To nie są "palniki", to zwykłe żarówki halogenowe. Pewnie ktoś włożył żarówkę 100W i wytopił odbłyśnik i/lub soczewkę - lampa do wymiany. Swoją drogą lampy soczewkowe+żarówki halogenowe to bardzo niefajne połączenie.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Pin 11 w złączu C to remote controll
Odłącz wtyczkę od sterownika abs i zobacz czy się z silnikiem połączy.
Kolego pierwsze co to podłącz zegar i sprawdź ciśnienie przed takim próbami. Podłącz komputer wejdź w zegary i zobacz czy się na ok jak auto chodzi? Rozkręć opakowanie plastikowe na podszybiu i sprawdź tam połączenie instalacji.
Oddaj do elektryka bo widzę że możesz stracić połączenie z bankomatem. Be urazy
Powinieneś mieć +12V na 16 pinie gniazda OBD, na dole po prawej, sprawdź bezpiecznik nr. 12 w skrzynce po lewej stronie kokpitu
Kolego złe połączenie przewodu masowego w lampie
W aucie tez mogą być problemy, które wpływają na połączenie...
Panowie myślę że to kostka zasilająca wentylator jest opalona i przy drganiach łapie połączenie.
Gdybanie tu nic nie pomoże. Sprawdź czy na pewno jest emisja z pilota, potem sprawdź czy odbiornik generuje impulsy oraz połączenie pomiędzy sensorem a sterownikiem.
Obejżyj styki kostki do żarówki. Może trzeba przeczyścić i dogiąć aby poprawić połączenie. Zamontuj markową żarówkę.
Podłącz woltomierz do jedenastego pinu. Powinno być 10-11V (po zapłonie). To jest K-line. Podłącz tam siódmy pin interfejsu. Jak całe zasilanie i sterownik są ok , to powinieneś uzyskać połączenie ze sterownikiem. ...a rozwiązania problemu szukać w okablowaniu.
W progu sprawdź przewody masowe. Jest miejsce gdzie jeden rozdziela się na kilka mniejszych. Tam też gnije połączenie.
Sprawdź połączenie drzwi z słupkiem,tam przewody są w tej gumie.
A to połączenia
tak musi być to połączenie
Wcześniej było wszystko ok, i nie rozładowywało akumulatora? Radio w oryginale, czy jakiś zamiennik? Jeśli wymienione to jak wygląda wiązka za nim, nie ma tam żadnych podejrzanych połączeń?
Masa lamp do zrobienia, ew. wew. połączenia w samej lampie.
Słabe połączenie,np masa.
Sprawdź połączenia czujnik sterownik silnika.
Jak nie masz climatronic'a to tam tego nie będzie. Możesz podciągnąć z licznika: pin 25 kostki niebieskiej, kolor zielono-niebieski. Podłączenie lub nie podłączenie K-bus nie ma wpływu na działanie radia, służy jedynie do diagnozy (możliwość połączenie się z radiem komputerem diagnostycznym).
sprawdz połączenia
Mechanik w warsztacie nie mógł się połączyć.
Z testera cofie się tylko jeden mimo kilkunastu prób,żeby rozbiórka tunela nie była taka kłopotliwa to już bym dawno sprawdził połączenia.
Proszę bardzo schemacik
Tak jak piszesz nie może to być tłuste. Kolejna sprawa to sprawdzenie lampa UV. Oringi to znikome koszty a skoro się to połączenie się poci to wymiana na nowe jak najbardziej jest słusznym zabiegiem
dzięki za podpowiedzi!!! jak można odciąc to pompe bo mam własnie takie połączenie?????????
Sygnał do obrotomierza brany jest z alternatora, sprawdź połączenia bo nieraz "śniedzieje"
Witam ponownie ! Sam odpowiem sobie na moje pytanie;) mam nadzieje ze komuś się przyda, gdzie w passacie b5 znajduje sie czujnik wstecznych światel? zamieszczam dla ułatwienia zdjęcie i wygląd czujnika pozdrawiam. ! http://obrazki.elektroda.net/14_12331855... http://obrazki.elektroda.net/71_12331855...
Przyczyną jest oczywiście brak zasilania sterownika silnika więc skoro wyeliminowałeś przekaźnik (w celu sprawdzenia, że działa sprawnie najlepiej jest w jego miejsce zastosować zworki pomiędzy pinami 87 a 30 i jeśli dalej kontrolka świec się nie zapali to oznacza, że faktycznie przekaźnik jest sprawny) to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić instalację...
schemat pdc ,z hakiem to kwestia kodowania, sterownik po 2009 pod zestawem wskaźników po lewej nad bcm .
Witam. podaj jaki to numer styku, to sprawdzę na schemacie co to za połączenie.
