Raczej chłodniczka czy nagrzewnica którą niestety masz po deską rozdzielczą.Przynajmniej tak miał znajomy.Podobno jest gdzieś pod deską rozdzielczą zimą chłopina by zamarzł.Podobno w BMW to dość popularna awaria.Pozdrawiam
Na pewno nie ma tak być. Przy spokojnej jeździe rozgrzewa się powoli, ale jak złapie temperaturę to na pewno nie spada. Sprawdź termostat.
Witaj. Posiadam P.306 2.0 HDI . Walczyłem jakiś czas temu z niedogrzewającym się silnikiem (tak myślałem) bo nie mogłem osiągnąć 90*c (bo taka temperatura jest przewidziana do prawie wszystkich silników chłodzonych cieczą ) Osiągałem max 80-82*c . Wymiany termostatów i zasłanianie chłodnicy nic nie dawało. Po podpięciu pod kompa, okazało się że temperatura...
ogranicznik z dołu? :D Co by się wskazówka nie obrócia, jak się zagotuje :p
Jak jest na środku to tak ma być i tyle
Rada jest taka: Wymień termostat A po jego wymianie zamknąłbym temat.
Witaj Od jak dawna masz taka sytuacje? i co to znaczny nadmuch słabnie. Może masz nieszczelności między nagrzewnicą a wylotami ciepłego powietrza i gdy załączasz nadmuch ciepłego powietrza to one leci nie wprost do kratek wylotowych tylko po drodze "ucieka". pozdrawiam
To grzanie po uruchomieniu jest po to by silnik nie kopcił ,prawdopodobnie po osiągnięciu określonej temperatury silnika nie będą się załączały .Możesz to sprawdzić kontrolką .pamiętaj że dla silnika prawidłowa temperatura to ok80c.
Parametry pracy czujników temperatur wlotu i wylotu gazów prawidłowe? Czujnik wilgotności powietrza pokazuje normalne wartości? Czujnik NOx pracuje prawidłowo? Temperatury silnika i czynnika AdBlue w normie? Układ paliwowy i paliwo w porządku? Ciśnienie AdBlue i powietrza zgodne z czujnikiem zegarowym a komputerem? Powyższe parametry ustalają ilość...
Jak w czasie jazdy temperatura silnika utrzymuje się około 90 stopni to termostat jest sprawny. Na postoju temperatura wzrasta bo nie ma chłodzenia pędem powietrza który jest podczas jazdy, dlatego też jest montowany przy chłodnicy wentylator.
Silnik łapie temperaturę prawidłowo, ile masz na wskaźniku?
ok dzieki wielkie sprawa zakonczona
Komputer samochodu widzi prawidłową temperaturę silnika? Podłączałeś komp. diagnostyczny?
Wklej kod którym kręcisz silnikiem. Wtedy pomożemy jak połączyć go z temperaturą. Jednak kolega emarcus słusznie zwrócił uwagę na ważne kwestie, przede wszystkim na problem gubienia aktualnej pozycji zaworu. Jeśli zawór ma kąt obrotu większy od 360 stopni, to żadne wyłączniki krańcowe nie wchodzą w grę, jedynie enkoder i to absolutny a nie inkrementalny....
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
Za załaczenie wentylatora chłodnicy odpowiadają 2 czujniki a w zasadzie różnica temperatury pomiędzy nimi. Jeden na silniku ,drugi na wyjściu z chlodnicy. Załóżmy,że np na silniku masz temp 5 st C a na wyjściu z chłodnicy 10 st C to zostanie załaczony wentylator chłodnicy.
Skoro temperatura silnika roście a w ECU maleje to wygląda tak jak by był zły czujnik. Zrób pomiary. Poniżej wrzucę Ci opisy jak powinno być prawidłowo.
