poziomy pasek

Znaleziono około 3182 wyników dla: poziomy pasek
Podstawowa forma zapytania: poziom pasek
  • dell 17fs - poziomy pasek

    Witam! Tocze boje z moim monitorem, udalo mi sie juz ruszyc CPU. A teraz jest poziomy pasek... Wiadomo odchylanie V, ale jest ono (jak i H rowniez) zrobione na STK79905B (prod. najprawdopodobniej SANYO) i calej garsci R i C. Jak sprawdzic co jest uszkodzone w tym torze, moze ktos ma opis tego STK. Dzieki...

    Monitory Serwis Anonymous   28 Kwi 2002 21:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1545
  • PHILIPS Philetta 1102-jasny poziomy pasek przez srodek banki

    14 cali philips philetta 1102 38ke 1102/02b tyle udalo mi sie wyczytac z podrapanej tabliczki. fonia jest. przez srodek przebiega bardzo jasny cienki pasek w poziomie . jeszcze nie otwieralem i narazie prosilbym tylko o sugestie i okreslenie mniejwiecej kosztow czesci .. z gory dziekuje . pozdrawiam

    Początkujący Elektronicy agencik   25 Cze 2004 11:37 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1661
  • SONY KV-X2541D - tylko cienutki poziomy pasek

    Wymienilem TDA 8170 na nowy, wymienilem kondensatory 100uF, poprawilem luty i nadal mam tylko cienki pasek. Co jeszcze moze byc przyczyna ??

    TV Serwis kacha36   02 Sie 2004 21:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1439
  • monitor highscreen ms1590p poziomy pasek

    Wymienilem elektrolity przylegające do radiatora tego LA7838 bo mialy prawo byc wyschniete, i pasek teraz sie skurczyl do gdzies 3 cm. o co tu chodzi?? Caly dzien nad tym stercze i nic.

    Monitory Serwis dariuszm2   25 Lis 2004 10:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1073
  • TV MANHATTAN Poziomy pasek

    Witam mam pytanko po włączeniu TV pojawia mi sie na ekranie poziomy pasek na srodku przez cały ekran w TV siedzi TA8659AN Czy ktos miał taki przypadek??

    Elementy Elektroniczne - zamienniki i identyfikacja Krawczak   25 Lis 2004 11:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 729
  • LQ Flatron 795 FT plus. Po włączeniu PC jest wąski poziomy pasek.

    mam problem z monitorem bez sygnału displaj świeci normalnie po właczeniu do PC jest waski poziomy pasek prosze o pomoc Dodano po 1 przepraszam nie poziomy ale pionowy

    Monitory Serwis awacs   13 Gru 2004 01:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1134
  • Sanyo poziomy pasek przez środek ekranu. Uszkodzenie LA7837.

    Witam wszystkich TV Sanyo poziomy pasek przez srodek ekranu po zatym ciemny stwierdzilem uszkodzenie ukladu LA7837 po wymianie dziala wszystko poprawnie ale nie znalazlem przyczyny czy ktos mi moze podpowiedziec co moglo byc przyczyna bo nie chce by sie to powtorzylo Pozdrawiam P.S.Model TV to CEM 6022p

    TV Serwis flashh   27 Gru 2004 14:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1622
  • Sony kv-2134m3. Na ekranie pojawia się poziomy pasek podczas przejścia obok TV.

    Witam wszystkich serdecznie i proszę o pomoc. Mój telewizorek Sony, który służył mi nie zawodne od ponad dziesięciu lat zaczął reagować na stukanie dotykanie a nawet przechodzenie obok. Na ekranie pojawia się poziomy pasek. Na pewno jest to przerwa albo zimny lut w układzie odchylania poziomego. Nie...

    Początkujący Serwisanci _PREDATOR_   16 Sty 2005 17:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1218
  • Philips Brilliance 105 - poziomy pasek, orientacyjny koszt

    Mam pytanie, i już z góry przepraszam że nie przejrzałem całego forum żeby sprawdzić czy przypadkiem nie powtarzam jakiegoś posta 100 raz. Monitor Philips Briliance 105 15" - wbudowane glosniki, mikrofon. Posiada OSD softwarowe pod windowsa :( Objawy: Bez zadnego powodu zweża sie obraz i powstaje...

    Monitory Serwis TABSIOR   09 Sie 2007 22:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1260
  • SANYO CED2105PV-00 poziomy pasek

    jest tak-scalak ramki LA7830 sprawny(podmieniałem),zasilanie scalaka 26V jest na 6 nóżce,,elektrolity dookoła tego scalaka sprawdzałem miernikiem pojemności.Brak impulsów drive V ze scalaka M51384AP noga 16.Zasilanie scalaka jest OK 12 V 33 noga.Głos jest. Czy ktoś się już spotkał z awarią tego scalaka.Proszę...

    TV Serwis mirekel   06 Lis 2007 00:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1129
  • Grundig ST70-700. Poziomy pasek na niecałej szerokości kineskopu.

    Witam Mam problem z tym tv. Po włączeniu pojawia sie poziomy pasek ale na niecalej szerokości kineskopu po chwili rozciąga sie na zielono do dołu i za kilka sekund tv się wyłącza. Wymieniłem elki w zasilaczu po stronie pierwotnej i wtórnej oraz usunąłem luty które wyglądały na zimne no i niestety...

    Początkujący Serwisanci adas_ppp   14 Lis 2005 13:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1028
  • ROYAL-LUX TV-6399TXT/ST poziomy pasek u góry ekranu

    Screnem kręciłem nic nie zmienia, a wzmacniacze wyglądają na dobre bo jak już pisałem przy sztucznym uruchomieniu co prawda nie ma treści ale ekran świeci prawidłowo - nie za jasno. Jak próbuję wejść w tryb serwisowy to na tym poziomym pasku można przez chwilę doj ż eć jkieś cyferki. Czyli wygląda że...

