Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
od kilku dni gdy temperatura zeszła poniżej + 5 stopni objawy powróciły.Teraz będę się konsultował ponownie z elektrykiem który w ubiegłym sezonie nie uporał się z problemem.Do przypomnienia całkowicie zimny silnik przy temperaturze zewnętrznej +5 i poniżej przy natychmiastowym wyjeździe na trasę przez około 4 km utrzymuje na luzie 1500 lub więcej obrotów...
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
witam dzieki za zainteresowanie, awiec wyskakuje mi błąd wałka rozrządu (p0340) a diagnozuje to ST6000 bo taki posiadam cewki kupilem 4 nie pamietam jakiej firmy ale nie nowe swiece nowe ale dzisiaj przestały dzialac 2 załozylem drugi komplet ale to samo zamówilem nowy czujnik ma przyjś rano ale nie jestem pewny ze to czujnik
Mam nowy problem na zimnym nie równa praca silnika
W Meganie z 2001r 1,4 16v jest pojedyncza cewka na każdym cylindrze, do niej dochodzą dwa przewody niskiego napięcia
mankamentem E7J jest kłopot wyregulowania zaworów, tak aby pracowały cicho. Po regulacji jest cicho, ale nie na długo. Ustaw je tak: pierwszy na mijance- ustawiaj czwarty, drugi na mijance- ustawiaj trzeci, trzeci na mijance- ustawiaj drugi i czwarty na mijance- ustawiaj pierwszy. Chyba prościej nie da sie tego wytłumaczyć.
Przecież na filmie słychać ewidentnie pracę na podpartych gwizdkach.
W Clio, które miałem z tym silnikiem też z 2000r dwukrotnie wymieniałem ten czujnik i objaw zawsze był identyczny. Na zimno zapalał bez problemu, ale na ciepłym silniku ponowne uruchomienie to zawsze była loteria, zapali czy nie zapali?. Po przestygnięciu znowu zapalał idealnie.
Więc pompa jest Lucasa, jakieś dalsze wskazówki? Co z tym fantem zrobić?
Sprawdź ciśnienie paliwa
Sprwadź testerem jaką pokazuje temperaturę być może fałszuje czujnik temperatury i komp nie wzbogaca mieszanki na zimnym silniku.
Luz zaworowy był regulowany jade sprawdzić cisnienie na poszczególnych tłokach może to mi coś powie. Wymieniałem też pomke paliwową to w zbiorniku (kupiłem zamiennik) i zastanawiam się czy może mieć to cos wspólnego bo na gazie jakby troszke równiej pracował. Nadmienie, że ta nierówna praca nie jest ciagła czasmi silnik pracuje wmiare równo, a czasami...
Ściągnij pasek i zobacz czy bez niego też występuje ten dźwięk - będziesz wiedział wtedy czy to któraś z rolek czy zupełnie w innym kierunku trzeba szukać.
Witam Mam problem z Meganką II Dci z 2004 roku, po odpaleniu na zimnym silniku wszystko jest ok obroty w okolicach 1000. Po rozgrzaniu obroty spadają do około 800 - 850 czuc wyrazne wtedy drgania kierownicy i widać drżenie silnika, po prostu nierówno pracuje. Od razu pisze ze nie ma żadnej informacji na wyświetlaczu komputera. Czy ktos spotkał sie z...
Ustaw zawory.
W jaki sposób sprawdzać ten czujnik spalania detonacyjnego na zapalonym silniku? podłączona wtyczka czy nie? Dodam że jak wypinam wtyczke podczas pracy silnika nic sie nie zmienia
to pewnie góra silnika do zrobienia
Ten silnik ma hydrauliczną samoregulację zaworów.
Wracaj do warsztatu niech sprawdzą
to była cewka
Witam serdecznie! Zwracam się do szanownych forumowiczów z prośbą o radę, związaną z "nierówną pracą silnika" w samochodzie Renault Megane Coupe. Auto z rocznika 1998. Silnik 1.6e 8V model K7M. Sterownik SIEMENS Fenix 5. Ponadto auto wyposażone jest w instalację gazową produkcji KME (sterownik AKME/Diego, reduktor SILVER). Opis problemu. Silnik ma momenty...
