Wyjmij czujnik (prosta sprawa: przekręcamy o 90 stopni i wysuwamy w dół) i zmierz go omomierzem na stole. Powinien mieć 220 omów. Jak przyłożymy do niego magnes ma być 0 omów.
Bez związku. Płyn ma nieco opaść - kwestia tego ile masz go w zbiorniczku. Powinno być powyżej szwu.
Witam. W samochodach po około 2000r płyn na gorącym silniku może mieć około 110 stopni C , a na wskaźniku będzie pokazywać 90 . Po odkręceniu korka płyn może zacząć wrzeć ze względu na zmniejszone ciśnienie. Może to normalna sytuacja, ale może być też uszkodzenie. Aby się upewnić, samochód powinien obejrzeć fachowiec. Można zastosować jakiś wykrywacz...
Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Jeśli czujnik działa zerojedynkowo, czyli albo jest sygnał albo go nie ma, bez stanów pośrednich to wystarczy ci inwerter cmos, np CD4007 plus mały kawałek płytki drukowanej aby miało to czego się trzymać a obok przylutujesz twój buzzer. Dla pewności narysuj jak obecnie to połączyłeś.
W wielu francuzach, czujnik poziomu płynu hamulcowego połączony jest równolegle z czujnikiem hamulca ręcznego. Spotkałem się z przypadkami, że wilgoć na stykach krańcówki ręcznego powodowała komunikaty poziomu płynu. Ja miałem taki przypadek w peugeocie 406 po lifcie, dużo czasu straciłem zanim wpadłem na pomysł żeby podmienić czujnik dźwigni ręcznego....
Skoro kiedy stanięcie kilka razy na czerwonym świetle skutkuje znacznym podniesieniem temperatury to podejrzewam że ewentualny postój w korku może skończyć się nie miło (wiadomo że 125p do stania w korkach się nie nadaje ale w razie czego chwile powinien wytrzymać) To twierdzenie mogłoby być słuszne dla silnika FSO z wentylatorem założonym na koło...
Tylko rentgen.
Układ powinien się sam odpowietrzyć po przez zbiornik wyrównawczy , zwłaszcza przy większych obrotach.Jeśli tak nie jest to może walić kompreche pod głowicą.Czy ogrzewanie masz w porządku.? :|
Czujnik ma być elementem dzielnika napięcia z którego podasz napięcie na komparator. Za komparatorem tranzystorek npn który zaświeci żarówkę i włączy brzęczyk Czy było fabryczne ducato z tym czujnikiem?
Szykuj się do morderstwa. Gdy na podstawie prezentowanego układu zbudujesz taki, który będzie spełniał Twoje oczekiwania (5 diod led) to w granicznych warunkach będą się świeciły wszystkie a przez płyn będzie płynął na tyle duży prąd, że zjawisko elektrolizy spowoduje intensywne wydzielanie oprócz gazów również innych produktów, które będziesz wprowadzał...
Na każdym zbiorniku płynu chłodzącego jest zaznaczony maksymalny poziom, którego nie powinno się przekraczać.
Niski poziom płynu chłodzącego
Sprawdzić można oscyloskopem jak się go ma, wystarczy omomierzem p o rozłączeniu wtyczek czujnik powinien mieć około 1050 omów. Wykonaj ten krok zabaczymy, co dalej-potem.
Czujnik masz najczęściej w reduktorze i przy niskim poziomie płynu chłodzącego, będzie on pokazywał niższą temperaturę więc i czas przełączania się wydłuży. W skrajnym przypadku przy zapowietrzonym układzie chłodzenia czujnik może nigdy nie osiągnąć zadanej temperatury.
Poza tym gdyby był zatkany to chyba nie móglby pobierac płynu? a płyn jest pobierany tylko potem jest znowu pełno wody Tu kolega jest w błędzie problem w tym że pojemniki na płyn działają na zasadzie syfonu nalewa się płynu poniżej pewnego poziomu w odpowiednim czasie podawana jest dodatkowa woda aby podnieść poziom wody z płynem poza pewien poziom...