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
Czujnik temperatury silnika. Nic się nie stanie jeżeli zostanie on poluzowany. Natomiast mógł ulec uszkodzeniu, przez co ECU nie odczytuje prawidłowej temperatury silnika, przez co nie ma kompensacji np. układu ssania lub ochrony przed przegrzaniem. W przypadku gdy autodiagnostyka ECU wykryje uszkodzenie czujnika (poprzez przerwę lub zwarcie) to ECU...
Prawie. Między innymi z tego względu że "ssanie" to nie tylko zwiększenie obrotów silnika, ale także wzbogacenie mieszanki ponad stechiometryczną dla prawidłowej pracy silnika do czasu osiągnięcia temperatury pozwalającej na prawidłowe odparowanie i zapłon paliwa. Reasumując - zimny silnik bez ssania nawet po dodaniu gazu, pomimo że nie zgaśnie, będzie...
Jak widzi temperaturę silnika komp. samochodu, odczyt z czujnika temp. prawidłowy?
sterownik widzi prawidłową temperaturę silnika?
A sterownik silnika widzi prawidłową temperaturę silnika ? Co tam jeszcze może bruździć, co przełoży się na spalanie benzyny ?
Witam. Jeśli chłodnica jest gorąca to jest ok. Wskaźnik pokazuje tylko orientacyjną temperaturę, z małą dokładnością jeśli jest +/- milimetr od kreski 90 stopni to wszystko jest w porządku.
Strumien swiadomosc... Czy chcesz przez to powiedzieć że po włączeniu klimatyzacji w czasie zimy na ogrzewanie spadek temperatury na wskaźniku i wzrost obrotów silnika to jest objaw prawidłowy ?
Witam Termostat pozostaw. Silnik ma określoną temperaturę którą powinien osiągać aby pracował prawidłowo. Nagrzewnicę zastąp wężykiem tak aby zachować mały obieg. Jeśli silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury to nawet ssanie Ci się nie wyłączy, nie wspominając już o szkodliwości spalania paliwa w zbyt niskiej temperaturze.
Witam!!! W/w silnik ma ciśnienie oleju smarującego 4,0–4,8 bar (silnik w normalnej temperaturze roboczej i przy maksymalnych obrotach)
Witam, mam problem, z którym serwis Audi nie może sobie poradzić od 2 lat. Na zimnym silniku silnik odpala bez żadnego problemu. Jednak na rozgrzanym silniku nie mozna go uruchomić za pierwszym razem. Objawy są następujące ( typowa sytuacja - zatrzymanie na stacji benzynowej). Po wyłączeniu w pełni rozgrzanego do prawidłowej temperatury silnika, jeśli...
to jeszcze zmień termostat na ten stary który miałeś albo kup jakiś dobry podróbki zwylke nie chodzą prawidłowo
Przy rozgrzanym silniku 90*C i temperaturze reduktora 84-88*C jaki powinien być przedział temperatury gazu? U mnie przy "mniej więcej " takiej samej jeździe waha się od 20*C do 38*C Generalnie prawidłowo. Im większe obciążenie silnika tym niższa temperatura gazu.
I tak ma być wszystko jest prawidłowo tylko się cieszyć. Znaczy termostat trzyma i pracuje prawidłowo
jaka powinna byc prawidłowa temperatura silnika w moim autku ?? jest 70 a jak stoje w korkach to wzrasta do 90 jak sprawdzic czy nie jest walniety termostat?? z gory dzieki i pozdrawiam
Najlepiej jakbyś pokazał zdjęcie tego licznika. Co oznacza literka N? Prawidłowa temperatura silnika spalinowego powinna wynosić około 90°C. Jakie przewody chcesz czyścić. I co to znaczy że silnik się zagrzał?
To jest czujnik podwójny, jeden dla EFI, drugi do liczników. Stare rozwiązanie, stosowane jeszcze w motocyklach (Honda) na wtrysku. Obecnie informacja o temperaturze silnika jest przekazywana z układu wtryskowego, nie stosuje się osobnych czujników. Teoretycznie czujnik dla wtrysku powinien być separowany od masy, ze względu na powstawanie zakłóceń....