    TV Serwis Witoldol   30 Maj 2005 19:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1903
  • poziomy pasek

    model : 25PT4423/58P wada : widoczny poziomy pasek na srodku na cala szerokosc tv ma ok 2 mm grubosci pozatym dziala wszystko ok programy przelacza itp dzieki ;)

    Początkujący Serwisanci Telo   22 Cze 2005 08:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 849
  • Kyocera 1020dn - szary poziomy pasek na wydrukach

    Witam No coz...sprobuje hipotetycznie odpowiedziec ;) ...to ty masz drukarke przed soba :) ...ale....beben prze wydrukach dwustronnych kreci sie pomiedzy dwiema stronami i w czasie kiedy kartka krazy w duplexie...jest na niego naniesiony "syf" z rolki transferowej...ktory jest nastepnie naniesiony...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Lzep   13 Paź 2005 19:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1845
  • Philips 21PT2683/58 poziomy pasek

    Witam. Nie mam schematu do tego TV w związku z tym mam pytanie. Jaka jest wartośc rezystora 3460 (2n TDA9302H ) . Może ktoś mógłby wrzucic aplikację TDA9302H. Za pomoc z góry dziękuję.

    TV Serwis mirko66b   15 Lis 2005 19:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1142
  • Biały poziomy pasek na środku ekranu. Co to może być?

    Witam! Częst ospotykam siez uszkodzeniem typu: Biały poziomy pasek na środku ekranu, od jednego do drugiego boku. Albo to samo tylko w pionie., Chciałbym wiedziećczy to wada kineskopu czy elektroniki. Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Łukasz. Dodano po 3 Często zdaża sietakże że TV...

    Początkujący Serwisanci grabek_radek   17 Gru 2005 18:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1833
  • axion poziomy pasek

    witam.przed naprawa tv axion ax-5321ts wywalil dwie elki 100/160v oprocz tego tranzystor mocy,wymienilem na zamienny C4242.teraz po wlazceniu tv widac poziomy pasek tak jakby odchylanie siadlo.na elkach wymienionych jest po 110Vwiec chyba dobrze,inne elki tez sprawdzalem i wyglada na to ze sa ok.teraz...

    TV Serwis wisznia   26 Sty 2006 20:56 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1442
  • Frontech M1453R - wąski poziomy pasek ekranu, zmieniałem kondensator 16V 1000?f

    Witam! Pasek poziomy czy pionowy? Jeżeli poziomy (tak wnioskuję z postu) to pion uwalony. Szukaj zimnych lutów i przerw w druku. Wymień wszystkie elektrolity w pionie. Zmierz nap. zasilające pion. Pomierz diody. Jeżeli nic nie znajdziesz to scalak pionu do wymiany. Pozdrawiam. P.S. Przepraszam,...

    Początkujący Serwisanci ogryz   03 Lut 2006 12:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 669
  • TV skryktonic - poziomy pasek na ekranie, nie mam schematu

    Witam!Mam problem z tv skryktonic ,posiadam poziomy pasek na ekranie.Nie posiadfam schematu wiec nie mam pojecia co moglo sie przepalic. Podaj markę i model telewizora w temacie. Czy to nie przypadkiem Skytronic ?

    Początkujący Serwisanci p71   04 Lut 2006 22:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 624
  • TV Curtis VT2001 - poziomy pasek

    Witam!!! Posiadam televizor CURTIS.Po włączeniu na ekranie ukazuje sie biały poziomy pasek w malutkie kreseczki.Pasek ten ma około 5 cm.Co moze byc tego przyczyną.Za pomoc będe wdzieczny.Pzdr. Tytuł poprawiłem.

    Początkujący Serwisanci janusz.kulesza   04 Kwi 2006 18:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1898
  • Sony kv-x2551d. Cienki poziomy pasek, głos jest. Od czego zacząć?

    problem polega na tym że jest tylko cienki pasek pozimy , głos jest ,i nie wiem od czego zacząć bo nie mam schematu .pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci Rubinh   28 Kwi 2006 22:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 891
  • TRANSONIC GTH-3766 / poziomy pasek

    problem jest taki: wyświetla się poziomy pasek chassis: "P 37-13" tv nie reaguje na pilot ani na zmiane kanałów z panelu schematu nie moge znaleść nigdzie w necie będę wdzięczny jak ktoś pomoże

    TV Serwis tomahawk_   06 Maj 2006 01:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1066
  • Sanyo c14ea17ex...biały poziomy pasek

    Dzięki za podpowiedzi, z tym odchylaniem pionowym sobie prawie poradziłem, prawie bo raz jest ok a raz nie (ponownie biały pasek lub obraz za duży), ale coś namieszałem i w głośnikach jest szum a obraz ledwo co widać. Chyba się poddam i oddam tv do serwisu. Jeszcze raz dzięki.

    Początkujący Serwisanci qto   21 Maj 2006 23:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1244
  • Mały TV czarno - biały: poziomy pasek na ekranie

    Witam mam telewizor czarno-bialy 7,5 calowy na ktorym na srodku ekranu po wlaczeniu go wyskakuje poziomy pasek o wysokosci ok5cm i na cala szerokosc i nie wiem od czego to jest i co z tym zrobic??:?::/

    Początkujący Serwisanci Robert.kolasa   23 Cze 2006 07:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1401
  • Sanyo c14ea17ex - biały poziomy pasek

    Mam taki sam model telewizora. Objaw taki sam, długa pozioma linia przez czałą długość kineskopu. Po postukaniu w obudowę ustępował. Lecz teraz linia występuje stale, sprawdziłem zimnych lutów niema pojechałem całą linię odchylania pionowego i dalej nic. Czy wymiana procka coś da ? Czy nie warto...

