W0L0AHL4845222062 W0L: General Motors 0: Pojazd Nie Specjalny A: Astra Platform H: 2004 Platform Generation L48: 5 Drzwiowy HATCHBACK 4: 2004 5: Antwerp 222062: Serial Number silnik Z18XE nr silnika20DJ2004 typ nadwozia L48 kod modelu 0TS48 Kod GM Drive XXQT REG : WF-SH 457 kod daty 02 07 2004 2H9 = SILNIK BENZYNOWY 1.8 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE...
http://obrazki.elektroda.net/12_12843265... Witam! Chciał bym przedstawić motocykl marki sam oparty na podzespołach fiata 126p, w moim wydaniu. Założenia projektu były następujące: Zbudować buggy - motocykl możliwie minimalnym nakładem finansowym i sprzętowym. Bazować na tym, co da się odzyskać z wycofanego z eksploatacji 22 letniego 126p...
Wymiana zakończona sukcesem a pod spodem zamieszczam instrukcje której ja nie miałem bo nie mogłem żadnej znaleźć a może się komuś przydać 1. ustawić koła na wprost i wyjmująćkluczyk ze stacyjki żeby kierownica się zblokowała( wiadomo czemu taśma od poduszki) 2. odkręcić nakrętkę na 13 klucz przy pedałach z kolumny kierowniczej wyciągnąć śrubę i zsunąć...
To normalne. Nie ma mechanicznego połączenie kół z kierownicą jak przy tradycyjnym serwomechaniźmie a na całym swiecie nie ma idealnie szczelnego układu hydraulicznego. Dla tego zmienia sie położenie kierownicy wzgledem kół. Nie ma powodu do obaw.
Od tego są wejścia anologowe, połaczone z ADC. Pomiar napięcia na nóżce powie jaka jest pozycja potencjometru kierownicy. Joystick to nie tylko 0/1 - cyfrowe, są też analogowe oparte o potencjometry.
Posprawdzaj wtyczki, w pierwszej kolejności tą do stacyjki. Przy kolumnie idą wiązki.
Tak się czasem nad tym zastanawiam jak w tym kraju ma być dobrze jak wszędzie mamy ekspertów, jak na tym forum którzy, o wszystkim wiedzą a najwięcej w sprawach, oczywiście w ich własnym mniemaniu w których zabierają głos. Otóż autorze pojechałeś na zbieżność i zbieżność masz wyregulowaną tak jak widzisz pozycja zbieżność wynik końcowy jest w zielonym....
Powiem tak ...sam nie mam ...znajoma ma 12 lat ...nic sie nie dzieje oprócz zeczy ekspoatacyjnych ..ma w gazie .....check engine sie pali .....czyli standard....nie reaguje, auto jezdzi jak na swoje 105 km całkiem dobrze ...Proste autko , bardzo proste ...komfort dramat ale jezdzic sie da ...fotele , pozycja za kierownica masakra ...ale jezdzi i ma...
Polecam koledze Rometa Charta, silnik ciut słabszy od simsona, ale za to wygodniejsza pozycja za kierownica i oczywiście polska mysl techniczna. A no i można tez taniop wyrwac taki motorower :)
Witam, mam taki problem. Podczas kalibrowania kierownicy Logitech G25 nie kalibruje się ona prosta tylko lekko przekręcona w lewo. Oprócz tego podczas gry (gram tylko w ets2) skręt kierownicy często się pogłębia i pozycja naturalna jest coraz bardziej skręcona w lewo. Co mogę z tym zrobić? Proszę o pomoc.
Mialem,co prawda w cady(2005) usterke pozycji(zwarcie osw.rejestr.)Usterke usunalem,jednak nadal modul pod kierownica nie zalaczal oswietlenia tablicy i lewej pozycji.Po wyjeciu modulu,przejzeniu go nie stwierdzilem zadnych widocznych usterek i zamontowalem go spowrotem.O dziwo pozycja i oswietlenie tab.zaczelo dzialac.Moze po odpieciu zasilania modul...
Trzeba było od razu że jest prawostronny . Skrzynki szukaj po lewej stronie pojazdu . Tam gdzie w normalnych samochodach jest kierownica :D
Ja jeździłem tym Fiatem, no może nie dokładnie tym bo 500L i wg. mojej opinii jest to auto przereklamowane. Jeździłem wersją 1.4 95KM (bez komentarza) za niby ok 70 tyś zł. Na wyposażeniu poza klimą manualną i jakimś Traction+ (który był normą dobre 15 lat temu jako podsystem ESP) nie było tam niczego, nawet lampek podświetlających pod daszkami przeciwsłonecznymi...
