='C:\PlikiExcela\[Pracownicy.xlsx]Pracow...
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
Dzień dobry, Problem można rozwiązać za pomocą formantu ActiveX typu Obrazek. Należy wstawić formant do arkusza (robi się to różnie zależnie od wersji Excela) i zapamiętać jego nazwę. Jeśli jest to pierwszy obrazek, będzie miał nazwę Image1 (nazwę widać w polu nazwy). Teraz trzeba przygotować plik do wstawienia do formantu. W zależności od tego jak...
Jeżeli chcesz przypisać wyłącznie wartość do zmiennej nie używaj "set". Set bardziej wykorzystuje się do przypisania do zmiennej jakiegoś objektu np arkusza, okienka itp. owszem i textboxa ale nie w celu wykorzystania tylko wartości do niego wpisanej. Wystarczy: wie = Textbox6 Bez "Set". Szanuj pamięć komputera. A jeżeli już wykorzystujesz Set to na...
Przykładowo taka formuła formatowania warunkowego: [syntax=text]=LICZ.WARUNKI($A$2:$A$20;$A... czy w danej kolumnie przy danym pracowniku jest wypełniona więcej niż jedna pozycja. Jeśli tak, wszystkie są zaznaczane na czerwono.
Trochę rzucę cię na głębszą wodę. (Ale jeszcze raz zaznaczę że twoje rozwiązanie nie jest złe - po prostu ja bym to zrobił inaczej i nie mówię też że lepiej. Może ktoś ma jeszcze inny pomysł - Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. ) Choć jeżeli ogarniasz menadżera nazw i poprawność danych to nie powinieneś mieć kłopotu ze zrozumieniem mojego sposobu. Zastosowałem...
kurcze nikt tego nie robil ? Wyluzuj. :) Ludzie się jeszcze bawią lub już się zastanawiają czego "aż tak" się bawili :) .
Tak na szybko bo nie mam czasu. Jeżeli AA wynika z B i D to spokojnie można zrobić tak: =PRZESUNIĘCIE('Lista pracowników'!$AA$3;0;0;ILE.NIEPUSTYCH('L... pracowników'! $B:$B )-1;1) Choć myślę że trzeba by było zmienić całkiem podejście. Ale to może później bo teraz muszę lecieć.
Znak mnożenia konwertuje do liczby (SUMA()) Zamiast *PRAWDA() mozna uzyc *1 Sprobuj, gdzie '10 pracowników' usun *PRAWDA()
Zakładając że C1 to płaca zasadnicza, D1 to ilość godzin, to E1 wyliczona premia. W komórce E1 wpisz formułę: =JEŻELI(D1>=50;C1*0,2;C1*0,1)
Ja zrobił bym tabelkę z danymi w jednym arkuszu. A w drugim z użyciem funkcji wyszukaj.pionowo Oczywiście najlepiej jak byś wrzucił plik poglądowy jak byś chciał żeby to wyglądało
Za pomocą makr pewnie, skoro standardowe funkcje nie pozwalają. Gdyby Twój opis był jaśniejszy, już kilka osób pewnie by Ci pomogło. Dwa razy czytałem Twoje posty i nadal nie mam pojęcia, co chcesz tak właściwie osiągnąć (chodzi o wynik końcowy, bo wiem, że zmieniając coś chcesz zmienić resztę tabeli, ale według jakich kryteriów - nie mam pojęcia)....
Jak zwykle wyrwane z kontekstu ;) Takie zadanie realizować należy w pętli, sprawdzając stan zaznaczenia. Prosty przykład w załączniku.
Po Next dodać [syntax=vb] .Cells(w,1).value = .Cells(w-1,1).value + 1[/syntax] Powinno działać. Pamiętaj tylko, że gdy w = 1 dostaniesz error, bo spróbujesz się odnieść do Row = 0. Oraz, jeśli ta komórka nad nie będzie liczbą(bądź pusta), a spróbujesz do niej dodać 1. Można temu zapobiec dodając kilka If'ów. Jednakże myślę, że nie jest to takie znów...
Nie to zdarzenie, nie taka składnia, reszta OK...[syntax=vb]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) If Not Intersect(Target, Range("A1:A6")) Is Nothing Then On Error Resume Next 'gdybyś czyścił zakres Application.EnableEvents = False Target.Value = Replace(Target.Value, " ", Chr(10)) Application.EnableEvents = True End If End Sub[/syntax]
Można też tak jak w załączniku. To bardzo podobne rozwiązanie, ale ciut prostsze.