Najprawdopodobniej siadają wtryski. Gdyby to zdiagnozować CLIPEM to jest tam dostępny parametr korekcji czasu wtrysku dla każdego cylindra i po analizie tego parametru można wnioskować czy i które wtryski nie nadają się do dalszej jazdy
Zawory ustaw, tam się reguluje, o czym każdy zapomina.
łukasz j pitwierdzam poprzednika zawory do wymiany. U mnie skrzynia DP0 zachowywała się podobnie po wymianie zaworów zrobione 30kkm i ani jednej awarii mimo że ze zmianami biegów nie jest cudownie ale ten typ tak ma. Chyba ze poduszki silnika i skrzyni mają wpływ bo tylko to mnie przychodzi do głowy. Potwierdzam też płynięcie skrzyni na zimno i na 2...
Auto nie stwarza problemów. Dzisiaj rano odpaliło jak zwykle na dotyk. Przejechałem ok. 5 km. Zgasiłem. Po 8 godzinach, gdy wróciłem, po włączeniu zapłonu, pojawił się po raz pierwszy następujący objaw: - na zmianę miga "sprężynka" i "awaria silnika", - stuka ok. 5 razy przekaźnik pod maską (sprawdzałem kilka razy wydaje mi się, że to od przekaźnik...
Witam pacjent renault megane 1 2002 , 1.6 16v k4m 107 KM objawy : 1. Na rozgrzanym Obroty falują między 500 -1000 obr 2. Na zimnym, jak i minusowych temperaturach obroty ustawiają się powyżej 1200 / 1500 obr 3. Silnik nierówno pracuje na wolnym biegu zauważalne trzęsienie jakby na 3 gary chodził ale nie to . Sprawdzono / wymieniono : - Silnik krokowy...
Witam guard10 czy możesz bliżej zlokalizować gdzie znajduje się sonda lambda, a co do pomiaru to i tak nie mam miernika. Ponownie sprawdziłem działanie silnika zaznaczam w sposób amatorski na pewno pali na 2 gary, nie wiem czy to się tak określa, ale stojąc z przodu to 3 i 4 pali, a 1 i 2 nie , te dwie świece są mokre. Ponadto sprawdziłem wszystkie...
wczoraj założyłem zaworek. Dzisiaj rano poszedłem sprawdzić jak odpali -1 na dworze, przed odpaleniem zajrzałem w przewody i co się okazała pomiędzy gruszką a zaworkiem jest kawałek przewodu i tam powietrza nie było, ale już pomiędzy zaworkiem a filtrem co dziwne był cały przewód powietrza, czyli mimo zaworka dalej paliwo się cofa ;/ Odpalił tragicznie,...
Potrzebuje pomocy moze ktos sie z tym spotkał co to oznacza: P0300-"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303-"Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" szarpanie i nierówna praca silnika na wolnych obrotach badając testerem diagnostycznym wykrywa Skok jałowy 3 cylindra - "zbyt mała wydolność katalizatora"Prosze o pomoc!!...
Obroty wahają się +/- 10 więc praca silnika bardzo stabilna , żadnego wypadania zaplonu , Silnik również drga bardziej niż każdy inny 1.5 dCi który widziałem została mi do sprawdzenia poduszka od strony skrzyni . Przepustnica zamyka się wraz z zgaszeniem , gaszenie przebiega gładko . Mocy jest tak jak powinno być . Ale to nawet omijając te upierdliwe...
Jeżeli praca jest wyraźnie twarda pojawia się możliwość ,że ster. przeszedł z z regulacji ciśnienia na sterowanie ciśnieniem. Podnosi ciśnienie na szynie i stąd takie objawy. Robi tak tylko z jednego powodu...
witam ja mam renault megane 1.6 8v i tak też(brzęczenie) stuki przy 2000tys obrotów wyżej lub niżej niema i podejrzewam ze wałek rozrządu będzie miał lekki luz w swoich gniazdach bo zawory ustawiłem i nie pomogło zresztą słychać stuki z góry silnika żeby to sprawdzić pewnie będe musiał poluzować wszystkie zawory i ściągnąć rozrząd żeby nie było nacisku...
