Obroty "na oko" są w porządku.
Silnik powinien ruszyć przy napięciu 12V. Trzeba sprawdzić. Nie sprawdzałem tej przeróbki w modelu z autostopem na szczotkach. Ja sobie przerobiłem na auto stop optoelektroniczny (przekładka elektroniki). A więc tak: Pomysłodawcą tej przeróbki jest kol. parsifal7 z forum elektroda.pl i za jego wskazówkami wykonałem tą modyfikację. Magnetofon musi być...
Czyli dobrze pisałem, że więcej bo 700 to by się sprawdziło w motocyklu cztery cylindry w rzędzie lub jakaś v-ka. Jak ustawisz obroty to polecam sprawdzić czy akumulator jest ładowany oczywiście jeśli ten moto ma akumulator.
witam, sprzęgło dwumasy sprawdż w ten sposób , wyjmij rozrusznik i przez ten otwór spróbuj przesunąć koło z wieńcem zębatym w stosunku do koła bez wieńca jezeli to przesuniecie jest ponad 5cm niestety wymiana koła , te 5cm to graniczna wartość, jeżli masz przejechane ponad 260 tys.km napewno przyda sie czyszczenie całego układu dolotowego(dokładnie)...
Witam,mam pytanie dodatkowe jakie obroty "wolne"po rozgrzaniu silnika powinny byc ? ,mechanior twierdzi że u mnie są za wolne. Zegar obrotów pokazuje około 600obr,sugeruje również że olej jest juz do wymiany ,ponoć teraz oleje są do luftu i wymieniac trzeba częsciej niż 10tyś( 5-7tys max) albo podrabiane . Jak podkręcić obroty? ponoc tylko programowo...
Samo zasilanie silnika jest w miarę stabilne. Zmierz jak zachowuje się napięcie regulacyjne obrotów silnika, czyli napięcie pomiędzy stykami 3 i 4 złącza CONN 6 w czasie gdy te obroty silnika są prawidłowe i gdy znacznie się zwiększają. Zmierz też jakie jest napięcie względem masy na końcówkach 5 i 6 układu scalonego IC105 gdy te obroty są prawidłowe...
Na pewno nie będę nic tam rozbierał i składał 10 razy, aby ustawić obroty A liczyłem za jakiś czas na tekst: Koledzy, po 87 rozebraniu silnika, trzech pobytach w szpitalu dla nerwowo wyczerpanych udało się! Mam prawidłowe obroty ale silnik kręci się w przeciwnym kierunku. Co teraz? A poważniej - to ja dziękuję Tobie i kris8888 , że po ponad trzydziestu...
Temat się trochę zdezaktualizował, bo napisałem go już kilka lat temu ale tak jakoś mi zeszło z publikacją. No ale najwyższa pora to przepchnąć, i może się jeszcze komuś przyda. Zasilacze ATX są były często przerabiane do wykorzystania jako zasilacz laboratoryjny albo jako zasilacz do jakiegoś specjalnego obciążenia (np. do diod LED mocy). O przeróbkach...
Pośpieszyłem się. Po paru dniach jazdy znowu to samo. Wspomaganie raz jest raz nie (kontrolka się nie świeci). U elektryka na kompie wykazało 4 błędy, a napięcia, obroty i inne z odczytu komputera niby prawidłowe (na wszystko reaguje pompa). Przestawianie na tryb lżejszy (handicap) powodowało głośniejsze chodzenie silnika pompy, więc zostało na starym...
Witam! Agregat ZE-266-10 szafa sterująca TS-37-31. Wymieniony stał kilka lat nie używany. Została wymieniona pompka wstępna pali od strzała. Ale częstotliwość i napięcie za niskie. Więc pytanie co jest odpowiedzialne za obroty silnika? Siłownik wygląda że działa prawidłowo. Regulacja na nim nic nie wnosi. Po podniesieniu obrotów cięgłem natychmiast...
Choć silniki spalinowe odchodzą już w zapomnienie i pozostanie po nich jedynie nostalgia, cofniemy się dziś w przeszłość i zbadamy tę legendarną konstrukcję zainstalowaną w samochodzie Citroën 2CV. Pokażemy, dlaczego warto studiować ją na wydziale inżynieryjnym i jakie cechy uczyniły całość przykładem myśli projektowej. Porównamy też dany silnik z niemieckim...
Witam mam problem z małą turbiną w renault master 2.3 biturbo 170 KM a mianowicie nie wkręca się na obroty ,przy odłaczeniu przepływomierza turbina rusza gdy przepływomierz zostanie podłaczony znowu nie działa ,szczelność sprawdzona na dolotach ,podłaczone do manometru przewody do podciśnien mają parametry ,wtryski paliwowe nowe zakodowane korekty prawidłowe...