Jak zmienisz inicjały w tabelce z obciążeniem pracownika i te inicjały wystąpią w kolumnie K to program je policzy.
Miałem na myśli rozwiązanie naprawdę najprostsze (skuteczne i bezbłędne przy okazji) ;) Przyjrzyj się filtrowaniu w arkuszu 'wnioski'. Kliknij strzałeczkę w nagłówku i przetestuj opcje "Filtry Tekstu". Jeśli szukasz: Kowalskiego - "równa się" > kowalski Adama (jak mu tam?) - "zawiera" > spacja + adam (zakładam zapis: Nazwisko Imię) jakoś Nowakowa, czy...
Myślę, że tabelka obejmuje tylko rok ;) Coś tam mi wychodzi. Kluczem są daty w pierwszym wierszu, sformatowane jak w oryginale. Reszta z górki... Uwaga: Skrajna, prawa data musi "wystawać" (kolumna P). Można ją ukryć białą czcionką, żeby nie raziła na wydruku.
Czy tak to miało wyglądać?
Może być coś takiego ?
Sprawdź czy o to chodzi.
np. [syntax=vb]StarFold = "D:\dane\tmp" NowyFold = "D:\projekt" If Dir(NowyFold, vbDirectory) <> "" Then RmDir NowyFold Name StarFold As NowyFold [/syntax]
Zerknij tu http://officetricks.com/convert-contacts... P.S. 'ShellExecute' można pominąć, wtedy 'Private Declare Function ShellExecute ' to samo
Trzeba było od razu... Przerobiłem wstawianie daty (przy zmianie) i formuły w "Szablon" Jeśli z formatowaniem warunkowym to Copy-Paste. Edit: W "Szablon" w D3 i G3 wpisz =B10 (załącznik podmieniłem na poprawiony)
Załącznik.
Jeśli chodzi o foto. Źle jest pobierana nazwa pliku. Zakładając, że nazwy obrazków=nazwisko pracownika (a tak z Twojego kodu wychodzi), to [syntax=vb]Private Sub lstFiltr_Change() Dim i As Long, a As Long, ark As Worksheet Dim sciezka As String, nazwa As String Set ark = Sheets("Lista pracowników") a = 0 For i = 0 To lstFiltr.ListCount - 1 If lstFiltr.Selected(i)...
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
Formuła będzie mniej więcej wyglądała w następujący sposób [syntax=text]=INDEKS('Lista pracowników'!B:D;PODAJ.POZYCJĘ(B2;'Lista pracowników'!D:D;0);1)[/syntax]
Wystarczy pobrać który wiersz w kolejności z listbox'a zaznaczyłeś lstFiltr.ListIndex a jak widać wprowadzasz do boxa listę od drugiego wiersza (B2) więc mając na uwadze to że listbox "liczy" własne wiersze od 0 należy powiększyćwynik o 2 i już masz nr wiersza. nrWrs = lstFiltr.ListIndex +2
Odpowiednie formuły można skonstruować korzystając z funkcji LICZ.WARUNKI() i dodatkowej tabeli, w której będą zawarta lista wszystkich ekip i czynności. Na podstawie zliczania ilości osób w danej ekipie wykonujących daną czynność i mających urlop danego dnia można wyznaczyć ile osób pozostaje w dyspozycji pracodawcy. Załączam zmodyfikowany arkusz ilustrujący...
Dwa pytania na wstępie. Czy możesz ingerować w ten skoroszyt (dodać dodatkową kolumnę dzięki której później będziesz filtrował dane)? O jaką tabelę ci chodzi (z którego arkusza)? Jeżeli możesz ingerować w arkusz dodaj jedną kolumnę przy nazwisku. Wpisz formuły odnoszące się do nazwiska we wszystkich wierszach dotyczących tego nazwiska. Zaznacz grupę...
Z bazy pobierz SELECT DISTINCT a dostaniesz ID każdego pracownika.
Dlaczego Excel, bo "są tabelki"? Do planów i terminarzy jest Outlook (wbrew pozorom, to przede wszystkim planner, a nie klient poczty elektronicznej).
