Brałem to pod uwagę. Przecież napisałem "(oczywiście jak przydział mocy pozwala)" Nie wiemy jaka to firma. Skoro maszyna używana nieczęsto to może są inne. A wówczas mają zapas mocy do dyspozycji, przecież to tylko na czas rozruchu, potem prąd spadnie do max 14A. Ja mam u siebie w domu 3x35A zwłoczne na zasilaniu, więc jeśli to jakaś firma to pewnie...
Celem stosowania silnika pierścieniowego i rezystorów rozruchowych nie jest jak sie niektórym zdaje mozliwość regulacji obrotów silnika a mozliwośc rozruchu silnika obciązonego duzym momentem. Dzięki rezystorom przy załączeniu mamy mozliwość łagodnego startu silnika pobierającego mały prąd rozruchowy z sieci. Po rozpędzeniu silnika na poszczególnych...
Niestety, choć znam kilka wartości prądu silników trójfazowych, takich mocy jak dla przykładu 1,5 kW(choć prąd kilku różnych silników różni się w pierwszym, lub drugim miejscu po przecinku- na tabliczce znamionowej), to tu nie wiem, nie będę zgadywał.
Na ile pamięć mnie nie zawodzi, to wiele lat temu robiłem próbę, silnik 1,5 kW lub 2,2 kW, przy pracującym silniku odłączenie jednej fazy spowodowało wzrost prądu na pozostałych fazach chyba do ponad 10 A. W każdym razie przekroczenie dopuszczalnego prądu w uzwojeniach jest bardzo duże. Silnik 1,5 kW ma prąd znamionowy 3,5 A.
Biorąc pod uwagę podany prąd 4.86 A, napięcie 400 V i cos (fi) = 0.82, to moc wychodzi 2.757 kW. (połaczenie Y) - prawidłowe połączenie przy zasilaniu z sieci 3x400V dla połączenia w w trójkąt przy napięciu 230 V i prądzie 8.38 A, moc wychodzi 2.734 kW - prawidłowe połączenie przy zasilaniu z sieci 3x230V.
Silnik miał problem z pracą w trójkąt, wyglądało na brak fazy. Nie przypaliło uzwojeń? Dodano po 2 Zresztą w czasach gdy trzy solidne styczniki plus jakas logika kosztują podobnie co falownik to już chyba nie opłaca się budować rozruchu gwiazda/trójkąt. Pomijam że falownik daje sporo większe możliwości sterowania
Witam Uzwojenie wirnika będzie miało dużo mniejszą rezystancje niż pozostałe uzwojenia. Jeśli reszta uzwojeń ma taką samom rezystancje, to uzwojenie wzbudzenia podzielone jest na pół, i należy je połączyć szeregowo lub równolegle w zależności od wysokości napięcia wzbudzenia.
Jeżeli podajesz prąd stały na taki silnik to oczywiście bardzo ładnie hamuje, ale w postoju siła "trzymania" jest zerowa?! W Twoim przypadku - można przyjąć, że 80% z prądu znamionowego (~5A) =4A i dla takiego prądu dobrać napięcie zasilania prądem stałym (doświadczalnie to ok. 40-55 Vdc)
Zanim zdecydujesz się na wymianę zabezpieczenia na większe, trzeba zmierzyć prąd pobierany przez silnik.
Łożysk raczej nie czepiałbym się po tym co napisał autor topica... Ale skoro o tym mowa, to czy mierzyłeś temperaturę tych łożysk? Czy są smarowane?
Spotkałem się z podobnym "potencjometrem" a właściwie dwoma w starej strugarce bramowej. Tylko były jeszcze większe i przełączały "rezystory" dużo większe niż sprężyny do mechanizmu podnoszenia tapczanu. W ten sposób była regulowana prędkość obrotowa silnika prądu stałego o mocy 53 kW. Jeden taki "potencjometr" regulował prędkość roboczą stołu strugarki,...
Witam chciałem się dowiedzieć, ile prądu pobierze silnik 7 kW w godzinę pracy. Dziękuję za odpowiedź.
Ma to sens :) Tyle tylko, że przełączanie gwiazda/trójkąt odbywa się ręcznie...
