Jeśli felga w aucie po normalnym przejechaniu odcinka km. zrobiła się gorąca a jeśli za bardzo nic nie śmierdzi żadną spalenizną to pewnie łożysko piasty koła jest do wymiany. Sprawdź odrazu sworzeń zwrotnicy ponieważ to strona prawa, a jak wiemy koła strony prawej pojazdów w Polsce pracują przeważnie w trudniejszych warunkach ze względu na stan nawierzchni...
jest między kołam i https://obrazki.elektroda.pl/1932626600_...
Dodam że tłoczki są wkręcane, nie wciskane. Toś nam nowinę napisał. Rozebrać całość, dobrze wyczyścić, prawidłowo zmontować i będzie nienagannie spełniało swoja funkcję!
Odkręć odpowietrznik i próbuj cofać tłok, jak pójdzie bez problemu, to przewód elastyczny do wymiany, jak się nie chce nadal cofnąć, to zacisk do rozbiórki i czyszczenia
Mówią na to wahacz tylny górny prosty.
witam dlaczego post w tym dziale a nie tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum63...
Problem tkwi w przewodzie elastycznym.
Zimna woda z prawej koło przełącznika zakresu. Gorąca wychodzi z lewej
Zdejmujesz prawe koło, osłonę i widzisz czujnik. Lekko wystaje spod koła pasowego wału. Mi wymiana zajmuje 15 minut z przerwą na papierosa...
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
kolego doczytałem MID 136 PSID 71 czujnik abs oś 4 prawe koło
Były dwa rodzaje: -na podszybiu, po prawej -koło lewarka Z którym masz problem?
Witam, robię adaptację silnika Hondy do nowego podwozia ze względu na to, że oryginalne się nie nadaje. Wszystko spasowało i wszystko odpaliło bezproblemowo. Mam jedynie problem z napędem. Nie wiem jakiej firmy jest ten napęd ale ciągnie tylko prawe koło. Dlaczego? Dodam, że podwozie kupiłem na szrocie, wydawało się ok ale zastanawia mnie jeden dziwny...
Mówisz o tej skrzynce co jest z prawej strony koło ecu? Z lewej, po stronie kierowcy
podnieść łańcuch i przekręcić prawe koło zębate o jeden ząbek takżeby zgrywał się ze znakiem na łańcuchu. Tak włąśnie.
Z www.307online.com.ar/manuales/reparacion... 4 - ZALECENIA DOTYCZĄCE ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAMULCOWEGO Po wykonanej naprawie pompy hamulcowej lub bloku abs odpowietrzyć w kolejności : * przednie lewe koło * przednie prawe koło * tylne lewe koło * tylne prawe koło Po interwencji na strzemieniu rozpieracza lub cylindrze koła, odpowietrzyć w kolejności...
Zdjęcia mechanizmu będą pomocne. To jest mechanizm auto-reverse dlatego pasek napędzający koła zamachowe musi być założony tak, aby po uruchomieniu silnika, prawe koło kręciło się w lewo, a lewe w prawo. GM
No ale przecież scenic na EDC15 ma elektryczną pompkę paliwa w komorze silnikowej, po prawej, koło obudowy rorządu. Po co mu w baku? Wstrząsówka jest po drugiej stronie.
Czy jak podepnie przewód on napędu licznika pod prawe koło abs,będzie działał licznik prędkościomierza ,ponieważ prawe koło obraca się w drugą stronę niż lewe
Pamiętaj że w cztero kanałowym zwykłym odbiorniku tylko jeden kanał może być używany. Dwa się zakłócą. Więc jak chcesz mieć jazdę przód- tył razem i niezależnie na lewe i prawe koło. To 6 kanałów. Jak przeciwbieżnie to 8 kanałów.
Zalozyles zacis uzywke i dlatego niema rezultatu.Prowadnice jarzma pracuja?Pewnie nie.
Kolego masz szczęście jak ci przeskoczy to silnik do wymiany. Oddaj do mechanika, albo sam to zrób. Potrzeba odkręcić koło prawe, potem koło pasowe, potem napiąć napinacz i dokręcić jego śrube blokującą.
U dołu silnika przy prawym kole. Musisz zdjąć całą osłonę silnika i dostaniesz się od dołu, ewentualnie prawe koło - będzie łatwiej. Przykładowa aukcja na allegro żebyś wiedział jak wygląda: http://www.allegro.pl/item563590444_gala... .
