połamane przewody na przelotce
Jak napisał wyżej kolega-połamane przewody w gumowej przelotce...
Tak, połamane przewody są typowym uszkodzeniem na przedniej osi. Można to sprawdzić za pomocą miernika analogowego, wyginając przewód w każdą stronę. No i jeszcze jedna rzecz, w Oplu często do złącza dostaje się woda i ono koroduje.
pewnie połamane przewody w przelotce drzwi
Najczęściej są to połamane przewody przy wejściu do klapy. Kabel dający stałe napięcie do silnika wycieraczki jest przerwany przez co wycieraczka dostaje tylko krótki impuls potrzebny do przesunięcia wycieraczki w pozycję w której styk przy silniczku (ze stałym plusem) się załączy.
Na wyjściu z czujnika jest sygnał o amplitudzie 12V a nie 5 czy 3.3V. Jak dołączysz czujnik to jak dobrze pamiętam we wtyczce z instalacji auta po zapłonie powinno być tam 2x12V i masa. Raz 12V po zapłonie a drugie to 12V z licznika. https://obrazki.elektroda.pl/2029132900_... Nie patrz na kolory przewodów bo to kolory przewodów emulatora....
cześć .sprawdz wiazkę idącą do drzwi (tę w osłonie gumowej)mogą być połamane przewody ....i robi się zwarcie .z opisu wynika rownierz że zbyt ciężko chodzi szyba w prowadnicy lub uszkodzony masz układ przeciążeniowy - to ustrojstwo przy silniczku - odłącz go i zobacz co się dzieje przy otwieraniu kluczkiem..sprawdz czy gdzieś nie wlatuje woda (drzwi...
pierwsza do sprawdzenia przelotka miedzy drzwiami a kabina jak pisał kolega damian.... pewnie przewody połamane masa będzie czarny kolor, plus biało żółty kolor . sterownik w lewych drzwiach
Na połamane przewody. Tylko mogą być w środku połamane, a po izolacji może nie będzie widać. Wtedy boczek w dół i sprawdź pod obciążeniem żarówką np. h4. Bo mierniki może cię oszukać.
Przewody nie połamane w przelotce drzwi-nadwozie?
Sprawdź przewody w gumowych przelotkach klapy, no i w drzwiach też nie zaszkodzi. Wygląda to usterkę modułu komfortu, która to w mojej opinii może być spowodowana poprzecieranymi i połamanymi przewodami powodującymi zwarcie.
Połamane masz wszystkie przewody w jednej gumie jest spryskiwacz a w drugiej przewody ,poznasz po grubości a tapicerki na razie nie rozbieraj.P
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Wilgoć, skorodowane piny w złączach, skruszała popękana izolacja, połamane przewody.
Witajcie .trafiła do mnie ciężarówka czteroośka mercedes, i teraz żałuję że nie zrobiłem zdjęć by przestrzec przed tego typu postępowaniem, to co się stało po wybuchu jakiegoś wynalazku zastosowanego w klimatyzacji . Byłem 100 procentach przekonany że miał jakąś stłuczkę na budowie ,przednia maska połamana przewody porozdzierane i nawet sprężarka pęknięty...
Połamane przewody na łączeniu drzwi.
A przyczyna pewnie w przelotce wiązki jest (połamane przewody z auta do klapy).
Sprawdź wiązkę przewodów do drzwi , w starszych modelach standard - połamane przewody.
A przy przejściu przez drzwi? Nie połamane przewody?
No to mamy zwycięzcę! Trzy przełamane przewody :) Temat można zamknąć. Połaczyć na nowo należało 3 połamane przewody w wiązce, na dole drzwi zmywarki (na zgięciu).
Krańcówka w zamku w klapie, drażliwy temat. Najprościej dorwać cały ten rygiel, i hb z kombi nie są zamienne. Ew jeszcze połamane przewody w przelotce.