Można w przybliżeniu złożyć 2 A na kW mocy, czyli pobierając prąd 5 A dałoby to 2,5 kW , a ze takich silników się nie spotyka, to zbliżone są 2,2 kW, lub 3,0 kW(może 3,5kW tez spotykane) Prąd zabezpieczenia powinien mieścić się w zakresie nastawy wyłącznika. czyli to zmierzone 5 A powinno być w skali zabezpieczenia.
Jeśli silnik działa w połowie obciążony w granicach 40 A to zapłacisz mniej za 1h przy 40 A silnik zużyje około 22 kW/h, a przy prądzie pobieranym 80 A około 44 KW/h. Pozdrawiam
Nie można. 10A to jest maksymalny prąd obciążenia. Silnik 1,5kW to taki prąd będzie pobierał w trakcie pracy, ale w chwili rozruchu nawet ponad 40A. Silnik jest urządzeniem indukcyjnym i dlatego tak się zachowuje. Musi być odpowiedni stycznik, który wytrzyma prąd rozruchowy minimum 40A.
Pierwsze pomiary rezystancji uzwojen. Nastepnie aby wykluczyc uszkodzenie falownika podlacz go bezposrednio z sieci pomierz prąd
Witam, mam takie pytańko ile pobiera prądu silnik 7.5 KW trójfazowy z sieci to się liczy jakoś pomiędzy fazami czy normalnie ze wzoru I=P/U Pozdrawiam
Silnik 1,5 kW ma prąd 3,5 A, termik powinien być ustawiony od 3,5A do 3,85A. A ty masz 2,7A a to za mało na silnik 1,5kW.
Witam I dobrze wychodzi, dlatego że : 1,1 kW to moc na wale, teraz trzeba uwzględnić sprawność (dla tego typu silników małą, około 0,6 do 0,7), oraz uwzględnić cosφ. Pozdrawiam
Lepiej kup sobie termik na właściwy prąd. Silnik 1,1 kW w/g matmy pobiera poniżej 1A na fazę więc 5A MOŻE zadziała przy całkowitym zablokowaniu i to o wiele za późno. Moim zdaniem coś koło 2 A byłoby ok.
turbina kręci się bez minimalnego oporu bardzo lekko nic nie trze nie a silnik przy starcie jak by ledwo dyszał. Bo obciążenie ma charakterystyke wentylatorową wraz z obrotami opór mechaniczny rośnie kwadratowo. Obciążony znamionowo zużyje dziennie 140zł.
Wskazane by było więcej parametrów i upewnij się co do typu silnika, bo PM to "permanent magnet" i zarówno synchroniczne AC jak i BLDC mają w sobie magnesy, a steruje się je inaczej. Napięcie też by nie zawadziło, bo masz falowniki na 230V i 400V (oraz różne smaki obniżonego stałego, a także 110VAC z innych krajów) i za zwyczaj od tego zależy ich napięcie...
To już jest całkiem spory silnik. Gotowe scalaki mogące sterować takim silnikiem raczej nie istnieją - są pewnie dostępne gotowe moduły (cena!), można sobie zbudować samemu mostek H na taką moc. Jednak jeśli nic do tej pory z silnikami nie robiłeś to naprawdę zacznij od mniejszych. Silnik ma 150 W, czy jest mocny to zależy do czego chcesz go zastosować....
Podejrzewam konieczność ładowania indywidualnego ogniw bo ładowarka nie załącza się do ładowania.. A ja podejrzewam uszkodzenie akumulatorów bo całkowicie rozładowane akumulatory. No ale spróbować możesz.
To Musisz kupić przekaźnik JQX-15FA-1C i wymienić go. W zeszłym roku wymieniałem w swoim takim samym jak Twój sterowniku ten przekaźnik. Miałeś dużo szczęścia podłączając na próbę podajnik do gniazda wentylatora, bo ten sterownik ma wentylator włączany przekaźnikiem, a nie triakiem, gdyby tak było, to sterowanie wentylatora też by się uszkodziło, bo...
Wyobraża sobie kolega jaki byłby prąd rozruchu w momencie załączenia silnika 5.5 kW na 230V?