Czy znalazłeś rozwiązanie? Miałem podobny problem. Siwy dym na zimnym plus lekkie szarpanie. Wystarczyło przestawić o 2mm pompę wtryskową zexel. Ma trzy śróby z przodu i jedną z tyłu. Najlepiej ściągnąć prawe koło i tamtędy się dostać. Wszystko zajęło mi pół godziny Pozdrawiam
Moim zdaniem przecieka z podszybia,jak będzie cieplej lej delikatnie wodę po przedniej szybie i zobaczysz ze w środku będzie mokło.Ewentualnie zdemontuj prawe koło razem z plastikowym nadkolem i zobacz czy korozja czasem ne wygryzła dziury.
Odpalę volvo nabiję powietrza pełny stan i zaciągnę ręczny hamulec to prawe koło zablokowane a lewe się kręci i z nożnym hamulcem podobnie co to może być za przyczyna Jeśli siłownik jest ok. to najprawdopodobniej samoregulator w zacisku uszkodzony.
Witam ponownie. Problem rozwiązany a było nim łożysko w kole. Łożysko nie miało luzów, nie szumiało ale po wyjęciu okazało się że praktycznie nie miało w ogóle smaru. Po założeniu nowego łożyska koło się nie grzeje.
Dopompuj tylne prawe koło ...
Witam Najlepiej zdjąć prawe koło , pasek alternatora , potem koło pasowe wału , zdemontować obie pokrywy zablokować wał / kołek w koło zamachowe , założyć blokady na wałek rozrządu i pompę i poluzować napinacz i gotowe . Dobrze jest sprawdzić przed zdemontowaniem paska jak to wszystko wygląda . Znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.net/48_12572351...
jak wyjmiesz licznik to po prawej stronie ,koło włącznika awaryjnych
Czy nie będzie problemów z ładowaniem. Czy ktoś ma doświadcze4nie w temacie. Nie wiem jak to jest w MB, ale we współczesnym Vagu jest do wyboru w kanałach adaptacji GW typ akumulatora i pojemność (żeby było śmieszniej też numer seryjny). Sam jestem ciekaw jak zachowałby się zwykły kwasowy zamiast EFB (oczywiście po przekodowaniu tego) w przypadku nie...
Przekażnik pod maską po prawej stronie koło komputera .
Witam, ostatnio przy skręcie w prawo na chwilę samochód Audi A3 8L 1.8T sam przyhamował mi prawe koło i zaświeciła się kontrolka ESP. W domu odłączyłem na chwilę akumulator i kontrolka znikła, ale po 20 km znowu to samo: na prostym odcinku drogi przy 50 km/h prawe koło na jedną sekundę samo zaczęło hamować i kontrolka wróciła. Niestety nie mam komputera...
Skoro lewe tylko ciągnie to najprawdopodobniej prawa półoś ukręcona lub zwolnica, może zjadło zęby na kołach zębatych w zwolnicy. Tak czy siak trzeba rozbierać tył ciągnika. Spuść olej z prawej zwolnicy i zdejmij dekiel, będziesz widział co się dzieje.
Sterownik po prawej w bagażniku koło tylnej lampy.
Ślizgi zacisku i klocków hamulcowych nasmarowałeś? Działają poprawnie?
Czy w związku z tym trzeba wymienić cały czujnik w kole ?
Pompa ciśnieniowa jest w plastikowym zbiorniku pod samochodem z prawej strony, koło belki tylnej
Gniazda wyglądają na zwykłe, po prawej (koło pamięci) ATX na górze dodatkowe zasilanie (nie zapomnieć o nim, bo płyta nie ruszy). Odszukać gniazdo obsługi panelu przedniego (włącznik Power, Reset, Led itp - pewnie na dole w lewym rogu) i próbować uruchomić. Jaki procesor i grafika? No i teraz widzę brak baterii bios. PS. A nie włącznik jest w prawym...
Stoi dźwignia ręcznego w lewym zacisku.