    Początkujący Serwisanci muczo   26 Lip 2006 22:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1284
  • WATSON SF1411 poziomy pasek

    Brak odchylania pionowego tylko poziomy pasek czy da się coś z tym zrobić czy na śmietnik.

    Początkujący Serwisanci mordka   30 Lip 2006 23:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1418
  • Sony KV-M2170K. Poziomy pasek zamiast obrazu.

    Mam problem tym tv i nie wiem z czego wynika. objawy to :zamiast obrazu po włączeniu pojawia sie wązki poziomy pasek na środku kineskopu. Czy ta usterka moze być spowodowana przez powielacz napiecia czy to kineskop padł?[/b]

    Początkujący Serwisanci pankracy 2   14 Sie 2006 16:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 924
  • TV Telestar 2155 T DELTA poziomy pasek na ekranie

    Witam, po włączeniu TV, na ekranie pojawia się jasny poziomy pasek /ok. 1 cm/ wogóle obraz jest zwężony z każdej strony o ok. 5 cm, głos w porządku. Co zrobić?

    Początkujący Serwisanci ladoo   27 Sie 2006 20:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1385
  • Royal-lux 6399 txt/st biały poziomy pasek

    Witam. Telewizor uruchamia sie ,jest fonia ale obraz to tylko waski poziomy pasek. Domyślam sie ze to usterka w odchylaniu pionowym ,ale co z tym zrobić ? Z góry dziekuje za małą instrukcje.:D

    Początkujący Serwisanci Anonymous   22 Sie 2006 22:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1152
  • curtis 2102 poziomy pasek

    Witam, na ekranie mam biały poziomy pasek z rezystora R 320 leci dym.Proszę o pomoc! Witam.Sprawdż napięcie zasilania TDA 1170 na nóżce 5 i 2 nie powinno przekraczać 25 volt ,działa spokojnie na 24 voltach,sprawdż napięcia na przetwornicy czy jest stabilizacja ich, czy nie mają tendeccje wzrastania...

    Początkujący Serwisanci zxsony3   26 Sie 2006 21:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 848
  • LOEWE ARCADA 72. Poziomy pasek przez środek ekranu.

    witam telek ARCADA 72 CH-TYP 110 0 20 dostałem troszkę zgrzebany, po zakurzaniu widać że nie chodził nawet roku, objawy uszkodzenia to poziomy pasek przez środek kinola był wylutowany TDA 8175 od czego zacząć? nie mogę znaleźć numeru Chasis ... gdzie szukać schematu do niego?

    TV Serwis na kozlowce   26 Sie 2006 17:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2309
  • OTAKE 7088VT poziomy pasek

    witam mam uszkodzony OTVC jak w temcie. Uszkodzenie objawia sie poziomym paskiem w polowie ekranu.Układ odchylania (uPC1498H) i C 100uF wymienilem, wlozylem LA7830.Uszkodzeniu uległa takze dioda D406 i rezystor polaczony z nia w szereg 10 Ohm na zasilaniu wzmacniaczy wizyjnych 180V. po wymianie zasilanie...

    TV Serwis PeterSC   16 Paź 2006 23:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1764
  • HP LJ 3380 - poziomy pasek

    Napewno wymiana bębna pomoże? Te tonery były już regenerowane bardzo długo. Ja czyszczę bęben alkoholem izopropylowym (czy jakoś tak) i na poczatku wydruk jest dobry a później im więcej wydruków tym więcej tych pasków i są coraz ciemniejsze. Dodano po 11 Załączam scan wydruku bo właśnie znalazłem.

    Drukarki, ksero Profesjonalne Horrorshow   27 Wrz 2006 06:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 944
  • Poziomy pasek Samsung CX558WT

    sprawdziłem zasilanie napięcia mam trochę wyższe zamiast 12,7 jest 18 i zamiast 24 jest 27 podmieniłem TDA3653B wymieniłem kondensatory w lini zasilania i coś się zmieniło jak włączę tv to pasek znikł a obraz jest biały z liniami powrotnymi i po chwili wraca pasek jak wyłączę i trochę odczekam to obraz...

    Początkujący Serwisanci tom8   04 Paź 2006 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 998
  • Sony KV-X2551K poziomy pasek u gory

    Dziekuje za odpowiedz a wiec 680 mikro wymieniony, 4700 mikro tez, 220 mikro/400 V tez. Efekt:Na kolorowym obrazie wszystko jest ok, na bialym tak samo.Natomiast gdy jest czarne tlo programu w dalszym ciagu pasek ale tym razem przy samej krawedzi gornej. szerokosci ok 1cm.Sklada sie z podwojnych...

    Początkujący Serwisanci KsiegowyMafii   14 Paź 2006 08:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1041
  • royal lux tv-100 poziomy pasek

    witam to jest tak.po zmianie elka na 100u zaczą mi ten telewizor buczeć i nie było nawet na ekranie paska.napięcia na tym scalaku z kondens,takim jaki był czyli 220u winosi .....wzgledem masy.... pin3=27,2v pin6=28v pin2=12v...

    Początkujący Serwisanci mbryzus   18 Paź 2006 19:18 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1227
  • Wizja w Funai TV2000 MK7. Poziomy pasek na środku ekranu.

    Mam problem z wizją. Nagle zamiast pełnego ekranu mam na środku poziomy pasek. Co może byc przyczyną. Fonia jest.