"prądzie znamionowym 4,52kW" wartość prądu podawana jest w Amperach a nie kW :)
Jeden to silnik dwubiegowy, niskiego napięcia 24V, prądu stałego. 1,1/0,65 kW Wujek G. podpowiada, że to silnik napędowy, stosowany do ręcznych wózków paletowych. Drugi to typowy silnik trójfazowy ogólnego przeznaczenia, gwiazda/trójkąt 4kW, nie widać łap, więc to zapewne kołnierzowy, przeznaczony do współpracy z jakąś przekładnią lub motoreduktorem...
Tak dla bezpieczeństwa to myślę żeby odchylenie ogona zaczynało sie przy 200 obr bo będzie pewna bezwładność Co do przekroju to jestem ciekaw ile np ma silnik 30 kw bo prąd znamionowy takiego silnika to 55A
Mało prawdopodobne, ale może po prostu jedna z faz (klucz) przestała "żyć". Możesz jakoś sprawdzić prądy w fazach silnika?
W takim razie zakupić wyłącznik silnikowy o zakresie 16-25A i powinno wszystko grać. Oczywiście jeszcze prawidłowo ustawić prąd znamionowy
Znalazlem taka sama tabliczke w internecie tylko z innego silnik Nie to nie z tego silnika , nie ta moc. Twój silnik waży 64 kg i ma inne prądy znamionowe. Zapewne to silnik od 2,2 do 3 kW . Tak więc kolega Triakw miał chyba rację.
Trochę kiepsko widać, ale jest to silnik o mocy 10 HP (horse power). Czyli koni mechanicznych. A 1 KM to 736W. Czyli silnik ma 7,36 kW. 1450 obr/ min.
Ale jak trak chodzi obciążony na silniku 11kW to prąd ma 22A na 15kW jest 32A na 18Kw prąd 39A. Trak mam takie same obroty. Więć z kąd się biorą różne prądy. Prąd znamionowy silnika 11KW 21.7 A 15KW 29.3 A 18.5KW 36 A To chyba normalne ze silnik 18.5 KW pobiera większy prąd niż 11KW nawet na biegu jałowym
Jeśli na niepełnym obciążeniu jest 14A to albo obciążenie jest zbyt duże jak dla tego silnika albo silnik jest uszkodzony. Czy na wszystkich fazach są w miarę równe wartości prądu?
Dzień dobry, Posiadam silnik Tamel 3Sg132M-4 7.5 [kW] i bez obciążenia zużywa bardzo dużo prądu, gdzie silniki 1.5 [kW] i 4 [kW] zużywają go bardzo mało bez obciążenia. Silnik pracował bardzo mało i bez większych obciążeń, a jego zużycie prądu bez obciążenia jest tak 5 razy wyższe niż dla silnika 4kW. Prosiłbym o sugestie co może być nie tak z tym silnikiem.
Zależy kto co lubi. Jeśli potrzebujesz więcej ciepła a mniej prądu z kW mocy silnika wybierasz "antyki" - tam więcej energii szło na chłodnicę. :) Nowoczesne silniki więcej energii przekazują na wał. O ile wiem diesle da się przerobić na gaz - ich trwałość jest zdecydowanie większa niż benzynowych.
http://obrazki.elektroda.net/78_11759824... Układ miał jako cel główny służyć do regulacji obrotów silnika prądu stałego 2,2 KW 220 Volt który napędza posuwy w wytaczarce (frezarko-wiertarka) do tego układu dochodza jeszcze mostek tyrystorowo-diodowy układ zasilany jest bezpośrodnio z sieci regulacja napiecia od 0 do 260 volt mierzona na silniku...
Tyle moc nominalna. Należy pamiętać, że przy starcie prąd jest 2-3 razy większy od prądu nominalnego.
Regulacja poprzez modulację szerokości impulsu...wymaga stosowania odpowiedniej mocy tranzystorów i generatora sygnału. Wyjdzie drogo, ale znacznie taniej niż tej samej mocy silnik AC+falownik.
Soft-start ma za zadanie łagodnie uruchomić silnik czyli zmniejszyć prąd rozruchowy co w efekcie daje stopniowy wzrost prędkości aż do wartości nominalnej.
A czym ty to napędzasz? Generator 50 kW to musiałby mieć silnik pewnie nie mniejszy jak 80-90 kW. Masz prąd przemysłowy o takiej mocy?
