałem... Przy jakimś tam przelocie w zaworze, pompa wody przy 600obr pcha sobie w niego na luzie, od niechcenia, pcha tyle ile może, a dziurka może być niewielka - nagrzewnica to duży opór dla...
Witam, zakładałem do Fabii Lovato RG92, zmieniałem węże od wody plus gazowy, poprawiłem umiejscowienie reduktora i oddzielnie zamontowałem filtr. Wyczyściłem też zbiorniczek płynu wyrównawczego. Pojawił się problem. Nie podłączałem jeszcze cewek ani nie odkręcałem gazu w butli. Zalałem układ płynem (coś podejrzanie mi mało weszło), uruchomiłem i czekałem...
Witam, proszę o pomoc: nie mam ogrzewania w skodzie favorit 91 r. benzyna z gazem 90 000 przebiegu oryginalny.( na gazie przejechane ok. 45 tyś) - płynu chłodzącego nie ubywa - nie przybywa oleju i odwrotnie - sprawdziłem nagrzewnicę przelot jest idealny - cięgno działa i zawór w nagrzewnicy też otwiera - termostat wymieniony na nowy - układ teoretycznie...
W Fabii 1 z 2001r. z silnikiem ATZ 1,4 MPI - rozrząd na łańcuchu, mokre czy też pływające tuleje - jak zwał tak zwał, problemy zaczęły się rok temu, ubywał płyn w zbiorniczku wyrównawczym, pomagało dolewanie po 100ml raz na miesiąc, w maju tego roku zaczęło się to częściej dziać, raz na tydzień trzeba było dolewać. Po miesiącu takiej zabawy dolewać...
Wprawdzie ja u siebie nie miałem nigdy przedmuchanej uszczelki pod głowicą (chociaż przez jakiś czas myślałem, że w megance mam niewielki przedmuch do układu, ale nie z powodu uszczelki pod głowicą), ale mam pewne spostrzeżenia w tej materii, którymi się podzielę. 1. Poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym, w celu stwierdzenia czy są ubytki, należy sprawdzać...
Guzik, to jest bardzo odporne na odpowietrzanie i trochę z tym jest zabawy. 1. Podjedź tak żeby przód był wyżej niż tył, zgaś silnik, włącz zapłon ale silnik niech nie pracuje. 2. Uruchom ogrzewanie. Nie wiem jak w E36 ale w E46 jak ogrzewanie nie działa to i nagrzewnica jest zamknięta (odcięta od obiegu). Przypuszczalnie tam też masz elektrozawory....
Nie wiem, czy cię zadowoli takie wyjaśnienie- przy zimnym silniku poziom płynu w układzie chłodniczym się obniża, po zagrzaniu silnika poziom płynu się podnosi. To jest normalny objaw, ale zawsze może być jakaś usterka, a wtedy trzeba szukać przyczyny.
jak to sprawdziłeś, że "po przejechaniu odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek" W biegu otworzyłes maskę ? Zatrzymał auto, wysiadł i otworzył maskę, w czym problem? Dodano po 42 Inną charakterystyczną sprawą jest to, że po odkręceniu korka od płynu złychać syk powietrza i poziom płynu się podnosi Tak ma być
Ja mam 2.0 TDI o mocy 136 KM i problem polega na tym, że bulgocze w chłodnicy nagrzewnicy. Po przejechaniu 20 km odkręcam korek zbiorniczka i poziom płynu podnosi się, a czasami uwalnia się ciśnienie powietrza. Chłodnica była zapchana, ponieważ nie było ogrzewania. Przepłukałem ją octem. Teraz ogrzewanie nie działa tak, jak powinno, ale działa. Ostatnio...
Które kontrolki? A nie ma czasem sytuacji, że zupełnie bez sensu zapala się kontrolka świateł długich (granatowa), podnosi się i opada wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, poziomu paliwa?