    Początkujący Serwisanci twimpex   01 Lis 2006 20:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 870
  • KV-X2931D, Sony, obraz rozciągnięty, poziomy pasek u góry

    Te tranzystory to poziom a nie przetwornica. Jesli faktycznie w tych okolicach piszczy to posprawdzaj wszystkie elementy indukcyjne /L806, L801 itd/ poprzez np. dociskanie. Popraw luty na trafie, szczególnie to boczne. Wciśnij przewód WN wgłąb trafa.

    Początkujący Serwisanci janek-007   05 Lis 2006 11:24 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1413
  • Philips 25PT410A/42 czarny ekran białek poziomy pasek przez

    Witam. mam taki problem. Mam cały zcarny ekran i biały pasek poziomy przez srodek... co to mzoe byc...

    Początkujący Elektronicy georg2601   08 Lis 2006 20:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 978
  • Compaq V90 - chyba brak poziomu, pasek obrazu w pionie

    wydaje sie byc tylko w poziomie źle, tu jest lepsze zdjecie jak pulpit jest uruchomiony, a zdjecie wyszlo takie jakby blysk (wina aparatu)

    Monitory Serwis blazejp   05 Gru 2006 00:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 924
  • Sony poziomy pasek na ekranie (brak obrazu)

    Witam mam problem ze soniakiem model KV-X25315 - głos jest a niema obrazu tylko ten poziomy pasek na pół ekranu ?? co może być uszkodzone ?? wiem tylko że to może być układ odchylania - ale nie wiem gdzie on jest...

    Początkujący Serwisanci bubek4070   19 Gru 2006 10:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 853
  • Ultravox TV. Jest głos, na obrazie jest widoczny poziomy pasek.

    nie znam jego typu ale objawy uszkodzenia są następujące głos jest a na obrazie widoczny jest poziomy pasek .czy może być uszkodzony tda8215b czy coś innego . pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci anlego   22 Gru 2006 13:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 894
  • CROWN 28V5STN - brak obrazu, poziomu pasek

    Witam. Mam prośbę. Koniec roku a tu mi padł telewizorek.:cry: Jest to Crown 28V5STN który po włączeniu nie ma obrazu. Na środku kineskopu jest tylko pozioma biała linia. Nie znam się tyle na telewizorach, ale znajomy mi mówił że to jakaś ramka padła. W związku z tym proszę o pomoc. Co wymienić żeby...

    Początkujący Serwisanci x-menn   03 Sty 2007 22:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1397
  • MINOLTA EP 1054 - ciemny poziomy pasek na kopii

    Dewelopery są takie same i nawet od EP-6000 pasuje :-) Toner też :-) A co do paska ... ciekawostka. Przeważnie paski wyłaziły na brzegach a tu prosze... A bęben oryginalny był czy alternatywny ? C.

    Drukarki, ksero Profesjonalne copyman   23 Sty 2007 22:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1891
  • Wąski poziomy pasek ekran Philips 29PT8306/58R

    Mam mały problem po wymianie stabilizatora 8v i wymianie trafopowielacza telewizor chodził przez 24 h poprawnie. Na drugi dzień po włączeniu pojawił się tylko wąski poziomy pas. W trybie serwisowym żadnej awarii nie pokazuje. po około 2h pracy wrócił spowrotem do normalnej pracy. Na następny dzień...

    Początkujący Serwisanci Mamparempek   18 Lut 2007 16:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1336
  • elemis 5515 poziomy pasek

    tak słysze, orientacyjnie podałem czestotliwosc, pasek jest szerokosci około 2 cm na obrazie, toi napewno nie wina anteny, ten pasek dzieli ekran na pół czasem jesli jest w połowie to góra obrazu jest na dole a dół u góry, takie zniekształcenie

    Początkujący Serwisanci LeDy   05 Mar 2007 22:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1434
  • Poziomy pasek- curtis 25m1vt

    Mam problem z odchylaniem w curtis 25m1vt .Uszkodzony był r553(nie mam pewności co do wartości chyba 10om)wstawiłem 10om 2W telewizor rusza ale obraz jest po bokach zawężony a opór mocno sie grzeje. Może tkoś z kolegów miał taką usterke -prosze o pomoc

    Początkujący Serwisanci Grzeg1972   25 Mar 2007 10:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 878
  • Jak naprawić? Czarny poziomy pasek po środku ekranu.

    W MAłYM TELEWIZORKU NA UKłADZIE SCALONYM CD5151CP WYSTęPUJE CZARNY POZIOMY PASEK POśRDODKU EKRANU. CZY TEN US JEST DO WYMIANY.PROSZę O POMOC. rywald Post był raportowany. Nie używaj dużych liter -- > REGULAMIN pkt 10.9. Przeniosłem z: Radiotechnika - CB, KF, UKF, TV

    Początkujący Serwisanci marcinelektronik   11 Maj 2007 21:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1236
  • TV Curtis 2102 - poziomy pasek na środku ekranu.

    telewizor curtis 2102 nagle stracił obraz pojawił się biały poziomy pasek na środku ekranu służył bardzo dobrze 14 lat i dlatego nie wiem czy warto go naprawia czy to cos błahego czy tez cos poważnego Jak zaczynamy i kończymy nowe zdanie? Interpunkcja sie kłania!