Zobacz mój plik. Wprawdzie drukuje on zaznaczone adresy na kopercie ale możesz to sobie przerobić. Aby drukowało ilość dni odpowiednich dla miesiąca zrób standardowe IF i przypisz że 31 ma miesiąc taki i tak a 28 i 29 Luty , Aby zmodyfikować obramowanie daj formatowanie warunkowe że jeśli komórka z dniem jest pusta to brak obramowania a jeśli jest to...
Witam 1 Muszę usunąć zbędne wiersze (te na czerwono), zostawić tylko 1szy i ostatni. 2. zaznaczyć 1szy i ostatni(te na żółto) w przedziale czasowym na nocnej zmienie, gdzie zmiana rozciąga się na dwa dni kalendarzowe u każdego z kilkudziesięciu pracowników. Stałe są godziny od 15:00 do 3:00 rano Oraz 5:00 do 15:00 Oczywiście pracownicy są jeden pod...
Wystarczy wyłączyć "(brak)", a w jaki sposób proponujesz wyciągnięcie samej daty? Wyciąganie typu "LEWY" się nie sprawdza.
Więc wygląda to tak Mamy Karty z miesiącami co przedstawia wyniki sprzedażowe konkretnego pracownika w danym miesiącu Karta Dashboard ma sumować wyniki wszystkich pracowników ze wszystkich miesięcy. Chodzi o to by : na karcie dashboard wstawili się samoczynnie pracownicy w oparciu o miesiące. Jeśli dojdzie nowy pracownik, dashboard powinien to wykryć...
Załącz jakiś przykładowy arkusz (jeżeli to 2007 to spakuj zipem) i powiedz ile max czynności może mieć jeden pracownik.
To się nie zrozumieliśmy :) , bo mi chodziło o zakres komórek od D5 do AH14 by kolor czerwony zaznaczał kolumny pod datą przy wszystkich 10 pracownikach
przerobić tak aby zakres którego formuła dotyczy był zakres: "Pracownik"? Wydaje się, że używany zakres "Pracownik"(na arkusze ListaPracowników) =ORAZ(B1<>"";INDEKS(PRZESUNIĘCIE(P... Lub cos nie rozumie
Koledzy; wklejcie sobie powyzsza funkcje i sprawdzcie w praktyce czy dziala... bo mi nie. celem zadania jest obliczenie czasu realizacji zlecenia przez pracownika.
Próbuje skopiować te formuły jak w pliku który załączyłeś. Nie da się skopiować. Masz całkiem inną strukturę danych źródłowych. Te formuły trzeba zrozumieć i napisać je od nowa pod swoje dane. Chciałbym zrobić ten autofiltr na mojej formatce ale nie wiem czy jest to możliwe ze względu na różne szerokości kolumn w arkuszu 1i 2. Jeżeli umieścisz jedną...
tak, do tej pory tak to było... jeżeli u pracownika placówka równa się 1 i godzina przyjścia mniejsza lub równa godzinie otwarcia placówki pierwszej to wstaw True a później sprawdzanie True dla wszystkich placówek tylko że były dwie placówki i czterech pracowników. Rozszerza się to dość prężnie i chciałem to z automatyzować bo zaraz będzie 6 placówek...
Może być Excel, choć pracownicy przyzwyczajeni do Word'a ciężko wpoić używanie różnych narzędzi pracy :)
Niestety ale jedna formuła jest błędna i nie liczy dolnego indeksu. W załączonym pliku pole zaznaczone na czerwono nie zlicza dolnego indeksu czyli dniówek pełnych wybranych pracowników
nie znam zasad wprowadzania raz 8 a raz 4 - oczywiście dla jednego pracownika Dla jednego to (raczej) nie możliwe. 8 jest dla pełnego a 4 dla połowy etatu w zależności jak zatrudniony jest pracownik.
mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc
Proponuję, żeby każdy pracownik na smyczy miał w pleksi swój kodkreskowy i wtedy sprawa będzie jeszcze prostsza.;)
Może SUMA.ILOCZYNÓW (eng: SUMPRODUCT) się nada. W nowszych wersjach LICZ.WARUNKI.
po zmianie daty powinny być kopiowane następne wiersze Do tego samego obszaru docelowego $I$6:$L$8 :?: :D A mógłbyś objaśnić szerzej sens takiego działania ? Chcesz drukować dzienne raporty dla pojedynczego pracownika ?
