Schematy do modeli motocyklów WSK 125 i 175 1. Schemat instalacji elektrycznej motocykla WSK m06-B1 2. Schemat instalacji elektrycznej motocykla WSK m06-L 3. Schemat instalacji elektrycznej motocykla WSK m06-Z 4. Schemat motocykla WSK M21W2 KOBUZ 5. Schemat połączen układu prądu stałego 12V (M21W2) 6. Schemat połączen układu prądu zmiennego (M21W2)...
Jak dobrze przeliczyłeś to będzie działać , dwa 1Ω w połączeniu równoległym
Masz 2 opcje-nowy reflektor albo do oprawki żarówki lutujesz kable i podłączasz je do głównej kostki reflektora, w ten sposób robisz obejście połączeń kierunkowskazu wewnątrz reflektora
Jest ktoś w stanie udostępnić schemat? Odwróć ją, rozrysuj sobie połączenia to będziesz miał schemat ;)
Nieważne jakiej mocy. Jest to znany problem w motocyklach z jedną kontrolką do obydwu kierunkowskazów. Musisz przerobić nieco połączenia do tej kontrolki i wpiąć w obwód 2 diody półprzewodnikowe, wystarczą 1-amperowe. Spróbuję dorzucić jakiś schemacik ;)
Należy skorzystać z Gwarancji.
witam tu masz schemat połączenia kierunkowskazów w polonezie http://obrazki.elektroda.net/90_12199948...
Jak Ja widze te kostki, złącza które są nie hermetyczne, to wszystko możliwe I dobrze Panie prawisz. Tam nie istnieje coś takiego jak złącza hermetyczne. Ogólnie brak pewnego połączenia/styku. Kierunkowskazy jak pracują? Mrugają szybko czy wolno?
Sprawdź styki w lampach głównie styk minusa (masy). Po jego wyczyszczeniu ewentualnie poprawieniu połączenia powinno się poprawić.
Problem może leżeć w złym połączeniu wiązki .
Sprawdź połączenia masy w lampie.
Sprawdż połączenia masy w kierunkowskazach (zielone przewody )raczej urwany lub nie łączy
To raczej nie moduł, najprawdopodobniej coś z masą lub zaśniedziałe połączenie na plusie. Spróbuj na włączonym kierunkowskazie poruszać żarówką, a jeśli to nie pomoże, to musisz szukać problemu po kostkach.
Zacznę od początku: 1. sprawdź, czy masz dobre połączenie w lampie 2. sprawdź, czy masz masę w lampie 3. wymień żarówkę od kierunkowskazu oraz zweryfikuj połączenie blaszek. 4. jeżeli powyższe kroki nie dadzą rezultatu musisz sprawdzić przewody (od przerywacza poprzez przełącznik aż do lamp) W Audi A4 B6 kierunkowskazy nadal są bez żadnych CAN i innych...
Ani LED ani przerywacz bimetalowy nie zadziałają. We włoskich motorowerach nie wyposażonych w akumulator, kierunkowskazy są sterowane przez specjalny przerywacz z dwoma wyjściami. Działają one na zasadzie naprzemiennej pracy przedniego i tylnego kierunkowskazu o mocy 10 W. Stosowano kilka rozwiązań przerywaczy i układu połączeń lamp kierunkowskazów...
A może lepiej po prostu wstawić przekaźnik na 12V.Bezpiecznie dla procka i galwanicznie odseparowane.I czysta sprawa dla stanów.
Odpowiedziałeś sobie sam na to pytanie. Sprawdź połączenie z żarówką która nie świeci. To brak dobrego połączenia jest wszystkiemu winien.
Witam ponownie, na wstępie chciałbym uporządkować dane o przedmiocie rozważań. Jak podał tasdj problem jest w Astrze-G z 2003r. z silnikiem 1,8. W tym roku były tylko silniki Z18XE. Nie ma tam linek ani od gazu, ani od tempomatu. Nie ma też oddzielnego urządzenia sterowania prędkością. Tempomat jest w sterowniku silnika. Sterowanie tempomatem realizowane...
