Daj diodę LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k zamiast wtryskiwacza- ma mrugać. Będzie 100% pewności. Miernikiem możesz zmierzyć rezystancje wtryskiwacza ale to nie wykluczy jego mechanicznego uszkodzenia. Można też podać samemu zasilanie na wtryskiwacz (+ i -) i powinien podać paliwo w momencie pracy pompy paliwa.
Pompa się kończy.
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
witam wszystkich. Od zakupu mojej meganki mam taki problem ze pali jednoczesnie gaz i paliwo przez to silnik nie pracuje równo strzela (chodzi jak trabant) gdy paliwo się całkowicie skończy i pompka zaczyna chałasować silnik zaczyna idealnie pracować i dostaje wtedy mocy. Czytając o przekaźnikach pompy paliwa myslę ze trzeba by było zastosowac taki...
Dodatkowo radzę pamiętać ze paliwo krążac w przewodach - pompa pracuje i działa czujnik ciśnienia paliwa- ulega szybszemu starzeniu .Właściwym jest okresowe dodawanie do paliwa środków czyszczących wtryski paliwa szczegółnie latem- krótka ich praca- Na rezerwe lekarstwem jest ilość paliwa co również pozytywnie wpływa na jego ochronę przed nagrzewaniem....
Auto nie stwarza problemów. Dzisiaj rano odpaliło jak zwykle na dotyk. Przejechałem ok. 5 km. Zgasiłem. Po 8 godzinach, gdy wróciłem, po włączeniu zapłonu, pojawił się po raz pierwszy następujący objaw: - na zmianę miga "sprężynka" i "awaria silnika", - stuka ok. 5 razy przekaźnik pod maską (sprawdzałem kilka razy wydaje mi się, że to od przekaźnik...
Czujnik "na dole" inaczej zwany jest czujnikiem prędkości obrotowej, zaś ten "u góry" to inaczej czujnik fazy - to lepiej oddaje, który za co odpowiada. Jeśli sterownik nie widzi pracy rozrusznika/obrotów silnika to wyłącza pompę paliwa.
Z tym że jak przekręce kluczyk to słychać pompę czyli jest sprawna jak już odpali to tak jak pisałem wszystko gra i jedzie płynnie czyli paliwo dochodzi tak jak pisałem wcześniej robi to nie zawsze powiedzmy rano wychodze wszystko gra jadę do pracy i jest ok wychodzę z pracy i męcze się dziesięć minut żeby go odpalić w końcu odpala i jadę przyjeżdżam...
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Włączałem i wyłączałem kilka razy i nic nie pomogło, a pompa się odzywała, co do czujnika od położenia wału to go nie wymieniałem tylko wyczyściłem. No może jak bym kilka krotnie włączył i wyłączył zapłon tak gdzieś z 5 razy to możliwe że by pomogło. Wogóle jest możliwe aby paliwo sie cofało? może nie trzyma jakiś zawór zwrotny lub cos w tym stylu?...
Witam Czy istnieje możliwość przerobienia tej instalacji gazowej tak aby przełączenie następowało nie po osiągnięciu temperatury ( mam ustawioną na najniższą) a po przygazowaniu, w instalacji gazowej w oplu niesekwencyjnej mam tak zrobione przez co zużycie paliwa jest minimalne. W tej chwili muszę przejechać na paliwie około 500 m na tych odcinkach...
Witam! Jestem również w trakcie naprawy tego samego silnika, jednak w Megane Coupe. U mnie wygląda to tak, że samochód pracuje przez jakieś 10 minut po czym gaśnie i nie daje się już odpalić. Po około 2 godzinach, gdy całkiem ostygnie, znów można go odpalić. Najpierw oddałem auto do ASO Renault w Zielonej Górze, jednak w zasadzie to nic nie zrobili......
Nie mam na myśli fabrycznych przekaźników do załączania ecm i pompy paliwa, tylko przekaźnik dołożony przez instalatora lpg, który odłączał wtryskiwacz przy pracy na gazie, w jego obwodzie bym szukał usterki
Jakiego interfejsu użyć? Clipa Iskra jest? Kluczowanie wtrysku jest?
skoro działa licznik kilometrów a nie działa wskazówka wykluczyłbym uszkodzenie linki od predkosciomierza, sugerowalbym rozebranie licznika i reczne odchyleniewskazówki, powinna się samoczynnie cofać do zera, jeśli jednak tak się dzieje, nie jest powiedziane że jest sprawna, może być uszkodzony mechanizm, zostaje przekładka lub nowy licznik. niewiem...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
no dobra, czujnik położenia wału korbowego podmieniony i dalej lipa. teraz to już chyba naprawdę tylko komp zostaje. bo pompa paliwa raczej nie wchodzi w grę. w ogóle usterka wg wszytskich madrych głów, co oglądali moją megi, nie ma raczej nic wspólnego z paliwem. wyglada to ewidentnie na problem elektryki/elektroniki. a ponieważ już chyba wszytskie...
najpierw zmień paliwo na zimowe wymień wszystkie świece żarowe na nowe a potem komp-serwisowy Ty tak poważnie? Dodano po 1 Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
witam w pierwszej kolejności sprawdż sobie filtr paliwa może być zapchany(tez tak miałem),a jak nie pomoże to zawór przelewowy pompy wtryskowej.kontrolka świec żarowych podczas pracy silnika sygnalizuje między innymi niskie ciśnienie w pompie wtryskowej.
Witam. Na wstępie przepraszam jeśli ten temat został już poruszany na forum a z tego co znalazłem to zapewne był i to nie raz. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mój problem jednak wydaje się być wyjątkowym. Posiadam Renault Megane 1,4 rocznik 1996 z LPG. Co jakiś czas mam problem z uruchomieniem auta (ostatni dziś rano) a mianowicie...
Stricte odnośnie pytania to oczywiście, że nie ma takich wskazań o czym już napisano. Ale ciekawi mnie powód zadawania takiego pytania. Od lat konstruktorzy ustalili, że tzw rezerwa ma odpowiadać z grubsza ilości paliwa potrzebnej do przejechania 50 km. I każda marka realizuje to po swojemu. Dla przeciętnego samochodu poruszajacego się w Polsce odpowiada...
Witam, od pewnego czasu zastanawiam się nad dodatkowym zabezpieczeniem antykradzieżowym do mojego samochodu. Jeden z mechaników zaproponował mi dodatkowy immobilizer do auta w miejscu trudno dostępnym. Zastanawia mnie taki sposób zabezpieczenia, a raczej szczegółowa zasada działania immobilizera. Jak wiadomo najbardziej rozpowszechnioną wersją immobilizera...
renault megane pompa paliwo pompa paliwo renault megane praca pompa paliwo
ciecie blachy battery charge circuit zaśniedziałe gniazdo
ustawienie prądu pilota ustawienie prądu pilota
HP DeskJet 2130 – reset migającej diody tusz czerwony, wkład HP 302, błąd chipu Śrubka kalibracyjna termostatu lodówki – funkcja, regulacja, Bosch, Whirlpool, Gorenje