--Witam, potrzebuję pomocy w filtrowaniu raportu RCP Excel dla pracownika, chciałbym uzyskać czas pracy dla danego przejścia obliczany jako pierwsze wejście i ostatnie wyjście oraz czas jaki pracownik spędził na przerwie w czasie pracy. W załączniku przesyłam raport zdarzeń jaki otrzymuję z systemu.
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Lw8...
Można zmodyfikować Koleżanki tabelkę. Każdej osobie można przypisać trzy kolumny. Pierwsza kolumna byłaby godziną "od", druga byłaby godziną "do", trzecia byłaby różnicą godzin, można ją ukryć. Przy takim układzie rozwiązanie staje się dość proste. Przy koleżanki układzie rozwiązanie na makrach byłoby bardziej skomplikowane. W załączniku prosty przykład...
przykładowy plik zawiera arkusze 3 pracowników i kontrolkę
I znowu coś nowego i nie wiem o co tu chodzi. Co to znaczy? Dodano po 2 Myślałem że da rade to zrobić w taki sposób że po wprowadzeniu symbolu kliknę na ENTER, to doda symbol i przeskoczy na następnego pracownika
W załączeniu Twój plik po małych zmianach. Jeden z Arkuszy nazwałem "BAZA". Tam w kolumnach A i B możesz dopisać dowolną ilość pracowników i numerów PESEL.
Nie, nie czekam na gotowca, no ale jak będzie to super:) Tak na prawdę nie wiem jakiej użyć funkcji aby obliczyć udział procentowy pracowników "IT".
Witam mam kłopot z użyciem odpowiedniej funkcji w jaki sposób wyszukać w jakim dziale zatrudniony jest dany pracownik przy takiej konstrukcji danych, w załączniku plik.
Witaj. Prosto i bezboleśnie to w Excelu możesz stworzyć tabelkę dwuwymiarową i... tyle. To, co chce Kolega zrobić będzie wymagać co najmniej dobrego korzystania z filtrów (o ile sposób zapisania danych na to pozwoli), albo makr. Jeśli w jednej tabeli będzie tylko Case ID, opis zawartości i ilość sztuk tej zawartości - to w jaki sposób, wybierając pracownika...
Pierwsze przydzielenie może polegać na skopiowaniu wszystkich dostępnych pracowników, którzy zostali wpisani. Ta liczba będzie się różnić i ona właśnie jest jakby do "żonglowania". Następnie excel może weryfikować te listę po kolei, czyli: - Zielony jako pierwszy na liście przypisany do pierwszej godziny, w tym przypadku 19:15 - pokolei wpisani są kolejni...
Witam. Mam problem z jednym kodem którym kopiuję listę pracowników z jednego pliku do drugiego. Poniższy kod kopiuje mi tą listę jednak jest coś co robi się nie tak jak chcę. Mianowicie w kodzie jest zadane że przy skopiowaniu (aktualizacji) listy, aby listy zostały nazwane zakresami. Dokładnie to kopiuję 18 list pracowników do kolumn od A do R. Jednak...
W załączniku dwie wersje rozwiązania. Łatwiejsza, z arkuszem pomocniczym (w przykładzie dla poniedziałku). Minusem jest arkusz (arkusze) pomocniczy. Trudniejsza (wtorek) dla, w przykładzie, dwóch pracowników z wykorzystaniem kolumny pomocniczej i dodatkową tabelką. Tu wystarczy dodawać kolejne JEŻELI. Minusem jest długość funkcji.
Np. wybieram luty to z automatu wyświetla mi wiersz pod spodem z godzinami przepracowanymi Proponuję zacząć samemu od przygotowania przykładowego pliku z arkuszem zawierającym wszystkie posiadane dane (plik Baza :idea: ), a potem to już można różnymi sposobami zaprojektować odpowiedni arkusz (przykładowo nazwany Raport :D ): - z wykorzystaniem formuł...