Mam to samo co kolega. Po adaptacji przepustnicy obroty są prawidłowe na poziomie 750 -800. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu znów są na poziomie 1400 i ECU nie zapamiętuje adaptacji. Czy ktoś miał taki problem i jeśli tak to proszę o popowiedź.
Witam, mam problem z maszyną łucznik 451. Maszyna długo stała, rozruszałem ją, nasmarowałem i przy okazji rozkręcania coś rozregulowałem i już drugi dzień nie mogę sobie z tym poradzić. Mianowicie przy prawidłowych obrotach silnika materiał się nie przesuwa a gdy kręcę wałem w drugą stronę maszyna przesuwa idealnie. Dodam, że przed moimi rozkręcaniem...
Odświeżę trochę temat. Posiadam identyczna szlifierke parkside i u mnie problem wyglada troche inaczej: Po włączeniu urzadzenia tarcza prubuje sie ruszyć ale zaraz staje. Jeśli ustawie ręką tarcze w odpowiednim przeskoku silnika to tarcza wykona nawet 1-2 obroty ale znów staje. Wygląda to tak ze silnik próbuje się ruszyć ale gubi informacje o położeniu...
(at)ElektrodaBot jakie są prawidłowe obroty silnika na biegu jałowym w motocyklu Yamaha TDM 850 4TX 1998 przy rozgrzanym silniku? Dodano po 42 (at)ElektrodaBot jak zdemontować czujnik zamknięcia maski w Nissan Qashqai J11 2015 1.2 benzyna?
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
Super tamto auto oddałeś a to sprzedasz. Ciekawe tylko czy za niewielką kwotę czy będziesz udawać że wszystko super.... Ja nie będę ściemniał, że jest super, jak nie jest. Ale muszę coś z grubsza ogarnąć, bo tak stare auta się sprzedają tylko jak są na chodzie. Inaczej będę się tylko oganiać od handlarzy-rozbieraczy, co to "daję 800 i za godzinę jestem"....
Chciałbym bardziej szczegółowo wspólnie omówić występujący błąd E7 w klimatyzatorach na konkretnym modelu, a jest nim Haier 5 kW jednostka wewnętrzna: AS50TDDHRA-CL oraz zewnętrzna: 1U50MEEFRA. Problem często występujący, większości osobom znany zazwyczaj kończący się na wezwaniu serwisu i wymianie elektroniki. Jak wiadomo błąd E7 to brak komunikacji...
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Wizualnie wygląda bez zastrzeżeń. Sprawdź jaką realnie wartość rezystancji całej ścieżki oporowej ma podkówka 4k7 R102 = 2k7 R100 = 4,7 Ohm R101 = 18 Ohm Tu mogą być rozbieżności, w zależności gdzie silnik był wstawiany, z jakiej serii pochodził, bo nieraz R101 miała wartość 10 Ohm, np. w niektórych radiomagnetofonach, gdzie siedział wizualnie podobny...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Witam. Dzięki koledzy za wszystkie podpowiedzi odnośnie gaśnięcia silnika na wolnych obrotach. Jak wspomniałem, zapewne coś przeoczyłem - może gdzieś tam coś zasysa ;) , czasem to co najbardziej oczywiste najtrudniej zauważyć Na razie nie chce mi sie gmerać przy silniku, niech sobie pyka troche szybciej. Wkrótce przestane nim śmigać, bo za zimno się...
Fiat Stilo 1.6 16V 103KM ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy. To na pewno nie jest problem sterownika ECU. Został kupiony nowy i przeniesiony na obudowę akumulatora. Obecny przebieg na tym sterowniku to nieco ponad 100kkm. Nowy tzn. nowy nie inny czy regenerowany - fabrycznie nowy. Dodatkowo wymieniona była sonda lambda nr 1 ale z innego powodu - P0420...
Lupo 1,4, 16V 75 KM silnik BBY. Obecnie pokazuje błąd P1542 - patrz załącznik. Po nocnym postoju jest najczęściej ok, kontrolki gasną i ma prawidłowe osiągi. Ale już po pierwszym krótkim postoju i ponownym odpaleniu - na ciepłym silniku - zapala się zawsze kontrolka EPC i czasami check engine. Osiągi spadają dramatycznie. Zacząłem od wymiany przepustnicy...
(...) s://obrazki.elektroda.pl/6698330900_1737... https://obrazki.elektroda.pl/9486679500_... https://obrazki.elektroda.pl/5895107100_... https://obrazki.elektroda.pl/3434561500_... https://obrazki.elektroda.pl/9556867000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pomimo wymiany przepływomierza...