Domyślnego kontrolera (kąt skrętu nadawca-G85) Zapłon włączony, silnik włączony. STG 03 ( hamulce ) wybrać STG uprawnienia dostępu ->Function 16 Kod autoryzacji dostępu: 40 168 STG domyślne ->Function 04 Teraz zawrócić koło 30 stopni w lewo lub w prawo, i znowu, aż przednie koła w prosto i kierownica są poziome (tolerancja + / - 4,5 stopni). Czytanie...
A da się to jakimś cudem obejść? Albo da się może skonfigurować kierownicę w jakis inny sposób? Dodano po 55 Kierownica chyba działa, jak ją podłącze to robi mi za myszkę :P Ale jak chcę zagrać to cokolwiek zmienię pozycja samochodu się nie zmiania.
Witam, Mam auto a w nim w stacyjce pozycje 0, 1, 2, 3. - jak w każdym :D Po włożeniu kluczyka pozycja 0 wyskakuje informacja i jest wyświetlany komunikat o kluczyku w stacyjce ale prądu brak. Natomiast w pozycji 1 załącza się wyświetlacz wraz z radiem cd. 2 to wszystkie kontrolki a 3 to rozrusznik. Czy przy włączonym zapłonie w pozycji 1 gdy odblokowuje...
Mam problem kupiłem kierownice Typhoon power wheel (używana) i jest problem. Mianowicie system jej nie widzi. Po wpisaniu w kontrolery gier cokolwiek czy to kieronica czy joy 2 osiowy 4 klawisze jest komunikat: Brak połączenia, System to Win XP na WIn 98 jest to samo. Rozebrałem całą wszystkie połączenia są OK. Potencjometry od gazu i hamulca są połączone...
Tak, opor jest wyczuwalny jak np auto postoi na mrozie albo rano wsiadam (po przymrozku) i chce skrecic kola na parkingu. Po rozgrzaniu silnika i plynu ukladu hydraulicznego nie widac tego problemu, ale moze przy wyzszych temperaturze ten opor jest tak malo wyczuwalny, wiec zostawiam poprawke na ew. spadek cisnienia w ukl wspomagania (nieszczelnosc,...
Kupiłem rower elektryczny Code E-Bike 1000 taki jak [url=http://www.electro.pl/produkt-CODE_... Zrobiłem na nim już nieco ponad 400km. Co mogę o nim powiedzieć? Krótki opis: Konstrukcja z Państwa Środka, silnik 36V, bezszczotkowy, wpleciony w koło, moc 250W. Tryby pracy silnika:...
Na chłopski rozum to system wspomagania szwankuje, tudzież elementy towarzyszące. Wraz ze wzrostem prędkości ingerencja wspomagania jest zmniejszana, więc np. po 40 km/h nie jest zbytnio odczuwalne. Na skrajach też można odczuć blokady. A gdy jest źle, to w każdej pozycji kierownicy może pojawiać opór. Wspomaganie jest elektryczne, o ile dobrze pamiętam....
Zaden z kanalow modułu nie podaje zmiany stanu manetki jest tylko kanal 16 pozycja 3 status wycieraczek on/off i reaguje jedynie na prace wycieraczek a nie pozycje przelacznika. Modul 09 - centralny modul elektryczny, znajduje sie przy drzwiach kierowcy. Pod kierownica jest modul 19 gateway
Właściwa pozycja za kierownica !!! BRAK Kask!!! BRAK Zdalne wyłączanie !!! Mam nadzieje ze jest A nie zadziwia Cię jak to możliwe że całe generacje dzieciaków w jej wieku jeździły setki lat na rowerze: - wyjeżdżały na drogę - rozpędzały się do większych prędkości I gatunek ludzki nie wymarł. Na pewno to co ja bym dobrze sprawdził to czy układ nie jest...
Połączenia i masy sprawdzone, w aucie mam nawet wyciągnięte wykladzine bo były ślady jakiegoś gryzonia lecz nie ma śladów uszkodzeń kabli. Nie mam schematu centralnej elektryki, mogłoby coś pomóc bo mam tylko sprawdzone zasilania i masy. Po odłączeniu kostki z kablami od kierunków nie palą się więc sygnal wychodzi z samego bcm ale co go uruchamia tego...
Rower musisz posprawdzać czy nie ma żadnych pęknięć na spawach zarówno teraz jak i w czasie eksploatacji, rama jak jest lekka to może nie jest stalowa chociaż wygląda na zwykłą stalową, hamulce bym w tym rowerze zmienił przynajmniej na V-brake. Kierownica by się przydała taka żeby pozycja była bardziej wyprostowana chyba że wolisz być pochylony,wybierz...