Witam Proszę o wsparcie w jednym arkuszu mam grafik w drugim arkuszu sort, chciałbym na podstawie wyboru daty mieć zmianę pracownika z danego dnia jakiej formuły użyć, będę w dalszej kolejności sortował te zmiany więc nie wiem jak to powinno wyglądać w załączniku plik pozdrawiam
W pliku Excel znajdują się arkusze z miesiącami, w ostatnim arkuszu znajduje się spis pracowników i kolumny obok listy pracowników. Kolumna wykorzystanych dni urlopu i ilość dni przebywania na L4. W jaki sposób można pobrać i zsumować te dane każdego pracownika w arkuszu "Nazwiska Pracowników". Nie bardzo to ogarniam i proszę o pomoc.
chodzi o to, żeby z 1 i 2 (i innych których nie ma we wzorze) arkusza z danej kolumny konkretnego pracownika na ostatni arkusz przenosiły się w osobną tablkę Jeżeli posiadasz Excela powyżej wersji 10 :?: to tego typu efekt jak na zrzucie 1047238 możesz uzyskać poprzez utworzenie tabelki połączonej (łącza z danymi z tabelek "kierunkowych" np w ukrytym...
Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...
Witam mam problem z utwozeniem formuly zeby pokazywalam mi ile czasu nie prduktywnego posiadaja pracownicy. Chcial bym zeby pokazywalo czas w minutach od 5 minut w gore na czerwono ponizej na zielono utwozylem tez zakladke "report info" i fajnie bybylo jak jesli tam zmienie wartosc zalozmy na inna 6 , 7 minut to rowniez automatycznie zmienialo sie w...
No i okazało się że coś co miało być trudne do zrealizowania tak naprawdę jest dość proste. Udało mi się zrobić tak że jednak wejdę bez problemu do menadżera. Teraz jak w oknie dwukrotnie kliknę na plik to otwiera się , a jak dwukrotnie kliknę w okno poza plikami to otwiera się menadżer, tak jak tego wcześniej chciałem :)
marek003 jesteś wielki, teraz na spokojnie przeanalizuję sobie użyte formuły kiedyś mogą się przydać w innym projekcie, serdecznie dziękuję pozdrawiam
Nawiązując do tego co pisał (at)krzysiozak . To bardzo ciekawe, ale szokuje mnie jedna rzecz - jakość utrzymania centrali chyba najbardziej zależała od inwencji lokalnych pracowników. Tu jakiś excel, tam atari, tu przeróbki stołu badaniowego, tam jakieś podorabiane dynksy do przeliczników, własnej konstrukcji translacje itd itd. Z tego co tu dotąd wyczytałem...
tak, już do tego "doszedłem" :) Marcin230 Twoja propozycja jest jeszcze prostsza i powiem szczerze błądziłem wokól niej i już teraz widzę swój GŁUPI błąd!!! Rozwiązanie Paweliw to inne spojrzenie na temat + nowe doświadczenie i przekonanie do nowych funkcji Dużo jeszcze przede mną by poznać perfekt excela. Wiem jednak iż nie zawsze warto słuchac innych...
witam mam tabele z 4 kolumnami nazwisko pracownika | imię pracownika | kolor zmiana | stanowisko i teraz chce stworzyc tabele, w ktorej beda tez te 4 kolumny ale tylko pracownicy z jednej (a jest cztery) danej zmiany np. zmiany RED. chcialbym tez zeby automatycznie po wpisaniu danych do tabeli 1, dane pracownika ze zmianu RED pojawialy sie w tabeli...
super dzięki, właśnie sobie analizuję zadanie... Dodano po 3 jak ktoś będzie potrzebować to pisać, ułożyłem i dostosowałem sobie go do własnych potrzeb. Dzięki
Witam wszystkich użytkowników. Mam taki mały problem. Mianowicie mam w excelu 300 danych odnośnie pracowników. Mam znaleźć ilu jest pracowników w przedziale wiekowym 20 - 29 lat i nie wiem jaką fukncję wykorzystać:) porszę o wskazówki.
https://obrazki.elektroda.pl/4292362500_... Chodzi mi o coś takiego każdy z pracowników ma swój numer.
Dzięki za pomoc, jak wspomniałem, chodzi mi to po głowie od dawna, choć nie chcę się wyrywać przed szereg ustaleń firmy... No nie wiem jak też się mają sprawy z zabezpieczeniem sieci firmowej... (to dane osobowe) do takich obliczeń... Może jeszcze ktoś mi pomoże, mocny w Excelu i VBA odpalanym lokalnie.. Jeśli nie, poddam się, bo kolejna noc nieprzespana...