Czujnik jest w skrzyni . sprawdz go oraz okablowanie . Koło prawej półosi
Witam. Problem jak w temacie. Z góry przepraszam za długa lekturę ale chcę opisać ten przypadek dokładnie mając nadzieję na uzyskanie pomocy. Od 3lat (od chwili kupna auta) paliła mi się cały czas kontrolka ABS, który oczywiście nie działał. Kilka dni temu korzystając z wolnej chwili wziąłem się za ten problem, pomierzyłem czujniki i okazało się że...
A to coś nowego, że zamienniki nie działają... 8-O :?: Mogę założyć te z tyłu do przodu na próbę, o ile odkręcę małe śrubki trzymające czujniki. Będzie ciężko. Podjedź na szrot i kup jeden. Załóż na prawe koło, komputer, kanał ABS, zakrec kołem i zobacz co pokazują bloki pomiarowe. Analogicznie z drugim kołem to samo.
To może być rozwalony mechanizm różnicowy,mogą być uszkodzone satelity zwolnicy lub złapał hamulec.niedawno naprawiałem takiego w którym zardzewiał hamulec na zaciągniętym ręcznym i po spuszczeniu puściło tylko jedno koło.mogą się uszkodzić tarcze hamulcowe. podczas jazdy.Musiał bym znać więcej szczegółów.
Można wywnioskować, że to prawe koło. http://obrazki.elektroda.pl/1365803300_1...
W moim Leon I kiedyś przywaliłem w zimę w krawężnik bokiem tyłem. Wygiąłem metalową felgę, skrzywiłem mocowanie piasty w tylnej belce. Fabrycznych mocowań nie ruszyło. Wymiana belki z piastami na prostą, nowe tuleje belki i auto jeździ nadal prosto i geometria według fabryki.
Na aucie sprawdzonym Prawe koło gdzie 2 głowice ok Było na 0.01 Lewe tam gdzie tylna upadła było na -0.10' Na ramie podczas kalibracji pokazało że głowica -2 stopnie przestawiona od punktu zero więc by się zgadzało przed uderzeniem tylna zbieżność była na -1.5 a po spadnięciu na +0.5' Przepraszam, Szanowny Kolego, ale piszesz w taki sposób, że nie...
To ponownie ja. Kolejny problem mam z przednim prawym kołem. Coś hamuje koło do tego stopnia że w pewnym momencie czuć spaloną oponę. Cały układ hamulcowy jest wymieniony a bębny zostały przetoczone.Co z tym zrobić? Dzięki za rady
Witam mam następujący problem: Ford escort 1.3 1995rok bez ABS przy hamowaniu zciąga mnie na lewo prawe koło bardzo słabo hamuje ponieważ na piachu jak lekko wcisnę pedał to ślad zostawia tylko lewe koło. Wymienione są tarcze klocki układ odpowietrzony i nic się nie poprawia, bardziej się to dzieje w gorące dni czy może mi ktoś pomóc w tej sprawie?
Słabe to zdjęcie T_CON, ale tam coś jest wystrzelone w prawym dolnym rogu - koło diody.
Sprawdź elastyczny przewód hamulcowy
Napędzane w takich rowerach jest tylne koło jedno tylne koło. Dokładniej prawe tylne koło.
aa przepraszam.. samoregulator. a jak zrobic zeby hamowalo to kolo?
Jeżeli temat jest jeszcze aktualny. 117- koło tylne prawe - szczelina powietrzna zbyt duża. 165 - to samo koło, zawór ASR przerwa zasilania 164 - lewe tylne koło zawór ASR przerwa zasilania 135 - uszkodzenie sygnałów sterowania na pinach. 28 i 29 EDC Tak w wolnym tłumaczeniu.
Jak już masz te 10 sprawnych głośników i jeden sprawny subwoofer, To zrób sobie porządną scenę stereo z przodu . Postaw na lewej stronie dwa koło siebie, na prawej dwa koło siebie i suba pod biurko. Wykorzystasz wyjście z karty oznaczone jako front, zastosujesz rozgałęźnik na dwa minijack-i i podepniesz przednie oraz tylne wejście z subwofera robiąc...
Znalazłeś w końcu rozwiązanie problemu? Około tysiąc kilometrów temu zmieniałem tarcze i klocki z przodu i wczoraj na trasie po kilkunastu minutach w korku zablokowało mi się prawe koło.
Brzmi jakby miał sztywną oś, czyli lewe i prawe koło połączone na stałe.