Witam, mam megane 97 1.6 przebieg 60tys gaz od roku, nie jeżdzę dużo 1000-1500 mies. A oto mój problem: - przed instalacją LPG (2lata) może ze dwa razy miał klopoty z odpaleniem, czasami miałem wrażenie że jednego dnia rwie asfalt innego zachowuje sie jak księżniczka. Po zainstalowniu LPG pojawiły się problemy nierówna praca gaśnięcie po spuszczeniu...
Witam ponownie! Zrobiłem chyba wszystko, na co pozwala moja wiedza oraz posiadany w dyspozycji sprzęt, a więc : - ciśnienie paliwa - sprawdzone, nie odbiega od żądanego (w pełnym zakresie obr/min) - podciśnienie z VAC "zamyka" mi manometr, - podciśnienie przed zaworem i za zaworem w normie. Wartości mierzone CLIP'em przez zaprzyjaźniony serwis RENAULT:...
"servis" oraz info "electronic fault" i praca wentylatora chłodnicy Brak zasilania na kalkulatorze wtrysku. Bezpiecznik mały 30A w klemie? W zeszłym tygodniu był taki temat tu.
Witam, dziękuje za zainteresowanie, ale dalej nic nie wiem. Auto to 1 Megane/Scenik, mam schemat, a chcę zastosować alternator od Laguny. Problem, że w aucie jest jeden kabel, choć na schemacie ewidentnie są 2. Pomijam zasilający akumulator, bo w obu alternatorach jest tak samo. Laguna ten sprawny ma dwa kable, dodatni od wzbudzenia doprowadzę bez problemu,...
jeśli nie brzęczy po przekr kluczyka, to albo brak sygnału-okablowanie, albo przestawiacz kąta wtrysku do wymiany, odepnij go i zobacz czy praca silnika zrobiła się twarda-kąt wtrysku przysp na max, po podłączeniu powienien się wyciszyć, jeśłi tak nie bedzie wymiana tego czujnika , na allegro 250 zeta. Pozdrawiam
(at)ArturP jeśli już podejmowałeś się kupowania części z samochodu dawcy to mogłeś kupić całość. Czytnik nie robi różnicy i każdy jest taki sam, różnią się tylko tą właśnie łapką. Do samochodu ani do kart nie jest dopisywany. Jeśli miałeś wszystkie wymienione elementy wystarczyło kupić BSI, blokadę kierownicy i kartę 3 przyciskową - wszystkie elementy...
Czy te obroty po odpaleniu zimnego silnika to też może być przepustnica czy coś innego? Zastanawia mnie jeszcze to, że wszystkie parametry na diagnostyce są ok i praca przepustnicy i pedału gazu jest płynna, nie ma żadnych przerw i skoków, a jak by były jakieś przerwy na ścieżkach to by to było widać.
Niestety internet nie zastąpi rąk i głowy. Nieodzowna diagnostyka stanu na samochodzie. Z opisów wnioskuję, że akumulator znudził się współpracą z użytkownikiem. Nieco dziwny objaw braku przygasania lampek. To może świadczyć o zupełnym braku połączenia masowego silnika i akumulatora. Może jest tak, że silnik połączono do masy instalacji cienkim przewodem,...
Cześć Problem następujący - clip pokazuje wypadanie zapłonu na 3. cylindrze + miga check. Świece wymienione, cewki podmienione - bez zmian. Instalacja gazowa wyeliminowana - zlutowałem z powrotem kable tak jak było fabrycznie - ominąłem mostek przez komp. LPG. I teraz ciekawa rzecz: Odpalam silnik, odłączam wtryskiwacz na cylindrze nr 3. i praca silnika...
Dzieki MAREK1myslalem ze sa 2 silniczki i wtedy usterka pompki byla malo prawdopodobna jezeli jest tylko 1 to czeka mnie ciezka praca pozdrawiam
Poduszki wszystkie wymieniałem jakiś czas temu i bez zmian. Na pewno w tarczy sprzęgłowej sprężyny mają luzy i trochę hałasują. Ale to raczej nie to. Dźwięk cykliczny narastający przy delikatnym przyśpieszeniu i ustaje przy wyższych obrotach. Możliwe że tylko głośna praca silnika je zagłusza. Czy przegub wew powinien ciasno siedzieć w kielichu czy ma...