Dlatego ze AL nie miel w 2008 urlopy, tylko od 2005 do 2007 Dodano po 2 -2 to Święta w 12.2008 "(PRZESUNIĘCIE " dlatego wierząc, że pracownicy, więcej niż 2, na przykład 20
Witam Drodzy użytkownicy mam następujące dwa problemy w programie EXCEL. 1. Potrzebuje stworzyć formułę, która będzie automatycznie wpisywała daty z pominięciem Niedziel oraz wybranych świat. Dokładniej opisując problem: - po wpisaniu do jednej z komórek daty początkowej np. 2014-11-10, w innej komórce wyświetli mi się data ale z pominięciem 2014-11-11...
Super!!! Dziękuję za pomoc, jesteście wielcy:) Gdybyście mogli mi pomóc jeszcze w jednej funkcji byłabym wdzięczna .Otóż zadanie mam takie : W kolumnie FŚP wprowadź funkcje wyznaczające wysokość świadczenia dla pracownika wg warunku: jeżeli pracownik jest z działu Administracja oraz jego wiek przekracza 50 lat to kwota wynosi 2 000 zł, w pozostałych...
Nie rozwiązuje pierwszego warunku. Dobrze podzielił premię = 1 oraz Argumentuje decyzje sytuacją prywatną pracownika = 0 aby była odpowiedz 1 Już wszystko dobrze? A gdzie "dziękuję"? ... Jeszcze jedna nauczka, żeby nie robić za leni ich pracach domowych :)
Co to za różnica jaki to ma sens, kto to będzie wpisywał... Da się czy nie? Różnica jest i to zasadnicza, bo niemal na pewno w ogóle nie jest to potrzebne i już na starcie wchodzi kolega w maliny, ale proszę bardzo: - http://www.fontstuff.com/vba/vbatut07.ht... - http://www.fontstuff.com/excel/exltut03.... No, chyba że to jakaś praca domowa ;)
Witam, proszę o pomoc. Jakiej użyć funkcji by móc porównać dane z dwóch arkuszy? TZN mam główną bazę z danymi typu: nazwisko, imię, data urodzenia, stanowisko, nr kadrowy. Co kwartał otrzymuję tabelę z danymi od klienta i robię aktualizację tych danych. aktualizacja polega na informacjach: może ktoś już nie pracuje, zmienił stanowisko lub też na początku...
Dlatego się "nie zmienia" bo wszystko masz powiązane z jedną komórką celu. Ale to i tak by nic nie dało gdyż obliczenia na "karta" dotyczą tylko jednego pracownika na raz (czyli tylko jednej listy rozwijalnej), więc nie zobaczyłbyś nic więcej (byś musiał pod każdą listę robić oddzielny arkusz "dublujący" arkusz "Karta"). Wydaje mi się że nie do końca...
To raczej zadanie dla bazy danych. Gdzieś te zestawienia trzeba by przechowywać. Nie prościej każdemu pracownikowi przydzielić osobny arkusz? Jeśli jednak się uprzesz, to czekają Cię nie lada kombinacje. Arkusz Excela jest dwuwymiarowy, a tu musisz przechować informacje w trzech: pracownik/kalendarz/zdarzenia.
Kolego (at)marek003 dzięki wielkie. Zauważyłem w pliku coś o czym nie wiedziałem że coś takiego można zrobić mianowicie wybór kalendarza. Myślałem że listę można tworzyć tylko z wcześniej zdefiniowanej na arkuszu. Widzę że już sam kalendarz wykorzystam w swoim arkuszu. Przetestuję jeszcze to o co mi dokładnie chodziło. EDIT. Kolego w arkuszu widzę kolejna...
Witam czy wiecie panowie jak ulozyc program w np w exelu grafik do pracy 3 zmianowej dla 5 ludzi zmiany 6_14 14_22 22_06 przez caly miesiac pierwsza zmiana. 2 pracownikow pozostale po 1pracowniku. Uwzglednic trzeba rowniez ze soboty i niedziele kazda zmiana po 1 pracowniku. Pracownik ma miec w miesiacu tyle wolnego ile jest dni wolnych lacznie oraz...
Daj załącznik z plikiem.