To jest normalne i pożądane, żeby kierownica wracała na pozycję początkowa. W prawdziwych samochodach jak kierownica nie wraca to zwiastuje problem z maglownicą albo wspomaganiem. W tej kierownicy co masz są silniki, które powodują skręt do pozycji początkowej. Można to wyłączyć ale z poziomu oprogramowania.
Na początek może załącze zdjęcie z tym reflektorem...jak widać w miejscu świateł drogowych zrobiłem niemałą dziure która umożliwia obrót tego dodatkowego reflektora(halogen soczewkowy),w miejsce świateł mijania dałem żarówkę dwuwłóknową ......tak jak już wczesniej napomniałem ma być to stanowisko laboratoryjne a więc nie ma mowy o dopuszczeniu reflektora...
(at)Fikszyn - dzięki za podpowiedz. Wylutowałem i sprawdziłem diodę D1 jakiś czas temu - jest ok. Z której nóżki tego drivera jest brane to napięcie - z nr 23 (w karcie katalogowej twierdzą, że nie powinno być wykorzystywane do zasilania innych układów, poza tym nie widzę połączenia)? W międzyczasie z racji problemów dodatkowo z brakiem sygnałów dochodzących...
box tuningowy Miałby dodatkowe wtyczki na czujniki temp itp. zauważył by to. Zresztą rył całą wiązkę. Kontrolka świec żarowych jest, a kontrolka silnika ? ESP świeci a kierownica od wspomagania ? A jakieś inne błędy deska immo ?? Masa na wtryskach z sterownika jest ? pozycja 31,32 na 60 pinowej wtyczce ?
Sygnał sterujący można wziąć z włącznika świateł o ile autorowi nie będzie przeszkadzał fakt że sygnał będzie nawet w przypadku włączenia tylko świateł pozycyjnych. No chyba że kolega jeszcze jakiś inny włącznik świateł ma na myśli. Kolega siedział kiedyś, w jakim kolwiek samochodzie? Przełączasz lub przekręcasz raz i masz postojowe druga pozycja to...
Wymiana na używkę z Clio III, adaptacja VIN, kalibracja załatwiła problem. Trzeba było jeszcze wymienić drążek z krzyżakiem. Brak tylko parametru "kompensacji kąta" czy jakoś tak, ale auto zachowuje się normalnie. Stare pomimo błędów generowało od razu błąd na desce, brak możliwości kalibracji. Używka bez błędów, po kalibracji od razu pokazywała ładnie...
To musiałeś cos pomylić bo szybkość spust gazu trymer jest osobno tak samo jak promień skrętu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Jaki masz typ aparatury. http://obrazki.elektroda.pl/2918059600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5825952400_1... 1 - Kierownica zmiana kierunku. 2 - Zmiana kierunku...
...Nic nie napisałeś o samochodzie to nie wiadomo nawet jakie masz zawieszenie.... Pisałem w temacie, że to Matiz 2004r. szczegółów nie znam. Dodano po 2 I przez tyle czasu nic nie zostało zrobione poza wymianą koła? Robiłem geometrię, auto przechodzi przeglądy bez problemu. Dodatkowo mechanik przy wymianie klocków i innych, nie zwrócił uwagi na nic...
Witam Forumowiczow Posiadam VW Golfa IV Variant 1.9 tdi pd 101 KM przebieg 203 tys. Od pewnego czasu mam problem ze podczas jazdy jest strasznie głośno tzn jest straszne buczenie najbardziej słyszalne w przedziale od 1900-2300 obr/min do tego jest spadek mocy nieznaczny, tzn do 2000 tys. słabo sie rozpędza, pozniej po załączeniu turbiny jakoś jedzie...
Mam takie same objawy, z stalych obrotow okolo 850 ostatnio spadly one do okolo 600 ktore czesto podczas schodzenia z wyzszych obrotow w pierwszej fazie spadaja nieomal do wyganiecia silnika (zapala sie kontrolka ladowania lekko) nastepnie silnik stabilizuje sie na 600 obrotow ale np dobicie kierownica do skrajnego polozenia spowoduje zgasniecie silnika...
Wskaźnik przy kierownicy wskazuje pozycję koła tylnego inaczej kierunek jazdy.
Miałem wcześniej, ale zaszło. Coś musisz mieć w dalszym ciągu źle z czujnikiem kąta, albo jego kalibracją bo w Focus MK3 1.6 TDCI 2013 - czyli konstrukcja prawie bliźniacza. Wartość ta zmienia się od zera w pozycji kierownicy na wprost w prawo i w lewo: Lewo: https://obrazki.elektroda.pl/4032087800_... Prawo: https://obrazki.elektroda.pl/4679359300_...
co bylo zmieniane(drazek stabilizatora?) odkrecana byla kolyska?jak tak to trzeba ja precyzyjnie ustawic na stare miejsca,jak jest przestawiona nawet minimalnie kierownica bedzie stala krzywo,mozna to skalibrowac zbieznoscia pod warunkiem ze zablokuje sie kierownice do jazdy na wprost i reguluje sie dwoma drazkami.. zbieznosc zadko wplywa na sciaganie...