H30 – moc znamionowa silnika--0,37 kW H31 - ilość biegunów-4 H32 - znamionowy poślizg silnika 5,33 H33 – prąd znamionowy silnika--1,84 A H34 - Prąd biegu luzem - 0,9 A F22 - częstotliwość bazowa (znamionowa) 50 Hz
Objawy wskazują na uszkodzenie silnika. Gdyby kondensator był niesprawny to po rozruchu ( bez obciążenia ) prąd powinien być w okolicach prądu nominalnego.
Przełącz silnik w gwiazdę, jak jest taka możliwość i podłącz bez falownika, zobacz czy silnik normalnie pracuje. Tylko najpierw sprawdź, czy w Y może pracować. Spróbuj podbić napięcie boost'em (każdy porządny falownik powinien mieć taką funkcję)
Witam Nie bardzo wiem do czego to pytanie skoro niczego takiego nie napisałem, wyraźnie jest napisanie o prądzie znamionowym silnika a nie prądzie bezpiecznika.
Witam szukam silnika na prąd stały 70 kW do napędu GO-KARTA. Czy wie ktoś może gdzie można kupić taki silnik. Jest to silnik od wózka widłowego. Może być również inny silnik na prąd stały w przedziale (70 kW - 100 kW). Chodzi mi o coś takiego: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
tam jest silnik prądu stałego z 15 kW Więc jaki silnik chcesz hamować? Prądu stałego, czy indukcyjny? pozdrawiam
Pomijając kwestię czy jest on sprawny, jest to silnik: SZJd 46b; 1,7 kW; 930 obr/min; dla 380 V gwiazda prąd znamionowy wynosi 4,3 A.
Ostatnio uruchamiałem instalacje transportu pneumatycznego. Silnik wentylatora 45 kW. Silnik zasilany przez falownik. Przy 50 Hz prąd pobierany przez silnik 86 A. Przy 40 Hz prąd pobierany przez silnik 50 A. Uważam że falownik pomoże w twoim przypadku. Oczywiście jeśli przewidujesz testy maszyn o znacznych mocach to faktycznie warto zwrócić się do zakładu...
Bo w przypadku silników elektrycznych podaje się zawsze moc wyjściową na wale, a żeby przeliczyć to na moc pobieraną z sieci elektrycznej należy uwzględnić sprawność podaną na tabliczce znamionowej. W pozostałych urządzeniach podaje się maksymalną moc pobieraną z sieci elektrycznej. Bywa też w przypadku chińskich silników i urządzeń, że podana moc jest...
Producent silnika nie podaje wartości prądu rozruchu....? Podaje: https://acornmarket.pl › public › assets › Katalogi › Celma › 3.pdf i wynosi 6,1 razy prąd znamionowy.
Witam Wykonanie takiego silnika jest możliwe. Sam montuję silniki 28V 6 lub 12kW. Uzwojenie nawijane jest jak klasyczne 3 fazowe tylko mniej zwoi i siedmioma lub czternastoma przewodami naraz . Dodam tylko że dla 6 kW prąd znamionowy to 174A a dla 12 kW 348 A. Jak znajdę wzory na przeliczanie to podeślę. Pozdrawiam.
Do zasilania podgrzewacza powinno być co najmniej 4x4mm². Sprawdzenie zasilania silnika powinno odbywać się po odpięciu przewodów od silnika. Oczywiście napięcia fazowe i międzyfazowe oraz cęgami prądy na poszczególnych fazach (po ponownym podłączeniu). Może być tak, że podgrzewacz daje duży spadek napięcia przez słabe przewody i na silnik wpada niesymetryczne...
7.5 KW z jednej fazy ? Pomyśl jaki prąd udarowy wystąpi na twojej instalacji ? Masz tylko 2,5 ² . Takie silniki trójfazowe podłączone oczywiście pod 3 fazy wymagają rozruchu Y Δ . Bezpośredni rozruch pod obciążeniem sięga 60 A . :|
Witam. Jakiś niesamowity silnik. 1,5 kW mocy i prąd rozruchu 55 A. To jaki jest prąd znamionowy silnika ? :|
Ten stycznik jest za mały- prąd rozruchowy silnika 4 kW spali styki. Sterowanie 24V jest tylko po to żeby instalacja była bezpieczna. Potrzebny jest transformator bezpieczeństwa. Stycznik 24V nie będzie włączał silnika tylko 2 stycznik włączający silnik.