Witam, Renault Megane III - silnik: pojemność - 1598 cm, Moc - 81 kW, benzyna. Miałem problem z rozruchem silnika - jak na załączonym filmiku (przed naprawą). Miałem komunikaty - "Skontroluj układ wtrysku paliwa" + lampka "klucz". https://filmy.elektroda.pl/53_1516825127... Podczas naprawy gwarancyjnej - wymieniono prawdopodobnie czujnik położenia...
masz wszystko skręcane czy coś bylo spawane jesli spawane a nie było podłączone użądzenie zabespieczajace elektronikę pod akumulator to możesz mieć uszkodzony sterownik silnika jesli skręcane a masz nieszczęlny układ to będzie głosniejszy a jak jeszcze przed sondą labmda to i zła praca silnika przez zły odczyt sondy spowodowany fałszywym powietrzem
diagnostyka komputerowa nie pokazuje nic prócz "wypadanie zapłonów na cyl. 3" Przyczyn może być kilka. Zacznijmy od początku. Przyczyną kulawej pracy silnika, może to być cewka lub świeca na 3 cylindrze, ale stawiałbym na cewkę. Po zamianie cewek między 3 cylindrem, z którymś z pozostałych, błąd powinien iść za cewką. Można spróbować radykalnie zmniejszyć...
Silnik pali bez problemów? Jego praca nie budzi zastrzeżeń, czy jest zimny, czy po zagrzaniu? Jeśli po zagrzaniu silnika i dłuższej jeździe, nadal kopci białym dymem, to znaczy ze coś nie tak z uszczelką pod głowicą, lub z samą głowicą i do komory/komór spalania dostaje się płyn z układu chłodzenia. Sprawdź, czy ubywa płynu w ukł. chłodzenia. Czy w...
Witam Jadąc dziś rano do pracy moja meganką napotkał mnie mały problem, otóż podczas wyprzedzania tira wyskoczył mi błąd na check intekcjon zapalił się stop, zwolniłem trochę do 80 km/h ale z silnika gdzieś w okolicach 1 cylindra usłyszałem stuk, po czym auto zgasło i nie chciało odpalić. Po zaciągnięciu auta do warsztatu auto udało się odpalić z plaka,...
Kolega bardzo ogólnikowo ujmuje zagadnienie właściwie nie dając swego wkładu w rozwiązanie. Olej mógł się tam znaleźć także w wyniku nieostrożnego dolewania Z kolei taka praca silnika dawno winna zaskutkować komunikatem usterki układu oczyszczania spalin a tutaj nic o tym. Oraz wreszcie jakie są wyniki oczyszczenia silnika, cewek i świec? Co daje zamiana...
Nie mozna wykluczyc, bycmoze wypadanie zaplonow. Kiedys mialem polo z wypadaniem na wolnych,nierowna praca etc. a na wyzszych bylo miod. Ale wniosek z tego,ze porzadna diagnostyka u kogos ze sprzetem i dobra glowa potrzebna!
Witam Posiadam Renault Megane z silnikiem 1,4 16v 75tyś przebiegu od tygodnia obserwuje dziwne objawy przy pracy silnika na gazie .Gdy rano zapale samochód i przełączy się na gaz to jest wszystko dobrze jednak po przejechaniu 30 kilometrów (tyle mam do pracy) i jeździe na wolnych obrotach na drugim biegu po osiedlowych uliczkach silnikiem strasznie...
nierówna praca silnika (silnik krokowy nowy) przy zejściu z wysokich obrotów potrafi zgasnąć , czasami zapala się kontrolka komputera a czasami gaśnie , wymieniłem także czujnik temp.cieczy chłodzącej , miało pomóc , przewody sprawdzone , filtr paliwa nowy ,
Auto po odpaleniu na zimno chodzi dobrze, ale po rozgrzaniu silnika traci drastycznie moc, czasami po przejechaniu kilku km moc wracała, aby potem znów "uciec". Oprócz tego ma problem z niskimi obrotami, jak to zacznie się dziać, to łatwo gaśnie - obroty spadają do 500-800, jedynie "przegazowanie" ratuje od zgaśnięcia. Dodatkowym efektem podczas słabnięcia...