Temperatura silnika ma b. duży wpływ na zużycie paliwa. Silnik diesla niedogrzany (70°C) bedzie pobierał wiecej paliwa moze nie tyle co benzyniak ale więcej. Do prawidłowej pracy silnika potrzebna jest temperatura ok 89-94 °C . Tak więc jak to przedmówca napisał , 10 nasadowa w rękę , jakaś kuweta na płyn i do roboty. Pozdrawiam. Mariusz:.
To jest silnik o poszerzonym cyklu Carnota i dlatego ma wyższą temperaturę. Tematy o "przegrzwaniu się" pojawiają się cyklicznie i ludzie szukają usterki, której niema. A wskaźnik temperatury w VAG ma specjalną charakterystykę o tym tez już pisano. Wskazówka przy prawidłowej temperaturze silnika jest jakby przyklejona w środkowej pozycji. Charakterytsyka...
Jedynym skutecznym sposobem określenia sprawności termostatu i prawidłowej temperatury silnika jest sprawność ogrzewania wnętrza w mróz - jak auto grzeje prawidłowo, to termostat z reguły jest sprawny. W starociu dość kłopotliwie będzie dociec jak temperatura na liczniku ma się do realnej temperatury płynu. Zagrzać o tej porze TD do włączenia wentylatorów...
Witam, Fiat Punto ZFA 188 1.9 jtd 54kW 2000r z klimą manualną. Po włączeniu zapłonu sterownik silnika załącza obydwa wentylatory na 1 biegu. W parametrach widzę prawidłową temperaturę silnika np 46 stopni i zezwolenie na uruchomienie 1 biegu wentylatora. Co to może być ?
Kiedy nie będzie chciał odpalić, spróbuj poruszać wtyczką czujnika temperatury. Jeżeli po tym "zabiegu" odpali, to wymień czujnik temp. Dość często czujnik przekłamuje. Sterownik nie widzi błędu, bo wskazania czujnika mieszczą się w zakresie temperatur pracy silnika, ale nie są prawidłowe w danej chwili.
No właśnie też się nad tym zastanawiam a w necie nic nie mogę znaleźć , na razie nie mogę nic rozbierać przy silniku bo mam garaż zajęty . 70 stopni C. to raczej nie jest prawidłowa temperatura rozgrzanego silnika , Wąż który odchodzi od termostatu który wymieniłem do chłodnicy jest zimny zanim się włączy wentylator czyli prawidłowo .
Może dawka rozruchowa nieprawidłowa? Są w tym czasie jakieś błędy na kompie? Temperaturę silnika i powietrza komputer widzi widzi prawidłowo?
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach - 1,5bar O temperaturze nic nie piszą.
Nagrzewnica nigdy nie bierze udziału w bilansie cieplnym silnika jeśli chodzi o przekraczanie dopuszczalnych temperatur. W drugą stronę tak (jeśli jest włączone ogrzewanie - nie przepływ!- w tym autku przez nagrzewnicę cały czas przepływa płyn,brak zaworu,tylko klapki wymuszają przepływ powietrza od nagrzewnicy do wnętrza,lub nie). Reasumując - wyrzucając...
P2221 - Sygnał składnika Y3 / 6b1 (czujnik temperatury ATF) i, lub Y3 / 6s1 (starter styku blokady) jest nieprawidłowy. P2312 - Komunikacja CAN z układu silnika jest uszkodzona lub temperatura silnika jest nieprawidłowa. P2312 - Jeden lub więcej komunikatów z jednostki sterującej silnika nie są dostępne na magistrali CAN. P2600 - Napięcie zasilania...
Dzwoniłem dzisiaj do serwisu i jest to jak najbardziej prawidłowa temperatura pracy silnika. Temat uważam za zamknięty
tak jak w temacie, powiedzcie mi za co odpowiada czujnik jedno pinowy a za co trzy pinowy
Nie może. Zaloguj danie temperatury . Wskaźnik to tylko wskaźnik. Chociaż wydaje się działać prawidłowo. A zacznij od termostatu.