Z elektroniką bywa różnie, zdążają się mikropęknięcia czy zimne luty które tylko w określonych warunkach się ujawniają. U ciebie skupił bym się na instalacji elektrycznej, połamane przewody, skruszona izolacja, zaśniedziałe wtyczki. W starszych Oplach przewody już pozostawiają dużo do życzenia.
pewnych rzeczy się nie ogarnia i zostawia np elektrykowi. A tak z ciekawości, ten sam elektryk kładł też przewody koncentryczne i RJ45 w domu? Jeśli tak, to również przygotuj się na niespodzianki (połamane przewody, przewody prowadzone od punktu do punktu a nie na gwiazdę, kiepskiej by nie powiedzieć marnej jakości przewody itd). Nie chcę straszyć,...
napraw połamane przewody pomiędzy drzwiami a budą i będzie ok
Dla potomnych. Cykanie zaworu kierunkowego było spowodowane uszkodzeniem przewodu od czujnika pozycji Błąd E1 prawdopodobnie był spowodowany tym że sygnał z kontaktronu nie docierał do programatora. Również przyczyną były połamane przewody. W sumie wymieniłem wszystkie najcieńsze przewody wiązki na przejściu klapa obudowa . Przełamanych przewodów było...
Przepraszam, że dopiero teraz piszę. Awarię zlokalizowałem wszystkiemu była winna wiązka w klapie tylnej, połamane przewody robiły zwarcie.
Połamane przewody w przelotce gumowej drzwi, uszkodzone siłowniki zamków.
Zwieram je spinaczem, bo też tak myślałem, ale brak efektu. może być uszkodzona płytka ? Czy szybciej przewody połamane ?
W przelotce do klapy tylnej, połamane przewody.
Tyle razy poruszane że połamane przewody w gumowej przelotce pomiędzy karoserią a klapą bagażnika.P
Jeśli masz możliwość odczytaj zapisane błędy. Sprawdź "przelotkę" w drzwiach, gdyż mogą być połamane przewody.
Witaj.Sprawdż czy w gumowym łączniku miedzy drzwiami a karoserią nie połamały się przewody,albo czy wewnątrz gniazda niema przypadkiem zaśniedziałych styków.
Pewnie masz połamane przewody przy czujniki temperatury i stąd te objawy.
Połamane przewody od pompy.
Prawdopodobnie właśnie w prawym lusterku (od spodu) nie pamiętam dokładnie, może usterka wiązana, sprawdź przejście pomiędzy drzwiami i karoserią na połamane przewody...
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Sprawdź przelotkę w tylnej klapie, czy nie połamane przewody.
Wiele razy, połamane przewody w gumowym przepuście klapy.
Jakieś pomysły, trop? Połamane przewody w "przelotce" drzwi kierowcy.
cięgna lub połamane przewody w przelotkach ,zakładam że zamek jest dokładany
Klapa bagażnika sama się otwiera . Często sam przycisk otwierający (słicz) zamaka koroduje i sam "żyje"....lub połamane przewody... Błąd hamulca elektrycznego ESP ABS wyświetla mi się co jakiś czas Ale wiesz że są komputery diagnostyczne podpinane pod OBD.....
Problem rozwiązany, połamane przewody przy zawiasie w drzwiach, po polutowaniu, wszystko hula :) Pozdrawiam
W tym samochodzie powinieneś sprawdzić ciągłość okablowania ( czesto połamane przewody w przelotkach drzwi- słupek)
Najprawdopodobniej połamane przewody na łaczeniu klapa - nadwozie , pod osłoną gumową.
Do sprawdzenia wiązka w drzwiach kierowcy czy nie są połamane przewody, ewentualnie kaseta zamka.
Sprawdź sobie wiązkę w przelotce do klapy. Jeżeli jest sprawna (nie połamane przewody) , to zamek klapy do wymiany.
Masz inny problem, połamane przewody. Lampy chociaż wyciągnąłeś, popatrzyłeś czego nie ma?
To samo miałem w mojej 306,połamane przewody pomiędzy drzwiami a samochodem.
Między klapą tylną a nadwoziem, masz połamane przewody. Trzeba odsłonić a potem naprawić!
Masz połamane przewody w klapie tylnej albo silniczek się skończył, naprawisz to spryskiwacze będą działały ponownie.
Styki w zamku, połamane przewody w przelotkach. Podłączajac VAGa, w blokach pomiarowych w module komfortu widać będzie w czym jest problem.
1. Zobaczyć. Trzeba się czasem schylić i poszukać centralki. 2. Naprawić. Pewnie połamane przewody w przelotce klapy.
Uszkodzony switch, tudzież połamane przewody w przelotce. Zobacz do tych tylnych drzwi, czy zamek pracuje ok, ciśnienie itd..
no to kolego algo głośniki do wymiany albo najprawdopodobniej połamane przewody w drzwiach tzn między drzwiami a kabiną w gumowej osłonie
Masz wypaloną masę w tylnej lewej lampie , lub jak pisze kolega wcześniej połamane przewody z brakującą masą tylnej wiązki.P
Pozostałe przewody są od switcha i to pewnie w nim leży problem. Nie, bo działa zamykanie z kluczyka, nie działa za to sam siłownik. Połamane przewody w przelotce drzwi.
i czy komputerem idzie zdiagnozować przy których drzwiach wiązka jest uszkodzona Dotego typu usterki /jeśli połamane przewody w przelotce/ wystarczą oczy. Przewody trzeba połączyć i to nie komputeren.