Kolega wymieni oprawki do żarówek na nowe albo wyskrobie połączenia.
poszukuje schematu polaczen kierunkowskazow w alfie romeo 156 ew jakims fiatowskim.pozdrawiam
Masa to masa niezależnie czy jest plus czy minus czy też punkt w zasilaniu symetrycznym np w wzmacniaczu a co do problemu świateł to ewidentnie pomieszane przewody w lampach i brak dobrego połączenia lamp z karoserią (masą)
Pewnie ten czerwono czarny, to osobne zasilanie kierunkowskazów. Uruchom sterownik bez podłączania go i sprawdź, czy steruje kierunkowskazami. A potem podłącz go pod stały plus.
cały problem wycieraczek i kierunkowskazów leży w przełaczniku zespolonym, ztarte styki w połączeniu ze smarem przewodzą zdemontuj cały przełącznik dokładnie wymyj
Przewodami można wyprowadzić połączenia do dowolnego przekaźnika na zewnątrz a stary wylutować.
Najpierw, wykorzystując drugą osobę sprawdź co się wyrabia z tyłu, to znaczy jak swiecą lampy po wciśnięciu hamulca a następnie włączeniu kierunkowskazu. Najprawdopodobniej okaże się, że jest "choinka", co będzie świadczyć o braku połączenia lampy z masą. Wtedy po wciśnięciu "stopu" i załączeniu kierunkowskazu żarówka kierunkowskazu jest wstępnie rozżarzana...
znajdź pod półką (zazwyczaj ) prostokątne pudełko plastikowe , z wpinanymi wtyczkami , lub wiązką przewodów wychodzących z niego - połączenia do kierunkowskazów , syreny , czujników - zidentyfikuj producenta , znajdź w sieci instrukcję obsługi , zadzwoń do producenta , lub napisz .
Jeśli żarówki dobre, przerywacz, przełącznik i połączenia też, to może ładowanie?
Są motocykle, np. BMW, które maja światła awaryjne. Inne też się znajdą. Chcąc zastąpić przerywacz bimetaliczny elektronicznym z samochodu, trzeba wykonać jedno proste dodatkowe połączenie: 49 na zasilanie, 49a na przełącznik kierunkowskazów i dodatkowe połączenie - 31 na masę (można zrobić nawet krótki przewód z tego złącza na śrubkę, którą się ten...
Czy można podłączyć kierunkowskazy do zamka centralnego sterowanego pilotem tak aby mrugały podczas otwierania i zamykania. Jeśli jest to możliwe to jak to podłączyć i co będzie potrzebne do połączenia.
Co może byc przyczyną ? Rozbierz i sprawdź instalację elektryczną (szczególnie połączenia) to i przyczyna się pewnie znajdzie.
Jest w bloku połączeń czasowych.
Podłączenia autoalarmu MOP 4A (kod GME 93 183 886) spis treści: podłączenia syren do autoalarmu kod pin instalacja połączenia - schemat główny sterowanie kierunkowskazami w funkcji świateł awaryjnych ochrona pokrywy silnika sposoby podłączeń dodatkowych czujników modyfikowanie funkcji alarmu tabela funkcji programowalnych autoalarmu mop 4a modyfikowanie...
jak wyjaśnić że dwa kierunkowskazy podłączone z przodu działały, kiedy zostawiłem dwa tylne żarówkowe ? To proste, żarówki w lampach mają po 10W, kontrolka przypuszczam, że 2W, przy połączeniu szeregowym żarówka 2W zaświeci się, natomiast 10W nie, zbyt mały prąd. Natomiast kierunkowskaz led pobiera albo tyle co kontrolka, albo nawet mniej, dlatego...
Witam, jak mogę to sprawdzić? Czy aktualny tranzystor mógł zostać uszkodzony złym połączeniem? Pozdrawiam.
Dzięki wielkie. Ale jak byś mógł to rozpisz to na części pierwsze heh :) i jak byś mógł narysować to wiesz tak ze mam element i8 jego wyjścia i połączenia.