    Początkujący Serwisanci lukashb   12 Maj 2007 22:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1773
  • Biały poziomy pasek w telewizorze LEXUS

    Witam posiadam telewizor firmy LEXUS ostatnio podczas oglądnia coś się stało i ekran automatycznie zwęzył się do jaskrawego (białego) poziomego paska. Najdziwniejsze jest to że dzwięk jest a pasek się świeci pomocy co mam zrobić !!! Jest jakas metoda??? z góry dzięki pozdro

    Początkujący Serwisanci pankracy 2   22 Cze 2007 19:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1368
  • TV Telestar CVT 2003 TXT 20 poziomy pasek.

    poziomy pasek

    Początkujący Serwisanci ALUŚ   28 Lip 2007 19:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 669
  • TV Sony kv-m1620d poziomy pasek, jaki odpowiednik uPC1488?

    witam naprawiam wyżej wymieniony odbiornik uszkodzenie to pasek pozimy wymiana elków nic nie dała zauwazyłem zimne luty na układzie odchylania po ich poprawie pasek nadal jest ale układ strasznie się grzeje momentalnie i mam problem ponieważ po wyjęciu ma takie oznakowanie (mikro jak na elkach) PC 1488H...

    Początkujący Serwisanci Z_bynek   09 Sie 2007 05:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1693
  • TV Curtis 21M2VT przez pół ekranu poziomy pasek.

    no to zaczne od elek ale nie moge znaleść schematu do niego może ktoś wie gdzie? stoja tam jakieś 2 układy i nie wiem który jest od poziomu

    Początkujący Serwisanci Z_bynek   28 Sie 2007 06:08 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1311
  • czerwony poziomy pasek w tv schneider

    Witam i z gory dziekuje za cierpliwosc mam tv schneider niestety modelu nie znam poniewaz zostal zerwany z tylniej scianki obudowy. Kineskop jest philipis a tv z roku 1996 bynajmniej taki rok jest na kineskopie. czy ktos moze mi pomoc usunac usterke. jest cienki czerwony pasek fonia dziala tylko wizji...

    Początkujący Serwisanci dwiercioch   21 Wrz 2007 19:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1047
  • Toshiba 2866DF poziomy pasek

    Witam, jaki układ scalony jest odpowiedzialny za odchylanie pionowe w Toshibie 2866DF? Na scalaku są wytarte napisy, nie mam możliwości odczytania. Z góry dzięki za odpowiedź.

    TV Serwis Mirek Z.   23 Wrz 2007 22:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 792
  • Grundig CUC6310 i 10cm poziomy pasek na ekranie

    Napiecia na przetwornicy w porzadku, kondensatory wymienione - bez zmian. Dolutowanie kondensatora do 5 nozki TDA8174AW pogarsza sytuacje (pozioma kreska zamiast paska). Wymienilem na probe rowniez 220uF/400V na zasilaczu, gdyz slyszalem ze ten kondensator moze rowniez byc przyczyna moich problemow,...

    Początkujący Serwisanci Roman Wosicki   30 Wrz 2007 23:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3936
  • monitorem Optiview II 15B pojawia sie poziomy pasek

    Witam mam problem z monitorem a mianowicie co jakiś czas na monitorze przeskakują poziome paski, ale nie do końca o to chodzi bo co jakiś czas wyłącza się i na monitorze pojawia się około 5mm biały poziomy pasek na środku monitora może ktoś wie czym to może być spowodowane. Z góry dziękuję. pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci karol5608   22 Sty 2008 10:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 747
  • LG Flatron F700B-wąski poziomy pasek

    Cześć. Dlaczego pion - ponieważ jak Zauważyłeś pasek "który przesuwa się w górę i w dół ekranu" - a za to odpowiada układ odchylania pionu. Pozdrawiam. ps. a może lepiej serwis?

    Monitory Początkujący dariuszm2   04 Kwi 2008 14:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2742
  • samsung cx5312w poziomy pasek

    Witam, mam tv samsung cx5312w do naprawy. Działał ok pewnego dnia pokazał się poziomy niebieski pasek. Po rozebraniu tv wymieniłem kondki po stronie pierwotnej, wymieniłem układ tda3653 i kondki w okolicy, napięcia wychodzące z przetwornicy ok , cewki odchylenia ok, przetwornica przelutowana i dalej...

    TV Początkujący 570981   15 Kwi 2008 16:19 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1972
  • Elemis Vesta 402. Poziomy pasek na ekranie

    OPIS: Telewizor Elemis Vesta 402. Poziomy pasek na ekranie , i dym wydobywający się z obud... OPIS: Telewizor Elemis Vesta 402. Poziomy pasek na ekranie , i dym wydobywający się z obudowy DIAGNOZA: Oczywiście padło odchylanie pionowe a dokładnie US751 tda1170s , c534 1000uf/25V i R537 10R.Diagnoza...

    TV FAQ i Solucje rafz   07 Gru 2003 17:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 929
  • CCTV P/T Poziomy pasek w PAL i czarno biało to widze

    Witam Mam w monitoringu (PC+DVR) 4 kamery w tym jedną obrotową z matrycą sony. Kiedy ustawiam na system PAL trzy stałe kamery działają w kolorze a obrotowa w czarno-białym, do tego pojawia się czarny pasek grubości 15px w dolnej części ekranu. w NTSC obrotowa działa dobrze, natomiast trzy pozostałe...

    Zabezpieczenia Stacjonarne sharp   24 Kwi 2008 13:11 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1095
  • telestar 2151 biały poziomy pasek obraz przedzielony na pół

    Telewizor Telestar model 2151. Na ekranie biały poziomy pasek obraz przedzielony na pół, górna część jakby zmniejszona a dolna powiększona. Podejrzewam układ BU2508df ma zwarcie miedzy emiterem a kolektorem. Był też wypalony luty na kondensatorze obok tego tranzystora.

    TV Początkujący robert.s.   30 Kwi 2008 23:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1097
  • Monitor LCD MAG poziomy pasek

    Witam, od kilku dni mam problem z monitorem. W górnej części ekranu pojawił się cienki poziomy pasek, o grubości ok. 1 piksela na rozciągłość szerokości monitora i nie chce zniknąć. Wiem, że w tego typu monitorach zdażają się takie rzeczy, bo moja znajoma skarżyła się małą niebieską plamkę w górze monitora....