Silnik kompresora prąd znamionowy ma 5,5 Kw.
Do Bąka będzie lepszy silnik 7,5 kW z przełącznikiem gwiazda/trójkąt, taki silnik w zupełności wystarczy do tej maszyny, mozliwość obniżenia prądu rozruchu przełącznikiem tez wpłynie lepiej na trwałość instalacji elektrycznej i zuzycie prądu.
Infineon albo ST miał materiały na temat elektrycznego wspomagania kierownicy. O ile pamiętam moce silników podchodzą pod 1 kW, więc prądy są imponujące -> chińszczyzna ze zdjęcia raczej nie da rady :) Z okazji rodzaju przekładni i wymaganych momentów, spodziewałbym się raczej dosyć dużych obrotów, ale bogiem sterowników wspomagania nie jestem.
Nikt tego nie zgadnie.W jednym domu połączenia na kostkach/ zaciskach śrubowych wytrzymują np.40 lat, a w innym rok wszystko zależy od dokładności wykonania, dokręcenia itp. A silnik 2 kW pobiera znacznie mniej prądu niż wiele urządzeń włączanych do gniazdka.
A przy silniku jest mowa o pracy gwiazda/trójkąt ? Jak na złość nie każdy silnik można tak przełączać. Jakie są właściwie parametry tego silnika? Jeśli moc to 1,1 kW to spróbuj połączyć go w trójkąt i włączyć, bo przy tej nocy to nie ma co nażekać na duży prąd rozruchowy. Jeśli siębędzie szybko nagrzewać to musisz pozostaćprzy gwieździe.
Są silniki z hamulcem, https://kacperek.com.pl/katalog/silniki-... Wystarczy poszukać nie tylko ta firma. Koło pasowe tak zrobione trochę bez sensu. 1 pasek klinowy do silnika 4 kW?
Witam ..w zasadzie każdy silnik asynchroniczny podczas rozruchu pobiera wiekszy prąd dlatego powyżej 4 kw stosujemy przełącznik gwiazda - trójkąt . Zrobiłem kiedys błąd w połączeniu uzwojenia silnika 5,5 kw od heblarki po przewinięciu.. uzwojenia wewnątrz silnika zostaly połączone szeregowo efekt był taki że ...silnik oczywiście działał ale startował...
podczas pracy z łuparką do drewna (moc silnika 1,5 kW), Jednofazowa?
Silnik SZFe 112a 4A; moc 1,5 kW; 1460 obr/min; prąd znamionowy 13,2 A. Pojemność kondensatorów około 200µF/320V każdy. Jeśli wyciekł elektrolit należy sprawdzić stan uzwojenia rozruchowego, bo prawdopodobnie silnik pracował dłuższy czas na rozruchu, co dla uzwojenia potrafi być zabójcze.
To nie zdziwienie tylko objawy skłaniają mnie do oceny że coś jest z medium pompy nie z silnikiem czy instalacją . Cytat; Silnik 22 KW o prądzie znamionowym 39 A pracujący na pompę wodną czasami wybija wyłącznik nadprądowy C 63 A teraz jeszcze może być problem jak projektant zaprojektował takie zabezpieczenie ? Jest ono na granicy prądów rozruchowych...
Ten silnik nie ruszy na takich zabezpieczeniach. Prąd silnika przy rozruchu to nawet 8x wartość prądu znamionowego.
W granicach 3 kW.
I tu mam pytanko czy mogę zrobić z tych ogniw dwa akumulatory które potem połączę ? Można tylko w jakim celu?? Lepiej zrobić jeden właściwy. czy te aku muszą być jednakowe czy mogą być różnej wielkości Łączyć sobie możesz co chcesz z czym chcesz ale jeśli ma być dobrze i długo i niezawodnie działać to wszystkie ogniwa w szeregu powinny być identyczne...
Witam szukam schematu sofstartu do łagodnego rozruchu silnika 15 kW ewentualnie jestem otwarty na jakieś inne pomysły . Chodzi mi o zmniejszenie prądu rozruchu do minimum !