W pierwszej kolejności sprawdź jakość połączeń i ich kontakt, przekaźnik raczej tutaj nie ma nic wspólnego. Trzeba od początku do końca sprawdzić jakość połączeń, gdzieś musi być spadek napięcia, najprawdopodobniej na jakimś zaśniedziałym styku. Ponieważ auto jest "wiekowe" od tego bym zaczął, od jakości kabli i połączeń.
Kontrolka 21W w minutę wyjaśni problem.Masz masę plusa i 4 połączenia....
Jeżeli masz zdalne sterowanie centralnym zamkiem (nie fabryczny pilot) to jest uszkodzona dioda na połączeniu fabrycznej instalacji kierunkowskazów z tą dołożoną centralka pilota Można to wykluczyć poprzez odpięcie zasilana nie fabrycznej centralki (wyjąć bezpiecznik) Zazwyczaj są montowane za skrzynka bezpieczników lub gdzieś pod kolumną kierowniczą.
brak masy w tylniej lewej lampie. popraw połączenie z masa i powinno być dobrze.
Zawilgocone połączenia,żarówki,przetarte przewody,przełącznik,itd.itd.Przez internet pewnych rzeczy nie da się zdiagnozować w 100 % :D
Mogłoby się zgodzić, bo znacznie mniejszy prąd ledów nie rozgrzewa dostatecznie bimetalu. Teoretycznie można by mechanicznie ingerować w przerywacz tak, aby przy mniejszym prądzie wyłączał, ale trzeba też zachować zgodne z kodeksem czasy migania. Dodano po 19 Może ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej c330. O ile wiesz, gdzie jest umieszczony...
Zauważyłem również że nie działa mi podgrzewanie lusterek zewnętrznych. Po wymianie bezpiecznika lewy kierunkowskaz kompletnie zwariował. Tył mrogal szybko a przód i bok wcale. Natomiast po wyłączeniu kierunkowskazu przód i bok zaczął się świecić na stałe. Podłączyłem komputer i wyskoczył błąd: P991 skrzynka bezpieczników w komorze silnika, przedni...
Uszkodzony moduł. Działa tylko lewy kierunkowskaz i światło stop.
Posprawdzaj masę (połączenia elektryczne)
Peugeot 407 ma typowy problem z kierunkowskazami, jest to problem z masą w tylnych lampach, trzeba sprawdzić połączenia kostek w lampach tylnych, czasemwystarczy czyszczenie a czasem popalone kostki
Witam, zdemontuj włącznik i wyczyść miedziane połączenia.
Albo zaśniedziałe połączenie bądź jego brak. Musisz sprawdzić czy masz napięcie w gnieździe.
Jedyny błąd na schemacie to połączenie przełącznika z przerywaczem, zamiast do P ma być do L. Tylko do jednego z nich.
prosze prosty i mam nadzieję zrozumiały dla kolegi schemat połączenia żarówek i przełacznika kierunkowskazów do tej magicznej puszeczki. ciekawe czy jest ona sprawna?????? http://obrazki.elektroda.net/19_11752651...
Jeżeli żarówki tej samej mocy (powinny być po 10W z przodu i z tyłu) to musi działać. Sprawdź jeszcze czy kontrolka kierunkowskazów jest sprawna i właściwa (1,2W) oraz czy nowe kierunkowskazy nie mają czasem metalicznego połączenia jednego z wyprowadzeń żarówki z masą pojazdu.
problem jest z lewym własnie kierunkowskazem,Z tyłu miga bardzo szybko,zaś z przodu świeci non stop razem ze światłami do jazdy dziennej.Dodam, że potem zmieniłem z powrotem na tę stłuczoną ,żeby sprawdzić czy to lampa,czy coś w samochodzie...no i działa normalnie. Skoro wszystkie kable w zakupionej lampie są jak nówki, to co może byc przyczyną tego...
Stycznik/przekaźnik rozrusznika, ew. złe połączenia.