Nie wiemy czy masz instalację gazową czy też nie. Ale skoro na wodzie było w porządku to musi być dobrze na płynie. Istnieje możliwość zapowietrzenia układu podczas wymiany płynów. Teoretycznie układ z czasem powinien się odpowietrzyć po kilku grzaniach i studzeniach, jeśli poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym odpowiedni. Może sią zdarzyć rozłączenie...
Kiedy powinno sprawdzać się poziom płynu chłodniczego? W sensie jego raz jest za dużo raz za mało. Na trasie jakbym zjechał z autostrady i sprawdził to będzie go za dużo bo jakby pełny zbiornik ale na zimnym to jest jakby mało. Więc jak to fachowo sprawdzić. Przy okazji jak sprawdzić to tutaj, zdjęcie, auto zimne, nie ma wskazówki min max więc tak można...
czujnik , kable
Jak kupiles auto nowe to co ty wogole robisz na forum i zadajesz dziwne pytania,jedz do sprzedawcy bo takie auto ma byc 100% sprawne. Pogadamy za pare lat dopiero jak sie gwarancja skonczy.
Hm... Arduino+DS18B20 około 20 zł, sonda LS-10 ponad 2000 zł. 16-bitowy ADC do Arduino - od około 16zł. A może [url=https://botland.com.pl/pl/cyfrowe-c... VL53L1X time-of-flight - czujnik odległości I2C - zasięg do 4m, błąd do 2cm, można podpiąć do...
Jesli na zakręconym korku zacznie wywalać płyn to można się martwić, pod warunkiem że korek jest sprawny i poziom płynu jest prawidłowy Dodano po 1 Tak nie powinno wywalać
Wrzuciłem na tutejszy serwer. http://obrazki.elektroda.pl/3568836500_1...
Siłownik sprzęgła w opticruise z pedałem sprzęgła niema żadnego czujnika (siłownik jest taki sam jak w manualu ), więc siłownika nie kalibruje się, jest tylko czujnik d60 pod pedałem sprzęgła który komunikuje się z koordynatorem ( czy czujnik można skalibrować ,nie wiem ). Komunikat niski stan płynu chłodniczego , możliwe przyczyny usterki -problem...
Witam, Jak nie czujnik ultradźwiękowy to sonda hydrostatyczna, np firmy Aplisens. Mają dobrą rozdzielczość oraz wyjście 4-20 mA (potrzebny zewnętrzny zasilacz). Cena przystępna.
To zalezy co chcesz oczyscic. Na poczatku usuwasz wszytsko co mozesz wyjac, zdjac z plyty glownej tj. ekrany, kamerki itp. Musisz pamietac ze w niektorych modelach mikrofony sa lutowane do plyt glownych i po kapieli moga nie dzialac (np sony ericsson). Nim wrzucic plytke mozesz ja oczyscic np z kurzu, piasku, ewe np jogurtu lub czegos co ja zabrudzilo...
Witam, Strzelona uszczelka pod głowicą daje całkiem inne objawy puszczania cisnienia sprężania w cylindrach w ukłąd chłodzenia- wtedy poziom chłodziwa drastycznie by spadał- chłodziwo "wydnuchnięte" z ukłądu. Jakosc płnów chłodniczych niestety jest poza wszelka krytyka i gdy troszkę podgrzejesz auto po huzarskich jazdach może się zawarta w płynie woda...
Najtańszą opcją o bardzo dobrą jest ELM 327 z dolutowanym przełącznikiem za 3 zł , prosty schemat do znalezienia na forum forda lub kupno już gotowego elm z przełącznikiem hi speed , programy są dwa i oba niezwykle proste , elmconfig oraz forscan , masz tam nawet opcję wypalania servisowego DPF-a i tysiąc innych funkcji .
Andiv ma rację miałem to samo w A4 1997r (zegary przed liftem) zdobyłem wsad wgrałem i po problemie.
Dobrze :) dfasdfsdfsdflskjdfg[spdfgj[dfgjsdflgjks;... Musisz wpisać większą treść w wiadomości przed wysłaniem :D co to za kupa?
Wymienić korek i sprawdzić.