Jeżeli gasną ci światła mijania a pozycje zostają winowajcą może być manetka przy kierownicy.
Z tego co wiem, to w ECU jest opcja zaprogramowania radia samochodowego. Ty sobie założyłeś radio i podłączyłeś pod nawigację w samochodzie od radia, które było kodowane pod ten model samochodu. I tak się dziwię, że sterowanie z pozycji kierownicy Ci działa, bo u mnie nie.
Jak nie przestawiłeś pozycji kierownicy miedzy maglownicą a samą kolumną (np zdemontowana na pozycji środkowej i zamontowana na pozycji środkowej ) To spróbuj . Jak przestawiłeś istnieje ryzyko zerwania taśmy AIR BAG. Możliwe rozwiązania: Nauczanie pozycji sterującej: stan: zapłon włączony, silnik na biegu jałowym obróć kierownicę do pozycji środkowej...
Przeważnie jest tu gdzie taśma poduszek no gdzieś pod kierownicą. Wpisz sobie w google czujnik skrętu do twojego samochodu,zobacz jak on wygląda i szukaj. Nie mam takiego samochodu więc nie pójdę i nie zobaczę.
Klakson podgłasza radio, wpada mi w tryb awaryjny, sterowanie rolkami działa tylko w niektórych pozycjach kierownicy, brak klaksonu przy włączonych światłach. błędy 1616, 1614, a już mnie denerwuje naprawa tego ponownie. Obecny 3-4 lata działał po mojej naprawie, teraz się zepsuł, mam zamiar to wymienić. Vin: W0L0AHL3575060206
Ma za ciężko więc nie obija. Masz żużyte, zatarte elementy w układzie kierowniczym.
Kierownica nie może znaleźć swojej pozycji. Zatem: -silnik napędu kierownicy sprawny, -kierownica kręci się dopóki pozycjoner nie odczyta jednej z 4 zachcianych pozycji. A wiec sprawdzić potencjometr kierownicy. Ewentualnie jest taka opcja, ze po podlaniu kierownicy zrobiło pstryk na pcb. Wnet spalona drobnica pod wyświetlaczem. To tylko jakieś rezystorki...
Do sprawdzenia enkoder pozycji kierownicy. Bo z napędem jak widać nie ma problemu, więc silniki można zostawić w spokoju.
Pozycja 20, przy czym zwróć uwagę, że opis dotyczy pojazdu z kierownicą po prawej stronie, więc niejako "przekonwertuj' sobie rysunek
Najprawdopodobniej źle ustawiony kąt skrętu kół. Trzeba sprawdzić jaki jest ma pozycji kierownica prosto i czy trzeba adaptacje wykonać przy przestawić zwijał/taśmę.
Nic nie sądzę, po prostu w mojej wersji jest duży wyświetlacz, a są też ze zwykłym radiem (fabrycznym). W menu wyświetlacza są ustawienia, ale nie ma tam nic o oleju... Z pozycji kierownicy też nie mogę nigdzie wejść... Stąd moje pytanie, bo właśnie nie sądzę, że nikt przede mną tego nie przerabiał... I może konkretnie wie jak to zrobić bez gdybania...
Nie piszę o sterowaniu przepustnicami w mieszalniku, ale o zasilaniu silnika dmuchawy. Pozycji całkowicie wyłączającej silnika nie było w Mondeo 1 gen. potem jeszcze w kilku autach. Nie zgodzę się. W większości pozycja "0" nawiewu to tym samym zamknięty dopływ na wentylator nawiewu. Mondeo MK1 i MK2 na 100% zamykało nawiew do środka z zewnątrz w pozycji...
Mierzyłem woltomierzem w miejscu, gdzie przewody przylutowane są do płytki. Na + i - jest około 8 V, a na trzecim od 2.20 V do 2.40 V w zależności od pozycji "kierownicy" na pilocie. Dodano po 31 Testera nie mam.
pozycja webasto pozycja kamery pozycja siłownik
grzałka zhaoxin usłyszę różnicę źródło prądowy mosfet schemat
wzmacniacz shemat parkside aktualizacja
Mercedes-Benz Actros MP4 fuel consumption readings mismatch: dashboard vs tank measurement calibration Delphi DS100E Autocom “No System Responded” Error—Connects to PC, Not Car