50% na 50% że komputer powie cokolwiek pomocnego. Trzeba sprawdzić wiazke od lampy do najprawdopodobniej modułu komfortu czy jest przejście. Jeśli nie będzie pozostaje sprawdzenie ew połączeń na przewodzie i czy jie jest uszkodzony zaczął bym od wtyczki lampy.
Najprawdopodobniej brak masy w którymś z punktów. Sprawdź połączenia.
Witam znalazłem coś takiego 1 L - kierunkowskaz lewy 2 54G - "+" z akumulatora 3 31 - masa 4 R - kierunkowskaz prawy 5 58R - pozycyjne prawe i oświetl tablicy rej. 6 54 - STOP 7 58L - pozycyjne prawe
co to oznacza dokładnie?- To co oznacza :D . Odkręcić lampę, wyczyścic połączenia.
Połączenia mas i zasilania sprawdziłeś, przekaźnik z kierunkowskazów ?
Sprawdź połączenia z masą i moc zarówek.
Witam Ruszanie przewodami nie wiele ci pomoże. Musisz wziąć miernik lub próbnik z żarówką i przedzwonić połączenia. Z uwagi na to że sprawa dotyczy kierunkowskazów i świateł to sprawa się upraszcza bo brakuje ci wspólnego połączenia - może brakuje ci połączenia do masy. (próbnik z żarówką będzie ci bardzo pomocny-niczego nie uszkodzisz) Pozdrawiam
Mam podobny problem, ale kostka od tylnich lamp obok masy jest stopiona. Tak jak by przez kostkę przechodziło za duże napięcie. Może to być przerwany przewód masowy ? Albo złe połączenie?
Mam pytanie zmieniłem lampy oryginalne w Voyager na europejskie i po połączeniu miga mi kierunkowskaz i światło stop. Lampy tylne . Może ktoś miał podobnie i wie jak to zrobić. Dodam że w starych lampach kostka była na 5 pinow natomiast w nowej jest na 6 pinow.
Moje uwagi: - brak bezpieczników - co ze światłem stopu? - sprawdź w opisie do przerywacza - najpewniej połączenia które proponujesz są błędne. Bezpiecznik mam zamiar zamontować na kablu zasilającym. Mam już zakupioną obudowę+bezpiecznik w środku. Temat światła stopu pomijam, gdyż robię tą instalację w traktorku SAM. Problem w tym, że nie posiadam...
Manetka może nie działa dobrze. Jej styki... A i połączenie wtyku...
Popraw połączenie ( masowe ) w lampie tej która źle pracuje . Czyszczenie styków powinno pomóc.
Jeżeli ma hak - to gniazdo, wiązka. punkty połączeń wiązki samochodu z wiązką haka ...
Powodem jest brak masy w tylnych lampach. Najczęściej na połączeniu wtyczki lampy. Wystarczy porządnie przeczyścić wtyk lampy i piny instalacji,zabezpieczyć preparatem typu WD-40.
PWM to porażka w większości aut. Jakby nie mogli zrobić kluczowania wyższego niż te kilkadziesiąt herców. Co do bocznikowania LEDów rezystorem, żeby w aucie "wszystko grało", to sposób skuteczny, ale w ogóle bezsensowny. O ile auto nie bada obwodów i nie sygnalizuje komputerem pokładowym przepalonej żarówki, to wstawienie LED jest okej. A w przeciwnym...
Brak masy i w renówkach wszystko wariuje.. posprawdzaj wszystkie połączenia masowe w lampach
Sprawa okazała się banalna, chociaż dojście do rozwiązania zajęło mi chwilę. Na odpalonym silniku odłączyłem wpierw alarm (jest podpięty pod kierunki), następnie odłączałem po kolei same kierunkowskazy. Okazało się że tylny prawy przy 8 tyś robił jakieś zwarcie lub gdzieś był zimny lut i podczas wibracji nie było połączenia. Przelutowałem każdy styk...