Proponuje na początek przeczyścić wszystkie łączki gniazdka itp. preparatem WD40,aby usunąć ewentualną patynę nalot na stykach.Sterownik ABS jest w komorze silnika od niego wychodzą przewody (rurki) do wszystkich kół.Jeżeli czujnik przy kole ma taką rezystancje to prawdopodobnie jest dobry.
Mam problem, prawe koło zamachowe głośno chodzi, buczenie szum są tam łożyska czy tuleje?
Czujnik prędkości obrotowej koła, druga oś, koło prawe - zbyt wysokie wahania.
Najlepszy dostęp z kanału/podnośnika, ale jak podniesiesz na lewarek i zdejmiesz tylne prawe koło to szukaj takiego elelemntu-jest przytwierdzo do podwozia, a ta końcówka do wahacza. https://obrazki.elektroda.pl/2485715100_...
Możesz mieć 2 usterki. Modulator lub zwarcie na jednym z czujników. Prawdopodobnie świeciła się kontrola od ASR lub migała.
Teraz już widać - w lewym dolnym rogu patrząc na Twoje pierwsze zdjęcie (przy gnieździe M.2) jest kość 25B127DSIG - czyli 128 Mbit (16 MB), tam będzie główny wsad. W prawym górnym rogu (koło procesora i jego sekcji zasilania) jest prawdopodobnie 25Q80CSIG - - czyli 8 Mbit (1 MB).
Czy udało się rozwiązać problem? Mam taką samą przypadłość że tylne prawe koło hamuje mocniej niż lewe i przy hamowaniu w zimie zarzuca tył w jedną stronę.
Dzięki, już wiem do czego służy to sprzęgło. Jak odkręciłem parę obrotów, to prawe koło przestało się skręcać :), więc ustawiłem, tak aby był tam tylko delikatny luz, ale serwo i tak było słychać. Suma sumarum wymieniłem serwo na to DS3218 i jest cisza. Zastanawiam się jeszcze nad sprawdzeniem i ustawieniem zbieżności. Już i tak trochę podregulowałem,...
CD Technics SL-PG520A pod Line In w korektorze (Technics SH-GE90 ) z korektora Line out pod Aux w Techinics SU-V90D . W korektorze musisz Input ustawić na Suorce po prawej stronie koło joga i oczywiście we wzmacniaczu włączyć AUx.
Samoregulatory skręcone na minimum żeby wszedł bęben - mimo to z oporem wszedł na lewe.. Tutaj masz problem, porówanj prawe do lewego czy jednak czegoś nie przeoczyłeś przy montażu bo zakładam że prawe koło nie ma skręconego samoregulatora na minimum tylko weszło z zapasem na nim? Jak weszło na ciasno na tej lewej stronie i samoregulator/szczęki były...
W P9 Lite model VNS jest tak, klikasz zielona słuchawkę, tak jak byś chciał zadzwonić, klikasz trzy kropki w rogu u dołu po prawej, pojawia się "ochrona przed nękaniem" wyświetli się lista blokad, a w górnym prawym rogu koło zębate klikasz i masz ustawienia, dalej klikasz " reguły przechwytywania". Tam poustawiać.
Witam . Mam problem z czujnikami okładzin hamulcowych.Chodzi mi o te zamontowane przy grzechotkach. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie poprawności ich działania? Nie moge sobie porawdzić z ich ustawieniem. W merc.AROCSie z 2016 mam takie zamontowane i texa cały czas mi pokazuje wartości 90.5 lewe kolo, 89.5 prawe koło,i one się nie zmieniają.nie mam...
(at)bambus94 a widzisz, nawet nie wiedziałem ze w nich coś takiego występuje, to był Forerster MK2. Całkiem możliwe że to HH, bo trzymało przednie lewe i tylne prawe koło.
Jedną z metod wydobycia sygnału do navi to z Gali podłączenie do DFA_l i DFA_R i ustawienie impulsu na 8. Druga metoda to podpięcie się do wiązki ABS/EDS/ESP/ASR (w Golfie IV te kable mają kolory zielono-biały lewe koło a zielono-żółty prawe koło ). A opis pinów nawigacji po polsku masz na www.studio24.prv.pl w dziale kablomania. Masę z kostki 26 pinowej...