Piny komputera sterującego zapłonem oraz wtryskiem, tak jak napisałem, nie są zaśniedziałe, tylko znajduje się na nich bezbarwny, nieprzewodzący żel, którego nie widać gołym okiem, a można go zauważyć pod lupą. Należy go usunąć benzyną ekstrakcyjną z tych pinów, jak i ze wsuwek wtyczki. Dla uzyskania pewniejszego kontaktu w złączu, każdą wsuwkę we wtyczce...
A jak zmierzyć napięcie w kostce ktora wychodzi od statora lucky star 250 (3 żółte przewody)? Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza podanych przez użytkownika danych : Użytkownik pyta, jak zmierzyć napięcie w kostce wychodzącej od statora motocykla Lucky Star 250, która posiada trzy żółte przewody. - Identyfikacja brakujących informacji : Brakuje...
o obroty biegu jałowego ta ciężarówka teraz na wolnych obrotach ma 500 i wszystko drży
Witam, miałem ten sam błąd 1728, do tego 401,402,405, check engine i ograniczenie mocy. Walczyłem z Egr, nawet zakupiłem drugi. Zakupiłem też drugi moduł Bluetooth wraz z programem który łączy się z PC. Dzięki temu programowi zauważyłem że są 2 parametry przepływu powietrza MAF, pierwszy wyliczony przez silnik na obrotach jałowych miał mieć wartość...
Witam ! Jakie są prawidłowe obroty silnika VW GOLF 3 , 1.9 d ( 1 Y) na rozgrzanym silniku mam ustawione na 950 Obr.??? Czy przy takim silniku wolnossącym nie mają być czasem wyższe obroty np 1000 ? Przy zaciągnietym tak zwanym ssaniu ( w dieslu to jest wyprzedzenie konta wtrysku) ile ma mieć dokladnie obrotów na zimnym silniku ??? Jak i na cieplym silniku...
Kartka mówi: podłączasz zasilanie na 1U1V1W - masz małe obroty podłączasz zasilanie na 2U2V2W i mostkujesz 1U1V1W - masz duże obroty
(...) ę że jest też niczego sobie bo wykręciłem świece i otwór zatkalem palcem pociągając szarpak palec mi mega wypychało. Dodam jeszcze że gdy mocniej wykrece śrubkę przy gaźniku to z tłumika nawet kapie takie brudne paliwo. Odłączyłem już nawet przewód od gaszenia bo myślałem że to coś pomoże ale nadal lipa Widzę, że podjąłeś już kilka kluczowych...
Witam. Właśnie sprawdzałem o świcie. Po odpaleniu wspomagania nie było kontrolka się świeci. Po podpięciu komputera mam następujące wskazania : Terminal 30 - 4,13V ......................... silnik pompy 0,0A Silnik pompy -wyłączony Obroty silnika pompy 0 Czujnik wspomagania TAK napięcie wzorcowe czujnika wspomagania- Prawidłowe Terminal 15 - 14,49V...
Posiadam laguna z 2003 roku z instalacja lpg holenderska i mam dokładnie ten sam problem. Przy zwalnianiu na luzie obroty około 1100 a po zatrzymaniu równo 900. Auto świeżo po wymianie rozrządu i usterka nadal występuje. Czy ktoś znalazł rozwiązanie ? Zachowanie prawidłowe silnika podczas toczenia się pojazdu na "luzie" . Programowo podniesione obroty...
Wiem że prawidłowe ciśnienie tylko im większe obroty silnika to ciśnienie powinno wzrastać a u mnie cały czas jest 4 i myślę właśnie czy to nie pompa olejowa
Podłączenie silnika tak jak na lewym górnym rysunku(wirowanie-obroty lewe)prowadzi do spalenia silnika w krótkim czasie. Obroty szybkie(wirowanie)są tylko w jednym kierunku i prawidłowe podłączenie to rysunek z prawej strony-wynika to z budowy silnika(uzwojenia wirowania). A co to jest to 16 µF ? Chcę podłączyć silnik na 230V właśnie i nie wiem...
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Teoretycznie 800-900 obr/min. Jednak te wartości dla poszczegolnych modeli mogą być różne. Poszukaj swojego silnika w necie i tam dokładnie sprawdź.
Witam.Ja wprawdzie nie mam P 406 ale mam samochód z silnikiem 1.4 16V. Obroty na zimnym silniku ok.1100obr/min. Po rozgrzaniu ok.900 obr/min. Wg.instrukcji prawidłowe obroty silnika po rozgrzaniu to 875 - 925obr/min. Steruje tym komputer po otrzymaniu sygnału z sondy i silnik krokowy ustawia przepustnicę na w/w obroty.Pozdrawiam.
Żeby zachować pewną poprawność na forum to w filmiku podanym przez kenworth 18 jest błąd https://youtu.be/CitvFPu49E4 Młody jak sądzac z głosu chłopak twierdzi że szybkie obroty na silniku Wiatka uzyska w lewą lub prawą stronę, otóż nie, szybkie obroty są tylko w jedną stronę, lewą, podłączając w drugą stronę spalimy silnik ponieważ będzie pracował...