Witam mam problem z simsonem. Nie działa duża żarówka z przodu z tyłu ta na górze, światła stopu kierunkowskazy i klakson. Sprawdziłem kable , połączenia żarówki . Wie ktoś co to może być?
Podpina się bezpośrednio do prawego i lewego obwodu kierunkowskazów. Miejsce podłączenia dowolne. Ja w fordzie podłączałem się w okolicach skrzynki bezpiecznikowej. Możliwe usterki: - uszkodzenie połączenia alarmu z obwodem kierunkowskazu, - strzelony lut na płytce alarmu (jeśli w nim jest rozdział na lewy i prawy obwód), - uszkodzenie wewnętrznego...
Sprawdź połączenia masy.
Brak masy.Gdzieś masz utlenione połączenia w okolicy lampy.
8871.10 ma 4 piny (59a 31b 49 49a). o To jest tzw. Elba - dwa w jednym, regulator ładowania + przerywacz. Sprawdziłem, że po zwarciu przewodu z 49 (+) i 49a świecą światła kierunkowskazów po przełączeniu przełącznika kierunkowskazów (oczywiście w sposób ciągły). Sprawdziłbym jeszcze 31b - czy nie urwało się połączenie z masą. co jeszcze może być uszkodzone...
Witam zakładam właśnie centralny do mojej asterki i chce go także podpiąć pod kierunki aby dawały znać o zamknięciu/otwarciu. Moje pytanie które to kabelki ?? wiem że znajdują się kolo lewej nogi kierowcy bo tam są takie dwie kostki z dużą ilością kabli. Ostrzeżenie za awersję do wyszukiwarki i zaśmiecanie forum.
Należy zrobić zasilenie wyłącznika stopu z bezpiecznika od sygnału i kierunkowskazy będą działały prawidłowo, jeżeli połączenia i żarówki są odpowiednie(brak spadku napięcia na stykach) Pozdrawiam.
Problemu szukać w przewodach do lamp, w połączeniach do masy (najczęściej skorodowane i nieprzewodzące prądu) ewentualnie w nieodpowiedniej mocy żarówek. Mniej prawdopodobne usterki są w przełączniku kierunkowskazów i samym przerywaczu, który już kolega wymienił i który wpływał by na działanie lamp po obu stronach pojazdu. Ten układ jest tak prosty...
Pozostaje Ci sprawdzić wiązkę pod nogami kierowcy. Zwróć uwagę na połączenia przewodów(kilka jest zaprasowanych) Tam lubi często połączenie skorodować.
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Lub gdzieś nie łączy masa To najbardziej prawdopodobna przyczyna. Sprawdź połączenia mas.
Sprawdzić połączenia w lampach,moźe żarówki niekotaktują.
Jak możesz zmień jej usytuowanie i sprawdź połączenia.
Tak to Czesi podłączyli, z resztą to poprawne kodeksowo połączenie. A tak na marginesie, czy Kolega wie, że kierunkowskazy i STOP są obowiązkowe przy jeździe po drogach publicznych. Koło nas (Podbeskidzie) nie ma takich przestrzeni jak w Texasie...
Sprawdź wszystkie połączenia masowe. Może gdzieś zardzewiało, może coś na farbie nie kontaktuje.
Słabe połączenie,np masa.
Dzieki za pomoc. Poradziłem sobie wymieniając całą skrzynkę bezpiecznikową. Kosztowało to 50 zł na szrocie. Płytka była jednak uszkodzona nie była to przyczyna żarówek czy haku czy słabych połączeń.
połączenia posprawdzaj , styki , okablowanie , masa
Witam serdecznie. Poszukuję schematu wyprowadzeń przewodów z przełącznika zespolonego przy kierownicy i jego dalszych połączeń. Nie działa mi wyłącznik świateł (ten w dźwigni kierunkowskazów), są włączone w pozycji 0. Rozebrałem go i przeczyściłem, sprawdziłem rezystory SMD i są ok. Wiem, że jest wersja on line programu e-lern i tam mogę owe połączenia...