Piszesz, że problem jest przerywany więc posprawdzaj połączenia, styki, zobacz czy nie ma korozji itd.
Sprawdź czy nie jest gdzieś zaśniedziałe połączenie masy od aku.
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
Poszło na PW.
Powinno leciec. Ale bardziej martwi mnie to napiecie. Szukaj ugnitej wiazki lub złego połączenia.
Jeżeli sterownik nie był projektowany do CAN to ja bym nie bawił się w próbę rzeźbienia. Ogólnie - w sieci CAN muszą zacząć pojawiać się pakiety z obrotami silnika i innymi wartościami, które są używane przez licznik, sterownik poduszek itp. Jeżeli sterownik nie ma CAN to trzeba samemu stworzyć układ, który pobierze parametry ze sterownika i wrzuci...
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Oki to kostki od szyberdachu nie będę przerabiał natomiast kostka z 3 żyłami może podłączenie takie będzie tez prawidłowe jak do lampki bez szyberdachu ?? wysyłam link podłączenia bez szyberdachu http://www.passatplus.de/umbauten/innenl...
Nie ma, kiedyś udało mi się to zrobić kombinacja przycisków w podsufitce, ale poprostu nie pamietam. Dziwne jest to, że telefon się paruje, a na fisie dalej wyskakuje że brak połączenia.
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Złącza diagnostyczne znajdują się pod osłoną lewarka zmiany biegów,wciśnięte w przednią krawędź .Morze być problem z połączeniem .
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :)
Pruj wiązkę od modułu tak ok 30cm od puszki i napraw połączenia.
Problem leży w sterowniki ABS-u gubi połączenie miałem podobnego pacjenta Passata wymiana pompy rozwiązała problem
Normalnie podpinając telefon kablem mini jack dźwięk jest?
Na filmiku zamieszczonym przez autora postu widać, że do klemy dodatniej jest poprzez śrubę imbusową dodawany kabel od alternatora, ale nie widać śladów czyszczenia tego połączenia. Widać także izolację na kablu dochodzącym do klemy. Zwykle nie dbamy o połączenia kablowe, a czasami przydałoby przejrzeć stan elektryki i stan połączeń.
Sprwdź połączenie MASY na desce rozdzielczej. Albo zaśniedziała, albo masz słaby styk masy na kostce deski.
jest szansa jak je osusze i polacze od nowa to wszystko wróci do normy ? Czy raczej wymiana modułu? Szansa jest zawsze ale to tylko zgadywanie.Sprawdź czy w miejscach łączenia kabli jest ok.Są punkty gdzie łączy się wiele kabli.Do tego kontrola zasilania jak i lini CAN bus.Zerowanie licznika i spadki napięcia to dodatkowy problem .Sprawdziłeś grube...
0010024 kodowanie dla parktronika passata. Chyba ci się nie uda to połączenie.
Witam, mam taki problem że mam kabel diagnostyczny roos techa, do jakiegoś czasu działał bez zarzutu ale zaczął zrywać połączenie między laptopem HP 4520s a moim autem Volkswagen Passat variant B6 2007r. Podejrzewam że może coś z kabelkiem ale kabel test przechodzi i przy połączeniu z interfejsem VW zaczyna wariować, raz połączy się bez problemu i po...
Nie nie ma komunikacji z modułem to znaczy, nie ma połączenia z nim, połączenie realizowane jest po "sieci" o tak najprościej ci to powiem. Wiec jeśli nie możesz się do niego "dodzwonić" to albo nie ma połączenia albo zasilania albo szlag trafił moduł. Co to znaczy sensor gł ?
Panowie, a może spotkał sie ktos moze z takim przypadkiem. Próbuje się połączyć z Passat 2008r abs,silnik 2.0tdi,oraz elaktryczny hamulec postojowy. Przy próbie połączenia powinny na przemian swiecić ledy zielone i niebieskie. U mnie niesty nie nie świecą na przemian , tylko świecą niebieskie na stałe i jest brak połączenia z tymi sterownikami Przy...
dwa szerokie to plusy i następne dwa szerokie to masy.
A tu działa w drugą stronę, CAN/CAN taka bramka która tłumaczy dane z sieci CAN na dane dla interfejsów diagnostycznych. Po prostu K-line został wyparty z powodu wolnego protokołu, na rzecz sporo szybszego CANa, ale z jakiego powodu jest to w ten sposób rozwiązane? że jest moduł jakby po drodze? być może dla bezpieczeństwa sieci CAN (by nie zakłócić...
masz przerwę w połączeniu immo a sterownik silnika. obejrzyj wtyczki przy immo i ecu
Ja z kolei znam tego Passata i problemu upatruję się w samym podłączeniu taśmy. Dlatego: Robert B napisał: Lutowałeś tę taśmę? Pokaż to połączenie z taśmą.