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
SCENIC 1600 benzyna rocznik 2000 , .....po uruchomieniu całkowicie zimnego silnika przy temperaturze poniżej zera obroty prawidłowe 1200 do 1400 w zależności od temperatury otoczenia .Problem zaczyna się po włączeniu się do ruchu wtedy obroty podnoszą się podczas jazdy na ,,luzie " do 1800 /2000 obr./m. i lekko falują.Bardzo długo ,około kwadransa ,obroty...
Czy ktoś się orientuje jakie powinno być podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym w silniku psa 1.1 hfx. u mnie jest 310mbr czyli około -0.7bar. Napisze co sprawdziłem i co można wykluczyć -zmiana flasha w sterowniku te same objawy. -sterownik silnika podmiana na inny to samo zachowanie -Rozrząd dobrze ustawiony -luzy zaworowe prawidłowe -kolektor...
Witam! Od pewnego czasu jeżdżę Renault Megane I 1.4 16v 1999r. Otóż mam problem. Gdy silnik ma temperaturę roboczą tzn. prawidłową ( samochód stoi ) obroty silnika są prawidłowe 750 . Natomiast gdy jadę z prędkościa 100 km/h i wrzucę luz ( wg mnie obroty także powinny wynosić tak jak na postoju) a jest inaczej tzn. obroty są rzędy 1250 . Jadąc prędkością...
Witam, mam silniczek 1,3 w golfie gaźnik 2E. Mam problem ze zlokalizowaniem czujnika temperatury. W książce "Obsługa i naprawa" znalazłem info, że znajduje się na lewym kanale dolotowym kolektora, a dokładniej gdzie?? http://obrazki.elektroda.net/37_12742103... Czy ten czujnik mógłby być odpowiedzialny za nieprawidłowe obroty (zawysokie)? Wydaje...
To co na filmiku to dla mnie działanie prawidłowe sprawnego Renaulta :| . Po pierwsze : - Prawo jazdy trzeba zabrać i potargać . Gdzie podczas kursów prawa jazdy uczą jazdy na luzie :?: :shocked!: - To co na filmie jest działaniem prawidłowym - chodzi o podniesienie podciśnienia na Vacuum pompie które przy obrotach biegu jałowego może być za niskie...
Renówki to taka marka która sama sie naprawia ;) Sama sie psuje po chwili się naprawi nic nie zrobisz ;) A jak problem bedzie sie powtazał odłącz na 15 minut akumulator i pozostaw auto aby zagrzał się do właczenia wentylatora chłodnicy. jeżeli nie to czujnik temp. "raflin2" dlaczego chcesz zmieniac te obroty 1100 to obroty na ssania a 700 to prawidłowe...
Witam ponownie ! Kol. kufcio coś umyka Twojej uwadze. Nadal sugeruję podać takie napięcie na szczotki by w uzwojeniu głównym wygenerowało się 230 V . Pozostaje wtedy sprawdzić - zmierzyć pozostałe napięcia. Podałem wcześniej prawidłowe wartości . Porównać i wyciągnąć wnioski. Jakie są obroty silnika , częstotliwość ? AVR kontroluje 3 fazy czy jedną...
Witam. W mojej Astrze od pewnego czasu mam za wysokie obroty. Po odpaleniu auta są one prawidłowe około 850, po około minucie wzrastają do ok 1100 i utrzymują się takie cały czas, nawet po osiągnięciu temperatury silnika 90 stopni i tak cały czas. Obroty nie falują, są identyczne, zdarzyło się ze trzy razy, że samochód stracił moc na kilka chwil, ale...
Problem rozwiązałem w następujący sposób, rozgrzałem motor do około 90 stopni, poluzowałem linkę na regulacji tak aby obroty zeszły do 800. Motor chodzi prawidłowo nie podnosi już obrotów do 1600. Po odpaleniu na zimnym silniku przez około 10 sekund chodzi na 500 do 600 obrotów i potem podnosi do 800 i tak już pracuje. Podłączyłem go takiego do vaga...
Nie wiem czy kolega rozwiązał już swój problem postaram się jakoś odpowiedzieć 1) Ma kolega całkowicie rozregulowany silnik bo czarny dym to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon ale i tak to nie pasuje do niczego Bo biały to woda, niebieski to olej ale czarnego nie spotkałem. Ustawianie zapłonu zależy od prędkości obrotowej. W żadnym przypadku NIE...