Sprawdź sobie przewody w gumowej przelotce łączące bagażnik z karoserią auta. Coś mi "pachnie" z Twojej wypowiedzi że tam masz połamane przewody. Może się mylę, ja przynajmniej od tego zacząłbym.
Pewnie połamane przewody od zbiornika. Druga możliwość to zużyty popychacz pompy paliwa. Zeszlifuj, nieco, na płaskiej powierzchni tą szeroką podkładkę pomiędzy pompą a blokiem silnika. Spróbuj odpalać z butelki z paliwem postawionej nad silnikiem.
Z Twojego opisu wygląda to na problem w instalacji - połamane przewody które raz zwierają a po chwili nie. Sprawdź ciągłość przewodów pomiędzy czujnikiem a ECU - najlepiej żarówką H4.
Moduł komfortu odczytać błędy Vagiem to na początek Dodano po 4 Sprawdzić przelotki gumowe na słupkach drzwi (połamane przewody)
A otwierają się??? Najpierw sprawdź czy nie są połamane przewody elektryczne na połączeniu drzwi ze słupkiem(w osłonie gumowej). Narazie to najczęstsza przyczyna niedomagań tego typu, Choć nie wykluczam i siłownika. Nawet w swoim miałem taki przypadek.
Moim zdaniem to nie wina aparatu ale to będzie widać na lampie lub jak popatrzysz na zapłon w bloki pomiarowe. Zobacz czy czujnik jest podłączony, czy nie są połamane przewody przy wtyczce. Skoro kasujesz błąd i jest ok to raczej zajmij się czujnikiem a nie aparatem.
witam wszystkich mam taki sam problem z paskiem wymieniłem moduł komfortu ale dalej to samo kiedy wypinałem po kolei drzwi pobór spadał jak wypiąłem wszystkie drzwi spadł do 0,03 A jeszcze dodam że po wyciągnięciu bezpiecznika nr 14 wszystko jest ok zauważyłem jeszcze że w tylnych drzwiach w przelotce były połamane przewody masowy i i plusowy i teraz...
Mi się wydaje że raczej związku ze spawaniem nie ma bo radio i wycieraczki komputerowo sterowane nie są a zamki albo ciężko chodzą albo brakuje prądu żeby miały siłę do otwarcia czy zamknięcia. Obwiniałbym spadek temp i marznącą wodę a głośniki to pewnie połamane przewody do drzwi.
Z doświadczenia wiem, że lepiej wiązkę odtworzyć w całości niż wkładać używaną. Pewnie Kolega ma przewody z połamaną izolacją...
ale tam jest dużo więcej tych bezpieczników :( to jest Punto ELX z 2000 roku Ale tam jest i druga skrzyneczka.... Ale tam nie ma co szukać skoro jedna szyba chodzi, posłuchaj co Ci radzą koledzy. Masz połamane przewody lub uszkodzony przełącznik. Przewody "łamią się same". Powodzenia!
Pierwszy etap: Zrób diagnostykę, sprawdź błędy, wykonaj test elementów wykonawczych. Drugi etap: Sprawdź przy wiązkę przewodów przy module komfortu . Mogą być zgnite połączenia przewodów. Rozizoluj wiązkę i pociągaj za kable. Trzeci etap: Sprawdź wszystkie gumowe przepusty przewodów do drzwi i klapy. Możesz znaleźć połamane przewody.
Witam kolegów. Z tego co się orientuję to Astra G ma czujniki w piastach kół przednich i trzeba całość wymienić. Częstą przyczyną są połamane przewody łączące piastę z resztą instalacji. Łatwo je sprawdzić zamieniając ze sobą i obserwując kody błędów, lub najlepiej wymienić(nawet oryginały nie są drogie).
pozdrawiam Siłowniki w zamkach centralnych są łaczone równolegle Problem jest zwykle z mechaniką(zamarznięta woda w samych siłownikach uszkadza żębatki,urwane cięgna itp) Dla pewności weź probówkę i sprawdź zasilanie na silniczkach siłownika;po zasterowaniu.Może są połamane przewody w przepustach międzu drzwiami i karoserią.