Postronie kierowcy przy prawej nodze koło pedału gazu jest główna kostka podłączeniowa do tyłu samochodu tam masz wszystko przewody kierunków także. nie pamiętam dokładnie ale chyba przewód zielony z czerwonym paskiem i zielony z żółtym paskiem, to sś plusy i tylko dopinasz się do nich przewodami z alarmu.
Witam może ten plik poniżej pomoże, poczytaj dokładnie i powinno się udać bez żadnych testerów. Pewnie będziesz miał wtyczkę w prawym słupku, koło nóg pasażera, spróbuj tak jak jest opisane dla scorpio, jak nie pójdzie sprawdź czy masz wyprowadzone piny 48 i 17 z ECU. Pozdrawiam
Nie ABS prawe koło. Co abs prawe koło? Mógł byś się bardziej wysilić?Błąd obwodu czy błąd sygnału?
Napiszę jak usunąłem usterkę.Choć trochę czasu minęło i zapomniałem napisać. Plecak nie zdejmowałem,zdjąłem prawe koło i z zewnątrz wykręciłem zawór regulacyjny w nim jest otwór śr.0,6 mm i był zanieczyszczony że nawet kompresorem nie przebiłem.Otwór udrożniłem wiertłem 0,5 mm ręcznie.Może komuś się przyda.
Przedni napęd jest rozłaczony tylnie prawe koło jest w Górze i Można nim obracać ale nie możemy wybić ani jednego biegu
Sprawdzałem dziś prędkość kół, oba przednie koła mają zawieszoną prędkość na 653 Tylne prawe koło wskazuje prędkość poprawnie natomiast lewe zaniża strasznie, pokazuje prędkość w granicach 5-21 Chcę podkreślić że błąd wskazuje mi prawe koło tylne, zmieniłem czujnik ABS lecz nic to nie dało, ktoś jakieś pomysły ?
A kolego w czym problem pogadać z mechanikiem ze serwisu na prywatną robotę?. Chociaż ich znam nie załatwię za ciebie bo stwierdzisz że zarobiłem za pośrednictwo nie wiadomo ile. Pozdrów elektryka/chłodnika Bogdana. Dodano po 1 Weź mechanika do baru Taurus na golonkę. Po prawej stronie koło zakładu mięsnego 3 km od końca obwodnicy.
Przekaznik wymieniony na 2. Pipek 3sztuka dalej lipa. Przy tescie zarowka załącza się i świeci caly czas. Podłączona do wtyczki od pipka, dwa kable zasilajace. Nie wiem czy to ma. Cos wspólnego ale tempomat tez nie działa. Auto po lekkiej kolizji. Air bag wstał sensor robiony po kablu. Auto dostało w prawe koło. Bardzo delikatnie ale poduchy wstały
Zaciski są TRW, ale spróbuję w sobotę, dziękuję za radę, na pewno skorzystam. Właśnie wracałem z pracy, około 12 km, i zauważyłem, że teraz sprawa ma się zupełnie odwrotnie. Otóż zauważyłem wcześniej, że prawe koło bardziej się grzało, zaś teraz bardziej nagrzało się lewe. Nie jest to mocne nagrzanie, ale tarczy nie dotknę. 😬
ebs 47- czujnik zużycia klocków prawe przednie koło Ebs 49 - czujnik zużycia klocków prawe tylne koło
zwruc uwage na prowadnice zacisku czy luzno hodzi i niejest zatarta posmaruj wszystko specjalnom pastom do zaciskuw
Prawym w ikonkę koło zegarka i otwórz, Później zakładka Mixer-recording-zaznacz ptaszkiem FRONT MIC,MIC BOOST,FRONT MIC BOOST.
A skąd. Koło akumulatora ( po lewej) są dwa: -EGR -klap zawirowania Elektrozawór regulacji ciśnienia doładowania jest po prawej, na błotniku wewnętrznym, koło ściany grodziowej.
Kontrolka zużycia klocków hamulcowych nie ma nic wspólnego z tempomatem. Przewód od zużycia klocków jeżeli występuje to lewe przednie i tylne koło. Z tyłu jeżeli jest urwany to powinien być już widoczny pod podłogą, od strony kierowcy. Jest tam też mocowanie przewodów od ABS na lewe i prawe koło
nie pisałem o zamianie przy pompie, tylko o zamianie przewodów elastycznych przy zaciskach.