Amatorszczyzna, zamykam.
Chce dopisać nowy kluczyk do auta, brakuje mi PIN .. No właśnie coś nie mogę odczytać eeprom z licznika tym co mam .. VCDS, MPPS v13. Dzisiaj spróbuje jakim programem do odczytu pin tylko nie wiem czy uda mi się połączyć ..
otwórz centralkę i połącz ze sobą 2 kable wlutowane bezpośrednio w płytkę rozumiem, że na płytce dolutować połączenie miedzy nimi?
Wyciągnij go, prawdopodobnie jest zawilgocony, więc próba połączenia i tak spełznie na niczym.
Czasem problem w świecach nie leży tylko w świecach, tylko w pozostałych obwodach przekaźnika świec. Problem zasilania, mas. Miałem auto które waliło błędami 4 świec, serwis 2 razy zmieniał przekaźnik i świece, problem ten sam ciągle, zanurkowałem nieco głębiej i znalazłem zgrzane połączenie zasilania na przekaźnik i po problemie.
Wiazka do drzwi w B5? Raczej sporadyczny temat, tył jeszcze ale przód rzadko... Kolego dostań się raz jeszcze do wiazki przy lewym progu i jest tam połączenie/rozgałezienie kabli CZERWONO-NIEBIESKICH i czerwono-czarnych. W jednym z nich na 99% tkwi Twój problem!
Wykręć te 4 śruby to 10 minut, podnieś dywan po zdjeciu progu i podnóżka. Roztaśmuj wiązke aż do słupka A. Poszarp każdym przewodem z osobna z wyczuciem "na rozerwanie". Napraw połączenia. Zaizoluj i złóż z powrotem.
Program widzi kabelek? Gdyby nie widział, było by okienko "interface not found". A tutaj pewnie albo fejski do bani, albo brak pewnego połączenia w gnieździe, albo próba diagnostyki na wyłączonym zapłonie.
Tak jak pisałem, podłączyć auto pod komputer i odczytać jakie są zaznaczone opcje w radiu i module - Tzw kodowania. Może Niemcy coś grzebali i odznaczyli jakąś opcje i stąd problemy z połączeniem- sparowaniem.
Ten pierwszy błąd wskazuje na błąd w silniku, więc nie powinien mieć związku ze sterownikiem ABS. Ten drugi jest jest podejrzany. Albo to błąd wewnętrzny, albo "drucik" ,albo zewnętrzne połączenie z licznikiem. Teoretycznie.
Na akumulatorze jest skrzyneczka. Tam są główne połączenia do sprawdzenia. Jaki kod silnika bo być może nie ten przekaźnik wymienileś? To passat.
Witam zacznij od sprawdzenia stanu akumulatora, klemy i bolce aku muszą być czyste, sprawdż bezpieczniki główne pod maską, połączenie masy na karoserji.Podaj rezultat
Naładuj akumulator. 10-12 godzin. Sprawdź ładowanie jak akumulator będzie naładowany, bo rozładowany może pobierać z alternatora duży prąd i w związku z tym będzie spadek napięcia. Choć z tego co piszesz to raczej nie ładuje alternator. Sprawdź czy połączenie nie zaśniedziały.
Utlenienie oprawek żarówek, połączenia w kostkach , połączenia masowe.... .
A posprawdzałeś dokładnie (na szczelność) wszystkie przewody, połączenia? Ostatnio tak miałem i przyczyną był oring przewód/intercooler.
Mam błąd P16705 - Czujnik prędkości obrotowej silnika - G28 - nieakceptowalny sygnał (kod usterki P0321), czujniki położenia wału i wałka podmienione i nadal nie odpala, sygnał jest pobierany bezpośrednio z wału czybjest tam jakieś koło foniczne? Połączenie do Ecu bez uwag.
Temperatura paliwa ma znaczenie do ustalenia kąta wtrysku. Nasz uszkodzony czujnik temperatury paliwa albo wiązkę do komputera. sprawdź czujnik za pomocą onomierza w wtyczce nastawnika (5-6 albo 4-7 już nie pamiętam) by wykluczyć uszkodzenie wiązki Jeśli oporność będzie niepoprawna ściągnij dekielek z nastawnika i sprawdź sam czujnik jakby był ok to...
sprawdz dobrze połączenia do wtryskiwacza gdzies tam gazownicy sie podłączali z przekaznikiem i zrobili cięcie
A wiedząc iż to B5 to wpierw pomiary wszystkich połączeń ABSu.
No to do sprawdzenia przewody masowe klemy i wszystkie połączenia wysoko prądowe.