U mnie było podobnie. Połamane były przewody biegnące z programatora pod zmywarkę. Przewody w klapie na wysokości zawiasu.
Tak, mamy zaprowadź auto do elektryka. Brak zasilania sterownika. Uaktywniony fabryczny alarm. Prawdopodobnie masz akwarium w aucie , połamane przewody lub zimne luty . Uwierz że laik ugrzęźnie. Bez podstaw wiedzy pomoc niemal niemożliwa
10 lat ma samochód. 1. Proponuję sprawdzić przewody na odcinku między słupkiem przednim a otworem w drzwiach. Ze względu na częste otwieranie drzwi kierowcy przewody mogą być połamane. Tak było w moim starym. 2. Jeśli drzwi były rozbierane może brakować zabezpieczeń na połączeniach wewnątrz i kostki się rozłączą. 3. Może być brak połączenia w drzwiach...
Witam może ktoś podesłać schemat wiązki do klapy bagażnika wsyzstkie przewody mam połamane w tym 4 czarne i nie mogę dojść do ładu na pewno są one od zamka bo tylko to nie działa po podłączeniu reszty przewodów proszę o podesłanie ponieważ link wyżej nie działa z góry dziękuję Pozdrawiam
Wiązka do sprawdzenia. Pewnie przewody połamane lub nawet pozwierane mogą być.
Chociaż wątpię aby taka awaria powstała. Taka może nie ale połamane przewody i zwarcie na nich od tylnych drzwi to standard w astrze 3. Między słupkiem a drzwiami. Dodano po 1 Problem polega na tym że nie słychać nic w głośnikach. Jeśli jest zwarcie to pewnie ubiłeś nową końcówkę.
Sciągasz tapicerkę i otwierasz. Częsta przypadłość c5 kombi, przepalające się ścieżki do mikroswitch'a w tylnej szybie. A kolejna to połamane przewody w przelotce między karoserią a klapą. Miernik prawdę Ci powie. Jak otworzysz już szybę to odkręć lotkę nad szybą (Torx 30 bodajże) i sprawdź rezystancje między kostką pod lotką a switchem.
Ok czyli jest dobrze powiadasz, ostatnie co łatałem to instalacja przepływki też z parciała, przy samej wtyczce i dalej na załamaniu przy wprowadzeniu wiązki w listwę, potem wziąłem się za wiązkę wtryskiwaczy tam wszystko było ok przewody prawie jak nowe, nie miałem okazji sprawdzić ze względu na te połamane przewody od lpg. W poniedziałek kupie nowe...
Wcześniej miernikiem gdy sprawdzałem napięcie między anteną a acc z kluczyka było +12 Chciałeś napisać - miedzy masą anteny? Teraz nie ma nic. Nowe radio się nie włącza, Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Co mam robić żeby zaczęło działać i co zrobić żeby radio działało bez kluczyka? Możliwe przyczyny: - uszkodzony bezpiecznik (sprawdzić porządnie,...
Możecie mi powiedzieć w czym tkwi problem? Wina zamka czy centralki? Sprawdziłeś cokolwiek poza bezpiecznikami ? Czy nie są połamane przewody w gumowym przejściu w okolicy zawiasów ? Czy otwierają/ zamykają się okna ? Grają wszystkie głośniki w drzwiach ? Działają elektryczne lusterka ? W tym samochodzie istnieje złącze diagnostyczne, podłącz diagnoskop,...
To sprawdzić w wtyczce silnika czego brakuje pewnie przewody połamane w przejściu klapy.P
Przelotki między drzwiami a karoserią auta, przewody połamane.
Następnym krokiem to sprawdzenie wiązki w przelotce do tylnej klapy czy przewody nie połamane i nie zwierają się.
Zamek oryginał, czy dokładany? Przelotki w klapie sprawdzone, przewody pewnie połamane.
Nie jestem pewien ale zobacz czy w sterowniku silnika nie widać czasem prędkości w parametrach. Sygnał z impulsatora idzie do sterownika silnika i do licznika. Jeżeli w ECU widać prędkość a w liczniku nie to uszkodzona instalacja do licznika. Może źle włożyłeś nowy impulsator, może wtyczka uszkodzona lub połamane przewody przy niej. Do impulsatora dochodzą...
Sprawdź przy panelu kierowcy czy na białym przewodzie wychodzi zasilanie, jak nie to przełącznik blokady zepsuty, a jak jest to gdzieś po drodze przewody połamane.