Witam ponownie.Ja mam chyba inny silnik - jutro będę mógł sprawdzić kod.Ten opis to mi pasuje do silnika którego zdjęcie widziałem - czujnik jest po prawej stronie silnika ,dokładnie tak jak piszesz.Jest tam taka wolna przestrzeń między silnikiem a akumulatorem.U mnie wygląda to nieco inaczej , jest tam doprowadzenie powietrza z (chyba tak się nazywa)...
Witam mam następujący problem mam Meganke z 98 r. 1,6 8V z instalacją gazową na której jeżdżę już jakieś 2 lata problem polega na tym ze gdy jest ona zimna za nic w świecie nie jest wstanie utrzymać sama obrotów silnika natychmiast po zdjęciu nogi z gazu gaśnie nie ma znaczenia czy pracuje na benzynie czy na gazie dopiero po złapaniu temp przynajmniej...
kupiłem nowy A w tym nowym jest dokładnie taki sam kształt trzpienia, chodzi o kształt grzybka przysłaniającego otwór?. Ja też kupiłem zamiennik, a był inny kształt tego grzybka, przez co głębiej wpadł i w rezultacie cały się wykręcił i przy nim miałem też bujania się obrotów, ale w zakresie 4000-5000 obr. Do nowego krokowca wkręciłem stary trzpień,...
Witam. Mam taki problem z renią rocznik 2002 1.6 16v wersja 1 po lifcie. Otóż na biegu jałowym występują drgania. Nie są one odczuwalne w kabinie kierowcy, obroty nie falują. Jak otworze maskę to widać jak silnikiem delikatnie trzęsie i jego praca nie jest równa. Odpala normalnie, spalanie w normie, dynamika w jeździe też ok. Wymieniłem świece, wyczyściłem...
Problem wygląda następująco np. dzisiejszy przykład , odpalam auto z rana na benzynie, samochód nie pracuje na którymś cylindrze szarpania silnika nie ma mocy przejeżdżam kawałek tak z do 3 km wraca wszystko do normy po nie długim odcinku jazdy znów problemy się pojawiają nie pracuje na jednym tłoku objawy delikatne szarpanie brak mocy , dodaje ze mam...
Powiem tak , Auto odpala bez problemu, wkręca się na obroty, ma Moc i przyśpieszenie. Brak jakich kolwiek Komunikatów na komputerze pokładowym odnośnie błędu Wtryskiwaczy. Dodam ,że praca silnika na biegu jałowym jest Równomierna. Co by miało dać zakodowanie wtrysku do ECU? Czy jest to niezbędna czynność po wymianie Wtryskiwaczy (załóżmy ,że są te same...
Samochod chodzil po mechanikach i to wielu...ostatni stwierdzil ze jest to potencjometr przepustnicy i nalezy go wymienic gdyz po jego odlaczeniu praca silnika samochodu byla taka sama...Chcialabym sie tylko upewnic czy to napewno ten czujnik gdyz nie jest on zbyt tani... Hmm silniczek krokowy, ale wyczyscic go czy wymienic? Tez tani nie jest -_-
Panowie byłem u elektro mechanika otóż wytłumaczył mi w ten sposób że to odpalanie oraz zła praca silnika że gasnie na zimnym itp. jest spowodowane tym że jeżeli ktoś jeździ długo na gazie komputer potrafi odczytać dane z jazdy na gazie i po pewnym czasie coś się przestawia w sterowniku i jak odpala się na benzynie i się jezdziwiłem na niej to tak jakby...
Sterownik od silnika - chodzi Ci o główny sterownik silnika? nie sterownik LPG? jeśli mowa o serowniku silnika to tam jest wszytko ok pierwsze co zrobiłem to wizyta u elektryka i podpięcie pod kompa.... wszystkie czujniki pokazał że są sprawne, parametry na benzynie też są w normie..... "Twego opisu bardziej mi to wygląda na niewielką nieszczelność...
Pacjent to: Renault Megane 1,4 16V 2000 Sterownik: Simens Sirius 32 Uwagi: zagazowany Opis: Brak bledow w sterowniku. Poczatkowo bardzo rzucalo silnikiem - nierowna prace silnika(na gazie bardziej widoczne, odczuwalne). Wymienilismy cewki na cyl. 1 i 2gim. Cewki pracuja parami w szeregu 1 i 4 oraz 2 i 3. Rzucanie silnika jakby sie zmniejszylo, ale sytuacja...