Mimo to maluchy co koledzy piszą o przerywaczach to w maluchach częto bywały problemy z połączeniami w tylnych lampach dlatego najlepiej na początku zacząc od sprawdzenia połączeń i przeczyszczeniu styków.
Witam serdecznie touran 1.6 nie odpala, bledy can w sterowniku silnika oraz błąd immo, can zwarcie do masy, kontrolka immo gasnie jednak auto zapala na sekundę, licznik nie reaguje na otwarcie drzwi, nie swieca sie strzałki po włączeniu kierunkowskazu, brak możliwości połączenia z innymi sterownikami. Padł licznik, gateway czy boardnetz? A może cos...
Może trochę zagmatfałem:) Jest tak, jak miałem Vectrę to centralny zamek otwierany był przyciskiem w kluczyku. Jak tylko pstryknąłem, włączało się oświetlenie wnętrza, wsiadałem sobie, a ono pomalutku gasło. Teraz chciałbym osiągnąć ten sam efekt. Wydaje mi się, że gdy podłączę jeden z kabelków do kierunkowskazu i plusa lamki to impuls załączy mechanizm...
Witam. Jest to typowy objaw uszkodzenia skrzynki bezpieczników. Dokładniej to wypalają się połączenia lutowane w skrzynce bezpieczników tej pod kierownicą. U siebie miałem to samo, wyciągałem skrzynkę i poprawiałem luty bardzo wydajną lutownicą. Ze względu na budowę trochę pracy z tym jest.
Witam, problem rozwiązany. Okazało się ze we wtyczce ABS przy przyczepie z jednego z pinów (bolców) wysunął się kabel i nie było połączenia z autem. Teraz wszystko jest ok. Dziekuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
Mi to przypomina trochę instalację elektryczną w samochodzie. Czasem na drogach widuje się auta które mają szkodzenie w postaci korozji połączeń elektrycznych. Objawia się to np. gość skręca w lewo i ma włączony kierunkowskaz i w rytym migania kierunkowskazu przygasa mu STOP a pozycyjne się rozjaśnia. I tu też zachodzi podobne zjawisko jak opisał kolega...
Sprawdź czy nie masz spalonych żarówek lub uszkodzonych (zaśniedziałych) połączeń przewód - lampa.
Jeśli lampa świeci cały czas to także może być objawem braku masy. A co do problemu to weź schemat i po kolei począwszy od bezpieczników a na lampach kończąc sprawdź wszystkie przewody czy nie są przetarte i wszystkie połączenia czy nie są zaśniedziałe.
Okazało się, że SILICON jest OK, przekaźniki słychać jak klapią natomiast nie było połączenia poza autoalarmem. Dzięki za porady
Cytat z DYREKTYWY KOMISJI z dnia 10 grudnia 1991 r. dostosowująca do postępu technicznego dyrektywę Rady 76/756/EWG odnoszącą się do instalacji urządzeń oświetleniowych oraz sygnalizacji świetlnej na pojazdach silnikowych i ich przyczepach: Urządzenie ostrzegawcze działania Obowiązkowe dla przednich i tylnych świateł kierunkowskazów. Może być optyczny...
Tu też podobny temat, ale roztrzygnięcia brak. http://daewooforum.pl/temat17927.html Z tego schematu to opis na tych kablach to "alarm" może służy to do zamykania drzwi przy aktywacji alarmu? (do połączenia centralki zamka z centralką alarmu)
W T25 nigdy nie było przerywacza z trzema wyjściami (pinami) tylko dwa i to na połączenia śrubowe, np. " ME 10" firmy Prokom.
schemat połączenia kierunkowskazów kierunkowskazów włącza kierunkowskazów skuter
wymiary akumulatorów tylna klapa mondeo reset płyty głównej laptop samsung
poduszka elektryczna plany buggy
Jak odblokować zablokowane kanały w dekoderze Vectra? Zerwanie przewodu neutralnego – skutki dla elektroniki, spalenie urządzeń, zabezpieczenia