    Monitory Początkujący 133182   14 Maj 2008 13:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1859
  • Philips 28GR9790/22B poziomy pasek

    Cześć. Mam problem z moim telewizorem, mianowicie podczas oglądania pojawił się niebieski pasek na środku, wzdłuż ekranu .......Byłem z tym w serwisie ale koleś powiedział że rzekomo nie da się tego zrobić i stwierdził ze trafo jest zepsute , zaś inny znajomy mówił ze tam jakaś płytka poszła i ze koszt...

    TV Początkujący sylwana-el   15 Lip 2008 08:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 873
  • TV Clatronic CTV287VT biały poziomy pasek u góry przy załącz

    Witam . Nie mam schematu . Telewizorek jak załączę ma biały poziomy pasek na ciemnym tle póżniej wchodzi obraz i jest ok. Nie wiem który to pion . Czy mogą być winne elektrolity wokół niego.

    TV Początkujący elektryk13a   10 Sie 2008 22:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1122
  • Poziomy pasek PLAZMA SAMSUNG PS42C62

    Witam... Pojawił mi sie pewien problem. Od niedawna jestem posiadaczem Telewizora plazmowego Samsung 42" W dolnej części ekranu pojawił mi sie poziomy pasek koloru czarnego o grubości jednego piksela... Co to możę być jakieś drivery, taśma czy być może cała matryca... ?? czy warto to naprawiać...

    TV Początkujący Jarooooo   24 Sie 2008 11:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3389
  • leksus rc2501 poziomy pasek

    Mam problem z tym tv mianowicie wymieniłem TDA3654 uszkodzony. ale brak napięć dochodzących do tego układu 28v czy ktoś nie wie zkąd to nap. ma wychodzić brak mi schematu.

    TV Początkujący andrzej_malec   25 Paź 2008 20:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 795
  • Universum FT 81015 chassis 11ak28-6 poziomy pasek u góry

    Witam. Tv był po wymianie wzmacniaczy R G B były zwarte. Objaw jest taki że przy ciemnym tle pojawia się biały poziomy pas. Na jasnym go nie widać. Widzę że w prawym rogu obraz jest lekko wyciągnięty do góry. Nie wiem czy to jakieś uszkodzenie czy wystarczy regulacja w trybie serwisowym. Jeżeli tak...

    TV Początkujący xadziu   17 Lis 2008 19:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1113
  • JVC AV-21QS5SE poziomy pasek

    w tv JVC AV-21QS5SE co pewien czas na ekranie zostaje tylko poziomy cienki pasek przez środek ekranu. jak przelacze na inny kanal to usterka znika. jednak dzieje sie to juz coraz cześciej. ma ktoś moze schemat tego tv. jaki układ odpowiada za polaryzację pionową? Regulamin pkt. 15 - proszę poprawić...

    TV Początkujący zebro   29 Lis 2008 21:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1329
  • Telewizor Mitsubishi CT25M2EET poziomy pasek

    Witam Kolegów.Usterka wyglada na uszkodzony pion,ale kiedy podkreciłem na trafopowielaczu napięcie to pojawił się zwęzony obraz w pionie i wgórnej czesci pasek charakterystyczny dla uszkodzonego pionu.Napiecie na scalaku odchylania pionowego wynosi 7V.Czy ewentualnie uklad moze miec zwarcie lub wymienić...

    TV Początkujący mirex   08 Lut 2009 03:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 975
  • Fujitsu-Siemens V2030 - podłużny, poziomy pasek na matrycy.

    Witam, Na matrycy mojego laptopa pojawił się ciągnący się przez cały ekran, poziomy pasek o szerokości 2 pikseli. Jeden pasek świeci się w kolorze błękitu, a drugi jakby pulsuje. Pole na którym wyskoczyła ta kreska jest wyłączona z wyświetlania jakiegokolwiek obrazu. Co uległo uszkodzeniu i czy...

    Laptopy Hardware kodd   20 Kwi 2009 07:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • IBM ThinkPad T22 - poziomy pasek na matrycy

    Witam, wiem, ze temat powtarzal sie juz kilka razy ale mam troszke inne pytanie. A mianowicie, czy wada ta nie bedzie sie "rozrastać"? Nie chce wymieniac matrycy czy taśmy bo po prostu nie przeszkadza mi ten defekt. Oto zdjecie mattrycy: Z góry dziekuje za odpowiedz.

    Laptopy Hardware Anonymous   17 Maj 2009 17:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1394
  • Samsung LE26R71BX poziomy pasek na ekranie

    Panel to LTA 260W2-L13 Samsunga Dodano po 25 Przesyłam zdjęcia opisanej usterki pasek jest widoczny

    TV LCD Plazma Serwis satgal   26 Cze 2009 19:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4312
  • SEG Denver 11ak36 - czarny poziomy pasek

    Jeżeli masz antenę siatkową to odłącz zasilacz z gniazdka i zobacz czy paski znikły, zobacz na AV lub jak kto woli przez euro złącze czy są paski. Posiadam kablówkę, na AV sprawdzałem jest to samo.

    TV Początkujący radsat   11 Sie 2009 12:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1103
  • Poziomy pasek w górnej części monitora SyncMaster 740n

    Ten poziomy pasek wygląda na uszkodzenie samej matrycy. Powierzchnia matrycy w obszarze który podał kolega ma wyraźnie większą temperaturę od reszty ekranu?? Czy w tej cieplejszej części widać że podświetlenie jest np. jaśniejsze?? Najczęściej w monitorze u góry jest "cieplej" z powodu tego iż ogrzane...