Sprawdź przelotki między drzwiami a słupkami. Pewnie przewody się połamały.
ZOYI 703 ma lepsze parametry, niż profesjonalne urządzenia z przed 20 lat Tylko marketingowe Próbkowanie czy pamięć to nie wszystko. Niezawodność, jakość pomiarów czy poziom zaufania do nich jest dużo niższy. Mechanik samochodowy i tak nie mierzy niczego skomplikowanego, więc ma to drugorzędne znaczenie wobec poręczności czy taniości. Są mechanicy...
Tych puszek nie szło dać płytszych (a potem, że przewody połamane). Głębsza puszka kosztuje 30 gr więcej i zajmuję minutę dłużej przy wykonywaniu otworu pod nią, a dlaczego przepłacać, jak nie widać różnicy.
sprawdź czy w tej gumowej rurce pomiędzy karoseria a klapą nie połamały się przewody
Witam! Moja sugestia - brak kontaktu na wtyczce do halla lub połamane przewody do tegoż czujnika wewnątrz rozdzielacza. Błędem był demontaż i czyszczenie bez uprzedniego sprawdzenia. Dla pewności lepiej czujnik wymienić, bo nie wiadomo kiedy się skończy. Czujnik temp. silnika może źle dobierać mieszankę, ale nie spowoduje braku iskry! Błędów w ECU nie...
Nie ma w tym aucie opcji przekodowania licznika na pobieranie prędkości z ABS więc nie wprowadzaj ludzi w błąd. Nawet nie wiesz czy w tym aucie jest już licznik na CAN czy bez a piszesz że może sobie przekodować. Kolego Grala po co diodę podpinać i pchać autko przewody raczej nie pękły to nie przelotka w drzwiach że się tym ciąga i porusza raczej statycznie...
Błędów nie wywala, przelotki nie sprawdzałem (sprawdzę)- rozumiem ,że pod katem przetarć, uszkodzeń itp?? Dokładnie tak. Często mogą być przewody połamane i po prostu dotykają się. Warto zajrzeć w te miejsce. Nie zapomnij odłączyć wcześniej akumulatora.
Standardowo przewody w przelotce połamane. Sterowanie jest na jednym przewodzie, plus w jedną stronę, masa w drugą.
między nadwoziem a klapą masz gumowe przelotki zdejmij ją z mocowania i zobacz czy nie są przewody połamane to dość częsta usterka a zwykła żarówka rozumiem że też nie świeci ?
No dobra, ale jak mam nie mam nawet kluczyka w stacyjce , otworze klape i zamkne, włoże kluczyć i wcisne zapłon to wycieraczka raz przejedzie. A tak działa sprawnie, to winą były by połamana przewody? Dziwne troche, tak to by albo nie działała wcale, albo coś sie działo, ale tak normalnie wszystko chodzi, tylko zwyczajnie po otworzeniu i zamknieciu...
sprawdź na początek wiązki przewodów które przechodzą z drzwi do auta !!! jesli tam masz połamane i poprzecierane przewody to taki bałagan bedzie się robił
Czujnik powinien być z tyłu - od strony ściany grodziowej. Jest na wyjściu prawej polosi że skrzyni. Da się do niego dojść od góry. Wtyczka 3 pinowa. Zanim go wymienisz to lepiej sprawdzić czy czasem przewody Joe są tam połamane. Można go sprawdzić za pomocą diody LED i rezystora. Tam we wtyczce powinna być masa, +12V i sygnał do licznika. Ten przewód...
Dzień dobry. Jakiś czas temu zauważyłem problem w aucie z podwietlaniem radia. Podczas zmiany prędkości nawiewu na panelu climatartonic radio przygasalo lub nie świeciło w ogóle. Ostatnio również zaczęło wariowac sterowanie radiem z kierownicy. Wszystkie przyciski z prawej strony czyli podglaszanie, sciszanie oraz przełączenie na zmieniarkę zaczęły...
Przelotka z klapy do samochodu cała? Przewody nie są połamane?
połamane zaczepy połamane domofon połamane słuchawki
hasło wygasa sterowanie zaworem kulowym wyjąć grzałke
p0480 wentylatory p0480 wentylatory
Volvo V70 S60 S80 ABS SRS, Bafang Bosch – kod błędu 025, interpretacja, czujnik hamulca Jak zmienić język z niemieckiego na polski w XP Deus