Podepnę się pod temat i zapytam fachowców: samochód seicento i silnik rozgrzany czy to jest prawidłowe napięcie ładowania akumulatora? jak mam wyłączone światła, dmuchawe to jest ok 14,1 jak włączę światła i dmuchawę to spada do ok 13,5 ale jak podkręcę obroty silnika to wzrasta stopniowo do ok. 14.2 czy tak jest ok.?
Witam, Jestem posiadaczem Golfa 1.6 16v od jakiegoś czasu zauważyłem nierówną pracę silnika na wolnych obrotach, początkowo tylko zaraz po starcie później się wszystko stabilizowało, w tej chwili coraz częściej się to przytrafia, np na światłach wskazówka obrotomierza spada poniżej 500 obr wszystko się przygasza i za chwileczkę są wyższe obroty i tak...
Witam w jakiej temperaturze powinien w mojej gilerze 125 fx 1999r odpalić się wentylator na chłodnicy ? Wymieniłem czujnik na nowy ale nie wiem ile trzeba ja nagrzać tak aby się w końcu odpalił. Na ostro działa po kablach jeśli się zepnie :) Wie ktoś jakie powinny być prawidłowe wolne obroty silnika ? ile razy Przekręcić śrubką od obrotów tak żeby było...
Witam, od roku posiadam ten samochód (Nissan Micra K12 1.2 benzyna czysta), jednak ostatnio dopiero pojawiły się problemy. Docisk w sprzęgle poszedł więc wymieniłem od razu całe sprzęgło, jednak od wtedy zaczęły się problemy z odpalaniem i nie mam pomysłu co to może być (od razu uprzedzam, że jestem początkującym w tych sprawach). Samochód gdy jest...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób reguluje się obroty silnika w w/w kosiarce. Z góry dziękuję za pomoc. :)
Witam. Posiadam Toledo 1L z wolnossącym 1.9D. W książce mam napisane, że prawidłowe obroty dla tego silnika to 900obr/min. Niestety nie posiadam obrotomierza, a nie jestem tak doświadczony by ocenić na słuch. Czy któryś z Was potrafiłby określić jakie obroty mam ustawione aktualnie?
Renault Clio II ( 2 ) silnik 1149 3d rocznik 2001 wolne obroty, spalanie oraz kontrolki świateł. Witam wszystkich z góry chciał bym podziękować za wszystkie odpowiedzi udzielone do tego tematu. Mam parę pytań odnośnie wolnych obrotów i nie tylko: - Jakie są prawidłowe wolne obroty dla tego silnika u mnie normalnie jest to 1250 - Problemem który u mnie...
zamontowałem nowy stojan 1f i nowy regulator , prawidłowo podłączyłem przewody i Woltomierz Podczas pracy agregatu napięcie wzbudzenia na obu cewkach stojany wynosi zaledwie 2 V co uniemożliwia prawidłowe wzbudzenie wirnika przez regulator . jak wzbudzę wirnik z zewnętrznego źródła 12V to stojan generuje MAX 150V tak wygląda jakby stojan był źle nawinięty...
Od niedawna jestem posiadaczem Clio 1.2 8v. Ostatnio pojawił się problem. Podczas jazdy zdarza się, że silnik nie ma mocy, dusi się i dławi. Obroty wtedy falują a jazda jest utrudniona a wręcz czasami (przy większych wzniesieniach) nie możliwa. Dodam że autko po zakupie z racji na kiepski stan przewodów zapłonowych dostało nowa cewkę zapłonową wraz...
Niedawno kupiłem Xsarę z silnikiem DW8 na pompie Lucas. Powoli robę w niej różne sprawy które zaniedbał poprzedni właściciel, wymieniłem filtry, płyny itp. Zauważyłem dzisiaj że po rozgrzaniu do temperatury pracy, silnik ma zbyt wysokie obroty (brakuje ok. 0,5 milimetra do kreski 1000 na obrotomierzu). Termostatyczny regulator obrotów z linką działa...
Nie poplątałem. Widziałem jak "fachowiec" ustawiał dawkowanie sekcji przy pomocy menzurek podłączonych bezpośrednio do pompy, bez wtryskiwaczy. Prawidłowe dawkowanie robi się jak pisze kol. sewo.k.
przy przewijaniu wszystko ok do końca kaset szybko nie zwalnia, przy odtwarzaniuu jak obroty są prawidłowe to pracuje cicho, bardzo fajnie dżwięk pracy silnika zmienia się wraz ze zmianą obrotów silnik pracuje głośniej nawet jak obroty zwalniają samoczynnie po kilku minutach wraca do obrotów prawidłowych a czasami przyspiesza i po kilku chwilach zwalnia...
Także sprawa wygląda tak : Przed regeneracją alternatora mierzyłem napięcie i było wyższe z 14,57 V podskoczyło do 14,66 V - tragedia , nie ładowanie Kupiłem zestaw naprawczy : łożyska , ślizg , nowe szczotki ( trochę zabawy było z wymianą ślizga ale po woli poszło ) Nie wymieniałem regulatora napięcia lecz wymieniłem w nim szczotki I teraz FINAŁ :...