Witam serdecznie Mam problem kupiłam sobie samochód i po miesiącu jazdy pojawiły się następujące problemy : 1) Po przejechaniu w ciepłe dni ok 30 km, lub staniu w korku zapala mi się kontrolka od płynu chłodzącego, lecz temperatura się nie podnosi, co więcej jest znaczący ubytek płynu. Nie widać wycieków z węży, poziom oleju się nie podnosi. Zastanawiałam...
Ale jak odpalisz auto, to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto, to czasami nie podnosi się poziom płynu? Strumienia nie widać, a płyn z otwartym korkiem się nie podnosi. Podnosi się tylko przy odkręceniu korka. no i płynu nie ubywa
3.Jest jakaś inna przyczyna podnoszenia się poziomu oleju po za przedostaniem się płynu chłodniczego do silnika? Przedostawanie się paliwa do oleju.
Witaj. Przy jakiej temperaturze to się dzieje? Sprawdż kiedy poziom płynu się podnosi jaka jest temperatura chłodnicy u góry. Może termostat się zacina.
Witam. Mam dosyć dziwny temat układu chłodzenia. Znika płyn chłodniczy tj. ok 1 litr na 400 km. Test co2. Zrobiony i negatywny. Korek zbiornika nowy . Rozrząd z pompą wody zmieniony. Węże po rozgrzaniu twarde ale płynu nie wywala że zbiorniczka. Wycieku nigdzie nie widać. W aucie nie czuć płynu. Po otwarciu zbiornika poziom płynu podnosi się do stanu...
Co do błędu EBS kolega HADŻI myślę że wyczerpał temat całkowicie. Natomiast wracając do kwestii płynu chłodniczego, to spotkałem Premium dxi gdzie poziom płynu podnosił się w momencie załączenia sprężarki powietrza. Po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia w pneumatyce i rozłączeniu kompresora płyn wracał do normalnego poziomu i tak cyklicznie proces...
Dziękuję koledze Mam jeszcze jedno pytanie. Czy poziom płynu w zbiorniku powinien być zawsze taki sam. Np. silnik jest zimny, poziom płynu jest 2cm. poniżej kreski max. Jak się silnik rozgrzeje poziom płynu się podnosi do kreski max. Czy powinienem jeździć z odkręconym korkiem zbiornika, kiedy te wahania poziomu płynu ustana?
Witam. Jak silnik jest uruchomiony z odkręconym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego to czy poziom płynu się podnosi od razu po uruchomieniu? być może pękła któraś tuleja cylindra miałem kiedyś taki przypadek...
Wyłączony silnik - bez różnicy czy ciepły czy zimny. Czasem jest samo syknięcie, a czasami po odkręceniu poziom płynu się podnosi do prawidłowego. Auto normalnie nagrzewa sie do 90C i taka temperature utrzymuje
poziom płynu podnosi sie bo wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia,moja sienka tez dymi na biało,ale mam gaz wiec pewnie dlatego,jedz to mechanika niech podłacza auto pod komputer,duze spalanie moze byc spowodowane uszkodzona sonda lambda,miałem tak w uno 1.4 (ten sam silnik)
Silnik pracuje już ładnie i hamulce naprawione :). Teraz pojawia się kolejny problem : gdy silnik pracuje dłużej to z dołu chłodnicy zaczyna się delikatnie wydobywać para. Wiatrak przy chłodnicy się włącza wiec termostat chyba działa. Dodatkowo gdy silnik jest zimny to poziom płynu w zbiorniczku wyrownawczym jest idealnie między min a max. Natomiast...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Gdy zgaszę gorący silnik i spróbuję odkręcić korek to przez kilka sekund słychać pssssssssss.... a po chwili poziom płynu się podnosi, w wężach słychać bulgotanie i gdybym nie zakręcił korka to by wyrzuciło płyn Wszystko prawidłowo.
Podnosi się poziom płynu i bombluje Sprawdzić należy układ na zawartość spalin w płynie chłodniczym.