1 - +12V 2 - sygnal 3 - masa
Witam. Weź i dolej płynu chłodzącego do zalecanego poziomu (między min a max).Poziom nie ma wpływu na szybkość grzania płynu odpowiada za to termostat który najpierw załącza krótki obieg chłodzenia a potem długi. Przy niskim poziomie płynu możemy zakłócić poprawne działanie układu chłodzenia.
Sprawdź poziom płynu i prawdopodobnie uzupełnij. Klocki się ścierają i tłoczki wysuwają dalej więc poziom płynu się obniża
Wykonaj test obecności CO2 w płynie chłodzącym.
Masa z karoserii,metalu a plus musi być z instalacji auta. Jak będzie zworka to nie wiadomo co uszkodzone. Najlepiej dwa wolne przewody.
Ilość dodatku addytywnego DPX 42 przechowywanego w dodatkowym zbiorniku umieszczonym w pobliżu zbiornika paliwa jest ustalana na podstawie czujnik poziomu dodatku. Proces wtrysku dodatku do zbiornika paliwa jest ustalany na podstawie czujnika poziomu paliwa, czujnika poziomu dodatku oraz poprzez microswitch w korku wlewu paliwa. 5l płynu wystarcza na...
Może być coś zepsute, albo masz tak ustawione. Jak zepsute, to naprawić, a jak tak ustawione, to zmienić nastawy.
Kolego a sprawdzales zawor redukujacy cisnieni powieterza . Znajduje sie on po lewej stronie po wewnetrznej stronie ramy , w okoliny skrzyni biegow . To przez jego awarie czesto dzieja sie takie problemy
No teraz to zostało już tylko jeździć :)
Dziękuję koledze Mam jeszcze jedno pytanie. Czy poziom płynu w zbiorniku powinien być zawsze taki sam. Np. silnik jest zimny, poziom płynu jest 2cm. poniżej kreski max. Jak się silnik rozgrzeje poziom płynu się podnosi do kreski max. Czy powinienem jeździć z odkręconym korkiem zbiornika, kiedy te wahania poziomu płynu ustana?
mimo wszystko posprawdzaj wszystkie połączenia węży gumowych układu chłodniczego jeśli będziesz mieć przecieki to na połączeniach będzie się tworzyć pomarańczowy kamień
Pytanie powinno być jak obniżyć reduktor a nie jak podnieść poziom płynu :D Jeżeli masz nową instalację to jedź do gazowników niech przełożą tak jak powinno być jeżeli nie jest nowa zrób to sam.Takie położenie reduktora to jakiś żart z dnia wczorajszego 1.04. :D
Jest to raczej za mała objętość wody aby zastosować jakieś ciśnieniowe sensory ,a w zasadzie chodzi nie o pomiar a o sygnalizację niskiego poziomu .Ja osobiście radziłbym pójść w sensory pływakowe ,który ewentualnie można by zamontować w kurku. Ale szczerze powiem że aż takich małych to nie widziałem.Choć są też sensory pojemnościowe w kształcie dwóch...
Zbiorniczek zasadniczo ma ścianki na tyle przeźroczyste, że powinno być widać poziom płynu. Chyba że płynu nie ma w ogóle w zbiorniczku, stąd wydaje się że nie widać poziomu (bo nie a poziomu :wink: ). Na zimnym silniku należy odkręcić korek i płyn ma być do mniej-więcej połowy zbiorniczka. Są tam znaki Max i Min Natomiast jak sprawdzić nie poziom a...
Witam. EBS 4616-09; czujnik koła , koło 3: uszkodzony przewód połączeniowy lub uszkodzony czujnik.Okablowanie czujnika obrotów koła uszkodzony, czujnik lub jego okablowanie - zwarcie do masy. EBS 07 91 04; czujnik koła koło 3; za duża szczelina między czujnikiem a kołem polaryzacyjnym, uszkodzony czujnik lub jego okablowanie, opór czujników powinien...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
Panowie, pacjent E46 2.5 benzyna M54B25. Zapala się kontrolka poziomu płynu chłodniczego. Dzieje się to po przejechaniu paru km na zimnym silniku. Świeci przez kilka, czasem kilkanaście km. W dłuższej trasie problem nie występuje. Wymieniony jak dotąd czujnik poziomu, korek zbiorniczka. Temperature trzyma ok, grzeje bardzo ładnie. Spróbować wymienić...