Witam serdecznie. Od kilkunastu lat pracuję na ładowarkach teleskopowych, różnych typów i marek. Sprawa dotyczy Manitou 1640 Easy i problemu z uzyskaniem prawidłowej temperatury silnika i związanym z tym brakiem ogrzewania w kabinie. Na tej maszynie pracuję w Islandii. Serwis nie bardzo się na tym zna i nie bardzo przejmuje. Kilka lat temu miałem ten...
Ale co mamy weryfikować, skoro nie podałeś swojego rozwiązania? Podanie też paru kresek do mało czytelnych zdjęć kilku aparatów też nie wiele zmienia. Mamy przeszukiwać teraz katalogi producentów w poszukiwaniu typów, modeli, opisów wyprowadzeń różnych aparatów? Masz dwa wyjścia - styk NC lub NO. Napisz, który wybrałeś, powiemy ci czy prawidłowo.
Co tak się tego podnoszenia temperatury uczepiliście. W prawidłowo eksploatowanym silniku można jeździć nawet bez korka i ciecz się nie zagotuje. A ciśnienie podnoszone jest aby zminimalizować zjawisko kawitacji na tulejach, a nie po to żeby zapobiegać gotowaniu płynu. Ja Mf-255 zrobiłem 8000 mth bez uszczelki w korku chłodnicy. Teraz ma 15000 mth....
A możne termostat mu się później otwiera? W każdym razie nie ma się co przejmować bo temperaturę ma prawidłową.
Nie napisałeś od jakiej temperatury silnik prawidłowo pracuje na LPG. Minimalna temperatura reduktora to 30 stopni.
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
1. Z którego miejsca w wtryskiwaczu cieknie ropa? Jak z jego korpusu to wizyta gwarancyjna u osoby co je robiła. 2. A podkładki miedziane wymieniłeś lub chociaż zmiękczyłeś? 3. Jest wiele objawów. Sekcja nie wytwarza ciśnienia, brak reakcji na gaz itp. 4. Jeśli układ pomiarowy działa prawidłowo, a przydało by się to zweryfikować innym termometrem, to...
Witam Forumowiczów. Jest to mój pierwszy post, więc .... Posiadam fabię 1.4 mpi z LPG. Instalacja lovato 2 generacji (mieszalnik), sterownik autronic AL700, emulator wtryskiwaczy Lecho 4, reduktor tomaseto AT100. Od pewnego czasu, jeżeli samochód postoi kilka dni, po uruchomieniu na benzynie i przełączeniu na LPG silnik traci obroty, rzuca nim i gaśnie....
Czy temp. 100-110*C nie jest prawidłową temperaturą pracy dla silnika "zalanego" płynem? Może poczytaj i sprawdź zanim wymienisz połowę silnika.
od pewnego czasu dziwnie zachowuje sie wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej.. otoz podczas jazdy mam 70 stopni, no a w korku czy na postoju dochodzi do 80 i wentylator zalacza sie wtedy(katalogowo powinno byc ok 90 stopni zeby sie zalaczyl).. rezystancja mierzona na wskaźniku temperatury zgodna z tabela serwisowa.. w czym moze tkwic problem?!
Zakładamy że płyn w układzie masz i stan prawidłowy , jeśli tak to czujnik temperatury silnika do wymiany.
Witam kolegów. Temat to Peugeot 308 1,6 benzynka 2010, problem jest w ciągłej pracy wentylatora, niezależnie od temperatury silnika. Sterownik widzi temperaturę prawidłowo, wg AD wentylatorem steruje ECM poprzez BSI, po drodze mając sterownik klimatyzacji. Wymieniłem BSI, lecz bez skutku. Oczywiście wentylator załącza się nawet po wyłączeniu klimatyzacji,...