Naciskasz przycisk,prąd płynie do elektromagnesu. On podnosi tłoczek w rozdzielaczu hydraulicznym.Olej z hydrauliki ma wolna droge do sprzegieł i je porusza...
testu na co2 nie zrobię, bo nikt w okolicy takich rzeczy nie robi a nie będę ryzykował jazdy kilkadziesiąt km. termostat jest dobry. Gdy silnik osiągnie właściwą temp chłodnica nagrzewa się od góry do dołu stopniowo. Silnik nie przegrzewa się, temp silnika stabilna i prawidłowa. Silnik pracuje równo, przeszedł nawet test z monetą ;p. Natomiast na niskich...
Czy poziom płynu chłodzącego podnosi się po odkręceniu kurka ? - na nagrzanym silniku normalnym jest lekki wzrost ciśnienia (płyn zwiększa objętość w końcu), sprawdź czy sie nie pieni i jak mocno rośnie wtedy poziom. Czy silnik grzeje sie tak mocno w spoczynku czy przy obciążeniu ? Wstępnie uszczelka pod głowicą.
sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty Znowu się narażam z moimi wywodami. Tak duże podnoszenie się poziomu płynu w otwartym zbiorniku wyrównawczym świadczy ni mniej ni więcej, tylko o jednym - o obecności w objętości układu chłodzącego pęcherzy...
Ciśnienie jest przy odkręcaniu korka ale wydaje mi się ,że jest w normie ( jak się silnik zagrzeje to podnosi się poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym ale nie jakoś mega dużo ) Wychodzi , że mam pompę wody z taka wiskozą ze sprzęgłem , może rzeczywiście ta pampa siadła mimo , że widać , że była wcześniej wymieniana na nową ( zasugerował to bardzo...
Witam . Wygląda to na kontrolkę poziomu płynu ,lub czegoś podobnego.Trochę zdjęcie niezbyt ostre.Czy to wózek spalinowy?.
Żaluzja jest na przedniej ściance chłodnicy zwinięta na rolce. Podnosisz ją za łańcuszek lub linkę do niej zaczepioną wyprowadzoną obok korka płynu na chłodnicy. Poziomy regulujesz wkładając pręt od żaluzji w rowek na chłodnicy. Lepsze dojście do jej obsługi jest po ściągnięciu "telewizorka" z przodu. Podstawa w zimie to sprawny, szczelny termostat.
Uszczelka pod głowicą to nie będzie bo spaliny by gotowały mu płyn chłodzący, wiem bo tak miałem, Nie wiem co kolega rozumie przez gotowanie płynu chłodzącego. Ja nie miałem przedmuchu do układu chłodzenia, więc osobistych doświadczeń w tej materii nie mam, ale widziałem efekty takiego przedmuchu w samochodzie u kolegi. U niego też płyn znikał z układu...
Witam Najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod głowicą , powietrze które wydostaje się z pod uszczelki zapowietrza układ , robiąc korek a przy tym brak krążenia płynu , jeżeli po uruchomieniu silnika [ zimnego ] robi sie ciśnienie w układzie ,podnosi płyn , to pewniak że uszczelka , przy dłuższym nagrzewaniu jest normą iż poziom płyny się podnosi...
Aha, czy jest 100% pewność, że to spaliny? Mam. Potwierdziłeś to testerem? W tym przypadku nie musiałem. Bo może tylko się gotuje - niesprawna pompa + zapowietrzony układ? Niemożliwe jest gotowanie się silnika po 10 sekundach od uruchomienia silnika. A opisane przeze mnie objawy mają miejsce nawet po uruchomieniu zimnego silnika. Po prostu od razu...
A może to czujnik robi nam lipę , który jest odpowiedzialny za wskaźnik na desce i zawyża temperaturę. Ale skoro piszesz że poziom płynu się podnosi to wygląda to na zapowietrzony układ, po prostu może gdzieś ci ucieka Dodano po 5 Ale prędzej to będzie uszczelka.