Cały wydech wymieniłem zeszłego roku kata już nie mam-dodam jeszcze że nie kiedy są przebłyski ze usterka chwilowo mija ale jest to rzadkość praca silnika jak już pisałem wygląda jak by nie palił na wszystkie gary 1998r. Dodano po 4 kable WN również były wymieniane -sprawdzałem w nocy psiukając wodą i wygląda na to że przebić nie ma
Witam forumowicze, po przekopaniu się przez wiele tematów nie udało mi sie jasno sprcyzowac co faktycnzie dolega mojej meganie, 98r, 1.6 benzyna 55kW, 75KM, 147tys. przebiegu. Mianowicie problem polega na dziwnej pracy silnika, raz chodzi ładnie tak jak powinnien na wolnych obrotach-1000obrotów, a czasami lekko nim szarpie i spadają obroty-nawet 500obrotów,...
Jeśli chodzi o Valteki to masz racje że mogą się przycinać,ale np: ja mam wtryski Hana i te wtryskiwacze sa przystosowane do zasilania Wtryski bez problemu przełączały się na gaz przy 15 stopniach - niebywałe.
Mam taki nietypowy problem, bynajmniej ja pierwszy raz się z nim zetknąłem. Auto nie stabilizuje obrotów, normalnie jak pracuje jest ok, ale jak włączysz światła, grzanie szyby i dmuchawe i jak szybko wyłączysz odbiorniki to auto zwięszy obroty do 1200 -1400 i tak trzyma przez dłuższą chwile, czasem obroty pływają od 800 - 1000obr/min, a czasem 500obr/min....
Podepnę się pod dyskusję. Jakiś czas temu wymieniałem silnik w swoim Megane Scenic. Z 1.9TD przeszedłem na 1.9D. I o ile TD był pół-elektronik to silnik z samym D potrzebował tylko 12V na zawór w pompie ;) Postanowiłem wyrzucić sterownik silnika spod maski, przestał działać przekaźnik świec żarowych (układ czasowy w sterowniku). Musiałem coś dorobić,...
Sądziłem, że usterka prosta, jednak brakło mi koncepcji. Bieg jałowy jest trochę za niski, silnik pracuje w zasadzie równo. Zimny silnik zaraz po uruchomieniu potrafi zgasnąć, trzeba go uruchamiać dwu - trzykrotnie, zanim jego praca się ustabilizuje. Obroty silnika osiągają wtedy niecały 1000/min. Po nagrzaniu obroty spadają do 550-600/min, podczas...
Niezawodny i nierdzewiejący (no nie całkiem, ale jak zadbasz o konserwację to jeszcze długo pojeździsz), który mało pali (realnie można zejść do 7l/100km w mieście)? Yaris I gen, silnik 1.0. Auto bardzo fajne i praktyczne, niemal bezawaryjne, wewnątrz znacznie przestronniejsze niż to sugeruje segment B, ale o mocy zapomnij. Z jednej strony możesz mieć...
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Napisałem wyżej, wszystko jest ok, tak ma być.
Witam koledzy może coś doradzicie, czy ktoś zmieniał już łańcuch rozrząd przy silniku M9R ? jakie przebiegi ? mam Megane z tym silnikiem, przebieg 250 tyś, gdy się przysłuchać pracy silnika słychać trochę pracę łańcucha, nie wiem czy to normalne w tych silnikach czy to już czas na wymianę ?
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
że nie będzie konieczności wymiany wszystkich cewek. Nigdy nie padają wszystkie. Na pracującym silniku unoś odkręcone cewki, jeśli nie zauważysz różnicy w pracy silnika to ta jest uszkodzona. Kupuj Beru, denso lub bougiecord.
Też radze sprawdzić czujnik na pedale hamulca- jego uszkodzenie powoduje zapalenie kontrolki- informuje o usterce wpływającej na prace silnika
Właśnie wypsikałem całego plaka i nie ma różnicy w pracy silnika
Witam. Mam problem z auutem silnik nie równo pracuje i podczas sprawdzania iskry na cewce na dwóch iskra rozchodzi się w pajęczyne a na dwóch wyjściach iskra ściąga do obudowy cewki to znaczy że cewka jest uszkodzona i może być to przyczyną nierównej pracy silnika?
mylicie koledzy dti i dci. dci to comon rail, inna bajka. Tu już tylko komp i to nie tester od błędów ale coś co pokaże parametry pracy silnika.