Jeśli czuć płyn w samochodzie to prawdopodobnie nagrzewnica cieknie, przy zapowietrzonym układzie nawet podczas pracy silnika pompa na wolnych obrotach nie jest wstanie zrobić prawidłowego obiegu, bądź też masz zawaloną nagrzewnice i na wolnych obrotach ci płynu nie przepchnie. Poziom płynu powinien być widoczny w zbiorniku wyrównawczym.
Słychać jakby tłoczyła wodę i w pewnym momencie jakby chodziła na sucho i znowu zaczyna tłoczyć płyn. Może mam za niski poziom płynu...? Możliwe że w układzie jest powietrze, stąd taka praca pompki. Może mam za niski poziom płynu...? Dokładnie tak, skontroluj poziom płynu i jak to nie pomoże to sprawdź pracę webasta z włączonym silnikiem, wtedy powinien...
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Jak z poziomem płynu hamulcowego, przy niskim poziomie też może się zapalać.
Wibracji przy zerwanej poduszce pod skrzynią nie musi być. Sa jeszcze dwie na silniku i cała kolumna pod ciężarem upuszcza się na dół a silnik z przodu idzie do przodu. Napraw to bo będzie tarło cały czas. Wibracje moga się pojawić jak założysz dobrą poduszkę. Póki co widać, że jest ok jeśli chodzi o uszczelkę na pierwszy rzut oka. Przeczyść cały układ...
Ta kontrolka informuje też o poziomie płynu chłodzącego. Po odkręceniu korka poziom płynu się podnosi i kontrolka gaśnie. Sprawdz poziom płynu.
Za niski poziom płynu chłodzącego. Sprawdź poziom lub czujnik poziomu.
Tego nie wiem, jak to sprawdzić ?
Sprawdziłeś poziom elektrolitu? Sprawdź, czy jest go ponad wysokość wkładów ołowiowych (te nie mogą wystawać ponad poziom płynu) - jeśli brakuje, to uzupełnij wodą destylowaną lub wymień w całości na nowy elektrolit. Osobiście skorzystałbym z gwarancji, bo sprawny akumulator może stać kilka miesięcy i nic nie powinno dolegać. Podłączyłem żarówkę 8W...
Kontrolka (!) 1. Poziom płynu hamulcowego 2. Poziom płynu chłodniczego 3. Poziom płynu hydraulicznego wspomagania kierownicy 4. Przegrzanie silnika/uszkodzenie 4pinowego czujnika przegrzania (powyżej 118*C) 4. Niskie ciśnienie w układzie wspomagania hamulców tak czy siak bez podłączenia pod komputer można gdybać w nieskończoność
Na miarce pod korkiem masz podane dwa rodzaje wskazania poziomu płynu do wspomagania, dla zimnego 20*C i ciepłego 60*C. Kreski nad 20*C i 60*C oznaczają maksymalny poziom płynu zimnego i gorącego. Jak przy zimnym silniku masz poziom płynu między kreskami, to jest ok.
To nie tryb sport ale awaria skrzyni biegów prawdopodobnie za niski poziom płynu.
to dioda od immobilisera mruga normalnie a powinna na chwilę się zapalić po przękreceniu kluczyka, Jeżeli dalej mruga jak przy wyłączonej stacyjce - to coś jest nie tak z immo i dlatego rozrusznik nie kręci. Bo powinna zmienić się częstotliwość migania i immo powinno podać kod błędu. druga sprawa co zauważyłem to, kontrolka od ręcznego , jak przekręce...
masz problem z sygnałem poziomu płynu chłodzącego.
To nie powód do paniki. Raczej normalny objaw. Ciśnienie w układzie rośnie wraz z temperaturą płynu (rozszerzanie cieczy), pęcznieją przewody elastyczne itp. a w samym zbiorniczku zbiera się ciśnienie powietrza - innymi słowy, otwierając korek uwalniasz sprężone powietrze więc i zmienia się poziom płynu w zbiorniczku. Dla spokojności możesz wymienić...