Spróbuj zasilić sterownik z zasilacza i sprawdź jego zachowanie. Jeżeli kompresor nie chce się włączyć to prawdopodobnie, któryś sygnał z czujnika jest nieprawidłowy. Jest to oczywiście kompresor śrubowy. Uruchomienie silnika dociskając stycznik da ci tylko obraz o prawidłowym działaniu silnika, ale nie powinno się tak robić ponieważ nie wiesz czy obroty...
Nie widać nic niepokojącego, na pierwszy rzut oka to nawet bardzo dobre. 2 pompka trochę gorsza niż pozostałe ale to nie ma wpływu na opisane objawy, może za dużo oczekujesz od tego auta, rozpędzało się raczej normalnie jak na 3 bieg. Nagraj jeszcze pracę silnika z "przegazówką". Na próbę możesz mu zmienić synchronizację walka na -1 Właśnie sprawdziłem...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
obroty są prawidłowe słychać że szybko kreci nie doszukiwałbym usterki mechanicznej bo to jest czasami jak jest zagrzany i nie zapali a za minute zaczyna znów palić panewke wykluczam bo silnik pracuje wzorowo a pozatym jakby panewka poszła to w tych silnikach odrazu sie gubi ciśnienie oleju znam ten problem z opla vivaro z tym samym motorem F9Q Odrazu...
witam Motocykl mam od nowości , przebieg 1100km . Silnik 156fmi Ohv , gaźnik Keihin pz 26 . Świeca podmieniana na Denso - bez zmian . Od nowości jest mały problem : Włączam ssanie , odpalam , przełączam na pół ssanie , gdy się trochę rozgrzeje silnik ruszam . Po przejechaniu 1-3 km wyłączam ssanie . Zanim ruszę muszę cały czas pilnować /trzymać manetkę...
Kol. Krzysztof Kamienski dziękuję za pomoc . troszeczkę mi Twój opis rozjaśnił w głowie . Doszedłem do wniosku że zasilanie musi iść na prostownik wejściowy , Nie mając w sumie nic do stracenia otworzyłem obudowę i po ścieżkach doszedłem ,które zaciski są zasilające , może komuś się jeszcze przyda więc są to trzy fazy na zaciski 19 ,20 ,21 silnik podłączamy...
Witam, panowie mam problem z obrotami w hondzie civic 1,5ILS VTEC 1996r. Problem wygląda tak: motor zimny ssanie działa prawidłowo, silnik ciepły w trakcie jazdy wyrzucamy na luz i obroty spadają do 1000 następnie rosną do 1500 i spadają do 1100 a po zatrzymaniu pojazdu powracają do wartości prawidłowych. Dokonałem następujących zabiegów – wyczyściłem...
Może czujnik temperatury silnika , nie ten od wskazówki tylko ten drugi jeśli występuje, przyczyn może być kilka, co do falowania obrotów może lambda nie domaga, silnik krokowy albo zabrudzona przepustnica. Filtry powietrza i paliwa wymienione? Czy po pojawieniu się we objawów samochód pali więcej ? Może też być np czujnik położenia wału lub wałka(ów)...
Sterownik silnika samoczynnie utrzymuje prędkość obrotów silnika aby ten nie zgasł, ryba884 ma prawidłowe objawy i tak powinno być.
Wsadziłem inną nową sondę I Bosch, bo w tamtej padła grzałka i wskazania pokazywała tylko jak kat był ciepły. Więc teraz mogę dokładnie opisać: Otóż po włączeniu silniku do aż do temp silnika około 80° korekty są idealne, -0,39 +0,39, max odchyłki +/- 3% Od 80° korekty rosną do +15% Od 100° korekty dochodzą do maksimum więc 25% Na PB jest trochę lepiej...
Od gorącej wody zejdzie z ośki wirnika ? Jeżeli można w jakikolwiek sposób złapać oś wirnika do imadła (na przykład jak jest jedna turbinka i można złapać na parę milimetrów za koniec wystający z drugiej strony silniczka) to wtedy łapiemy za turbinkę, obracamy "lewo-prawo" i ciągniemy. Taką metodę sprawdziłem. UWAGA!! Żadne wybijanie młotkiem! Wirnik...
Spróbuj, czy kiedy przytrzymasz kluczyk podczas startu dłużej, silnik od razu wejdzie na prawidłowe obroty. W tdci możesz trzymać kluczyk w pozycji start dowolnie długo - i tak po odpaleniu ECU wyłącza rozrusznik automatycznie. Już kilka razy spotkałem się z podobnym problemem jak twój (ale połączony z brakiem reakcji na pedał gazu) - dłuższe przytrzymanie...