Witam. Temperatura silnika jest prawidłowa, chłodzenie jest. Jesteś tego pewien?
no tak czyli wychodzi że odległość między niebieskim a 90 to pewnie środek będzie 80???? dobrze myśle?? tylko dlaczego nie trzyma mi 90 po wymianie nowego termostatu:(
W obecnych temperaturach zupełnie prawidłowy czas uzyskania temperatury roboczej dla tego silnika.
Ten samochód ma dwa czujniki temperatury jeden z nich jest do temp około 30stopni i najprawdopodobniej nie pokazuje prawidłowej temperatury zimnego silnika znajdziesz go gdzieś na kolektorze ssącym można na zimnym silniku zdjąć z niego wtyczkę i jak zapali normalnie to po prostu go wymień.
Ogrzewanie grzeje bo nagrzewnica jest na krótkim obiegu (niezależnie od termostatu). Przewód do chłodnicy po nagrzaniu silnika musi być ciepły jeśli wszystko z termostatem jest dobrze. Wniosek - coś dalej jest nie tak z termostatem bo się nie otwiera. Napisz czy po nagrzaniu do tych 110 stopni przewód też jest zimny i czy wentylator pracuje. Swoją drogą...
a prawidłowo działa czujnik temperatury silnika
ale temperatura auta pokazywana jest prawidłowo Czujnik temperatury silnika dla wskaźnika nie musi być tym samym dla ECU. Na początek wyczyść MAF sensor i przepustnicę - wykonaj procedurę jej adaptacji jeśli jest taka możliwość w tym modelu.
Na komputerze błędów brak ciśnienie paliwa i temperatura paliwa i płynu prawidłowe...
Nie pamiętam już dokładnie, ale czujniki temperatury silnika różniły się pomiędzy producentami, tj. pomiędzy np. Morini Ditech a Peugeot TSDI. Nowe czujniki pochodziły od modelu Factory (na silniku PureJet)? Druga sprawa to temperatura z tego czujnika jest odczytywana bezpośrednio przez ECU, a temperatura na liczniku odczytywana z ECU po linii K, natomiast...
Nie wskazuje mi na tablicy rozdzielczej temperatury silnika. Wentylator włącza się prawidłowo. Co może być przyczyną ??
W mojej Astrze F 1.6 16V temperatura ciągle oscyluje w granicach 90ºC i nawet trochę więcej, zaś latem czasem dochodzi blisko 100ºC, ale w tym silniku to ponoć norma.
A kiedy pompawody była wymieniona czy wogóle była wymieniona? Wczoraj albo przedwczoraj, no i co z tego wynika? Dodano po 3 Teorie "iż woda , a nie płyn i dlatego...."całkowicie są błĘdne-mianowicie jak jest prawidłowa temperatura silnika,a jaka jest temperatura wrzenia wody? Otóż mój drogi nie masz pojęcia o czym piszesz. Zielonego nawet pojęcia nie...
Ogólnie to gaz prawidłowo funkcjonuje kiedy silnik uzyska swoją temperaturę ponieważ gdy zmienia stan skupienia z ciekłego na gazowy to mikser zwyczajnie marznie więc to objaw normalny a tym bardziej przy niskich temperaturach otoczenia. Jeśli auto na benzynie normalnie funkcjonuje to polecam udać się do gazownika. W swoim zakresie można przejrzeć instalacje...
Termostatu szukaj między blokiem silnika, a górą chłodnicy. Prawdopodobnie zaciął się po otwarciu. Nie jest do naprawy ; trzeba wymienić na nowy. Najpewniej zaciął się w 3/4 zakresu - czyli jest prawie całkowicie otwarty. Masz niedogrzany silnik, będzie więcej palił i szybciej się zużyje. Prawidłowa temperatura ( po 10-15 min. pracy ) to 75 - 85°C....
Jeśli jest jakiś problem z temperaturą silnika lub czujnikiem tej temperatury to skład mieszanki może być nieprawidłowy, co może powodować pojawianie się błędów dotyczących sprawności katalizatora.