Dzień Dobry W spalinowym wózku widłowym Zremb GPW 3200 z silnikiem Perkins po rozładowaniu 4 palet nagle przestał podnosić i jeździć. Był niski poziom oleju hydraulicznego. Pomimo uzupełnienia około 5,6 litrów i uruchomieniu wózka na na pół godziny jest bez zmian. Mechanik od ciągników stwierdził, że prawdopodobnie to wina jakiejś wewnętrznej pompy...
czytając pytając oglądając każdy mówi że upg głowica Nie przerabiałem tego osobiście. Wg mnie, pisałem o tym wcześniej, że przy przedmuchu na uszczelce głowicy, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym lub odkręconym korku na chłodnicy, po odpaleniu zimnego silnika (zamknięty termostat) poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym lub w chłodnicy pojedzie od...
dlatego, że odpływ jest w formie sterczącej do góry rurki. Jak by kolega zajrzał pod tą przykrywkę to pewnie tam by zobaczył 2 rurkę skierowaną w dół która nakładana jest na tą skierowaną do góry i obie rurki tworzą rodzaj syfonu który po przelaniu ponad poziom zasysa resztę wody czy też płynu tylko kolega pewnie nie zajrzał wszystko działa na zasadzie...
Zrób test na zawartość CO2 w płynie chłodzącym Dzisiaj po kilkakrotnym odpowietrzaniu udało sie chyba odpowetrzyć, z odpowietrznika poleciał sam płyn. A gdy narzewam silnik z otwartym korkiem płynu chłodzącego , gdy silnik osiąga temperature pracy, podnosi się poziom płynu aż zaczuna sie przelewać , czy to normalne?
Witam, Problem z fiesta 97 1,3 i. Ostatnio zauwazyłem znaczne ubytki płynu chłodzącego, srednio 150 ml na tydzien. Wszystkie połączenia szczelne (suche). Kiedy silnik pracuje na wolnych , przy otwartym korku zbiorniczka wyrównawczego poziom jest powiedzmy miedzy min a max, auto pracuje do pełnego rozgrzania, mniejwiecej w połowie temperatury na wskażniku...
Silnik odpalił na samostart, jednak nie odpala tak jak przed awarią. Pewnie jak ostygnie problem wróci i czeka pomiar kompresji i uszczelka pod głowicą. W wodzie spalin nie ma, poziom oleju się nie podnosi, płynu nie ubywa.
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Witam, prosiłbym o wskazówki. Auto Citroen Berlingo 2010r. 1.6 HDI. Problem dotyczy braku nawiewu ciepłego powietrza oraz niepodnoszenia się wskazówki temperatury. Zimny nawiew działa bez problemu. Płyn chłodzenia jest w prawidłowym poziomie. Po około 10 minutach wskazówka temperatury nagle podnosi się do 100 stopni i zapala się czerwona kontrolka. Co...
Prawdopodobnie przedmuch do układu. Na szybko, potwierdzeniem tego, byłby wynik tego eksperymentu. Rano poluzować nakrętkę na zbiorniczku wyrównawczym, odpalić silnik, niech się nagrzewa na wolnych obrotach i jednocześnie obserwować zachowanie się poziomu płynu w zbiorniczku. Jeżeli poziom zacznie szybko się podnosić zaraz po odpaleniu silnika, to wskazywałoby...
Witam! W zbiorniczku wyrównawczym jest za wysokie ciśnienie.Jak odkręcam korek na zimnym silniku ,to poziom płynu podnosi się z poziomu 'min' na 'max'.W płynie nie ma śladów oleju a na włączonym silniku nie widać pęcherzyków w zbiorniczku.Wymieniłem korek na nowy ale nic to nie pomogło.Ogrzewanie działa prawidłowo.Tak się zastanawiam ,czy może układ...
podnosić poziom sygnał citroen poziom płyn kontrolka poziom płyn
candy bęben naprawa linuxa firmware lc320
lutownica kolbowa silnik loncin
Instrukcja obsługi Casio SF-3600 64KB po polsku Instrukcja obsługi Panasonic NV-HD635 w języku polskim