Tam silnika krokowego nie ma , jest tylko silniczek nastawy przepustnicy na biegu jałowym. Z oscyloskopem , fajna sprawa , będziesz widział rzeczywiste działanie sondy. W kolektorze po lewej stronie to czujnik ciśnienia i temp. powietrza. Myślę , że wskazania sondy są prawidłowe , prawie książkowe. Upieram się przy diagnostyce komputerowej.
Sprawdziłem poszczególne systemy na uruchomionym samochodzie i kiedy zrobiłem test kompressor na ciepłym silniku auto zaczęło się dusić i zgasło. Jeli włączyłeś kompresor na uruchomionym silniku z poziomu testów to miał prawo zgasnąć - podałeś dodatkowe obciążenie silnika bez podniesienia obrotów silnika ( nie przygotowałeś go do dodatkowego obciążenia)...
W zakupionej Corsa B z LPG, nie mogę sobie poradzić z niskimi obrotami na biegu jałowym. Obroty spadają do 500-600, a po chwili wchodzą na prawidłowe 900. Nie ma znaczenia czy silnik pracuje na benzynie czy na gazie. Zapalać też muszę z lekkim gazem. Rozebrałem silnik krokowy,. Wizualnie wszystko z nim ok. Odłączyłem akumulator na noc, ale nic to nie...
Siemanko, sprawa męczy mnie już od dłuższego czasu. Opiszę jak to wygląda. A więc, mam astre g coupe, Z18XE. Problemy zaczęły się kilka dobrych miesięcy temu, mianowicie : strasznie szarpie podczas przyspieszania, zwalniania czasem też. Objawy zaczęły się kilka miesięcy temu i raz były denerwujące a raz ich w ogóle nie było. Ciężko jest utrzymać samochód...
Ale jednocześnie nakazują dokonywać jego pomiaru na rozgrzanym silniku Nie, nie spotkałem się z takim wymogiem. Każdy doświadczony pompiarz ci powie, że mierzymy na zimno. Ja sam nie jestem specjalistą od armatury dieslowskiej, moja wiedza wynika z tego, co widziałem przez ponad 40 lat wizyt u pompiarzy. Dobrych pompiarzy... Raz że 80-100 obr/min to...
W samochodzie zwiększenie obrotów silnika nie powoduje, ze układ wspomagania nagle zacznie działać dużo lżej. Oj nie mów tak, przy sprawnym tylko układzie i w nowym aucie. Z wiekiem wszystko się zużywa szczególnie pompa już nie domaga wtedy obroty podniosą prawidłowe ciśnienie. I plebaco będzie właśnie taki efekt że większe obroty to lepsze wspomaganie....
Witam Interesuje mnie prawidłowy kierunek obrotów wentylatora w 307 cc z silnikiem 2 litry w benzynie. Wykonałem nowy korpus i łożyskowanie na łożyskach tocznych. Chciałem się upewnic czy obroty są prawidłowe. Silnik wentylatora rozebrany był na części i wytoczony nowy. Padało w nim często łożysko przednie, według mnie zbyt małe jak na taki stopień...
Witam ponownie. U mnie w tej chwili w pile tarczowej chodzi silnik 2,2kW/380V, podłączony do 220V z kondensatorem 60uF. Średnica piły ok 35cm przełożenie silnik/wałek ok. 1,5 : 1,Tnę tym gałęzie średnicy nawet 10 cm, oczywiście niezbyt szybko wtedy to idzie, ale do pracy dorywczej typu uprzątanie wiatrołómów, przycinanie sztachet, desek itp. rzeczy...
Witajcie, także mam problem z dmuchawą w tym sterowniku KOMFORT. Stało sie jakieś 3 lata po kupnie. Silnik dmuchawy czasem rusza normalnie a czasem buczy i się grzeje, a teraz to właściwie tylko buczy. Po ruszeniu go ręcznie zaczyna się kręcić powoli aby po kilku sek. nabrać pełnej szybkości. Z tego co sprawdziłem to nie jest to wina silnika ani kondensatora...