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Witam, mam problem z temperaturą silnika w Audi A4 b6, 1,6 benzyna LPG. Zapala się czerwona kontrolka od temperatury silnika a temperatura wody jest prawidłowa 90 stopni. Wyłączę zapłon i gaśnie, nie raz na chwilę a niekiedy nawet kilka kilometrów i znowu świeci. O co chodzi? Czy to możliwe, że czujnik od silnika pada. Termostat wymieniałem wiosną więc...
W jakim przedziale obrotów jest odczuwalny spadek mocy? Czy silnik pracuje prawidłowo na wolnych obrotach? Rozważając teoretycznie to do prawidłowej pracy silnika musisz mieć: - prawidłową temperaturę silnika - prawidłowy stosunek paliwa do powietrza - prawidłowy zapłon Na twoim miejscu skupiłbym się na punkcie drugim. Ponieważ silnik nie dymi na czarno...
Witam, kupiłem Chryslera stratus 2.5 '97 , z problemem w skrzyni biegów: - przy zimnym silniku oleju w skrzyni biegów jest ponad wskaźnik HOT - przy odpalonym silniku jak przełączam z parkingu na jazdę jest szarpnięcie( ale wskakuje normalnie bieg) - po przejechaniu 50m wskakuje niby na 2 , samochód zachowuje się jak by był na luzie. (wsteczny normalnie...
1. Ustawić prawidłowe kodowanie sterownika silnika 2. Problem z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie. (Sprawdzić kable oraz sam czujnik) Co do licznika to trzeba wyjąć rozebrać i sprawdzić co tam nawyprawiali poprzednicy. Ale licznik do polo 9n kupisz za 50-100 pln . Tylko trzeba będzie powalczyć z immobliaserm bo jest w liczniku i to z niego...
Jeżeli chłodnica zimna a w kabinie ciepło to prawidłowy obiaw, zamknięty termostat silnik chłodzony małym obiegiem, pozdrawiam
Zaczęło się w styczniu przybyło w krótkim czasie bardzo dużo, potem był jakis czas spokoju( może przybywało ale nie wiele) ale w ciągu ostatnich dwóch miesięcy przybywa już regularnie. Po podpięciu pod komputer widać prawidłowy wzrost temperatury silnika więc czujnik chyba ok prawda?
Mam pytanie. W moim aucie (1.9 mJTD) temperatura silnika przy okazji spokojnej jazdy nie przekracza 75 stopni C - zlogowane programem diagnostycznym. Powszechnie panuje przekonanie, że prawidłową temperaturą roboczą dla silników spalinowych jest temperatura 90 stopni. Jak zatem te 15 stopni niedogrzania przełoży się na spalanie?
Co masz na myśli mówiąc "wyższą temperaturę niż normalnie"prawidłowa praca silnika to 90-95 stopni,więc co pokazuje wskaźnik?
W jaki sposób sprawdziłeś temperaturę? Ten silnik w lecie ma niewiele więcej.
Proponuję sprawdzić czujnik temperatury cieczy. Jego rezystancja powinna maleć ze wzrostem temperatury. Można go zastąpić rezystorem ok 200Ω i sprawdzić czy rozgrzany silnik zacznie prawidłowo pracować.
Temperatura prawidłowa i prawidłowo się zachowuje, płyn chłodniczy ma wyższą temperature wrzenia. Ten silnik lubi wysokie obroty, możesz jeździć na wysokich obrotach tylko z głową. Co do toczenia i ruszania, to lepiej zmienić na niższy bieg i od wyższych obrotów zacząć przyśpieszać.
Dla porządku zamykam temat - mieliście rację, wskazanie jest prawidłowe. Na zimnym silniku temperatura w dolocie zbliżona jest do temperatury otoczenia, a potem rośnie razem z temperaturą silnika. Sprawdzałem kilka razy po zgaszeniu auta termometrem laserowym i wskazanie czujnika jest zbliżone do temperatury kolektora dolotowego :)
Od bardzo dawna optymalna temperatura silnika to 100stC i ciut wyżej, jak nie wierzysz popatrz na termostat i specyfikację.