Witam!! Mam problem z tym cudem techniki a mianowicie blokuje mi się prawe przednie koło już w momencie gdy pozostałe jeszcze nie. Gdy puszcze hamulec koło nadal jak by hamowało, puszcza dopiero po czasie. Dodam jeszcze że pozostałe koła hamują dopiero gdy pedał prawie dotyka podłogi. Rozbierałem każde koło i jest wszędzie wszystko ok. Jeszcze dla pewności...
Witam wszystkim. Tylne prawe koło w tym aucie przy pierwszych kilku hamowaniach hałasuje. Potem przestaje. Wymienione bębny i szczęki. I dalej to samo. Poradzi ktoś coś?
Dziś sejko było jeszcze na stacji diagnostycznej i się okazuje że tylne prawe koło szybciej hamuje niż pozostałe. Jutro przegląd hamulców.
Ja bym zaczął od regulacji jeśli faktycznie wszystko jest i jest podłączone. Prawe koło do góry i skracaj cięgno. Jeśli braknie regulacji lub nic to nie pomoże do zdjęcia zwolnica.
Witam. Jakis czas temu mialem problem z nierownomiernym rozkladaniem sie sily hamowania hamulca recznego. Nie bylem w stanie sam ustawic by reczny hamowal podobnie na obu kolach wiec z braku czasu na mechanika odpialem linke od bardziej hamujacego prawego tylnego kola. Tak przejezdzilem z poltora roku. Ostatnio prawe tylne kolo zablokowalo sie. Co ciekawe...
Nie zaczynaj nowego postu na ten sam temat.Masz:kierunki czarno-biały i czarno-zielony,drzwi brązowo-biały,blokada czarny(plus po zapłonie).To jest za skrzynką z bezpiecznikami.Zamek to czerwono-żółty zamykanie i komfort a czarno-biały otwieranie.To jest na prawym słupku koło nóg kierowcy.Są to przewody idące z drzwi kierowcy.
Robot ma funkcję mopowania, ale z niej nie korzystamy i wody nie widział. Gdyby przyczyna leżała po stronie płyty głównej, to zamienienie silniczka stronami chyba nic by nie zmieniło. A tu pierwotnie wolał, że ma zablokowane lewe koło, a po zamianie silniczków twierdzi, że ma zablokowane prawe koło.
Dzięki koledzy a mam pytanko??Czy jak zdejmę prawe koło bo tj z prawej strony to po odkręceniu tego dekielka będę widział tą urwaną śrubę jak pisze SSaPeRR i co zrobić??Pospawać ją czy trzeba na nową wymienić??Pytam o takie błahostki ponieważ nigdy tego nie przerabiałem.Chcę zrobić chociaż hamulec na jedno koło, właśnie te prawe.Pozdrawiam i czekam...
Padnięty był czujnik prawe tylne koło Dodano po 39 Wymieniłem czujnik ABS prawe tylne koło
Podczas odkręcania odpowietrzników, popryskaj jakimś odrdzewiaczem. Odczekaj najlepiej około 5 minut aby się tam ta rdza "rozpuściła", i jak już będziesz odkręcał to nie rób tak, że będziesz odkręcał ciągle;) Bardzo skutecznym jest sposobem lekko odkręcić, następnie troszkę przykręcić potem znowu odkręć o jakieś 10stopni i cofnij o 5stopni około. I...
Po wymianie czujnika ABS prawe tylne koło problem się rozwiązał.
Witam. Po prawej stronie na dole koło zegara systemowego powinna być ikonka dotycząca touchpada kliknij na nią prawym przyciskiem i w rozwiniętym menu powinna być opcja stuknij aby kliknąć czy coś takiego przy tej opcji powinien być "ptaszek". Powinno pomóc.
kolego na absie przy otworkach na przewody masz opis, który i do czego jest. Jak nie potrafisz tego rozszyfrować to VR-przednie prawe koło, VL przednie lewe, HR tylne prawe, HL tylne lewe. HZ1 i HZ2 to zasilanie z pompy hamulcowej
tak, koło prawego reflektora.
szarpie prawe koło blokuje przednie prawe koło drzwi prawe
panasonic bateria przykładowe programy atmega corsa przyspieszaniu
trzask zmiana utwór spadki napiecia
Bruzdownica Parkside z Lidla nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Tarcza w szlifierce kątowej odkręca się podczas pracy - przyczyny i rozwiązania