Trzyma go immo, trzeba do ekektryka, ewentualnie sprawdź połączenie puszka-pętla (czyt.stacyjka)
Witam, brak komunikacji modułu komfortu. 25cm od modułu kable są prasowane, odwiń izolacje i sprawdź połączenia. Jak było mokro to na pewno jest tam nieciekawie.
Mobilaizer ijakie kolwiek zabezpieczenia też przeszkadzają w połączeniu
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
dzięki to wsio !
posprawdzaj te połączenia mówi ci
Pozostaje Ci sprawdzić wiązkę pod nogami kierowcy. Zwróć uwagę na połączenia przewodów(kilka jest zaprasowanych) Tam lubi często połączenie skorodować.
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
chodzi mi czy plus i mnius oraz linia k utworzy połączenie do interfejsu aby odczytać pin
proszę sprawdzić połączenie masowe silnika z nadwoziem
Więc albo akumulator siadł, albo problem z połączeniami przewodów od akumulatora albo silnik stoi kołkiem. Spróbuj obrócić wałem za pomocą klucza.
Powinna iść lewym progiem. Ja bym sprawdził połączenie koło tego modułu wcześniej.
Skojarzenie jak najbardziej prawidłowe. Problem w jakości połączenia Nastawnik pompy - komputer silnika lub zwarcie do masy. Niestety - nie mam w domu dokumentacji aby powiedzieć które piny w sterowniku odpowiadają za połączenie. Podam w poniedziałek.
Wyłącz światła pozycyjne,wyjmij kostkę z lampy.Weż dłuższy odcinek przewodu i podłącz go do + akumulatora i podłącz go do jednego końca próbówki a drugim końcem kabla wychodzącego z próbówki szukaj na każdym ze styków kostki,gdzie ci się zaświeci pełnym światłem próbówka to ten przewód stanowi masę.Może wystarczy tylko wyjąć kostkę z lampy i ponownie...
Juz dawno takie zużycie paliwa powinno zobligować Ciebie do odwiedzenia warsztatu a przynajmniej do sprawdzenia istnienia ewentualnych mechanicznych uszkodzeń elementów zasilania (pęknięcia, poprawność połączeń)
Łatwo sprawdzisz jak to mechanicznie wygląda. Zwróć uwagę jak przełącza na drugi bieg, jak startuje z miejsca i zaparkuj pod górkę , rusz z miejsca i zobacz jak wygląda pełzanie (czy się nie cofa). Po mojemu to błędy w komunikacji z TCU (tak jak zdiagnozował interfejs : brak sygnałów z pedału gazu, TPS, obrotów silnika). Zresztą wywalił błąd że brak...
zajrzę do sterownika. Nie wiem jak jesteś zaawansowany w elektronice i lutowaniu połączeń, jeśli nie masz poziomu "expert" nawet sterownika nie otwieraj. Już przy samym otwieraniu, można go bezpowrotnie zniszczyć. Pomijam sprawę, że grzebanego nikt nie weźmie do naprawy lub będzie baaardzo droga. Dodano po 46 Padają połączenia między płytką a pinami...
To jest jasne, pytanie, czy w tym zestawie da radę zamontować inny moduł, który umożliwi łączenie z autem bez utraty np. połączenia internetowego
Witam, Kolejne pytanie. Sterownik haku J345 bierze zasialnie z 4 bezpieczników, SC22, SC28, SC38, SC44. Wszystkie poza SC22 mają w skrzynce podłączony "+" zatem wepnę się z instalacją w drugą pozycję poszczególnych bezpieczników. Problem polega na tym iż SC22 nie ma w obecnej chwili żadnego wyprowadzenia. Może zdjęcie więcej wyjaśni. https://obrazki.elektroda.pl/2687802000_...
po naprawie przewodów przelotkach też nie działają zobacz czy gniazdo połączyło się z wtyką czasami to w słupku chowa się i połączenie nie dochodz do skutku
Jeśli chodzi o auta grupy VAG to bez problemu łączę się z nowszymi autami powyżej 2000 roku... To natomiast jest rocznik 97 ale ma OBD II.. Oczywiście do tego używam innego interfejsu który właśnie ma obsługiwać takie starsze auta VW czy Audi grupy VAG... Jest to nowy interfejs na gwarancji Viaken.... Oczywiście łącze się za pomocą RS232... Myślę czy...
passat połączenie sterownik passat sprząc passat passat sprzeglo passat
licznik s34u18 citroen berlingo bezpieczniki maszyna pradu stałego
stacja lutownicza yihua raport serwisowy program
Onkyo TX-NR545 - brak dźwięku: przyczyny i rozwiązania HardSPL dla HTC Kaiser: Instalacja i Wskazówki