Płyn na zimnym silniku powinien zawierać się pomiędzy liniami "min-max" na ściance zbiorniczka. Poczytaj co to jest rozszerzalność cieplna.
Korek łatwo sprawdzić po jeździe jak cały układ rozgrzany. Ręka na wąż a druga na korek. Przy luzowaniu korka powinno syknąć i wąż zmięknie. Inna sprawa jak zawór w korku wytrzymuje zbyt wysokie ciśnienia. Prawidłowo powinien puszczać w okolicy 1 bara w zależności od modelu auta.
Masz teraz zbiorniczek na prostokątną wtyczkę ? Jeśli tak to powinieneś mieć na okrągłą. O ile dobrze pamiętam zbiornik na okrągłą wtyczkę miał wewnątrz pływak . Na prostokątną to pomiar rezystancji . Mogę się mylić .
Witam jak w temacie. Agregat wyświetla błąd nr 37 i nie chce się uruchomić. Po dolaniu około 2 litrów wody ,dalej wyskakuje ten sam błąd. Czy ktoś się orientuje w jaki sposób należy odpowietrzyć układ chłodzenia wspomnianego agregatu, czy może jest to usterka czujnik a poziomu płynu chłodzącego. Ten rodzaj błędu nie powinien mieć wpływu na odpalenie...
No właśnie. W szczelnym układzie hamulcowym nie powinno się dolewać płynu, a gdy poziom obniży się do min, wymienić klocki/szczęki.
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
http://obrazki.elektroda.pl/9609496700_1... Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie znalazłem odpowiedzi, w jakim dziale mogę zamieścić swoje "cacko". Pomysł powstał już dawno, ale z braku czasu dopiero teraz go wykonałem. Wskaźnik poziomu płynu do spryskiwaczy - bo tak to można nazwać, powstał, bez użycia jakichkolwiek układów scalonych...
Najczęściej to pływak z magnesem i kontaktron, ale są też i inne rozwiązania.
Sygnalizuje niski poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu bardzo źle reaguje na dziurawą membranę w korku. Sygnalizować tak może też czujnik zużycia klocków, a korek popsuł ktoś nie potrzebnie. Na pewno ma zapisany kod usterki po którym dojdziesz o który czujnik chodzi.
Niestety jeszcze nie, ale prawdopodobnie jest to uszkodzony sterownik od ABS.
Wejście ręcznego/poziomu płynu zwarte do masy
Sprawdź czujnik poziomu płynu hamulcowego, z tego co pamiętam powinien być standardowo w korku. Dodano po 24 Sprawdź czujnik poziomu płynu hamulcowego, z tego co pamiętam powinien być standardowo w korku. ABS działa?
To typowy objaw niskiego poziomu płynu hamulcowego. Kontroluj stan płynu. Sprawdź czy klocki się nie kończą.
Ta kontrolka ma sygnalizować zbyt niski poziom płynu w chłodnicy.
Kolejno (3 kontrolki z pierwszego zdjęcia): niski poziom płynu do spryskiwaczy szyby, niski poziom płynu chłodzącego silnik, obecność wody w filtrze paliwa. Na przyszłość polecam lekturę instrukcji obsługi swojego samochodu :/
Ta z lewej woda w paliwie, prawej zanieczyszczony filtr powietrza a na dole po środku niski poziom płynu chłodzącego- grozi przegrzaniem, zatarciem silnika.
Kontrolka przegrzania może zapalać się po obniżeniu poziomu płynu (wyrzuceniu przez nieszczelny korek), wymień korek na nowy.
Kiedyś zrobiłem taki obrazek do osobówki - tu jest to samo: http://img710.imageshack.us/img710/6158/... Czerwone to pierścieniowy pływak ze styropianu z magnesikiem w środku.
Dokładnie , walnij w zbiornik powinno pomóc, oczywiście usterka powróci wiec zbiornik do wymiany, unikaj tanich podróbek, kup trochę lepszy zamiennik lub oryginał .
Sprawdzałes poziom płynu? Mógł się zapowietrzyć.