Witam, Czy istnieje możliwość zwiększenia mocy silnika o parametrach ( do max.16A): Silnik WS (2,2 kW) jednofazowy silnik prądu przemiennego typu RF-361637 (2,2 kW) z przełącznikiem 32-1-1 Max Prędkość obrotowa2800 obr/min Moc silnika2,2 kW / 3 KM Poziom hałasu78 dB (A) Prąd znamioniowy13,6 A Typ silnikajednofazowy https://obrazki.elektroda.pl/5379318100_...
Witam. Podobnie jak dla silników prądu przemiennego, rodzaj i ilość zabezpieczeń zależy od mocy silnika. Inne zabezpieczenia dla 1W a inne dla 1 MW.Dla większych mocy - oprócz zabezpieczenia od zwarć i przeciążeń stosuje sieę np zabezpieczenia termiczne zabudowane wewnątrz uzwojeń, czy zabezpieczenia różnicowe ( nie mylić z różnicowo-prądowymi) - polegające...
Dobrze byłoby jeszcze zmierzyć prąd silnika na biegu jałowym. Powinien wynosić 1/3 prądu nominalnego, a do tego symetrię prądów – czy na wszystkich trzech fazach są jednakowe.
Poszukaj silników firmy Komel. Silniki obcowzbudne tej firmy mocy 1,2 kW, 2,2 kW i 3 kW można znaleźć na różnych stronach z ogłoszeniami pod hasłem "silnik prądu stałego", w cenie 300 - 600 zł. Komel także nadal oferuje te silniki. Dostępne są także prądniczki tachometryczne do nich. Ja też mam taki silnik mocy 1,2 kW (zdjęcia poniżej) i planuję zrobić...
No niestety z tego zdjęcia nie da się nawet "zgrubnie " ocenić mocy silnika. Przynajmniej pomiar prądu.
Tak na szybko to możesz zdławić wylot pompy i prąd spadnie.
Mało danych . Jakie chłodzenie silnika, w jaki sposób podłączony , czy poprawnie skonfigurowany, jaki prąd pobiera ...
Teoretycznie dla tej pompy powinien być kondensator o pojemności około 27µF. Wynika to ze wzoru: C (µF) = 60 x √P Gdzie P to moc silnika wyrażona w kW. Ta pompa ma 0,32kW. Jeśli wartość kondensatora jest niższa, prąd uzwojenia będzie zbyt wysoki. Jeśli wartość kondensatora jest wyższa, prąd uzwojenia silnika będzie zbyt niski. Myślę,...
Silnik prawdopodobnie ma 14 kW prądu rozruchu - zmierzyłem około 180A No to nawet pasuje- znamionowy ok. 26, startowy 182 :) Powiem Ci tak- skasuj za montaż i odpalenie, i jak są braki w dokumentacji/oznakowaniu to spadaj stamtąd, niech się "inwestory" huśtają z tematem :D Jak sprzęt przywleczony z zachodu, to może pod tym względem być niekompletny,...
Przewód do zasilania gniazda kompresora jest 3x2.5 mm. Tabliczki nie posiada! W takim razie skąd wiesz; z silnikiem jednofazowym o mocy 2.2 kW i 16 A Widywałem kompresory z silnikami 3kW 1~. Kolejna sprawa to prąd max wtyku oraz gniazda, który dla typowego gniazda to maksimum 16A, chyba że zastosowano dedykowane gniazdo specjalistyczne.
Jak najbardziej, bo jest to silnik pradu stalego o mocy 20kW (oryginalny w maszynie) a sterowany 20 kW przeksztaltnikiem tyrystorowym. Momentu mu nie brakuje.. Jeżeli prądu stałego to upraszcza problem. A nie można jego charakterystyki odczytać po prostu z dokumentacji?
Prądy silników nie powinny przekraczać o10% prądu znamionowego Jn na tabliczce silnika . Prądy faz powinny być mniej więcej takie same . ( proste praktyczne liczenie przy silnikach trójfazowych 380V 2x moc w KW daje prąd w Amperach)
przepraszam silnik prądu stalego na 220V
Zmierz pobór prądu na połączeniu w gwiazdę.
Prąd dla napięcia 380 V i skojarzenia w gwiazdę wynosi 3,7 A, więc moc silnika 1,5 kW, 1425 obr/min.