Witam od pewnego czasu pojawił się problem z obrotami. auto jak jest zimne obroty są prawidłowe a jak osiąga temperaturę ok. 75/80 stopni obroty przekraczają 1100 obrotów. Natomiast jak jadę i podczas jazdy wcisnę hamulec to po zatrzymaniu obroty są koło 1000 i po sekundzie spadają do prawidłowych 850. Proszę o pomoc
on mi nie pokazuje zadnych błedów a chodzi na wyzszych obrotach a jak mu odłacze na odpalonym silniku jedną z kostek na tym wtrysku,czujnik od przepustnicy tam są 3 przewody to obroty silnika spadaja na prawidłowe ale wtedy bardzo kiepsko reaguje na gas (dusi się) i zapala sie taka pomaranczowa kontrolka która przedstawia silnik czy cos takiego:(
A przemieniałes fazy ja tak miałem zmieniłem i działa Zamiana przewodów fazowych powoduje tylko zmianę kierunku obrotów silnika. Jeśli silnik ma inne objawy =>buczy , czy ma mniejsze obroty od nominalnych, zamiana przewodów fazowych na zasilaniu silnika nic- w niczym nie pomoże. nic nie pomyliłem bo silnik pracował między fazowo Nie wiem, co oznacza...
Po rozebraniu silnika kosiarki tecumseh stwierdzam ze klin jest w całości. Przy próbie odpalenia nadal występują "lewe" obroty i uderzenia kompresji w gaźnik i syczenie z odpowietrznika bocznego. Nie wiem czy jest to prawidłowe czy tez nie. Proszę o pomoc.
Czytać i pisać umiesz Korty........szkoda że nie na temat........ Co to za gwara? Język "polskawy"? Gdzie prawidłowe znaki przestankowe zastępowane są wielokropkiem? To że po zamknięciu wlotu dmuchawa się rozpędza to normalne - zasada działania pompy odśrodkowej. Regulacja prędkości - poślizgiem. Wentylator jest jedyną aplikacją silnika asynchronicznego...
Pompa . tam jest 3 czujniki obrotów . Silnika skrzyni i womu . obroty widzi i czujnik jest chyba ok bo jak wypnę wtyczkę to silnik gaśnie . Błąd czujnika jest cały czas aktywny . Odpala idealnie chodzi równo na biegu jałowym . Po wypięciu kostki potencjometru pedału gazu obroty wzrastają i zaczynają falować . Ale komputer pokazuje prawidłowe działanie...
Posiadam wersję 70km (1.3cdti ). Mam jeszcze pytanko tzn, czy komputerem można sprawdzić czy auto jeździ na ssaniu ? Bo jeszcze taką możliwość podejrzewam, chociaż na oko obroty są prawidłowe bo po rozgrzaniu silnika ma tak około 800obr/min, czasami tylko jak włączę luz to auto samo zagazuje.
Od kilku dni mam na biegu jałowym za wysokie obroty. Zaraz po załączeniu silnika obroty są zazwyczaj prawidłowe ale wystarczy tylko trochę dodać gazu i wskakują na wysokie. Lampka kontrolna gasi się prawidłowo po chwili po odpaleniu silnka. Temperatura na wskaźniku jest prawidłowa. Po odłączeniu wtyczki silnika krokowego obroty spadają. Na złączu diagnostycznym...
Kolego diagnozę miałeś postawioną przez autoryzowany serwis. Wymiana potencjometru nic nie da , bo służy on do zgrubnego ustawienia wartości zadanej , a nadzorowanie chwilowej wartości należy już niestety do aktuatora. To że na moment udało ci się ustawić prawidłowe obroty , a następnie już po regulowaniu parametry nie są stałe (pływają) świadczy o...
Temat do zamknięcia. Mz chodzi bardzo ładnie z prawidłowym ładowaniem. Rozebrałem i przejrzałem jeszcze raz wirnik i stojan, poprawiłem luty, wymieniłem szczotki sprężyny które je dociskają, wymieniłem regulator napięcia na stary tzn oryginalny. Czerwona kontrolka zgasła a wskazania miernika na stykach akumulatora przy zapalonym silniku wskazują ok...
Pośpieszyłem się. Po paru dniach jazdy znowu to samo. Wspomaganie raz jest raz nie (kontrolka się nie świeci). U elektryka na kompie wykazało 4 błędy, a napięcia, obroty i inne z odczytu komputera niby prawidłowe (na wszystko reaguje pompa). Przestawianie na tryb lżejszy (handicap) powodowało głośniejsze chodzenie silnika pompy, więc zostało na starym...
Odnośnie falujących obrotów, to może nieco zwiększ obroty biegu jałowego (wkręt na śrubokręt krzyżak). Dysze muszą być drożne, filtr powietrza czysty i uszczelki gaźnikowe raczej nowe (po takim przestoju) a gaźnik starannie/równomiernie dokręcony. W tym typie gaźnika niewiele można poregulować, zwróć uwagę na sprężynki gaźnikowe tj. ich prawidłowe zamocowanie...
volvo prawidłowe obroty atmega prawidłowe scania prawidłowe
canon mp550 głowica montaż junkers junkers odbieranie danych bluetooth
nasłuch policja philips lx3900sa
Resetowanie czujników ciśnienia opon w nowej Scanii Rozliczenie zakładu na Karola Nawrockiego w wyborach prezydenckich w Polsce