Uszkodzony czujnik poziomu płynu hamulcowego.
Dolej paliwa dla pewności,naładuj porządnie akumulator,sprawdź dla świętego spokoju poziom oleju i płynu chłodniczego i odpalaj.Niech sobie popracuje.Wybuchnąć nie powinien co najwyżej próba odpalenia sie nie powiedzie ;).Oczywiście odpalanie na benzynie tak samo jak rozgrzewanie silnika.Żadnego gwałtownego zwiększania obrotów zanim sobie nie popracuje...
Kolego najpierw sprawdź dokładnie czy po kilku dniach postoju masz taki sam poziom płynu? .Jeżeli masz ubytki dolej uszczelniacza do układów chłodzenia Na dole w obudowie chłodnicy jest termo włącznik zewrzyj przewody i sprawdź czy wentylatory się włączają , jeżeli tak to dopiero kupuj czujnik. W tym modelu typowe objawy uszkodzenia wymiennika ciepła...
Przed montarzem gazu ( sekfencja ) było całkiem inaczej , nie grzał się tak szybko i nie podnosił się płyn tak wysoko. Mam jeszcze jedno pytanie : jak powinien chodzic wentylator? u mnie włancza się jak temperatura ma ok 97 , schładza do 90 i przestaje pracowac . Gdy wyłącze silnik wentylator zaczyna pracowac tak długo aż schłodzi silnik do ok 80 stopni....
2. Czy 307 2,0 hdi Rhs ma czujnik poziomu płynu hamulcowego.? W zbiorniczku nie ma. Czujnik poziomu płynu jest przy drugim zbiorniczku na pompie ham. przy serwie.
Ta klapka temperatury będzie widoczna po ściągnięciu schowka?
Zacząłbym od podstaw czyli poziom płynu hamulcowego.
no i raczej nie powinien. powinien dochodzić w momencie wtrysniecia plynu do ropy. Odbywa się to zawsze po zatankowaniu paliwa, w zaleznosci ile paliwa wlejesz to odpowiednio tyle plynu zostaje wtrysniete do zbiornika. Przypuszczam , że sam uzupełniłeś plyn i dla tego piszesz że zbiornik prawie pełny, ale nadal wywala informacje o niskim stanie plynu....
Kontrolka w kształcie przypominającym zarys chłodnicy może sygnalizować za niski poziom płynu chłodniczego lecz jeśli poziom jest O.K. to może oznaczać że czujnik uległ awarii.
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
Citroen C5 II 1.8 benzyna . Wpadł pedał sprzęgła zero reakcji . Sprawdziłem poziom płynu jest ok . Wysprzeglik też suchy jednak gdy poruszam sprzęgłem tłoczek wysprzeglika nie reaguje czy tak powinno być ?
Zostaje jeszcze błąd 5 05865-02 . Od poziomu płynu chłodzącego.
Ale jak odpalisz auto, to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto, to czasami nie podnosi się poziom płynu? Strumienia nie widać, a płyn z otwartym korkiem się nie podnosi. Podnosi się tylko przy odkręceniu korka. no i płynu nie ubywa
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Zakładając że pompa jest sprawna jest skuteczniejszy sposób, tylko nie wiem co na to turbo. Daj kluczyk na zapłon i ogrzewanie na maks lub 32 stopnie jeśli automat (wymuszenie otwarcia zaworu niezależnie od warunków). Odpal i rozgrzej tylko odribnę by się olej rozprowadził, po czym daj mu gazu przy otwartym korku, falami tak 3000 obr. Powinno wciągnąć...
dokladnie, odpowiedziales sobie sam to ze robi sie bialy nalot czyli szron to jezst wina zbyt malego poziomu plynu chlodzacego
Sprawdź poziom płynu hamulcowego.
poziom powinien wskazywać zasilacz citroen poziom płyn poziom płyn hamulcowy
wspomaganie mercedes klasa wałka laserowej zasilanie konwertera multiswitcha
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Różnice w jakości wydruku na Xerox 6605: przyczyny i rozwiązania Czarny ekran deski rozdzielczej Fiat Fremont - przyczyny i rozwiązania