    Monitory Początkujący filipsnk   30 Lis 2018 10:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4832
  • Sharp LC-32D44E-BK poziomy pasek

    Poziomy pasek w dolnej części ekranu, na całej jego szerokości pojawił się po kilku miesiącach użytkowania. Niestety klient zgubił gwarancję. Wymontowałem matrycę, podociskałem tasiemki przewodów, zamieniłem też miejscami 2 taśmy łączące matrycę z elektroniką - bez rezultatu. Zamontowana jest matryca...

    TV LCD Plazma Serwis praktyk   26 Wrz 2009 12:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3297
  • Windows Xp-nie można otworzyć dysków z poziomu Paska zadań.

    Dyski nie otwierają się ze skrótów na pasku zadań. Proszę o pomoc.

    Software serwis Matuzalem   18 Paź 2009 12:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1065
  • LG 50PG600 poziomy pasek.

    Witam Otóż telewizorek troszkę pechowy, już po naprawie zasilacza. Poza tym na matrycy widnieje poziomy pasek, biegnie przez całość ekranu. intensywność zależy od koloru. Wszystko na zdjęciach. Co poradzicie koledzy ? Ewentualnie jaki był by koszt naprawy w autoryzowanym serwisie. ...

    TV LCD Plazma Serwis Anonymous   29 Kwi 2010 10:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2048
  • AR-5316 poziomy pasek na kopi

    Witam Ksero ma przebieg 86tyś, wymieniłem developer, bęben i listwe. Kopia jest czysta za wyjątkiem poziomej kreski na połowie kartki w odległości około 15mm od krawędzi ( jest to linia równoległa do toru przebiegu papieru, na krótszej części strony). Wyczyściłem elektrode i siatke, dalej to samo....

    Drukarki, ksero Początkujący jano_o   18 Gru 2009 15:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1084
  • Telestar Ultra 914, bialy cienki poziomy pasek

    Witam. Tak jak w temacie, cienki biały poziomy pasek przez środek ekranu. W czym twki problem? Proszę o pomoc.

    TV Początkujący droopy   13 Mar 2010 11:10 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2144
  • LCD 32LD456 Poziomy pasek w dolnej części ekranu.

    Witam. Dzisiejszego dnia mój brat postanowił sprawdzić jakość obrazu z anteny, a więc zdjął lcd z półki odłączył kable i po sprawdzeniu podłączył wszystko tak jak było na początku po czym włączył TV. Od tego na ekranie widnieje poziomy pasek( w dolnej części) wysokości nie przekraczającej 1mm. Czy jest...

    RTV Użytkowy jasny09   05 Lut 2011 16:30 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1571
  • Philips 32PFL7762D -poziomy pasek "szum"

    Witam kolegów, mam problem z tym telewizorkiem. Chodzi o to, że jeżeli jest podawana treść wizyjna obojętnie czy z wejść HDMI, czy z EURO lub z TV pojawia się poziomy pasek ("szum"). Na telegazecie tego paska niema, oraz nie ma go także na niebieskim tle. Poniżej przedstawiam fotki jedno jest ze sygnału...

    TV LCD Plazma Serwis lamer.   22 Paź 2011 23:31 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3369
  • TV Sharp LC-46XD1E Poziomy pasek na ekranie

    Jak na obrazkach, czarny pasek w poprzek ekranu. Jaka możliwa przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc.

    TV Początkujący plumker   15 Mar 2012 22:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3030
  • Hundai B70A - poziomy pasek do połowy ekranu..

    Witam. W monitorze wystepuje na około połowie ekranu pasek o wielkości jednego piksela ale mniej wiecej do polowy ekranu. Po rozebraniu matrycy przeczyszczeniu, ruszaniu flexami nic się nie zmienia. Czy to napewno uszkodzenie panela? Tak to wygląda,

    Monitory Początkujący inv4der   24 Kwi 2012 18:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1648
  • ACER D270: poziomy pasek na ekranie

    jeżeli dostałem go dziś kurierem to też naprawa? nie powinni mi wymienić od ręki? pasek zmienia kolory w zależności od tego co robię

    Laptopy Hardware myamek   23 Cze 2012 12:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3104
  • SONY KV-M2531K chassis AE1C -przezroczysty poziomy pasek na srodku ekranu

    Korzystając z możliwości technicznych muszę dopisać parę słów ... Kolego ysyysy, przypominam, że na tym forum obowiązują zasady poprawnej pisowni. Regulamin pkt 3.1.13. To tak na przyszłość, gdybyś zechciał jeszcze u nas pisać. Kolego TELERADIOMECHANIKA, wybacz ale ja też nie widzę tam wypalenia....

    TV Początkujący mirex   21 Lip 2012 15:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2452
  • ASUS K53TK - biały, mrugający, poziomy pasek na ekranie.

    Od jakiegoś czasu na ekranie mojego laptopa widoczny jest biały mrugający pasek (a nawet 2). Po podłączeniu do monitora na tymże monitorze widać również mrugający pasek. Stawiam na kartę graficzną (ati hd6520G + hd7670m). Laptop na szczęście na gwarancji, ale chciałbym wiedzieć co to może być Waszym...

    Software serwis kiss me   22 Wrz 2012 16:21 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1992
  • [PHP] - Możliwośc przekierowania z poziomu pasku adresu

    Witam, nie wiem gdzie umieścić ten temat więc umieszczam go tutaj. Więc tak, po wpisaniu np. Twojastrona.pl/asdfghijklmnopr chcę uzyskać np. przekierowanie na strone google.com, i tak samo Twojastrona.pl/dkdk1 też chcę, oczywiście plik z jakich adresów przekierowywać zrobię. Pozdrawiam, Barzej. ...