Po pierwsze wskaźnik nie pokazuje prawdziwej temperatury, po drugie prawidłowa temperatura pracy tego silnika to 105-110 stopni, tylko przy większych odciążeniach elektrycznie dogrzewa termostat żeby otworzył się przy około 90 stopni.
...a czy zrobiłeś tak prostą rzecz i odpiołeś ten czujnik temp? Zapal i zobacz czy obroty rosną nadal. Tego jeszcze nie próbowałem, bo w blokach pomiarowych pokazuje prawidłową temperaturę. Nie wiem jak jest w tym silniku, ale kiedyś jak padł mi czujnik w 2.5TDI to silnik cały czas chodził na obrotach 1100, a tutaj po odpaleniu spadają do normalnego...
Świece niestety nie pamiętam, czujnik temperatury silnika pokazuje w miarę prawidłową temperaturę, natomiast temperatura paliwa jest czasem na poziomie -63 stopnie C :|
Od tego jest dział samochodowy... Ale do sprawdzenia czujniki temperatury, i odczytać w komputerze jakie podaje temperatury np. na zimno i przy rozgrzanym silniku.
Witam mam pytanie dotyczące dacia Sandero 2009 roku a mianowicie jakie powinno być prawidłowe wskazanie temperatury cieczy chłodzącej mi pokazuje po przejechaniu ok37 km 4 cegiełki czy to prawidłowe wskazanie czy silnik jest niedogrzany , powietrze z nagrzewnicy jest gorące więc myślę że płyn ma wtedy ok90stopni ale nigdzie nie mogę znaleźć info o prawidłowym...
Witam, mam problem z temperaturą silnika w Audi A4 b6, 1,6 benzyna LPG. Zapala się czerwona kontrolka od temperatury silnika a temperatura wody jest prawidłowa 90 stopni. Wyłączę zapłon i gaśnie, nie raz na chwilę a niekiedy nawet kilka kilometrów i znowu świeci. O co chodzi? Czy to możliwe, że czujnik od silnika pada. Termostat wymieniałem wiosną więc...
normalna temperatura płynu chłodzącego w silniku to 90 - 100 st C
są jakieś metody na sprawdzenie tego czy działa prawidłowo? jak sprawdzić ten zawór oraz elektrozawór?
Zrób diagnostykę i sprawdź jaką temperaturę widzi ster. silnika, jeśli prawidłową to do wymiany korek zbiorniczka
wskaźnik temperatury silnika w miarę nagrzewania silnika wstaje i ostatecznie pokazuje prawidłową temperaturę, więc to chyba nie problem ? Aha, dodam, że silnik jest w świetnej kondycji - zero wycieków, zero kopcenia, moc OK, żadnego hałasu zaworów itp.
dzięki za odpowiedź ale skąd mam wiedzieć czy odczyty z tych czujników są prawidłowe. Przed odpaleniem temperatura silnika będzie nieco wyższa niż powietrza a po odpaleniu powinna wzrastać aż do momentu osiągnięcia temperatury roboczej. A mogę dostać jakieś wskazówki na co dokładnie zwrócić uwagę?
Jesteś pewien, że silnik się grzeje? Może wentylator się nie włącza, bo temperatura silnika jest prawidłowa, a tylko wskaźnik pokazuje nadmierne podgrzanie silnika. Jeśli masz wątpliwości zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury (zakładam, że poziom płynu jest dobry). Pozdrawiam.
lodówka prawidłowy temperatura prawidłowy temperatura sprężarka prawidłowy temperatura spalać
dioda ograniczenie prądowy obudowy czarna lista pendrive write protect
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Alpine TDM-7526T – demontaż panelu, rozpołowienie, śruby, taśma FFC, VFD Scania – wycie pompy wspomagania po rozgrzaniu oleju, na zimnym cisza