A czego oczekujesz? Wysil się trochę i opisz problem i to co już zostało sprawdzone. Jak ktoś ma ci pomóc skoro nawet nie podałeś co tam za silnik jest.
Trzeba na komputerze zajrzec w parametry pracy silnika.
Co oznacza błąd P0340 i jakie parametry pracy silnika są odnośne do niego ?
Wiem, wiem. Ale czy jego brak powoduje problemy z odpaleniem, zwarciem i inne odpisane przeze mnie czy tylko na przykład nierówną pracę silnika ?
Witam Ostatnio rozwiązywałem podobna zagadkę. Auto zakupione miesiąc temu Sterownik AG zenit jz2005. Jak się okazało jedna sekcja sterowania wtryskiem LPG padła i sterownik sterował trzema wtryskami LPG wiec jakiś magik aby ukryć niedomagania pracy na LPG połączył przewody od wtrysku benzynowego ze nigdy nie był wyłączany . I tak sobie silnik pracował...
Nie zauważyłem nalotu na korku. Na bagnecie sprawdzę jutro. A gdyby była to uszczelka to nie byłoby problemu z odpalaniem i pracą silnika.
Układ wydechowy jest konstruowany jako całość z silnikiem i usunięcie lub zmiana któregoś elementu może przynieść różne skutki np. głośniejsza praca wzrost mocy lub jej spadek a w najgorszym przypadku powstanie echa fali stojącej czy wręcz przyspieszone zużycie silnika. Widziałem kiedyś badania z hamowni po usunięciu katalizatora (chyba to była skoda)...
Renault Megane 2 2004r silnik 1.6 16v 110km k4M Czy parametry są poprawne ? Test na rozgrzanym silniku najpierw chwila pracy na biegu jałowym potem chwila jazdy kręcenie do odcięcia. 1239406 1239405
Mam pytanie czy ktoś z kolegów wie gdzie znajduję się puszka z opornikami służącymi do sterowania pracą silnika wentylatora w megane coupe??? Prosze o podpowiedź. Dziękuje uprzejmie )
Samochód Renault Megane 1.6 2002 roku. Silnik gaśnie, gdy zatrzymuje się na światłach. Ale nie zawsze. Jeden dzień jeździ bez żadnych problemów, a następnego dnia spokojnie odpala się na zimno, jedzie i nagle silnik gaśnie, gdy zatrzymuje się w korku lub na światłach. I nie udaje się go odpalić. Za jakiś czas, po kilkunastu minutach lub godzinach, odpala...
Z tą wymianą sondy to nie trafiony pomysł. Co do pozostałej części wypowiedzi kolegi, zgadzam się. Tu jest problem z gubieniem zapłonów. Dlatego telepie silnikiem i nagrzewa kata.
Nie kupilem samochodu
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
No nie zaczynaj od wymiany cewek :D Podjedz najlepiej na clipa może ma coś kalkulator w pamięci , a jak nie to trzeba popatrzyć na parametry pracy zimnego silnika :]
Potencjometr sterujący pracą elektrozaworu zaworu EGR
Do pracy mam tylko 4 km a jak diesel zimny to max 2100
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Te trzy otwory o których piszesz to wyważenie wału. Blokadę opierasz wał a nie wsuwasz w otwór w wale. Inny temat to Blokady nieoryginalne pierwszy tłok jest krytyczny: 16-17bar pozostałe 21 bar Do tego brak wiedzy o zasadzie pracy silnika Wał korbowy dałem na 2 i 3 tłok w GMP (Niby teoretycznie powinno być dobrze). i bigos gotowy, ale elektroda pomoże.
nierówna praca silnika megane renault megane nierówna praca silnika nierówna praca silnika renault megane
pęknięcie matrycy wewnątrz wyskakiwać reklama telewizor blaupunkt oprogramowanie
płyta indukcyjna cykanie identyfikacja scalaka
HTTP GET Request for Power Consumption Data Jak połączyć Panasonic SC-HT520 z TV TCL?