    Programowanie barzej   12 Sie 2013 11:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1038
  • TV Belstar 2896 TSN poziomy pasek.

    Ja nie wymieniałem trafopowielacza tylko poprawiłem luty aby usunąć zimne luty i wszystko było oky dopóki nie założyłem tylnej obudowy po założeniu pokazał mi się pasek poziomy.

    Początkujący Elektronicy tonan   25 Wrz 2013 09:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 990
  • compaq 6910p - Problem z matrycą (Systematycznie migający poziomy pasek)

    Witam. W laptopie HP mam problem z wyświetlaczem. W dolnej części matrycy pojawia się w systematycznych okresach pasek będący górą wyświetlanego obrazu/ początkiem wyświetlanego obrazu. Aktualnie jest to ok 5mm szerokości poziomy pas. z jakieś 2miesiące temu był to pas o wielkości 40mm również...

    Laptopy Hardware dx626   28 Lis 2013 16:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1212
  • miro P17F70s n.o. 778 - poziomy pasek na środku ekranu

    Witam, posiadam monitor miro P17F70s i problem jest następujący: Monitor pracuje normalnie, lecz pod wpływem drgań (uderzenie w biurko lub bezpośrednio w monitor) obraz skacze lub zamienia się w poziomy pasek na środku ekranu. Obraz wraca do normy sam lub po uderzeniu. Zmienia się wtedy pozycja V lub...

    Monitory CRT Serwis kapt12   17 Maj 2014 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6837
  • HP 3525 - poziomy pasek na wydruku

    witam problem rozwiązany, przyczyna był bały pasek podłużny prawdopodobnie powstały wskutek zebrania się pyłu po papierze xero, po wyciągnięciu pasa transferowego jego dokładnym wyczyszczeniu, drukarka drukuje idealnie. Zamykam temat

    Drukarki, ksero Początkujący adam270176   25 Lip 2014 19:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1176
  • toshiba L875 - poziomy pasek na ekranie laptopa

    Witam . Mam od 12,5 miesiąca laptopa toshiba l875-s7108 i3-31202x2,50GHz wraz z zintegrowaną grafiką intel graphics HD 4000 , matryca 17" , i właśnie wczoraj na dole ekranu (około 6cm od dołu)pojawił się poziomy pasek grubości pixela. po kilku minutach pracy obraz pod paskiem robi się niewyraźny i pojawił...

    Laptopy Hardware ksklodowski   28 Wrz 2014 16:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1044
  • e:max - Poziomy pasek na telewizorze

    Witam, mam taki telewizor jak na zdjęciu, pojawia się taki pasek. Wystarczy uderzyć w tv i jest dobrze, z tym że coraz częściej się to pojawia i coraz mocniej trzeba uderzyć aby znikło. Dzieje się tak, że obraz się zawęża do tego paska Dodam że tv pracuje praktycznie 24h na dobe, po rozkręcenie tv...

    Początkujący Naprawy rafaltc   16 Cze 2015 14:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 732
  • Asus/k53e - poziomy pasek na matrycy

    No tak, ale... Kursor zasłania pasek. Więc już nie wiem co się tu dzieje :D

    Laptopy Hardware olekolek1000   05 Sie 2015 10:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 735
  • Brother - HL-2170W Poziomy pasek na wydruku

    Nie doczekałem się odpowiedzi od mave (od 10 sierpnia jest offline - więc chyba wakacje) i wymieniłem bęben (zamiennik za 105 zł) i na razie wydruki są ok. prawie jak oryginał - bo jak panowie wiedzą prawie robi wielką różnicę. :D Wydruk jest jednolity, bez przebarwień. Zastanawiam się teraz, co mogło...

    Drukarki, ksero Początkujący ziguś   24 Sie 2015 11:26 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1086
  • TV PHILIPS 15PF-4121/01 cienki poziomy pasek

    Man cienki poziomy pasek w tym telewizorze otwieralem go i wszystkie kondensadory wydaja sie dobre . Gdzie szukac pomocy , co moze byc przyczyna czy to matryca

    Początkujący Naprawy 2700366   01 Gru 2015 01:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1650
  • Biały poziomy pasek Samsung SyncMaster T24B301

    Witam, mam problem z telewizorem wymienionym w temacie. Czyściłem monitor dołączoną szmatką którą spryskałem lekko wodą (jak było w instrukcji jej użycia). Po krótkim czyszczeniu pojawił się cienki poziomy biały pasek, taki jak na załączonym zdjęciu.

    RTV Użytkowy 1098678   24 Kwi 2016 08:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1083
  • Lenovo ThinkPad T61 - poziomy pasek na monitorze

    Cześć, od dłuższego czasu na ekranie mojego thinkpada T61 pojawia się poziomy pasek o szerokości jednego, czasem dwóch pikseli, prawie dokładnie w połowie ekranu. Zawsze w tym samym miejscu; jeśli przycisnę ekran od tyłu po lewej stronie na wysokości paska, to pasek znika (wcześniej znikał na dłużej,...

    Laptopy Hardware zbiczek   23 Sie 2016 21:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 828
  • Samsung UE40D5500 poziomy pasek u góry ekranu

    Czyli to na pewno nie wina płyty głównej, badz elektroniki? Dodano po 1 Po wypieciu płyty głównej matryca podświetla sie normalnie, bez żadnego paska wiec wydaje mi sie ze musze wymienić płytę główną. Potrzebuje jedynie potwierdzenia żeby nie wydawać pieniędzy nadaremnie. Pozdrawiam również...

    Początkujący Elektronicy lukasz2431   12 Sie 2016 07:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1959
  Szukaj w 5mln produktów