Zalecany silnik do tej sprężarki to 5,5 - 7,5kW, więc nie wiem czy słabszy to dobry pomysł... 32A jakiej charakterystyki? Eska czy wkładki? Wkładki bez problemu, eska B32 bez gwarancji 100% niewyzwalania. Ew. dodanie odprężnika za sprężarką, a przed zaworem zwrotnym i butlą ułatwi start silnika. Pamiętaj dobrze dobrać koło pasowe na silniku. Zastosuj...
Przy połączeniu w gwiazdę prąd znamionowy to 37A, więc wyliczona moc to jakieś 19kW
Falowniki umożliwiają podgląd parametrów pracy silnika, tj prądu, napięcia, mocy, momentu itp. Szczegóły znajdziesz w instrukcji falownika.
Falownik bezpieczniej jest dobierać na znamionowy prąd pobierany przez silnik a nie na moc. Silnik 4 kW dwu biegunowy pobiera inny prąd niż silnik ośmio biegunowy tej samej mocy. Czasami rożnice są znaczące.
Silnik pierścieniowy na tabliczce znamionowej ma więcej parametrów niż klatkowy. Dodatkowo podawane jest napięcie i prąd wirnika. Napięcie wirnika rozwartego. Prąd wirnika zwartego w stanie ustalonym przy obciążeniu znamionowym.
Następuje tak zwany przysiad napięcia podawanego z agregatu, spowodowane jest to prądami rozruchowymi silników, piszesz ze są to wentylatory, a więc podczas rozruchu wentylatory zaczynają tłoczyć powietrze, co przyczynia się do zwiększonego poboru prądu. Jeżeli jest to możliwe uruchamiać silniki pojedynczo /moc agregatu 40 kW powinna być wystarczająca...
Pewna niesymetria w poborze prądu silnika występuje czasem, gdy zamieni się jeden przewód fazowy z neutralnym. Czy pomiar prądów został wykonany wiarygodnym miernikiem?
Silnik Besel SEMKf 80 2-C,Silnik jednofazowy 1,1 kW ,2820 obr/min /Kondensator 30 µF /prąd znamionowy 7,47A /50 Hz/ praca S1
Kondensator I zasilanie jest podłączone według schematu, Nie wiem o którym niebieskim mówisz? Trzeci mostek górny zacisk przewód niebieski to kondensator Drugi mostek dolny zacisk to neutralny Jak sprawdzić wrazie czego taki silnik Dlaczego silnik pobiera 8A prądu Kondensator dobry
miernik pokazał 11.4A. Niedokładnie zmierzyłeś rozstaw otworów, bo na pewno mają 216x138 . Prąd się wtedy zgadza, ale jest on za wysoki bo oscyluje w granicy prądu znamionowego. Więc silnik to 5,5 kW 1500 obr. Może jak doradza tu jeden z kolegów , może mu zrobić przegląd wraz z pompą.
Proszę:) - Ochrona podstawowa i dodatkowa to wiadomo wymieniłem je, nie kazał opisywać - W jakich sieciach można montować RDC. Powiedziałem że nie wolno w TN-C bo aby podłączyć RDC potrzebny jest przewód Neutralny - rozruch silnika klatkowego jak się wykonuje. Chodziło że przy silnikach małej mocy bezpośrednia a o większej mocy przez przełącznik trójkąt/gwiazda...
Witaj Rozumiem ze ma się kręcić tylko w jedną stronę i sterowania ręczne To wyjściem jest przerywacz na pół mostku (możesz wtedy mieć możliwość hamowania odzyskowego, praca dwukadrantowa) np z tranz IGBT, z tym, ze tu wymaga się odpowiedzniego sterowania tranzystorami . Zasilasz cały układ z prostownika diodowego lub tyrystorowego, jezeli chcesz miec...
Najłatwiej popularnym amperomierzem cęgowym, a prąd powinien wynosić 1/4 prądu znamionowego bez obciążenia silnika mechanicznie. Im niższy, tym lepiej (wpływ na to ma dobór kondensatora).
prąd jałowy silnika prąd rozruchu silnika obliczyć prąd silnika
naprawa modułu pralki diody germanowe graja tylne glosniki
medion odkurzacz alcatel hh71vm
Jak podłączyć ring LED z 12 diodami do sterownika? Niedziałający prędkościomierz w skuterze Zipp 50 - przyczyny