Witam, Problem z zakresu planowania. Mam 5 maszyn i 10 pracowników. Chciałbym przygotować dla nich plan pracy na cały tydzień. Przy każdej maszynie pracuje 2 pracowników jednocześnie. Chciałbym utworzyć listę rozwijaną z nazwiskami pracowników przypisując do poszczególnej maszyny, ale w taki sposób aby wybór pracowników zmniejszał się (Ci którzy już...
Witam ! Poszukuje rozwiązania takiego problemu . Prowadzę działalnośc gospodarczą i zatrudniam kilku pracowników . Praca w róznych brygadach , w róznych miejscach , w róznym czasie i rózną ilościa godzin. chciałbym astosawać taki mechanizm aby pracownicy albo wysyłali w excelu plik z liczba godzin i np. przejechanych kilometrów dsmochodem służbowym...
poprawione - zmiana merytoryczna poprzedniego wpisu
Jeżeli otworzysz plik "Receptura" i plik "Produkty" - oba pliki muszą być otwarte, to w pliku Receptura jest lista rozwijana (przewiń na samą górę), gdzie są dane z pliku "Produkty". I chciałabym, aby w pliku "Receptura" po wpisaniu części słowa np. "ja" - pokazał mi tylko te produkty, które zawierają słowo "ja", a nie całą listę. Chodzi o to, że chcę...
Już prawie skończone... :) do pełni szczęścia brak mi tylko jednego: Mam dwie zakładki jak pisałem na początku w Statusach pracownicy mają "I" lub "-" i chodzi o to aby w zakładce z projektami uniemożliwić dodanie zadania gdy pracownika nie ma (ma status "-"). Musi z Projektu sczytać nazwisko, wyszukać je w statusie i sprawdzić co ma w danym tygodniu...
Mi tu chodziło o to że po podaniu 31.01.2017 w powyższym przypadku otrzymam 1 i taki sam wynik dla 01.02.2017 jak i 02.02.2017 natomiast dla dni pracujących wartość 0 Ok. Przyznaję, że nawet dokładnie nie przeczytałem formuły. Może tak:[syntax=bash]=JEŻELI(ORAZ(SUMA.WARUN... i nazwisko pracownika];wart_Wyb_pracownika;Ewidencj...
:arrow: mrx Wiem i co do formatu godzin popieram cię w 100% Nie każdy rozumie że 17,1 to nie 17:10 tylko 17:06 Ale teź wiem jak uciążliwe jest wpisywanie "z ręki" dla 150 pracowników (przypadek z mojej firmy) godzin w prawidłowej formie xx:xx, więc nie dyskutuje z autorem a jedynie nakazuje zastosowanie jednej ustalonej z góry metody i trzymania się...
Czy może wypisywać pracowników po kolei bez pustych komórek? :D Owszem można, ale każdy z Twoich warunków (po kolei, bez pustych) to poważna komplikacja formuły :please: Może wystarczy Ci zapis bez pustych :spoko: 1010494
Testowanie dysku nr 1 > odtowrzenie obrazu > testowanie dysku nr 2 > ztworzenie kont kierownika i pracownika > kosztorys + excel Dodano po 1 Jedni wyciągali dysk 1 i wkładali dysk 2 ale program paragon musial byc botowalny lub Zostawiali dysk nr 1 dokładali dysk nr 2 i używając program który był na dysku nr 1 i przywrócic obraz dysku na dysk nr 2. To...
Podziel tekst na akapity! Ogólnie jest w jakiś sposób zrozumiały, ale mocno nieczytelny. Pracuję :) pyt. "Dniówki", to pracownicy przydzieleni do wykonania pracy w ośmiogodzinnym dniu pracy z półgodzinną przerwą, tak?
Jeżeli chodzi o godziny pracowników to juz funkcje mam zastosowaną. Gorzej z sprzętem ponieważ należy utworzyć funkcję która do odpowiedniej pracy i pracownika wczyta odpowiedni sprzęt - o ile to możliwe.
excel pracownicy pracownicy https kopiować excel excel
25pt4423 dławik przetwornica xenon działać ciśnienie r407c
lodówka bosch toshiba firmware update
Pinout sterownika Denso w Volvo S60 1. gen Terkoczący dźwięk w piecu Junkers - przyczyny i rozwiązania